Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi Tot de volgende DOMINATOR !!!
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
2005 was echt vet veel beter!! Goed vermaakt over de hele dag alleen jammer dat het laatste uurtje het enige echte hoogtepunt was
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat een feesje bouwen is veel bekenden en relaxte sfeer! , en dikke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk weer es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!!
Playah Noize Suppressor Sceletor Dominator Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!!
Heftig Feestje Al1 jmmr van Destroyer Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!!
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alleen maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat groter verwacht. kortom een 9 waard
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar , 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie ma vooral Noize Suppressor
was super feestje tot op het einde telefoon kwijt geraakt dus als je hem hebt neem ff contact met mij op
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag Wat een MASTERLIJKE set zeg
Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz.. Veel Lekkere Jongens Miss tot Schnelle... maar ook buiten dat leuk feestje..
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
Gruwelijk feest echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest alleen tijd vloog voorbij
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier , gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd
Zeer geslaagd En we hadden zeker nog wel het weer mee! Iig geen regen! Op na next year?
Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
Wat een geniaal feest! De early tent , Recype Luna Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Dominator in een woord GEWELDIG :
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker!
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2
Wat een godsgruwelijk vet feest Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes Unexist ,the producer, Noize Suppressor, organisatie
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
PORN stage super sfeer daar.. maar de rest van het festival(letje) was niet veel bijzonders al wou je de andere tenten niet horen moest je vooraan het podium tegen de speakers gaan staan, totaal geen aankleding alleen een paar circustentjes en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop verder was het wel gezellig..
ik vond het heel erg tegenvallen had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen zonde van me geld
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage en voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper
supervet feestje, grote bonnen trouwens ook nog kwijtgeraakt..
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker Bass-D was weer lekkere early en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht mannen van de dag/avond WAXWEAZLE WAT EEN SET PANIC heerlijke set scott brown AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! RUDE AWAKENING stanton en vince
HELEMAAL TE GEK!!! beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete!
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! de industrial area was ,true
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan re-style & producer
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna stuiterpaps thanx voor een toppie dag
boh eg uber vit Neophyte live Drokz vs Akira en NoizeSuppressor
zeker goeie partyyyyy
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt.
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize verder ware de consumpties echt kut
Ik mis mn industrial zaaltje Negative A ..Unexist ..Manu le Malin en Dj producer .. Geweldig toen op t einde al die mannetjes van 16 de zaal binnen kwamen en er niks van snapten
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal
Was een heerlijk feesie alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel)
ON-GE-LO-FE-LIJK ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
zo veel beter dan MOH,, zo'n goeie sfeer,, zo fokin goed feest heb ik nog nooit mee gemaakt!! iedereen die niet geweest is,, serieus,, je hebt zoiets moois gemist!! damn!!@@@
Heerlijk feesie! , gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
super!!!!!
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
Was echt een super feest Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: Negative ANeophyteRe-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set ) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh!
Lekker feestje weer Early deuntjes was echt nice Vooral ook het einde Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top het was het geld meer dan waard.
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was
g town madnes was echt top verder viel dit feest zwaar tegen te goedkoop die aankleding geen vet decor of zo echt weer art of dance stijl en dan durven ze dit het grootste hc evenement ter wereld te noemen echt schaam je
Super vermaakt.. gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zienvooral 1 speciaal persoon..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!
wie leuk jer
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage hmmm...jammie!!
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje