Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1602), anoniem (3320), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1573), sweetdreamsss (1458), Dynamike (2159), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!!!!*EVAN
zooo vet he:D!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
"nick"name
heel ziek feest
# MLOUS
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes :lief:
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium :s zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN :respect:
Heerlijk gefeest! :D
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
(6)Dut­chie(6­)
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al :roflol: wordt dus een nieuwe uitzoekken B) voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! :respect: heerlijk gedraait
(6)Gek_­Kabout­ertje(­6)
wespen??? vechtpartijen?? niks gezien:S feestje wel gezellig alleen zulke luie benen dat het het voor mij wat verpest:(
HELEMAAL GEWELDIG!! Wat een top dag (L) :respect:
(H) Perfect by Nature (H)
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! :woep: Leuke mensjes weer leren kennen :cheer:
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
vette shit,alleen die fucking wespe moge vor mij wegblijve:P
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**??**
echt heel erg slecht dat de gastenlijst om 3uur dicht ging we hebben echt vet veel moeite moeten doen om als nog binnen te komen verder radium:respect:
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
*+*+­Hannes+*+*­
In 1 woord GE-WEL-DIG!!!!
*..Sannee..*
Heerlijk feestje, ondanks ziekte toch heen geweest en me lekker vermaakt(H)
:bier:
*Bless*
Producer _O_ Hellfish
*D@@N*
MEGA :D
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
*Lesje
Vond ut sfeerloos :( en ut stonk als de ****** bij de main :dood: nee teleurstelling van Dominator :@
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
- Naomi86
itstekend vermaakt!! Charly Lownoise & Mental Theo SuperHelden!!! (L)
Wat een heerlijk feestje! Dik genoten.. set van Sceletor heeft de dag gemaakt! :respect: en wat een fijne mensjes om me heen (L)
---->BoB<----
echt goed vermaakt(Y)...en gwoon een super feest:D
--patriesje--
vorige 2 edities vond k beter, die vechtpartijen :@ Verder toppp!!
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
-den-
power rangers
-Lellebel-
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
-Sjors-
Hardcore Italia :cheer: ging zkr goed los daar, zkr een goeie dag gehad daar :D
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
Heerlijk, heerlijk (L)
Was egt een super party!:D geluid was egt dik mede met een vette locatie!
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
1231-1321
Neophyte records allstars!!! Is da wa! :D
2 Bajes
Super! (y) Hardcore Italia :kwijl: veel gezellige mensen, op die stakkers na die moeten vechten rot toch op joh!
8)HAKKUH-TAKKUH-TERROR8)
HELLFISH8) de tering wat een platenkeuze(Y) volgend jaar weer hier AUB
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bounce: DaSanniej :bounce:
dik feest :lief: Volgend jaar zeker weer!!:D
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
was cker een te goed feesy:D alleen de muziek kon wel iets harder vond ik:D maar verder uitstekend vermaakt:D:D
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Super feestje :bounce: E3-strand mag blijven :D :respect: AOD & Q :respect: petje af!!!
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:Hakk­uhMama­:bounc­e:
heyzzz was weer een topfeestje! op naar volgend jaar! en goeie locatie
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
Geniaal feesie weer!
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
Vet feest! Precies zoals een hardcore festival moet zijn! :lief:hardcore italia! Lekker sfeertje ook, geen vechtpartij gezien!
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
heerlijk!!
:no:
:looser: Terror-Fietsbel ..­†..­
Zeer geslaagd! :yes: Erg gezellig gehad! Bier ging er goed in :bier:
:rot:s­peedco­re hooligirl:[
was wel goed ondanks die kk ruzie's:@:@
dominator 2009 geslaaaagd:D!
<<<<TERREUR AAN JE VOORDE­UR>>>>
prachtig
Was een Super feest :D..Main en Early waren top (Y) Volgend jaar weer op het E3 :cheer:
>ANN<
Goede sfeer, gezellige mensen, lekker weer, goede muziek, sterke drank... Wat wil een mens nog meer? Geen knokpartij gezien overigens.
[*N]ienke
:respect: TOP-locatie..!, Rag,Rag,Rag,Reng,DengDeng..... :respect: ODE aan de Industrial en Terror tent... :D Jezus wat heb ik een ZALIGE dag gehad!:D:D:D:D
[A.­V.­I.­]Early­Kleppe­rkoet :lock:
kk lekkere early ;D
[A]nne(f)
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats :nee: en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
[B]rya­n[HC][­070]
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand ;)
[CSR] Frankie
wat een super feest:D was super gezellig met jullie:bounce:
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
Was echt een heerlijk feestje! Vond de locatie ook super, alleen ongelooflijk ver weg:( maar het feest maakte alles goed! (Y)
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ichel81
Was harddddd:p Echt super gek feessie en goeie locatie :respect: Noize Supressor en Unexist :respect:
[M]ikies
:respect:
[NFN]Erik
Crisis @ Dominator!
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
[NL] Lex
Hong Kong Violence:Respect: The vizitor & STK:respect:
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
[NL] Sir Drinks a-Lot [NL]
in een woord GEWELDIG:bounce:!!! Locatie,Geluid,Weer alles perfect(Y) kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar:D hopelijk wel weer in de richting:)
Vet feest (Y) Early :respect:
[RBA]
Lekker Feestje!! Industrial & HC Italia :respect: Lekker weertje ook, dus helemaal goed!
[SAG] hakkuh bassie [HC]
Super feest:D volgend jaar zeker weer! Unexist:respect:
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[UDEN] Sander
leuk:)
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
Leuk feest maar idd achterlijke rellen, ga mekaar in een bos telijf overjaarse voetbal pubers :looser;
[WBS] Joker.­one
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost :bier:
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
Was weer van de goeie:D
_Tim
Zonnetje werkte goed mee, superfeestje! :) Bryan Fury en Producer mannen van de dag! :respect:
super feestje :D:D:D geweldig gewoon heb er geen woorden voor ;)
All_bundy
Dit was zeker weten een bruut feest! Nog beter dan vorig jaar! Locatie was perfect ! Neem de volgende keer wel een vliegenmepper mee :P
Heb me prima vermaakt.... Vond vorig jaar de main mooier, maar dat mocht mijn pret niet drukken. Op een gegeven moment stond er 60 man te knokken met de smijters, beetje jammer, de HC Italia tent heeft alles weer goed gemaakt. Naar buiten toe was minder, was gelukkig nog genoeg in de sfeer om er alsnog een feestje van te maken, maar al met al behoorlijk minder.Zet die hekken dan open!!
Amazinnn'
Goeie sfeer, Lekker weer (y) Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen :D Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet :( en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur :P
Amsterdams Goud
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies :D dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe :yes: geef mijn weer is zo een feest :D
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
SUPER feestje :bounce:
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
Anniekjuh (L)
love it (L)
mals
Audio Attack - baanders
Great succes !!! :d
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
in 1 woord geweldig, Mainstage was top :respect:: Maar Itallian kon er ook wat van!!
Babette:rot:
Kben weer helemaal voldaan :P :rot:
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, super goede sfeer en top locatie beter kan gewoon niet. Haha gekke italianen in de Hardcore Italia :p
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
Bjorn-->>Batsie
Mooi feessie! :bounce: Goeie locatie(Y) Het was gezellig! :bier: :respect: Noize Suppressor :respect:
BLASTED
goed vermaakt :D
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
BOSSI FTS
E E Elevation
bowiemaster
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad :) Noize Supressor :respect:
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Bumba
vond het weer een geweldig leuk feest. Veel bekende gezien en leuke mensen leren kennen
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
Ceken
Geweldig feestje & water was heel goed van temp :P
Centurion
Tommyknocker & Day-mar, D-passion & Promo, Nosferatu, Wat een helden! Lekker weer en mooie locatie. Super gewoon!
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
CHEMICAL-X
day-mar vs nosferatu deed het ook zeker chill:) happy peppy ikkie niet stikkie:):):):):)
chinch­illa:d­ood:H4­L
echt belachelijk duur!!..mainstream hc zuigt!! teveel mooiboys + opmaakpopjes!! overdag is ook kut!! hele dag in industrial en hong kong violence gestaan :banana: Narotic vs Nevermind :banana: helden v/d dag met gitaarterror :rot:
chrono
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Craizy Daisy
supper vet feestje !!!
Croma
echt super naar mijn zin gehad!
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
D.V.D
superrrr feest!! :respect: ,, see you next year!
Da Killah
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag :) voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
Dani*
Super vette locatie, geluid bij de main was lekker, sfeer iets minder maar zeker geweldig (Y)
Daphy
Toppp! Heel erg gezellig!:bounce:
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
flink staan hakkuh @ early, charly theo, parkneger en prophet bedankt! :D goede sfeer ook en heb een geweldig feest gehad! :bounce:
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
De party-schranzer
patje af:P
Deess
Geweldig feest gewoon!!! Heerlijk staan te genieten!!
Locatie :kwijl: + Opmaak Dominator GEWOON (Y)(Y) , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes (l) geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen :@ ,WHY!!?.:'(, GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt...(Y).Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..:D
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
Dominoiz
toch wel erg vet hardcore in de zon!
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
Kinderfeestje , teveel populaire sjappies , zeikende kanker gabbers en zeikende sletjes bij Unexist whaha , nee voor mij geen ( hardcore?:vaag: ) jankende kut feesten meer
Geweldig feest Dj Promo en D Passion helden... en vooral die relschoppers bedankt voor de vechtpartijen en het verneuken van een feest kklijers!
gewoon top!
dw4 D-Hard
was te gek! :D
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
Ecyoj
korsakoff outblast & tommyknocker d :respect:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
Eilram.
Geweldig :respect:
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
Enniie­:cheer­:
Eerste keer dominator! Heb me heel goed vermaakt :D
Gezellig feestje hoor!
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
zwaar goed feest zeker beter dan vorig jaar !:D
De meeste nummers minstens 4x gehoord, maar toch optimaal naar m'n zin gehad!
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
Evil Bert
Ook deze Dominator was zwaar vett!!! Ook de locatie mag wat mij betreft blijven!! :yes: Het bier smaakte weer eens erg goed :lief: Bavaria! Topfeessie (Y)
Evilientje
HKV :respect:
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
mooi feestje goed vermaakt jammer van de vechtersbaasjes zeer gespannen sfeer na het eerste knok partijtje
Frank__
Geweldig feest :D volgend jaar zeker weer!!!
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
Fred-(Lux)
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
gekkegabber
super feest! :D:D
te goed feest alles was perfect
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
Gideon­DroogK­loot
KK HARD FEEST:D
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Haagse Mellaa
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best:D hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk :loser: KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer ;).. verder terug reis in de auto (Y) SUPER!:D en daarna lekker met me vent mee ;).. dus al met al.. voor my een geweldig waard:D.. thnx sgatjes(K)
Was echt super vet! Main en Early waren geweldig!
Hakkuh Annie
Gelukkig brak de zon door :d vond het een gezellig feessie
Hardcore-Hinze
Vet feest!!! Geluid overal goed hard :D, Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal :kwijl: (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish :respect:.
Leuk feest alleen word een beetje moe van die mensen die alleen willen vechten blijf lekker thuis ofzo :loser:
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
HarryH­ardcor­e :harry:
Beste feest ooit! :kwijl:
HC2Db0ne
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Heb je?
Ontzettende vette party alles weer top geregeld.
HKE-Jeroen
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
I love herrie
vies dik feesje drokz en akira super afsluiter (y)
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
J-olie
Lekker weer! Leuke mensen! En goeie muziek natuurlijk!! Heb me zeker vermaakt daar!!
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
topfeessie
Jantjee#17
GRUWELIJK ! :respect:
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
Jappiee
Super gruwlijk, alles de hele dag perfect geweest, dominator domineert
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
Jennefer
HELEMAAL TOP!!!
Jenso
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster :respect: Manu Le Malin, wat een ontdekking :D en natuurlijk D passion vs Promo :respect: top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
super dag gehad:D:D heb me goed vermaakt:cheer::beer:
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
JimboS­lice..­.­
VETTT FEEST! alleen het uitrijden was klote...
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
Jœy [Blames]
Gruuuuuuuuwelijk! Lekker weer, op het begin na, de hele dag goede muziek gehoord en goed gedraaid (Soundwave, The Outside Agency, Hellfish, Drokz, Akira :respect:).
wie weet op welke site de foto's staan die door 2 jongens bij de kluisjes werden gemaakt? het is volgens mij niet de site van lockerbox want daarop kan ik ze niet vinden; t waren 2 jongens met ik geloof iets van bjorn borg op hun shirtje kan dat? T was echt een super feestje(L)
Kapitein Zuipschuit
Prima vermaakt ! Goeie sfeer ( althans wat ik gezien heb ) geluid goed , veel bekenden en lekker weer (y)
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
Kellse
Super vet! Goed geluid! Lekker weer! prima vermaakt.. en wat een sets :D
KelseY.y.y
Geweldig Feest !!! heb me goed vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
KICKIN HARD
Superfeestje man! Charly & Theo.. helden :respect: D-passion & Promo waren ook echt super!! (Y) (Y)
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
GOED VERMAAKT (y) HELLFISH VET VOOR ZOLANG HET DUURDE
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
knalaapie
echt geweldig feest goed vermaakt alleen kut met parkeerplaats verlaten 2 uur gewacht
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
KoTje9
Was weer helemaal top!! geluid overal lekker! D-Passion vs Promo :respect: Dj D & Amnesys ook erg leuk! En stukje Tymon was ook tof! tot volgend jaar!!
der A kel!!!
Jaja! Was helemaal geweldig! :D
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
L@nge
EEn te vet feestje geluid was egt super en de main zag er dik uit
LAANTJE!
Erg gezellig gehad!!! :cheer:
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
Lauwss' ..
Angerfist Again :respect: Jammer dat wijn niet te pruimen was, maar is vergeven ;) denderend goed feessie geweest :D
leijtuh
geweldig echt super!
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
lenzenkopf
Was echt weer GEWELDIG :) top feest, en top mensen :)
LG.
DOMINATOR(L)
li@­nne in wonderl@­nd
was wel gezellig :cheer:
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
GEWELDIG! :respect: Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar:D
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
LOS PEROS
goeie locatie,echt relaxed potje STAMPUUUUHHHHHH
Lost Sheep
tjah en als je dan graag wilt vechten ga dan op kickboksen ofzo en dan de ring in 1 tegen 1 maja dat durft men ni kan niemand ze helpen stakkers
vond het heerlijk:) lekker wezen party en... :) jammer van de ruzies:S
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
lucje_b
hij was weer heerlijk:D toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord:yes: goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer:respect: wat een dikke set was dat:kwijl: en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje ;)
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
Luuk/St
alles goed!
M.H4L
Top feest, optimaal vermaakt :respect:
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Maak
Dik Feest ! alleen main had iets groter gemogen, supper gezellig :bier:
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Heerlijk feestjuh :D Super Locatie ,, heb me goed vermaakt :d
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Marco [Volatile]
Wooooohhhhw dit was echt ziekelijk!! :respect: ongelovelijk vet, volgend jaar sowieso weer!! :respect: Super sets gehoord van Endymion, Outside Agency, Negative A (ipv Manu le Malin), DJ D & Amnesys, DayMar & Nosferatu, Promo & D-Passion en Noize Suppressor, en natuurlijk een geweldig einde!! :D :respect: :respect: tis gewoon te geniaal voor woorden! :D
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
Matthijs
Vond t erg vet! :D
Mau
Was weer n mooi feesie, de parkeerplaats op het eind was wel zeer slecht geregeld!! Maar t wel gezellig!! :-)
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Medicine-Man
Radium en Producer :respect:
Michel :beer:
Leuk feestje, geen vechtpartijen gezien, toppie (Y)
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
MiesLwd
goed
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
Mikker
vette shit, alleen balen dat het alweer voorbij is, het was zo elf uur
mikuu
was dikke shit:d goei sfeerke en goeie mensen
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
Miranda...
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland :no:
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
Super feest (Y)!
Miss.­Hardc0re (L) Tony
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst :D Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen :D
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
MitchellCBS
overdag viel et me een beetje tegen, s'avonds kon ik er wat beter inkomen maar al met al gruwlijk vermaakt!!!
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
Mnr.­ Huftenaars
DOMINATOR !!!!, Catscan:respect:, Noize Suppressor:respect:, Tommyknocker:respect:, Endymion >> Rocket Fuel! :respect: J en S bedankt :D
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Mr.­ Eliminate
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer :kwijl: Top Locatie (Y) Het :bier: was ook goed (Y) EN DAN HET GELUID :kwijL: Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he :D ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main :kwijl: Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass :kwijl: Krijg nog kippevel van als ik eraan denk _o_ Neophyte Records Allstars _o_ Walking the line :kwijl:
Mr. Loki
De industrial was erg geslaagd de rest kon mij niet echt overtuigen! Heerlijke setjes gehoord van TOA,Deathmachine,Tymon, Producer en Hellfish!! :D
Mr. Puta!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!! (H)
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
MS.13
Vette shit man!(H)
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Echt Geweldig!! leuke thuiswedstijd ;) Waar kan ik mijn kaarten vast bestellen voor volgendjaar?
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
Natas_­Gabber_­Carlo
ja vond het wel gezellig buiten al die bijen :p
super vet!!
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
NightWolf
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Nikki.­ :Harry:
superrrrr! :D
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
Nollemans
Ik heb eigenlijk ook nergens een vechtpartijtje gezien? Vond het voor de rest een meesterlijke party. Kosten mogen wel omlaag.
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
gvd wat een kk vet bruut buitenfeest vechtpartijen zit allemaal tussen jullie oren heb helemaal niks gezien hihihihi
Ome bartjuh
Volgend jaar weer :respect:
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
Ouwe[G]abber
Lekker in de early en industrial! Mainstage vond ik slecht.....
P-Anniq Kiki
Een ijselijk verjaardagfeestje gehad daar, en nog een mooier weekend!!! Dankzij de KKF!
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
panenkie
Dominator.. altijd goed :D
Partykicker aka Tono
Zwaar dol feest niets op aan te merken :D alleen al die ruzie's.................
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
NICE :beer:
paykoman
was dik feest. toch mooi weer .was bom alleen twee en half u wachten op de parking was er net te veel aan
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
Peeertje
Helemaal goud :D laatste 2 uren op de main waren maximaal:D
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
PPJ
GEWELDIG :D
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
PwaAAU­UUQaaa­aauiCk­!!!!­
(y)
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
PERFECTO!!!
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
Rampestampe
Super feest vette afsluiter noisesupressor op de main (Y)(Y)
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
RaRaWieBenIk
Fijn feest!! Lekker geluid in de main, maar jammer genoeg maar een paar uurtjes lekker geluid in de industrial....Verder supervet,,,,I Thank You All:banana::banana::banana::banana::banana:
Rauw Kind
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium :respect: Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren:x
Raving Butterfly
Goes meets Tilburg, gezellig :cheer: Erg mooi centraal punt voor alle groepen :D Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan! :bounce:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
RedMiracle
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog :S) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven :)
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
Rick [The Following]
Geslaagd Feesje :D Angerfist & Neophyte Records Allstars :respect:
Rik K.
Gru we lijk!
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
RO3L
TERING!!! WAT EEN FOCKING DIK FEEST!!! WAS SUPER VET :)
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Super!!!:D
RoELLe#
optimaal vermaakt!
Goed feestje!
Ronn..,
haha jaa moooi feesje zal ut niet snel vergeten :D geluid stond wel iets zacht dat was wel matig ..AAuiigghhttt!!
rooje
Goed hard geluid :D :respect:
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
Roxxxy*
In een woord GENIAAAL... geluid was TOP & het weer zat gelukkig ook nog mee.. volgend jaar zkeer weer
Ruud :bier:
Mega feestje! Echt een topper.. Charley en Theo :respect: wat een setje! Jammer idd van die mensen die voetbal en feesten niet kunnen scheiden!
Sandy..!
Super gaaf feest:D
Sarrrah
super. alleen die rotwespen
scaffel builder
zoals het hoort te zijn hard en verstrooit
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
SCHUFKE
was supervet
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party:d
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
Senna *
Wat een superfeest! MT& CL de helden van de early!
sGeetje
:respect: Geweldig!! :respect: Super naar mn zin gehad!! (Y) kijk al weer uit naar volgend jaar!! B)
Wat een heerlijk feestje(L)
Lekker feestje!
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
Mooi feestje, Menthal theo & charly lownoise heerlijk en natuurlijk de klappende afsluiter van Noize suppresor:) Art of dance and Q-dance wan't to thank you for you hardcore support:)
SpaceEzel :blinky:
Het was me zeker een top feestje ! :bounce: Geluid en Locatie was goed en het Weer zat gelukkig ook lekker mee !
Speake­rfreak­er!!!­
geweldig feesie, goed geluid, goed weer, goeie sfeer helemaal top:bounce:
Speedf­reaker­20
Was echt een super feest!! mooie locatie,goed geluid,goed gedraaid... en de mensen waren ook erg gezellig.!!
speedter!
meesterlijk feest! :D
Spook
goed feest geen vechtpartij gezien goeie sfeer bij early
sportfriek
OP papier was dit een beter feest dan Groundzero maar heb mij op Groundzero toch beter weten te vermaken. bovendien kreeg ik daar geen kramp. toch leuk feestje. :-)
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
StereoType ™
NOIZE SUPPRESSOR THE DOMINATORRRRRRRRRRRR
STFU
wat een super feest! ITALIAN MADNESSSS!!
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
Stief
Was weer gezellig!
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
Zeker een vet feest! En wat een prachtweer hadden we! Er werd lekker gedraaid en was leuk om weer zoveel bekenden tegen te komen. 1 minpunt: Waarom mochten italiaanse vlaggen en Zweedse vlaggen wel en een vlag van Amersfoort niet? :S
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
Taap
Vechtpartijen ??? Weer iets gemist, ach was lekker dol en had mijn ogen dicht denk ik, goed hard beuken HEERLIJK :bounce:
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
Tassie­j(F)(K­)
Topfeest,super vermaakt!! :D:D
tekton_­hardcore
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish _O_) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
TernTerror
Was weer een goed geregeld feest...goed geluid...sfeer kon beter maar Tymon hebt me hele week in 1 keer goedgemaakt :)
Terror duif1488
heerlijk feessie bij de terror tent dan natuurlijk werdt lekker hard gedraaid alleen jammer van die korte jump en breakcore!!! prima vermaakt:D:lijn:
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
terrording
grandioos! :jaja: :bounce:
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!! :cheer:
The Hellfire
Deze was weer net zo goed als alle vorige dominators!! op naar de volgende!!! ;-)
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
Thijs-BK
Superdesuper!! :D, top vermaakt, vooral op de main en in de early en hardcore italia. De afsluiting was echt super @ de main, NS :respect:
tHOM-
WAS LEKKERR
THOMAS!­ :bounce:
HELLFISH! :respect: (L)
BAL DA DIG!
Tom013
wat een feestje weer zeg:D prachtig weer kk harde muziek en zwaaaaar mooie vrouwen :kwijl: wat wil je nog meer????:bounce:
Tommy-Lee
Paul, Panic, Charly en Theo :respect:
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
Toot#1
Was vet, heb me erg vermaakt!! Jammer van de vele vechtpartijen...
Total Confusion
Dit was er weer eentje voor in het boekje :D Dikke sets gehoord van Bryan Fury, Unexist, Meccano Twins, Producer en Promo vs D-passion :k
totale verloe­dering­!­
DROKZ&AKIRA de sfeermakers!
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
Zeer goed feest (l) mainstage vond ik minder... Early was te lekker gewoon :$ ;)
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
Vandalist
Terror tent was zot :kwijl:
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
Veer :)
Lang geleden dat ik naar een hardcorefeest was geweest maar heb me zeker weer vermaakt!! :D
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
Volvo V70
leuk leuk
VR!DZ
Was wel een leuk verjaardagsfeessie, mooi weer, leuk gedraaid en goed geluid.. en leuk gezelschap ;)
Waltert
Top feesie! lekker geluid!!
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
whitefreacky
het was me een zeer geslaagdt feest heb er geen worden voor geweldig
whothe­fuckis­simon
bijna Nature(L)One oléé olééé !
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
Xqruciator
Hij stond niet op de lineup maar hij draaide rete goed: Negative A :respect:
Geniaaal noise supressor(L)
ZdeVan:bier:
was echt voor de derde keer een geweldig feest:) geluid in de early was echt fckn dik:D noize supressor ok lekkere afsluiter:)
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
was gewoon weer keihard knalluh
{.Ineke.}
Mental Theo(L)! Was Gezellig..
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
Super vermaakt!! :jaja: Geluk gehad met het weer (Y) Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers! :loser:
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
zaaaaaaaaaaalig feest!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)