Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1761), anoniem (2868), Hark. (2370), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1409), mr turner (2493), 050-Grunn (527).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!!!!!­TRUTJE___*­
Whoooooooo!!!!! het was super super mooi! Dit was echt GEWELDIG! Leuke mensen allemaal vrolijk en blij! Volgend jaar weer!
!!Marieke...
In woord GEWELDIG,zo zou het altijd moeten zijn,dit valt niet meer te overtreffen,KIPPENVEL!!
!!­RT!!­RODENS TERREURR
echt een super vet feest hellemaal toen het donker werd en geweldig vuurwerk op het einde
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
Live: G-Town Madness :respect: Mooi weer en een super feest jammer dat het om 23:00 uur afliep :( mocht van mij nog wel effe door gaan :cheer:
Waar blijven die foto's????
Super feestje... :D
' Timm || E-Raizer
super feest :D
Het was zeker goed feest:D Heb me Prima vermaakt :bier: :D
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
was brrruuuuuuuutt :kwijl:
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Geweldig!!
(F) elske (F)
Heerlijk feestje gehad! :D DJ PAUL & G-TOWN MADNESS :respect: helden van de dag! Geluid was super en de rest eigenlijk ook. Dia thanx voor het super gezellige weekend! (F)
:respect: Ik heb me echt vermaakt!! :D P.O.R.N :kwijl:
(F)..­Lovelii_­Bitch..­(F)
Super Feesjuhh!!! :D
Helemaal geweldig!!!!!!
(H) Mr.­ Gold (H)
Brrrr... gewoon geen woorden voor, echt fucking gruwelijk(Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
(k) JESSIEEEE (k)
SUPERFEEST!!!!!!!!!BESTE SINDS TIJDEN!!!!!
Heerlijk dagje gehad, was super (Y) Na half 11 werd het nog gezelliger, jammer dat het toen afgelopen was :9
super feest(Y) zeer geslaagd(Y)
(L) PoPpEtJuH (L)
Hendig BruuT !!!
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
Whoa :| tè vet feest :D zoooo vet
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***J0SE***
Was SUPER!!!l
Geweldig!!!
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
**­Desibel**­ o:)
geweldigggg :respect: heb me zeker wel vermaakkkt..:D:D:bounce:
Heb me goed vermaakt..... Peaky Pounder :respect:
**Joycee**
Super Feest :D ! Echt alles was goed geregeld (y)
*A.lja*
Top feestje! Prima vermaakt!
wat een feest!! super vermaakt :bounce:
*Edwin*
SuperVet :respect:
Super feestje :D En erg goed geluid overal waar ik was. En die motorcrossers :kwijl:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*JeSsI*
Heeeeerrrrrlijkkkkkk :D :BOUNCE:
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
Topfeestje :D.. Prima vermaakt :cheer:..
*­Pierce­dchick­*­
vond het een super feest! Vooral de terror/breakcore stage was echt bruut! Akira en Drokz waren(Y)
heb me super goed vermaakt :bounce:
echt een geweldig feestje! en toch nog mooi weer!!:D
- # *
:bounce: :D VETTTTTTTTTTT :D :bounce:
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
Wat een MASTERLIJK feest :) Lekker geknald en was vet gezellig!
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-=­[DREDG­EMANIA­]=­-
WOEHOE !!!! lekker feessie horr he :D volgend jaar weer ? hehe :D
-=VanDalen=-
2005 was echt vet veel beter!! Goed vermaakt over de hele dag alleen jammer dat het laatste uurtje het enige echte hoogtepunt was :bounce:
-Above-
Wat een geweldig feest (y) En die stunts met motoren :respect: erg vet !!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
-OLLY-
Ik moest ff in de stemming komen maar heb me daarna prima vermaakt!!
...­:::[LS­D]Pepp­i(L)Ta­zz[FTW­]:::..­.­
super hard
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
Spr vet feest :D
.> Berry <.
Wat een takketyfusend rijde zeg!!!!!! maar het was cker waard,,,NEOPHYTE HELDEN VAN DE DAG!!!!!!!!
.Marvin.
was zeker een vette party volgend jaar weer :bounce:
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
.Wendel
:respect: Playah :respect: Noize Suppressor :respect: Sceletor :respect: Dominator :D Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk (Y) Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan:\
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!! (Y)
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
100%_Me O:)
grellig!! was echt super geslaagd feest :d :bounce:
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
7 GODS OF CHAOS
mega feest
71 Kilo Tom
Heerlijk vaag festival :d Jammer dat Marlon mij moest slaan :p
:::..­ Royal ..­:::
Geniaal rudeboy & tomcat en t-junction & osiris kwerd gewoon de tent uitgeblazen:bounce: superr
geslaagd ;)
:bier: Kale Æ
Bruut net als 2 jaar terug!!!!!!! vette lokatie hoop dat het daar vaker komt :bier:
:bier:Dont Look Down:bier:
was zeker goed feessie lekker uit me dakkie gegaan:P
Was Echt GEWELDIG!!! nWas seker supper knalle:cheer:
:bounce: KahouseR :bounce:
het was super en :respect: Noize suppressor :respect:
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
Wat een feest!! Totale gekte:D Laten er nu maar ve­el meer van deze feesten in t noorden volgen :bounc­e:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
het was super :respect:
:bounce:NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­FRL
hoi
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
Heerlijk feesie :D P.O.R.N stage was zeker goed :RDZ, bonehead akira & drokz :respect:
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was gewoon vet cool super weer niet te druk :bounce:en gezellie alleen dat drinken was duur jeetje :cheer:
Kvond het echt vet!!!
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
vet tof maar volgende x snacht's dat is beter voor de sfeer
Jaja Heerlijk :bounce: Lekker sfeertje, super gedraait, veel bekende gezien :D
:woop: Ivetjuh
Dit was t gewoon.. :cheer: :respect: Dr. Rude :respect:
:woop:­Roob:w­oop:
Super feest!!:respect: Rotterdam Terror Corps :respect:
:yes:A­nniej:­lol:
ik heb er maar 1 woord voor MASTERLIJK feessie!!!!:d heb me heerlijk vermaakt!! paul vs jda :respect:
echt super! :bounce: met ook nog is heerlijk weer! op de main stage na overal ook topgeluid, t was geweldig!
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
[ Aszjé ]
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes :yes: zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie :respect: ma vooral Noize Suppressor :k:lief:
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
:respect: UNEXIST :respect: TERING WAT WAS DAT MOOI :D WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST :D:D:D JAJA
[D] r a a k j e
Superfeest! geen lange wachtrijen :respect: gezellige mensen, lekkere muziek :cheer: .. Super sfeer :bounce: :cheer: en natuurlijk was het weer wat ik besteld had ook aanwezig! :D lekker zonnig dagje !!
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
In totaal 8 uur afgereisd (heen&terug) maar het was ZEKER de moeite waard. Wat een TOPfeest. Bovendien Bass-D & King-Matthew weer de helden van de dag :respect: Wat een MASTERLIJKE set zeg :bounce:
[HARM+]
Dit was gewoon hoe een feest bedoeld is!!! :D
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[K]nik­noizza­h]
mooi feeske!!!!
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
helelmaal top!! super feest :D nix op aan te merken
zwaar genieten!:bier:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
[TB]Tripper
Drokz vs Akira :respect: Randy :respect:
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
]x[
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten (Y) geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
het was echt een GEWELDIG FEEST:D heb me toppie vermaakt;)
AlieHardcore
Alweer een vet outdoorfeest! Lekker geluid, mooi weer en veel feestende mafkezen! Supergezellig daar, volgend jaar weer!
Allie_A
geweldig!! BASS-D!! goeie sfeer ook!
Alvaron
Ze hebben de sfeer niet kunnen evenaren van 2 jaar geleden, en het was ook kleiner... maar voor de rest SUPPERFEST ^^
AmmowayZzz
Wat een Fantastisch feest!! heb me egt f*cking vermaakt en maar door blijven knallen ook al hebben we de blarenop de voten staan:P
mega feest cker voor heralling vatbaar:P:P
anDreE!
:bounce: best vrmaakt!
Angela­lala:r­oflol:
fantastisch!! ik voelde me net een kind in een snoepwinkel :9
Wat een heerlijk feestje zeg :bounce: Helemaal top!!
PORN did it again :9
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
!!!!!! kick assss!!!!!
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
meesterlijk(L)meesterlijk!!!
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
Augy
kneiterhard gedraaid, super geluid..wereld lasersow...al met al echt een topdag gehad :bounce:
AXN
Super super gaaf!
B)Jefke
dit feest was vies relax!(Y)
B-Flock :bounce:
Wat een geniaal feest! :lief: De early tent :respect:, Recype :respect: Luna :respect: Volgend jaar zeker weer aanwezig! :jaja: :kwijl:
B-Force
gewoon mannehard
Dominator in een woord GEWELDIG :respect:: :respect:
k heb me wel vermaakt maare het was kut dat k zeere voeten had
Babs!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar :S En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Bas :[
Was leuk
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
basz.­NL :aai:
goed vermaakt (Y) volgend jaar weer?:P
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Waar was The Destroyer :( Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
Benney
was weer geslaagd en gezellig dagje uit met alle hardcore vriendjes en vriendinnetjes dacht ik
bennieman
het beste feest ooit
beukenootje
Toppertje!!!
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Billy (L) Anouk &­ IVAN :D
rdz dat was te bruut (y) :respect:
jeh joa
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!! :cheer:
heb me goed vermaakt.. (Y) laatste uurtje hardcore tent nico & tetta (Y)(Y)(Y)
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CARR
wat een feest!
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
Chimecho
Gewoon Geweldig!! Meer heb ik er niet over te zeggen..
chrisss
2005 was cker beter heb me wel vermaakt hoor ;) alleen jammer van angerfist behoorlijk sucky optreden.... wat waren die gasten aant prutsen zeg....
:respect:
Coefnoen™
eerste uren super vermaakt , daarna werd het wat minder... geluid was (Y) wel vies vermaakt met jullie;)
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
Cr@zy Bitch
Super vette Verjaardag gehad:D Deepack was super!! Lkkr uit mn dakkie gegaan:bounce:
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
Croma
Wat een super vet feest zeg. echt helemaal geweldig!!!!
heerlijk feesje ..Foto's @www.axeweb.nl
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-Noize
Lekker feestje hoor, volgend maar weer?? Leuk gedaan met die motorcrossers ook
D-T-C
MEER DAN GEWELDIG :D:D:D supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het :respect: het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!:D
dampie
SUPPPERRR
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
darkDnBar
Top feest, zoals ze moeten zijn.goede aankleding, leuke extra's! respect voor de organisaties. volgende x weer :D
Daveman
niet te omschrijven bij deze super!!!
De Bomendokter
Echt een geweldig feest! Prachtige show en heerlijke muziek en er hing ook een leuke sfeer :bier:
De Consument
uitermate lekker feest vooral bij de porn gestaan en me uitermate vermaakt daar + roze HKV VS PORN shirt
De Slooper aka The Condemned
Pornnnnnnn En vanaf 5e goeie muziek in de industrial :cheer:
DeanWest
geweldiggg feeest, tering tietjes
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes :bounce:
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
Dioptriee
Wat een BEUKE Feest ik kreeg m'n linker hand maar niet in m'n rechter broekzak!!! Dat zegt dus genoeg!!!
DirkJan :beer:
Zeer zeer goed vermaakt :D Geweldig!! (Y)
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
Dither
Bedankt Art of Dance :respect: Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek! :respect:
DJ D-Jackal
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes (Y) Unexist ,the producer, Noize Suppressor, :respect: organisatie :respect:
dj star
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
DOE JE NOU
vaagheid en gezelligheid waren echt wel weer aanwezig was zo vaag als een deur dus heb me echt prima vermaakt en er werd goed gedraaid:D
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan :respect:... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch (Y)...
Dopey MHL
dik feest! ondanks weinig bekenden een super feest gehad :bounce:
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
DRAKO
WAS ECHT STRAK FEESIE
Dreamerrr(*)
:respect: Zwaar Lekkerrrr feesje:bounce: Helemaal Geweldig:D volgend jaar Zkr weer :cheer:
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
Early Dragon
ik vond het heel erg tegenvallen:S had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen:S en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen:S zonde van me geld:S
volgend jaar weer!
