Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1777), anoniem (2904), Hark. (2371), Kerstgek (1376), CODA-gfx (1005), anoniem (1423), mr turner (2535), 050-Grunn (529).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

zwaar geslaagt feestje!
!! Ellis !!
het was echt super! :D heel gezellig.. :D
!!!!!!...­NOIZET­ERRORI­ST...!­!!!!!­
heb me prima vermaakt!!!... bier was niet zo duur, het vuurwerk was een mooie afsluiting!!! het mag van mij wel nog een keer. :bier:
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
Live: G-Town Madness :respect: Mooi weer en een super feest jammer dat het om 23:00 uur afliep :( mocht van mij nog wel effe door gaan :cheer:
Super..!
'Elinee;;
Was super! (Y) alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
(F) Dia (F)
Super feest!! Gezellige sfeer, goede muziek, hard geluid, niet te druk, gewoon zoals een festival hoort te zijn!!!
(F) elske (F)
Heerlijk feestje gehad! :D DJ PAUL & G-TOWN MADNESS :respect: helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend! (F)
(F)..­Lovelii_­Bitch..­(F)
Super Feesjuhh!!! :D
Helemaal geweldig!!!!!!
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
super feest(Y) zeer geslaagd(Y)
(L) PoPpEtJuH (L)
Hendig BruuT !!!
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
het was super :D muziek goed sfeer goed en vooral die afsluiting met vuurwerk :kwijl:
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
Whoa :| tè vet feest :D zoooo vet
dikke shit en vet gezellig :bier: knalle en zuipe in de zon B)
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***­mokum verzwikt
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top :respect: decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
Super genoten!:D Gezellig sfeertje en er werd heerlijk gedraaid! Stunned Guys.... :respect: :bounce:
**­Desibel**­ o:)
geweldigggg :respect: heb me zeker wel vermaakkkt..:D:D:bounce:
applaus voor de organisatie :woop:
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
*Bosma*
heeerlijk feestje
Super feestje :D En erg goed geluid overal waar ik was. En die motorcrossers :kwijl:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
*­Miss Marleen
:bounce: Vet feestje en voor herhaling vatbaar :jaja:
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
heb me super goed vermaakt :bounce:
echt een geweldig feestje! en toch nog mooi weer!!:D
- # *
:bounce: :D VETTTTTTTTTTT :D :bounce:
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
Wat een MASTERLIJK feest :) Lekker geknald en was vet gezellig!
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-Above-
Wat een geweldig feest (y) En die stunts met motoren :respect: erg vet !!!
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
...­:::[LS­D]evil tazz[L­SD]:::­...­
was egt weer knalle feestjuh!! volgend jaar maah weer der heen..
...­:::[LS­D]Pepp­i(L)Ta­zz[FTW­]:::..­.­
super hard
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
vet feestje alleen jammer dat maar tot 11uur duurt
Spr vet feest :D
.::scar::.
2005 veel beter.. geluid was minder. het was klein en het viel weer op dat bij de hardcore weer veel stumpers moesten vechte .. akira:respect: drokz:respect: RDZ:respect: :respect:
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
Helaas niet hele dag kunnen blijven maar zekers na­ar me zin gehad!!! maar 2005 was beter vind ik persoonlijk...
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
.Wendel
:respect: Playah :respect: Noize Suppressor :respect: Sceletor :respect: Dominator :D Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk (Y) Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan:\
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!! (Y)
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
7 GODS OF CHAOS
mega feest
:::..­ Royal ..­:::
Geniaal rudeboy & tomcat en t-junction & osiris kwerd gewoon de tent uitgeblazen:bounce: superr
zo ongeveer alleen in de "o zo vette" early hardcore stage geweest, en het was geweldig daar Waxweazle :respect: was echt geweldig :D
geslaagd ;)
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
:bier:Dont Look Down:bier:
was zeker goed feessie lekker uit me dakkie gegaan:P
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: ParaTe­rrorWi­jffie :bounce:
Noize Suppressor:respect: Me prima vermaakt, was super gezellig:D:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
Wat een feest!! Totale gekte:D Laten er nu maar ve­el meer van deze feesten in t noorden volgen :bounc­e:
het was super :respect:
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:yes: er mogen wel meer hardcore festivals worden georganiseerd!!
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:bounce:NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­FRL
hoi
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:cheer: Just Me :cheer:
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar :x, 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
:hyper: Shadow Sound on ground :bounce:
lekker feest lekker los gegaan
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
Jaja Heerlijk :bounce: Lekker sfeertje, super gedraait, veel bekende gezien :D
:vaag:­FOOL:v­aag:
te geeeeeeeeek feest !!
:woop:­Roob:w­oop:
Super feest!!:respect: Rotterdam Terror Corps :respect:
<<stfu>>
super feest, mooi weer lekker bier BOERUHHH:bier:
>> Esther <<
Twas even een afstandje afleggen maar het was het zeker waard, echt Superr vet feestje gehad :D:D
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
[ Aszjé ]
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes :yes: zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie :respect: ma vooral Noize Suppressor :k:lief:
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
[0906] Geitman
prima vermaakt, ma toch viel ut tegen.... ennuh waar was de jump tent ????? :'(
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
[D] r a a k j e
Superfeest! geen lange wachtrijen :respect: gezellige mensen, lekkere muziek :cheer: .. Super sfeer :bounce: :cheer: en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! :D lekker zonnig dagje !!
[D]ede­msvaar­t84
Echt geweldig vermaakt!!!! Op naar de volgende Dominator :jaja: alleen jammer dat er weinig aan het decor was gedaan
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
Mechtig feest (Y) Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht ;) :bounce: Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan :bounce: Een van de beste feeste tot nu toe!! (Y) :respect:
[EGN] Master­bill[E­GN]
was super feestje tot op het einde telefoon kwijt geraakt:s dus als je hem hebt neem ff contact met mij op;)
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
[Hardc­oreJun­ky89]
Top Feest.!!Heeel Me Lijf Doet Pijn:p Maar Was Het Cker Waard:respect: Goed Geluid..Fijne Lokatie!! Volgend jaar Ben k Dr Cker Weer Bij:D
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[K]nik­noizza­h]
mooi feeske!!!!
[L]autje :cheer:
Super feest :D Prima vermaakt!
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
t was echt een super vet feessie dik vermaakt daarzo.(Y) had alleen nog wel iets langer mogen duren:P
[Moes]™
Zwaar dik Feest, Dik hard geluid overal alleen het geluid van de main viel btj tegen :respect:RANDY:respect:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[SF] Destructive Nature
Vetter dan vet feest!!! Punt, niks meer aan toevoegen!
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
[TB] Drum 'n Bas
Hendig geamuseerd :jaja: Eye D & Hidden :respect: Randy :respect: wat een portie frenchcore :kwijl: Helaas kan ook deze lokatie bij lange na niet tippen aan Bussloo...
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Geweldig feest :D Sfeer in de Early tent :respect: Mooie decoratie savonds overal :yes:
_Eliane_
Weekendje Groningen (Haren) was SUPER!!
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
het was echt een GEWELDIG FEEST:D heb me toppie vermaakt;)
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier :d, gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd :@
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
AlieHardcore
Alweer een vet outdoorfeest! Lekker geluid, mooi weer en veel feestende mafkezen! Supergezellig daar, volgend jaar weer!
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
Alvaron
Ze hebben de sfeer niet kunnen evenaren van 2 jaar geleden, en het was ook kleiner... maar voor de rest SUPPERFEST ^^
AmmowayZzz
Wat een Fantastisch feest!! heb me egt f*cking vermaakt en maar door blijven knallen ook al hebben we de blarenop de voten staan:P
Angela­lala:r­oflol:
fantastisch!! ik voelde me net een kind in een snoepwinkel :9
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
Arie J Beukenoot
dik festival, vet weekendje!
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
Augy
kneiterhard gedraaid, super geluid..wereld lasersow...al met al echt een topdag gehad :bounce:
B)Jefke
dit feest was vies relax!(Y)
B-Force
gewoon mannehard
Bas :[
Was leuk
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
gruwelijk feest! Unexist :Respect: industrial :respect: main was nix :/ Campere was vet!
basz.­NL :aai:
goed vermaakt (Y) volgend jaar weer?:P
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Alcoholic Party And GGgggsss non stop
Benney
was weer geslaagd en gezellig dagje uit met alle hardcore vriendjes en vriendinnetjes dacht ik
bennieman
het beste feest ooit
Beukenoot!
De tijd vloog voorbij! wat een feest!:Bier:
beukenootje
Toppertje!!!
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Billy (L) Anouk &­ IVAN :D
rdz dat was te bruut (y) :respect:
Binne
Lekker feestje!!
BIOCANDY
het was de lange reis zeker waard :yes: bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle :respect: , Panic :respect:
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Bo..
Het was die 9 uur reizen meer dan waard :D EEEEEEEEEEEN LOS!
Totally excellent over 200 photos on GGT
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
Brattbakk
De eerste editie is niet te overtreffen:D Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed :cheer:
bro4life
was gezellig en tof
Budburner
Randy, wat een set b)
CARR
wat een feest!
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
chillfred
super feestje echt top
Chimecho
Gewoon Geweldig!! Meer heb ik er niet over te zeggen..
CHRiSPy
Geweldig feestje!!! Panic en Dr Rude :respect: Voor de rest zeer goed vermaakt met iedereen en alles was ERG goed geregeld gratis wc's en drinken en eten goed en snel!! volgend jaar zeker weer!
chrisss
2005 was cker beter heb me wel vermaakt hoor ;) alleen jammer van angerfist behoorlijk sucky optreden.... wat waren die gasten aant prutsen zeg....
:respect:
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
Cr@zy Bitch
Super vette Verjaardag gehad:D Deepack was super!! Lkkr uit mn dakkie gegaan:bounce:
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
Croma
Wat een super vet feest zeg. echt helemaal geweldig!!!!
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
D-Hunter
Goeie shit :jaja: D-Passion, Negative A, Placid K, Stunned Guys en niet te vergeten Noize Suppressor :respect:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-Noize
Lekker feestje hoor, volgend maar weer?? Leuk gedaan met die motorcrossers ook
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
Was egt super!! ook gezellig!!:D
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
DanielV
was TOP!
super verjaardagfeest gehad!! was geweldig!!! :bounce:
De Bomendokter
Echt een geweldig feest! Prachtige show en heerlijke muziek en er hing ook een leuke sfeer :bier:
De Rover..
hakkuh :bounce:
De Slooper aka The Condemned
Pornnnnnnn En vanaf 5e goeie muziek in de industrial :cheer:
DeanWest
geweldiggg feeest, tering tietjes
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
Defnuh
Hoppaaa (Y)
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes :bounce:
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
jammer dat 't geluid meestal zo zacht stond maar toch
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
DJ D-Jackal
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes (Y) Unexist ,the producer, Noize Suppressor, :respect: organisatie :respect:
DJ Genic
:respect: Hazes & Fraction.. ging maximaal los (Y)
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan :respect:... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch (Y)...
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag (Y)
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi;)
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
volgend jaar weer!
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
Eerd:bier:
Toppeerssss :P
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Engelsman
Echt P.O.R.N. :kwijl:
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
supper
Bohh :)
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
F_ab
gezellig :p
Feestb­eestje <3
egt geweldig:D
Wat een fucking vet feest :D
Flexxx
Erg goed georganiseerd, petje af!! Alleen vond geluid main behoorlijk tegenvallen, behalve helemaal vooraan bij de boxen dan!
FLICKA
Vond het echt een heel goed feest!! (Y) Erg goed geregeld allemaal!! :respect: P.O.R.N Stage!! (L)JIM(L)
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
Frits...b)
dom was egt super feest ik heb me zwaar vermaakt (Y):respect:
Fubarcore
Jezus wat een lekker weer ! potje bier in de hand en het was goed. Super vermaakt in elke area HULDE!
Uit de Kunst! Geluid was perfect! en hele mooie locatie!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
G.­I.­A.­lange_­gek
was egt wel weer een vet feessie!! paul vs jda egt geweldig :respect: en Noize Suppressor was ook egt geweldig ook voor hun diepe :respect:
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gabber_­Jeffrey
heb me weer uitstekend vermaakt :cheer:
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
't Was Dat Tering end rijden Ckerss de Moeite Waard!!! :respect:Echt TOP feessie!!!!
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Zeker weten wel een gezellige party. Maar dat kwam meer door mijn trouwe aanverwanten als door de muziek. Die liet soms toch wel wat steekjes vallen. :(
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Gods Unwanted.­be
GEWEEEELDIG FEESJE, en howlaaaa zeg wat een mooie meiden daar;)
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
Hadseflats
mega mega mega mega mega TOF :D nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! :D (Y) I wanna go back;)
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
lekker sfeertje ook... 1 woord: GEWELDIG (Y) :jaja:
Hardcore vs terror grunn!!!­
was gewoon geweldig dit feest!!!(Y) super kan niet meer zeggen....
HardCoreFem
Soooo, wat een superfeest! :respect: GE-WEL-DIG :respect: Kan niet wachten tot de volgende Dominator :bounce:
hardco­refrea­k->vallard!­
:bounce: was weer mooi feessie :yes:
Hardco­reMani­ac_­Vld
Was erg gezellig,zekers goed te doen!
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
HC-leon-NL(L)P­atries
GEWELDIG!! :D weer was ook zeer gunstig.. Volgend jaar weer in Grun??
Toffe live sets gezien..maar bepaalde dinge konde bete..
HenQ :bier:
Lekker feestje hoor B)(Y)
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
I Rule So Fuck You
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn:D Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid :respect: Hellfish(L) Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!:D:D
super super super super (Y) jammer dat we J.D.A. v­s DJ Paul hebben gemist :( volgend jaar cker weten­ weer :D --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
:respect: hele weekend was gewoon TOP (Y) alleen1 minpuntje maarja:P
egt een para dik feest B)
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
industrial_­tweety O:)
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! (y) het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! :cheer: de industrial area was :kwijl:,true
J a p p e
GEWELDIG! woohoo yeahB)
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
goeie stemming, leuk feest!
janine83
Super naar mijn zin gehad! :)Leuk gezelschap!;)
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
Jennifer!
Geweldig! Alleen het wachten voor de ingang :( Lekker weertje de hele dag :) RTC dat zout had niet gehoeven hoor :nee: Verder goed gedraaid! Vet pics kunnen maken :P
Whaaa super feestje!! Prima vermaakt, op naar next year!! :D
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
jhnvz
Super feest. Was een super sfeer. Muziek kon wel wat harder.. maar heb vies hard geknald op randy en unexist
Jimmy-010
toppppie
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
respect aan alle PORN dj's en ofcourse: hellfish _0_
Jos HGK
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer :D
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! :respect: :cheer: tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Kaadjuh
:respect: was echt leuk, thuis wedstrijdje haha .. schattie luf joe !! (K) next time again !!!
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Was mooi feestje!!!
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
keihard feest:D(Y)
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
KICKIN HARD
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude :respect: Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Kimbaaas010
Het was echt een GEWELDIG feest het was de op de heen 3 uur en de terug meer als 3 uur durende reis zeker waard!!!!!!!!!
Kimm!e...
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN... :D
KIMMESSS
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!!:bounce: was top met me schatjess!!:D
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke(k) kus (k) voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
Krad0l­fertJu­h
Supervet feestjuh:D
KRIMINAL
Erg vet feestje... Bonehead draaide gruwlijk... en Neophyte zette weer een leuke show neer... Korsakoff draaide ook erg lekker :)
lady nina
Wat een Super feest!!! Ik heb me prima vermaakt en gelukkig zat het weer mee.
Lady Yvetje® NL Devil still inside me(6)
Echt weer een topper!!! ik hoop dat we nou niet 2 jaar moeten wachten voor de volgende Dominator
LadyHardcore
Geweldig!! :cheer: En lekker weer erbij b) :D
oh wat een fantastisch feest ik hoop volgend jaar weer ;-)
Lana!
Vorige keer was leuker, maar heb me zeker vermaakt! :D
Lange 050
Was super (Y) op in top vermaakt!!!
mensen mensen wat een feest :respect: RDZ DROKZ AKIRA.volgend jaar weer
Lauraa :bier:
Geweldig
Lemmers...
:respect: Day-mar :respect: was echt gruwelijk feest(Y)
Superr:D. Early stage(L).
Lieke :bier:
Superrrrr vet!!!
Geweldig!:*:D
Liess O:)
WAAAAATTTT EEEEN GEWELDIGGG FEESSIEEEEEEE !!!!! :cheer:
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Linda-X- B)
De gedachte was goed, de uitvoering vaak ronduit slecht. Ondanks alles me uitstekend vermaakt (Y)
:respect: toppie!
De tering wat een vet feest :d Was gezellig lieverds (L) Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water :| Afzetters 8)
Lost in Gravity
Hellfish, unexist & producer geweldig!
M.
Superr! (y) :respect:.
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
megens­:bounc­e:VS>O­GV!!!­
was een goed vet feest!! Heb me goed vermaakt alleen het geluid moest overdag wat harder maar het laatste uurtje was flink klapperu:d
Metallic Violence :mixje:
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew, Noize Supressor, Endonyx & T-Junction & Osiris :respect: :respect:
Geweldig! Zullen we waarschijnlijk nooit meer mee maken in grunn! Maar wat was het een mooi feestje
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss Tricky
Zeer Vet
Mister Gabber­Manzio­n Holland
Zekers een geslaagd feest :bounce:
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt. (K)(K)(K)
knap werk dat zie je niet in het westen super heerlijk feestje
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
mr turner
super feest :D net als in 2005
Mr. B.
Phoe wat een heerlijk feest! Weer zat mee en verder was alles dik voor elkaar!
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
mssl
:respect: Hazes & Fraction :respect: Ik heb genoten.. Geweldige set!!!
mwrsikkus
was echt gruwelijk:D
N1CK-
WOW, echt geweldig !! Noize suppressor en Art of Fighters :respect: Deze komt in mijn persoonlijke top 3 !!
geweldig
n@nd@
Vettttttjes
Neelien :yes:
Super feestje"!!!!!! Echt geweldig vermaakt! Jammer dat de tijd weer zo snel ging! :respect: voor de dj's! en de organisatie!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
NIEK !
Gruwlijk!!
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
NN
Terschelling de gekste weer met de hele clan, was toppie!!!!!!!!!!
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
noisenick
Knetterhard feessie :D volgende keer ZEKER WEER BIJ !!!
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
Nona
Jaa, dit was geweldig! b) Lekker weer, goeie sfeer, (Y) Early (L)
nummer11
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
VETJES !!! :respect: G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator :d
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
Olivia
NEOPHYTE was egt gruwelijk, en bass-d draaide ook super!!! het was egt een VET feest:)
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
one8seven
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!:)
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaf
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Outlaw Bros
Wat een super vette ervaring om op Dominator te hebben mogen draaien!!! Top Feest:D
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
paradini
love it!
PARANOIA-PROZAC
WAS super :bounce:
laatste keer voor die afstand wel gratis gezope :bier:
was gezellig en chill(Y)
Party Like Us!!!!­
Geluk gehad met het weer, lekker gedraaid alleen main mocht het geluid iets beter!! maar volgend jaar ben ik er weer!!! :respect:
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
Paul-T b)
Ik mis mn industrial zaaltje :lief: Negative A ..Unexist ..Manu le Malin en Dj producer ..:respect: Geweldig toen op t einde al die mannetjes van 16 de zaal binnen kwamen en er niks van snapten :roflol:
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Geweldig feest, supersfeertje en uitermate goed genoten:D
PFSquad MC
Sceletor Man van de Dag :respect:.., Recype & Panic waren ook lekkere sets !. Mainstage (N) Geluid Echt Te Slecht En Viel Ook Zwaar Tegen !. Geluid Early Rave & Hardcore Stage Waren daar aan tegen (Y)
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
top feest en echte dikke locatie :respect:
Pillemwie
Ja was gwoon vet!! alleen had er wel meer van verw8... maar kon ook aan mij ligge
Pluk B
hakken hakken en nog is hakken!!!!!!!!
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Q Mike
Panic (L) Dat was echt een geweldige Set.....!!!
QMaster
heb me super vermaakt!!!!! :)
raving nightmare [ric]
ON-GE-LO-FE-LIJK :D ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor:D was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp :P nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook :P
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Realtec
Zeker vet feestje!
Rempie20
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
RemQo 83
Beetje simpel allemaal en wat liep hier een onnozol volk rond:rot:
Rene86
Gruwelijk Feest, Hellfish en Destroyer :respect:
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
riGGY
heel bruuuuuuuuuuuuut!
was wel weer vet :P
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
Royo"s
groningen ging los!!!!!!!!!!!:bounce:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
Ruud!
Heel de dag hard genoten! Heerlijk feestje zeg!!:D
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
sausmous
zoizo een van mijn beetere feesten egt een (y) middag geweest goed vermaakt
SCHUFKE
supervet
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
lekkere bardienst gedraaid, Purmerend spacers (Y) :D
Semtexx
SUPER, supersfeertje! zooo genoten van het weer en de mensen muziek en de maffiteiten! alleen ging het veeeel te snel voorbij
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
superfeestje!:yes: goede sfeer, goede muziek, lekker dichtbij, leuke mensen:D volgend jaar weer!:bounce:
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
SJEEP
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin :P:P maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
iemand nog klaverjassen of hoe zit dat?
Smitte..|
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Snaakie
TOPFEESTJE!!
super tering tyfus vet man!! brabant bedankt GEK!!! :respect:
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
Stan :bier:
teeeeeeeeeering :D:D :respect:
STAND PROUD!
Was weer gezellig mensen!!:bier:
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
stennis@1978
Gronningen bedankt was gezellig feesten kunnen ze in het hoge noorden wel
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Struissie
echt een zwaar vet feest...
in een woord GE-WEL-DIG:D
geweldig(ge) noten:bounce: peaky pounder kíck's ass :respect:
Sweetn­ess31(­L)
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind :D veel beter als 2 jaar terug O:) noize suppressor :respect: mijn held :respect: en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens :rot: wie ze idee was dat :rot: kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak :nocheer:
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
P.O.R.N stage was über vet!
Taste of Insanity
Was echt een super feest :D Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan :P Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt :lief:
fucking goeie feest
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
lekkahh InDuStRiAL
reng reng en nog is reng!! zeer goed :respect:
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
Terror­head:b­ounce:
DE vetste hardste roughste feessie ,, echt super vermaakt, lkkr sfeertje, vet geluid,, PERFECT :respect:,, Till next year:d
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
TERRORTEEF
Heerlijk feesje!! Was ook mooi weer gelukkig :D
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
The Dutch Guy
vondt het nie veel aan
The Generator
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt :d wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien :s
super wat een feest!!! :respect: mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door;)
The KLIT Commander
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: :respect:Negative A:respect:Neophyte:respect:Re-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set :/) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh! (y)
gruwelijk hard Los gegaan:P
zotste feesje ooit
The Red Raver
Zeer goed vermaakt Geluid was ook super geregeld geen last gehad van andere area's En ja was gwn goed
The Rienus
Lekker feestje weer :D Early deuntjes was echt nice :respect: Vooral ook het einde :yes: Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds :P
Thjardo!
Het was in 1 woord: GEWELDIG, geen minpunten opgemerkt... :respect: Organisatie & Dj's :respect:
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
Tjongen jongen wat een Feest :D:D:D :bounce:
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Toine [Break Zero]
Vet feesie! Techno tent (L) en het vreten was wel goed geregeld :)
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
Tommyisgone
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt :respect: chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro :rot: geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top :D het was het geld meer dan waard.
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
lekker leip weer, mooi feestje
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
get was een knal feest!!!!!!!
vlerk
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was (Y)
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
wie leuk jer :rot:
Jaaa super :cheer: prima vermaakt :cheer: Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word :kwijl:
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn ;)
wokky
was weer een top feesie :bounce:
xpuckx
vet feest, kwam zekr door het mooie weer!!
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Yort
Unexist je was een held !! Anderhalf uur lang alleen maar hard en steengoed gedraaid !! Helaas kon ik day-mar maar half meemaken, mooi feestje !
Geweldig :respect:
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Bass-D :worship:
~ vinNy !
wat een kut geluid veels te zacht:S.. voor de rest top feestje!:bounce:
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
~-> Little me <-~
Was supergezellig feest :) jammer van t geluid bij sommige dj's dat had beter gekund, Maar de afsluiting was gewoon te mooi!!! :cheer:
~N~
Lieve Anne!! Heb van je genoten, het was echt een gezellig feest!!!
Heerlukk!:D
DollDollDoll :Respect: Volgende X nog Harder
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D