Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (638), iGwenda (2275), De Bomendokter (1760), anoniem (2868), Hark. (2335), Kerstgek (1369), CODA-gfx (993), anoniem (1409), mr turner (2493), 050-Grunn (526).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!!!­TURBUL­ENCE!!­!­
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi ;P Tot de volgende DOMINATOR !!!
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­VICTOR­IOUS!!­
:respect: Noize Suppressor :respect:
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
zwaar genieten bij de porn stage, sickboy,irate,rdz,fff,caplock:respect:
Waar blijven die foto's????
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super feestje... :D
'Elinee;;
Was super! (Y) alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
Een super vet feest :bounce:
Het was zeker goed feest:D Heb me Prima vermaakt :bier: :D
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
(F) Dia (F)
Super feest!! Gezellige sfeer, goede muziek, hard geluid, niet te druk, gewoon zoals een festival hoort te zijn!!!
Helemaal geweldig!!!!!!
(H) Mr.­ Gold (H)
Brrrr... gewoon geen woorden voor, echt fucking gruwelijk(Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
het was super :D muziek goed sfeer goed en vooral die afsluiting met vuurwerk :kwijl:
wowh helemaal geweldig ziek feest !! goed gezelschap maakt veel goed natuurlijk ! BIJNA net zo goed als de eerste
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
***­Di@@­ntje***­
In één woord GE-WEL-DIG!!! Zwaar vermaakt, mocht van mij nog wel wat uurtjes doorgaan!!!
***J0SE***
Was SUPER!!!l
***­mokum verzwikt
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top :respect: decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
**??**
Erg vet feest alleen jammer dat er geen v i p dek was echt een beetje matig
Heb me goed vermaakt..... Peaky Pounder :respect:
**Joycee**
Super Feest :D ! Echt alles was goed geregeld (y)
**Mar[isa]
(L) Ealrly Stage, sfeer was minder vooral op het eind maar ik heb me goed vermaakt!!
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
wat een feest!! super vermaakt :bounce:
*BlowCo*
GVD!! Wat een Tering Gruwelijk feest:D:vaag:
*Bosma*
heeerlijk feestje
*Edwin*
SuperVet :respect:
*Linda8)
SuperFeest!!met een mooie afsluiting.. niet TE druk gewoon Perfect
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
*­Miss Marleen
:bounce: Vet feestje en voor herhaling vatbaar :jaja:
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
Topfeestje :D.. Prima vermaakt :cheer:..
heb me super goed vermaakt :bounce:
echt een geweldig feestje! en toch nog mooi weer!!:D
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-=­[DREDG­EMANIA­]=­-
WOEHOE !!!! lekker feessie horr he :D volgend jaar weer ? hehe :D
-=VanDalen=-
2005 was echt vet veel beter!! Goed vermaakt over de hele dag alleen jammer dat het laatste uurtje het enige echte hoogtepunt was :bounce:
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de­ boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat­ een feesje bouwen is veel bekenden en relax­te sfeer! , en di­kke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk wee­r es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS ;) Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!! ­
-OLLY-
Ik moest ff in de stemming komen maar heb me daarna prima vermaakt!!
...­:::[LS­D]evil tazz[L­SD]:::­...­
was egt weer knalle feestjuh!! volgend jaar maah weer der heen..
...­:::[LS­D]Pepp­i(L)Ta­zz[FTW­]:::..­.­
super hard
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
vet feestje alleen jammer dat maar tot 11uur duurt
Spr vet feest :D
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
Helaas niet hele dag kunnen blijven maar zekers na­ar me zin gehad!!! maar 2005 was beter vind ik persoonlijk...
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
zo ongeveer alleen in de "o zo vette" early hardcore stage geweest, en het was geweldig daar Waxweazle :respect: was echt geweldig :D
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
:bier:Dont Look Down:bier:
was zeker goed feessie lekker uit me dakkie gegaan:P
Was Echt GEWELDIG!!! nWas seker supper knalle:cheer:
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:yes: er mogen wel meer hardcore festivals worden georganiseerd!!
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
Heerlijk feesie :D P.O.R.N stage was zeker goed :RDZ, bonehead akira & drokz :respect:
Kvond het echt vet!!!
:hyper: Shadow Sound on ground :bounce:
lekker feest lekker los gegaan
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
vet tof maar volgende x snacht's dat is beter voor de sfeer
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
:woop:­Roob:w­oop:
Super feest!!:respect: Rotterdam Terror Corps :respect:
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
<<stfu>>
super feest, mooi weer lekker bier BOERUHHH:bier:
echt super! :bounce: met ook nog is heerlijk weer! op de main stage na overal ook topgeluid, t was geweldig!
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
[0906] Geitman
prima vermaakt, ma toch viel ut tegen.... ennuh waar was de jump tent ????? :'(
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[D] r a a k j e
Superfeest! geen lange wachtrijen :respect: gezellige mensen, lekkere muziek :cheer: .. Super sfeer :bounce: :cheer: en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! :D lekker zonnig dagje !!
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
[EGN] Master­bill[E­GN]
was super feestje tot op het einde telefoon kwijt geraakt:s dus als je hem hebt neem ff contact met mij op;)
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[SF] Destructive Nature
Vetter dan vet feest!!! Punt, niks meer aan toevoegen!
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
[TB] Drum 'n Bas
Hendig geamuseerd :jaja: Eye D & Hidden :respect: Randy :respect: wat een portie frenchcore :kwijl: Helaas kan ook deze lokatie bij lange na niet tippen aan Bussloo...
[TB]Tripper
Drokz vs Akira :respect: Randy :respect:
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Geweldig feest :D Sfeer in de Early tent :respect: Mooie decoratie savonds overal :yes:
]x[
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten (Y) geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_PB_
Hakke tot we dr bij neervielen :jaja: Tha Playah :respect:
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
Zeer geslaagd (Y) En we hadden zeker nog wel het weer mee! Iig geen regen! Op na next year? (Y) :bier: :bounce:
AlieHardcore
Alweer een vet outdoorfeest! Lekker geluid, mooi weer en veel feestende mafkezen! Supergezellig daar, volgend jaar weer!
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
altijd feest
voor mijn eerste keer was dit een super feestje:bounce: ik heb echt genoten(Y)
Angela­lala:r­oflol:
fantastisch!! ik voelde me net een kind in een snoepwinkel :9
Wat een heerlijk feestje zeg :bounce: Helemaal top!!
PORN did it again :9
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
Arie J Beukenoot
dik festival, vet weekendje!
meesterlijk(L)meesterlijk!!!
Augy
kneiterhard gedraaid, super geluid..wereld lasersow...al met al echt een topdag gehad :bounce:
AXN
Super super gaaf!
B. Tietsj
ik vond het wel kix daarzo in die early tent 8)8)
Dominator in een woord GEWELDIG :respect:: :respect:
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
barry white
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen:D en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Bas :[
Was leuk
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
gruwelijk feest! Unexist :Respect: industrial :respect: main was nix :/ Campere was vet!
basz.­NL :aai:
goed vermaakt (Y) volgend jaar weer?:P
Benney
was weer geslaagd en gezellig dagje uit met alle hardcore vriendjes en vriendinnetjes dacht ik
bennieman
het beste feest ooit
Bennykuh
GE-WEL-DIG, hopelijk volgend jaar de 3e editie :D
Beukenoot!
De tijd vloog voorbij! wat een feest!:Bier:
beukenootje
Toppertje!!!
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Binne
Lekker feestje!!
BIOCANDY
het was de lange reis zeker waard :yes: bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle :respect: , Panic :respect:
black bassie
zeker goed vermaakt tijd ging donders snel
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Totally excellent over 200 photos on GGT
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!! :cheer:
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
bro4life
was gezellig en tof
Budburner
Randy, wat een set b)
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
chillfred
super feestje echt top
Chimecho
Gewoon Geweldig!! Meer heb ik er niet over te zeggen..
Chosen Freak!­
leuk feest, alleen iets te ver rijden... waxweazlle en producer waren hoogtepunt voor mij!
CHRiSPy
Geweldig feestje!!! Panic en Dr Rude :respect: Voor de rest zeer goed vermaakt met iedereen en alles was ERG goed geregeld gratis wc's en drinken en eten goed en snel!! volgend jaar zeker weer!
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Coefnoen™
eerste uren super vermaakt , daarna werd het wat minder... geluid was (Y) wel vies vermaakt met jullie;)
corinaatje
was een top feest heb me zeker vermaak en de sfeer was ook top kan niet wachten op volgende keer :bounce:
cosper
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
D-Hunter
Goeie shit :jaja: D-Passion, Negative A, Placid K, Stunned Guys en niet te vergeten Noize Suppressor :respect:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-T-C
MEER DAN GEWELDIG :D:D:D supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het :respect: het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!:D
D3
Zwaar knallen, ik ben er zeker weer bij volgend jaar!
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
dampie
SUPPPERRR
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
DanielV
was TOP!
DaNynX
Super feestje:D Alleen jammer dat het geluid niet altijd goed was, maar ja..
super verjaardagfeest gehad!! was geweldig!!! :bounce:
darkDnBar
Top feest, zoals ze moeten zijn.goede aankleding, leuke extra's! respect voor de organisaties. volgende x weer :D
Daveman
niet te omschrijven bij deze super!!!
De kale vandale
GEWELDIG ... ook dank de goede weer!!! :respect: Maar ik vond de Dominator 2005 een beetje beter!!! :bounce: :cheer:
De Slooper aka The Condemned
Pornnnnnnn En vanaf 5e goeie muziek in de industrial :cheer:
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2 (k)
Defnuh
Hoppaaa (Y)
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Dennis The Men@­ce
Super
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
wat een fokking dikke party :respect: super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook:) flink wat afgehakt daaro
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
Dioptriee
Wat een BEUKE Feest ik kreeg m'n linker hand maar niet in m'n rechter broekzak!!! Dat zegt dus genoeg!!!
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
DJ Genic
:respect: Hazes & Fraction.. ging maximaal los (Y)
DJ Henk
Hellfish Irate Producer :respect: voor de rest was het ook top (y)
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
Djuicy
haha , superr , g-town italian shit :respect: they had a motherfucker locked down!
Was weer een super feesje met mijn stampmaten (Y) veel bekenden dus het was weer super
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
Dr. Misme
damm dat was een lekker feesie
DRAKO
WAS ECHT STRAK FEESIE
Dreamerrr(*)
:respect: Zwaar Lekkerrrr feesje:bounce: Helemaal Geweldig:D volgend jaar Zkr weer :cheer:
Dryade
Genieten! (Y) Noize Suppressor :respect: :respect: DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal :K Maar waar the hell was Rob gebleven??? :S
Early Dragon
ik vond het heel erg tegenvallen:S had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen:S en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen:S zonde van me geld:S
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
Eerd:bier:
Toppeerssss :P
Eindelijk het zonlicht waar we op hadden gewacht! :D D-Block & S-Te-Fan :respect: Het was kort maar (zeer) krachtig ;)
Het was nog beter dan super! Was echt top. Niet te druk en zeer leuke mensen. Ook de camping was geslaagd :jaja: Gezellige mensen (Y)
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
Mooi feessie! Heb me prima vermaakt! Neophyte, Bass-D & King Matthew (y)
Error Chick
Achter de bar was het egt gezellig!! En vervolgens in stampuh in de porn area was GEWELDIG :bounce:
supper
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Bohh :)
Evilientje
Beste feestje ooit!!! PORN stage :respect:
Experiment 626
Wel leuk, niet bijzonder!
Damz het is heel lang geleden dat ik me zo goed heb vermaakt op een feesie, mensen wat een sfeertje :respect: geluid was ook (Y)
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
F_ab
gezellig :p
Wat een fucking vet feest :D
Flame
Super(Y):bounce:
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
Echt een geweldig feest, was de afstand zeker waard! kwart voor 4 pas thuis, maar heb een heerlijke dag gehad! Super!!!
Fuck the free world
Megavet feest..:D industrial stage was top ,allen helden:respect:
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
G.­I.­A.­lange_­gek
was egt wel weer een vet feessie!! paul vs jda egt geweldig :respect: en Noize Suppressor was ook egt geweldig ook voor hun diepe :respect:
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
't Was Dat Tering end rijden Ckerss de Moeite Waard!!! :respect:Echt TOP feessie!!!!
