was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al wordt dus een nieuwe uitzoekken voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! heerlijk gedraait
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer Die gevechten En geluid bij de main mocht wel harder Maar super gehad met m'n kanjers!!!
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! Leuke mensjes weer leren kennen
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor alleen de aankleding...
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
Geluid, muziek en het weer was super Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! om nog maar te zwijgen over de DJ's ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
INDUSTRIAL AREA vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top! wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer Negative A draaide lekker Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial
There ain't no party like a alcoholic party. Hij was fijntjes hoor. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent en nog eens
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein
geweldig feest tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag Super gewoon,cker weten weer!!
Was zeker wel een dik feest ! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten .... even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa
Zeer goed feesje! Was weer erg gezellig en uiteindelijk super goed weer Ook weer veel bekende gezien Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after"
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had
damm wat een feest mooie locatie mag wel vaker daar heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ damm dat laatste half uur whoow lijp wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand ) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! masterlijk einde
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
Goeie sfeer, Lekker weer Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo wel jammer van de vechtpartij'en Nja tot volgend jaar !!
Wat een geweldig feestje gister zeg Veel bekenden gezien Sfeer vond ik zeker wel te doen Alleen geluid af en toe te zacht en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh Maar daar was ook vet gezellig
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar
Dit was weer een van de betere feestjes alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer
was best gaaf. en ben blok dat we zulk mooi weer hebben gehad en jammer dat er geen poffertjeskraam stond
prima vermaakt!! heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Locatie + Opmaak Dominator GEWOON , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen ,WHY!!?., GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt....Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..
Wat was me dat een SUPER feest het beste van het jaar, tot nu toe...
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
dik dik feest geen vechtpartijen gezien bij hkv zeker de beste tent!naar volgend jaar mogen de tenten tog een paar maten groter hoor !!Speedcore Terror Kinetic dik gedraaid !!!
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
Vet feest!!! Geluid overal goed hard , Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish .
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis maar het waset zeker waard op naar 2010
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim, en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed DJ's die ik gezien heb allemaal goed en wat gingen die mensen los Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag Op na dominator 2010
Jaja lekker hoor Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan .. GEWELDIGE lokatie En wat een geluidje bij de main zeg Super super feest
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien
Jezus wat een feest !!!!! Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen Hardcore Italia En Linda en Xandra dikke voor jullie
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk
hij was weer heerlijk toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer wat een dikke set was dat en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje
Heel dik feest, Muzikaal Hoogstandje, The Dj Producer en overal snoeihard geluid ! jammer van die vechtpartijen. maar daardoor laten we het natuurlijk niet verpesten!
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand heel mn kamer onder het zand nu werd super gedraaid, setje van paul yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie!
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Bryan Fury wel de man Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter En alle kneuzen die ruzie maken
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!!
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman?
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren
Goes meets Tilburg, gezellig Erg mooi centraal punt voor alle groepen Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan!
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick waardoor het niet meer stuk kon! Jim
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it!
Mooi feestje, Menthal theo & charly lownoise heerlijk en natuurlijk de klappende afsluiter van Noize suppresor Art of dance and Q-dance wan't to thank you for you hardcore support
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties
Wat een geweld 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog Charly & Theo Tommyknocker & Outblast Angerfist DJ Paul (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff Art of Fighters Day-mar & Nosfuratu Neophyte Allstars great succes. En het weer zat ook nog mee
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren , rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Super dag gehad. Top locatie en overal super vette sets gehoord met Unexist, D-passion & Promo en Noize suppressor als uitschieters!. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer op deze locaties is
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar
lekker knalluh tijdens werktijd was gezellig mensen!
Super vermaakt!! Geluk gehad met het weer Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers!
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator