Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's foto's
album,8033 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

Stadspark (buiten) op de kaart
Concourslaan 12
Groningen
Nederland🇳🇱
hardcore × 53, industrial hardcore × 27, oldschool × 15, techno × 15, early hardcore × 9, breakcore × 7, schranz × 5

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 21 meetings, de drukste drie om 09:00 met 41 bezoekers, om 11:00 met 36 bezoekers en om 15:00 met 24 bezoekers.
Verslagen
Door ROOIE-DONDER (642), iGwenda (2294), De Bomendokter (1771), anoniem (2882), Hark. (2371), Kerstgek (1369), CODA-gfx (1004), anoniem (1413), mr turner (2510), 050-Grunn (529).

Stemresultaat: geweldig

geweldig269361%
zeer goed112226%
goed4149%
ok772%
voldoende391%
onvoldoende13
slecht9
zeer slecht3
waardeloos12

915 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Ik heb mijn benen ervanaf gehakt!!! Zo lekker snel­ tempo in industrial en terror en early ook gunsti­g en met de Gang uit Hoorn ook supergezellig. Wat ­een top sfeer! BIG SMILE OP JE FACE en VOL GAS HAK­KUH met al je beste vrienden heeft toch iets bijzo­nders. Een gevoel van euforie over je heen. = THE ­ULTIMATE. tot einde gebleven. I LOVE HARDCORE FEST­IVALS!!!!! Beste setjes van de avond: RANDY, & Destroyer & Drokz/Akira
! Mr B !
Tering wat een gruwelijk feest zeg:Dhele dag/avon­d lopen knalluh daar:bounce: heb me nu toch een spierpijn:P!!!
!! Ellis !!
het was echt super! :D heel gezellig.. :D
!!!!!!...­NOIZET­ERRORI­ST...!­!!!!!­
heb me prima vermaakt!!!... bier was niet zo duur, het vuurwerk was een mooie afsluiting!!! het mag van mij wel nog een keer. :bier:
!!!!!­TRUTJE___*­
Whoooooooo!!!!! het was super super mooi! Dit was echt GEWELDIG! Leuke mensen allemaal vrolijk en blij! Volgend jaar weer!
!!­RT!!­RODENS TERREURR
echt een super vet feest hellemaal toen het donker werd en geweldig vuurwerk op het einde
Day-mar & angerfist :respect: :D zeer goei feest
# Babette
Zkr een vet feest!! (Y)
Live: G-Town Madness :respect: Mooi weer en een super feest jammer dat het om 23:00 uur afliep :( mocht van mij nog wel effe door gaan :cheer:
Waar blijven die foto's????
#070 Jessy
Was eeeeecht een vet feessie :D Zwaar naar me zin gehad met eidereen en indd Tess HEERLIJK WEERTJE :D
Super..!
Een super vet feest :bounce:
(6) MARKETMAKER (6)
was ckr n vet feest:D ma kan bij lange na niet tippe aan de 1e editie:S locatie, geluid, en aankleding konden veel beter:S ben toch n btj teleurgesteld in art of dance en q-dance maja pornstage en angerfist maakte dat al n heel deel goed haha:P ojaa en volgende x zou t mssn beter zijn om t niet in n uithoek van nederland te houden ma mssn wat centraler :P en wat betreft de klachten van deze editie check deze site maar eens( http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article2224119.ece?showComments=all )
(F) Dia (F)
Super feest!! Gezellige sfeer, goede muziek, hard geluid, niet te druk, gewoon zoals een festival hoort te zijn!!!
(H) Wóópíé (H)
Echt gruwelijke feesie (Y) veel bekenden en onbekende bekende :vaag: was weer leuk (Y)
Super feest!!! en wat een weertje!! Mooie locatie, niet te groot! echt Super!!!
Heerlijk dagje gehad, was super (Y) Na half 11 werd het nog gezelliger, jammer dat het toen afgelopen was :9
super feest(Y) zeer geslaagd(Y)
wowh helemaal geweldig ziek feest !! goed gezelschap maakt veel goed natuurlijk ! BIJNA net zo goed als de eerste
(STK) Bonehead
P.O.R.N. STAGE !!!!!!!!! :respect:
* Liquid-E *
Erg leuk feestje! :woop: Goed vermaakt daarzo,alleen was het af en toe wat frisjes :lol:
Whoa :| tè vet feest :D zoooo vet
dikke shit en vet gezellig :bier: knalle en zuipe in de zon B)
****$$$­ walter $$$****­
was echt vet hahah jammer dat het afgelast is volgend jaar
Geweldig!!!
Heb me goed vermaakt..... Peaky Pounder :respect:
was weer gezellie en ook mooi maar vond noisekick toch mooier :D
*-Sjoerd-*
:respect: :respect: :respect: NOIZE SUPPRESSOR :respect: :respect: :respect: wat een vet feest was top mensen
*A.lja*
Top feestje! Prima vermaakt!
wat een feest!! super vermaakt :bounce:
*Edwin*
SuperVet :respect:
*FUCK OFF*
:@:@:@ Ben maar 3 uur daar geweest want ben me tas verloren met me geld en telefoon en ALLES!!!!!!!! Dus heb niet veel meegekregen maar wat ik hoorde was wel lekker :respect: HELLFISH :respect:
*­Marieke*­ O:)
Goed vermaakt... laatste uurtje bij de main was VET!!! (y)
*Natasch*:-)
Ongeloofelijk feest...blijft e onvergeten...heb zo'n pret gehad...meesterlijke muziek...kort: niet in woorden te vatten :P :D :cheer:
heb me super goed vermaakt :bounce:
echt een geweldig feestje! en toch nog mooi weer!!:D
Wat een MASTERLIJK feest :) Lekker geknald en was vet gezellig!
--Ivo--
Zeker een geslaagd feestje!:D, jammer dat alles zo dicht opmekaar stond. voor de rest was het prima te doen :D super weer erbij :P geluid was gewoon goed(Y) en de sfeer was wel top :D
-=VanDalen=-
2005 was echt vet veel beter!! Goed vermaakt over de hele dag alleen jammer dat het laatste uurtje het enige echte hoogtepunt was :bounce:
-Above-
Wat een geweldig feest (y) En die stunts met motoren :respect: erg vet !!!
IK VOND 'T LACHUHHH, gelukkig goed weer! Op naar Mysteryland en Q-base..can't wait!!! :D :cheer:
zooooooooo zwaar vermaakt daar!! deze gaat weer de­ boeken in super!! in het noorden weten ze wel wat­ een feesje bouwen is veel bekenden en relax­te sfeer! , en di­kke kus aan mn meisie was gezellig schat leuk wee­r es ff een feesje pakken en gewoon feesten ha ha GRUN GING LOS ;) Die ouwe hardcore blijft Heeerlijk !!!! ­
..­:: Sharon ::..­
Was weer leuk feessie..
vet feestje alleen jammer dat maar tot 11uur duurt
.::scar::.
2005 veel beter.. geluid was minder. het was klein en het viel weer op dat bij de hardcore weer veel stumpers moesten vechte .. akira:respect: drokz:respect: RDZ:respect: :respect:
.> Berry <.
Wat een takketyfusend rijde zeg!!!!!! maar het was cker waard,,,NEOPHYTE HELDEN VAN DE DAG!!!!!!!!
.Daf.
Heb me Prima vermaakt! Werd lekker gedraaid!! En het weer was super!!
.Marvin.
was zeker een vette party volgend jaar weer :bounce:
.Namooni.
super gave dag gehad!!! :D
.Wendel
:respect: Playah :respect: Noize Suppressor :respect: Sceletor :respect: Dominator :D Super feest, geweldig gedraaid, lekker volume ook, heerlijk (Y) Volgend jaar weer, alleen dan niet om 9 uur al gaan:\
Gaaf feessie!! Lekkere muziek. Die motorcrossers waren ook echt super kick! Leuk extraatje!! (Y)
010[H4L]BO
Grunn ging helemaal uit ze voegen:bounce:, Mooi weertje getroffen (Y), Geluid was goed te doen vooral in de tentenn..Early tent was echt super:respect:
100%_Me O:)
grellig!! was echt super geslaagd feest :d :bounce:
bohhhh met een word geweldig :respect: en hoe later dat het werd des te vetter. nou maar hopen dat we weer geen 2 jaar moeten wachten op de volgende dominater.
1231-1321
vet gek!
2Fast4­Trance :9
Super weertje B) Goede sfeer. :bier: & Dr. Rude draaide zeker lekker B)
7 GODS OF CHAOS
mega feest
71 Kilo Tom
Heerlijk vaag festival :d Jammer dat Marlon mij moest slaan :p
:::..­ Royal ..­:::
Geniaal rudeboy & tomcat en t-junction & osiris kwerd gewoon de tent uitgeblazen:bounce: superr
:@­It's Just Me And Only Me:@­
super feest!!!lekker weer,lekker bier,en zeker ook een lekkere sound.het was de afstand en de file zeker wel waard!!!!!B)
:[ __­ Trutje «
Zeker weten een top feest.. :D Woehoe :cheer:
geslaagd ;)
:bier:­Bertin­e
Gezellig :D, had het wel groter verwacht, maar dat scheelde weer verdwaald rondlopen 8)
:bier:Dont Look Down:bier:
was zeker goed feessie lekker uit me dakkie gegaan:P
Was Echt GEWELDIG!!! nWas seker supper knalle:cheer:
:bounce: Dave
geweldig geweldig geweldig....!!! :D:D
:bounce: ParaTe­rrorWi­jffie :bounce:
Noize Suppressor:respect: Me prima vermaakt, was super gezellig:D:bounce:
:bounce: PATSKNAL :bounce:
Was een kick ass feest heb me weer uitstekend vermaakt, :respect: Day-Mar :respect: je knalde weer lekker.
:bounce: tollie
Geweldig feest en wat een geluk met het weer :cheer:
:bounce:B 2 the art:bounce:
Heftig Feestje (Y):yes: Al1 jmmr van Destroyer :( Distortion(N) Wat ligge lullen over andere Dj's :no: Voor de rest: Neophyte, Noize Suppressor, Negative A (Y):bounce: Maar het Setje van Drokz & Akira vs RDZ was Toch wel de Set vd Avond!!! :respect::bounce:
:bounc­e:Bolu­s:boun­ce:
begin viel beetjuh tegen, maar derna werd het alle­en maar beter. en die aankleding, dat viel wel mee­ was precies goed, sommige mensen zijn gewoon wat verwend. had het terrein alleen wat grot­er verwacht. kortom een 9 waard
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:yes: er mogen wel meer hardcore festivals worden georganiseerd!!
:bounc­e:Nien­huiz:b­ounce:
zwaar vermaakt helemaal los!!!:jaja:
:bounce:NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­NL_­FRL
hoi
:cheer: Gidduh :cheer:
Was zeer geslaagd feest! sfeer was TOP!! :D See You All Next Year! :cheer:
:cheer: Just Me :cheer:
muziek was wel grappig, al hoorde je alles door elkaar :x, 4 bonnen voor een broodje vind ik nog steeds belachelijk (en t was nog goor ook) en er was totaal niks aan t decor gedaan, sfeer was ook niet echt super gezellig...heb wel eens betere feesten meegemaakt...
Heerlijk feesie :D P.O.R.N stage was zeker goed :RDZ, bonehead akira & drokz :respect:
Kvond het echt vet!!!
:honge­r::gaa­p::X ......­......­...­:looser:
iemand nog een prullebak gezien???????8) schunnig feestje hoor had toch maar wat eerder me bed uit moeten komeno:)
Super... :mixje: Ram to the bone...:bounce:
:lijn: [GFH]E­arlyRa­veGabb­er[GFH­]:lijn­:
was gewedig:D!! Kwam er goed lijp weg!!(Y)
vet tof maar volgende x snacht's dat is beter voor de sfeer
was een geweldige dag:D hoop snel weer:D:D
:S Vaaghe­idBove­nAlles :S
het was kleiner dan ik had verwacht maar verder wel geweldig
:vaag:­FOOL:v­aag:
te geeeeeeeeek feest !!
:woop: Ivetjuh
Dit was t gewoon.. :cheer: :respect: Dr. Rude :respect:
:woop:­Roob:w­oop:
Super feest!!:respect: Rotterdam Terror Corps :respect:
:yes:A­nniej:­lol:
ik heb er maar 1 woord voor MASTERLIJK feessie!!!!:d heb me heerlijk vermaakt!! paul vs jda :respect:
<<stfu>>
super feest, mooi weer lekker bier BOERUHHH:bier:
>> Esther <<
Twas even een afstandje afleggen maar het was het zeker waard, echt Superr vet feestje gehad :D:D
echt super! :bounce: met ook nog is heerlijk weer! op de main stage na overal ook topgeluid, t was geweldig!
SUPER, SUPER en nog eens SUPER. Volgende week weer :-)
[050 'T hoge Noorden 050](l­)moont­juh(k)
heerlijk! bijna iedereen strak! geweldig!:D:D:D
[050] ZL_­Terror [050]
t was Echt super gaaf!!! was een mooi (bijna) thuiswedstrijdje ;) hahaha volgend jaar weer???
FFF, Eye-D & Hidden :respect: :respect: :respect:
Hong Kong Violence :kwijl:
[[*­Duracell Hardcore Bunny*­]]
:respect: UNEXIST :respect: TERING WAT WAS DAT MOOI :D WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST, WAT EEN FEEST :D:D:D JAJA
super feestje, zeer goed geluid, in de industrial was gewoon bijna niet te doen :D early rave was super, Bass-D :respect:
[D]ede­msvaar­t84
Echt geweldig vermaakt!!!! Op naar de volgende Dominator :jaja: alleen jammer dat er weinig aan het decor was gedaan
Mechtig feest (Y) Goed geluid, goede Sfeer Geen enkele klacht ;) :bounce: Nu hopen op volgend jaar weer te kunnen gaan :bounce: Een van de beste feeste tot nu toe!! (Y) :respect:
[EGN] Master­bill[E­GN]
was super feestje tot op het einde telefoon kwijt geraakt:s dus als je hem hebt neem ff contact met mij op;)
[HB_­||-|| //­-\\ R D C (()) R 3_­HB]
jajaja was me toch n feest hij tering keiharde goeie muziek en hakkuh tietsjuh zaaguh in de zon , wat wil je nog meer!????
[J]ust say the [M]agic words...­
echt een masterlijk feest!!! lekker backstage geweest en sjesus wat een gezellige en leuke mensen en sfeer!!! (Y)(Y)(Y) echt top!!!!
[K]nik­noizza­h]
mooi feeske!!!!
[L]autje :cheer:
Super feest :D Prima vermaakt!
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
t was echt een super vet feessie dik vermaakt daarzo.(Y) had alleen nog wel iets langer mogen duren:P
[MKP] Keesie Feesie
was echt weer een bruut feest heb mee weer prima vermaakt op naar volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!
helelmaal top!! super feest :D nix op aan te merken
zwaar genieten!:bier:
het was super heb het erg naar me zin gehad dominator see you next time :respect:
[S.­T.­K.­] Brutal Speedcore Machine [VL]
Uiteindelijk toch nog goed geamuseerd, maar wat een aggresieve sfeer :s Unexist :respect: wat een set!!!!
[SF] WulpseWelp
schranzde de hem de pan uit 8)
[TB] Drum 'n Bas
Hendig geamuseerd :jaja: Eye D & Hidden :respect: Randy :respect: wat een portie frenchcore :kwijl: Helaas kan ook deze lokatie bij lange na niet tippen aan Bussloo...
Was een WREED feestje Suppers vermaakt! :cheer: :bounce::jaja::D
]x[
Der werd lekker gedraaid en als je ook echt in een tent stond was het geluid goed. Iets erbuiten was het bagger, alles door elkaar heen en te dicht op elkaar. Toiletten (Y) geregeld. Prijzen gingen net, is niet wat ik verwacht had van 'biggest hardcore festival in the world' in vergelijking met de vorige keer.
_Eliane_
Weekendje Groningen (Haren) was SUPER!!
dik feest!:respect:Negative A:respect:
_sander_
Gruwelijk feest :D :respect: echt zwaar vermaakt, keihard los gegaan weer. :bounce: Aankleding kon wel wat beter...
Was een super feest (Y) alleen tijd vloog voorbij
A.n.n.i.e B
Ja het was egt een Knalfeesie ;) 5 uur over gedaan om in delft te komen maar ach het was verder een Super feest (Y)
Al=Fons.
Super ziek feest!! Echt Ge-Wel-Dig:D
Alcoho­llande­r :bier:
Kenker dik feest... super goed vermaakt.. en zeer fijne muziek, vooral achterin buiten... (Y)SICKBOY !!!!
Alleycat.
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog wel leuk feesje van gemaakt;)
altijd feest
voor mijn eerste keer was dit een super feestje:bounce: ik heb echt genoten(Y)
Geweldig feest!vermaakt als een gek, super sfeertje!Vuurwerk maakte het super af! Op naar volgend jaar! (Y) :kwijl:
AmmowayZzz
Wat een Fantastisch feest!! heb me egt f*cking vermaakt en maar door blijven knallen ook al hebben we de blarenop de voten staan:P
anDreE!
:bounce: best vrmaakt!
feestje was top alleen jammer van die consumpties inderdaad stelletje gekke 2 bonne voor een biertje
Aquila2003
superfeest dit! tot nu toe het vetste feest van dit jaar ! :)
meesterlijk(L)meesterlijk!!!
AsTheR­ushCom­es :harry:
genie-anaal jonkiejj
B)Jefke
dit feest was vies relax!(Y)
B-Force
gewoon mannehard
B. Tietsj
ik vond het wel kix daarzo in die early tent 8)8)
Babs!
Had er meer van verwacht! De muziek bij mainstage kon wel wat harder! ook werd er niet super gedraaid op een paar na. En als je naar achter liep hoorde je alle muziek door elkaar :S En aan het decor hadden ze ook wel iets mogen doen, het was nu meer van een paar tenten neer zetten op een grasveld en daar blijft het bij.. beetje jammer!!
Heb een heerlijk feessie gehad!! Het was lekker weer, niet te druk, goeie muziek gehoord. Alleen een beetje jammer dat ik heel vaak dezelfde nummers heb gehoord over de hele dag. Korsakoff draaide trouwens errug lekker! :bounce:
Zeer geslaagd feestje! Foto's staan reeds online op www.rige.net
Bart---
In het begin vond ik er niet veel aan maar laterna werd het echt vet, Drokz vs Akira :respect:, outblast vs predator :respect:
Bass In My Face :bounce:
echt geweldig was dit feesje :d
basz.­NL :aai:
goed vermaakt (Y) volgend jaar weer?:P
Alcoholic Party And GGgggsss non stop
Jaa, lekker feestje. :D
Beukenoot!
De tijd vloog voorbij! wat een feest!:Bier:
beukenootje
Toppertje!!!
Bigf00t
Dikke shit :) De sets van o.a. Recype en Sceletor waren super (Y)
Billy (L) Anouk &­ IVAN :D
rdz dat was te bruut (y) :respect:
Binne
Lekker feestje!!
jeh joa
bitchje
wat een super feest echt vooral de terror super, alleen jammer dat ik me de laatste 2 uur erg kut voelde net toen drokz en akira draaide:(
Wederom een topfeessie :D Vond het 2 jaar geleden mooier opgezet, maar zeker een succes nu weer :cheer: En wat een mazzel met het lekkere weer :)
Bo..
Het was die 9 uur reizen meer dan waard :D EEEEEEEEEEEN LOS!
Totally excellent over 200 photos on GGT
Is gewoon niet in woorden te beschrijven!!!! Supper!!!! :cheer:
heb me goed vermaakt.. (Y) laatste uurtje hardcore tent nico & tetta (Y)(Y)(Y)
BoneGeert :bier:
bruut feestje! goed gedraaid, vrolijk sfeertje :D
bowiemaster
feest was wel goed te doen aankleding was heel pover maar daarom werd er niet minder gebeukt was toch wel een goed idee om op de camping gaan liggen was fucking gezellig Unexist & Neophyte :respect:
Brattbakk
De eerste editie is niet te overtreffen:D Eigenlijk was het zelfs knap beroerd (behalve het weer dan) decor was mager, geluid slecht en heb bepaalde nummers 5 keer gehoord. Outblast en Predator maakten echter alles helemaal goed :cheer:
bro4life
was gezellig en tof
C-oo O:)
Gezelig gehadt ! hazes en fraction :respect:
CARR
wat een feest!
Chem0
Super feest :respect: Prijzen waren oke en eten was ook goed te doen. En eindelijk een keer normaal bier op een feest :bier: Enige lachwekkende was de act van Angerfist, niet om aan te zien/horen. Maar wel een geweldig feessie gehad. Thnx all :respect:
chillfred
super feestje echt top
Chosen Freak!­
leuk feest, alleen iets te ver rijden... waxweazlle en producer waren hoogtepunt voor mij!
cinnamoontje
Nou beetje jammee van me kater in het begin :vaag: had ik toch niet moeten doen :/ maar ongeveer vanaf Noize Suppressor :respect: en zeker bij Bass D me hele hoofdpijn weggehakt haha :D Ik heb echt een heerlijk feessie gehad en Kirsten :yes: ik ben trots op je en nee niet op jou Pascal :no:
Coefnoen™
eerste uren super vermaakt , daarna werd het wat minder... geluid was (Y) wel vies vermaakt met jullie;)
corinaatje
was een top feest heb me zeker vermaak en de sfeer was ook top kan niet wachten op volgende keer :bounce:
cosper
Peaky pounder: zeer vrolijk gevarrieerd setje! Rude Awak maakte t verhaal compleet! FFF was lekker overstuurd bezig en Bonehead ging er meteen goed op in! Heerlijke "classics"! Bass-D bewees toch weer dat hitjes draaien zeer partysfeer verhogend is, 1 van de leukste sets van de dag! Manu le Malin had de beste opening, wat een geweld! W&Waldhaus: rustig begin, maar super set! Drokz & Akira waren wederom subliem bezig! Veel ouwe bekenden gehoord daar! Aankleding was mager, Geluid = goed, leuke dag gehad!
het was weer een super dagje:bounce: (y)goed vermaakt:P
CRIMINELIZZ
zeer zeer goed ...hellfish dj producer geweldig aleen jammer dat je er dan net lekker in komt en dan is het pas zaterdag om een uur of 11
Critical-T
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :bounce:
Croma
Wat een super vet feest zeg. echt helemaal geweldig!!!!
heerlijk feesje ..Foto's @www.axeweb.nl
D-Force
_____ zegt: :vaag: Wooohh... Was ik van de kaart daar! Whaha! :coke:
D-Hunter
Goeie shit :jaja: D-Passion, Negative A, Placid K, Stunned Guys en niet te vergeten Noize Suppressor :respect:
D-Matic
whee ik moest eerder stoppen met feesten,werd ziek :(
D-Noize
Lekker feestje hoor, volgend maar weer?? Leuk gedaan met die motorcrossers ook
D-T-C
MEER DAN GEWELDIG :D:D:D supervet feest. het geluid was mooi aanwezig en zo hoort het :respect: het eind was donders spectaculair. :Dals ze zouden vragen: morgen weer?? JA MORGEN WEER!!!:D
D3
Zwaar knallen, ik ben er zeker weer bij volgend jaar!
Daan(o­on)tje­_­Power
Geweldig genoten :woepwoep:
Dani*
hulde voor dit super geweldige feest :respect:
DanielV
was TOP!
DaNynX
Super feestje:D Alleen jammer dat het geluid niet altijd goed was, maar ja..
super verjaardagfeest gehad!! was geweldig!!! :bounce:
darkDnBar
Top feest, zoals ze moeten zijn.goede aankleding, leuke extra's! respect voor de organisaties. volgende x weer :D
De Consument
uitermate lekker feest vooral bij de porn gestaan en me uitermate vermaakt daar + roze HKV VS PORN shirt
De Rover..
hakkuh :bounce:
De Slooper aka The Condemned
Pornnnnnnn En vanaf 5e goeie muziek in de industrial :cheer:
DeanWest
geweldiggg feeest, tering tietjes
gruwelijk feest, harder dan hard, wreeder dan wreed, vetter dan vet.... Dominator tot volgend jaar.... schatje dank je , volgend jaar weer samen met mij?? love you 2 (k)
DEFCON
super lekker weertje gelukkig & Bonehead :respect:
Defnuh
Hoppaaa (Y)
Deguh
kheb echt een van mn vetste feesten mee gemaakt t mooiste was dat ik gwn net deed of ik een backstage prijs had gewonnen en zo gwn de ste van stunned guys en daymar van 20 cm afstand heb meegemaakt hahaha (Y) echt een dikke ervaring staan te raggen terwijl 5000 man naar je staan te kijken GEWELDIG !!
Dennis The Men@­ce
Super
Was echt geweldig met een super sfeertje ! :woop:
BEESTACHTIG !!!! Limburg :respect:
Dik in orde!!!!! heb me super vermaakt, goede sfeer, goeie muziek, vette locatie!!!!! vetjes :bounce:
wat een te bruut feest zeg het was het rijde waar echt (Y)
PORN stage :respect: Deze dag zal ik nooit meer vergeten (L)
jammer dat 't geluid meestal zo zacht stond maar toch
Dioptriee
Wat een BEUKE Feest ik kreeg m'n linker hand maar niet in m'n rechter broekzak!!! Dat zegt dus genoeg!!!
super feest weer lekker los gegaan :p vooral de Early was weer TOP! G-Town madness:respect:: en Bass- D super set gedraaid:respect:: alleen KUT was dat ik 2uur voort einde dat men rechterknie het begaf :s voor de rest was het super bij de volgende, zeker weer aanwezig:D
DJ Henk
Hellfish Irate Producer :respect: voor de rest was het ook top (y)
dj star
SUPERFEEST IN GRUNN! Geluid in de early met g-town madness was vooraan niet normaal! M'n bortskas klapte zowat uit m'n shirt! Volgend jaar maar weer dan??
DJ TERROX
Super vettt!!! organisatie (Y) net zo goed als 2 jaar geleden :yes:
Asooooooociaaaallll lekker feestje echt meer dan geweldig!!!
Dj Tmocs
Super !!! Lekker weertje :D ... Sceletor ..:respect:
Dj Tweaker
Super vermaakt, Sceletor was weer oppermachtig :respect: en Recype (y) Super Set :)
DJ WOLF !
was super hoop volgende keer weer in grunn!
DJGozer
top feest :D kon niet beter;) goeie muziek goeie sfeer :) en mooi weer :D
Djuicy
haha , superr , g-town italian shit :respect: they had a motherfucker locked down!
Donny A.­K.­A.­ Donski
Was wel een vet feestje heb me er goed vermaakt... Voornamelijk bij de industrial gestaan :respect:... MAAAARRR waar was Rob? en jammer dat er geen MC bij de industrial was die de DJ's aankondigde en het bier was ook niet te zuipen daar... Overall toch (Y)...
Dopey MHL
dik feest! ondanks weinig bekenden een super feest gehad :bounce:
DopeyXXL
heerlijk sfeertje, volgende keer afterparty in Martiniplaza?
geweldig unexist ging weer mega zoals bijna de rest van de dag (Y)
Dr. Misme
damm dat was een lekker feesie
Dr.­ West - Dutch connection
:respect: PORN stage super sfeer daar.. maar de re­st van het festival(letje) was niet veel bijzonder­s al wou je de andere tenten niet horen moest je v­ooraan het podium tegen de speakers gaan staan, to­taal geen aankleding alleen een paar circustentjes­ en houten banken, ja 3 palen met lampjes erop ­verder was het wel gezellig..
Dreamerrr(*)
:respect: Zwaar Lekkerrrr feesje:bounce: Helemaal Geweldig:D volgend jaar Zkr weer :cheer:
Dryade
Genieten! (Y) Noize Suppressor :respect: :respect: DJ Producer, D-Passion, Negative A & Placid K ook geniaal :K Maar waar the hell was Rob gebleven??? :S
Ik vond het een geweldig feest, het geluid was goed vooral in de industrial stage. dat was het beste van allemaal. de afsluiting met vuurwerk was ook mooi;)
Early Breemen
teering ram te gek hop tjop volderop idd :bounce:
Early Dragon
ik vond het heel erg tegenvallen:S had veel meer verwacht geluid was egt bagger van de mainstage en je hoorde van ales door elkaar heen:S en dan sta je bij RTC krijg je een stofbom over je kanus heen:S zonde van me geld:S
ed edd n eddie
jammer vn de destroyer en dat t zo ver was maar wat n feessie echt top organisatie!
eitjuhh
knetter goed vermaakt idd! super feestje! en dr werd behoorlijk leuk gedraaid(Y)
El más enfermo
Realxte sfeer, superlocatie! Een van de betere feesten van afgelopen tijd :respect:
Eindelijk het zonlicht waar we op hadden gewacht! :D D-Block & S-Te-Fan :respect: Het was kort maar (zeer) krachtig ;)
Het was nog beter dan super! Was echt top. Niet te druk en zeer leuke mensen. Ook de camping was geslaagd :jaja: Gezellige mensen (Y)
Empathy [BTR]
Mooi feest, denk ik..weet er niet zoveel meer van.. Volgende keer wat minder zuipen :P
Eric MX
Top feestje. Super !
Supervet!! :D
Error Chick
Achter de bar was het egt gezellig!! En vervolgens in stampuh in de porn area was GEWELDIG :bounce:
was mooi en de afstand viel best mee, was goed te doen in anderhalf uur
Bohh :)
Evil-D
Geen woorden voor te mega heh :jaja:
Experiment 626
Wel leuk, niet bijzonder!
Damz het is heel lang geleden dat ik me zo goed heb vermaakt op een feesie, mensen wat een sfeertje :respect: geluid was ook (Y)
Was een super feessie :) andre goed gedaan ;) ben trots op je hihi
F_ab
gezellig :p
Feestb­eestje <3
egt geweldig:D
fiets kopuh?
1,2,3...jumping time :cheer:
Flame
Super(Y):bounce:
Flexxx
Erg goed georganiseerd, petje af!! Alleen vond geluid main behoorlijk tegenvallen, behalve helemaal vooraan bij de boxen dan!
FLICKA
Vond het echt een heel goed feest!! (Y) Erg goed geregeld allemaal!! :respect: P.O.R.N Stage!! (L)JIM(L)
FR Lemon
Was weer een geslaagd feestje!!:D volgend jaar zkr weer!! DOMINATOR
Frits...b)
dom was egt super feest ik heb me zwaar vermaakt (Y):respect:
Fubarcore
Jezus wat een lekker weer ! potje bier in de hand en het was goed. Super vermaakt in elke area HULDE!
Uit de Kunst! Geluid was perfect! en hele mooie locatie!
g-star
echt een super fesst:D mooi weer der bij :D hele dag was kort om super :D:D vuur werk was ook fucking nice:D
G.­I.­A.­lange_­gek
was egt wel weer een vet feessie!! paul vs jda egt geweldig :respect: en Noize Suppressor was ook egt geweldig ook voor hun diepe :respect:
G.­I.­T.­ ]-[«•Early Rave Bouncer•»]-[
wat een vet feest zeg, veel in early stand gestaan ook. Geweldige dag en prachtige afsluiten op dominator stage
Was een super feest :D (Y) ik heb me prima vermaakt ...
Gabber­Pinda4­Life
Helemaal vanuit Vaals 5.5 uur onderweg geweest met de heenreis en het was het waard:respect: Dominator was echt een dik feest(Y)
WAS GEWOON KK HEFTIG FEESSIE !!
Gerry Jongeuh :bier:
Waanzinnig feest :D ! Daymar & Noize Suppressor :respect:
gOldie *
Goed vermaakt!(Y) al moest de stemming er even in komen in het begin;)
Gooseman
was echt zwaar vet :cheer:
Knetter goed feestje; Paul vs J.D.A en de Stunned Guys was ckers lekker :respect: Bass-D was weer lekkere early :respect: en afsluiter outblast vs predator was ook niet verkeerd 8)
HAKKUH SNICK
was super :D volgend jaar weer :D
hakkuhmeijne
wat was et weer een feest...echt super vermaakt en zwaar hard staan knallen!opnaar de volgende!
kut geluid
Hansse045
boh wat een geweldig feest:D echt super vermaakt :bounce: we ware met een leuke groep :respect:
Happy joy joy!­
geinig feesje lekker weer gelukkig had het iets groter verwacht :D mannen van de dag/avond :respect: WAXWEAZLE WAT EEN SET :respect: PANIC heerlijke set :respect: scott brown (y) AKIRA EN DROKZ LEKKERE TERORR JIIHAAA !!!! :respect: RUDE AWAKENING :respect: stanton en vince :P
lekker sfeertje ook... 1 woord: GEWELDIG (Y) :jaja:
Hardcore vs terror grunn!!!­
was gewoon geweldig dit feest!!!(Y) super kan niet meer zeggen....
HardCoreFem
Soooo, wat een superfeest! :respect: GE-WEL-DIG :respect: Kan niet wachten tot de volgende Dominator :bounce:
Hardco­reMeis­juh
Geweldig wat een superfeest (Y) 1 van mijn mooiste feestjes ooit!
Hardst­ylezLU­NA
Wat een supervet feestje was dit!!! dus organisatie, DJ's , MC's en het super relaxte publiek (op een paar m*ngoolen na dan) bedankt deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!! :bounce:
HC-Jimmetje
HELEMAAL TE GEK!!! :D beste feest ooit! Sommige decors hadden wel beter gekund maar Dominator stage zag er leuk uit. 100% uit me dak gegaan! Echt gewoon een dag die ik nooit zal vergete! :D
Toffe live sets gezien..maar bepaalde dinge konde bete..
1 woord....... OPTIMAAL
In 1 woord GEWELDIG:D:D!!!! volgend jaar weer;)
Hoexyy
echt een geweldig feestje Dominator(y) zeer goed vermaakt :bounce:
Hollowman
puur genot! (L)
ze waren niet zuinig met saus, kon wel wat minder op, had me hele bek vol
HukelzZz [[ Zwiedel'n _­ Woist...­]]
:respect: Hazes vs Fraction :respect: Hele bruutte bende daar. goed geluid een zeer goede sfeer. Complimenten
I Rule So Fuck You
Was weer een super feest! Hoe gezellig kan het zijn:D Sfeer zat er heeeeel goed in, en er werd weer meesterlijk gedraaid :respect: Hellfish(L) Alles was verder ook goed geregeld, minder dat het geluid in de main zo zacht stond vooral tijdens angerfist... Kwam niet echt over, EN HET WAS DROOG JOEHOE!:D:D
super super super super (Y) jammer dat we J.D.A. v­s DJ Paul hebben gemist :( volgend jaar cker weten­ weer :D --->weet iemand op welke site foto's komen? iets met isd-quest.nl ofzo?
:respect: hele weekend was gewoon TOP (Y) alleen1 minpuntje maarja:P
iGwenda
:respect: Echt heb er geen andere woorden voor als, GEWELDIG :jaja: -> Foto's zullen online verschijnen op www.artofdance.nl
Immink!!
Heeeel goed! 'T was een perfect feestje!:bier:
Heb et supergezellig gehad! topfeestjee!! :woep: Mooi weer ook! het was GEWELDIG! :D (Y)
Ingeee (F)
heb me goed vermaakt!!! alleen voelde ik mezelf niet zo goed :( maar wel een super weekend gehad daar in Groningen :D en wat waren die plees smerig zeg :S bah
Irri :bier:
vet!
Vet feest, Sceletor en Recype echt vette sets :respect:
JaapS
Unexist :respect: Feestje was super!
Jackelien~
:respect: Hazes en Fraction! :kwijl:
goeie stemming, leuk feest!
Jasper ®
1 VAN MN VETSTE FEESTEN OOIT GEK!!!! Hopelijk volgend jaar weer :bier: Camping was ook zéér gezellig :D:D
Jennifer!
Geweldig! Alleen het wachten voor de ingang :( Lekker weertje de hele dag :) RTC dat zout had niet gehoeven hoor :nee: Verder goed gedraaid! Vet pics kunnen maken :P
JH :d
helemaal top,prima vermaakt (Y)dj's (Y) publiek (y) sfeer,op naar de volgende X
jhnvz
Super feest. Was een super sfeer. Muziek kon wel wat harder.. maar heb vies hard geknald op randy en unexist
Jimmy-010
toppppie
JipTriPP
gruwelijkkkkkkkk, egt wel mn beste feest tot nu toe..:D:D goeie muzieke, goeie sfeer (vooral in de early), heb me gewoon van begin tot eind vermaakt :D alleen jammr dat je af en toe t geluid door elkaar hoorde..:(
weer een van de betere feesie´s (Y) jammer dat we zo vroeg weg moesten maar daar in tegen de trein reis dan weer :vaag:
Geweldig Vermaakt!! Unexist, Manu le Malin en Noize Suppressor(Y) Op naar DanceParade & Decibel!!
mooie feessie mooi weertje en lekker gedraaid hoewel beetje vaak dezelfde platen maar goed...was gezellie en dronken
Mega vet!!! Rudeboy & Tomcat, T-Junction & Osiris, Sceletor, Mercenary, Dr. Rude megabruut! :respect: :cheer: tnx voor de support onder me set was te vet gewoon!
Just_Peer
lekkere sfeer, lekker weertje en wat een afsluiter :D please make it a triology and more..! :D (geluid en aankleding konden wel beter)
Kaadjuh
:respect: was echt leuk, thuis wedstrijdje haha .. schattie luf joe !! (K) next time again !!!
KalePu­nkGabb­er
was een geweldig feestje weer...mooi weer, redelijk goed geluid, en een brute sfeer. De stunts bij de mainstage waren echt overtreffend gelukkig kon ik nu wel tot het einde blijven en had ik de laatste trein.
keileweg kabouter
lekker geluid en lekker weer :D Top Feest
Ketali­n:devi­l:
KOEKJE ERBIJ LEKKER:d
KICKIN HARD
Geweldig feest.. dikke muziek en goed geluid. Stunned Guys, Dr Rude :respect: Minpuntjes.. decor stelde nix voor, volk.. veel boeren, of wazi's en als het relaxt volk was kwam het allemaal van ver buiten groningen.
Kimbaaas010
Het was echt een GEWELDIG feest het was de op de heen 3 uur en de terug meer als 3 uur durende reis zeker waard!!!!!!!!!
Kimm!e...
SUPER VET FEEST!!! HEERLIJK GEWOON... GEEN MOMENT STIL GESTAAN... :D
KIMMESSS
Was egt sooowww leuk in dat gekke grun!!:bounce: was top met me schatjess!!:D
Klein_­iritantje
was een vette topper feest (Y) !! ××
lekker lampion gegaan
koekiewoef
echt geweldigg verjaardgsfeestje, de busreis was lachenn, en het feest was echt superr, het weer zat mee, twas niet te druk, en tenminste elke tent met goeie muziek!! eindelijk weer veel los gegaan :P re-style & producer :respect:
het was knalle mega Tof -------> supper gehad met me mokkie's
:respect: :bounce::bounce:
kova
goed vermaakt :bier: earlytent was super, rest eigenlijk matig. weinig decoratie en geluid lang niet overal even oke. twas zeker niet zo vet als 2005
Krad0l­fertJu­h
Supervet feestjuh:D
KRIMINAL
Erg vet feestje... Bonehead draaide gruwlijk... en Neophyte zette weer een leuke show neer... Korsakoff draaide ook erg lekker :)
oh wat een fantastisch feest ik hoop volgend jaar weer ;-)
Lange 050
Was super (Y) op in top vermaakt!!!
Lauraa :bier:
Geweldig
Lemmers...
:respect: Day-mar :respect: was echt gruwelijk feest(Y)
Lievelien
Verwaaid :D en Peaky :lief:
linda(­l)jord­y
vette dag gehad bijna even goed als de eerste editie
Linez
SUPERVET !! Mercenary, Tomcat, Rudeboy, Recype, Apster, Tha Watcher ;).....!!! :D Early, Main en Hardcore waren super! De geluidjes van de PORN-stage zeker aardig uit te houden tijdens het eten :jaja: ! Volgend jaar weer ??
Little Missy
Het was een super feest met super gezelschap..ondanks dat er helaas een ontbrak..
:respect: toppie!
superfeessie! heb het onwijs gezellig gehad!!!
Lost in Gravity
Hellfish, unexist & producer geweldig!
LOUSJE
Op het laatst werd het leuk :).. Had er alleen iets meer van verwacht..
Luuk/St
Dik feest dikke show netjes geregeld! topfeestje!
M.arlon (F)
Unexist :respect: Voor de rest een matig geregeld feest maar heb toch echt een super vette dag gehad.. maar de donderdag was net iets leuker :lol: Sorry Tom (F)
M.­e.­l.­c.­h.­i.­o.­R
Peaky Pounder & Rotterdam Terror Corps :respect:
Maaike *
Te gek!!Geweldig genoten van Hazes & Fraction :yes: DOMINATOR!!
Madstyler
Vet feesje prima vermaakt... vooral in main en freestyle geweest B) vond 2005 wel beter, vooral qua aankleding en sfeer.. iets teveel agressieve koppen gezien :yes:
Superrrrr!!!! :bounce: Lekker weertje dabei!!:D Heulemoal (Y)
mama vs de rest
Was een super feessie:D uiters vermaakt
Marijuana Loco(H)
super goed goeie sfeer en mooi weer gehad toppie!!!
Marjan Terrorhead
Was echt een super feestje, De limo en backstage waren ook vet (Y)
master24
het was een zeergoed feest muziek was goed mooi weer gehardt mooi vuurwerk op het einde
megalomania
Goeie sfeer, mooi weer, wat wil je nog meer :)
Metallic Violence :mixje:
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew, Noize Supressor, Endonyx & T-Junction & Osiris :respect: :respect:
geweldig
Michel­:bounc­e:Grun­n
Echt geweldig festival, prima vermaakt! Hazes en Fraction heerlijk:respect:
Miepie
Heel gaaf! Netjes georganiseerd, terrein overzichtelijk, drank betaalbaar... alleen btje jammer dat de early last had van de mainstage
zeker goeie partyyyyy :bier:
mikeymike.
vet feesje! heb me ddl goed vermaakt!!!
Miss Fixet
Gewellig goed vermaakt, Fijn met Callum wezen verdwalen..Maar als die ZEIKENDE mensen voortaan is wegblijven die niet van hardcore houden HET was een HARDCORE feest geen kut jumpfestijn
Echt goed vermaakt hier! Super feestje! Bass-D, Scott Brown & Dr. Rude (Y) :D
Mon gerrie :respect:
teering ram te gek hop tjop volderop
Mr. B.
Phoe wat een heerlijk feest! Weer zat mee en verder was alles dik voor elkaar!
Mr.­ Eliminate
:respect: DOMINATOR :respect: wat een fucking bruut feest. lekker geluid overal. Moet wel zegge dat 2005 beter was. Maar verder goed vermaakt :bier:
Mr. Tripper
superfeest heel goed vermaakt(Y):respect:
MvB
Was een super geslaagde dag! Liepen een hoop maffe gasten rond zeg! De groep uit Haaren was erg cool en Bianca, leuk je nu wat langer te hebben gezien!
mwrsikkus
was echt gruwelijk:D
geweldig
n@nd@
Vettttttjes
Nappo
Heerlijk weertje en goede sfeer:) Vooral toen het ging schemeren ging het helemaal los!
Neelien :yes:
Super feestje"!!!!!! Echt geweldig vermaakt! Jammer dat de tijd weer zo snel ging! :respect: voor de dj's! en de organisatie!
nel.nl
zo was leuk hurr:D:P prima vermaakt! en nu naar de klotuhhh
helemaal zwaar te gek !!!!!:cheer:
zeker weer een geslaagd feestje de dominator stage werd weer goed gedraaid was wel minder met het geluid af en toe maar dat mocht de pret niet drukken neophyte :respect: noize suppressor :respect: angerfist :respect: day-mar :respect:
Noisecult (Repeater)
Heerlijk feestje! Neophyte - Stunned Guys - Day-már waren geweldig
Noize Syndrome
Was een Te bruut feestje :respect::bounce:
NoorDg­estoor­D :bounce:
het was een super gezellig feestje met mijn schatje (L)(K) hvj(K)
UNEXIST! HELD! :respect: jammer dat hij zo vroeg draaide en de rest van de dag niet meer aan hem kon tippen! OUTBLAST--> ga aub in de plaatselijke disco je hitjes draaien en niet op "Worlds leading hardcore festival" :looser:
Industrial, Early :respect: Akira VS Drakz :respect: Mainstage Geluid mog wel wat harder... verder prima vermaakt (Y) :9
zoo BETERR!! Porn area was da bomb
Oblivion
veel gekloot met het geluid :S, DEEPACK :respect:
oke
Tha Playah, Art Of Fighters, Bass-D & King Matthew­, Noize Supressor, (Y)
Ome Jelmo TS
Tja.., geluid kon beter en 's nachts feesten is echt leuker
one8seven
goed feest, lekker weer! en goed geluid! prima vermaakt!:)
Super feest :yes: :respect: voor Unexist, prachtig!! Noize Suppressor :woop:....P.O.R.N. stage was echt helemaal :cheer:...oh ja en het was ook nog eens mega gezellig!! :yes:...nog kats naar de donder 8)
ONWIES
ging de bie was leip feestie:D
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaf
Wederom een heerlijk feest... Irate, Drokz vs Akira, Destroyer... Maximaal losgaan!! Heerlijk :lief: :respect: Topdag/avond gehad met topmensen (Y) Ik wil nog een keer :cry: :9
Ouweee;
was zeker bruut feest, zeker volgend jaar weer!!!
Ozuma
Zeer Relax alles jammer dat er beetje gekloot was met geluid op mainstage :( daarom was Angerfist niet zo hard :( togg wel hardst gestamp bij deepack echt meesterlijk :D Respect voor hun ^^ :respect:
P
knetter vet feest! 1 vd beste tot nu toe :D
Pablo Escobar Is BACK!!!­
Mega vet feestje! op de heen weg hadden we een mega goeie chauffeur.... het was zeer gezellig met al die bekende die er waren en natuurlijk weer lekker nuchter
Pammer
gezellig en dikke prima in de early
panenkie
m'n eerste hardcore feest maar zeker niet me laatste! :D zeer goe, , d bevalle & veel betere sfeer als n hardstyle party hoop wel da t volgend jaar wa dichter bij huis nu 4,5 uur moete reize :/ verder ware de consumpties echt kut
laatste keer voor die afstand wel gratis gezope :bier:
Party Like Us!!!!­
Geluk gehad met het weer, lekker gedraaid alleen main mocht het geluid iets beter!! maar volgend jaar ben ik er weer!!! :respect:
partyhard!
Super feest, prima vermaakt, alleen jammer dat k niet tot t einde kon blijven ,top feest
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
ciano tim en dennis............. mona lisa
Pasquale di Natale
Dr Rude het laatste 1,5 uur in de early :kwijl: Zekers wel een aardig feestje
Patrick_V
Super goed vermaakt, goeie sfeer iedereen helemaal DOL!!!
paulus aka paaltje
wat een feest , echt zwaar relax zeg , echt super
totaal over de koers
Peewee's
VET VET VET :respect: KOEKKOEK :vaag:
Penis
minder prettid geluid op de main
Industrial stage was super!!!
Pinderqorno
(y)
Vet feestje, Hazes een van de betere sets van de dag, tent ging mooi los toen
Pluk B
hakken hakken en nog is hakken!!!!!!!!
Top feestje! Laatste uurtje DESTROYER in de Industrial was geweldig! Ook weer veel bekenden gezien, zeker voor herhaling vatbaar! :cheer:
Heerlijk feessie weer, Industr3l zaal was:kwijl:
Psychonaut
Wat een super feest was het (Y) :bier:
psychopath
wat een gruwelijk feest,het was een eind rijden maar het was de moeite waard!ik heb me benen naar de klote gedanst!!de sfeer was ook echt super ,de mensen zijn daar meer respect voller dan in een grote stad,en de muziek?ja daar kan ik kort over zijn SUPER VET!!jammer van de wind die het geluid soms weg nam,en om nog niet te vergetn op het eind ,wat een afsluiter zeg ik zat helemaal in de muziek.volgend jaar ben ik er zeker weten weer.misschien weer groningen
Punanski 8)
Master :D best vermaakt!
QMaster
heb me super vermaakt!!!!! :)
Queentje79
Het was m'n eerste Dominator feestje, maar ik vond het een beetje tegenvallen. De muziek was (y) alleen jammer dat als je tussen de tenten in stond, de muziek door mekaar heen hoorde. Maar gelukkig dat het weer mee viel. En qua aankleding was het een beetje kaal :s
Rauw Kind
Was een heerlijk feesie(Y) alleen hadden de beentjes het om half 10 wel gezien:P Producer was leipe shit en veel r_AW tuig weer gezien(ook achter de draaitafel(Y))
raving nightmare [ric]
ON-GE-LO-FE-LIJK :D ik had hier hele hoge verwachtingen van,toch had ik et niet ZO enorm gaaf verwacht,wat een machtig feest dit,helemaal geen woorden meer voor:D was gewoon te machtig voor woorde,busreis was ook geen ramp :P nieuwe mense leren kenne,was nog gezellig ook :P
RB-050-0562-
te gek feest hoor:D 1e feestje samen met myn sgatje:D (L)you sgatje
Rebin
Was een geweldig gezellig feest :) jammer dat we de laatste trein moesten halen :(
Rene86
Gruwelijk Feest, Hellfish en Destroyer :respect:
vet feesje :respect: T & E zuigt
riGGY
heel bruuuuuuuuuuuuut!
Roesty­:bounc­e:
Wa een vet feestje dit was zo gruwelijk:kwijl:
Rolfos Uber Alles!­
ZWAAR VETTE PARTY!!! me eigen heel goed vermaakt daar :P
Roll ' n Stone
helemaal top... geluid wel wat zacht... DAGMAR N SIETSE :respect:
Super feest
Kheb me prima vermaakt, we waren met een geweldige groep :respect:
S3M
leuk feesie nie super en zwaar irritant van 2 bonnen consumptie gaat toch nergens over ,,,
super!!!!!
2 jaar geleden in Enschede vond ik de aankleding toch een stuk mooier, helaas ging dat toen ten koste van het geluid. Moet zeggen dat het op sommige stukken bij de tenten niet veel beter was, maar goed toe maar weer :) Bass-D, G-Town Madness, Scott Brown & Dr. Rude hebben super gedraaid! 5 Minuten lopen van mijn huis, TOP!
sausmous
zoizo een van mijn beetere feesten egt een (y) middag geweest goed vermaakt
SCHUFKE
supervet
Scooby want some Speake­rs!!!!­
bietje jammer van t geluid....maar t was ckrs wel te doen (Y)
Scotix
wat een super feestje! :respect:
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Goed vermaakt!!(Y) all1 geluid, decoratie en het eten konden bter!! maar wel lkkr lopen :bounce:
lekkere bardienst gedraaid, Purmerend spacers (Y) :D
Semtexx
SUPER, supersfeertje! zooo genoten van het weer en de mensen muziek en de maffiteiten! alleen ging het veeeel te snel voorbij
Zooo vet feest zeg! Erg goed georganiseerd :) :respect: Randy :respect: Wat een vette set :K
Ik heb me heerlijk vermaakt!!!:bounce:
superfeestje!:yes: goede sfeer, goede muziek, lekker dichtbij, leuke mensen:D volgend jaar weer!:bounce:
Sisje
Heb me geweldig vermaakt! Was zeer leuk feestje! :9
GEWELDIG FEEST:D wat een sfeer, en wat een geluid(Y) heb me supergoed vermaakt!! early rave en dominator stage was helemaal geweldig!! :bounce:
SJ-O
Super vet feest! zonde dat het al is afgelopen:( Weinig decor! maar dat mocht de pret niet drukken! GRONINGEN :respect:
SJEEP
hehehehe wat een super lekker vet hard feest....kapot gelachen..en lekker voetballuhhh met de prullenbakken linksachterin :P:P maar zeer geslaagd feest en overtrof persoonlijk defqon echt wel hehehhe ..het was echt toppie
sjon pieper:)
SupEr sHiT!!!!
Early Hardcore stage.......:respect: voor VINCE vs Dj STANTON.....heerlijke set van deze grootmachten.......:p Verder een geweldig op treden van RTC.......:D
Skitske :woop:
poehhh wat een geweldig feest! :D was niet TE druk, goed geluid(Y) lekkere setjes... Hellfish, Irate Akira & Drokz , Producer aaaah (Y)
Skullbreaker
Vond het echt een uber feest heb me goed vermaakt :D 1,5 uur naar apeldoorn vink nie slecht :D ik vond de sfeer goed ik persoonlijk heb geen ruzies gezien ik vond het echt weer geweldig DOMINATOR !!!!!!
RUST
wat een klote herry, kreeg spontaan pijn in mijn ballen. ik hoorde dat er 1tje dood was geslagen bij de ingang. VERTEL VERTEL
was weer een bijzonder mal zaakie whehehehe BEST VERMAAKT!!!!
solini
jiiiiiiiiip jiiiiiiiiip EMDEEKES zotste feesje
super tering tyfus vet man!! brabant bedankt GEK!!! :respect:
Spaaky
Super feestje, lekker dichtbij (eindelijk) - Waldhaus & Weichentechnikk live :respect:
SpotjePepper
Vond het wel apart, overdag feesten. Pas toen het donker begon te worden, begon ik het naar mijn zin te krijgen. Over het algemeen was het wel een leuk feestje, maar heb me wel eens beter vermaakt. Misschien volgend jaar beter!
STAND PROUD!
Was weer gezellig mensen!!:bier:
Stanley Ipkiss
echt een vet feest
Starrey
super gezellig!! goede optredens en heb me zeer vermaakt!
stennis@1978
Gronningen bedankt was gezellig feesten kunnen ze in het hoge noorden wel
Stief
Met festivals wete je dat het geluid op sommige momenten minder kan zijn, mede door de wind!Ik vond het een topper! Dit soort feesten zijn gewoon bruut!
Supervet! Goede locatie, onwijs goede sfeer, heel veel gezelligheid en vette muziek! :D
had er wel meer van verwacht, alles zo dicht op el­kaar, als je in de ene tent stond hoorde je de muz­iek van de andere tent nog, en in de freestyletent­ tot aan deepack geen bass uit die woofers kwam, m­aar toen die bass het wel weer deed ging het er oo­k echt hard aan toe ART OF FIGHTERS :r­espect:
in een woord GE-WEL-DIG:D
Sven:jaja:
Feest van het jaar ! Top gedraait & top soundje Unexist :)
Sw€€tãh :devil: ãgn€thã
D-Block&S-te-fan :bounce: Super en de rest ook off course haha hopelijk volgend jaar weer in Groningen..Was lekker feestje :D
Taste of Insanity
Was echt een super feest :D Mooi weertje erbij, lekkere muziek.. Alleen jammer dat het zo vroeg was afgelopen, zou nog wel een paar uurtjes door willen gaan :P Maar ook het vuurwerk op het einde was super.. Heb mij samen met mijn lieverd, goed vermaakt :lief:
Technotik
Lekker feestje. Geluid in de early hardcore tent was echt hard. Digital Boy, G-Town Madness, Bass-D en natuurlijk Da Mouth Of Madness:respect:
Terreur Gabber
Geweldig & gruwelijk :respect: Echt Een Kicke Party :kwijl: Geluid Was TOP en het Weer zat ook nog mee b) Heb lekker kunnen Stampuh :bounce:
Terreur In Eurrr
TROTS op ART OF DANCEE:>:>:>
lekkahh InDuStRiAL
terror knoak (L) Mina
als k langer binne was dan 1 minut had k het ook geweldig kunne vinde ma nu was et niet dominator ma een dag je survivel in groninge
TERROR STUFFIE
Zeer geslaagd lekker weer HUUU PEERT ALLES NAAR DE KLOTE HAHA
Terror­head:b­ounce:
DE vetste hardste roughste feessie ,, echt super vermaakt, lkkr sfeertje, vet geluid,, PERFECT :respect:,, Till next year:d
terror­junky8­6
dominator stage zakte de bass al weg
Tess. 070
Was wel ff knalle tog.. Was cker wel ff lache met die gekke & Heeeeerlijk weer B-)
The Dutch Guy
vondt het nie veel aan
The Harder­Styles Freak!­
Zeker wel een leuk feest maar miste wel wat dingen,Maar daarom wel goed vermaakt:D
The Italian Stallion
boh wat un feest:cheer: SUPER:respect: Noize Supressor,Neophyte en Drokz vs akira:bier::D
The KLIT Commander
Gewoon hard genieten! Geluid kenkerhard, schijt aan dat er geen vloeren lagen lekker stampe in t gras Helden van de dag: :respect:Negative A:respect:Neophyte:respect:Re-style (alleen zwaar zuur dat de bass wegviel tijdens zn set :/) Verder.. Thijske, bedankt voor t slapen, t was weer goed laguh! (y)
zotste feesje ooit
The Red Raver
Zeer goed vermaakt Geluid was ook super geregeld geen last gehad van andere area's En ja was gwn goed
The Rienus
Lekker feestje weer :D Early deuntjes was echt nice :respect: Vooral ook het einde :yes: Lekker weertje gehad gelukkig! Busreis was wel behoorlijk lang, mrja je moet er wat voor over hebben! Bier smaakte weer als vanouds :P
Super goed feest !! Kon niet beter !!
Wat een BEUKE Feest ik wist op een gegeven moment niet meer dat ik van voren of achteren nog leefde!!!
thunde­rpussy­[csr]
mooi weer, mooi muziekje, mooi geluidje, mooi feestje!! :P echt super vet.. camping was ook wel een succes :P ghehe
Tim
Helemaal geweldig! Een echt hardcore festival :lief: Ook hele dikke sets gehoord!! Stunned Guys, Art of Fighters, D-Block & S-te-Fan en Outblast & Predator :respect:
TM stuut de stuiter
volgend jaar weer ? tuurlijk
toddkick :vaag:
akira en droks dank voor de laatste 2 uur klapertande
Toine [Break Zero]
Vet feesie! Techno tent (L) en het vreten was wel goed geregeld :)
tongboy
was super weer gelukkig..muziek was wel fijn.maar ­kon toch net ff wat beter.. maar helaas.. toch nog­ wel leuk feesje van gemaakt
was echt vet !!! alleen jammer van die mensen die alleen maar aan de kant stonden maar verder goed feest
Underground Dance Events
Moguh mensjes!! Wat een top feessie zeg!! Volgende keer 24 uur??? :D
Upt3mp0_­K03ntj3
Grellig scheef feestjuh :D unexist was fucking goe :respect:: was zeker de moeite waard om zo ver te rijden!!!!
get was een knal feest!!!!!!!
Verwijderd
Het begin was super 8) heerlijke muziek en leuke sfeer, alleen jammer dat het later een stuk minder werd zeg...
VREESTYLE
GOED VERMAAKT!! Goed voor Groningen zo'n feest :jaja: tegen de schmer kwam ik dr pas lekker in :S :respect:UNEXIST :respect: THE PRODUCER :respect:DR. RUDE :respect:G_TOWN :respect:NOIZE SUPRESSOR :respect: Redelijke prijzen goed geluid(Y)(Y)(Y) Zo maar ffies beuken op de After :bounce:
weeken­dcalam­iteite­n
was een heel best feessie, het is dinsdag en heb nog steeds spierpijn
Wen D
was supervet (Y)
Super vermaakt.. :D gewoon lopend heen gegaan!!..veel los gegaan..was gezellig alle bekenden weer te zien(y)vooral 1 speciaal persoon;) (K)..tof dat op het laast nog een lasershow plus vuurwerk was!!!:D
Wtf-Arjan
wat een geweldig feest :respect:
vet feestje hard techo stage was vet en alle rest ook (y)
Industrial tent :respect: werd echt zeeeeer goed gedraait :cheer:
Yort
Unexist je was een held !! Anderhalf uur lang alleen maar hard en steengoed gedraaid !! Helaas kon ik day-mar maar half meemaken, mooi feestje !
Lekkerrr feest!! Next year weer in Grunn !? :D
{Rianne}
GEWELDIG :d:d:d
| † -_.­ Belt ._­- † |
Geweldig!! :D dat was die 2 uur rijden wel waard! Toppie (Y)
~*­astrid­wansa*­~
was super!! heb me zeker goed vermaakt :bounce:
Ground zero kan hier nog wat van leren.. tenmintse lekker de ruimte,geen lange wachtrijen, muziek lekker hard,mooie decoratie, wel een pokke end rijden met die bus meer dan 5 uur vanaf zeeland.. ging lekker bij de terror-stage :D:D:D:D hmmm...jammie!!
~-> Little me <-~
Was supergezellig feest :) jammer van t geluid bij sommige dj's dat had beter gekund, Maar de afsluiting was gewoon te mooi!!! :cheer:
† JuTEK²³ †
Vond het echt een hennig strak feesjuh :o en lkkre gabbers in die trainingspakjes :o haha op naar de volgende !!
©º°¨¨°º V.!.­G.­ Hazina BB™º°¨¨°º©
super!!!!!!
®on@­ld :devil:
was zeker een mooi feest, volgend jaar maar weer in Groningen dacht ik:bounce:

Line-up Dominator

1Dominator Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:00:  · live hardcore
za 16:00 - 17:00:  techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:00:  · live hardcore
za 20:00 - 21:00:  🇮🇹 hardcore
za 21:00 - 22:00:  hardcore, hard techno
za 22:00 - 23:00:  hardcore
  drum & bass, hardcore
  · MC hardcore
2Hardtechno Stage
za 11:00 - 13:00:  techno, hardcore, hardstyle, hard techno
za 13:00 - 15:00:  🇪🇬 techno, hard techno
za 15:00 - 16:30:  🇺🇸 techno, hardcore
za 16:30 - 18:30:  techno, hardcore
za 18:30 - 20:15:  techno, hardcore
za 20:15 - 21:30:  · live 🇩🇪 techno, hardcore, hard techno
  · live 🇩🇪 techno
za 21:30 - 23:00:  🇩🇪 techno, hard techno
3Early Hardcore Stage
za 13:30 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
za 15:00 - 15:30:  · live hardcore
za 15:30 - 16:30:  hardcore
  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30:  🇮🇹
za 17:30 - 18:00:  · live hardcore
 Rayzor, Mad-E-Fact, Triple Six, Crossbone
za 18:00 - 19:00:  hardcore
 Bass-D, King Matthew
za 19:00 - 20:00:  hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live hardcore
 Distortion, Raw, RTsier
za 20:30 - 21:30:  🇬🇧 hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardstyle
  · MC hardcore, hardstyle
4Hardcore Stage
za 11:00 - 12:00:  hardcore
za 12:00 - 13:00:  hardcore
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 15:00:  hardcore
  hardcore, hardstyle
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  hardcore
  hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 techno, hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore
za 19:00 - 20:00:  drum & bass, hardcore, hard techno
za 20:00 - 21:00: 
  hardcore
 Liber-T
za 21:00 - 22:00:  hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
  · MC hardcore, hardstyle
5Freestyle Stage
za 11:00 - 12:30:  🇧🇪 techno
za 12:30 - 14:00:  hardcore, house
za 14:00 - 15:15:  🇧🇪 techno, trance, house, hardstyle, hard techno
za 15:15 - 16:30:  hardstyle
za 16:30 - 18:00:  hardstyle
za 18:00 - 19:30:  hardstyle
za 19:30 - 20:30:  hardcore, hardstyle
za 20:30 - 22:00:  hardstyle
 Mars-L
za 22:00 - 23:00:  techno, hardstyle
6Industrial Stage
za 11:00 - 12:30:  hardcore, hard techno
za 12:30 - 14:00:  techno, hardcore
za 14:00 - 15:30:  hardcore, drum & bass
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:30:  🇮🇹 hardcore
za 18:30 - 20:00:  🇬🇧 hardcore
za 20:00 - 20:30:  · live 🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:30:  🇫🇷 techno, hardcore
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
7Breakcore / Terror Stage
za 11:00 - 12:00:  drum & bass, hardcore
 
za 12:00 - 13:00:  drum & bass
za 13:00 - 14:00:  hardcore
za 14:00 - 14:45:  · live drum & bass
za 14:45 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 16:15:  hardcore, drum & bass
 
za 16:15 - 17:00:  · live hardcore
za 17:00 - 18:00:  drum & bass, hardcore
za 18:00 - 18:30:  hardcore
za 18:30 - 19:30:  drum & bass
  drum & bass, hardcore, downtempo
za 19:30 - 20:15:  · live 🇬🇧 hardcore
za 20:15 - 21:00:  🇧🇪 hip hop, drum & bass
za 21:00 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore

Nieuws

Dominator
24 juli 2007
Over slechts enkele dagen staat het Stadspark in Groningen op zijn kop tijdens het mega spektakel Dominator - the biggest Hardcore Festival in the world. Het aftellen is begonnen!! In dit bericht lees je alle laatste info met betrekking tot het festival. 233
Dominator Festival
12 juli 2007
Er zijn nog een kleine drie weken te gaan tot op 28 juli het muzikale geweld in Groningen losbarst. De tweede editie van Dominator Festival zal dan een feit zijn. Maar voor het zover is, eerst nog enkele updates voor alle partyfreaks. 122
Het Stadspark in Groningen staat op zaterdag 28 juli geheel in het teken van de hardere Dance stromingen. Dominator strijkt op deze datum neer op de bijzondere locatie en laat voor de tweede maal van zich horen. Ervaar alvast het ultieme Dominator gevoel en check de website! 90
Dominator
14 mei 2007
Op 28 juli zal in het Stadspark van Groningen de rebirth van het grootste Hardcore festival ter wereld plaatsvinden. Van 11:00 uur 's ochtends tot 23:00 's avonds zullen zeven verschillende muziekstromingen samensmelten, tijdens het nu al legendarische Dominator evenement. Alleen de grootste en meest toonaangevende artiesten zullen hierbij acte de présence geven. 315
In 2005 zag de eerste editie van Dominator het licht. Beukende area’s van o.a. Masters of Hardcore, Thunderdome, Houseqlassics en Mindcontroller zorgde voor een onvergetelijke sfeer, de roep om een vervolg in 2006 was dan ook groot. Met trots kan gemeld worden dat het Stadspark in Groningen op zaterdag 28 Juli 2007 het toneel zal zijn van dit festival. 316

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
(gesloten) DVD van Dominator '07 films61
Hoe was dominator? f:hard669
(gesloten) Dominator 2007 dvd OUT NOW films1
Livesetjes Dominator? muziek26
Gevonden foto op Dominator f:hard34
(gesloten) Opbouw Dominator in volle gang :bounce: f:hard189
Dominator 2007 Festival Gift CD muziek39
Dominator Anthem f:hard125
Dominator: 250 klachten, gemeente overweegt proces verbaal f:hard86
You Tube Filmpjes @ Dominator f:hard40
(gesloten) Dominator foto's witte kaart? wie o wie f:hard6
Hotel na Dominator f:hard221
Dominator anthem muziek44
Afterparty Dominator? f:hard296
Dominator 07 photo's english7
14 arrestaties tijdens Dominator actueel102
Leeftijdscontrole Dominator f:hard54
Fietsreis richting Dominator!! humor102
Nokia N-70 verloren op Dominator f:hard30
Dominator f:hard13
TK: (gesloten) kaartje dominator tickets6
DOMINATOR: Camera verloren!!! f:hard23
(gesloten) Dode op Dominator??? f:hard10
Portomonne Verloren op de terug weg van Dominator f:hard12
Geen Venetian Snares op Dominator?? f:hard50
(gesloten) Dominator foto's? f:hard13
Parkeren bij dominator ??? f:algemeen23
(gesloten) 28 juli 2007: Dominator 2007 f:hard1733
(gesloten) Het hoe was Dominator - Topic??? f:hard15
GZ: Dominatorkaartjes gezocht in groningen tickets7
Trein Dominator · The Hardcore Festival f:hard8
TK: (gesloten) Kaartje dominator € 30,- ( Brabant) tickets6
Busreis naar Dominator vanuit Brugge, Gent, Antwerpen. f:hard7
Extra treinen voor Dominator? f:hard18
TK: (gesloten) 2 E-Tickets Dominator tickets13
Vervoer vanaf centraal station Groningen (Feest: DOMINATOR) f:hard29
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
So then who is going to Dominator? english30
TK: (gesloten) 2 X E-Ticket Dominator tickets12
TK: (gesloten) Kaartje dominator tickets2
TK: Dominator kaartjes, 3 stuks tickets10
TK: Kaartje dominator tickets14
GZ: Kaartje Dominator tickets4
(gesloten) Dominator f:hard4
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator omg. Den Bosch tickets3
Domintor time table bekend! :D f:hard42
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets1
GZ: Dominator kaartjes tickets6
Dominator... Wie wil jij in de line up zien? f:hard301
TK: Kaartje Dominator tickets6
TK: Dominator tickets2
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: Kaartje voor dominator voor 40 euro tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets5
TK: 3 kaartjes Dominator Festival Groningen a 35 euro per stuk tickets5
TK: Dominator kaartjes tickets4
TK: (gesloten) 1 kaartje Dominator 30 euro! tickets2
GZ: (gesloten) kaartje dominator tickets5
TK: 1 dominator tickets1
Timetable Dominator? f:hard6
TK: (gesloten) 2 Tickets Dominator tickets3
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets9
TK: (gesloten) Dominator kaartje tickets1
TK: (gesloten) 2 bustickets Dominator vanuit Hengelo tickets1
TK: (gesloten) Dominator 2 kaarten tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets8
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets5
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets13
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets4
TK: (gesloten) Dominator kaarten tickets2
TK: (gesloten) 2 Dominator kaarten tickets1
TK: 2 kaartjes Dominator tickets1
Bus naar dominator!!! f:hard20
(gesloten) Bus vanuit zuid limburg naar dominator f:hard10
TK: (gesloten) Dominator kaartje!! tickets3
(gesloten) Dminator f:algemeen15
Bus dominator vanuit Weert f:hard9
(gesloten) Busreis dominator f:algemeen1
Line up dominator 2007 f:hard78

4173 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hé hé heb m!
kk gruwelijk!!
en k sta dr op met me :bounce: kop... EN HOE!! :P
Waarschuw beheerder
vind het maar een kutdvd:S

die van 2005 is 10 x beter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 15:21:
Ja, hij is onder anderen verkrijgbaar bij Free Record Shop.. zag m toevallig vanmiddag liggen voor 20,-


Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R o n a l d op woensdag 5 december 2007 om 20:21:
Weet iemand waar hij nog meer verkrijgbaar is ??


Mid town records;)

Maar die winkel heb je maar 2 toch?!
In Eindhoven in ieder geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 14:50:
2 toch


amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven (dacht ik)
Waarschuw beheerder
waar blijft dominator 2008 :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008


ja zeg dat wel 100% zekers dat ik daar weer heel maal los ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
waar blijft dominator 2008 :nocheer:


Ja, mag hopen dat ze niet weer een jaar overslaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 23:01:
ik sta ook op de dvd tijdens Day-Mar..! :cheers:


Moet de dvd nog bekijken, maar sta er hopelijk niet al te vaag op :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vorkje op zondag 13 januari 2008 om 17:10:
r blijft dominator 2008


26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!
 
Waarschuw beheerder
Dit jaar 02/08 aub!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam


word weer trug gaan naar m'n geboorte plaats :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


gaat hem dus niet worden:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 januari 2008 om 02:53:
26 Juli in Leidschendam! om precies te zijn recreatiegebied Vlietland!


bron? :gaap:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:20:
Dit jaar 02/08 aub!!!


 
Waarschuw beheerder
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie er komt :d:d
de datum maakt niet uit ik maak mn eigen wl vrij! :bounce:
Waarschuw beheerder
beter laat dan nooit......
maaaarrrrrrr machtig feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen :nee:
Waarschuw beheerder
40 sterretjes :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fragany op dinsdag 29 januari 2008 om 00:31:
ik hoop gewoon dat ie er komt


hij is er, dominator 2008 here we come :bounce:
 
Waarschuw beheerder
woejjj B)

vette shit :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zaterdag 2 februari 2008 om 20:57:
Laten we het hopen van niet, dan ga ik net op vakantie en DOminator wil ik voor geen goud missen


Is togh echt zo. Staat in het Masters Magazine. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 12:14:
Staat in het Masters Magazine.


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 22:29:
doet er verder vrij weinig toe. let maar op mn woorden Dominator 2008: 26 juli in leidschendam


klopt ja (y)


:lol:
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
breakcore is 90% hetzelfde als vorig jaar :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op vrijdag 4 januari 2008 om 16:03:
amsterdam, rotterdam (2x), den haag, eindhoven


Tegenwoordig hep rotterdam der nog maah 1tje
die van Zuidplein is weg en die van utrecht was idd al geslote dus hebbe eindhoven, rotterdam, amsterdam en den haag er nog 1tje
Waarschuw beheerder
Fiend @ Dominator 2008 iemand enig idee wie dit is:vaaag: nooit van gehoord, neem aan dat dit nep is omdat ik m niet tussen de line-up zie staan

http://lsdb.nl/search/ZG9taW5hdG9yIDIwMDgtYVllWXRtZGc=.html hier de download link van de dominator 2008 sets
 
Waarschuw beheerder
ik zal mezelf nooit vergeven dat ik hier niet ben geweest
Waarschuw beheerder
En ik kan me maatje niet vaak genoeg bedanken dat ie opt laatste moment beslistte om toch kaarten te halen :D