Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1767), anoniem (2869), Hark. (2371), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1410), mr turner (2494), 050-Grunn (528).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!!!!!­TRUTJE___*­
Whoooooooo!!!!! het was super super mooi! Dit was echt GEWELDIG! Leuke mensen allemaal vrolijk en blij! Volgend jaar weer!
!!!­TURBUL­ENCE!!­!­
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi ;P Tot de volgende DOMINATOR !!!
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­RT!!­RODENS TERREURR
echt een super vet feest hellemaal toen het donker werd en geweldig vuurwerk op het einde
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
Waar blijven die foto's????
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super feestje... :D
' Timm || E-Raizer
super feest :D
'Elinee;;
Was super! (Y) alleen jammer dat niet iedereen mee kon..
Een super vet feest :bounce:
Het was zeker goed feest:D Heb me Prima vermaakt :bier: :D
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
(6)CIANO(6)
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek :D Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. :respect: The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton :respect: Meesterlijke sets :P Feestje om niet te vergeten!!!
was brrruuuuuuuutt :kwijl:
(6)Spo­elie(6­)
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen(y)
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
(F) Dia (F)
Super feest!! Gezellige sfeer, goede muziek, hard geluid, niet te druk, gewoon zoals een festival hoort te zijn!!!
(F) elske (F)
Heerlijk feestje gehad! :D DJ PAUL & G-TOWN MADNESS :respect: helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend! (F)
:respect: Ik heb me echt vermaakt!! :D P.O.R.N :kwijl:
(F)..­Lovelii_­Bitch..­(F)
Super Feesjuhh!!! :D
Helemaal geweldig!!!!!!
(H) Wóópíé (H)
Echt gruwelijke feesie (Y) veel bekenden en onbekende bekende :vaag: was weer leuk (Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
wowh helemaal geweldig ziek feest !! goed gezelschap maakt veel goed natuurlijk ! BIJNA net zo goed als de eerste
Mooi feestje!! :cheer: maar Dominator 2005 was niet te overtreffen .. helaas..! maja was gezellig :D
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
Whoa :| tè vet feest :D zoooo vet
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***J0SE***
Was SUPER!!!l
Geweldig!!!
**??**
Erg vet feest alleen jammer dat er geen v i p dek was echt een beetje matig
Heb me goed vermaakt..... Peaky Pounder :respect:
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
*BlowCo*
GVD!! Wat een Tering Gruwelijk feest:D:vaag:
*Bosma*
heeerlijk feestje
Super feestje :D En erg goed geluid overal waar ik was. En die motorcrossers :kwijl:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*Linda8)
SuperFeest!!met een mooie afsluiting.. niet TE druk gewoon Perfect
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
...­:::[LS­D]evil tazz[L­SD]:::­...­
was egt weer knalle feestjuh!! volgend jaar maah weer der heen..
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
.::scar::.
2005 veel beter.. geluid was minder. het was klein en het viel weer op dat bij de hardcore weer veel stumpers moesten vechte .. akira:respect: drokz:respect: RDZ:respect: :respect:
.­::†::.­ Proud Mommy .­::†::.­
Helaas niet hele dag kunnen blijven maar zekers na­ar me zin gehad!!! maar 2005 was beter vind ik persoonlijk...
.> Berry <.
Wat een takketyfusend rijde zeg!!!!!! maar het was cker waard,,,NEOPHYTE HELDEN VAN DE DAG!!!!!!!!
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
.Wendel
:respect: Playah :respect: Noize Suppressor :respect: Sceletor :respect: Dominator :D Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk (Y) Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan:\
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
geslaagd ;)
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
SUPER FEEST!!!!!!
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
:bounce: tollie
Geweldig feest en wat een geluk met het weer :cheer:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:yes: er mogen wel meer hardcore festivals worden georganiseerd!!
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:bounce:NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­FRL
hoi
:cheer: Just Me :cheer:
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar :x, 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Heerlijk feesie :D P.O.R.N stage was zeker goed :RDZ, bonehead akira & drokz :respect:
Kvond het echt vet!!!
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
:hyper: Shadow Sound on ground :bounce:
lekker feest lekker los gegaan
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
vet tof maar volgende x snacht's dat is beter voor de sfeer
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
Jaja Heerlijk :bounce: Lekker sfeertje, super gedraait, veel bekende gezien :D
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[ Aszjé ]
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes :yes: zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie :respect: ma vooral Noize Suppressor :k:lief:
[0906] Geitman
prima vermaakt, ma toch viel ut tegen.... ennuh waar was de jump tent ????? :'(
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
:respect: UNEXIST :respect: TERING WAT WAS DAT MOOI :D WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST :D:D:D JAJA
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
Mechtig feest (Y) Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht ;) :bounce: Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan :bounce: Een van de beste feeste tot nu toe!! (Y) :respect:
[EGN] Master­bill[E­GN]
was super feestje tot op het einde telefoon kwijt geraakt:s dus als je hem hebt neem ff contact met mij op;)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[L]autje :cheer:
Super feest :D Prima vermaakt!
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
t was echt een super vet feessie dik vermaakt daarzo.(Y) had alleen nog wel iets langer mogen duren:P
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijke ervaring. In mijn stoutste dromen d­it nooit verwacht. Hardcore area was geweldig! Rec­ype, Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Scelet­or :respect:
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
helelmaal top!! super feest :D nix op aan te merken
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
Cker goed vermaakt ondanks dat zo vertieft was:P!!
zwaar genieten!:bier:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[SF] Destructive Nature
Vetter dan vet feest!!! Punt, niks meer aan toevoegen!
[TB]Tripper
Drokz vs Akira :respect: Randy :respect:
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Geweldig feest :D Sfeer in de Early tent :respect: Mooie decoratie savonds overal :yes:
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_PB_
Hakke tot we dr bij neervielen :jaja: Tha Playah :respect:
het was echt een GEWELDIG FEEST:D heb me toppie vermaakt;)
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
geluid was bout, hamburgers niet te vreten wel fatsoenlijk bier :d, gratis zeiken en bier ook niet te duur alleen klote dat dr iemand iets in mn drinken heeft gelazerd :@
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
Zeer geslaagd (Y) En we hadden zeker nog wel het weer mee! Iig geen regen! Op na next year? (Y) :bier: :bounce:
AlieHardcore
Alweer een vet outdoorfeest! Lekker geluid, mooi weer en veel feestende mafkezen! Supergezellig daar, volgend jaar weer!
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
altijd feest
voor mijn eerste keer was dit een super feestje:bounce: ik heb echt genoten(Y)
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
AmmowayZzz
Wat een Fantastisch feest!! heb me egt f*cking vermaakt en maar door blijven knallen ook al hebben we de blarenop de voten staan:P
anDreE!
:bounce: best vrmaakt!
Wat een heerlijk feestje zeg :bounce: Helemaal top!!
AnneWaus*­Hardcore
Was echt vet! Ging alleen zo snel voorbij:P
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
!!!!!! kick assss!!!!!
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
Aquila2003
superfeest dit! tot nu toe het vetste feest van dit jaar ! :)
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super :yes: TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
AXN
Super super gaaf!
B-Flock :bounce:
Wat een geniaal feest! :lief: De early tent :respect:, Recype :respect: Luna :respect: Volgend jaar zeker weer aanwezig! :jaja: :kwijl:
B. Tietsj
ik vond het wel kix daarzo in die early tent 8)8)
Dominator in een woord GEWELDIG :respect:: :respect:
Babs!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar :S En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
barry white
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen:D en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Bartje!!!
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van :vaag: :bounce: maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
gruwelijk feest! Unexist :Respect: industrial :respect: main was nix :/ Campere was vet!
basz.­NL :aai:
goed vermaakt (Y) volgend jaar weer?:P
Alcoholic Party And GGgggsss non stop
Benney
was weer geslaagd en gezellig dagje uit met alle hardcore vriendjes en vriendinnetjes dacht ik
Bennykuh
GE-WEL-DIG, hopelijk volgend jaar de 3e editie :D
Beukenoot!
De tijd vloog voorbij! wat een feest!:Bier:
Binne
Lekker feestje!!
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
black bassie
zeker goed vermaakt tijd ging donders snel
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Bo..
Het was die 9 uur reizen meer dan waard :D EEEEEEEEEEEN LOS!
Totally excellent over 200 photos on GGT
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!! :cheer:
heb me goed vermaakt.. (Y) laatste uurtje hardcore tent nico & tetta (Y)(Y)(Y)
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
bro4life
was gezellig en tof
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CARR
wat een feest!
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
chillfred
super feestje echt top
Chimecho
Gewoon Geweldig!! Meer heb ik er niet over te zeggen..
Chosen Freak!­
leuk feest, alleen iets te ver rijden... waxweazlle en producer waren hoogtepunt voor mij!
Egt het DIKSTE feest van het jaar!!! :bounce:!!
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
:respect:
CODA-gfx
redelijk. vorige editie was VEEEEEEl beter !!!!
Coefnoen™
eerste uren super vermaakt , daarna werd het wat minder... geluid was (Y) wel vies vermaakt met jullie;)
corinaatje
was een top feest heb me zeker vermaak en de sfeer was ook top kan niet wachten op volgende keer :bounce:
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
Cr@zy Bitch
Super vette Verjaardag gehad:D Deepack was super!! Lkkr uit mn dakkie gegaan:bounce:
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
Critical-T
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :bounce:
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-T-C
MEER DAN GEWELDIG :D:D:D supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het :respect: het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!:D
D3
Zwaar knallen, ik ben er zeker weer bij volgend jaar!
Was egt super!! ook gezellig!!:D
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
De Bomendokter
Echt een geweldig feest! Prachtige show en heerlijke muziek en er hing ook een leuke sfeer :bier:
De kale vandale
GEWELDIG ... ook dank de goede weer!!! :respect: Maar ik vond de Dominator 2005 een beetje beter!!! :bounce: :cheer:
De Rover..
hakkuh :bounce:
De Slooper aka The Condemned
Pornnnnnnn En vanaf 5e goeie muziek in de industrial :cheer:
DeanWest
geweldiggg feeest, tering tietjes
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2 (k)
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
DEFCON
super lekker weertje gelukkig & Bonehead :respect:
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes :bounce:
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
jammer dat 't geluid meestal zo zacht stond maar toch
Dither
Bedankt Art of Dance :respect: Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek! :respect:
DJ D-Jackal
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes (Y) Unexist ,the producer, Noize Suppressor, :respect: organisatie :respect:
super feest weer lekker los gegaan :p vooral de Early was weer TOP! G-Town madness:respect:: en Bass- D super set gedraaid:respect:: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf :s voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig:D
DJ Hazes (Millennium Hardcore)
Geweldig!!! Bedankt mensen voor de support tijdens onze set :respect: Art of dance THANX!!!
dj star
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
Djuicy
haha , superr , g-town italian shit :respect: they had a motherfucker locked down!
Was weer een super feesje met mijn stampmaten (Y) veel bekenden dus het was weer super
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Het was nog beter dan super! Was echt top. Niet te druk en zeer leuke mensen. Ook de camping was geslaagd :jaja: Gezellige mensen (Y)
Engelsman
Echt P.O.R.N. :kwijl:
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
Error Chick
Achter de bar was het egt gezellig!! En vervolgens in stampuh in de porn area was GEWELDIG :bounce:
supper
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Feestb­eestje <3
egt geweldig:D
fiets kopuh?
1,2,3...jumping time :cheer:
Wat een fucking vet feest :D
Flame
Super(Y):bounce:
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
FreakerZz
Lang leve het festival seizoen!
Frits...b)
dom was egt super feest ik heb me zwaar vermaakt (Y):respect:
Fubarcore
Jezus wat een lekker weer ! potje bier in de hand en het was goed. Super vermaakt in elke area HULDE!
Fuck the free world
Megavet feest..:D industrial stage was top ,allen helden:respect:
G.­I.­A.­lange_­gek
was egt wel weer een vet feessie!! paul vs jda egt geweldig :respect: en Noize Suppressor was ook egt geweldig ook voor hun diepe :respect:
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
Gabber_­Jeffrey
heb me weer uitstekend vermaakt :cheer:
't Was Dat Tering end rijden Ckerss de Moeite Waard!!! :respect:Echt TOP feessie!!!!
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Gerry Jongeuh :bier:
Waanzinnig feest :D ! Daymar & Noize Suppressor :respect:
gOldie *
Goed vermaakt!(Y) al moest de stemming er even in komen in het begin;)
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Was geweldig met me Schatjes :mixje: Re-Style :cheer:
haantjem
supervet feestje, grote bonnen trouwens ook nog kwijtgeraakt..
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
halvar
Super feest!!
kut geluid
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
Hardcore Infinity
Super vet, hardstikke gezellig!
lekker sfeertje ook... 1 woord: GEWELDIG (Y) :jaja:
Hardco­reMeis­juh
Geweldig wat een superfeest (Y) 1 van mijn mooiste feestjes ooit!
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
Ha†sik­ideeee­e ™ :vaag:
(Y)Mega strak.. Zou vandaag wel verder willen gaa­n.. jammer dat er af en toe beetje ruzie was....
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
HC-leon-NL(L)P­atries
GEWELDIG!! :D weer was ook zeer gunstig.. Volgend jaar weer in Grun??
Hell_Raver
vet feestje (y) beter dan ik verwacht had en goe weer gehad ook :jaja:
1 woord....... OPTIMAAL
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
Hollowman
puur genot! (L)
Hopake­ee:woe­p:
Wauw echt supergezrllig..! Geweldige dag gehad..:D
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
I Rule So Fuck You
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn:D Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid :respect: Hellfish(L) Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!:D:D
iGwenda
:respect: Echt heb er geen andere woorden voor als, GEWELDIG :jaja: -> Foto's zullen online verschijnen op www.artofdance.nl
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
Infime
Fraction & Hazes :respect: Dominator was zooo Gruwelijk vet!!
Irri :bier:
vet!
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
goeie stemming, leuk feest!
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
Jennifer!
Geweldig! Alleen het wachten voor de ingang :( Lekker weertje de hele dag :) RTC dat zout had niet gehoeven hoor :nee: Verder goed gedraaid! Vet pics kunnen maken :P
Whaaa super feestje!! Prima vermaakt, op naar next year!! :D
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
jhnvz
Super feest. Was een super sfeer. Muziek kon wel wat harder.. maar heb vies hard geknald op randy en unexist
Jo0s
vet :D ...wist alleen ni in welke tent wat gedraait werd:$:P
weer een van de betere feesie´s (Y) jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer :vaag:
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
Kaadjuh
:respect: was echt leuk, thuis wedstrijdje haha .. schattie luf joe !! (K) next time again !!!
Kadaver KroLeS
Woeiiiiiiiiiiii Amai et feest is bij mij nog nie afgelopen! Geleidelijk Afnemend Feestgehalte Behandelingstechniek...
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Kardinaal
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE:respect: Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
Was mooi feestje!!!
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Kimbaaas010
Het was echt een GEWELDIG feest het was de op de heen 3 uur en de terug meer als 3 uur durende reis zeker waard!!!!!!!!!
Kimm!e...
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN... :D
ik heb me weer eesn super vermaakt.. lekker los kunnen gaan!! asso veel bekenden.. maar ja had ook niet anders verwacht in grunnen.. en wendy.. ik heb me super met je vermaakt weer !!! dikke(k) kus (k) voor jou !!!.. op naar het volgende feestje.. weest gegroet
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
kova
goed vermaakt :bier: earlytent was super, rest eigenlijk matig. weinig decoratie en geluid lang niet overal even oke. twas zeker niet zo vet als 2005
KRIMINAL
Erg vet feestje... Bonehead draaide gruwlijk... en Neophyte zette weer een leuke show neer... Korsakoff draaide ook erg lekker :)
geweldige dag gehad :bier: Day-mar :respect:
Lachkick
te geweldig gewoon
lady nina
Wat een Super feest!!! Ik heb me prima vermaakt en gelukkig zat het weer mee.
Lady Yvetje® NL Devil still inside me(6)
Echt weer een topper!!! ik hoop dat we nou niet 2 jaar moeten wachten voor de volgende Dominator
Lana!
Vorige keer was leuker, maar heb me zeker vermaakt! :D
Lange 050
Was super (Y) op in top vermaakt!!!
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Lauraa :bier:
Geweldig
Lemmers...
:respect: Day-mar :respect: was echt gruwelijk feest(Y)
Lennard!!
Wat een feest(Y) muziek stond goed hard, en het belangrijkst een leuke sfeer! top feest:>
Geweldig!:*:D
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
linda(­l)jord­y
vette dag gehad bijna even goed als de eerste editie
Linda-X- B)
De gedachte was goed, de uitvoering vaak ronduit slecht. Ondanks alles me uitstekend vermaakt (Y)
Linez
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher ;).....!!! :D Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten :jaja: ! Volgend jaar weer ??
Little Missy
Het was een super feest met super gezelschap..ondanks dat er helaas een ontbrak..
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
De tering wat een vet feest :d Was gezellig lieverds (L) Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water :| Afzetters 8)
Lolaaa!
In het begin iets minder, maar even later Whoeii heerlijk feestje!! :bounce: Super gezellig ook (L)
M.
Superr! (y) :respect:.
M.arlon (F)
Unexist :respect: Voor de rest een matig geregeld feest maar heb toch echt een super vette dag gehad.. maar de donderdag was net iets leuker :lol: Sorry Tom (F)
M.­e.­l.­c.­h.­i.­o.­R
Peaky Pounder & Rotterdam Terror Corps :respect:
mama vs de rest
Was een super feessie:D uiters vermaakt
Mama- Hardcore- Mileen
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna :cheer: stuiterpaps thanx voor een toppie dag :knuffel:
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Marije­:honge­r:
top top top
MaRiS;P
Dominator in een woord GEWELDIG:yes:Heb me egt op en top vermaakt:D:bounce:
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
Mark H :bier:
muziek kon beter, area 7 was wel vetjes:respect: maar was wel vet gezellig:D veeeel bekenden ook!:D GRONINGUUUUHHHHHH!!!!!!:bier:
Mayo4ever
1e editie was beter (kleinschaliger en gezelliger) Maar ondanks dat een lekker feestje :D
megens­:bounc­e:VS>O­GV!!!­
was een goed vet feest!! Heb me goed vermaakt alleen het geluid moest overdag wat harder maar het laatste uurtje was flink klapperu:d
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
Metallic Violence :mixje:
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew, Noize Supressor, Endonyx & T-Junction & Osiris :respect: :respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
Mike' D
Opzich een leuk feest :yes: alleen ik miste idd ook een beetje de decoratie, ben toch anders gewend van Q !! Verder was het geluid in de main niet goed, waarschijnlijk moeilijk door de akoestiek van het terrein en de wind. In de tenten was het geluid wel zeer goed moet ik zeggen. vooral in de Industrial, Hardcore & de Hardtechno tent :kwijl: Vette sets gehoord :yes: Randy, Hellfish, Manu Le Malin, DJ Producer, Rude Awakening, Akira vs. Drokz :respect: Had er wel wat meer van verwacht, maar goed vermaakt :)
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Miss Fixet
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss Tricky
Zeer Vet
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
Mister Gabber­Manzio­n Holland
Zekers een geslaagd feest :bounce:
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
MMMMike
Waanzinnig feest. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
Er is altijd wel wat te zeuren! :lol:
Mr. B.
Phoe wat een heerlijk feest! Weer zat mee en verder was alles dik voor elkaar!
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
geweldig
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
was echt helemaal SUPER!!! Geluid was ook perfect... op na de volgende DOMINATORRR!!!
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
Nico:bier:
Super vet volgend jaar zeker weer :respect: Geweldiggggg :cheer: B)
NIEK !
Gruwlijk!!
Nieuw-T
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats:respect: Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Was zeer goed te doen:D Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage :respect:
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
NN
Terschelling de gekste weer met de hele clan, was toppie!!!!!!!!!!
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
nummer11
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
VETJES !!! :respect: G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator :d
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oke
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew­, Noize Supressor, (Y)
Olivia
NEOPHYTE was egt gruwelijk, en bass-d draaide ook super!!! het was egt een VET feest:)
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Outlaw Bros
Wat een super vette ervaring om op Dominator te hebben mogen draaien!!! Top Feest:D
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
Pammer
gezellig en dikke prima in de early
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
paradini
love it!
PARANOIA-PROZAC
WAS super :bounce:
laatste keer voor die afstand wel gratis gezope :bier:
was gezellig en chill(Y)
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
Peewee's
VET VET VET :respect: KOEKKOEK :vaag:
PepPerry
vet feest!!! Obscurity :respect: RTC :respect: waren echt super!!!
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
top feest en echte dikke locatie :respect:
Industrial stage was super!!!
Pillemwie
Ja was gwoon vet!! alleen had er wel meer van verw8... maar kon ook aan mij ligge
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Punanski 8)
Master :D best vermaakt!
QMaster
heb me super vermaakt!!!!! :)
Queentje79
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was (y) alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal :s
R o n a l d
Super goed vermaakt, Echt een bot mooi feest, :bounce:
Rave_Steef
super vermaakt daar !!! alleen wat een gekanker met de laatste trein :S :S :S
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Re-Activator
de mensen die de eerste keer in enschede zijn geweest weten dat het qua geluid een stuk minder was en de opbouw van deze editie was zwaar beneden maat.
Rico [Niet Verhoeven]
:kwijl: negative A & peaky pounder :respect: mega geluid in de hardcore, industrial en de hardtechno :respect: *piep*
Heerlijk feesie! :D, gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10 (Y)
Rob the partymacher
wel mooi maar meer van verwacht
was wel weer vet :P
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
viperXXL :respect: Echt zo vet gedraaid
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
Royo"s
groningen ging los!!!!!!!!!!!:bounce:
was echt een geweldig feest :D goeie sfeer en veel bekenden :jaja: heb me zeker vermaakt!!
Ruud!
Heel de dag hard genoten! Heerlijk feestje zeg!!:D
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer :) Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
sausmous
zoizo een van mijn beetere feesten egt een (y) middag geweest goed vermaakt
SCHUFKE
supervet
Semi
geluid in de hardtechno en industrial waren machtig (Y) :respect: MANU & PRODUCER :respect:
Semtexx
SUPER, supersfeertje! zooo genoten van het weer en de mensen muziek en de maffiteiten! alleen ging het veeeel te snel voorbij
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
jaja het was weer geweldig :yes: :respect: JDA vs Paul :respect:
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
iemand nog klaverjassen of hoe zit dat?
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
lekker hoor
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Stan :bier:
teeeeeeeeeering :D:D :respect:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
Starrey
super gezellig!! goede optredens en heb me zeer vermaakt!
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
in een woord GE-WEL-DIG:D
Sweetn­ess31(­L)
wat een GRUWELIJK feest.. van begint tot het eind :D veel beter als 2 jaar terug O:) noize suppressor :respect: mijn held :respect: en belachelijk van die brandblusser vloeistof bij rotterdam terror corps ineens :rot: wie ze idee was dat :rot: kreeg geen lucht meer en iedereen moest naar buite renne, slechte zaak :nocheer:
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
reng reng en nog is reng!! zeer goed :respect:
Terror bloempie :[
was echt een geweldig feest (y) :respect: Er is goed gedraaid :yes: lekker hard raggen :bounce: alleen het drinken was egt super duur :/ maar tog :respect:
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
TERRORTEEF
Heerlijk feesje!! Was ook mooi weer gelukkig :D
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
vette shit daaro zeker wel
The Dutch Guy
vondt het nie veel aan
The Generator
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt :d wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien :s
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
super wat een feest!!! :respect: mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door;)
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
zotste feesje ooit
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
thunde­rpussy­[csr]
mooi weer, mooi muziekje, mooi geluidje, mooi feestje!! :P echt super vet.. camping was ook wel een succes :P ghehe
Tim
Helemaal geweldig! Een echt hardcore festival :lief: Ook hele dikke sets gehoord!! Stunned Guys, Art of Fighters, D-Block & S-te-Fan en Outblast & Predator :respect:
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Toine [Break Zero]
Vet feesie! Techno tent (L) en het vreten was wel goed geregeld :)
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
Tony-Terror
Echt master zeker(y) NIE of WEL?
Vet feest, goed vermaakt en het weer werkte ook prima mee
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
lekker leip weer, mooi feestje
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
get was een knal feest!!!!!!!
Verwijderd
Het begin was super 8) heerlijke muziek en leuke sfeer, alleen jammer dat het later een stuk minder werd zeg...
vlerk
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was (Y)
vorkje
het 7 uur reizen zeker waard...wat was dit een geweldig festival (L)
VREESTYLE
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest :jaja: tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in :S :respect:UNEXIST :respect: THE PRODUCER :respect:DR. RUDE :respect:G_TOWN :respect:NOIZE SUPRESSOR :respect: Redelijke prijzen goed geluid(Y)(Y)(Y) Zo maar ffies beuken op de After :bounce:
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. :D gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zien(y)vooral 1 speciaal persoon;) (K)..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!:D
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zwaar goed Feesssie !!!!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn ;)
wokky
was weer een top feesie :bounce:
vet feestje hard techo stage was vet en alle rest ook (y)
Yort
Unexist je was een held !! Anderhalf uur lang alleen maar hard en steengoed gedraaid !! Helaas kon ik day-mar maar half meemaken, mooi feestje !
Geweldig :respect:
{Disfasion}
:respect::respect::respect::respect::respect:
| † -_.­ Belt ._­- † |
Geweldig!! :D dat was die 2 uur rijden wel waard! Toppie (Y)
~ vinNy !
wat een kut geluid veels te zacht:S.. voor de rest top feestje!:bounce:
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage :D:D:D:D hmmm...jammie!!
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
~N~
Lieve Anne!! Heb van je genoten, het was echt een gezellig feest!!!
Heerlukk!:D
† JuTEK²³ †
Vond het echt een hennig strak feesjuh :o en lkkre gabbers in die trainingspakjes :o haha op naar de volgende !!
• [NL] Good night left side :bier:
heb me ckers wel vermaakt :D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
©º°¨¨°º V.!.­G.­ Hazina BB™º°¨¨°º©
super!!!!!!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D