Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1762), anoniem (2868), Hark. (2371), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1409), mr turner (2493), 050-Grunn (527).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!!!!!­TRUTJE___*­
Whoooooooo!!!!! het was super super mooi! Dit was echt GEWELDIG! Leuke mensen allemaal vrolijk en blij! Volgend jaar weer!
!!!­TURBUL­ENCE!!­!­
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi ;P Tot de volgende DOMINATOR !!!
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­VICTOR­IOUS!!­
:respect: Noize Suppressor :respect:
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
Waar blijven die foto's????
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super..!
'Elinee;;
Was super! (Y) alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
Een super vet feest :bounce:
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
(6)CIANO(6)
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek :D Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. :respect: The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton :respect: Meesterlijke sets :P Feestje om niet te vergeten!!!
was brrruuuuuuuutt :kwijl:
(F) Dia (F)
Super feest!! Gezellige sfeer, goede muziek, hard geluid, niet te druk, gewoon zoals een festival hoort te zijn!!!
(F) elske (F)
Heerlijk feestje gehad! :D DJ PAUL & G-TOWN MADNESS :respect: helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend! (F)
:respect: Ik heb me echt vermaakt!! :D P.O.R.N :kwijl:
Helemaal geweldig!!!!!!
(H) Mr.­ Gold (H)
Brrrr... gewoon geen woorden voor, echt fucking gruwelijk(Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
Heerlijk dagje gehad, was super (Y) Na half 11 werd het nog gezelliger, jammer dat het toen afgelopen was :9
wowh helemaal geweldig ziek feest !! goed gezelschap maakt veel goed natuurlijk ! BIJNA net zo goed als de eerste
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
dikke shit en vet gezellig :bier: knalle en zuipe in de zon B)
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
***J0SE***
Was SUPER!!!l
Geweldig!!!
***­mokum verzwikt
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top :respect: decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
applaus voor de organisatie :woop:
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
*A.lja*
Top feestje! Prima vermaakt!
*BlowCo*
GVD!! Wat een Tering Gruwelijk feest:D:vaag:
*Bosma*
heeerlijk feestje
*Edwin*
SuperVet :respect:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*JeSsI*
Heeeeerrrrrlijkkkkkk :D :BOUNCE:
*Linda8)
SuperFeest!!met een mooie afsluiting.. niet TE druk gewoon Perfect
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
*­Pierce­dchick­*­
vond het een super feest! Vooral de terror/breakcore stage was echt bruut! Akira en Drokz waren(Y)
- # *
:bounce: :D VETTTTTTTTTTT :D :bounce:
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
Wat een MASTERLIJK feest :) Lekker geknald en was vet gezellig!
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-=­[DREDG­EMANIA­]=­-
WOEHOE !!!! lekker feessie horr he :D volgend jaar weer ? hehe :D
-Above-
Wat een geweldig feest (y) En die stunts met motoren :respect: erg vet !!!
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de­ boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat­ een feesje bouwen is veel bekenden en relax­te sfeer! , en di­kke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk wee­r es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS ;) Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!! ­
vet feestje alleen jammer dat maar tot 11uur duurt
Spr vet feest :D
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
Helaas niet hele dag kunnen blijven maar zekers na­ar me zin gehad!!! maar 2005 was beter vind ik persoonlijk...
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
71 Kilo Tom
Heerlijk vaag festival :d Jammer dat Marlon mij moest slaan :p
:::..­ Royal ..­:::
Geniaal rudeboy & tomcat en t-junction & osiris kwerd gewoon de tent uitgeblazen:bounce: superr
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
zo ongeveer alleen in de "o zo vette" early hardcore stage geweest, en het was geweldig daar Waxweazle :respect: was echt geweldig :D
geslaagd ;)
:bier: Kale Æ
Bruut net als 2 jaar terug!!!!!!! vette lokatie hoop dat het daar vaker komt :bier:
SUPER FEEST!!!!!!
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: KahouseR :bounce:
het was super en :respect: Noize suppressor :respect:
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: ParaTe­rrorWi­jffie :bounce:
Noize Suppressor:respect: Me prima vermaakt, was super gezellig:D:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
Wat een feest!! Totale gekte:D Laten er nu maar ve­el meer van deze feesten in t noorden volgen :bounc­e:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
:S Vaaghe­idBove­nAlles :S
het was kleiner dan ik had verwacht maar verder wel geweldig
:vaag:­FOOL:v­aag:
te geeeeeeeeek feest !!
:woop: Ivetjuh
Dit was t gewoon.. :cheer: :respect: Dr. Rude :respect:
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
<<stfu>>
super feest, mooi weer lekker bier BOERUHHH:bier:
>> Esther <<
Twas even een afstandje afleggen maar het was het zeker waard, echt Superr vet feestje gehad :D:D
echt super! :bounce: met ook nog is heerlijk weer! op de main stage na overal ook topgeluid, t was geweldig!
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
[0906] Geitman
prima vermaakt, ma toch viel ut tegen.... ennuh waar was de jump tent ????? :'(
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
Hong Kong Violence :kwijl:
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
:respect: UNEXIST :respect: TERING WAT WAS DAT MOOI :D WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST :D:D:D JAJA
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[D]ede­msvaar­t84
Echt geweldig vermaakt!!!! Op naar de volgende Dominator :jaja: alleen jammer dat er weinig aan het decor was gedaan
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[Moes]™
Zwaar dik Feest, Dik hard geluid overal alleen het geluid van de main viel btj tegen :respect:RANDY:respect:
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijke ervaring. In mijn stoutste dromen d­it nooit verwacht. Hardcore area was geweldig! Rec­ype, Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Scelet­or :respect:
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
Cker goed vermaakt ondanks dat zo vertieft was:P!!
zwaar genieten!:bier:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[TB] Drum 'n Bas
Hendig geamuseerd :jaja: Eye D & Hidden :respect: Randy :respect: wat een portie frenchcore :kwijl: Helaas kan ook deze lokatie bij lange na niet tippen aan Bussloo...
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
_Eliane_
Weekendje Groningen (Haren) was SUPER!!
_PB_
Hakke tot we dr bij neervielen :jaja: Tha Playah :respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
het was echt een GEWELDIG FEEST:D heb me toppie vermaakt;)
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
mega feest cker voor heralling vatbaar:P:P
PORN did it again :9
AnneWaus*­Hardcore
Was echt vet! Ging alleen zo snel voorbij:P
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
Aquila2003
superfeest dit! tot nu toe het vetste feest van dit jaar ! :)
Arie J Beukenoot
dik festival, vet weekendje!
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
AXN
Super super gaaf!
B-Force
gewoon mannehard
B. Tietsj
ik vond het wel kix daarzo in die early tent 8)8)
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
barry white
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen:D en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Bartje!!!
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van :vaag: :bounce: maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
Bas :[
Was leuk
gruwelijk feest! Unexist :Respect: industrial :respect: main was nix :/ Campere was vet!
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Waar was The Destroyer :( Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
Billy (L) Anouk &­ IVAN :D
rdz dat was te bruut (y) :respect:
Binne
Lekker feestje!!
BIOCANDY
het was de lange reis zeker waard :yes: bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle :respect: , Panic :respect:
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
black bassie
zeker goed vermaakt tijd ging donders snel
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Bo..
Het was die 9 uur reizen meer dan waard :D EEEEEEEEEEEN LOS!
Totally excellent over 200 photos on GGT
heb me goed vermaakt.. (Y) laatste uurtje hardcore tent nico & tetta (Y)(Y)(Y)
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
bro4life
was gezellig en tof
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CARR
wat een feest!
chillfred
super feestje echt top
Egt het DIKSTE feest van het jaar!!! :bounce:!!
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
cosper
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
Critical-T
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
Was egt super!! ook gezellig!!:D
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
De Rover..
hakkuh :bounce:
DeanWest
geweldiggg feeest, tering tietjes
Defnuh
Hoppaaa (Y)
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes :bounce:
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
jammer dat 't geluid meestal zo zacht stond maar toch
DirkJan :beer:
Zeer zeer goed vermaakt :D Geweldig!! (Y)
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
DJ Genic
:respect: Hazes & Fraction.. ging maximaal los (Y)
DJ Hazes (Millennium Hardcore)
Geweldig!!! Bedankt mensen voor de support tijdens onze set :respect: Art of dance THANX!!!
DJ Henk
Hellfish Irate Producer :respect: voor de rest was het ook top (y)
Dj Stamina
:respect: Paul & JDA :respect: unexist :respect: heb me wel vermaakt gelukkig best mooi weer gehad :D alleen jammer dat we eerder weg moesten:(
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
Djuicy
haha , superr , g-town italian shit :respect: they had a motherfucker locked down!
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
Dr. Misme
damm dat was een lekker feesie
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi;)
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
Early Dragon
ik vond het heel erg tegenvallen:S had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen:S en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen:S zonde van me geld:S
volgend jaar weer!
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
Eindelijk het zonlicht waar we op hadden gewacht! :D D-Block & S-Te-Fan :respect: Het was kort maar (zeer) krachtig ;)
Het was nog beter dan super! Was echt top. Niet te druk en zeer leuke mensen. Ook de camping was geslaagd :jaja: Gezellige mensen (Y)
Mooi feessie! Heb me prima vermaakt! Neophyte, Bass-D & King Matthew (y)
Supervet!! :D
Error Chick
Achter de bar was het egt gezellig!! En vervolgens in stampuh in de porn area was GEWELDIG :bounce:
supper
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Bohh :)
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Evilientje
Beste feestje ooit!!! PORN stage :respect:
Experiment 626
Wel leuk, niet bijzonder!
Feestb­eestje <3
egt geweldig:D
Wat een fucking vet feest :D
FLICKA
Vond het echt een heel goed feest!! (Y) Erg goed geregeld allemaal!! :respect: P.O.R.N Stage!! (L)JIM(L)
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
Frits...b)
dom was egt super feest ik heb me zwaar vermaakt (Y):respect:
Fubarcore
Jezus wat een lekker weer ! potje bier in de hand en het was goed. Super vermaakt in elke area HULDE!
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
Gabber_­Jeffrey
heb me weer uitstekend vermaakt :cheer:
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Zeker weten wel een gezellige party. Maar dat kwam meer door mijn trouwe aanverwanten als door de muziek. Die liet soms toch wel wat steekjes vallen. :(
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
haantjem
supervet feestje, grote bonnen trouwens ook nog kwijtgeraakt..
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker :respect: Bass-D was weer lekkere early :respect: en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd 8)
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
halvar
Super feest!!
kut geluid
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
Hardcore Infinity
Super vet, hardstikke gezellig!
lekker sfeertje ook... 1 woord: GEWELDIG (Y) :jaja:
HardCoreFem
Soooo, wat een superfeest! :respect: GE-WEL-DIG :respect: Kan niet wachten tot de volgende Dominator :bounce:
hardco­refrea­k->vallard!­
:bounce: was weer mooi feessie :yes:
Hardco­reMeis­juh
Geweldig wat een superfeest (Y) 1 van mijn mooiste feestjes ooit!
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
Ha†sik­ideeee­e ™ :vaag:
(Y)Mega strak.. Zou vandaag wel verder willen gaa­n.. jammer dat er af en toe beetje ruzie was....
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
hc/­fuckin­gterro­r
Volgend jaar weer .Stampe.........
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
Hollowman
puur genot! (L)
HoLyBee
Het was echt wel een vet buite feest:yes: Eten was vooral lekker.. Goed gedraait:D Zeer Goed geluid:respect: Alleen wat bij Promo gebeurde:O :vaag: :O ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? :s ) Zo verder Echt wel relax..:D
hoogbevaagd :p
Gekkuhhuis, kheb me werkelijk helemaal kapot gehakt.. super feesie!! thnx iedreen..
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
Hopake­ee:woe­p:
Wauw echt supergezrllig..! Geweldige dag gehad..:D
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
i$é-T
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer (y)
:respect: hele weekend was gewoon TOP (Y) alleen1 minpuntje maarja:P
iGwenda
:respect: Echt heb er geen andere woorden voor als, GEWELDIG :jaja: -> Foto's zullen online verschijnen op www.artofdance.nl
egt een para dik feest B)
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
industrial_­tweety O:)
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! (y) het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! :cheer: de industrial area was :kwijl:,true
Infime
Fraction & Hazes :respect: Dominator was zooo Gruwelijk vet!!
Heb et supergezellig gehad! topfeestjee!! :woep: Mooi weer ook! het was GEWELDIG! :D (Y)
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
goeie stemming, leuk feest!
janine83
Super naar mijn zin gehad! :)Leuk gezelschap!;)
Janneke_­:doeti­ewoep:
Top feest! Heb me super vermaakt:D
Jappiee
Monsterlijk
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
Jimmy-010
toppppie
vetste feest ooit... hier zijun gewoon geen woorden meer voor...
jopie mulder
hij was fijn(Y)(Y)(Y):cheers:
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
Jos HGK
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer :D
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! :respect: :cheer: tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
echt een SUPER mooi feest een dikke 10 van mij :D:D (Y)
Kardinaal
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE:respect: Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
Was mooi feestje!!!
keihard feest:D(Y)
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Kimbaaas010
Het was echt een GEWELDIG feest het was de op de heen 3 uur en de terug meer als 3 uur durende reis zeker waard!!!!!!!!!
KIMMESSS
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!!:bounce: was top met me schatjess!!:D
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke(k) kus (k) voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
lekker lampion gegaan
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
:respect: :bounce::bounce:
Krad0l­fertJu­h
Supervet feestjuh:D
KRIMINAL
Erg vet feestje... Bonehead draaide gruwlijk... en Neophyte zette weer een leuke show neer... Korsakoff draaide ook erg lekker :)
kruime­ltjeho­oligir­l26
het was een zalig feesje en een goede sfeer alleen bij de mainstage was de muziek veel te zacht
geweldige dag gehad :bier: Day-mar :respect:
Lachkick
te geweldig gewoon
lady nina
Wat een Super feest!!! Ik heb me prima vermaakt en gelukkig zat het weer mee.
LadyHardcore
Geweldig!! :cheer: En lekker weer erbij b) :D
oh wat een fantastisch feest ik hoop volgend jaar weer ;-)
Lana!
Vorige keer was leuker, maar heb me zeker vermaakt! :D
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
mensen mensen wat een feest :respect: RDZ DROKZ AKIRA.volgend jaar weer
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Lauraa :bier:
Geweldig
Lemmers...
:respect: Day-mar :respect: was echt gruwelijk feest(Y)
Vet Feestje..Goei weer en vette muziek!! Kon niet beter:D:D
Lieke :bier:
Superrrrr vet!!!
Liess O:)
WAAAAATTTT EEEEN GEWELDIGGG FEESSIEEEEEEE !!!!! :cheer:
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
Linez
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher ;).....!!! :D Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten :jaja: ! Volgend jaar weer ??
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en :respect: Drokz is een held!
:respect: toppie!
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
De tering wat een vet feest :d Was gezellig lieverds (L) Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water :| Afzetters 8)
Lolaaa!
In het begin iets minder, maar even later Whoeii heerlijk feestje!! :bounce: Super gezellig ook (L)
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
M.
Superr! (y) :respect:.
M.arlon (F)
Unexist :respect: Voor de rest een matig geregeld feest maar heb toch echt een super vette dag gehad.. maar de donderdag was net iets leuker :lol: Sorry Tom (F)
M.­e.­l.­c.­h.­i.­o.­R
Peaky Pounder & Rotterdam Terror Corps :respect:
Madstyler
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest B) vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien :yes:
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Marijuana Loco(H)
super goed goeie sfeer en mooi weer gehad toppie!!!
MaRiS;P
Dominator in een woord GEWELDIG:yes:Heb me egt op en top vermaakt:D:bounce:
Mark H :bier:
muziek kon beter, area 7 was wel vetjes:respect: maar was wel vet gezellig:D veeeel bekenden ook!:D GRONINGUUUUHHHHHH!!!!!!:bier:
master24
het was een zeergoed feest muziek was goed mooi weer gehardt mooi vuurwerk op het einde
Mayo4ever
1e editie was beter (kleinschaliger en gezelliger) Maar ondanks dat een lekker feestje :D
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
megens­:bounc­e:VS>O­GV!!!­
was een goed vet feest!! Heb me goed vermaakt alleen het geluid moest overdag wat harder maar het laatste uurtje was flink klapperu:d
Mental Power
Zo de tering retevet feest :kwijl: wat een geluid!! Early zaal was best das duidelijk :D
Mescob™
Super vermaakt in elke area, vooral de early:) Zon op m'n bol, ik uit m'n bol:P
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
geweldig
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
zeker goeie partyyyyy :bier:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
Mister Gabber­Manzio­n Holland
Zekers een geslaagd feest :bounce:
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt. (K)(K)(K)
MMMMike
Waanzinnig feest. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
Er is altijd wel wat te zeuren! :lol:
Mr. B.
Phoe wat een heerlijk feest! Weer zat mee en verder was alles dik voor elkaar!
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Loki
Was een geweldig lekker feestje (Y)
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
mssl
:respect: Hazes & Fraction :respect: Ik heb genoten.. Geweldige set!!!
MvB
Was een super geslaagde dag! Liepen een hoop maffe gasten rond zeg! De groep uit Haaren was erg cool en Bianca, leuk je nu wat langer te hebben gezien!
mwrsikkus
was echt gruwelijk:D
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
N1CK-
WOW, echt geweldig !! Noize suppressor en Art of Fighters :respect: Deze komt in mijn persoonlijke top 3 !!
n@nd@
Vettttttjes
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
was echt helemaal SUPER!!! Geluid was ook perfect... op na de volgende DOMINATORRR!!!
Nico:bier:
Super vet volgend jaar zeker weer :respect: Geweldiggggg :cheer: B)
NIEK !
Gruwlijk!!
super ! alleen wat een geiten die van rtc met hun brandblusser, fuckers !
Nieuw-T
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats:respect: Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
NN
Terschelling de gekste weer met de hele clan, was toppie!!!!!!!!!!
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Supervet feestje zeg!!! :respect: Heb het zooo toppie gehad; goeie muziek, goeie sfeer, heerlijk weertje en leuke mensen!! 8)
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
oldsch­oolhar­dcoref­reak
zwaar te gek hihi hadden wel wat meer snuif hokjes bij gemogen wat een wacht daar
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Outlaw Bros
Wat een super vette ervaring om op Dominator te hebben mogen draaien!!! Top Feest:D
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
tja wat mot je dr nou van zeggen he
Pammer
gezellig en dikke prima in de early
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
was gezellig en chill(Y)
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
PartyTrut
Superrrrrrr
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
totaal over de koers
Peewee's
VET VET VET :respect: KOEKKOEK :vaag:
PepPerry
vet feest!!! Obscurity :respect: RTC :respect: waren echt super!!!
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Philips
hehe super feestje! ik vond de muziek in het begin precies wa stillekes :p of was da nu de wind :p
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
Pigmans
na noize sup ging echt het dak eraf van de mainstage :P jezus helemaal lam :D door gegaan totaan het eind!! kon eigenlijk nog wel wat langer door!
Industrial stage was super!!!
Pinderqorno
(y)
Pluk B
hakken hakken en nog is hakken!!!!!!!!
PMA
Te Bruut voor Woorden :respect: Neophyte, Angerfist en Unexist brak iedereen ze face :P
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
1 Woord, Geweldig!! :D(Y)
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Rauw Kind
Was een heerlijk feesie(Y) alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien:P Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel(Y))
Rave_Steef
super vermaakt daar !!! alleen wat een gekanker met de laatste trein :S :S :S
Re-Activator
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
Realtec
Zeker vet feestje!
Rebin
Was een geweldig gezellig feest :) jammer dat we de laatste trein moesten halen :(
Rene86
Gruwelijk Feest, Hellfish en Destroyer :respect:
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
Rob the partymacher
wel mooi maar meer van verwacht
was wel weer vet :P
viperXXL :respect: Echt zo vet gedraaid
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Ruud!
Heel de dag hard genoten! Heerlijk feestje zeg!!:D
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
super!!!!!
sausmous
zoizo een van mijn beetere feesten egt een (y) middag geweest goed vermaakt
SCHUFKE
supervet
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
Scotix
wat een super feestje! :respect:
lekkere bardienst gedraaid, Purmerend spacers (Y) :D
het was echt super super super....:respect: :jaja:
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
Sigrid
Jezus, wat heb ik me vermaakt zeg :O SUPER feest!! Goed weer gehad!!
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
RUST
iemand nog klaverjassen of hoe zit dat?
Smitte..|
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Snaakie
TOPFEESTJE!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
solini
jiiiiiiiiip jiiiiiiiiip EMDEEKES zotste feesje
lekker hoor
Spektakel
Heerlijk feesje prima vermaakt! Beter gaat MC RAW voortaan niet meer met een brandblusser in het publiek spuiten anders heeft die een uitdaging
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
Stan :bier:
teeeeeeeeeering :D:D :respect:
STAND PROUD!
Was weer gezellig mensen!!:bier:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
Starrey
super gezellig!! goede optredens en heb me zeer vermaakt!
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Struissie
echt een zwaar vet feest...
in een woord GE-WEL-DIG:D
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
P.O.R.N stage was über vet!
Taste of Insanity
Was echt een super feest :D Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan :P Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt :lief:
fucking goeie feest
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
lekkahh InDuStRiAL
reng reng en nog is reng!! zeer goed :respect:
Terror bloempie :[
was echt een geweldig feest (y) :respect: Er is goed gedraaid :yes: lekker hard raggen :bounce: alleen het drinken was egt super duur :/ maar tog :respect:
terror knoak (L) Mina
als k langer binne was dan 1 minut had k het ook geweldig kunne vinde ma nu was et niet dominator ma een dag je survivel in groninge
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
vette shit daaro zeker wel
The Generator
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt :d wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien :s
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
super wat een feest!!! :respect: mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door;)
The Rienus
Lekker feestje weer :D Early deuntjes was echt nice :respect: Vooral ook het einde :yes: Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds :P
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
thunde­rpussy­[csr]
mooi weer, mooi muziekje, mooi geluidje, mooi feestje!! :P echt super vet.. camping was ook wel een succes :P ghehe
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
Tjongen jongen wat een Feest :D:D:D :bounce:
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
Tommyisgone
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt :respect: chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro :rot: geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top :D het was het geld meer dan waard.
tongboy
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar ­kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog­ wel leuk feesje van gemaakt
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
lekker leip weer, mooi feestje
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
get was een knal feest!!!!!!!
vorkje
het 7 uur reizen zeker waard...wat was dit een geweldig festival (L)
VREESTYLE
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest :jaja: tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in :S :respect:UNEXIST :respect: THE PRODUCER :respect:DR. RUDE :respect:G_TOWN :respect:NOIZE SUPRESSOR :respect: Redelijke prijzen goed geluid(Y)(Y)(Y) Zo maar ffies beuken op de After :bounce:
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. :D gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zien(y)vooral 1 speciaal persoon;) (K)..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!:D
wie leuk jer :rot:
Jaaa super :cheer: prima vermaakt :cheer: Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word :kwijl:
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
wokky
was weer een top feesie :bounce:
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
xpuckx
vet feest, kwam zekr door het mooie weer!!
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Geweldig :respect:
{Rianne}
GEWELDIG :d:d:d
| † -_.­ Belt ._­- † |
Geweldig!! :D dat was die 2 uur rijden wel waard! Toppie (Y)
|Prod!gy|
Noize Supressor :respect: Dáy-Mar was ook verassend (y) Geluid was super als je maar vooraan ging staan :yes:
~ vinNy !
wat een kut geluid veels te zacht:S.. voor de rest top feestje!:bounce:
~-> Little me <-~
Was supergezellig feest :) jammer van t geluid bij sommige dj's dat had beter gekund, Maar de afsluiting was gewoon te mooi!!! :cheer:
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
1 woord : ZALIG :D

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D