Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1581), anoniem (3298), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1449), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

ja egt eeen super vet feesie (Y) prima vermaakt en hoop leuke bekenden gezien... in 1 woord Geweldig!!!
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
"nick"name
heel ziek feest
TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)
'Mukkes
Super!!:D alleen beetje jammer van het einde, 2 uur stil staan op het parkeerterrein:/
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
(6)Gek_­Kabout­ertje(­6)
wespen??? vechtpartijen?? niks gezien:S feestje wel gezellig alleen zulke luie benen dat het het voor mij wat verpest:(
HELEMAAL GEWELDIG!! Wat een top dag (L) :respect:
:cheer: :D
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
Echt super goed vermaakt!! goed geluid, was gezellig!!!
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**Joey**
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor(y) alleen de aankleding...:/
**Joys**
wat een Heerlijk feestje!!B) lekker weertje.. Afsluiting Noise Supressor:kwijl: en niet te vergete; ram OP de kaart van de N.I.X met mn lieve sjatje(L)
**Linny**
SUOUPER TOFFE DAG GEHAD.. :cheer: samen met babet en xandra..(L) volgend jaar weer...:D:D :respect: voor alle DJ's
**Mar[isa]
(Y) Voor Dominator en alle :respect: voor Radium !! (L)
*+*+­Hannes+*+*­
In 1 woord GE-WEL-DIG!!!!
*._Claud_.*
geweldig!!!!!alles super goed geregeld!!en geluid wowww (L)
:bier:
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*­croque - san*­
plopperdeplopperdeplop wat een feest!!!!!!!!!
Ik heb me super vermaakt !! Echt een super feest!!
*­FemmyL­icious­*­
Domintor domineert!!!! :D
*Joyce*
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
*Lesje
Vond ut sfeerloos :( en ut stonk als de ****** bij de main :dood: nee teleurstelling van Dominator :@
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
*Mystica*
Geluid, muziek en het weer was super :D Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen (Y) :D
*NG*
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus :respect: wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! :D om nog maar te zwijgen over de DJ's :respect: ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
*Sukske*
Dominator(L) Geweldig feest, heerlijk genoten! Veel bekenden, goed weer gehad en super gedraaid!:yes: Lekker heel de dag staan hakken!:D En locatie, top! Aanhouden @ e3;):P :respect:
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
*WESZ
early&hardcore Italia zeer & zeer hard(L) super lekker feessie !:bounce:
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
---->BoB<----
echt goed vermaakt(Y)...en gwoon een super feest:D
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
weer kei hard geslaagd gewoon:D:D Super feestje!!!!
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
...­ leentjuh ...­
was echt een super feest !! prima locatie!!!
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
Heerlijk, heerlijk (L)
.Rick
Geweldig feestje:D Geluid was zwaar dik op de main(Y) Dikke sets ook :jaja:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
zwaar genoten !!! was echt super :D genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee :cheer:
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounc­e:][Sh­irley]­[:boun­ce:
Heerlijk Feestje...:lief: Het geluid was echt super hard overal:D Beter als vorig jaar:yes: En we hebben alweer mooi weer gehad!!:)
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Super feestje :bounce: E3-strand mag blijven :D :respect: AOD & Q :respect: petje af!!!
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:Hakk­uhMama­:bounc­e:
heyzzz was weer een topfeestje! op naar volgend jaar! en goeie locatie
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
maine draaide slecht , andere tenten was beter , geen sfeer dus al met al LOU BOUT
:devil­:Terro­r Knoak's Bitch:­devil:
top dagje gehad:D was egt gezellig super locatie:D Allen had ik wat meer geluid in de main verwacht dat was vorig jaar egt beter;)
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:hyper­:Hyper­ke!­:hyper:
heb me optimaal vermaakt!!! tot volgend jaar!!!
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
:vaag:­Stiefk­eTerre­ur
gewoon geweldig!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
mezelf geweldig vermaakt, en onthoud met nagellak op je lip zit je zelden in een dip:cheer:
;­) Just me ;­)
:beer: Super Feestje :beer: en nog beter dan vorig jaar :D :respect:
<Rob>
Was weer een goed feessie! Lokatie ook top. Sfeer was overdag geweldig, alleen 's avonds was hij nergens meer te bekennen helaas! Tymon made my day! Gucci wearin' mothafuckas!! NT001!!
Was een Super feest :D..Main en Early waren top (Y) Volgend jaar weer op het E3 :cheer:
>Relaantjuh<
zeer geslaagd feestje, alles goed georganiseerd, geluid en muziek goed! mooie lokatie
[ Mystical ]
:respect: Promo vs D-passion, Armageddon Project, The Outside Agency en Tymon
[ r_­AW ] Detoxicated
mwoah... :( maja Tymon :respect: Promo & D-passion :respect: Dj Producer :kwijl: en Hellfish :lief:
[A]nne(f)
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats :nee: en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
[CSR] Frankie
wat een super feest:D was super gezellig met jullie:bounce:
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had :(
Was echt een heerlijk feestje! Vond de locatie ook super, alleen ongelooflijk ver weg:( maar het feest maakte alles goed! (Y)
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
geweldig Feest :P kheb me goed vermaakt :D volgend jaar zeker weer
[M]ikies
:respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijk, dank aan iedereen die dit mogelijk maakte en de support bij de optredens! :respect:
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[OKP]KNABBEL
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[terro­r]Neop­hyte
Armageddon Project, Bryan Fury, Producer & Hellfish B) maar horrorist was toch beste van de dag!
[UDEN] Sander
leuk:)
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
_Driekus
man man man, wat een feest !
dit was een eerste dominator, k vond het een zwaar gek feest goed geluid gekke locatie en was zwaar van de planeet /was een prima feest volgend jaar zeker weer aanwezig :D
_Tim
Zonnetje werkte goed mee, superfeestje! :) Bryan Fury en Producer mannen van de dag! :respect:
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
AIR-HAMMED
geweldig
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
Amazinnn'
Goeie sfeer, Lekker weer (y) Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen :D Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet :( en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur :P
Amsterdams Goud
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies :D dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe :yes: geef mijn weer is zo een feest :D
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Geweldige dag! Super gezellig groepje (f) Bedankt!!
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
was echt een superfeestje:D heb het erg naar me zin gehad :cheer:
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
awesomeness
Prima & Ehbo was (Y)
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
B4S1986
KEIHARD!
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Top feest (Y)(Y)
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
bitchje
super feestje , radium, vizitor en drokz en akira:respect: jammer van het vele vechten verpest heel de sfeer.locatie was super
Bjorn-->>Batsie
Mooi feessie! :bounce: Goeie locatie(Y) Het was gezellig! :bier: :respect: Noize Suppressor :respect:
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
Brasco
MEGA VET feest.. Neophyte Records Allstars en Noize Suppressor :respect:
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Beste feest 2009 voor mij!
Butsie
Het was weer tjopchoptop!!!
Cajendra
Wat een feest :cheer: :respect: Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats :S
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! :) but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? :no: 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha (Y)
chrono
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
D-Kick
kkdoll heb me eigen wel wir vermaakt was de moeite waard
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
DaNynX
Super feest! mooie locatie en geweldige muziek overal! Was wel 3 uren rijden.. maar ja dan heb je ook wat!
Daphy
Toppp! Heel erg gezellig!:bounce:
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De RUT
eerste keer en zeker weer:bounce:
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
Dennis_1980
thuiswedstrijd, heerlijk
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
Der Litter
gewelig feest
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
djBazzle
Wat een feestje wat een muziek en tjongejonge wat een weertje:D was Super! Locatie ook niks meer aan doen en volgend jaar gewoon weer knalle!!:bounce: Charly & theo :respect:
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
doorDONderen
Was weer knalluh :bounce: Italia Unexist Tommyknocker en Promo & D passion :respect: :bier:
Kinderfeestje , teveel populaire sjappies , zeikende kanker gabbers en zeikende sletjes bij Unexist whaha , nee voor mij geen ( hardcore?:vaag: ) jankende kut feesten meer
dotheSamba
zwaar kickuh feest
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
Was helemaal top met jullie schatjes (L)
Dreamerrr(*)
Superrrr vet!!!!:jaja: ook de after hahahaaaaa
gewoon top!
Dryade
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS :no: Endymion (Y) Day-mar/Nosferatu (Y) Negative A onverwacht :D(Y)
DutchD­ynamit­e
Goed uit mijn dak kunnen gaan :bounce: Was zeker geslaagd!
dw4 D-Hard
was te gek! :D
DwarfNWH
godverdegodverdegodver ga ff op me nest ligge net voordat ik weg ga word ik om 9 uur savonds pas wakker, volgende keer beter...:(
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
eer-ik?
Top feest :respect: charly lownoise en metal theo & the prophet:respect:
Ennair
Waat 'n fiest!
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
Evilientje
HKV :respect:
Feestbeest Nr.­1
was egt een top feessie ... lekker weer ...goed gedraaid;)
Feller
Locatie en sfeer waren super Geluid ook keihard :D al met al een topfeest :cheer: volgend jaar weer :cheers:
mooi feestje goed vermaakt jammer van de vechtersbaasjes zeer gespannen sfeer na het eerste knok partijtje
Foltergeist
Wishmaster (Y) Tymon, Korsakoff, Promo & D-Passion, Heldfish :respect:
Fpm
Topfeest! Supermooie locatie, goede sets gehoord, goede sfeer en lekker weer:D
Frank__
Geweldig feest :D volgend jaar zeker weer!!!
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
Fred-(Lux)
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
GabberMaMa
ik vond het geweldig vermaakt met me dochter ,en ja jammer van die vechtpartijen,gelijk verwijderen!!! En van het parkeerterein afgaan was echt een zware ramp.....
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
te goed feest alles was perfect
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
H@­rdcore4life
Het was een super geslaagd feest , !!!
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
Hakkuh Annie
Gelukkig brak de zon door :d vond het een gezellig feessie
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
Hardcore-Hinze
Vet feest!!! Geluid overal goed hard :D, Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal :kwijl: (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish :respect:.
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg:D
Hardcore_­Octaaf
Top sfeertje, heerlijke muziek en super weer! Wat wil je nog meer??? :bounce: (Y)
HardcOreTeef
Super Lokatie!! Vond het Echt helemaal te gek :D Alleen overdag die kk graf wespen :O
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
:respect: Goed weer, goede muziek :respect:
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie (y) M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden :) en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit :bounce: Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard (y)
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
Hoedje :/
Jao lekker feestje!
I love herrie
vies dik feesje drokz en akira super afsluiter (y)
I_­love_­Progressive
Yes Yes HKV was zeer goed deathmachine was dope
Il Paolo
Heele bruute Dominator!! Minpuntjes dat er overal wespen waren en dat alle muziek van de stages op mekaar leek! Cker vermaakt
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
Invicta a.­k.­a.­ Kaakie
Promo vs. D-passion (L) Sceletor op het strandje! :respect: Vet feestje! :)
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
J.F.R
was dikke pret :jaja:
topfeessie
Jantjee#17
GRUWELIJK ! :respect:
Jason :bier:
stelletje kansloze ruzie zoekers. :S maar wel super feestje industrial echt geweldig :D
Jasperrr
Tymon man vd dag :respect: verder TOA, AP, D-spirit & Negative A (L) op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest :)
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
Super geamuseerd, en ram op de kaart :D
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
jeroenvk13
Geweldig Feest TOG!! vuurwerk aant einde, goed geluid, laser show was eve leuk! gezellige mense, locatie was goed.. GEWOON BRUUT:D:D
jeromio
promo vs dpassion wat een set _O_
Jesley :bier:
Goed feessie(y) was alleen te moe van de nacht ervoor aankomen in nl... Goed weer lekker gedraaid:) alleen beetje kut dat vechten steeds:(
super dag gehad:D:D heb me goed vermaakt:cheer::beer:
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
Jiieehaa:[
heerlijk :K naar mn zin gehad(Y)
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
jlandje (L) #­609
early rave was super alleen jammer van al die ruzie zoekers zoek een leven ofzo ;)
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
Nr.1... Teveel dingen meegemaakt_O_ Mosselman:roflol:
Joycee!
Geweldig!!!!
Heb zeker weer genoten van dit feestje!
Wat n super feest!!! :)
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
Kapitein Zuipschuit
Prima vermaakt ! Goeie sfeer ( althans wat ik gezien heb ) geluid goed , veel bekenden en lekker weer (y)
KatrienD
super vermaakt ! :beer:
Heerlijk!
Kellse
Super vet! Goed geluid! Lekker weer! prima vermaakt.. en wat een sets :D
KelseY.y.y
Geweldig Feest !!! heb me goed vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
knalaapie
echt geweldig feest goed vermaakt alleen kut met parkeerplaats verlaten 2 uur gewacht
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Koepa
Aye!..! Goed Feest, HAIL Mad Dog & The Stunned guys!..!
KRAAK KRAAK
gewekdige dag nacht ochtend gehad droks en akira :respect: :p kkf bedankt(y)
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
Lauwss' ..
Angerfist Again :respect: Jammer dat wijn niet te pruimen was, maar is vergeven ;) denderend goed feessie geweest :D
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
Leonie­tjuHhh­h.­14
Was een leuk feestje, Heerlijk weer, Alleen jammer dat het zo ver weg was! Maar dat mocht de pret niet drukken! Was erg gezellig!! ;-)
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
LG.
DOMINATOR(L)
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
LILALOE
vorig jaar was veeeeeel beter, maar heb me goed vermaakt met me krokodil/varkensneusje (L). superweekendje gehad schat <3
primaa feestje(y) ; EN GHOAAN :bounce:
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
little-girl:b­ounce:
was in een woord geweldig! prima vermaakt :respect:
GEWELDIG! :respect: Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar:D
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
vond het heerlijk:) lekker wezen party en... :) jammer van de ruzies:S
lucje_b
hij was weer heerlijk:D toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord:yes: goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer:respect: wat een dikke set was dat:kwijl: en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje ;)
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
Maaikee
GE-WEL-DIG!!!! :D:D
MaaYk!!
(L) It!!! het was wer GE-WEL-DIG :kwijl:
Mager&­Gezond!!­
MainStream was ziek:bounce:
Maik A.­K.­A Ento
:D Het was een SUPERRR feest :D(H) volgend jaar zeker weer (H) :respect: DJ'S :respect:
Super feest en een zeer goede locatie
Super feest alleen parkeren voor 10 euries was echt waardeloos
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Melvenray
super feest
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
MiesLwd
goed
Miich-ael
Zo wat een gruwelijk feest :D Angerfist draaide weer als van ouds :D
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Ram Relax :bier:
Mikker
vette shit, alleen balen dat het alweer voorbij is, het was zo elf uur
Miss Susie
het was weer met een woord bruut !!
Super feest (Y)!
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
MOURAD!!­:bounc­e::yes­:
ZWAAR VET FEEST !!! SUPER GOED VERMAAKT:respect: :respect:
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Mr. Loki
De industrial was erg geslaagd de rest kon mij niet echt overtuigen! Heerlijke setjes gehoord van TOA,Deathmachine,Tymon, Producer en Hellfish!! :D
Mr. Puta!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!! (H)
Mr.Bom
Heerlijk feest! :respect:
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks :yes: Lekker zonnetje :).. Mental Theo & Charly Lownoise (L) topper van de dag.. :respect: helemaal los :cheer: !
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
MyOwnStyle!­ [HC]
het feest was echt GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: knalle was het!!!!
Márk !!­ :bounce:
zeer goed vermaakt(L) lekker weer,goeie locatie:respect: jammer van die vechtpartijen(N)
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
Natas_­Gabber_­Carlo
ja vond het wel gezellig buiten al die bijen :p
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nielûhhh...
Super feesje!!! Me eige goed vermaakt! (y)
Nien
Super feest
Nienzor
Heerlijk :lief:
Nikki.­ :Harry:
superrrrr! :D
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Nr. 18
Jammer dat de gastenlijst al om 4 uur dicht ging, maar was het kaartje kopen nog wel waard
nrdricardo
top feeest
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
Wat een helden feest wat dit zeg!! Hier gaat Milán voortaan elke jaar naartoe:P
The Hardcore Festival is bigger and bolder, rougher and tougher. In other words sucker: there is no other!:bounce;
Party starter
Dominator blijft een machtig feest!!! muziek was te gaaf...love unexist:D sfeer helaas op t laatst ver weg
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
Pawns in the Game
wat een bruut feest :D overal vermaakt alleen om 8 uur konden me benen al niet meer :O:P
paykoman
was dik feest. toch mooi weer .was bom alleen twee en half u wachten op de parking was er net te veel aan
PEET?!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!! :respect:
PepPerry
Vond het minder dan de vorige edities, maar toch super vermaakt!! :bier:
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Leuk feest, hele dag zowat bij de industrial gestaan, Nosferatu en Daymar nog ff gehoord/gezien. Verder naar mijn doen een goeie sfeer, lekker weer etc, alleen die klote wespen, wat een irritante klote dingen. Omgeving was ook perfect gedaan, beter als vorig jaar. De entree poortjes waren ook eindelijk normaal dat je gewoon kon doorlopen.
RADIUM :respect: !!
pindabeer
geweldig !!!
pindarotsje
Geluid,Locatie,Weer,Organisatie(y) Alleen jammer van die vechtpartijen heb er wel een stuk of 4 gezien.
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pluize­Muizer­t
godver wat een top feest!! :respect:
Pluutooo b)
:kwijl::kwijl::kwijl:
De teleurstelling was groot toen Armageddon Project niet aanwezig was, maar gelukkig was het slechts wat vertraging - hun set was weer om te smullen!! :kwijl: de setjes van TOA, Deathmachine, Bryan Fury, Tymon, The DJ Producer en Hellfish waren ook echt puur genieten. (L) Ik had het geluk om 4x gestoken te worden door zo'n wesp, maar ondanks dat prima vermaakt en weer lekker misdragen. :9 Tot de volgende keer!
PPJ
GEWELDIG :D
PRETTI­GGESTO­ORD
Gruwelijk vet feest!! :jaja: Heb me weer prima vermaakt! :P
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
neet feesje, vette afsluiter ook :P
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis :loser:
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
Rave_Steef
:respect: TERROR :respect: The Vizitor :respect:
Raving Butterfly
Goes meets Tilburg, gezellig :cheer: Erg mooi centraal punt voor alle groepen :D Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan! :bounce:
RebelW­ithout­ACause
KUTGEVECHTEN ( doe er wat aan!! ) maar SUPER gedraaid overal en TOP locatie
gigantisch vermaakt(Y)
riise
Aardig geluidje
Rik - RGX
Gruwelijk vermaakt, zonde van het knokken haalde de sfeer een beetje naar beneden! Erg jammer :loser:
RO3L
TERING!!! WAT EEN FOCKING DIK FEEST!!! WAS SUPER VET :)
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
SUPER LEKKER FEESSIE(y) WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE:p:p
Roberto -o
erg vet feestje volgend jaar weer in Eersel!!!!
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
Rowan
Echt lekker :kwijl:
Roxxxy*
In een woord GENIAAAL... geluid was TOP & het weer zat gelukkig ook nog mee.. volgend jaar zkeer weer
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
vette shit
S/B
heerlijk weer, AniMe (y), Noize Suppressor afsluiter (y)
scaffel builder
zoals het hoort te zijn hard en verstrooit
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party:d
scurdie_­tripkip
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
Semi
netjes (Y)
Senna *
Wat een superfeest! MT& CL de helden van de early!
zeer slechte sfeer al dat knokken
sGeetje
:respect: Geweldig!! :respect: Super naar mn zin gehad!! (Y) kijk al weer uit naar volgend jaar!! B)
Sire[U.A.]
Ik heb me redelijk goed vermaakt ondanks een aantal knokpartijen. Armageddon project,Anime,Radium,Promo v/s D-passion waren zwaar (y):respect:
Sjefkuh
koek koek
Dammnnnn wat een feest :respect: top geluid mooie locatie beter kan gewoon niet :D
Speedf­reaker­20
Was echt een super feest!! mooie locatie,goed geluid,goed gedraaid... en de mensen waren ook erg gezellig.!!
Speedy-Wezep
jeuzz wat een lekker feestje weer
Spinky Fack :rot:
was zeker weer lekker feestje, maar vorig jaar vond ik het toch ietsje beter
Spook
goed feest geen vechtpartij gezien goeie sfeer bij early
spoos :banana:
Top feest (Y) bijna alleen maar @ de main geweest :bounce: alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan :( top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3 :D:D
Stefan-the-Sound
Wat een geweld :respect: 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog :respect: Charly & Theo :respect: Tommyknocker & Outblast :respect: Angerfist :yes: DJ Paul :respect: (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff :D Art of Fighters (Y) Day-mar & Nosfuratu :yes: Neophyte Allstars :yes: great succes. En het weer zat ook nog mee
Steffytjuh
Was echt geweldiggg :D
Steve_91
Dikke sets, gezellige mensen, en goede vrienden.. GEWELDIG FEEST!
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
GEKKENHUIS :respect:
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
T9
heerlijk feesie :-D
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
Tassie­j(F)(K­)
Topfeest,super vermaakt!! :D:D
TecniQ
wat een ge-wel-dig feest!!!! :respect:
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
terror_­michael
super feest ! :D heb me prima vermaakt:P volgend jaar ben ik cker weer van de partij.
terrording
grandioos! :jaja: :bounce:
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
Tha Clown
Topfeestje gehad in de Industrial (H) .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien 8) ... Tymon :respect:, DJ Producer (Y)(Y) en natuurlijk Armageddon Project (L) .. En wat een weertje :D(H) .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij :X :looser:
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent (L) ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien :D
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
Zeker wel een lekker feestje (Y)
Tieske!
Prima Feestje, Niks mis mee!!! :respect:
TIFFANY..!
was gezellig :D
TILT
super na me zin gehad:bier:
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
BAL DA DIG!
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer:S veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Toiner
Radium was de set van de dag!!! verder was et ook zeker een geslaagd feestej:D
Tom013
wat een feestje weer zeg:D prachtig weer kk harde muziek en zwaaaaar mooie vrouwen :kwijl: wat wil je nog meer????:bounce:
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt :D!
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
Veer :)
Lang geleden dat ik naar een hardcorefeest was geweest maar heb me zeker weer vermaakt!! :D
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
Bijna alleen in de industrial geweest, was me een waar toppertje daar! En dan dat weer:D
Goed gezellig feest, jammer van al die vechtpartijen :/
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
wendelaa
echt super vet :cheer:
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
whothe­fuckis­simon
bijna Nature(L)One oléé olééé !
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
Woosy
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz :respect: Charly Lownoise en Mentale Theo :respect: echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien ;)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
X-Qlusive K
TERING deze was vet :D NOIZE SUPPRESSOR LEGENDARISCH! Een van de beste HC sets ooit..(L) topweer, topsfeer, kortom super :D
Charley Lownoise & Mental Theo --------------> Geweldig!! :respect:
Zero-Cool
super dag, lekkere early! :respect:harly en THeo:respect: en een goede afsluiter op de main! Plus het geluid was niks om op te klagen geweldig!
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
zwevan
egt een geweldig feest volgend jaar zeker er weer bij
Zwim!
Te ziek...
Suuuuuuuuuuuuuuuuper! :)
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
~~ARMIN~~
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO:respect: erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen(Y) En tsja, veel grote vechtpartijen...
We will.. We will.. Rock you! Radium held! :respect: (L)
•Merie•
Lekker hoor:Dgoeie locatie,me prima vermaakt! veel bekenden, Jammer van de rare sfeer:S
®eum
Geweldig feest, geweldig geluid, geweldig weer, masterlijke opkomst, klote parkeerregeling!! Tjha en waar is die ruzie op n feest nu voor nodig? Op naar de volgende keer!(L)
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt (Y) Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. :bounce: Trommelvliezen bounce'den als de brandweer :K Heeeerlijk!!!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)