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Empathy [BTR]
Mooi feest, denk ik..weet er niet zoveel meer van.. Volgende keer wat minder zuipen :P
enosje
f*ck op met dat gezeik van decoratie, het gaat om de muziek anders moet je naar sensation! SUPERRRRFEEST!! volgend jaar weer toch??:D
Eric MX
Top feestje. Super !
Supervet!! :D
Error Chick
Achter de bar was het egt gezellig!! En vervolgens in stampuh in de porn area was GEWELDIG :bounce:
supper
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Bohh :)
Evilientje
Beste feestje ooit!!! PORN stage :respect:
Damz het is heel lang geleden dat ik me zo goed heb vermaakt op een feesie, mensen wat een sfeertje :respect: geluid was ook (Y)
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
Wat een fucking vet feest :D
Flame
Super(Y):bounce:
Flexxx
Erg goed georganiseerd, petje af!! Alleen vond geluid main behoorlijk tegenvallen, behalve helemaal vooraan bij de boxen dan!
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
ZOTSTE FEEST OOIT !!!
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
FreakerZz
Lang leve het festival seizoen!
Frits...b)
dom was egt super feest ik heb me zwaar vermaakt (Y):respect:
Fubarcore
Jezus wat een lekker weer ! potje bier in de hand en het was goed. Super vermaakt in elke area HULDE!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
Lekker Feesie :D Mooi Los gegaan :respect: volgend jaar weer? :bier:
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
't Was Dat Tering end rijden Ckerss de Moeite Waard!!! :respect:Echt TOP feessie!!!!
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Echt super vermaakt, dik 11 uur lang non-stop ragguh!!!
Goffe-Gekkehus
Was super feest, het weer was goed gelukkig en muziek was ook goed (Y) :respect: Neophyte, Noize Suppressor, Akira vs Drokz en Early Hardcore stage :respect: en (K) voor de dansdames bij de mainstage, vooral die ene of niet Jasper ;)
Helemaal top, super vermaakt :bounce:
h@­rdc0re m@­ni@­c.­ KrankI­mKopf.­nl
Weer goed, sfeer goed BIER was een keer goed top feest, vorige editie vond ik wel veel beterr maar hij mocht er zeker zijn
haantjem
supervet feestje, grote bonnen trouwens ook nog kwijtgeraakt..
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
kut geluid
Hansse045
boh wat een geweldig feest:D echt super vermaakt :bounce: we ware met een leuke groep :respect:
Wel leuk feessie, alleen k had er meer van verwacht.. Ook goeie muziek en veel bekenden! (y)
HC-leon-NL(L)P­atries
GEWELDIG!! :D weer was ook zeer gunstig.. Volgend jaar weer in Grun??
Toffe live sets gezien..maar bepaalde dinge konde bete..
Hell_Raver
vet feestje (y) beter dan ik verwacht had en goe weer gehad ook :jaja:
1 woord....... OPTIMAAL
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
HoLyBee
Het was echt wel een vet buite feest:yes: Eten was vooral lekker.. Goed gedraait:D Zeer Goed geluid:respect: Alleen wat bij Promo gebeurde:O :vaag: :O ( Lag het aan hem ofwat.. Of bleef der iets hange? :s ) Zo verder Echt wel relax..:D
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
I Rule So Fuck You
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn:D Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid :respect: Hellfish(L) Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!:D:D
super super super super (Y) jammer dat we J.D.A. v­s DJ Paul hebben gemist :( volgend jaar cker weten­ weer :D --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
:respect: hele weekend was gewoon TOP (Y) alleen1 minpuntje maarja:P
egt een para dik feest B)
Super feest...dik waard om voor naar de andere kant van nederland te rijden :bounce: EARLY :D:D
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
Infime
Fraction & Hazes :respect: Dominator was zooo Gruwelijk vet!!
Irri :bier:
vet!
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
Jackelien~
:respect: Hazes en Fraction! :kwijl:
goeie stemming, leuk feest!
Jasper ®
1 VAN MN VETSTE FEESTEN OOIT GEK!!!! Hopelijk volgend jaar weer :bier: Camping was ook zéér gezellig :D:D
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
Jimmy-010
toppppie
joopy spa©ejes
nou 1 ding weet ik zeker! top feest! knallen ver­voer mensen en onze top barman!! zon weekend wil ­ik vaker beleven :respect:voor de spacejs ­familie
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! :respect: :cheer: tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
Kaadjuh
:respect: was echt leuk, thuis wedstrijdje haha .. schattie luf joe !! (K) next time again !!!
Kadaver KroLeS
Woeiiiiiiiiiiii Amai et feest is bij mij nog nie afgelopen! Geleidelijk Afnemend Feestgehalte Behandelingstechniek...
Was mooi feestje!!!
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
Kerstgek
SUPERRRRRR WREEEDDDD!!!!!! :bounce: :bounce: Heb me geweldig vermaakt :yes: DaniQ was weer toppie (Y) Beterrrrrrrrrrrrrrrrr op naar SYNDICATE !!!! :bounce: (K)
keihard feest:D(Y)
KICKIN HARD
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude :respect: Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Kimbaaas010
Het was echt een GEWELDIG feest het was de op de heen 3 uur en de terug meer als 3 uur durende reis zeker waard!!!!!!!!!
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
Krad0l­fertJu­h
Supervet feestjuh:D
KRIMINAL
Erg vet feestje... Bonehead draaide gruwlijk... en Neophyte zette weer een leuke show neer... Korsakoff draaide ook erg lekker :)
kruime­ltjeho­oligir­l26
het was een zalig feesje en een goede sfeer alleen bij de mainstage was de muziek veel te zacht
Lachkick
te geweldig gewoon
lady nina
Wat een Super feest!!! Ik heb me prima vermaakt en gelukkig zat het weer mee.
Lady Yvetje® NL Devil still inside me(6)
Echt weer een topper!!! ik hoop dat we nou niet 2 jaar moeten wachten voor de volgende Dominator
LadyHardcore
Geweldig!! :cheer: En lekker weer erbij b) :D
Lana!
Vorige keer was leuker, maar heb me zeker vermaakt! :D
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Lauraa :bier:
Geweldig
Lennard!!
Wat een feest(Y) muziek stond goed hard, en het belangrijkst een leuke sfeer! top feest:>
Vet Feestje..Goei weer en vette muziek!! Kon niet beter:D:D
Lieke :bier:
Superrrrr vet!!!
Geweldig!:*:D
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Linez
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher ;).....!!! :D Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten :jaja: ! Volgend jaar weer ??
Hong Kong Violence!!! FFF was goed bezig en :respect: Drokz is een held!
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
M.
Superr! (y) :respect:.
M.­e.­l.­c.­h.­i.­o.­R
Peaky Pounder & Rotterdam Terror Corps :respect:
Maaike *
Te gek!!Geweldig genoten van Hazes & Fraction :yes: DOMINATOR!!
Madstyler
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest B) vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien :yes:
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
mama vs de rest
Was een super feessie:D uiters vermaakt
Mama- Hardcore- Mileen
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna :cheer: stuiterpaps thanx voor een toppie dag :knuffel:
Marije­:honge­r:
top top top
Marijuana Loco(H)
super goed goeie sfeer en mooi weer gehad toppie!!!
Ohhhhhh echt gruwelijk gewoon!!!:bounce: Waan-zin-ig Nice!!:respect: Dominator
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
master24
het was een zeergoed feest muziek was goed mooi weer gehardt mooi vuurwerk op het einde
Mayo4ever
1e editie was beter (kleinschaliger en gezelliger) Maar ondanks dat een lekker feestje :D
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
megens­:bounc­e:VS>O­GV!!!­
was een goed vet feest!! Heb me goed vermaakt alleen het geluid moest overdag wat harder maar het laatste uurtje was flink klapperu:d
Mescob™
Super vermaakt in elke area, vooral de early:) Zon op m'n bol, ik uit m'n bol:P
Metallic Violence :mixje:
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew, Noize Supressor, Endonyx & T-Junction & Osiris :respect: :respect:
Geweldig! Zullen we waarschijnlijk nooit meer mee maken in grunn! Maar wat was het een mooi feestje
geweldig
Miepie
Heel gaaf! Netjes georganiseerd, terrein overzichtelijk, drank betaalbaar... alleen btje jammer dat de early last had van de mainstage
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
boh eg uber vit :respect: Neophyte live :kwijl: Drokz vs Akira en NoizeSuppressor :kwijl:
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Miss Fixet
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss Tricky
Zeer Vet
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
ik vond het echt een super feest lekker weer, en dj isaac geweldig. de muziek was echt toppie stond ook lekker hard in de tenten. en de zweer was ook goed, heb me echt prima vermaakt. (K)(K)(K)
knap werk dat zie je niet in het westen super heerlijk feestje
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
mr turner
super feest :D net als in 2005
Mr. B.
Phoe wat een heerlijk feest! Weer zat mee en verder was alles dik voor elkaar!
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Loki
Was een geweldig lekker feestje (Y)
mssl
:respect: Hazes & Fraction :respect: Ik heb genoten.. Geweldige set!!!
MvB
Was een super geslaagde dag! Liepen een hoop maffe gasten rond zeg! De groep uit Haaren was erg cool en Bianca, leuk je nu wat langer te hebben gezien!
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
n0uky
Jaaaaaaa wat een topfeessie :bounce: het was het rijden zeker waard ff naar de andere kant van nederland (4/5uur rijden) met een pre-&after-party @ zutphen 8)
geweldig
n@nd@
Vettttttjes
Neelien :yes:
Super feestje"!!!!!! Echt geweldig vermaakt! Jammer dat de tijd weer zo snel ging! :respect: voor de dj's! en de organisatie!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
Nieuw-T
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats:respect: Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Was zeer goed te doen:D Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage :respect:
NN
Terschelling de gekste weer met de hele clan, was toppie!!!!!!!!!!
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
noisenick
Knetterhard feessie :D volgende keer ZEKER WEER BIJ !!!
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oldsch­oolhar­dcoref­reak
zwaar te gek hihi hadden wel wat meer snuif hokjes bij gemogen wat een wacht daar
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
Olivia
NEOPHYTE was egt gruwelijk, en bass-d draaide ook super!!! het was egt een VET feest:)
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
one8seven
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!:)
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaf
oopie | OPTJENKERE
ben me ei kwijt
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
P
knetter vet feest! 1 vd beste tot nu toe :D
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
tja wat mot je dr nou van zeggen he
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
Wat werd waar gedraait was ongeorganiseerd :no:
paradini
love it!
laatste keer voor die afstand wel gratis gezope :bier:
Party-Mother­fucker
:yes::yes: volgend jaar maar weer;) superrrrrrrr
PartyTrut
Superrrrrrr
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
Penis
minder prettid geluid op de main
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Philips
hehe super feestje! ik vond de muziek in het begin precies wa stillekes :p of was da nu de wind :p
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
top feest en echte dikke locatie :respect:
Industrial stage was super!!!
Pillemwie
Ja was gwoon vet!! alleen had er wel meer van verw8... maar kon ook aan mij ligge
Vet feestje, Hazes een van de betere sets van de dag, tent ging mooi los toen
pluisj­egabbe­r
heb me best vermaakt
Pluk B
hakken hakken en nog is hakken!!!!!!!!
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
Project PeeWeeCore
Bleblahbledieblablaringringdingdahding:bounce:
de vorige editie was cker beter
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
Punanski 8)
Master :D best vermaakt!
Q Mike
Panic (L) Dat was echt een geweldige Set.....!!!
QMaster
heb me super vermaakt!!!!! :)
Rauw Kind
Was een heerlijk feesie(Y) alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien:P Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel(Y))
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
riGGY
heel bruuuuuuuuuuuuut!
Heerlijk feesie! :D, gewoon perfect.. was net niet te groot om te lopen, het weer kon bijna niet beter en er werd altijd wel ergens lekker gedraaid.. dikke 10 (Y)
Rob the partymacher
wel mooi maar meer van verwacht
was wel weer vet :P
viperXXL :respect: Echt zo vet gedraaid
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
Ruud!
Heel de dag hard genoten! Heerlijk feestje zeg!!:D
Super feest
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer :) Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
SCHUFKE
supervet
Scotix
wat een super feestje! :respect:
lekkere bardienst gedraaid, Purmerend spacers (Y) :D
Semi
geluid in de hardtechno en industrial waren machtig (Y) :respect: MANU & PRODUCER :respect:
Sigrid
Jezus, wat heb ik me vermaakt zeg :O SUPER feest!! Goed weer gehad!!
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Smitte..|
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Snaakie
TOPFEESTJE!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
Something 4 Your Mind :aai:
Bruut feest..zwaar gezellig en heerlijke setjes gehoord... :respect: Randy..Hellfish..Manu le Malin :respect:
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
Spaaky
Super feestje, lekker dichtbij (eindelijk) - Waldhaus & Weichentechnikk live :respect:
Spektakel
Heerlijk feesje prima vermaakt! Beter gaat MC RAW voortaan niet meer met een brandblusser in het publiek spuiten anders heeft die een uitdaging
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
Wat een superfeest :bounce:
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Struissie
echt een zwaar vet feest...
geweldig(ge) noten:bounce: peaky pounder kíck's ass :respect:
Sven:jaja:
Feest van het jaar ! Top gedraait & top soundje Unexist :)
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
P.O.R.N stage was über vet!
Taste of Insanity
Was echt een super feest :D Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan :P Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt :lief:
fucking goeie feest
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
lekkahh InDuStRiAL
terror knoak (L) Mina
als k langer binne was dan 1 minut had k het ook geweldig kunne vinde ma nu was et niet dominator ma een dag je survivel in groninge
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
Terror­head:b­ounce:
DE vetste hardste roughste feessie ,, echt super vermaakt, lkkr sfeertje, vet geluid,, PERFECT :respect:,, Till next year:d
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
vette shit daaro zeker wel
gruwelijk hard Los gegaan:P
zotste feesje ooit
The Rienus
Lekker feestje weer :D Early deuntjes was echt nice :respect: Vooral ook het einde :yes: Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds :P
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
Thjardo!
Het was in 1 woord: GEWELDIG, geen minpunten opgemerkt... :respect: Organisatie & Dj's :respect:
thunde­rpussy­[csr]
mooi weer, mooi muziekje, mooi geluidje, mooi feestje!! :P echt super vet.. camping was ook wel een succes :P ghehe
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Tim
Helemaal geweldig! Een echt hardcore festival :lief: Ook hele dikke sets gehoord!! Stunned Guys, Art of Fighters, D-Block & S-te-Fan en Outblast & Predator :respect:
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
TM stuut de stuiter
volgend jaar weer ? tuurlijk
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Toine [Break Zero]
Vet feesie! Techno tent (L) en het vreten was wel goed geregeld :)
tongboy
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar ­kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog­ wel leuk feesje van gemaakt
Trojaan
UBER!!!! :D, echt super vet feest! volgend jaar zeker weer heen! :)
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
Veldmuisje
leuk feest alleen niet wat ik er van verwacht had gvd wat een kut geluid soms zeg geen bass nix
Verwijderd
Het begin was super 8) heerlijke muziek en leuke sfeer, alleen jammer dat het later een stuk minder werd zeg...
vlerk
Vet feest! Afgezien van dat takke-eind rijden was het zeker geslaagd.. Day-mar was (Y)
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super vermaakt.. :D gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zien(y)vooral 1 speciaal persoon;) (K)..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!:D
Jaaa super :cheer: prima vermaakt :cheer: Nu maar hopen dat het vaker in Groningen gegeven word :kwijl:
GEWELDIG!!!!!! Neophyte the best!!!!:D:D:D
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn ;)
wokky
was weer een top feesie :bounce:
xpuckx
vet feest, kwam zekr door het mooie weer!!
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Lekkerrr feest!! Next year weer in Grunn !? :D
Geweldig :respect:
{Disfasion}
:respect::respect::respect::respect::respect:
{Rianne}
GEWELDIG :d:d:d
| † -_.­ Belt ._­- † |
Geweldig!! :D dat was die 2 uur rijden wel waard! Toppie (Y)
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Bass-D :worship:
|Prod!gy|
Noize Supressor :respect: Dáy-Mar was ook verassend (y) Geluid was super als je maar vooraan ging staan :yes:
~ vinNy !
wat een kut geluid veels te zacht:S.. voor de rest top feestje!:bounce:
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
Heerlukk!:D
† JuTEK²³ †
Vond het echt een hennig strak feesjuh :o en lkkre gabbers in die trainingspakjes :o haha op naar de volgende !!
¤ [F]ractured [M]ind ¤
Zeer geslaagd feessie :P volgend jaar weer!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:
1 woord : ZALIG :D

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D