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Goffe-Gekkehus
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed (Y) :respect: Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage :respect: en (K) voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper ;)
Helemaal top, super vermaakt :bounce:
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
Hadseflats
mega mega mega mega mega TOF :D nog nooit zoveel bekenden op een feest... helemaal los, helemaal gek en heerlijke sfeer + weer! :D (Y) I wanna go back;)
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
Hansse045
boh wat een geweldig feest:D echt super vermaakt :bounce: we ware met een leuke groep :respect:
Hardcore vs terror grunn!!!­
was gewoon geweldig dit feest!!!(Y) super kan niet meer zeggen....
Hardco­reMeis­juh
Geweldig wat een superfeest (Y) 1 van mijn mooiste feestjes ooit!
Hardst­ylezLU­NA
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!! :bounce:
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
1 woord....... OPTIMAAL
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
Hollowman
puur genot! (L)
HoLyBee
Het was echt wel een vet buite feest:yes: Eten was vooral lekker.. Goed gedraait:D Zeer Goed geluid:respect: Alleen wat bij Promo gebeurde:O :vaag: :O ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? :s ) Zo verder Echt wel relax..:D
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
i$é-T
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer (y)
super super super super (Y) jammer dat we J.D.A. v­s DJ Paul hebben gemist :( volgend jaar cker weten­ weer :D --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Infime
Fraction & Hazes :respect: Dominator was zooo Gruwelijk vet!!
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
Irri :bier:
vet!
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
Jackelien~
:respect: Hazes en Fraction! :kwijl:
goeie stemming, leuk feest!
janine83
Super naar mijn zin gehad! :)Leuk gezelschap!;)
Jappiee
Monsterlijk
Jasper ®
1 VAN MN VETSTE FEESTEN OOIT GEK!!!! Hopelijk volgend jaar weer :bier: Camping was ook zéér gezellig :D:D
Jennifer!
Geweldig! Alleen het wachten voor de ingang :( Lekker weertje de hele dag :) RTC dat zout had niet gehoeven hoor :nee: Verder goed gedraaid! Vet pics kunnen maken :P
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
jhnvz
Super feest. Was een super sfeer. Muziek kon wel wat harder.. maar heb vies hard geknald op randy en unexist
Jimmy-010
toppppie
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
vetste feest ooit... hier zijun gewoon geen woorden meer voor...
weer een van de betere feesie´s (Y) jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer :vaag:
jopie mulder
hij was fijn(Y)(Y)(Y):cheers:
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
Jos HGK
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer :D
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
Kaadjuh
:respect: was echt leuk, thuis wedstrijdje haha .. schattie luf joe !! (K) next time again !!!
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Kardinaal
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE:respect: Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
Was mooi feestje!!!
Kerstgek
SUPERRRRRR WREEEDDDD!!!!!! :bounce: :bounce: Heb me geweldig vermaakt :yes: DaniQ was weer toppie (Y) Beterrrrrrrrrrrrrrrrr op naar SYNDICATE !!!! :bounce: (K)
keihard feest:D(Y)
KICKIN HARD
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude :respect: Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Kimm!e...
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN... :D
KIMMESSS
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!!:bounce: was top met me schatjess!!:D
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke(k) kus (k) voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
lekker lampion gegaan
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
lady nina
Wat een Super feest!!! Ik heb me prima vermaakt en gelukkig zat het weer mee.
Lange 050
Was super (Y) op in top vermaakt!!!
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
mensen mensen wat een feest :respect: RDZ DROKZ AKIRA.volgend jaar weer
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Lemmers...
:respect: Day-mar :respect: was echt gruwelijk feest(Y)
Lennard!!
Wat een feest(Y) muziek stond goed hard, en het belangrijkst een leuke sfeer! top feest:>
Vet Feestje..Goei weer en vette muziek!! Kon niet beter:D:D
Superr:D. Early stage(L).
Lieke :bier:
Superrrrr vet!!!
Geweldig!:*:D
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en :respect: Drokz is een held!
:respect: toppie!
De tering wat een vet feest :d Was gezellig lieverds (L) Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water :| Afzetters 8)
Lolaaa!
In het begin iets minder, maar even later Whoeii heerlijk feestje!! :bounce: Super gezellig ook (L)
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
Maaike *
Te gek!!Geweldig genoten van Hazes & Fraction :yes: DOMINATOR!!
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
MaRiS;P
Dominator in een woord GEWELDIG:yes:Heb me egt op en top vermaakt:D:bounce:
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
Mark H :bier:
muziek kon beter, area 7 was wel vetjes:respect: maar was wel vet gezellig:D veeeel bekenden ook!:D GRONINGUUUUHHHHHH!!!!!!:bier:
Mayo4ever
1e editie was beter (kleinschaliger en gezelliger) Maar ondanks dat een lekker feestje :D
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
Metallic Violence :mixje:
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew, Noize Supressor, Endonyx & T-Junction & Osiris :respect: :respect:
geweldig
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
Miss Fixet
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt. (K)(K)(K)
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
mr turner
super feest :D net als in 2005
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Loki
Was een geweldig lekker feestje (Y)
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
mssl
:respect: Hazes & Fraction :respect: Ik heb genoten.. Geweldige set!!!
geweldig
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
Nico:bier:
Super vet volgend jaar zeker weer :respect: Geweldiggggg :cheer: B)
Nieuw-T
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats:respect: Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Was zeer goed te doen:D Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage :respect:
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
NN
Terschelling de gekste weer met de hele clan, was toppie!!!!!!!!!!
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
noisenick
Knetterhard feessie :D volgende keer ZEKER WEER BIJ !!!
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Supervet feestje zeg!!! :respect: Heb het zooo toppie gehad; goeie muziek, goeie sfeer, heerlijk weertje en leuke mensen!! 8)
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
oldsch­oolhar­dcoref­reak
zwaar te gek hihi hadden wel wat meer snuif hokjes bij gemogen wat een wacht daar
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
one8seven
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!:)
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaf
oopie | OPTJENKERE
ben me ei kwijt
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Outlaw Bros
Wat een super vette ervaring om op Dominator te hebben mogen draaien!!! Top Feest:D
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
PARANOIA-PROZAC
WAS super :bounce:
was gezellig en chill(Y)
Party Like Us!!!!­
Geluk gehad met het weer, lekker gedraaid alleen main mocht het geluid iets beter!! maar volgend jaar ben ik er weer!!! :respect:
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
Pasquale di Natale
Dr Rude het laatste 1,5 uur in de early :kwijl: Zekers wel een aardig feestje
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
PepPerry
vet feest!!! Obscurity :respect: RTC :respect: waren echt super!!!
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
PFSquad MC
Sceletor Man van de Dag :respect:.., Recype & Panic waren ook lekkere sets !. Mainstage (N) Geluid Echt Te Slecht En Viel Ook Zwaar Tegen !. Geluid Early Rave & Hardcore Stage Waren daar aan tegen (Y)
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
Pillemwie
Ja was gwoon vet!! alleen had er wel meer van verw8... maar kon ook aan mij ligge
Pinderqorno
(y)
Vet feestje, Hazes een van de betere sets van de dag, tent ging mooi los toen
pluisj­egabbe­r
heb me best vermaakt
PMA
Te Bruut voor Woorden :respect: Neophyte, Angerfist en Unexist brak iedereen ze face :P
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Q Mike
Panic (L) Dat was echt een geweldige Set.....!!!
R o n a l d
Super goed vermaakt, Echt een bot mooi feest, :bounce:
Rauw Kind
Was een heerlijk feesie(Y) alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien:P Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel(Y))
raving nightmare [ric]
ON-GE-LO-FE-LIJK :D ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor:D was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp :P nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook :P
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Rebin
Was een geweldig gezellig feest :) jammer dat we de laatste trein moesten halen :(
Rempie20
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
RemQo 83
Beetje simpel allemaal en wat liep hier een onnozol volk rond:rot:
Rene86
Gruwelijk Feest, Hellfish en Destroyer :respect:
vet feesje :respect: T & E zuigt
Heerlijk feesie! :D, gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10 (Y)
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Royo"s
groningen ging los!!!!!!!!!!!:bounce:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
was echt een geweldig feest :D goeie sfeer en veel bekenden :jaja: heb me zeker vermaakt!!
Super feest
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
super!!!!!
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
Scotix
wat een super feestje! :respect:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Goed vermaakt!!(Y) all1 geluid, decoratie en het eten konden bter!! maar wel lkkr lopen :bounce:
Semi
geluid in de hardtechno en industrial waren machtig (Y) :respect: MANU & PRODUCER :respect:
het was echt super super super....:respect: :jaja:
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
SJ-O
Super vet feest! zonde dat het al is afgelopen:( Weinig decor! maar dat mocht de pret niet drukken! GRONINGEN :respect:
jaja het was weer geweldig :yes: :respect: JDA vs Paul :respect:
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
Snaakie
TOPFEESTJE!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
solini
jiiiiiiiiip jiiiiiiiiip EMDEEKES zotste feesje
Something 4 Your Mind :aai:
Bruut feest..zwaar gezellig en heerlijke setjes gehoord... :respect: Randy..Hellfish..Manu le Malin :respect:
Spaaky
Super feestje, lekker dichtbij (eindelijk) - Waldhaus & Weichentechnikk live :respect:
Spektakel
Heerlijk feesje prima vermaakt! Beter gaat MC RAW voortaan niet meer met een brandblusser in het publiek spuiten anders heeft die een uitdaging
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
Stan :bier:
teeeeeeeeeering :D:D :respect:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
Starrey
super gezellig!! goede optredens en heb me zeer vermaakt!
Wat een superfeest :bounce:
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Struissie
echt een zwaar vet feest...
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op el­kaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muz­iek van de andere tent nog, en in de freestyletent­ tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, m­aar toen die bass het wel weer deed ging het er oo­k echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :r­espect:
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
fucking goeie feest
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
Terror bloempie :[
was echt een geweldig feest (y) :respect: Er is goed gedraaid :yes: lekker hard raggen :bounce: alleen het drinken was egt super duur :/ maar tog :respect:
terror knoak (L) Mina
als k langer binne was dan 1 minut had k het ook geweldig kunne vinde ma nu was et niet dominator ma een dag je survivel in groninge
TERROR STUFFIE
Zeer geslaagd lekker weer HUUU PEERT ALLES NAAR DE KLOTE HAHA
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
vette shit daaro zeker wel
The Generator
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt :d wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien :s
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
gruwelijk hard Los gegaan:P
zotste feesje ooit
The Red Raver
Zeer goed vermaakt Geluid was ook super geregeld geen last gehad van andere area's En ja was gwn goed
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Thjardo!
Het was in 1 woord: GEWELDIG, geen minpunten opgemerkt... :respect: Organisatie & Dj's :respect:
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
Tommyisgone
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt :respect: chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro :rot: geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top :D het was het geld meer dan waard.
tongboy
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar ­kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog­ wel leuk feesje van gemaakt
Tony-Terror
Echt master zeker(y) NIE of WEL?
Vet feest, goed vermaakt en het weer werkte ook prima mee
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
Type-R?
Heerlijk :D
lekker leip weer, mooi feestje
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
get was een knal feest!!!!!!!
vlerk
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was (Y)
vorkje
het 7 uur reizen zeker waard...wat was dit een geweldig festival (L)
VR!DZ
Blij dat ik toch nog gekomen ben voor die paar uurtjes :jaja:
g town madnes was echt top :respect: verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je :S
Wen D
was supervet (Y)
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn ;)
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
vet feestje hard techo stage was vet en alle rest ook (y)
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Lekkerrr feest!! Next year weer in Grunn !? :D
Geweldig :respect:
| † -_.­ Belt ._­- † |
Geweldig!! :D dat was die 2 uur rijden wel waard! Toppie (Y)
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Bass-D :worship:
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage :D:D:D:D hmmm...jammie!!
~-> Little me <-~
Was supergezellig feest :) jammer van t geluid bij sommige dj's dat had beter gekund, Maar de afsluiting was gewoon te mooi!!! :cheer:
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
~N~
Lieve Anne!! Heb van je genoten, het was echt een gezellig feest!!!
Heerlukk!:D
DollDollDoll :Respect: Volgende X nog Harder
• [NL] Good night left side :bier:
heb me ckers wel vermaakt :D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
¤ [F]ractured [M]ind ¤
Zeer geslaagd feessie :P volgend jaar weer!
©º°¨¨°º V.!.­G.­ Hazina BB™º°¨¨°º©
super!!!!!!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D