Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1761), anoniem (2868), Hark. (2370), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1409), mr turner (2493), 050-Grunn (527).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
!!­ Beijtjuh !!­
KAAAANKERRRRVETTT:P!!!!!
!!!!!!...­NOIZET­ERRORI­ST...!­!!!!!­
heb me prima vermaakt!!!... bier was niet zo duur, het vuurwerk was een mooie afsluiting!!! het mag van mij wel nog een keer. :bier:
!!!­TURBUL­ENCE!!­!­
Het was echt een SUPER VET feest !!! En die stunt show was ook echt super !!! En het vuurwerk om mee af te sluiten was ook erg mooi ;P Tot de volgende DOMINATOR !!!
!!­VICTOR­IOUS!!­
:respect: Noize Suppressor :respect:
Live: G-Town Madness :respect: Mooi weer en een super feest jammer dat het om 23:00 uur afliep :( mocht van mij nog wel effe door gaan :cheer:
zwaar genieten bij de porn stage, sickboy,irate,rdz,fff,caplock:respect:
Super..!
' Timm || E-Raizer
super feest :D
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
(6)CIANO(6)
Echt een fucking bruut feest!! Aardig gek :D Het was het waard om daar naar Grunn voor te reizen. :respect: The Playah, Art of Fighters, Noize Suppresor, Neophyte, Bass D, Vince, RTC, Stanton :respect: Meesterlijke sets :P Feestje om niet te vergeten!!!
was brrruuuuuuuutt :kwijl:
(6)Spo­elie(6­)
Lekker feestje! Aangenaam weertje erbij! Gezellige mensen(y)
:respect:DEEPACK en VINCE:respect: super knal­lend feest helemaal na de klote(Y)(Y) Sinds lange­ tijd weer eens echt vermaakt met ook weer een sup­er groepje!!! En ja het weer speelde ook heeeel erg goed mee
Geweldig!!
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
Heerlijk dagje gehad, was super (Y) Na half 11 werd het nog gezelliger, jammer dat het toen afgelopen was :9
super feest(Y) zeer geslaagd(Y)
(L) PoPpEtJuH (L)
Hendig BruuT !!!
Mooi feestje!! :cheer: maar Dominator 2005 was niet te overtreffen .. helaas..! maja was gezellig :D
***­ Dieyon ***­
was een lekker feessiej heb me super vermaakt, maar had wel iets meer van het biggest hardcore festival verw8 RTC & Bass D :respect:
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
***­Di@@­ntje***­
In één woord GE-WEL-DIG!!! Zwaar vermaakt, mocht van mij nog wel wat uurtjes doorgaan!!!
***J0SE***
Was SUPER!!!l
***­mokum verzwikt
Luna, Noize Supressor, Waxweazle en Vince waren top :respect: decoratie was weel beetje saai en indeling ook je kon niet echt verdwalen wat meestal wel kan op festivals...
kut sfeer daar in groningen :S niks aan verder magere aankleding
Super genoten!:D Gezellig sfeertje en er werd heerlijk gedraaid! Stunned Guys.... :respect: :bounce:
**??**
Erg vet feest alleen jammer dat er geen v i p dek was echt een beetje matig
applaus voor de organisatie :woop:
**Mar[isa]
(L) Ealrly Stage, sfeer was minder vooral op het eind maar ik heb me goed vermaakt!!
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*BlowCo*
GVD!! Wat een Tering Gruwelijk feest:D:vaag:
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*michelle*
super feest! leuke mensen ontmoet, echt gezellig!!
*­Miss Marleen
:bounce: Vet feestje en voor herhaling vatbaar :jaja:
Topfeestje :D.. Prima vermaakt :cheer:..
Knettergeil feest! Geluid was goed te doen, drinken duurde nooit lang. Veel gezellig mensen... Volgend jaar weer:D
Wat een MASTERLIJK feest :) Lekker geknald en was vet gezellig!
-=VanDalen=-
2005 was echt vet veel beter!! Goed vermaakt over de hele dag alleen jammer dat het laatste uurtje het enige echte hoogtepunt was :bounce:
-Gabba-
Kenker bruut gelukzaligmakend fijn!!!!!! Afsluiten met Viper XXL was echt te bruut....volgend jaar weer!!!!!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
-OLLY-
Ik moest ff in de stemming komen maar heb me daarna prima vermaakt!!
...­:::[LS­D]evil tazz[L­SD]:::­...­
was egt weer knalle feestjuh!! volgend jaar maah weer der heen..
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
vet feestje alleen jammer dat maar tot 11uur duurt
Spr vet feest :D
.::scar::.
2005 veel beter.. geluid was minder. het was klein en het viel weer op dat bij de hardcore weer veel stumpers moesten vechte .. akira:respect: drokz:respect: RDZ:respect: :respect:
.> Berry <.
Wat een takketyfusend rijde zeg!!!!!! maar het was cker waard,,,NEOPHYTE HELDEN VAN DE DAG!!!!!!!!
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
100%_Me O:)
grellig!! was echt super geslaagd feest :d :bounce:
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
Heerlijk dagje met me mattie b) Geniale sets gehoord, Droks en Akira + Producert zijn fokking Bazen!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
:::..­ Royal ..­:::
Geniaal rudeboy & tomcat en t-junction & osiris kwerd gewoon de tent uitgeblazen:bounce: superr
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: KahouseR :bounce:
het was super en :respect: Noize suppressor :respect:
:bounce: lijpe timmy:rot:
was niet bij de mainstage weg te slaan :P DJ`s Geweldig, lokatie Geweldig en bas PERFECT!:bounce:
:bounce: ParaTe­rrorWi­jffie :bounce:
Noize Suppressor:respect: Me prima vermaakt, was super gezellig:D:bounce:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
het was super :respect:
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:bounce:NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­FRL
hoi
:cheer: Just Me :cheer:
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar :x, 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was gewoon vet cool super weer niet te druk :bounce:en gezellie alleen dat drinken was duur jeetje :cheer:
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
:hyper: Shadow Sound on ground :bounce:
lekker feest lekker los gegaan
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
:S Vaaghe­idBove­nAlles :S
het was kleiner dan ik had verwacht maar verder wel geweldig
:woop: Ivetjuh
Dit was t gewoon.. :cheer: :respect: Dr. Rude :respect:
:woop:­Roob:w­oop:
Super feest!!:respect: Rotterdam Terror Corps :respect:
:yes:A­nniej:­lol:
ik heb er maar 1 woord voor MASTERLIJK feessie!!!!:d heb me heerlijk vermaakt!! paul vs jda :respect:
;;­ EasY -/­ E ^­ xHC2TBx
tOpp Feestt :cheer: hep me gOedd vermaakt :) xx eas ..
>> Esther <<
Twas even een afstandje afleggen maar het was het zeker waard, echt Superr vet feestje gehad :D:D
echt super! :bounce: met ook nog is heerlijk weer! op de main stage na overal ook topgeluid, t was geweldig!
>>Melluh<<
Hazes & Fraction (y) top feest en eindelijk eens dichtbij 8)
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[ Aszjé ]
Was 3,5 uur rije CKER wel waard ! Mega feestje gehad mi me maatjes :yes: zonnetje maakte het helemaal af !! Al me favoriete hore draaie :respect: ma vooral Noize Suppressor :k:lief:
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
Hong Kong Violence :kwijl:
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
:respect: UNEXIST :respect: TERING WAT WAS DAT MOOI :D WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST :D:D:D JAJA
Perfect , Volgend Jaar weer..!!!
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[D]ede­msvaar­t84
Echt geweldig vermaakt!!!! Op naar de volgende Dominator :jaja: alleen jammer dat er weinig aan het decor was gedaan
[Death Valley Queen]
Best vermaakt 8)
Mechtig feest (Y) Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht ;) :bounce: Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan :bounce: Een van de beste feeste tot nu toe!! (Y) :respect:
[EGN] Master­bill[E­GN]
was super feestje tot op het einde telefoon kwijt geraakt:s dus als je hem hebt neem ff contact met mij op;)
[EV] EARLYG­ABBERI­NNETJE
Het was een GEWELDIG feessie :yes::yes: super gezellig met me Maatjes en met de Gabbers :jaja: (Y)
[GR] Dennie :bounce:
Geweldig :respect: zeker goed vermaakt(Y)
[Hardc­oreJun­ky89]
Top Feest.!!Heeel Me Lijf Doet Pijn:p Maar Was Het Cker Waard:respect: Goed Geluid..Fijne Lokatie!! Volgend jaar Ben k Dr Cker Weer Bij:D
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[K]nik­noizza­h]
mooi feeske!!!!
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
[Moes]™
Zwaar dik Feest, Dik hard geluid overal alleen het geluid van de main viel btj tegen :respect:RANDY:respect:
[MOH-Radio] The Menace
Hele vette shit! Mercenary :respect:, recype :respect: !!!
[NL] Jack sparro­w:boun­ce: ay ay
Cker goed vermaakt ondanks dat zo vertieft was:P!!
:bounce: Was Op zich Zeker Geslaagd Feestje :jaja: Alleen De ** Dat sommigen het op het neinde ff moesten v erpesten omdat ze het niet meer trekkuh..:[.. Maarehmmzz..O:) (Y) Veel Lekkere Jongens :jaja: :kwijl: Miss tot Schnelle...:cheer:(K) maar ook buiten dat (Y) leuk feestje..:jaja:
[NL]Rick
het was weer zeer bruut (Y)(Y):respect:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[TB]Tripper
Drokz vs Akira :respect: Randy :respect:
absoluut een topfeest, heel goed georganiseerd, goed geluid in de tenten en met name in de early echt extreem vet gedraaid :respect: de sfeer ook (y)
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
_Eliane_
Weekendje Groningen (Haren) was SUPER!!
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_PB_
Hakke tot we dr bij neervielen :jaja: Tha Playah :respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
altijd feest
voor mijn eerste keer was dit een super feestje:bounce: ik heb echt genoten(Y)
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
AmmowayZzz
Wat een Fantastisch feest!! heb me egt f*cking vermaakt en maar door blijven knallen ook al hebben we de blarenop de voten staan:P
mega feest cker voor heralling vatbaar:P:P
anDreE!
:bounce: best vrmaakt!
Angela­lala:r­oflol:
fantastisch!! ik voelde me net een kind in een snoepwinkel :9
Anoebis
:D Super feestje, heerlijk weer, lekkere muziek... Ram bam bam ennuh... RAM BAM BAM :P
Anthrax_RP
Hemels feesje, maar wat miste ik wat er op de 1e editie wel was? :s maar echt een geweldig feest!!! op naar editie 3 dan maar :p
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
was weer echt een lekker feest vond dat er vooral @ early rave goed werd gedraait........en ook het weer was super :yes: TIP:volgende keer niet helemaal in de uithoek van nederland
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
AXN
Super super gaaf!
B)Jefke
dit feest was vies relax!(Y)
B-Flock :bounce:
Wat een geniaal feest! :lief: De early tent :respect:, Recype :respect: Luna :respect: Volgend jaar zeker weer aanwezig! :jaja: :kwijl:
B-Force
gewoon mannehard
k heb me wel vermaakt maare het was kut dat k zeere voeten had
Babs!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar :S En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
barry white
leuk feestje maar ik had er meer van verwacht wel vet vondt ik die motors die over de main sprongen:D en wat was die security streng bij de ingang !!!volgend jaar misschien weer en dan met wat minder wind
Bart---
In het begin vond ik er niet veel aan maar laterna werd het echt vet, Drokz vs Akira :respect:, outblast vs predator :respect:
Bartje!!!
Was wel leuk feestje, had er alleen te veel van verwacht, waardoor het een beetje tegen viel... Gewoon standaard hardcorefeestje (wat altijd wel leuk is daar niet van :vaag: :bounce: maargoed...) De heen en trug reis die 2,5 uur duurde en een volle tank diesel lustte zijn het de volgende keer als het weer in groningen wordt gehouden niet waard... Maar, desalniettemin wel leuke dag/nacht gehad!
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
RUDEBOY & TOMCAT:respect: T-JUNCTION & OSIRIS oorverdovend:D
Waar was The Destroyer :( Super feest gehad, lekkere area's en het heeft echt super mee gezeten met het lekkere weer.
Beukenoot!
De tijd vloog voorbij! wat een feest!:Bier:
beukenootje
Toppertje!!!
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Billy (L) Anouk &­ IVAN :D
rdz dat was te bruut (y) :respect:
Binne
Lekker feestje!!
BIOCANDY
het was de lange reis zeker waard :yes: bijna heel de dag in de early hardcore stage gestaan. de sfeer daar was dan ook heel goed! beste setjes waren van Waxweazle :respect: , Panic :respect:
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
Bjorn-->>Batsie
Mega weekend! lekker op de camping daar gelege! Dominator was geweldig! Helemaal los!:P :bounce: super weer! Heerlijk vermaakt! Super actie met die motorcrossers! b) nu weer lekker thuis.. weer verder met het dagelijkse leventje.... :respect: Art of Dance & Q - Dance :respect:
Beste feest van dit jaar!
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Bo..
Het was die 9 uur reizen meer dan waard :D EEEEEEEEEEEN LOS!
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!! :cheer:
heb me goed vermaakt.. (Y) laatste uurtje hardcore tent nico & tetta (Y)(Y)(Y)
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
Brattbakk
De eerste editie is niet te overtreffen:D Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed :cheer:
Budburner
Randy, wat een set b)
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CARR
wat een feest!
Egt het DIKSTE feest van het jaar!!! :bounce:!!
chrisss
2005 was cker beter heb me wel vermaakt hoor ;) alleen jammer van angerfist behoorlijk sucky optreden.... wat waren die gasten aant prutsen zeg....
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
:respect:
Coefnoen™
eerste uren super vermaakt , daarna werd het wat minder... geluid was (Y) wel vies vermaakt met jullie;)
Corsa
bruut feestje geweldig genoten!! :D
cosper
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
Cr@zy Bitch
Super vette Verjaardag gehad:D Deepack was super!! Lkkr uit mn dakkie gegaan:bounce:
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
D-Check
The Stunned Guys, Bass-D & Predator :respect: heerlijk weer gehad en de sfeer was cker niet slecht :bounce:
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
gewoon geen woorde voor, met voorsprong het beste feest waar ik ooit ben geweest!!heb kippevel als ik eraan trug denk!!allemaal supersetjes,..en de hollandse wijfjes mochte ook gezien worde, besluit: ben gewoon in het verkeerde land gebore!!HARDCORE FOR LIFE
D-Hunter
Goeie shit :jaja: D-Passion, Negative A, Placid K, Stunned Guys en niet te vergeten Noize Suppressor :respect:
D-Noize
Lekker feestje hoor, volgend maar weer?? Leuk gedaan met die motorcrossers ook
D3
Zwaar knallen, ik ben er zeker weer bij volgend jaar!
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
Was egt super!! ook gezellig!!:D
Dananas-D
AAAAAAAAAAH vet vet vet em owjaaa VET!! :respect: :woop:
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
DaNynX
Super feestje:D Alleen jammer dat het geluid niet altijd goed was, maar ja..
super verjaardagfeest gehad!! was geweldig!!! :bounce:
darkDnBar
Top feest, zoals ze moeten zijn.goede aankleding, leuke extra's! respect voor de organisaties. volgende x weer :D
De Bomendokter
Echt een geweldig feest! Prachtige show en heerlijke muziek en er hing ook een leuke sfeer :bier:
De kale vandale
GEWELDIG ... ook dank de goede weer!!! :respect: Maar ik vond de Dominator 2005 een beetje beter!!! :bounce: :cheer:
De Rover..
hakkuh :bounce:
Wat een godsgruwelijk vet feest :respect: Super geluid en er werd super gedraaid. Het eten was ook goed geregeld en de opbouw was ook goed. De enige minpuntjes vond ik dat de breakcore en terror 1 area waren en dat het wc papier op was. Verder echt helemaal super met alle bekenden (L)
DEFCON
super lekker weertje gelukkig & Bonehead :respect:
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Dennis The Men@­ce
Super
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
wat een fokking dikke party :respect: super sound in de early en industrial, de stunt motors waren ook vet en het vuurwerk ook:) flink wat afgehakt daaro
Distress
Was super vet feestje! :respect: Mainstage en Hardcore area waren hard! :bounce: Op naar de volgende! :yes:
Dither
Bedankt Art of Dance :respect: Vetste optreden ooit! En bedankt iedereen die tijdens onze set aanwezig waren. Super publiek! :respect:
DJ D-Jackal
Dominerent zo hoort een feest te zijn ,Fraction Hazes (Y) Unexist ,the producer, Noize Suppressor, :respect: organisatie :respect:
super feest weer lekker los gegaan :p vooral de Early was weer TOP! G-Town madness:respect:: en Bass- D super set gedraaid:respect:: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf :s voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig:D
DJ Genic
:respect: Hazes & Fraction.. ging maximaal los (Y)
DJ Hazes (Millennium Hardcore)
Geweldig!!! Bedankt mensen voor de support tijdens onze set :respect: Art of dance THANX!!!
Dj Stamina
:respect: Paul & JDA :respect: unexist :respect: heb me wel vermaakt gelukkig best mooi weer gehad :D alleen jammer dat we eerder weg moesten:(
dj star
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
DON BRIT
super feestje zeg, dat was het cramperen wel waard ! top sfeertje en muziek
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag (Y)
Dr. Misme
damm dat was een lekker feesie
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
Dryade
Genieten! (Y) Noize Suppressor :respect: :respect: DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal :K Maar waar the hell was Rob gebleven??? :S
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
Eindelijk het zonlicht waar we op hadden gewacht! :D D-Block & S-Te-Fan :respect: Het was kort maar (zeer) krachtig ;)
Empathy [BTR]
Mooi feest, denk ik..weet er niet zoveel meer van.. Volgende keer wat minder zuipen :P
Eric MX
Top feestje. Super !
Mooi feessie! Heb me prima vermaakt! Neophyte, Bass-D & King Matthew (y)
supper
Bohh :)
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Experiment 626
Wel leuk, niet bijzonder!
F_ab
gezellig :p
Feestb­eestje <3
egt geweldig:D
Wat een fucking vet feest :D
Flame
Super(Y):bounce:
Flexxx
Erg goed georganiseerd, petje af!! Alleen vond geluid main behoorlijk tegenvallen, behalve helemaal vooraan bij de boxen dan!
FLICKA
Vond het echt een heel goed feest!! (Y) Erg goed geregeld allemaal!! :respect: P.O.R.N Stage!! (L)JIM(L)
Florian050
wat een feest, zou mooi zijn geweest als het langer doorging
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
Frits...b)
dom was egt super feest ik heb me zwaar vermaakt (Y):respect:
Fuck the free world
Megavet feest..:D industrial stage was top ,allen helden:respect:
G.­I.­T.­ ]-[«•Early Rave Bouncer•»]-[
wat een vet feest zeg, veel in early stand gestaan ook. Geweldige dag en prachtige afsluiten op dominator stage
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
Zeker weten wel een gezellige party. Maar dat kwam meer door mijn trouwe aanverwanten als door de muziek. Die liet soms toch wel wat steekjes vallen. :(
Helemaal top, super vermaakt :bounce:
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker :respect: Bass-D was weer lekkere early :respect: en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd 8)
Hakkuh Annie
Het was wel tof. Dj Luna die gewoon hardcore draaide (nog goed ook) dat is pas een verrassing :D
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
halvar
Super feest!!
kut geluid
Hansse045
boh wat een geweldig feest:D echt super vermaakt :bounce: we ware met een leuke groep :respect:
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
Hardcore Infinity
Super vet, hardstikke gezellig!
hardco­refrea­k->vallard!­
:bounce: was weer mooi feessie :yes:
Hardco­reMani­ac_­Vld
Was erg gezellig,zekers goed te doen!
Hardco­reMeis­juh
Geweldig wat een superfeest (Y) 1 van mijn mooiste feestjes ooit!
HardTours
super Party!!! over 600 Fotos from Dominator @ www.hardmusic-community.de
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
HenQ :bier:
Lekker feestje hoor B)(Y)
1 woord....... OPTIMAAL
Hollowman
puur genot! (L)
hoogbevaagd :p
Gekkuhhuis, kheb me werkelijk helemaal kapot gehakt.. super feesie!! thnx iedreen..
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
Super gaaf!:D Vooral die stunt motors!
i$é-T
heerlijk weer, goede muziek, geweldig gezelschap, beste feessie sinds tijden weer (y)
super super super super (Y) jammer dat we J.D.A. v­s DJ Paul hebben gemist :( volgend jaar cker weten­ weer :D --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
iGwenda
:respect: Echt heb er geen andere woorden voor als, GEWELDIG :jaja: -> Foto's zullen online verschijnen op www.artofdance.nl
egt een para dik feest B)
Ilonaa..­(l)..­Matjee
GEWELDIG (y).. Akira & Drokz super gedraaid :respect:..En de porn area was helemaal tegek!! :D..Echt super :respect:
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
industrial_­tweety O:)
superfeest! en de weergoden waren ons goed gezind! (y) het overtreft wel eerste editie niet, maar toch een super feest gehad!! :cheer: de industrial area was :kwijl:,true
Infime
Fraction & Hazes :respect: Dominator was zooo Gruwelijk vet!!
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
J a p p e
GEWELDIG! woohoo yeahB)
goeie stemming, leuk feest!
Janneke_­:doeti­ewoep:
Top feest! Heb me super vermaakt:D
Jasper ®
1 VAN MN VETSTE FEESTEN OOIT GEK!!!! Hopelijk volgend jaar weer :bier: Camping was ook zéér gezellig :D:D
Jeff_
Super feestje! Bass-D was de man! :respect: Panic, Stunned Guys (Y) en lekker weertje gelukkig :D
Whaaa super feestje!! Prima vermaakt, op naar next year!! :D
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
jhnvz
Super feest. Was een super sfeer. Muziek kon wel wat harder.. maar heb vies hard geknald op randy en unexist
Jimmy-010
toppppie
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
respect aan alle PORN dj's en ofcourse: hellfish _0_
Jo0s
vet :D ...wist alleen ni in welke tent wat gedraait werd:$:P
vetste feest ooit... hier zijun gewoon geen woorden meer voor...
jopie mulder
hij was fijn(Y)(Y)(Y):cheers:
Jos HGK
Tof, lekker dichtbij huis, goed geregeld de wc's eindelijk gratis meteen doorlopen geen gezeik om wc bonnen wat soms ook half uur duurt! Volgend jaar maar weer :D
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Just Worrel
Super. wat een feest, meer van dit soort feesten in Grunnn
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
echt een SUPER mooi feest een dikke 10 van mij :D:D (Y)
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
Kardinaal
Super vet!! Mooi weer! Open air stage was super NEOPHYTE:respect: Vet die crossmoters te stunten over het mainpodium heen!! En in de industrial tent vet gedraaid!!
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
Kiezel
achjaa... t was wir n lange dag
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
lekker lampion gegaan
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
Kokkie ©
2 jaar geleden was het toch betur, maar toch goed vermaakt , visser :respect: was lagguh
:respect: :bounce::bounce:
kruime­ltjeho­oligir­l26
het was een zalig feesje en een goede sfeer alleen bij de mainstage was de muziek veel te zacht
Lady Yvetje® NL Devil still inside me(6)
Echt weer een topper!!! ik hoop dat we nou niet 2 jaar moeten wachten voor de volgende Dominator
oh wat een fantastisch feest ik hoop volgend jaar weer ;-)
Lana!
Vorige keer was leuker, maar heb me zeker vermaakt! :D
Lange Erwin
Vet feestje!! T geluid was niet overal goed vond ik!! Maar bij de main en de industrial was er niks aan de hand!! Super feestje gehad!! Was gezellig!!:bounce:
LaNgE..­StAmPeR
Day-mar en Negative A Knallen :D
Lauraa :bier:
Geweldig
Legion of the Lost
Vet feest! Was het gezeik vooraf allemaal meer dan waard, zeker gezien het prachtige weer (op een klein buitje na) :D Daardoor werd de PORN outdoor area helemaal te gek, veel tijd doorgebracht daar. Dikke set van Toxic, CAPSLOCK, Eye-D & Hidden en Panic in de early :respect: Geluid was trouwens best goed voor een AOD feest, vooral in de PORN en de hardcore tent. En vuilnisbak-pogo-terreur was ook leuk om te zien :roflol: Alleen die fucking bus... toeristische rondrit van 5 uur aan zo'n prijs :s
Lennard!!
Wat een feest(Y) muziek stond goed hard, en het belangrijkst een leuke sfeer! top feest:>
Superr:D. Early stage(L).
Geweldig!:*:D
Liess O:)
WAAAAATTTT EEEEN GEWELDIGGG FEESSIEEEEEEE !!!!! :cheer:
Lila+
Lekker feesie (y) Inderdaad wel heel duur allemaal, gelukkig zwaar bespaard op vervoerskosten ;)
Lill_­Paraa(6)
in 1 woordt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Linez
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher ;).....!!! :D Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten :jaja: ! Volgend jaar weer ??
Little Missy
Het was een super feest met super gezelschap..ondanks dat er helaas een ontbrak..
:respect: toppie!
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
De tering wat een vet feest :d Was gezellig lieverds (L) Heb alleen 1 ding op te merken : 2 munten voor een klein bekertje water :| Afzetters 8)
Lolaaa!
In het begin iets minder, maar even later Whoeii heerlijk feestje!! :bounce: Super gezellig ook (L)
M.
Superr! (y) :respect:.
M.arlon (F)
Unexist :respect: Voor de rest een matig geregeld feest maar heb toch echt een super vette dag gehad.. maar de donderdag was net iets leuker :lol: Sorry Tom (F)
Maaike *
Te gek!!Geweldig genoten van Hazes & Fraction :yes: DOMINATOR!!
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
Mama- Hardcore- Mileen
defqon ging niet door voor ons, maar dominator maakte dat weer helemaal goed, heb me super vermaakt, blije en leuke party mensjes,mega sfeertje en er werd vet gedraaid, paul,angerfist,tha playah,prophet en luna :cheer: stuiterpaps thanx voor een toppie dag :knuffel:
Was Echt Wel Een Mooi Feest,, Konnie Btr :D:D :respect:
Marije­:honge­r:
top top top
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
master24
het was een zeergoed feest muziek was goed mooi weer gehardt mooi vuurwerk op het einde
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
megens­:bounc­e:VS>O­GV!!!­
was een goed vet feest!! Heb me goed vermaakt alleen het geluid moest overdag wat harder maar het laatste uurtje was flink klapperu:d
Metalicious
Niet voor niks het beste Hardcore festival op Nederlandse bodem.Art of Dance:respect:
geweldig
Miepie
Heel gaaf! Netjes georganiseerd, terrein overzichtelijk, drank betaalbaar... alleen btje jammer dat de early last had van de mainstage
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Gruwelijk mooie opening van G-town Madness (hele set uiteraard!!) Daarna Bass-D, was ook echt superwreed, de benen uit mn lijf gestampt tussen de kramp door :P Dr. Rude was ook zeker fantastisch en Stanton kon der ook wat van! :jaja: Kortom, superfeest, 5 min van mn huis, wat wil een mens nog meer....:bounce:
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Miss-B100
heb me prima vermaakt :D (y)
Mister Gabber­Manzio­n Holland
Zekers een geslaagd feest :bounce:
btj jammer van die echt onontbeerlijke vieze plee's.. noise suppressor: heerlijke opening, maar werd wel wat 1tonig.. maar alle knappe niet idw vrouwlijke medemensen maakte alles goed :P
MMMMike
Waanzinnig feest. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen
knap werk dat zie je niet in het westen super heerlijk feestje
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
Mr. B.
Phoe wat een heerlijk feest! Weer zat mee en verder was alles dik voor elkaar!
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Loki
Was een geweldig lekker feestje (Y)
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
mwrsikkus
was echt gruwelijk:D
"Gadverdamme wat een gruwelijk buitenfeest was dit"! :respect: Alles was gewoon TOP! :cheer: Early Rave tent was helemaal geweldig. :jaja:
M¥$­ter¥ $­p@­cÉjE$­©
ja was weer een leuk feesie!!! beetje ver maar goed
n@nd@
Vettttttjes
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
Neelien :yes:
Super feestje"!!!!!! Echt geweldig vermaakt! Jammer dat de tijd weer zo snel ging! :respect: voor de dj's! en de organisatie!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
Nico:bier:
Super vet volgend jaar zeker weer :respect: Geweldiggggg :cheer: B)
Nieuw-T
Wat een meesterlijke set van dj LUNA je verwacht hardstyle maar we kregen een dikke hadrcore beats:respect: Promo was ook weer goed bezig alleen jammer dat zijn plaat oversloeg !!!
Nilio
Heb me super goed vermaakt!! UNEXIST held!! wat een set!! de rest van de dag heeft daar niet meer aan kunnen tippen!! Daymar was ook super zoals altijd!! verder prima dag gehad!!
Was zeer goed te doen:D Art Of Fighters, Predator, Vince, Early Hardcore Stage :respect:
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
nummer11
goed te doe,vooral dat grote decorstuk van de gasunie was bewonderingswaardig
VETJES !!! :respect: G-town Madness !! Het einde was lekker met de lazers :kwijl !! Ik kijk er al naar uit naar de volgende Dominator :d
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oldsch­oolhar­dcoref­reak
zwaar te gek hihi hadden wel wat meer snuif hokjes bij gemogen wat een wacht daar
oldsko­olsimo­n
super vet feest beter dan 2005 geweldig
Olivia
NEOPHYTE was egt gruwelijk, en bass-d draaide ook super!!! het was egt een VET feest:)
one8seven
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!:)
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
opie | optjenkere
Petje af voor de organisatie !!! dit was gewoon super !!
Outlaw Bros
Wat een super vette ervaring om op Dominator te hebben mogen draaien!!! Top Feest:D
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
tja wat mot je dr nou van zeggen he
Pammer
gezellig en dikke prima in de early
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
paradini
love it!
PARANOIA-PROZAC
WAS super :bounce:
Party Like Us!!!!­
Geluk gehad met het weer, lekker gedraaid alleen main mocht het geluid iets beter!! maar volgend jaar ben ik er weer!!! :respect:
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
patrick@­thepast
en wie heeft mij nog gezien op die cross motors :bier: :bier:
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
totaal over de koers
PepPerry
vet feest!!! Obscurity :respect: RTC :respect: waren echt super!!!
Petitje
Beetje karig aangekleed en t geluid was ook niet overal super, maar mensen wat n superdag gehad....:bounce: goed sfeertje lekker weer en gaan met die banaan super!!!
Geweldig feest, supersfeertje en uitermate goed genoten:D
Philips
hehe super feestje! ik vond de muziek in het begin precies wa stillekes :p of was da nu de wind :p
Pieter V.
Geweldig! Sfeer zat er dik in (Y) Super Vermaakt! :bier: Die Beenham :respect: Me Gezelschap :kwijl:
Industrial stage was super!!!
Pillemwie
Ja was gwoon vet!! alleen had er wel meer van verw8... maar kon ook aan mij ligge
Pluk B
hakken hakken en nog is hakken!!!!!!!!
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Posetivo
wat een lekker vet feest , me prima geamuseerd met nen hoop toffe mensen (y)(y)... lange rit zeker waard :p
Pris
BTR BTR DOMINATOR.. ;)
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
Punanski 8)
Master :D best vermaakt!
Queentje79
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was (y) alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal :s
R o n a l d
Super goed vermaakt, Echt een bot mooi feest, :bounce:
Rave_Steef
super vermaakt daar !!! alleen wat een gekanker met de laatste trein :S :S :S
raving nightmare [ric]
ON-GE-LO-FE-LIJK :D ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor:D was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp :P nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook :P
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
was het vergeten, te druk met werk,en de kaarten voor niets gehaald {kløten}
Rob the partymacher
wel mooi maar meer van verwacht
was wel weer vet :P
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
rtc18
was egt kick unexist daymar en noize suppressor en rdz waren egt te lossssss!!!:D
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
super!!!!!
sausmous
zoizo een van mijn beetere feesten egt een (y) middag geweest goed vermaakt
SCHUFKE
supervet
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
Scotix
wat een super feestje! :respect:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Goed vermaakt!!(Y) all1 geluid, decoratie en het eten konden bter!! maar wel lkkr lopen :bounce:
Semi
geluid in de hardtechno en industrial waren machtig (Y) :respect: MANU & PRODUCER :respect:
het was echt super super super....:respect: :jaja:
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Seth!
Leuke dag gehad! :D Lekker staan housen in de freestyle..wel wat minpuntjes; geen vloer in de tenten en het geluid was dramatisch...beter toch een soundcheck vantevoren?..verder vond ik het voor die 50 euro erg mager aangekleed. Voor de rest was het wel gezellig enzo :beer:
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
SJ-O
Super vet feest! zonde dat het al is afgelopen:( Weinig decor! maar dat mocht de pret niet drukken! GRONINGEN :respect:
jaja het was weer geweldig :yes: :respect: JDA vs Paul :respect:
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
SLINGEPIPEEE
Was weer een super feest, en goed georganiseerd. :respect:
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
iemand nog klaverjassen of hoe zit dat?
Smitte..|
Wat een fucking vette party!! Mijn eerste echte hardcore party, moest even mijn plaats vinden en toen vol gas los!! Super vermaakt!!! N lang zal ze Groningen, wat ideaal, zo lkkr dichtbij!!
Snaakie
TOPFEESTJE!!
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
solini
jiiiiiiiiip jiiiiiiiiip EMDEEKES zotste feesje
super tering tyfus vet man!! brabant bedankt GEK!!! :respect:
Sound Maniac :banana:
gezellig mooi feest(Y) :banana: goed vermaakt :D.
Spektakel
Heerlijk feesje prima vermaakt! Beter gaat MC RAW voortaan niet meer met een brandblusser in het publiek spuiten anders heeft die een uitdaging
was super feest wel hoop ik dat het volgend jaar dichtebij is toch te ver van middelburg
sportfriek
geweldig feest, alles goed georganiseerd,goed geluid,goeie setjes bijna net zo goed als 2 jaar geleden,mooie locatie.
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
STAND PROUD!
Was weer gezellig mensen!!:bier:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
StefanSneek
Vet feest(y) het Weer was ook top :respect: Unexist :respect:
stennis@1978
Gronningen bedankt was gezellig feesten kunnen ze in het hoge noorden wel
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Viper XXL deinzer van de dag (Y)
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek! :D
in een woord GE-WEL-DIG:D
geweldig(ge) noten:bounce: peaky pounder kíck's ass :respect:
Sven:jaja:
Feest van het jaar ! Top gedraait & top soundje Unexist :)
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
T L C™
Wow 8) Wat een heerlijk feest :cheer: Topdag gehad met heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes (L) :d
fucking goeie feest
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
reng reng en nog is reng!! zeer goed :respect:
terror knoak (L) Mina
als k langer binne was dan 1 minut had k het ook geweldig kunne vinde ma nu was et niet dominator ma een dag je survivel in groninge
terrording
super feestje:D(y)! prima vermaakt! zolang in de auto zetten was het zeker waard!
Terror­head:b­ounce:
DE vetste hardste roughste feessie ,, echt super vermaakt, lkkr sfeertje, vet geluid,, PERFECT :respect:,, Till next year:d
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
TERRORTEEF
Heerlijk feesje!! Was ook mooi weer gelukkig :D
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
Tha Mitchells
:P ,,klasse weekend, Gastuh!!
The Generator
Was wel een loik feessie alleen jammer van de aankleding en het geluid op de main maar heb me zekers wel vermaakt :d wat wel triest was dat het geluid by Placid k zachter werd gezet omdat Angerfist daarna ging draaien :s
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
super wat een feest!!! :respect: mijn beste feest tot nu toe van 2007, volgende x zeker weer heen!!! 1 nadeel 11 uur al afgelopen dat was echt te vroeg! volgende x minimaal tot 1 uur door;)
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
gruwelijk hard Los gegaan:P
Super goed feest !! Kon niet beter !!
thunde­rpussy­[csr]
mooi weer, mooi muziekje, mooi geluidje, mooi feestje!! :P echt super vet.. camping was ook wel een succes :P ghehe
TILT
super geluid bij de terror en speedcore!!!! aso bedankt voor de aftherparty:bier:
Was een mooi feessie! vooral DJ ROB had een mooie cd opgestuurd :P
Tines (f)
B) Was echt een KK Vet feessie!!! :respect: Superrrrrrrr (Y)
Tjongen jongen wat een Feest :D:D:D :bounce:
TM stuut de stuiter
volgend jaar weer ? tuurlijk
Tokkie..
Geweldig vermaakt:D... leuke dag, gezellig mensen :bier: (y)
Tony-Terror
Echt master zeker(y) NIE of WEL?
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
Type-R?
Heerlijk :D
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
get was een knal feest!!!!!!!
vorkje
het 7 uur reizen zeker waard...wat was dit een geweldig festival (L)
VR!DZ
Blij dat ik toch nog gekomen ben voor die paar uurtjes :jaja:
VREESTYLE
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest :jaja: tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in :S :respect:UNEXIST :respect: THE PRODUCER :respect:DR. RUDE :respect:G_TOWN :respect:NOIZE SUPRESSOR :respect: Redelijke prijzen goed geluid(Y)(Y)(Y) Zo maar ffies beuken op de After :bounce:
heerlijk gruwelijk :kwijl: mega helden negative A en peaky pounder :respect: wat een heerlijke herrie :lief: verder Rudeboy & tomcat mega setje neer gezet jongens :respect: en het geluid in de hardcore en hardtechno en industrial waren :lief: :kwijl: enige minpunt: de main :/ decoratie ver onder de maat van AoD en Q-dance en het geluid was ook niet geweldig :/ voor de rest top feestje
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Super Feestje, Goede Sfeer en het eind was echt superr met het vuurwerk..!! Op naar volgend jaar!
Zeer geslaagd ! Van mij mag het zaterdag wel wee DOMINATOR zijn ;)
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
xpuckx
vet feest, kwam zekr door het mooie weer!!
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Lekkerrr feest!! Next year weer in Grunn !? :D
{Rianne}
GEWELDIG :d:d:d
|[ Rave 2 The Maximum ]|
Bass-D :worship:
|Prod!gy|
Noize Supressor :respect: Dáy-Mar was ook verassend (y) Geluid was super als je maar vooraan ging staan :yes:
~ vinNy !
wat een kut geluid veels te zacht:S.. voor de rest top feestje!:bounce:
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage :D:D:D:D hmmm...jammie!!
Super vet feest, goed gedraaid, goeie sfeer, goed weer en gelukkig geen jump tent:D
† JuTEK²³ †
Vond het echt een hennig strak feesjuh :o en lkkre gabbers in die trainingspakjes :o haha op naar de volgende !!
• [NL] Good night left side :bier:
heb me ckers wel vermaakt :D
•†• *­Bitch Eat Shit And Die*­ •†•
beetje jammer van het geluid mr uitstekend vermaakt!!(Y):) super feest dus..!!:cheer:
¤ [F]ractured [M]ind ¤
Zeer geslaagd feessie :P volgend jaar weer!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D