Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
was ckr n vet feest ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie locatie, geluid, en aankleding konden veel beter ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
was brrruuuuuuuutt
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Heerlijk feestje gehad! DJ PAUL & G-TOWN MADNESS helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend!
Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker HELLFISH
Zeker een geslaagd feestje!, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen super weer erbij geluid was gewoon goed en de sfeer was wel top
Playah Noize Suppressor Sceletor Dominator Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!!
Heftig Feestje Al1 jmmr van Destroyer Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!!
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie ma vooral Noize Suppressor
Superfeest! geen lange wachtrijen gezellige mensen, lekkere muziek .. Super sfeer en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! lekker zonnig dagje !!
Het was een GEWELDIG feessie super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag Wat een MASTERLIJKE set zeg
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los! super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... Art of Dance & Q - Dance
Wederom een topfeessie Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer En wat een mazzel met het lekkere weer
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!!
heb me goed vermaakt.. laatste uurtje hardcore tent nico & tetta
Super feest Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
MEER DAN GEWELDIG supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!
Wat een godsgruwelijk vet feest Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden
BEESTACHTIG !!!! Limburg
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan ... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch ...
PORN stage super sfeer daar.. maar de rest van het festival(letje) was niet veel bijzonders al wou je de andere tenten niet horen moest je vooraan het podium tegen de speakers gaan staan, totaal geen aankleding alleen een paar circustentjes en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop verder was het wel gezellig..
ik vond het heel erg tegenvallen had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen zonde van me geld
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage en voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper
Het was echt wel een vet buite feest Eten was vooral lekker.. Goed gedraait Zeer Goed geluid Alleen wat bij Promo gebeurde ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? ) Zo verder Echt wel relax..
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid Hellfish Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
hele weekend was gewoon TOP alleen1 minpuntje maarja
egt een para dik feest
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden EARLY
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher .....!!! Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten ! Volgend jaar weer ??
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en Drokz is een held!
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna stuiterpaps thanx voor een toppie dag
boh eg uber vit Neophyte live Drokz vs Akira en NoizeSuppressor
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt.
knap werk dat zie je niet in het westen super heerlijk feestje
Was een super geslaagde dag! Liepen een hoop maffe gasten rond zeg! De groep uit Haaren was erg cool en Bianca, leuk je nu wat langer te hebben gezien!
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Was zeer goed te doen Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage
Knetterhard feessie volgende keer ZEKER WEER BIJ !!!
UNEXIST! HELD! jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival"
Industrial, Early Akira VS Drakz Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize verder ware de consumpties echt kut
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad.... goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Was een heerlijk feesie alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel)
Heerlijk feesie! , gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Was echt een super feest Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt
Lekker feestje weer Early deuntjes was echt nice Vooral ook het einde Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zienvooral 1 speciaal persoon..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!
Jaaa super prima vermaakt Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje