Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi Tot de volgende DOMINATOR !!!
Was super! alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
WOEHOE !!!! lekker feessie horr he volgend jaar weer ? hehe
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat een feesje bouwen is veel bekenden en relaxte sfeer! , en dikke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk weer es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!!
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie ma vooral Noize Suppressor
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag Wat een MASTERLIJKE set zeg
Onvergetelijke ervaring. In mijn stoutste dromen dit nooit verwacht. Hardcore area was geweldig! Recype, Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor
helelmaal top!! super feest nix op aan te merken
Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz.. Veel Lekkere Jongens Miss tot Schnelle... maar ook buiten dat leuk feestje..
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
Ja het was egt een Knalfeesie 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier , gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
k heb me wel vermaakt maare het was kut dat k zeere voeten had
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker!
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los! super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... Art of Dance & Q - Dance
heb me goed vermaakt.. laatste uurtje hardcore tent nico & tetta
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte
De eerste editie is niet te overtreffen Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed
Super feest Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
MEER DAN GEWELDIG supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
BEESTACHTIG !!!! Limburg
wat een fokking dikke party super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook flink wat afgehakt daaro
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
dik feest! ondanks weinig bekenden een super feest gehad
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi
HELEMAAL TE GEK!!! beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete!
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!! was top met me schatjess!!
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke kus voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher .....!!! Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten ! Volgend jaar weer ??
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en Drokz is een held!
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien
Opzich een leuk feest alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent Vette sets gehoord Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt.
knap werk dat zie je niet in het westen super heerlijk feestje
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Was zeer goed te doen Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte noize suppressor angerfist day-mar
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
Ik mis mn industrial zaaltje Negative A ..Unexist ..Manu le Malin en Dj producer .. Geweldig toen op t einde al die mannetjes van 16 de zaal binnen kwamen en er niks van snapten
ON-GE-LO-FE-LIJK ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
super!!!!!
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
Leuke dag gehad! Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
super tering tyfus vet man!! brabant bedankt GEK!!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind veel beter als 2 jaar terug noize suppressor mijn held en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens wie ze idee was dat kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien
super wat een feest!!! mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: Negative ANeophyteRe-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set ) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh!
Lekker feestje weer Early deuntjes was echt nice Vooral ook het einde Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top het was het geld meer dan waard.
Vet feest, goed vermaakt en het weer werkte ook prima mee
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in UNEXIST THE PRODUCER DR. RUDE G_TOWN NOIZE SUPRESSOR Redelijke prijzen goed geluid Zo maar ffies beuken op de After
heerlijk gruwelijk mega helden negative A en peaky pounder wat een heerlijke herrie verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren enige minpunt: de main decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig voor de rest top feestje
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zienvooral 1 speciaal persoon..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!
wie leuk jer
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage hmmm...jammie!!
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje