Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1582), anoniem (3298), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1450), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
was super heerlijke herrie :respect: heb ut echt na me zin gehad volgend jaar weer:D
!!Marieke...
In èèn woord GEWELDIG!!!Het geluid,de locatie en wat werd er overal vet gedraaid zeg!!!!!!!!!!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
"nick"name
heel ziek feest
Super feest! Heb me uitstekend vermaakt, alleen jammer van die zieke lui die gaan vechten daar!
Heel goed feest gehad! (Y) Super Gezellig :D
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
(6)Dut­chie(6­)
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al :roflol: wordt dus een nieuwe uitzoekken B) voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! :respect: heerlijk gedraait
(F) Gem (F)
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer :S Die gevechten :no: En geluid bij de main mocht wel harder :P Maar super gehad met m'n kanjers!!!
(H) Perfect by Nature (H)
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! :woep: Leuke mensjes weer leren kennen :cheer:
(L)-040-Lala-040-(L)
topfeest nix te klagen gehad :D
Echt super goed vermaakt!! goed geluid, was gezellig!!!
*­ ¤ *­ FuNkY FrEnKy *­ ¤ *­
:o OEHHH dat geluid... echt heerlijk... en RADIUM :respect: kk vet (y)
vette shit,alleen die fucking wespe moge vor mij wegblijve:P
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
**??**
echt heel erg slecht dat de gastenlijst om 3uur dicht ging we hebben echt vet veel moeite moeten doen om als nog binnen te komen verder radium:respect:
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
**­Desibel**­ o:)
Zeker goed vermaakt:d:D
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
**Joey**
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor(y) alleen de aankleding...:/
**Mar[isa]
(Y) Voor Dominator en alle :respect: voor Radium !! (L)
*+*+­Hannes+*+*­
In 1 woord GE-WEL-DIG!!!!
*._Claud_.*
geweldig!!!!!alles super goed geregeld!!en geluid wowww (L)
:bier:
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*Bless*
Producer _O_ Hellfish
*BooW.
Goed naar men zin gehad:D
*D@@N*
MEGA :D
*­FemmyL­icious­*­
Domintor domineert!!!! :D
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
*Joyce*
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
*Muscari*
Lekker feestje! :woep: Was alweer een tijdje geleden voor mij .. :cheer: Alleen jammer van het bier :/
*Mystica*
Geluid, muziek en het weer was super :D Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen (Y) :D
*NG*
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus :respect: wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! :D om nog maar te zwijgen over de DJ's :respect: ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
-- YASMINE ;­ *­
Wat een feest(L) :D
--=­ruffryder=­--
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis B)
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
Wat was 't weer super! inderdaad alleen jammer van al die ruzies. promo - d passion was echt TE vet!
T was weer ouderwets bek houden en meters maken. Superfeest!
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-Floris-
heb een prachtig dagje gehad! weer was veel beter dan ik had verwacht en heb lekkere setjes gehoord :D vechtpartijen niks van mee gekregen
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
.,Robin,.
was zker masterlijk feestje :respect:
..*..­Pride..*..­
te vet voor woorden :respect:
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
...!...
Heerlijk feestje! Goed geregeld alles op de parkeerplaats na dan maja welk feest is dat niet:P Armageddon Project(L)
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
.Marvin.
was weer super :bounce:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
1908
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul :respect:
2 Bajes
Super! (y) Hardcore Italia :kwijl: veel gezellige mensen, op die stakkers na die moeten vechten rot toch op joh!
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: Kale Æ
Lokatie was wel wijs maar vond andere jaren een stuk beter! Laatse 2 uur waren wel ff flink los nog :bier:
:bier: Para :bier:
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal:):):) alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein:@
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bounce: Jaime :bounce:
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo:S
:bounce:B 2 the art:bounce:
Lkkr feestje (Y):yes: Radium, The Massacre & Mr. Courage, Drokz & Akira, Bryan Fury, DaY-már & Nosferatu :respect::kwijl: al1 die kk bavaria :frusty:
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
:bounc­e:Waus­eling*­Himsel­f:boun­ce:
heb me zekker goed vermaakt..lekker weer,goed geluid, de dj's draaide ook goed
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
:hyper­:Hyper­ke!­:hyper:
heb me optimaal vermaakt!!! tot volgend jaar!!!
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid:kwijl: Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag(y)(Y) Super gewoon,cker weten weer!!
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
:vaag:­Stiefk­eTerre­ur
gewoon geweldig!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
mezelf geweldig vermaakt, en onthoud met nagellak op je lip zit je zelden in een dip:cheer:
Wat een bruut feest zeer g0ed vermaakt:cheer:
ik heb al weer heimwee:s ik wil nog ff knallen
>Michelle<
Geweldig feestje!!:D Heb me super goed vermaakt!Afsluiter van Noize Supressor :respect:...alleen wat een ellende om van het terrein af te komen :(
>Relaantjuh<
zeer geslaagd feestje, alles goed georganiseerd, geluid en muziek goed! mooie lokatie
[ Mystical ]
:respect: Promo vs D-passion, Armageddon Project, The Outside Agency en Tymon
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[..­Jagerm­eister­..­]
[[..wederom weer het bestn feest van het jaar :respect:..]]
[:Snader:]
Heb me echt fucking goed vermaakt daar, t weer zat lekker mee, En er werdt goed gedraaid
[[Alc0­holic]­]
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig!!!!! Echt een genieten feest en een top locatie!!!
[A]nne(f)
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats :nee: en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
early was top:D
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had :(
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
geweldig Feest :P kheb me goed vermaakt :D volgend jaar zeker weer
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
[NL]__SZNN;
Echt een heerlijk dagje gehad:D(L) goed vermaakt daar(Y) volgende x weer!
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[RBA]
Lekker Feestje!! Industrial & HC Italia :respect: Lekker weertje ook, dus helemaal goed!
[SAG] hakkuh bassie [HC]
Super feest:D volgend jaar zeker weer! Unexist:respect:
[SF] G_in0
Topdag gehad!!:) mazzel met het weer vette muziek en een hoop gezellige spaakjes:D Industrial en Italian :respect:
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
Leuk feest maar idd achterlijke rellen, ga mekaar in een bos telijf overjaarse voetbal pubers :looser;
[WBS] Joker.­one
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost :bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
super feestje :D:D:D geweldig gewoon heb er geen woorden voor ;)
A.n.n.i.e B
Super Feesie ! :D
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
Aggiestyle
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
AIR-HAMMED
geweldig
Amazinnn'
Goeie sfeer, Lekker weer (y) Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen :D Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet :( en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur :P
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
mals
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
Babette:rot:
Kben weer helemaal voldaan :P :rot:
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
Bananenvla
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
bitchje
super feestje , radium, vizitor en drokz en akira:respect: jammer van het vele vechten verpest heel de sfeer.locatie was super
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
BLASTED
goed vermaakt :D
Beste feest van het jaar!
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
Butsie
Het was weer tjopchoptop!!!
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! :) but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? :no: 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha (Y)
CHRiSPy
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer :yes:
chrizzy29
was best gaaf. en ben blok dat we zulk mooi weer hebben gehad en jammer dat er geen poffertjeskraam stond:P
prima vermaakt!! :D heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten :@
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Cor.S
was erg gezellig..
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
Craizy Daisy
supper vet feestje !!!
D-Kick
kkdoll heb me eigen wel wir vermaakt was de moeite waard
D.V.D
superrrr feest!! :respect: ,, see you next year!
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
danibo­unce2M­E
eten goed,geluid goed,drank goed locatie goed en de sfeer was harstikke vet. maar vooral de zon die zich de heledag liet schijnen. heb echt genoten.
Mmm.. voor mij geen Dominator meer.. iig geen feestjes meer overdag..sfeer is zo anders! doe mij maar lekker snachs!
Was een superfeest(Y) heb me goed vermaakt sfeer en muziek was helemaal (Y):D
davidjd_b
Wat een begin van de vakantie :kwijl: Helemaal tp (y) :D
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
DDH-Cola
Lekker feestje!
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De party-schranzer
patje af:P
De RUT
eerste keer en zeker weer:bounce:
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Death By Design
het was weer een geweldig feest :D
Deess
Geweldig feest gewoon!!! Heerlijk staan te genieten!!
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Locatie :kwijl: + Opmaak Dominator GEWOON (Y)(Y) , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes (l) geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen :@ ,WHY!!?.:'(, GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt...(Y).Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..:D
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
aankleding was huilen
Dennis_1980
thuiswedstrijd, heerlijk
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
Dian [L]
Wat een geweldig feeest!!!
Diazemandy
Heb weer genoten!!!Alleen na n paar rellen bij de main.. vond ik et genoeg...kankermongole!!!
DiekNek
Wat een feest!! Te gek!
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
dirkel
geweldig feest!! super setjes gehoord!!!
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
DJ Reload-R
MEGA DIK!! :p
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
Dj-Indust­ructab­le a.­k.­a Ramonski
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Dj-Woodpecker
Had er wel wat meer van verwacht... sfeer was ook maar dood
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
DOLLE TERROR PIET (L) BABYGIRL AK47
GOEI FIST ZEKER WEL VOOR HERHALING VATBAAR...!!!
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
Dreamerrr(*)
Superrrr vet!!!!:jaja: ook de after hahahaaaaa
gewoon top!
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Ennair
Waat 'n fiest!
:respect: Geweldig feest:respect:
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
zwaar goed feest zeker beter dan vorig jaar !:D
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Feestbeest Nr.­1
was egt een top feessie ... lekker weer ...goed gedraaid;)
Fisserdo
outblast :respect: d amnesys korsakoff :kwijl: mooi feest!
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
3 keer zot !
FR*­tattoogirl*­HC4L*­
alleen het op de parkeerplaats was kut 2 uur vastgestaan
Super naar mn zin gehad. Heerlijk weer ook (H)
echt weer kk vet feessie(Y)
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
gekbelske
zeker goed feest mainstage was pas echt voor mij op eind van de avond de early was heel de dag wel lekker en italian was ook goeie
GiveMeTerror
dik dik feest geen vechtpartijen gezien bij hkv zeker de beste tent!naar volgend jaar mogen de tenten tog een paar maten groter hoor !!Speedcore Terror Kinetic dik gedraaid !!!
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
lekker!
Happy-Generation.­nl
Lownoise & Theo / Stunned Guys vs Mad Dog :respect:
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
Hardcore-Hinze
Vet feest!!! Geluid overal goed hard :D, Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal :kwijl: (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish :respect:.
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
:respect: Goed weer, goede muziek :respect:
HC-Tasjaa-WL
Was weer helemaal leuk :D lekker weer :D mooie muziek :D veel clubkutten :S maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam :P
HC2Db0ne
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
Huysje­Boompj­eFeest­je
zeker dikke locatie! :D en zeker gezellig maar vorig jaar blijft beter!
I Rule So Fuck You
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim(L), en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
J.F.R
was dikke pret :jaja:
Janneke_­:doeti­ewoep:
Jaja lekker hoor :cheer: Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan (Y):D.. GEWELDIGE lokatie :D En wat een geluidje bij de main zeg (L) Super super feest :D:D:D
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
jarjar 040
gewoon geweldig goeie muziek veel bier en veel vechten haha
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
Jerriet :bier:
zwaar vet feest! Geluid goed hard, weer was echt geweldig.. Kan even geen slechte dingen bedenken.. GEWELDIG!!!
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
JoELlA ¡!
Megaa leip !!! 1 van de betere feeste ooit :bounce:
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
K&M
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo (L)
Super feest! _o_
KAAT..
Knalde er nogal op :D
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
Kelly!.
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. :( Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien :D
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
KICKIN HARD
Superfeestje man! Charly & Theo.. helden :respect: D-passion & Promo waren ook echt super!! (Y) (Y)
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
Klapstoel
radium:P:P
Kleva
Maar de helft meegemaakt, en toch nog één van de beste feestjes in tijden
kloenos
WAAAAAAH Wat een Heerlijk Weer Geluid Goed HARD JAAAAH GRRRRR
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
koekiemonsta
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
KoTje9
Was weer helemaal top!! geluid overal lekker! D-Passion vs Promo :respect: Dj D & Amnesys ook erg leuk! En stukje Tymon was ook tof! tot volgend jaar!!
Jaja! Was helemaal geweldig! :D
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
Kuyt77
Zullen we het voortaan elke maand doen dit feest? wat een feest!!! heeerlijk!!!!
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
leijtuh
geweldig echt super!
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Leonie­tjuHhh­h.­14
Was een leuk feestje, Heerlijk weer, Alleen jammer dat het zo ver weg was! Maar dat mocht de pret niet drukken! Was erg gezellig!! ;-)
lianli­kesbas­s
Outblast :respect: Dj D & amnesys waren ook top
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
LILALOE
vorig jaar was veeeeeel beter, maar heb me goed vermaakt met me krokodil/varkensneusje (L). superweekendje gehad schat <3
Lindsey1987
was cker een bruut feesie, prima vermaakt(Y)
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
Lovedrops13
Was een leuk feest! Goed vermaakt, alleen jammer van op eind gevecht en het vast staan op de parkeerplaats.
Te gruwelijk:D
heerlijk feessie, vooral de uprising dominators area was top! jammer alleen dat het 5 kwartier duurde voordat we dat terrein eindelijk afkonden..
lucje_b
hij was weer heerlijk:D toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord:yes: goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer:respect: wat een dikke set was dat:kwijl: en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje ;)
Lucky <NL> Luuk
Te bruut gewoon! super feest, echt weer een super spacende locatie, en het geluid dreunde in elke zaal super lekker! Volgend jaar zeker weer! (Y)
Luuk/St
alles goed!
Echt heftig! Super geluid, super gedraaid! Maar waar blijft de COCA COLA op feestjes?
M'!KE
Super feest :D
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
Maaikee
GE-WEL-DIG!!!! :D:D
Maak
Dik Feest ! alleen main had iets groter gemogen, supper gezellig :bier:
Mager&­Gezond!!­
MainStream was ziek:bounce:
Super feest en een zeer goede locatie
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Heel dik feest, Muzikaal Hoogstandje, The Dj Producer :respect: en overal snoeihard geluid :kwijl: ! jammer van die vechtpartijen. maar daardoor laten we het natuurlijk niet verpesten!
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
Mau
Was weer n mooi feesie, de parkeerplaats op het eind was wel zeer slecht geregeld!! Maar t wel gezellig!! :-)
MC Furious
meesterlijk
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
Medicine-Man
Radium en Producer :respect:
Meeuwsen
was egt een goed feest!!:D alleen de wespen de gevechten... :S
Mek
you wanna see bad-ass motherfucker ? I show your bad-ass! :respect: Master feest :bier: niks te klagen(Y)
Mertus
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
Miichele
Leuk feestje ! Heb me geweldig geamuseerd !!
Dit weekend was te gek!!! (Y)
mikkechick
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! :[ ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand :lol: heel mn kamer onder het zand nu 8) werd super gedraaid, setje van paul :kwijl: yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie! :D
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
mmmichel
yhee nieuw persoonlijk record. 24 wespen in een dag dood gemept/schopt
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
MOURAD!!­:bounc­e::yes­:
ZWAAR VET FEEST !!! SUPER GOED VERMAAKT:respect: :respect:
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Mr.Bom
Heerlijk feest! :respect:
Mrtn;
alleen beroerd dat je toen je rond 23 uur bij de auto aan kwam nog 3 uur moest wachten reden kwart voor 2 weg :s
Ben verdomme ook gepikt door een wesp. Voor de rest was het echt wel VET
MyOwnStyle!­ [HC]
het feest was echt GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: knalle was het!!!!
Mystery-Hardcore-Girl
Super feestje. Nog beter dan vorig jaar. Was weer lekker ouwerwets gezellig!!!!!!!!!!!!
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
Fucking hell wat was de parkeerplek kut geregeld zeg... 2 uur stil staan... verder was het geslaagd
Natas_­Gabber_­Carlo
ja vond het wel gezellig buiten al die bijen :p
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
Nevz
Heel vet feest! Volgend jaar weer! DJ D & Amnesys :respect:
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
Nien
Super feest
NightWolf
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
neophyte allstars was zekers wel vet ja.
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
NRuub
feest was perfect. goede muziek lekker weer mooie lokatie goede sfeer.
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion :respect: helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator :yes:
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
P.Cox
Supervet! mega geluidje!! Goed geregeld :D
panenkie
Dominator.. altijd goed :D
Was lekker feestje
Partykicker-EHV
Zeer geslaagd!! Gelukt gehad met 't weer :) Was gewoon weer vetjes :D
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Peeertje
Helemaal goud :D laatste 2 uren op de main waren maximaal:D
PEET?!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!! :respect:
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
pindabeer
geweldig !!!
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Pluutooo b)
:kwijl::kwijl::kwijl:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
PRETTI­GGESTO­ORD
Gruwelijk vet feest!! :jaja: Heb me weer prima vermaakt! :P
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
R o n a l d
Art of Dance & Q-dance :respect: Heb me wederom weer super vermaakt :):)
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
Raimundus (UFE)
Dominator = het hardcore paradijs :yes:
Rauw Kind
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium :respect: Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren:x
Raving Butterfly
Goes meets Tilburg, gezellig :cheer: Erg mooi centraal punt voor alle groepen :D Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan! :bounce:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
gigantisch vermaakt(Y)
Rick [The Following]
Geslaagd Feesje :D Angerfist & Neophyte Records Allstars :respect:
Rik K.
Gru we lijk!
Ritchie040
Dik geluid! Leuke locatie. barpersoneel was goed & het mooie weer!
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
RO3L
TERING!!! WAT EEN FOCKING DIK FEEST!!! WAS SUPER VET :)
SUPER LEKKER FEESSIE(y) WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE:p:p
robin_ede
hoelang duurt et ongeveer voordat de dvd er is?? cker weer een maand of 2? voor de rest een lkkr goed feessie kheb me eigen lkkr vermaakt
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
rooje
Goed hard geluid :D :respect:
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
Roxxxy*
In een woord GENIAAAL... geluid was TOP & het weer zat gelukkig ook nog mee.. volgend jaar zkeer weer
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
S.S.D.D.
Super feesje :D The one and only Dominator!!
S/B
heerlijk weer, AniMe (y), Noize Suppressor afsluiter (y)
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt (L) terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick ;) waardoor het niet meer stuk kon! (F) Jim (F)
Schrk
Mooi feessie!:D jammer dat pater hier niet bij kon zijn!
SCHUFKE
was supervet
Schuim
Super feestje! goed geluid. Betere locatie dan vorig jaar. Het weer werkte ook goed mee... Heerlijk! Alleen jammer van al die knokpartijen.
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
SHaDoWLanDZ
Heerlijk gestuiterd!! :bounce:
Sick Brother 4 life 2
Ongelooflijk goed geluid, aankleding was wat minder,maar daargaat t tenslotte niet om!! :D
SickRick
Was weer geweldig ! Goed geluid, Top locatie, sfeertje wat minder op het eind!
Wat een heerlijk feestje(L)
Sjefkuh
koek koek
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
Mooi feestje, Menthal theo & charly lownoise heerlijk en natuurlijk de klappende afsluiter van Noize suppresor:) Art of dance and Q-dance wan't to thank you for you hardcore support:)
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest :S
SnellyHelly
VETTE SHIT TAMMO!!:bier::bounce:
SpaceEzel :blinky:
Het was me zeker een top feestje ! :bounce: Geluid en Locatie was goed en het Weer zat gelukkig ook lekker mee !
Speedf­reaker­20
Was echt een super feest!! mooie locatie,goed geluid,goed gedraaid... en de mensen waren ook erg gezellig.!!
Speedy-Wezep
jeuzz wat een lekker feestje weer
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
Stefan-the-Sound
Wat een geweld :respect: 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog :respect: Charly & Theo :respect: Tommyknocker & Outblast :respect: Angerfist :yes: DJ Paul :respect: (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff :D Art of Fighters (Y) Day-mar & Nosfuratu :yes: Neophyte Allstars :yes: great succes. En het weer zat ook nog mee
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
StereoType ™
NOIZE SUPPRESSOR THE DOMINATORRRRRRRRRRRR
Steve_91
Dikke sets, gezellige mensen, en goede vrienden.. GEWELDIG FEEST!
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
suusje 215
was echt weer helemaal top vandaag alleen jammer van al die vechtpartijen maja doe je niks aan
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
T9
heerlijk feesie :-D
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent (L) ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien :D
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
The Hellfire
Deze was weer net zo goed als alle vorige dominators!! op naar de volgende!!! ;-)
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
The X-Ception
Wat een geweldig feest:P.. Promo & D-Passion :respect:
Thijs-BK
Superdesuper!! :D, top vermaakt, vooral op de main en in de early en hardcore italia. De afsluiting was echt super @ de main, NS :respect:
THIS-IS-TERROR
heerlijk feessie veel beter geluid als ground zero
Tieske!
Prima Feestje, Niks mis mee!!! :respect:
TIFFANY..!
was gezellig :D
Noize suppressor draaide heerlyk :D
(L) dit was leuk
Toetemale
Aankomst feest, muziek, mensen, weer! top gewoon (y) wegrijden parkeerplaats (n)
Toot#1
Was vet, heb me erg vermaakt!! Jammer van de vele vechtpartijen...
Total Confusion
Dit was er weer eentje voor in het boekje :D Dikke sets gehoord van Bryan Fury, Unexist, Meccano Twins, Producer en Promo vs D-passion :k
TraumaTek
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Tryped
me zekers goed vermaakt daar. weer eens een andere lineup in de terrortent!
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
Unsolved Mystery
Heerlijk Feest...AP :kwijl: TOA, TYMON, PRODUCER :respect: Hellfish kk vet.. Uridium project :P Bryan Fury zker het vetst...
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
Volvo V70
leuk leuk
Von^DellY**
een topper van een feest!!!!! echt heerlijk... en nog bedankt voor degene die bijna alle setjes heb opgenomen !! :P :respect:
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
Goed gezellig feest, jammer van al die vechtpartijen :/
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
wesley!
Super dag gehad. Top locatie (Y) en overal super vette sets gehoord met Unexist, D-passion & Promo en Noize suppressor als uitschieters!. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer op deze locaties is(L)
whitefreacky
het was me een zeer geslaagdt feest heb er geen worden voor geweldig
Wildeg­ullieb­as
Time of my life :cheers:
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
X-Qlusive K
TERING deze was vet :D NOIZE SUPPRESSOR LEGENDARISCH! Een van de beste HC sets ooit..(L) topweer, topsfeer, kortom super :D
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
was gewoon weer keihard knalluh
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
zwevan
egt een geweldig feest volgend jaar zeker er weer bij
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
Super vermaakt!! :jaja: Geluk gehad met het weer (Y) Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers! :loser:
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
party party hoor :D iedereen was um dik der aan hahaha
† Gabberdoom †
Geluid(Y) ...verder was het weer een echte Dominator:)
†[C.­V.­M.­M.­E.­L.­G.­] De Gabber Bakker
had er meer van verwacht.. muziek hoorde je steeds door elkaar als je op bepaald momenten wat stiller werd.. erg irri:rot: verder goed vermaakt(Y)
• Griietje
Goed vermaakt was weer een geslaagd feest (Y), Locatie vond ik ook top! Alleen jammer voor die agressiefe sfeer met gevolg van meerdere ruzie's :S.
•Merie•
Lekker hoor:Dgoeie locatie,me prima vermaakt! veel bekenden, Jammer van de rare sfeer:S
©@$
focking bruut :bier: promo VS D-passion :respect: Daymar vs Nosferatu :respect: op naar DECIBEL
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
º³º kleine º³º
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig :d

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)