Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1762), anoniem (2868), Hark. (2371), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1409), mr turner (2493), 050-Grunn (527).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
!! Ellis !!
het was echt super! :D heel gezellig.. :D
!!!!!!...­NOIZET­ERRORI­ST...!­!!!!!­
heb me prima vermaakt!!!... bier was niet zo duur, het vuurwerk was een mooie afsluiting!!! het mag van mij wel nog een keer. :bier:
!!­RT!!­RODENS TERREURR
echt een super vet feest hellemaal toen het donker werd en geweldig vuurwerk op het einde
!!­VICTOR­IOUS!!­
:respect: Noize Suppressor :respect:
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
Waar blijven die foto's????
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super..!
'Elinee;;
Was super! (Y) alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
Het was zeker goed feest:D Heb me Prima vermaakt :bier: :D
(6)Spo­elie(6­)
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen(y)
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Geweldig!!
(F) Dia (F)
Super feest!! Gezellige sfeer, goede muziek, hard geluid, niet te druk, gewoon zoals een festival hoort te zijn!!!
:respect: Ik heb me echt vermaakt!! :D P.O.R.N :kwijl:
(F)..­Lovelii_­Bitch..­(F)
Super Feesjuhh!!! :D
(H) Mr.­ Gold (H)
Brrrr... gewoon geen woorden voor, echt fucking gruwelijk(Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
het was super :D muziek goed sfeer goed en vooral die afsluiting met vuurwerk :kwijl:
wowh helemaal geweldig ziek feest !! goed gezelschap maakt veel goed natuurlijk ! BIJNA net zo goed als de eerste
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
Mooi feestje!! :cheer: maar Dominator 2005 was niet te overtreffen .. helaas..! maja was gezellig :D
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***J0SE***
Was SUPER!!!l
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
**??**
Erg vet feest alleen jammer dat er geen v i p dek was echt een beetje matig
applaus voor de organisatie :woop:
**Joycee**
Super Feest :D ! Echt alles was goed geregeld (y)
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
wat een feest!! super vermaakt :bounce:
*Bosma*
heeerlijk feestje
Super feestje :D En erg goed geluid overal waar ik was. En die motorcrossers :kwijl:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*JeSsI*
Heeeeerrrrrlijkkkkkk :D :BOUNCE:
*Linda8)
SuperFeest!!met een mooie afsluiting.. niet TE druk gewoon Perfect
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
- # *
:bounce: :D VETTTTTTTTTTT :D :bounce:
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-=VanDalen=-
2005 was echt vet veel beter!! Goed vermaakt over de hele dag alleen jammer dat het laatste uurtje het enige echte hoogtepunt was :bounce:
-Above-
Wat een geweldig feest (y) En die stunts met motoren :respect: erg vet !!!
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de­ boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat­ een feesje bouwen is veel bekenden en relax­te sfeer! , en di­kke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk wee­r es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS ;) Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!! ­
...­:::[LS­D]evil tazz[L­SD]:::­...­
was egt weer knalle feestjuh!! volgend jaar maah weer der heen..
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
.> Berry <.
Wat een takketyfusend rijde zeg!!!!!! maar het was cker waard,,,NEOPHYTE HELDEN VAN DE DAG!!!!!!!!
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!! (Y)
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
7 GODS OF CHAOS
mega feest
:@­It's Just Me And Only Me:@­
super feest!!!lekker weer,lekker bier,en zeker ook een lekkere sound.het was de afstand en de file zeker wel waard!!!!!B)
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
geslaagd ;)
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: KahouseR :bounce:
het was super en :respect: Noize suppressor :respect:
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: ParaTe­rrorWi­jffie :bounce:
Noize Suppressor:respect: Me prima vermaakt, was super gezellig:D:bounce:
:bounce: tollie
Geweldig feest en wat een geluk met het weer :cheer:
Wat een feest!! Totale gekte:D Laten er nu maar ve­el meer van deze feesten in t noorden volgen :bounc­e:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:yes: er mogen wel meer hardcore festivals worden georganiseerd!!
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was gewoon vet cool super weer niet te druk :bounce:en gezellie alleen dat drinken was duur jeetje :cheer:
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
:hyper: Shadow Sound on ground :bounce:
lekker feest lekker los gegaan
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
Superfeestje :D
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[ Aszjé ]
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes :yes: zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie :respect: ma vooral Noize Suppressor :k:lief:
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[D] r a a k j e
Superfeest! geen lange wachtrijen :respect: gezellige mensen, lekkere muziek :cheer: .. Super sfeer :bounce: :cheer: en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! :D lekker zonnig dagje !!
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[Hardc­oreJun­ky89]
Top Feest.!!Heeel Me Lijf Doet Pijn:p Maar Was Het Cker Waard:respect: Goed Geluid..Fijne Lokatie!! Volgend jaar Ben k Dr Cker Weer Bij:D
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[L]autje :cheer:
Super feest :D Prima vermaakt!
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
[Moes]™
Zwaar dik Feest, Dik hard geluid overal alleen het geluid van de main viel btj tegen :respect:RANDY:respect:
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
helelmaal top!! super feest :D nix op aan te merken
zwaar genieten!:bier:
:bounce: Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje :jaja: Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz..O:) (Y) Veel Lekkere Jongens :jaja: :kwijl: Miss tot Schnelle...:cheer:(K) maar ook buiten dat (Y) leuk feestje..:jaja:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
Geweldig feest :D Sfeer in de Early tent :respect: Mooie decoratie savonds overal :yes:
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
]x[
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten (Y) geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
_PB_
Hakke tot we dr bij neervielen :jaja: Tha Playah :respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier :d, gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd :@
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
Wat een heerlijk feestje zeg :bounce: Helemaal top!!
PORN did it again :9
!!!!!! kick assss!!!!!
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
Aquila2003
superfeest dit! tot nu toe het vetste feest van dit jaar ! :)
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super :yes: TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
meesterlijk(L)meesterlijk!!!
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
Augy
kneiterhard gedraaid, super geluid..wereld lasersow...al met al echt een topdag gehad :bounce:
AXN
Super super gaaf!
B)Jefke
dit feest was vies relax!(Y)
B-Flock :bounce:
Wat een geniaal feest! :lief: De early tent :respect:, Recype :respect: Luna :respect: Volgend jaar zeker weer aanwezig! :jaja: :kwijl:
B. Tietsj
ik vond het wel kix daarzo in die early tent 8)8)
Dominator in een woord GEWELDIG :respect:: :respect:
k heb me wel vermaakt maare het was kut dat k zeere voeten had
Babs!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar :S En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Bart---
In het begin vond ik er niet veel aan maar laterna werd het echt vet, Drokz vs Akira :respect:, outblast vs predator :respect:
Bas :[
Was leuk
gruwelijk feest! Unexist :Respect: industrial :respect: main was nix :/ Campere was vet!
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Waar was The Destroyer :( Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
bennieman
het beste feest ooit
Beukenoot!
De tijd vloog voorbij! wat een feest!:Bier:
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Binne
Lekker feestje!!
jeh joa
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
black bassie
zeker goed vermaakt tijd ging donders snel
Bo..
Het was die 9 uur reizen meer dan waard :D EEEEEEEEEEEN LOS!
heb me goed vermaakt.. (Y) laatste uurtje hardcore tent nico & tetta (Y)(Y)(Y)
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
Brattbakk
De eerste editie is niet te overtreffen:D Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed :cheer:
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CARR
wat een feest!
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
chillfred
super feestje echt top
Chosen Freak!­
leuk feest, alleen iets te ver rijden... waxweazlle en producer waren hoogtepunt voor mij!
Egt het DIKSTE feest van het jaar!!! :bounce:!!
chrisss
2005 was cker beter heb me wel vermaakt hoor ;) alleen jammer van angerfist behoorlijk sucky optreden.... wat waren die gasten aant prutsen zeg....
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Coefnoen™
eerste uren super vermaakt , daarna werd het wat minder... geluid was (Y) wel vies vermaakt met jullie;)
cosper
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
Cr@zy Bitch
Super vette Verjaardag gehad:D Deepack was super!! Lkkr uit mn dakkie gegaan:bounce:
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
Critical-T
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :bounce:
Croma
Wat een super vet feest zeg. echt helemaal geweldig!!!!
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-Noize
Lekker feestje hoor, volgend maar weer?? Leuk gedaan met die motorcrossers ook
D3
Zwaar knallen, ik ben er zeker weer bij volgend jaar!
Was egt super!! ook gezellig!!:D
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
DanielV
was TOP!
DaNynX
Super feestje:D Alleen jammer dat het geluid niet altijd goed was, maar ja..
darkDnBar
Top feest, zoals ze moeten zijn.goede aankleding, leuke extra's! respect voor de organisaties. volgende x weer :D
De Bomendokter
Echt een geweldig feest! Prachtige show en heerlijke muziek en er hing ook een leuke sfeer :bier:
De Consument
uitermate lekker feest vooral bij de porn gestaan en me uitermate vermaakt daar + roze HKV VS PORN shirt
De Rover..
hakkuh :bounce:
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2 (k)
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
DEFCON
super lekker weertje gelukkig & Bonehead :respect:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
Dioptriee
Wat een BEUKE Feest ik kreeg m'n linker hand maar niet in m'n rechter broekzak!!! Dat zegt dus genoeg!!!
DirkJan :beer:
Zeer zeer goed vermaakt :D Geweldig!! (Y)
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
DOE JE NOU
vaagheid en gezelligheid waren echt wel weer aanwezig was zo vaag als een deur dus heb me echt prima vermaakt en er werd goed gedraaid:D
Was weer een super feesje met mijn stampmaten (Y) veel bekenden dus het was weer super
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan :respect:... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch (Y)...
Dopey MHL
dik feest! ondanks weinig bekenden een super feest gehad :bounce:
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag (Y)
Dreamerrr(*)
:respect: Zwaar Lekkerrrr feesje:bounce: Helemaal Geweldig:D volgend jaar Zkr weer :cheer:
Dryade
Genieten! (Y) Noize Suppressor :respect: :respect: DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal :K Maar waar the hell was Rob gebleven??? :S
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi;)
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
Early Dragon
ik vond het heel erg tegenvallen:S had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen:S en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen:S zonde van me geld:S
Eerd:bier:
Toppeerssss :P
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Eindelijk het zonlicht waar we op hadden gewacht! :D D-Block & S-Te-Fan :respect: Het was kort maar (zeer) krachtig ;)
Het was nog beter dan super! Was echt top. Niet te druk en zeer leuke mensen. Ook de camping was geslaagd :jaja: Gezellige mensen (Y)
Engelsman
Echt P.O.R.N. :kwijl:
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Evilientje
Beste feestje ooit!!! PORN stage :respect:
F_ab
gezellig :p
fiets kopuh?
1,2,3...jumping time :cheer:
Wat een fucking vet feest :D
Flame
Super(Y):bounce:
Flexxx
Erg goed georganiseerd, petje af!! Alleen vond geluid main behoorlijk tegenvallen, behalve helemaal vooraan bij de boxen dan!
FLICKA
Vond het echt een heel goed feest!! (Y) Erg goed geregeld allemaal!! :respect: P.O.R.N Stage!! (L)JIM(L)
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
FreakerZz
Lang leve het festival seizoen!
Uit de Kunst! Geluid was perfect! en hele mooie locatie!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
G.­I.­A.­lange_­gek
was egt wel weer een vet feessie!! paul vs jda egt geweldig :respect: en Noize Suppressor was ook egt geweldig ook voor hun diepe :respect:
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
G.­I.­T.­ ]-[«•Early Rave Bouncer•»]-[
wat een vet feest zeg, veel in early stand gestaan ook. Geweldige dag en prachtige afsluiten op dominator stage
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gerry Jongeuh :bier:
Waanzinnig feest :D ! Daymar & Noize Suppressor :respect:
Zeker weten wel een gezellige party. Maar dat kwam meer door mijn trouwe aanverwanten als door de muziek. Die liet soms toch wel wat steekjes vallen. :(
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Gods Unwanted.­be
GEWEEEELDIG FEESJE, en howlaaaa zeg wat een mooie meiden daar;)
Goffe-Gekkehus
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed (Y) :respect: Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage :respect: en (K) voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper ;)
gOldie *
Goed vermaakt!(Y) al moest de stemming er even in komen in het begin;)
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
Hadseflats
mega mega mega mega mega TOF :D nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! :D (Y) I wanna go back;)
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
Hardcore vs terror grunn!!!­
was gewoon geweldig dit feest!!!(Y) super kan niet meer zeggen....
hardco­refrea­k->vallard!­
:bounce: was weer mooi feessie :yes:
Wel leuk feessie, alleen k had er meer van verwacht.. Ook goeie muziek en veel bekenden! (y)
Hardco­reMani­ac_­Vld
Was erg gezellig,zekers goed te doen!
Hardco­reMeis­juh
Geweldig wat een superfeest (Y) 1 van mijn mooiste feestjes ooit!
Hardst­ylezLU­NA
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!! :bounce:
Ha†sik­ideeee­e ™ :vaag:
(Y)Mega strak.. Zou vandaag wel verder willen gaa­n.. jammer dat er af en toe beetje ruzie was....
HC-leon-NL(L)P­atries
GEWELDIG!! :D weer was ook zeer gunstig.. Volgend jaar weer in Grun??
hc/­fuckin­gterro­r
Volgend jaar weer .Stampe.........
Toffe live sets gezien..maar bepaalde dinge konde bete..
Hell_Raver
vet feestje (y) beter dan ik verwacht had en goe weer gehad ook :jaja:
HenQ :bier:
Lekker feestje hoor B)(Y)
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hollowman
puur genot! (L)
HoLyBee
Het was echt wel een vet buite feest:yes: Eten was vooral lekker.. Goed gedraait:D Zeer Goed geluid:respect: Alleen wat bij Promo gebeurde:O :vaag: :O ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? :s ) Zo verder Echt wel relax..:D
hoogbevaagd :p
Gekkuhhuis, kheb me werkelijk helemaal kapot gehakt.. super feesie!! thnx iedreen..
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
i$é-T
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer (y)
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
industrial_­tweety O:)
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! (y) het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! :cheer: de industrial area was :kwijl:,true
Heb et supergezellig gehad! topfeestjee!! :woep: Mooi weer ook! het was GEWELDIG! :D (Y)
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
Irri :bier:
vet!
J a p p e
GEWELDIG! woohoo yeahB)
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
Janneke_­:doeti­ewoep:
Top feest! Heb me super vermaakt:D
Jennifer!
Geweldig! Alleen het wachten voor de ingang :( Lekker weertje de hele dag :) RTC dat zout had niet gehoeven hoor :nee: Verder goed gedraaid! Vet pics kunnen maken :P
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
Jimmy-010
toppppie
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
joopy spa©ejes
nou 1 ding weet ik zeker! top feest! knallen ver­voer mensen en onze top barman!! zon weekend wil ­ik vaker beleven :respect:voor de spacejs ­familie
jopie mulder
hij was fijn(Y)(Y)(Y):cheers:
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
Kadaver KroLeS
Woeiiiiiiiiiiii Amai et feest is bij mij nog nie afgelopen! Geleidelijk Afnemend Feestgehalte Behandelingstechniek...
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Was mooi feestje!!!
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
Kerstgek
SUPERRRRRR WREEEDDDD!!!!!! :bounce: :bounce: Heb me geweldig vermaakt :yes: DaniQ was weer toppie (Y) Beterrrrrrrrrrrrrrrrr op naar SYNDICATE !!!! :bounce: (K)
keihard feest:D(Y)
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
KICKIN HARD
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude :respect: Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
KIMMESSS
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!!:bounce: was top met me schatjess!!:D
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke(k) kus (k) voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
lekker lampion gegaan
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
Krad0l­fertJu­h
Supervet feestjuh:D
KRIMINAL
Erg vet feestje... Bonehead draaide gruwlijk... en Neophyte zette weer een leuke show neer... Korsakoff draaide ook erg lekker :)
geweldige dag gehad :bier: Day-mar :respect:
Lachkick
te geweldig gewoon
oh wat een fantastisch feest ik hoop volgend jaar weer ;-)
Lana!
Vorige keer was leuker, maar heb me zeker vermaakt! :D
Lange 050
Was super (Y) op in top vermaakt!!!
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
mensen mensen wat een feest :respect: RDZ DROKZ AKIRA.volgend jaar weer
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Lauraa :bier:
Geweldig
Superr:D. Early stage(L).
Lieke :bier:
Superrrrr vet!!!
Geweldig!:*:D
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
linda(­l)jord­y
vette dag gehad bijna even goed als de eerste editie
De tering wat een vet feest :d Was gezellig lieverds (L) Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water :| Afzetters 8)
Lost in Gravity
Hellfish, unexist & producer geweldig!
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
M.arlon (F)
Unexist :respect: Voor de rest een matig geregeld feest maar heb toch echt een super vette dag gehad.. maar de donderdag was net iets leuker :lol: Sorry Tom (F)
Madstyler
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest B) vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien :yes:
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Marije­:honge­r:
top top top
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
Mental Power
Zo de tering retevet feest :kwijl: wat een geluid!! Early zaal was best das duidelijk :D
Mescob™
Super vermaakt in elke area, vooral de early:) Zon op m'n bol, ik uit m'n bol:P
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
Geweldig! Zullen we waarschijnlijk nooit meer mee maken in grunn! Maar wat was het een mooi feestje
geweldig
Miepie
Heel gaaf! Netjes georganiseerd, terrein overzichtelijk, drank betaalbaar... alleen btje jammer dat de early last had van de mainstage
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss Tricky
Zeer Vet
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
Mister Gabber­Manzio­n Holland
Zekers een geslaagd feest :bounce:
MMMMike
Waanzinnig feest. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen
knap werk dat zie je niet in het westen super heerlijk feestje
Er is altijd wel wat te zeuren! :lol:
mr turner
super feest :D net als in 2005
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
mwrsikkus
was echt gruwelijk:D
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
N1CK-
WOW, echt geweldig !! Noize suppressor en Art of Fighters :respect: Deze komt in mijn persoonlijke top 3 !!
geweldig
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
Nico:bier:
Super vet volgend jaar zeker weer :respect: Geweldiggggg :cheer: B)
NIEK !
Gruwlijk!!
super ! alleen wat een geiten die van rtc met hun brandblusser, fuckers !
Nieuw-T
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats:respect: Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
NN
Terschelling de gekste weer met de hele clan, was toppie!!!!!!!!!!
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
nummer11
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
VETJES !!! :respect: G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator :d
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
oke
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew­, Noize Supressor, (Y)
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
Olivia
NEOPHYTE was egt gruwelijk, en bass-d draaide ook super!!! het was egt een VET feest:)
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
one8seven
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!:)
Super feest :yes: :respect: voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor :woop:....P.O.R.N. stage was echt helemaal :cheer:...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! :yes:...nog kats naar de donder 8)
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
oopie | OPTJENKERE
ben me ei kwijt
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
P
knetter vet feest! 1 vd beste tot nu toe :D
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
tja wat mot je dr nou van zeggen he
Pammer
gezellig en dikke prima in de early
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
paradini
love it!
laatste keer voor die afstand wel gratis gezope :bier:
was gezellig en chill(Y)
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
Paul-T b)
Ik mis mn industrial zaaltje :lief: Negative A ..Unexist ..Manu le Malin en Dj producer ..:respect: Geweldig toen op t einde al die mannetjes van 16 de zaal binnen kwamen en er niks van snapten :roflol:
totaal over de koers
Peewee's
VET VET VET :respect: KOEKKOEK :vaag:
Penis
minder prettid geluid op de main
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
PFSquad MC
Sceletor Man van de Dag :respect:.., Recype & Panic waren ook lekkere sets !. Mainstage (N) Geluid Echt Te Slecht En Viel Ook Zwaar Tegen !. Geluid Early Rave & Hardcore Stage Waren daar aan tegen (Y)
top feest en echte dikke locatie :respect:
Vet feestje, Hazes een van de betere sets van de dag, tent ging mooi los toen
pluisj­egabbe­r
heb me best vermaakt
PMA
Te Bruut voor Woorden :respect: Neophyte, Angerfist en Unexist brak iedereen ze face :P
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
1 Woord, Geweldig!! :D(Y)
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Punanski 8)
Master :D best vermaakt!
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Re-Activator
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
Rempie20
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
Rico [Niet Verhoeven]
:kwijl: negative A & peaky pounder :respect: mega geluid in de hardcore, industrial en de hardtechno :respect: *piep*
riGGY
heel bruuuuuuuuuuuuut!
Heerlijk feesie! :D, gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10 (Y)
Rob the partymacher
wel mooi maar meer van verwacht
was wel weer vet :P
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
Ruud!
Heel de dag hard genoten! Heerlijk feestje zeg!!:D
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
super!!!!!
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer :) Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
SCHUFKE
supervet
Scotix
wat een super feestje! :respect:
Semtexx
SUPER, supersfeertje! zooo genoten van het weer en de mensen muziek en de maffiteiten! alleen ging het veeeel te snel voorbij
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
superfeestje!:yes: goede sfeer, goede muziek, lekker dichtbij, leuke mensen:D volgend jaar weer!:bounce:
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
jaja het was weer geweldig :yes: :respect: JDA vs Paul :respect:
SJEEP
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin :P:P maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
Snaakie
TOPFEESTJE!!
super tering tyfus vet man!! brabant bedankt GEK!!! :respect:
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
Spook
waty een top feest werd heerlijk gedraaid :P geluid was goed eten was lekker :P sfeer was top en jah heerlijk gedraaid
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Stan :bier:
teeeeeeeeeering :D:D :respect:
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
Wat een superfeest :bounce:
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Struissie
echt een zwaar vet feest...
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op el­kaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muz­iek van de andere tent nog, en in de freestyletent­ tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, m­aar toen die bass het wel weer deed ging het er oo­k echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :r­espect:
Sven:jaja:
Feest van het jaar ! Top gedraait & top soundje Unexist :)
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
P.O.R.N stage was über vet!
fucking goeie feest
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
lekkahh InDuStRiAL
Terror bloempie :[
was echt een geweldig feest (y) :respect: Er is goed gedraaid :yes: lekker hard raggen :bounce: alleen het drinken was egt super duur :/ maar tog :respect:
TERROR STUFFIE
Zeer geslaagd lekker weer HUUU PEERT ALLES NAAR DE KLOTE HAHA
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
The Dutch Guy
vondt het nie veel aan
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
super wat een feest!!! :respect: mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door;)
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
The KLIT Commander
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: :respect:Negative A:respect:Neophyte:respect:Re-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set :/) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh! (y)
zotste feesje ooit
The Rienus
Lekker feestje weer :D Early deuntjes was echt nice :respect: Vooral ook het einde :yes: Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds :P
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Tim
Helemaal geweldig! Een echt hardcore festival :lief: Ook hele dikke sets gehoord!! Stunned Guys, Art of Fighters, D-Block & S-te-Fan en Outblast & Predator :respect:
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Toine [Break Zero]
Vet feesie! Techno tent (L) en het vreten was wel goed geregeld :)
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
Vet feest, goed vermaakt en het weer werkte ook prima mee
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
Type-R?
Heerlijk :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
UTCA_Chin
Heb zo veel vette muziek gehoord!! Vanaf Unexist (wat een set!!) werd het ongelofelijk!! Randy, Hellfish, Irate, Producer, Drokz&Akira en tenslotte Destroyer :respect:!!! Frenchcore, UK & Terror (L)
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
get was een knal feest!!!!!!!
Verwijderd
Het begin was super 8) heerlijke muziek en leuke sfeer, alleen jammer dat het later een stuk minder werd zeg...
vlerk
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was (Y)
vorkje
het 7 uur reizen zeker waard...wat was dit een geweldig festival (L)
g town madnes was echt top :respect: verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je :S
heerlijk gruwelijk :kwijl: mega helden negative A en peaky pounder :respect: wat een heerlijke herrie :lief: verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens :respect: en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren :lief: :kwijl: enige minpunt: de main :/ decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig :/ voor de rest top feestje
Wen D
was supervet (Y)
Super vermaakt.. :D gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zien(y)vooral 1 speciaal persoon;) (K)..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!:D
wie leuk jer :rot:
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn ;)
wokky
was weer een top feesie :bounce:
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
vet feestje hard techo stage was vet en alle rest ook (y)
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage :D:D:D:D hmmm...jammie!!
Heerlukk!:D
• [NL] Good night left side :bier:
heb me ckers wel vermaakt :D
¤ [F]ractured [M]ind ¤
Zeer geslaagd feessie :P volgend jaar weer!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:
1 woord : ZALIG :D

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D