Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1586), anoniem (3300), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1450), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
!!!!!*EVAN
zooo vet he:D!
Zeer goed vemaakt:D Idd rottige bijen:( en de nodige knokpartijen. maar lekker geafterd op parkeerplaats tot half 5:P
!!Reno!!
Heel vet feest!!! ...main was goed!! The DJ producer...man van de avond! Was gezellig met m'n meisje en de rest;)
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
# Joey
Echt een GENIAAL feest! Charly Lownoise & Mental Theo, Promo&D-Passion, Noize Suppressor, Tommyknocker, Neophyte Records All Stars, geweldig! :respect: Super dagje gehad! Organisatie, Gezellige Mensen, Laura, Wout en Sander; BEDANKT! :respect:
Super feest! Heb me uitstekend vermaakt, alleen jammer van die zieke lui die gaan vechten daar!
Heel goed feest gehad! (Y) Super Gezellig :D
Heerlijk gefeest! :D
'Mukkes
Super!!:D alleen beetje jammer van het einde, 2 uur stil staan op het parkeerterrein:/
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
:jaja: :kwijl: Dit Was Zeker Weer Het Feest Van Het Jaar :respect::respect::bounce::bounce:
HELEMAAL GEWELDIG!! Wat een top dag (L) :respect:
:cheer: :D
(H) Perfect by Nature (H)
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! :woep: Leuke mensjes weer leren kennen :cheer:
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat een feest, GE-WEL-DIG (l) Volgend jaar wederom erbij, de helden van dit feest vond ik toch wel,:respect: Noize Supressor, Endymion, Nosferatu en niet te vergeten Neophyte Records All Stars :respect:
(K)Miesie(K)
sooow charly lownoise en metal theo, make my day :respect: heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk? ;)
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Was geweldig:D...Mooi geluid, mooie omgeving en supersfeer!!:D...Volgend jaar zeker weer E3 jongens!
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
Wat een super feest!!! Dj Only :respect: en natuurlijk het einde @ de Mainstage (L)
**Mar[isa]
(Y) Voor Dominator en alle :respect: voor Radium !! (L)
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
*..Sannee..*
Heerlijk feestje, ondanks ziekte toch heen geweest en me lekker vermaakt(H)
*._Claud_.*
geweldig!!!!!alles super goed geregeld!!en geluid wowww (L)
*­[M]aad­iieJj!­~
1 woord GEWELDIG!! :D
:bier:
*B@LLEBO*
Vet weekendje:respect:
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*­FemmyL­icious­*­
Domintor domineert!!!! :D
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
Niks anders dan: (L)
*Lesje
Vond ut sfeerloos :( en ut stonk als de ****** bij de main :dood: nee teleurstelling van Dominator :@
*Mystica*
Geluid, muziek en het weer was super :D Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen (Y) :D
*ReblletjuH*
SUPER!!!!!! :respect: heb ut egt nah muh zin gehad ondanks de vechtende kinders;)
MAXIMAAL FEESJTE VOLGEND JAAR ZEKER TERUG!!!!
*­TeRroR­BiTcH*­89
NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect:
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
vette shit :D
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
--patriesje--
vorige 2 edities vond k beter, die vechtpartijen :@ Verder toppp!!
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
-=­terror­gevaar­=­-
het feest was gezellig, goeie muziek, lekker weer. alleen jammer dat de sfeer weg was na die vechtpartijen
-floortje-
Wat was t weer heerlijk! (L) dominator
-Floris-
heb een prachtig dagje gehad! weer was veel beter dan ik had verwacht en heb lekkere setjes gehoord :D vechtpartijen niks van mee gekregen
-GMRT- DOLLE
vet gespetter opgezette tetter durgewinterde etter hellfish was enorm ent heel industrial gestorm:respect:
-Senders
Er niet veel nieuws meer te vertellen Twas Top (Y):respect: Lownoise & Theo (Helden) :respect: N.R.A.S ook top volgend jaar zeker weer :D
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
-Wiel
Geweldig Heerlijk gedraaid masterlijk
-X-ASHLEY
Was super vet feestje!!! :D
Chill feestje, maar heeft mijn verwachtingen niet waargemaakt...
.,Robin,.
was zker masterlijk feestje :respect:
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
Heerlijk, heerlijk (L)
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
100 % Westlander :smoke:
GEWELDIG--> geen andere woorden voor :D
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
:bier: Kale Æ
Lokatie was wel wijs maar vond andere jaren een stuk beter! Laatse 2 uur waren wel ff flink los nog :bier:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
:bounce: terror junky :bounce:
geweldig feestje gehad weer lekker verrot het weer was ook goed te doen jammer van die ene bui maar verder toppie Dominator :respect:
:bounc­e:Hakk­uhMama­:bounc­e:
heyzzz was weer een topfeestje! op naar volgend jaar! en goeie locatie
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Goed te vreten echt een wreedfeest
:bounc­e:Waus­eling*­Himsel­f:boun­ce:
heb me zekker goed vermaakt..lekker weer,goed geluid, de dj's draaide ook goed
maine draaide slecht , andere tenten was beter , geen sfeer dus al met al LOU BOUT
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
dominator 2009 geslaaaagd:D!
;­) Just me ;­)
:beer: Super Feestje :beer: en nog beter dan vorig jaar :D :respect:
<<<<TERREUR AAN JE VOORDE­UR>>>>
prachtig
<Rob>
Was weer een goed feessie! Lokatie ook top. Sfeer was overdag geweldig, alleen 's avonds was hij nergens meer te bekennen helaas! Tymon made my day! Gucci wearin' mothafuckas!! NT001!!
Was een Super feest :D..Main en Early waren top (Y) Volgend jaar weer op het E3 :cheer:
ik heb al weer heimwee:s ik wil nog ff knallen
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[ r_­AW ] Detoxicated
mwoah... :( maja Tymon :respect: Promo & D-passion :respect: Dj Producer :kwijl: en Hellfish :lief:
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[*N]ienke
:respect: TOP-locatie..!, Rag,Rag,Rag,Reng,DengDeng..... :respect: ODE aan de Industrial en Terror tent... :D Jezus wat heb ik een ZALIGE dag gehad!:D:D:D:D
[040]S­teffie­e:smok­e:
Zeer geslaagd feestje alleen jammer van die vele vechtpartije :no:
[077] Reneetjuhh
jaaa was heerlijk feestje! jammer van dat anabole gastje voorin die beetje stoer deed!!! kneusjee!
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[G]abb­ermui[­S]
SupeR..!!!!
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijk, dank aan iedereen die dit mogelijk maakte en de support bij de optredens! :respect:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
heeeeeeeeeeerlijk feest gewoon :kwijl:
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[OKP]KNABBEL
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
Vet feest (Y) Early :respect:
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[SF] MR.­ Space :vaag:
Industrial:cheer::lief:maar die parkeerplaats:( wat een chaos :O
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[T.­H.­O.­T] [NL] † Early Hrdcre † [69]
ik heb me echt goed vermaakt en het weer zat ook mee dus_O_
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[UDEN] Sander
leuk:)
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
Was weer van de goeie:D
_Tim
Zonnetje werkte goed mee, superfeestje! :) Bryan Fury en Producer mannen van de dag! :respect:
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
lekker geluidje :D en super weer :bier:
Aggiestyle
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
Alcoho­llande­r :bier:
zwaar kicken weer !
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
Heb me prima vermaakt.... Vond vorig jaar de main mooier, maar dat mocht mijn pret niet drukken. Op een gegeven moment stond er 60 man te knokken met de smijters, beetje jammer, de HC Italia tent heeft alles weer goed gemaakt. Naar buiten toe was minder, was gelukkig nog genoeg in de sfeer om er alsnog een feestje van te maken, maar al met al behoorlijk minder.Zet die hekken dan open!!
Amazinnn'
Goeie sfeer, Lekker weer (y) Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen :D Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet :( en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur :P
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
was echt een superfeestje:D heb het erg naar me zin gehad :cheer:
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
Geweldig:D!
mals
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
was domineerend B)
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
B4S1986
KEIHARD!
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Baztard
Producer blijft gewoon een held :respect: voor de rest prima vermaakt en een lekker weertje
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
Bobbie­:banan­a:
Wat een feest:respect: SUPERRRR:bier:
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Boudewijn
wat een schijt feest ...
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
brintajunky
super feest gehad was de reis vanuit delfzijl meer dan waard
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Beste feest 2009 voor mij!
Bumba
vond het weer een geweldig leuk feest. Veel bekende gezien en leuke mensen leren kennen
:respect: Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
chrono
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
prima vermaakt!! :D heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten :@
Cindyy!
TOP!(L)
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Cor.S
was erg gezellig..
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D.V.D
superrrr feest!! :respect: ,, see you next year!
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
DaanBaa$
Dolle boel :D
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani*
Super vette locatie, geluid bij de main was lekker, sfeer iets minder maar zeker geweldig (Y)
Was een superfeest(Y) heb me goed vermaakt sfeer en muziek was helemaal (Y):D
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
De echte Raven
Amasing it was (l)bad just that some idiots try to kick eachothers heads
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
De party-schranzer
patje af:P
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
dirkel
geweldig feest!! super setjes gehoord!!!
Dizruptor
zwaar topfeestje weer zoals verwacht:D dik vermaakt:bier: en wat hebbe we het getroffen met het weer B)
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
DJ_Profiler
Early hardcore!! The Horrorist :respect: Panic, Stanton, Charly, Theo goed!! Mooi feesie
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
dotheSamba
zwaar kickuh feest
Was helemaal top met jullie schatjes (L)
Dryade
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS :no: Endymion (Y) Day-mar/Nosferatu (Y) Negative A onverwacht :D(Y)
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
Early Raveteef
zeer zeer geslaagd feest! Super sfeer :D alleen die wespen waren kut .. :P
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
eeuwige gabber
ja goed feesie alleen jammer van de vecht parijen ... en die kk wespen
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elbert­Rosenb­rand
Jammer van het vechten, heeft heel me dag verpest:( voor mij geen hardcore feestjes meer.
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
Ennair
Waat 'n fiest!
Enniie­:cheer­:
Eerste keer dominator! Heb me heel goed vermaakt :D
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Feller
Locatie en sfeer waren super Geluid ook keihard :D al met al een topfeest :cheer: volgend jaar weer :cheers:
FIDDY' FSH
Wanne gek wat een feest !!! Echt niet normaal gekkehuis, super gedraaid, super geluid en super weer !!
Flexxx
Geweldig!
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
3 keer zot !
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
gekkegabber
super feest! :D:D
Gino MoH
Great Succes ! Prima weer en mooie Locatie
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
H@­rdcore4life
Het was een super geslaagd feest , !!!
Was echt super vet! Main en Early waren geweldig!
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
lekker!
Hardcore_­Octaaf
Top sfeertje, heerlijke muziek en super weer! Wat wil je nog meer??? :bounce: (Y)
hardstyle_­aap
was super (Y)
Leuk feest alleen word een beetje moe van die mensen die alleen willen vechten blijf lekker thuis ofzo :loser:
Op en top geweldig op het feest zeker geen aanmerkingen alleen de PPlaats was kut reden pas half 2 de parkeerplaats af :S
HC-Tasjaa-WL
Was weer helemaal leuk :D lekker weer :D mooie muziek :D veel clubkutten :S maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam :P
Heb je?
Ontzettende vette party alles weer top geregeld.
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
Dominator was een top feessie!!! Heb me prima vermaakt daar!!!
I l s e (F)
Wat een heeeeerlijk feestje... :respect: Mooi weer gehad... Vond het super.... :d (K)
I Rule So Fuck You
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim(L), en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
Locatie,Geluid was perfect (Y) Angerfist,Neophyterecordsallstars(Y) tering wat en feest
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
Janneke_­:doeti­ewoep:
Jaja lekker hoor :cheer: Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan (Y):D.. GEWELDIGE lokatie :D En wat een geluidje bij de main zeg (L) Super super feest :D:D:D
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
jarjar 040
gewoon geweldig goeie muziek veel bier en veel vechten haha
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Jenso
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster :respect: Manu Le Malin, wat een ontdekking :D en natuurlijk D passion vs Promo :respect: top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
d passion vs promo:respect: noise supressor live:respect: sfeer was ver te zoeken! maar was een heerlijke party
Jerriet :bier:
zwaar vet feest! Geluid goed hard, weer was echt geweldig.. Kan even geen slechte dingen bedenken.. GEWELDIG!!!
Jesley :bier:
Goed feessie(y) was alleen te moe van de nacht ervoor aankomen in nl... Goed weer lekker gedraaid:) alleen beetje kut dat vechten steeds:(
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
Jiieehaa:[
heerlijk :K naar mn zin gehad(Y)
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
JukieO:)
AMAZING(L)
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
Kapitein Zuipschuit
Prima vermaakt ! Goeie sfeer ( althans wat ik gezien heb ) geluid goed , veel bekenden en lekker weer (y)
KatrienD
super vermaakt ! :beer:
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Kellse
Super vet! Goed geluid! Lekker weer! prima vermaakt.. en wat een sets :D
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
Kevin (Dream Chaser)
mooi feestje, volgend jaar weer hopelijk weer op deze locatie:D
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
KICKIN HARD
Superfeestje man! Charly & Theo.. helden :respect: D-passion & Promo waren ook echt super!! (Y) (Y)
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
GOED VERMAAKT (y) HELLFISH VET VOOR ZOLANG HET DUURDE
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
Kleva
Maar de helft meegemaakt, en toch nog één van de beste feestjes in tijden
kloenos
WAAAAAAH Wat een Heerlijk Weer Geluid Goed HARD JAAAAH GRRRRR
knalaapie
echt geweldig feest goed vermaakt alleen kut met parkeerplaats verlaten 2 uur gewacht
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
der A kel!!!
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
Kuyt77
Zullen we het voortaan elke maand doen dit feest? wat een feest!!! heeerlijk!!!!
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
L@nge
EEn te vet feestje geluid was egt super en de main zag er dik uit
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
weertje was goed, veel bekende en goed geluid meestal! Producer en Bryan Fury zijn koning!
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
Lauwss' ..
Angerfist Again :respect: Jammer dat wijn niet te pruimen was, maar is vergeven ;) denderend goed feessie geweest :D
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
LILALOE
vorig jaar was veeeeeel beter, maar heb me goed vermaakt met me krokodil/varkensneusje (L). superweekendje gehad schat <3
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
little-girl:b­ounce:
was in een woord geweldig! prima vermaakt :respect:
Loeze :loser:
:respect: Radium :respect: Jammer hoor van die vechtpartijen.... Verder super vet feestje
Te gruwelijk:D
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
heerlijk feessie, vooral de uprising dominators area was top! jammer alleen dat het 5 kwartier duurde voordat we dat terrein eindelijk afkonden..
lucje_b
hij was weer heerlijk:D toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord:yes: goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer:respect: wat een dikke set was dat:kwijl: en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje ;)
Geweldig feest gewoon goed georganiseerd mooi terrein alleen jammer van die vechtpartijen
Luuk/St
alles goed!
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
M.arlon (F)
Misschien wat minder moeten feesten de week ervoor :P Organisatorisch zat het goed in mekaar maar verder totaal geen sfeer, en setjes + geluid waren om te janken!! Security vond het weer nodig mensen onnodig lastig te vallen :no:
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
Super feest alleen parkeren voor 10 euries was echt waardeloos
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Wat een topfeestje, early rave :respect:
Mart-'n
Geweldig afsluiter van Noize Suppressor @ mainstage
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
Martij­n:boun­ce:
wat een dag! d-passion en promo was te vet en natuurlijk noize suppressor!:respect:
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Mek
you wanna see bad-ass motherfucker ? I show your bad-ass! :respect: Master feest :bier: niks te klagen(Y)
Melvenray
super feest
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Mevrouwtje Peggy
mooi feestje (Y) Graag gedaan Pim ;)
Michel :beer:
Leuk feestje, geen vechtpartijen gezien, toppie (Y)
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
MiesLwd
goed
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
Dit weekend was te gek!!! (Y)
mikkechick
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! :[ ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand :lol: heel mn kamer onder het zand nu 8) werd super gedraaid, setje van paul :kwijl: yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie! :D
mikuu
was dikke shit:d goei sfeerke en goeie mensen
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Miranda...
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland :no:
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
Miss.­Hardc0re (L) Tony
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst :D Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen :D
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!:woepwoep:
MitchellCBS
overdag viel et me een beetje tegen, s'avonds kon ik er wat beter inkomen maar al met al gruwlijk vermaakt!!!
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Mr. Loki
De industrial was erg geslaagd de rest kon mij niet echt overtuigen! Heerlijke setjes gehoord van TOA,Deathmachine,Tymon, Producer en Hellfish!! :D
Mr. Puta!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!! (H)
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Mrtn;
alleen beroerd dat je toen je rond 23 uur bij de auto aan kwam nog 3 uur moest wachten reden kwart voor 2 weg :s
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
Ben verdomme ook gepikt door een wesp. Voor de rest was het echt wel VET
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
Márk !!­ :bounce:
zeer goed vermaakt(L) lekker weer,goeie locatie:respect: jammer van die vechtpartijen(N)
N*E*R*D
alleen speedcore was vet! en het water was te blauw...
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
Natas_­Gabber_­Carlo
ja vond het wel gezellig buiten al die bijen :p
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
Nevz
Heel vet feest! Volgend jaar weer! DJ D & Amnesys :respect:
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nien
Super feest
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
dit feest was echt super volgend jaar cker weer
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
Nr. 18
Jammer dat de gastenlijst al om 4 uur dicht ging, maar was het kaartje kopen nog wel waard
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
gvd wat een kk vet bruut buitenfeest vechtpartijen zit allemaal tussen jullie oren heb helemaal niks gezien hihihihi
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
P.Cox
Supervet! mega geluidje!! Goed geregeld :D
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
Partykicker aka Tono
Zwaar dol feest niets op aan te merken :D alleen al die ruzie's.................
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
patricia2678
helemaal super!!:D lekker weer!, top locatie!, goeie dj's!, en geweldige mensen
Pawns in the Game
wat een bruut feest :D overal vermaakt alleen om 8 uur konden me benen al niet meer :O:P
Peeertje
Helemaal goud :D laatste 2 uren op de main waren maximaal:D
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Leuk feest, hele dag zowat bij de industrial gestaan, Nosferatu en Daymar nog ff gehoord/gezien. Verder naar mijn doen een goeie sfeer, lekker weer etc, alleen die klote wespen, wat een irritante klote dingen. Omgeving was ook perfect gedaan, beter als vorig jaar. De entree poortjes waren ook eindelijk normaal dat je gewoon kon doorlopen.
Industrial zaal rouleerde!!! Daymar, Nossie, Tymon & Producer mannen en vrouw van de avond!!! Zwaar goed vermaakt met de hoevelakense terreur bende...
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Pit_­Tek aka Terreur
zwaar vet gewoon en dan ook nog een bavaria echt relax
Pluutooo b)
:kwijl::kwijl::kwijl:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Professor otto
Was een heerlijk feest prima vermaakt geluid super alleen beveiliging iets te aanwezig:S
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
PUCKDOEI
heerlijk feestje, juiste mensen echt super!:)
Puur.Eva
't feest waar ik zolang op heb gewacht, wederom geweldig! (L) super locatie, leuke mensen, goeie sfeer, en heerlijk geluid! (L)
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
PwaAAU­UUQaaa­aauiCk­!!!!­
(y)
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
ram B ofwat ?!­
Knaster feest... aleen dik 2 uur wachten voordat je eindelijk van de parkeerplaats weg kon rijden was echt :looser: :frusty:
Rampestampe
Super feest vette afsluiter noisesupressor op de main (Y)(Y)
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
Rave_Steef
:respect: TERROR :respect: The Vizitor :respect:
Rebecca(L)
SUPER:kwijl:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Rempie20
vet feest, perfect geluid, mooie locatie volgend jaar weer!! hopelijk dan wat dichter bij huis
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
Renzu
Anime! :kwijl: En charly en Theo! GeWELDIG!
Ritchie040
Dik geluid! Leuke locatie. barpersoneel was goed & het mooie weer!
Goed feestje!
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
Rowan
Echt lekker :kwijl:
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
S.S.D.D.
Super feesje :D The one and only Dominator!!
S/B
heerlijk weer, AniMe (y), Noize Suppressor afsluiter (y)
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
Schrk
Mooi feessie!:D jammer dat pater hier niet bij kon zijn!
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party:d
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. :D vooral de industrial tent echt knalle !!!
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Dik feest !! Panic vs. Stanton in de Early :respect: Tommyknocker gruwelijke afsluiter !! :honger:
Sire[U.A.]
Ik heb me redelijk goed vermaakt ondanks een aantal knokpartijen. Armageddon project,Anime,Radium,Promo v/s D-passion waren zwaar (y):respect:
Wat een heerlijk feestje(L)
Lekker feestje!
Dammnnnn wat een feest :respect: top geluid mooie locatie beter kan gewoon niet :D
SnellyHelly
VETTE SHIT TAMMO!!:bier::bounce:
Speedy-Wezep
jeuzz wat een lekker feestje weer
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
StereoType ™
NOIZE SUPPRESSOR THE DOMINATORRRRRRRRRRRR
Steve_91
Dikke sets, gezellige mensen, en goede vrienden.. GEWELDIG FEEST!
top feessie (Y)
GEKKENHUIS :respect:
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
Stuif
En of het weer knallen was dit jaar! :D
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
suusje 215
was echt weer helemaal top vandaag alleen jammer van al die vechtpartijen maja doe je niks aan
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
Sweetn­ess31(­L)
wat een feest weer :respect: mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar (L) NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag :D flyeren om 11 uur was ook gezellig (H)
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
T9
heerlijk feesie :-D
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
tekton_­hardcore
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish _O_) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
Lkkr feestje, maar kan niet tippen aan vorig jaar :kwijl:
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
The Hellfire
Deze was weer net zo goed als alle vorige dominators!! op naar de volgende!!! ;-)
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
thrillseeker
NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tieske!
Prima Feestje, Niks mis mee!!! :respect:
BAL DA DIG!
Toiner
Radium was de set van de dag!!! verder was et ook zeker een geslaagd feestej:D
Tom013
wat een feestje weer zeg:D prachtig weer kk harde muziek en zwaaaaar mooie vrouwen :kwijl: wat wil je nog meer????:bounce:
Tommy-Lee
Paul, Panic, Charly en Theo :respect:
Trammelanda
Opzich best goed vermaakt! Maar geef mij maar gewoon indoor! Sfeer was niet om naar huis toe te schrijven. verder super!
TraumaTek
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Cker klapfeest, next year:)!
Zeer goed feest (l) mainstage vond ik minder... Early was te lekker gewoon :$ ;)
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
HEERLYK FEEST ! zeer vermaakt, lekker weer erbij, soms beetje geregent wat zo over was, super feest ! (Y) :bounce:
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vic'
zeer fijntjes, vorig jaar meer een topper te noemen! that's all..
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
Volvo V70
leuk leuk
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
Bijna alleen in de industrial geweest, was me een waar toppertje daar! En dan dat weer:D
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
WENDYTJE (L) WENDYTJE (L) WENDYTJE :P
WAS EEN SUPER TE GEK FEESSIE, MOOI WEER, LEUKE MENSJES (Y) ALLEEN DIE VECHTPARTY BEETJE JAMMER MAARJA
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
whothe­fuckis­simon
bijna Nature(L)One oléé olééé !
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
willem­ientju­h!!!­ 1403
yeah!!! heb me goed vermaakt zoals elke editie van dominator tot dusver!!!!
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Wat een topfeestje, Charly & Theo :respect: & Noize live! Gezellig groepje!
xanneke
superrrr feest..:D
Zjorahn:[
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
Zwim!
Te ziek...
{.Ineke.}
Mental Theo(L)! Was Gezellig..
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
~~ARMIN~~
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO:respect: erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen(Y) En tsja, veel grote vechtpartijen...
party party hoor :D iedereen was um dik der aan hahaha
† JuTEK²³ †
super vermaakt in de terror !! :bounce:
Vermaakt, 't kon beter!
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
•Merie•
Lekker hoor:Dgoeie locatie,me prima vermaakt! veel bekenden, Jammer van de rare sfeer:S

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)