Geluid, muziek en het weer was super Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen
Dominator is & blijft een geweldig feest!! Nieuwe lokatie is egt super Geluid was best lekker Alleen jammer dat ik er nie egt in kon komen qua los gaan
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal voor een heel lief meisje
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
zwaar genoten !!! was echt super genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee
There ain't no party like a alcoholic party. Hij was fijntjes hoor. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent en nog eens
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo
was weer ubber bruut supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
Was zeker wel een dik feest ! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten .... even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak
Was weer een goed feessie! Lokatie ook top. Sfeer was overdag geweldig, alleen 's avonds was hij nergens meer te bekennen helaas! Tymon made my day! Gucci wearin' mothafuckas!! NT001!!
zo net thuis, eindelijk van het parkeerterrein af, onderweg naar huis nog een hendig ongeluk gezien op de A2 ik hoop dat ze het er goed van af gebracht hebben wel een domper na zo'n feest ,maar op het feest zelf heb ik het goed naar mijn zin gehad
het was weer top mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!!
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
Vet feest Early
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!!
Dominator 2009: Lekker weer Teringherrie alom Gezelschap Spierpijn Geen Manu Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine DJ Paul Vechtpartij Rare mensen! Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen!
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
Goeie sfeer, Lekker weer Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
Puik ! Jammer dat de benen het op een gegeven moment lieten afweten
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt! Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..
Wat een feest Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats
Dit was weer een van de betere feestjes alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
echt belachelijk duur!!..mainstream hc zuigt!! teveel mooiboys + opmaakpopjes!! overdag is ook kut!! hele dag in industrial en hong kong violence gestaan Narotic vs Nevermind helden v/d dag met gitaarterror
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS Endymion Day-mar/Nosferatu Negative A onverwacht
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
ik vond het geweldig vermaakt met me dochter ,en ja jammer van die vechtpartijen,gelijk verwijderen!!! En van het parkeerterein afgaan was echt een zware ramp.....
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer .. verder terug reis in de auto SUPER! en daarna lekker met me vent mee .. dus al met al.. voor my een geweldig waard.. thnx sgatjes
Jammer van de main zag er goed uit maar tog hardcore italie super dikke tent alleen mocht wel wat groter Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys en de 2 act's van noize waren super
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim, en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed DJ's die ik gezien heb allemaal goed en wat gingen die mensen los Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag Op na dominator 2010
DOMINATOR Locatie was echt relax Organisatie was goed Art of Fighters DaY-már vs. Nosferatu Noize Suppressor The Vizitor Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk
Tymon man vd dag verder TOA, AP, D-spirit & Negative A op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster Manu Le Malin, wat een ontdekking en natuurlijk D passion vs Promo top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
vond het erg gezelig. eerste keer dominator maar zeker niet de laatst, early vond ik wel tegenval maar italian maakte het goed. jammer van de vele bokspartijen
GE-WEL-DIG Wat een TOP feest Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Vuurwerk was ook tof btw
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was ) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show
Zo mensen was kk bruut jihaaa.. Armageddon project, Tymon ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial
Heel dik feest, Muzikaal Hoogstandje, The Dj Producer en overal snoeihard geluid ! jammer van die vechtpartijen. maar daardoor laten we het natuurlijk niet verpesten!
Geweldig feest
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid was gezellig manne!
DOMINATOR !!!!, Catscan, Noize Suppressor, Tommyknocker, Endymion >> Rocket Fuel! J en S bedankt
Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen Vechtpartijen mja focking s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje als ik had gereden lag die omver! Maar da hoefde niet blij blij blij en mja vind jouw ook
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer Top Locatie Het was ook goed EN DAN HET GELUID Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass Krijg nog kippevel van als ik eraan denk Neophyte Records Allstars Walking the line
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! Toen Tymon Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. Min punten voor de organisatie (N)
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los! Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo Maar wat een weer en Noize Suppresor en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk Écht goud
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water . Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Leuk feest, hele dag zowat bij de industrial gestaan, Nosferatu en Daymar nog ff gehoord/gezien. Verder naar mijn doen een goeie sfeer, lekker weer etc, alleen die klote wespen, wat een irritante klote dingen. Omgeving was ook perfect gedaan, beter als vorig jaar. De entree poortjes waren ook eindelijk normaal dat je gewoon kon doorlopen.
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
Industrial zaal rouleerde!!! Daymar, Nossie, Tymon & Producer mannen en vrouw van de avond!!! Zwaar goed vermaakt met de hoevelakense terreur bende...
Goes meets Tilburg, gezellig Erg mooi centraal punt voor alle groepen Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan!
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. vooral de industrial tent echt knalle !!!
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
Wat een geweld 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog Charly & Theo Tommyknocker & Outblast Angerfist DJ Paul (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff Art of Fighters Day-mar & Nosfuratu Neophyte Allstars great succes. En het weer zat ook nog mee
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. voor die dj's daar
Topfeestje gehad in de Industrial .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien ... Tymon , DJ Producer en natuurlijk Armageddon Project .. En wat een weertje .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller Setjes van de dag TYMON & Promo vs D-pasion Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken
heb me cker goed vermaakt haha feest doorgaan zow noize suppressor
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt !
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz Charly Lownoise en Mentale Theo echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen En tsja, veel grote vechtpartijen...
Super Feest!
party party hoor iedereen was um dik der aan hahaha
Geweldig feest, geweldig geluid, geweldig weer, masterlijke opkomst, klote parkeerregeling!! Tjha en waar is die ruzie op n feest nu voor nodig? Op naar de volgende keer!
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. Trommelvliezen bounce'den als de brandweer Heeeerlijk!!!
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator