Wespjes als minpunt. Dat geeft aan veel pluspunten. Terminal en Vavaculo top en goede locatie voor de Talents; tenminste beetje doorstroom van mensen. En ow ja, Leuk dat ik er was het was gezellig!
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer Die gevechten En geluid bij de main mocht wel harder Maar super gehad met m'n kanjers!!!
sooow charly lownoise en metal theo, make my day heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk?
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor alleen de aankleding...
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! om nog maar te zwijgen over de DJ's ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
Waren na wat gedoe bij de ingang uiteindelijk toch nog binnen gekomen, al was dat pas na half 6en.. Verder prima vermaakt, veel leuke bekenden weer gezien .. Maar Dominator 2007 blijft de beste voor mij...
ZIEK!!! Early & Hardcore Italia
Wat een feest Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang En genoeg wc ennnnn de ZON was er en leuke groep ZEELAND toppie
Was weer gezellig + ook nog super weer!!!! Alleen die onzin rellen altijd, slaat nergens op, en waar gaat het over(voetbal onzin:gaap laat dat achter wegen op een feest!!!LOSERS
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de
Dominator is & blijft een geweldig feest!! Nieuwe lokatie is egt super Geluid was best lekker Alleen jammer dat ik er nie egt in kon komen qua los gaan
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al gedraait Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan
zwaar genoten !!! was echt super genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee
geweldig feest tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
het was weer top mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg
Zeer goed feesje! Was weer erg gezellig en uiteindelijk super goed weer Ook weer veel bekende gezien Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after"
retevet geluid endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!!
Dominator 2009: Lekker weer Teringherrie alom Gezelschap Spierpijn Geen Manu Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine DJ Paul Vechtpartij Rare mensen! Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen!
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand ) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! masterlijk einde
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
Heb me prima vermaakt.... Vond vorig jaar de main mooier, maar dat mocht mijn pret niet drukken. Op een gegeven moment stond er 60 man te knokken met de smijters, beetje jammer, de HC Italia tent heeft alles weer goed gemaakt. Naar buiten toe was minder, was gelukkig nog genoeg in de sfeer om er alsnog een feestje van te maken, maar al met al behoorlijk minder.Zet die hekken dan open!!
Goeie sfeer, Lekker weer Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo wel jammer van de vechtpartij'en Nja tot volgend jaar !!
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad Noize Supressor
Top plek, weer ideaal, geluid goed, sets goed, sfeer doorgaans goed, vertrek kon beter (poortjes), wel teveel mooiboys, patsertjes en dames in jurkjes EN GADVERDAMME WAT BLIJFT BAVARIA RANZIG 1 bier en ik moest al bijna kotsen
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha
echt belachelijk duur!!..mainstream hc zuigt!! teveel mooiboys + opmaakpopjes!! overdag is ook kut!! hele dag in industrial en hong kong violence gestaan Narotic vs Nevermind helden v/d dag met gitaarterror
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer
was best gaaf. en ben blok dat we zulk mooi weer hebben gehad en jammer dat er geen poffertjeskraam stond
prima vermaakt!! heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Locatie + Opmaak Dominator GEWOON , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen ,WHY!!?., GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt....Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte.bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt volgend jaar weer
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
dik dik feest geen vechtpartijen gezien bij hkv zeker de beste tent!naar volgend jaar mogen de tenten tog een paar maten groter hoor !!Speedcore Terror Kinetic dik gedraaid !!!
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer .. verder terug reis in de auto SUPER! en daarna lekker met me vent mee .. dus al met al.. voor my een geweldig waard.. thnx sgatjes
10 eur mogen ze'm volgende keer mee wassen, T-junction op de main gezien GOEIE START! en Endymion de keet op en neer!!! Angerfist live verwacht, maar ook feest! Dan dikke voor VORTEX met zijn tribute aan MJ !!! kippevel!!! en Hong Kong effe lekker los Nadien de LJ kwijt tijdens set van Dana en Paul => ontslaan die kerel!!! (48,5 eur wil ik wel DJ + LJ's voor!!!) KORSAKOFF Happy happy B-Day xxx en 25 min LJ kwijt op MAIN??? VUURWERK WOW, fight was voor toch 100/100
Superb! Dominator is echtwel gegroeid de afgelopen jaren, feest is echt stuk professioneler geworden in alles, heb me echt TOP vermaakt! Mooi en ruim terrein en dito tenten. next year, same time, same place
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis maar het waset zeker waard op naar 2010
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
Jaja lekker hoor Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan .. GEWELDIGE lokatie En wat een geluidje bij de main zeg Super super feest
Geweldig! Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
GE-WEL-DIG Wat een TOP feest Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Vuurwerk was ook tof btw
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien
Feestje was super! heb me geweldig vermaakt , Veel ruzies gezien verder nergens last van gehad! Sfeer was voor mijn gevoel gewoon goed en gezellig ! Respect: Mercenary, Recype, Sagem, The Beat Controller, Angerfist & Korsakoff
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was ) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show
Zo mensen was kk bruut jihaaa.. Armageddon project, Tymon ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!
Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen Vechtpartijen mja focking s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje als ik had gereden lag die omver! Maar da hoefde niet blij blij blij en mja vind jouw ook
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks Lekker zonnetje .. Mental Theo & Charly Lownoise topper van de dag.. helemaal los !
Ben verdomme ook gepikt door een wesp. Voor de rest was het echt wel VET
Super heerlijk!! vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Great party, great location - But i was really disappointed about the music the djs was playing. The early hardcore stage wasnt early hardcore, and same goes for the industrial - Stop the fucking mainstream disease!!!
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los! Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo Maar wat een weer en Noize Suppresor en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk Écht goud
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado bedankt Peggie Arjen en mn lieverd overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent
De teleurstelling was groot toen Armageddon Project niet aanwezig was, maar gelukkig was het slechts wat vertraging - hun set was weer om te smullen!! de setjes van TOA, Deathmachine, Bryan Fury, Tymon, The DJ Producer en Hellfish waren ook echt puur genieten. Ik had het geluk om 4x gestoken te worden door zo'n wesp, maar ondanks dat prima vermaakt en weer lekker misdragen. Tot de volgende keer!
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog ) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!!
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
Mooi feestje, Menthal theo & charly lownoise heerlijk en natuurlijk de klappende afsluiter van Noize suppresor Art of dance and Q-dance wan't to thank you for you hardcore support
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest
Dammnnnn wat een feest top geluid mooie locatie beter kan gewoon niet
Top feest bijna alleen maar @ de main geweest alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3
OP papier was dit een beter feest dan Groundzero maar heb mij op Groundzero toch beter weten te vermaken. bovendien kreeg ik daar geen kramp. toch leuk feestje.
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish ) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
lekker knalluh tijdens werktijd was gezellig mensen!
Super vermaakt!! Geluk gehad met het weer Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers!
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator