Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
was ckr n vet feest ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie locatie, geluid, en aankleding konden veel beter ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen niks aan verder magere aankleding
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar , 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
Mechtig feest Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan Een van de beste feeste tot nu toe!!
Het was een GEWELDIG feessie super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag Wat een MASTERLIJKE set zeg
Onvergetelijke ervaring. In mijn stoutste dromen dit nooit verwacht. Hardcore area was geweldig! Recype, Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor
Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz.. Veel Lekkere Jongens Miss tot Schnelle... maar ook buiten dat leuk feestje..
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
De eerste editie is niet te overtreffen Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed
Super feest Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all
Geweldig feestje!!! Panic en Dr Rude Voor de rest zeer goed vermaakt met iedereen en alles was ERG goed geregeld gratis wc's en drinken en eten goed en snel!! volgend jaar zeker weer!
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2
Wat een godsgruwelijk vet feest Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Was super vet feestje! Mainstage en Hardcore area waren hard! Op naar de volgende!
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
PORN stage super sfeer daar.. maar de rest van het festival(letje) was niet veel bijzonders al wou je de andere tenten niet horen moest je vooraan het podium tegen de speakers gaan staan, totaal geen aankleding alleen een paar circustentjes en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop verder was het wel gezellig..
HELEMAAL TE GEK!!! beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete!
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe.. goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..
respect aan alle PORN dj's en ofcourse: hellfish _0_
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna stuiterpaps thanx voor een toppie dag
Opzich een leuk feest alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent Vette sets gehoord Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt.
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!
Super feest voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor ....P.O.R.N. stage was echt helemaal ...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! ...nog kats naar de donder
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
Ik mis mn industrial zaaltje Negative A ..Unexist ..Manu le Malin en Dj producer .. Geweldig toen op t einde al die mannetjes van 16 de zaal binnen kwamen en er niks van snapten
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal
Heerlijk feesie! , gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10
Leuke dag gehad! Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!
superfeestje! goede sfeer, goede muziek, lekker dichtbij, leuke mensen volgend jaar weer!
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
Early Hardcore stage....... voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten....... Verder een geweldig op treden van RTC.......
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op elkaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muziek van de andere tent nog, en in de freestyletent tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, maar toen die bass het wel weer deed ging het er ook echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :respect:
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind veel beter als 2 jaar terug noize suppressor mijn held en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens wie ze idee was dat kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak
Lekker feestje weer Early deuntjes was echt nice Vooral ook het einde Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
van de 11 uur dat ik daar was heb ik me elke seconde vermaakt chill weertje, goeie sfeer. lekker van de kaart geweest daaro geluid kon wel wat beter maar in de early tent knalde het top het was het geld meer dan waard.
Heb zo veel vette muziek gehoord!! Vanaf Unexist (wat een set!!) werd het ongelofelijk!! Randy, Hellfish, Irate, Producer, Drokz&Akira en tenslotte Destroyer !!! Frenchcore, UK & Terror
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in UNEXIST THE PRODUCER DR. RUDE G_TOWN NOIZE SUPRESSOR Redelijke prijzen goed geluid Zo maar ffies beuken op de After
wat een kut geluid veels te zacht.. voor de rest top feestje!
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage hmmm...jammie!!
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje