Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1584), anoniem (3298), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1450), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!BRAM'
lekker feestje (y) maar vorig jaar was toch beter !
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
'Mukkes
Super!!:D alleen beetje jammer van het einde, 2 uur stil staan op het parkeerterrein:/
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Was geweldig:D...Mooi geluid, mooie omgeving en supersfeer!!:D...Volgend jaar zeker weer E3 jongens!
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
Jahaaa :bier: was echt gezellig met iedereen :D zekers (Y)
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
**??**
echt heel erg slecht dat de gastenlijst om 3uur dicht ging we hebben echt vet veel moeite moeten doen om als nog binnen te komen verder radium:respect:
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
**­Desibel**­ o:)
Zeker goed vermaakt:d:D
**Joys**
wat een Heerlijk feestje!!B) lekker weertje.. Afsluiting Noise Supressor:kwijl: en niet te vergete; ram OP de kaart van de N.I.X met mn lieve sjatje(L)
**Linny**
SUOUPER TOFFE DAG GEHAD.. :cheer: samen met babet en xandra..(L) volgend jaar weer...:D:D :respect: voor alle DJ's
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
Geweldig! goed geluid, goeie plaat keuze overal, veel bekende en goed weer! wat willen we nog meer op Dominator?! NS:respect:
*Bless*
Producer _O_ Hellfish
*­croque - san*­
plopperdeplopperdeplop wat een feest!!!!!!!!!
Ik heb me super vermaakt !! Echt een super feest!!
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
*Mystica*
Geluid, muziek en het weer was super :D Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen (Y) :D
Waren na wat gedoe bij de ingang uiteindelijk toch nog binnen gekomen, al was dat pas na half 6en.. Verder prima vermaakt, veel leuke bekenden weer gezien (Y).. Maar Dominator 2007 blijft de beste voor mij...
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
*WESZ
early&hardcore Italia zeer & zeer hard(L) super lekker feessie !:bounce:
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
vette shit :D
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
Wat een heerlijk feestje! Dik genoten.. set van Sceletor heeft de dag gemaakt! :respect: en wat een fijne mensjes om me heen (L)
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
Wat was 't weer super! inderdaad alleen jammer van al die ruzies. promo - d passion was echt TE vet!
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-Wiel
Geweldig Heerlijk gedraaid masterlijk
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
.,Robin,.
was zker masterlijk feestje :respect:
..­ Sjappie ..­
Vond 't echt super...lekker feestje :lief:
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
.Marvin.
was weer super :bounce:
.Rick
Geweldig feestje:D Geluid was zwaar dik op de main(Y) Dikke sets ook :jaja:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
:$­ Angelt­je1984 :$­
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
zwaar genoten !!! was echt super :D genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee :cheer:
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
:bier: Kale Æ
Lokatie was wel wijs maar vond andere jaren een stuk beter! Laatse 2 uur waren wel ff flink los nog :bier:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
heb me toch echt gigantisch vermaakt!!
was cker een te goed feesy:D alleen de muziek kon wel iets harder vond ik:D maar verder uitstekend vermaakt:D:D
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:hyper­:Hyper­ke!­:hyper:
heb me optimaal vermaakt!!! tot volgend jaar!!!
:no:
:respect: ScorpioGirl :respect:
Was zeker een geslaagd feessie! Mooie locatie, veel bekenden en heb lkkr loos kunnen gaan :yes:
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:rot:s­peedco­re hooligirl:[
was wel goed ondanks die kk ruzie's:@:@
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
mezelf geweldig vermaakt, en onthoud met nagellak op je lip zit je zelden in een dip:cheer:
Wat een bruut feest zeer g0ed vermaakt:cheer:
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[CSR] Frankie
wat een super feest:D was super gezellig met jullie:bounce:
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
[HC]Loco_­Stef[HC]
was me eerste dominater maar zeker niet de laatste echt naar me zin gehad top locati en geluis was ook super en angerfist , neophyte en Noize Suppressor als afsluiter :respect:
[HC]Sn­ep[040­]
Super feest ! Gewelig geluid @ Mainstage ! ja heerlijk geamuseerd
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[Moes]™
Hellfish!!!
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijk, dank aan iedereen die dit mogelijk maakte en de support bij de optredens! :respect:
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL] Marco [NL]:b­ounce:
zeker goed feestje :D
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
Vet feest (Y) Early :respect:
[SF] G_in0
Topdag gehad!!:) mazzel met het weer vette muziek en een hoop gezellige spaakjes:D Industrial en Italian :respect:
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[UDEN] Sander
leuk:)
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[V.­R.­G.­]Hardcore terrorist
mensen wat een feest was echt te bruut voor woorden :respect:
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
Was weer van de goeie:D
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
Heb me prima vermaakt.... Vond vorig jaar de main mooier, maar dat mocht mijn pret niet drukken. Op een gegeven moment stond er 60 man te knokken met de smijters, beetje jammer, de HC Italia tent heeft alles weer goed gemaakt. Naar buiten toe was minder, was gelukkig nog genoeg in de sfeer om er alsnog een feestje van te maken, maar al met al behoorlijk minder.Zet die hekken dan open!!
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
Geweldige dag! Super gezellig groepje (f) Bedankt!!
SUPER feestje :bounce:
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
anniej87
was superdik
Anniekjuh (L)
love it (L)
awesomeness
Prima & Ehbo was (Y)
was domineerend B)
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
B. Tietsj
Chille Feestje :D :Respect: XXXXXLarge :respect: The Vizitor :respect: Drokz & Akira :kwijl:
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bananenvla
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Belab
leuk, leuk, leuk :D
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
BOSSI FTS
E E Elevation
BoSwEg
super dik feestje echt vet! ideaal weertje en werd echt super dik gedraaid! :respect:
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
Brasco
MEGA VET feest.. Neophyte Records Allstars en Noize Suppressor :respect:
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
Beste feest 2009 voor mij!
C. :bier:
Superrrr
Cabron­aaa:ch­eer:
:woop: Heeerlijk feeesjeeee gehadd :cheer:
Cajendra
Wat een feest :cheer: :respect: Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats :S
:respect: Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
Centurion
Tommyknocker & Day-mar, D-passion & Promo, Nosferatu, Wat een helden! Lekker weer en mooie locatie. Super gewoon!
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! :) but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? :no: 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha (Y)
CHEMICAL-X
day-mar vs nosferatu deed het ook zeker chill:) happy peppy ikkie niet stikkie:):):):):)
CHRiSPy
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer :yes:
Cindyy!
TOP!(L)
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Craizy Daisy
supper vet feestje !!!
Crazyrobin
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. :kwijl: Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
Croma
echt super naar mijn zin gehad!
D-Fact | 50 %Noise­making Criminals | TN
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
D-Hunter
Veel wespen en losers :loser: , verder lekkere setjes gehoord van Endymion, Negative A, Day-Mar & Nosferatu (y)
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da Hardbeatz FM
Terminal Vs. Vavaculo :respect: :respect: :respect: :respect:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
danibo­unce2M­E
eten goed,geluid goed,drank goed locatie goed en de sfeer was harstikke vet. maar vooral de zon die zich de heledag liet schijnen. heb echt genoten.
Was een superfeest(Y) heb me goed vermaakt sfeer en muziek was helemaal (Y):D
DaNynX
Super feest! mooie locatie en geweldige muziek overal! Was wel 3 uren rijden.. maar ja dan heb je ook wat!
De GeKROONde
Wat een gek feest zeg :bounce: :bouce: Van alle gemakken voorzien :respect: Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial :kwijl: Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden :D (y) Top!
De Jonge Neven :)
HKV&Hardcore italia&industrial :respect: Day-Mar vs Nosferatu Zalig setje;) Goed vermaakt
De RUT
eerste keer en zeker weer:bounce:
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Locatie :kwijl: + Opmaak Dominator GEWOON (Y)(Y) , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes (l) geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen :@ ,WHY!!?.:'(, GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt...(Y).Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..:D
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
Diazemandy
Heb weer genoten!!!Alleen na n paar rellen bij de main.. vond ik et genoeg...kankermongole!!!
DiekNek
Wat een feest!! Te gek!
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
dirkel
geweldig feest!! super setjes gehoord!!!
Dizruptor
zwaar topfeestje weer zoals verwacht:D dik vermaakt:bier: en wat hebbe we het getroffen met het weer B)
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
DOLLE TERROR PIET (L) BABYGIRL AK47
GOEI FIST ZEKER WEL VOOR HERHALING VATBAAR...!!!
Dominoiz
toch wel erg vet hardcore in de zon!
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Een heerlijke dag met JULLIE fijne mensen gehad :) (HKV) (K)!
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
Kinderfeestje , teveel populaire sjappies , zeikende kanker gabbers en zeikende sletjes bij Unexist whaha , nee voor mij geen ( hardcore?:vaag: ) jankende kut feesten meer
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
Dr Darkness
GEWELDIG:RESPECT: TERMINAL VS VAVACULO:RESPECT: NOIZE SUPPRESSOR:RESPECT: TRAXTORM GANGSTAZ ALIED(l)
Dreamerrr(*)
Superrrr vet!!!!:jaja: ook de after hahahaaaaa
gewoon top!
dw4 D-Hard
was te gek! :D
Dynamike
wat een geweldig feest !! PICS o.a. @ WWW.HAELEN.TK
Early Raveteef
zeer zeer geslaagd feest! Super sfeer :D alleen die wespen waren kut .. :P
Geweldig!!!! ;p
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
Eilram.
Geweldig :respect:
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
en daaaagg hoorrrr!­
:nee:
Endonyx
wat waren er een hooooop hele mooie meiden bij zeg vandaag en die ook echt lekker los gingen (y) prachtig genoten van jullie lady's en het weer was ook echt perfect gewoon.
Gezellig feestje hoor!
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
De meeste nummers minstens 4x gehoord, maar toch optimaal naar m'n zin gehad!
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
Evil Bert
Ook deze Dominator was zwaar vett!!! Ook de locatie mag wat mij betreft blijven!! :yes: Het bier smaakte weer eens erg goed :lief: Bavaria! Topfeessie (Y)
Evilientje
HKV :respect:
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
Flame
Heerlijk Feestje weer:D(Y) Lekker Weertje:) Day-Mar:respect: :d(L)
mooi feestje goed vermaakt jammer van de vechtersbaasjes zeer gespannen sfeer na het eerste knok partijtje
FR*­tattoogirl*­HC4L*­
alleen het op de parkeerplaats was kut 2 uur vastgestaan
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
Frixion
Supervet feestje :bounce: Promo vs D-Passion (L)
G.­I.­T.­ Oldskool Gabber
dit heerste
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
GabberMaMa
ik vond het geweldig vermaakt met me dochter ,en ja jammer van die vechtpartijen,gelijk verwijderen!!! En van het parkeerterein afgaan was echt een zware ramp.....
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
gekbelske
zeker goed feest mainstage was pas echt voor mij op eind van de avond de early was heel de dag wel lekker en italian was ook goeie
te goed feest alles was perfect
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
Gideon­DroogK­loot
KK HARD FEEST:D
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
Grandpa B.
Was echt een vet feest :bounce:
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
GTT'
Lekker feest!! :kwijl: Gezellig met alle bekende! (y)
mwa
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
Happy joy joy!­
SUPER FEESJE! :bounce: super vermaakt! heerlijk weer mooie dames :P :respect: noise supressor! :respect: promo& d-passion :respect: tommyknocker, stunned guys, mad dog :respect: catscan :respect: en AKIRA &DROKZ losss!! :bounce:
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg:D
Hardcore_­Octaaf
Top sfeertje, heerlijke muziek en super weer! Wat wil je nog meer??? :bounce: (Y)
hardstyle_­aap
was super (Y)
Leuk feest alleen word een beetje moe van die mensen die alleen willen vechten blijf lekker thuis ofzo :loser:
:respect: Goed weer, goede muziek :respect:
Harmony
:respect: 10 eur mogen ze'm volgende keer mee wassen, T-junction op de main gezien GOEIE START! en Endymion de keet op en neer!!! Angerfist live verwacht, maar ook feest! Dan dikke :respect: voor VORTEX met zijn tribute aan MJ !!! kippevel!!! en Hong Kong effe lekker los :-) Nadien de LJ kwijt tijdens set van Dana en Paul => ontslaan die kerel!!! (48,5 eur wil ik wel DJ + LJ's voor!!!) KORSAKOFF Happy happy B-Day :-) xxx en 25 min LJ kwijt op MAIN??? VUURWERK WOW, fight was voor :loser: toch 100/100 :-)
Harry Nak
Superb! Dominator is echtwel gegroeid de afgelopen jaren, feest is echt stuk professioneler geworden in alles, heb me echt TOP vermaakt! Mooi en ruim terrein en dito tenten. next year, same time, same place
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
Dominator was een top feessie!!! Heb me prima vermaakt daar!!!
hoogbevaagd :p
vet feesie... alleen jammer van de kleine kinderen die niet kwamen om te feesten.. anders was ik wel naar een box wedstrijd gegaan..
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
Huysje­Boompj­eFeest­je
zeker dikke locatie! :D en zeker gezellig maar vorig jaar blijft beter!
I love herrie
vies dik feesje drokz en akira super afsluiter (y)
Il Paolo
Heele bruute Dominator!! Minpuntjes dat er overal wespen waren en dat alle muziek van de stages op mekaar leek! Cker vermaakt
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
Locatie,Geluid was perfect (Y) Angerfist,Neophyterecordsallstars(Y) tering wat en feest
Janneke_­:doeti­ewoep:
Jaja lekker hoor :cheer: Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan (Y):D.. GEWELDIGE lokatie :D En wat een geluidje bij de main zeg (L) Super super feest :D:D:D
Jantjee#17
GRUWELIJK ! :respect:
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
jarjar 040
gewoon geweldig goeie muziek veel bier en veel vechten haha
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jeff_-
Geweldig! Amnesys vs. DJ D: :respect:
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Super geamuseerd, en ram op de kaart :D
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
d passion vs promo:respect: noise supressor live:respect: sfeer was ver te zoeken! maar was een heerlijke party
Jerriet :bier:
zwaar vet feest! Geluid goed hard, weer was echt geweldig.. Kan even geen slechte dingen bedenken.. GEWELDIG!!!
Vet vermaakt!:D Jammer van de vechtpartijen.. Akira en Drokz super set :respect:
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
Nr.1... Teveel dingen meegemaakt_O_ Mosselman:roflol:
Joycee!
Geweldig!!!!
Heb zeker weer genoten van dit feestje!
JukieO:)
AMAZING(L)
K&M
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo (L)
KAAT..
Knalde er nogal op :D
wie weet op welke site de foto's staan die door 2 jongens bij de kluisjes werden gemaakt? het is volgens mij niet de site van lockerbox want daarop kan ik ze niet vinden; t waren 2 jongens met ik geloof iets van bjorn borg op hun shirtje kan dat? T was echt een super feestje(L)
Karel11
GE-WEL-DIG (Y) :D Wat een TOP feest :d Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :woopwoop: Vuurwerk was ook tof btw :D
Kellse
Super vet! Goed geluid! Lekker weer! prima vermaakt.. en wat een sets :D
Kevin (Dream Chaser)
mooi feestje, volgend jaar weer hopelijk weer op deze locatie:D
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
Kimbaa­a:chee­r:
Geweldig feest..!!:kwijl: alles (Y) super locatie.. mooi weer erbij en dat geluid :kwijl: werd overal super gedraaid..!!:cheer: Hardcore Italia (L) The Vizitor , Promo & D-passion,Unexist ,en afsluiter was echt gewoon geweldig..:respect: Volgend jaar zeker weer heen:D
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
GOED VERMAAKT (y) HELLFISH VET VOOR ZOLANG HET DUURDE
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
kloenos
WAAAAAAH Wat een Heerlijk Weer Geluid Goed HARD JAAAAH GRRRRR
Klynduimpje
Feestje was super! heb me geweldig vermaakt :D, Veel ruzies gezien verder nergens last van gehad! Sfeer was voor mijn gevoel gewoon goed en gezellig !:D Respect: Mercenary, Recype, Sagem, The Beat Controller, Angerfist & Korsakoff :respect:
koekiemonsta
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
KRAAK KRAAK
gewekdige dag nacht ochtend gehad droks en akira :respect: :p kkf bedankt(y)
Krad0l­fertJu­h
tjah weer zoals gewoonlijk een mega party:)
der A kel!!!
Jaja! Was helemaal geweldig! :D
heerlijk feessie :respect:
Kuyt77
Zullen we het voortaan elke maand doen dit feest? wat een feest!!! heeerlijk!!!!
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
LausWa­usTerr­eur
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
leijtuh
geweldig echt super!
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
lenzenkopf
Was echt weer GEWELDIG :) top feest, en top mensen :)
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
LILALOE
vorig jaar was veeeeeel beter, maar heb me goed vermaakt met me krokodil/varkensneusje (L). superweekendje gehad schat <3
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
was echt goeie! volgend jaar weer
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
Geweldig feest gewoon goed georganiseerd mooi terrein alleen jammer van die vechtpartijen
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
Luuk/St
alles goed!
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Maaikee
GE-WEL-DIG!!!! :D:D
MaaYk!!
(L) It!!! het was wer GE-WEL-DIG :kwijl:
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
Wat een topfeestje, early rave :respect:
Mart-'n
Geweldig afsluiter van Noize Suppressor @ mainstage
Heel dik feest, Muzikaal Hoogstandje, The Dj Producer :respect: en overal snoeihard geluid :kwijl: ! jammer van die vechtpartijen. maar daardoor laten we het natuurlijk niet verpesten!
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
MC Furious
meesterlijk
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
Mek
you wanna see bad-ass motherfucker ? I show your bad-ass! :respect: Master feest :bier: niks te klagen(Y)
Melvenray
super feest
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
Miichele
Leuk feestje ! Heb me geweldig geamuseerd !!
Mikker
vette shit, alleen balen dat het alweer voorbij is, het was zo elf uur
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
Miss Susie
het was weer met een woord bruut !!
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!:woepwoep:
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
Mnr.­ Huftenaars
DOMINATOR !!!!, Catscan:respect:, Noize Suppressor:respect:, Tommyknocker:respect:, Endymion >> Rocket Fuel! :respect: J en S bedankt :D
:cheer: Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen :D Vechtpartijen mja focking :loser: s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or :\ En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje :rot: als ik had gereden lag die omver! O:) Maar da hoefde niet :cheer: blij blij blij en mja vind jouw ook :lief:
Mr.­ Eliminate
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer :kwijl: Top Locatie (Y) Het :bier: was ook goed (Y) EN DAN HET GELUID :kwijL: Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he :D ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main :kwijl: Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass :kwijl: Krijg nog kippevel van als ik eraan denk _o_ Neophyte Records Allstars _o_ Walking the line :kwijl:
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Ben verdomme ook gepikt door een wesp. Voor de rest was het echt wel VET
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
MyOwnStyle!­ [HC]
het feest was echt GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: knalle was het!!!!
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Fucking hell wat was de parkeerplek kut geregeld zeg... 2 uur stil staan... verder was het geslaagd
super vet!!
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nien
Super feest
Nienzor
Heerlijk :lief:
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
neophyte allstars was zekers wel vet ja.
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
not_here
Great party, great location - But i was really disappointed about the music the djs was playing. The early hardcore stage wasnt early hardcore, and same goes for the industrial - Stop the fucking mainstream disease!!!
NRuub
feest was perfect. goede muziek lekker weer mooie lokatie goede sfeer.
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion :respect: helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator :yes:
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
gvd wat een kk vet bruut buitenfeest vechtpartijen zit allemaal tussen jullie oren heb helemaal niks gezien hihihihi
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
Ouwe[G]abber
Lekker in de early en industrial! Mainstage vond ik slecht.....
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
Wat een helden feest wat dit zeg!! Hier gaat Milán voortaan elke jaar naartoe:P
Party Like Us!!!!­
Biertjes bleven lekker :D en die hamburgers waren ook goed te doen zeg :o vereder hele dag in HKV en Industrial geweest (y)
Partykicker-EHV
Zeer geslaagd!! Gelukt gehad met 't weer :) Was gewoon weer vetjes :D
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
pindabeer
geweldig !!!
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pomm
Geluid main(Y) Neophyte records:D
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
PUCKDOEI
heerlijk feestje, juiste mensen echt super!:)
Puur.Eva
't feest waar ik zolang op heb gewacht, wederom geweldig! (L) super locatie, leuke mensen, goeie sfeer, en heerlijk geluid! (L)
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
Q-Spott
Wat een feest! Gru-we-lijk.:respect:
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
Raimundus (UFE)
Dominator = het hardcore paradijs :yes:
Raver_­Draakj­e:rot:
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker :respect: alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis :loser:
RebelW­ithout­ACause
KUTGEVECHTEN ( doe er wat aan!! ) maar SUPER gedraaid overal en TOP locatie
ReLSMuRF
lekker hoor
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
Rick [The Following]
Geslaagd Feesje :D Angerfist & Neophyte Records Allstars :respect:
riise
Aardig geluidje
Rik K.
Gru we lijk!
Rob..!
Geniaal feest!
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
robin_ede
hoelang duurt et ongeveer voordat de dvd er is?? cker weer een maand of 2? voor de rest een lkkr goed feessie kheb me eigen lkkr vermaakt
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
RoELLe#
optimaal vermaakt!
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Rowan
Echt lekker :kwijl:
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
vette shit
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt (L) terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick ;) waardoor het niet meer stuk kon! (F) Jim (F)
Schrk
Mooi feessie!:D jammer dat pater hier niet bij kon zijn!
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party:d
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. :D vooral de industrial tent echt knalle !!!
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Semi
netjes (Y)
Senna *
Wat een superfeest! MT& CL de helden van de early!
She Loba
Vet feest! :D ook nog geluk gehad met 't weer....(H) volgend jaar weer...:D
SickRick
Was weer geweldig ! Goed geluid, Top locatie, sfeertje wat minder op het eind!
Mooi feestje, Menthal theo & charly lownoise heerlijk en natuurlijk de klappende afsluiter van Noize suppresor:) Art of dance and Q-dance wan't to thank you for you hardcore support:)
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest :S
SnellyHelly
VETTE SHIT TAMMO!!:bier::bounce:
Spacen­essSou­nd:clo­wn:
:respect:..Geluid..!!.., relaxte line-up n heerlijk terrein!:B...alleen WTF gebeurde r op t eind..??!! 1 grote CHAOS + rellen..??:no:
Speake­rfreak­er!!!­
geweldig feesie, goed geluid, goed weer, goeie sfeer helemaal top:bounce:
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
Stefan-the-Sound
Wat een geweld :respect: 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog :respect: Charly & Theo :respect: Tommyknocker & Outblast :respect: Angerfist :yes: DJ Paul :respect: (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff :D Art of Fighters (Y) Day-mar & Nosfuratu :yes: Neophyte Allstars :yes: great succes. En het weer zat ook nog mee
steincity
geweldig feest, dj rob en mc hughie babe zeer goed, jammer van de mainstream bij charly lownoise en mental theo want was voor de rest ook wel goed
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
StereoType ™
NOIZE SUPPRESSOR THE DOMINATORRRRRRRRRRRR
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
GEKKENHUIS :respect:
Stuif
En of het weer knallen was dit jaar! :D
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
suusje 215
was echt weer helemaal top vandaag alleen jammer van al die vechtpartijen maja doe je niks aan
Sweetn­ess31(­L)
wat een feest weer :respect: mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar (L) NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag :D flyeren om 11 uur was ook gezellig (H)
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessaa*
Noize supressor, Mad dog :respect: TOPFEEST!
The beat controller
Was mega VET:D
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent (L) ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien :D
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
Thijs-BK
Superdesuper!! :D, top vermaakt, vooral op de main en in de early en hardcore italia. De afsluiting was echt super @ de main, NS :respect:
THIS-IS-TERROR
heerlijk feessie veel beter geluid als ground zero
thrillseeker
NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker wel een lekker feestje (Y)
TIFFANY..!
was gezellig :D
TILT
super na me zin gehad:bier:
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
Noize suppressor draaide heerlyk :D
Timmyk­nocker­!­
Ja wat moet ik hier nou weer over zeggen? Charly & Theo (L)!! GE-WEL-DIG feest!!
Total Confusion
Dit was er weer eentje voor in het boekje :D Dikke sets gehoord van Bryan Fury, Unexist, Meccano Twins, Producer en Promo vs D-passion :k
Trammelanda
Opzich best goed vermaakt! Maar geef mij maar gewoon indoor! Sfeer was niet om naar huis toe te schrijven. verder super!
TraumaTek
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Zeer goed feest (l) mainstage vond ik minder... Early was te lekker gewoon :$ ;)
Vaatje:bier:
Vet :respect:
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt :D!
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
HEERLYK FEEST ! zeer vermaakt, lekker weer erbij, soms beetje geregent wat zo over was, super feest ! (Y) :bounce:
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
Volvo V70
leuk leuk
VR!DZ
Was wel een leuk verjaardagsfeessie, mooi weer, leuk gedraaid en goed geluid.. en leuk gezelschap ;)
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
Bijna alleen in de industrial geweest, was me een waar toppertje daar! En dan dat weer:D
wendelaa
echt super vet :cheer:
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
WENDYTJE (L) WENDYTJE (L) WENDYTJE :P
WAS EEN SUPER TE GEK FEESSIE, MOOI WEER, LEUKE MENSJES (Y) ALLEEN DIE VECHTPARTY BEETJE JAMMER MAARJA
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
what the f*­ck
Super feest!! vette locatie!! Echt super geluid vreselijk goed vermaakt!! Bedankt iedereen!!
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
xanneke
superrrr feest..:D
Xqruciator
Hij stond niet op de lineup maar hij draaide rete goed: Negative A :respect:
xx_­nelleke_­xx
super vet :D vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten:S dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet (Y)(Y) tot volgend jaar :lol:
Zjorahn:[
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
was gewoon weer keihard knalluh
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
zwevan
egt een geweldig feest volgend jaar zeker er weer bij
Zwim!
Te ziek...
{NHG}G­emoGab­ber
er werd zkkr lekker gedraait !! en hetr was zkkr mooi weer:D
|Johnny Walker|
was weer een rammer van een party!!!!:D voel elk spiertje in mn benen...
superrr feestje!! eg mooi zo bij da strand! :d volgend jaar zkr weer! en nog n leuke after, (k) voor jullie chicks (l)
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~~ARMIN~~
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO:respect: erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen(Y) En tsja, veel grote vechtpartijen...
†[C.­V.­M.­M.­E.­L.­G.­] De Gabber Bakker
had er meer van verwacht.. muziek hoorde je steeds door elkaar als je op bepaald momenten wat stiller werd.. erg irri:rot: verder goed vermaakt(Y)
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
º²º Lieverdinie
Wat een super feest :respect:, Gruwelijke Hardcore :respect: Gastvrijheid :respect:
º³º kleine º³º
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig :d
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt (Y) Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. :bounce: Trommelvliezen bounce'den als de brandweer :K Heeeerlijk!!!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)