Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel tempo in industrial en terror en early ook gunstig en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAKKUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzonders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FESTIVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi Tot de volgende DOMINATOR !!!
was ckr n vet feest ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie locatie, geluid, en aankleding konden veel beter ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton Meesterlijke sets Feestje om niet te vergeten!!!
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen
DEEPACK en VINCE super knallend feest helemaal na de klote Sinds lange tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een super groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Geweldig!!
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
Heerlijk dagje gehad, was super Na half 11 werd het nog gezelliger, jammer dat het toen afgelopen was
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen niks aan verder magere aankleding
Super genoten! Gezellig sfeertje en er werd heerlijk gedraaid! Stunned Guys....
Heftig Feestje Al1 jmmr van Destroyer Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!!
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar , 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie ma vooral Noize Suppressor
Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz.. Veel Lekkere Jongens Miss tot Schnelle... maar ook buiten dat leuk feestje..
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker!
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
het was de lange reis zeker waard bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle , Panic
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los! super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... Art of Dance & Q - Dance
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer En wat een mazzel met het lekkere weer
De eerste editie is niet te overtreffen Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed
Nou beetje jammee van me kater in het begin had ik toch niet moeten doen maar ongeveer vanaf Noize Suppressor en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
Wat een godsgruwelijk vet feest Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes Unexist ,the producer, Noize Suppressor, organisatie
super feest weer lekker los gegaan vooral de Early was weer TOP! G-Town madness: en Bass- D super set gedraaid: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
PORN stage super sfeer daar.. maar de rest van het festival(letje) was niet veel bijzonders al wou je de andere tenten niet horen moest je vooraan het podium tegen de speakers gaan staan, totaal geen aankleding alleen een paar circustentjes en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop verder was het wel gezellig..
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker Bass-D was weer lekkere early en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht mannen van de dag/avond WAXWEAZLE WAT EEN SET PANIC heerlijke set scott brown AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! RUDE AWAKENING stanton en vince
HELEMAAL TE GEK!!! beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete!
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer
super super super super jammer dat we J.D.A. vs DJ Paul hebben gemist volgend jaar cker weten weer --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! de industrial area was ,true
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe.. goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..
respect aan alle PORN dj's en ofcourse: hellfish _0_
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan re-style & producer
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher .....!!! Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten ! Volgend jaar weer ??
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna stuiterpaps thanx voor een toppie dag
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Was zeer goed te doen Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage daarom was Angerfist niet zo hard togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk Respect voor hun ^^
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize verder ware de consumpties echt kut
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad.... goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Geweldig feest, supersfeertje en uitermate goed genoten
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal
ON-GE-LO-FE-LIJK ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook
Leuke dag gehad! Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek!
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt
super wat een feest!!! mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in UNEXIST THE PRODUCER DR. RUDE G_TOWN NOIZE SUPRESSOR Redelijke prijzen goed geluid Zo maar ffies beuken op de After
heerlijk gruwelijk mega helden negative A en peaky pounder wat een heerlijke herrie verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren enige minpunt: de main decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig voor de rest top feestje
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage hmmm...jammie!!
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316
Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje