Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi Tot de volgende DOMINATOR !!!
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen niks aan verder magere aankleding
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
Playah Noize Suppressor Sceletor Dominator Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan
bohhhh met een word geweldig en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alleen maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat groter verwacht. kortom een 9 waard
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar , 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz.. Veel Lekkere Jongens Miss tot Schnelle... maar ook buiten dat leuk feestje..
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time
Ja het was egt een Knalfeesie 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier , gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
het was de lange reis zeker waard bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle , Panic
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte
De eerste editie is niet te overtreffen Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Was echt geweldig met een super sfeertje !
BEESTACHTIG !!!! Limburg
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes
wat een fokking dikke party super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook flink wat afgehakt daaro
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt
Bedankt Art of Dance Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek!
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi
mega mega mega mega mega TOF nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! I wanna go back
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker Bass-D was weer lekkere early en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht mannen van de dag/avond WAXWEAZLE WAT EEN SET PANIC heerlijke set scott brown AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! RUDE AWAKENING stanton en vince
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!!
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
hele weekend was gewoon TOP alleen1 minpuntje maarja
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! de industrial area was ,true
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe.. goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..
weer een van de betere feesie´s jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan re-style & producer
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs
Opzich een leuk feest alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent Vette sets gehoord Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt.
Was een super geslaagde dag! Liepen een hoop maffe gasten rond zeg! De groep uit Haaren was erg cool en Bianca, leuk je nu wat langer te hebben gezien!
"Gadverdamme wat een gruwelijk buitenfeest was dit"! Alles was gewoon TOP! Early Rave tent was helemaal geweldig.
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Super feest voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor ....P.O.R.N. stage was echt helemaal ...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! ...nog kats naar de donder
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize verder ware de consumpties echt kut
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad.... goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Sceletor Man van de Dag .., Recype & Panic waren ook lekkere sets !. Mainstage (N) Geluid Echt Te Slecht En Viel Ook Zwaar Tegen !. Geluid Early Rave & Hardcore Stage Waren daar aan tegen
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien
super wat een feest!!! mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: Negative ANeophyteRe-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set ) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh!
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was
g town madnes was echt top verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je
heerlijk gruwelijk mega helden negative A en peaky pounder wat een heerlijke herrie verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren enige minpunt: de main decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig voor de rest top feestje
Super vermaakt.. gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zienvooral 1 speciaal persoon..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!
wie leuk jer
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje