Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1584), anoniem (3298), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1450), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Wespjes als minpunt. Dat geeft aan veel pluspunten. Terminal en Vavaculo top en goede locatie voor de Talents; tenminste beetje doorstroom van mensen. En ow ja, Leuk dat ik er was het was gezellig!
ja egt eeen super vet feesie (Y) prima vermaakt en hoop leuke bekenden gezien... in 1 woord Geweldig!!!
!!BRAM'
lekker feestje (y) maar vorig jaar was toch beter !
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
# MLOUS
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes :lief:
Heel goed feest gehad! (Y) Super Gezellig :D
Heerlijk gefeest! :D
'Mukkes
Super!!:D alleen beetje jammer van het einde, 2 uur stil staan op het parkeerterrein:/
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
(6)Gek_­Kabout­ertje(­6)
wespen??? vechtpartijen?? niks gezien:S feestje wel gezellig alleen zulke luie benen dat het het voor mij wat verpest:(
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat een feest, GE-WEL-DIG (l) Volgend jaar wederom erbij, de helden van dit feest vond ik toch wel,:respect: Noize Supressor, Endymion, Nosferatu en niet te vergeten Neophyte Records All Stars :respect:
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
(K)Miesie(K)
sooow charly lownoise en metal theo, make my day :respect: heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk? ;)
Echt super goed vermaakt!! goed geluid, was gezellig!!!
Wat een super feest!!! Dj Only :respect: en natuurlijk het einde @ de Mainstage (L)
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
**Mar[isa]
(Y) Voor Dominator en alle :respect: voor Radium !! (L)
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
Geweldig! goed geluid, goeie plaat keuze overal, veel bekende en goed weer! wat willen we nog meer op Dominator?! NS:respect:
*..Sannee..*
Heerlijk feestje, ondanks ziekte toch heen geweest en me lekker vermaakt(H)
:bier:
*B@LLEBO*
Vet weekendje:respect:
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*BooW.
Goed naar men zin gehad:D
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*­Dull De Mirth*­:looser:
Lekker zonnetje, goed geluid, en niej zo ver van huis...Super(Y)
*Muscari*
Lekker feestje! :woep: Was alweer een tijdje geleden voor mij .. :cheer: Alleen jammer van het bier :/
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
*­TeRroR­BiTcH*­89
NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect:
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
- Naomi86
itstekend vermaakt!! Charly Lownoise & Mental Theo SuperHelden!!! (L)
Heb me wel goed vermaakt :).. Mooie locatie.. Unexist :respect: Drokz :respect: Alleen dom dat HKV een half uur eerder dicht moest.. sloeg nergens op :S
---->BoB<----
echt goed vermaakt(Y)...en gwoon een super feest:D
--=­ruffryder=­--
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis B)
--patriesje--
vorige 2 edities vond k beter, die vechtpartijen :@ Verder toppp!!
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
-=­terror­gevaar­=­-
het feest was gezellig, goeie muziek, lekker weer. alleen jammer dat de sfeer weg was na die vechtpartijen
Wat was 't weer super! inderdaad alleen jammer van al die ruzies. promo - d passion was echt TE vet!
-den-
power rangers
-GMRT- DOLLE
vet gespetter opgezette tetter durgewinterde etter hellfish was enorm ent heel industrial gestorm:respect:
-Wiel
Geweldig Heerlijk gedraaid masterlijk
..*..­Pride..*..­
te vet voor woorden :respect:
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
..SandrA..
Was weer gezellig + ook nog super weer!!!!:D Alleen die onzin rellen altijd:@, slaat nergens op, en waar gaat het over(voetbal onzin:gaap:) laat dat achter wegen op een feest!!!LOSERS :loser:
Was egt een super party!:D geluid was egt dik mede met een vette locatie!
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
81Pope
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al (y) gedraait :respect: Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan :P:P
:$­ Angelt­je1984 :$­
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
:[ :xtc:S­haronn­(L) :xtc: :[
heb me egt superrr vermaakt,spr sfeer en muziek wel great suc-6(H)..is zker weer een feesiej dt volgend jaar ook in me agenda zou staan!:kwijl:
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
:bier: Kale Æ
Lokatie was wel wijs maar vond andere jaren een stuk beter! Laatse 2 uur waren wel ff flink los nog :bier:
:bier: Para :bier:
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal:):):) alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein:@
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bounce: DaSanniej :bounce:
dik feest :lief: Volgend jaar zeker weer!!:D
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
:bounc­e:GasM­etDieZ­ooi:bo­unce:
Dik feest zeer gezellig vlgnd jaar zeker weer:P
Vet feest! Precies zoals een hardcore festival moet zijn! :lief:hardcore italia! Lekker sfeertje ook, geen vechtpartij gezien!
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid:kwijl: Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag(y)(Y) Super gewoon,cker weten weer!!
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
mezelf geweldig vermaakt, en onthoud met nagellak op je lip zit je zelden in een dip:cheer:
Wat een bruut feest zeer g0ed vermaakt:cheer:
dominator 2009 geslaaaagd:D!
ik heb al weer heimwee:s ik wil nog ff knallen
>Michelle<
Geweldig feestje!!:D Heb me super goed vermaakt!Afsluiter van Noize Supressor :respect:...alleen wat een ellende om van het terrein af te komen :(
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[040]S­teffie­e:smok­e:
Zeer geslaagd feestje alleen jammer van die vele vechtpartije :no:
[077] Reneetjuhh
jaaa was heerlijk feestje! jammer van dat anabole gastje voorin die beetje stoer deed!!! kneusjee!
[:Snader:]
Heb me echt fucking goed vermaakt daar, t weer zat lekker mee, En er werdt goed gedraaid
[[Alc0­holic]­]
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig!!!!! Echt een genieten feest en een top locatie!!!
[A.­B.­N.­] TERROR PAPA
zo net thuis, eindelijk van het parkeerterrein af, onderweg naar huis nog een hendig ongeluk gezien op de A2 ik hoop dat ze het er goed van af gebracht hebben wel een domper na zo'n feest ,maar op het feest zelf heb ik het goed naar mijn zin gehad
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[HC]Sn­ep[040­]
Super feest ! Gewelig geluid @ Mainstage ! ja heerlijk geamuseerd
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ichel81
Was harddddd:p Echt super gek feessie en goeie locatie :respect: Noize Supressor en Unexist :respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijk, dank aan iedereen die dit mogelijk maakte en de support bij de optredens! :respect:
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
[NL] Lex
Hong Kong Violence:Respect: The vizitor & STK:respect:
[NL] Marco [NL]:b­ounce:
zeker goed feestje :D
[NL] Stamp-Wijf [NL]
Echt een super feest gehad:) weer was helemaal toppie sfeer was goed/afgezien de opstootjes en charly& Theo van mij mogen die elk feest draaien! wat een super set!
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
[NL]__SZNN;
Echt een heerlijk dagje gehad:D(L) goed vermaakt daar(Y) volgende x weer!
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
[SAG] hakkuh bassie [HC]
Super feest:D volgend jaar zeker weer! Unexist:respect:
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
[T.­H.­O.­T] [NL] † Early Hrdcre † [69]
ik heb me echt goed vermaakt en het weer zat ook mee dus_O_
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[terro­r]Neop­hyte
Armageddon Project, Bryan Fury, Producer & Hellfish B) maar horrorist was toch beste van de dag!
[UDEN] Sander
leuk:)
[V.­R.­G.­]Hardcore terrorist
mensen wat een feest was echt te bruut voor woorden :respect:
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
dit was een eerste dominator, k vond het een zwaar gek feest goed geluid gekke locatie en was zwaar van de planeet /was een prima feest volgend jaar zeker weer aanwezig :D
_Tim
Zonnetje werkte goed mee, superfeestje! :) Bryan Fury en Producer mannen van de dag! :respect:
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
Amsterdams Goud
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies :D dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe :yes: geef mijn weer is zo een feest :D
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Audio Attack - baanders
Great succes !!! :d
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
in 1 woord geweldig, Mainstage was top :respect:: Maar Itallian kon er ook wat van!!
B4S1986
KEIHARD!
Babette:rot:
Kben weer helemaal voldaan :P :rot:
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
Bakkus
Zeker gezelllig:D de Ealry was lekker:kwijl: de bijen vonden me gele auss zo aaan trekkelijk:lol:(y)
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
BLASTED
goed vermaakt :D
Bobbie­:banan­a:
Wat een feest:respect: SUPERRRR:bier:
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
BOSSI FTS
E E Elevation
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Boudewijn
wat een schijt feest ...
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Beste feest 2009 voor mij!
Burgemeester
vette locatie
C. :bier:
Superrrr
Cajendra
Wat een feest :cheer: :respect: Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats :S
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
:respect: Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
Cindyy!
TOP!(L)
Cor.S
was erg gezellig..
Craizy Daisy
supper vet feestje !!!
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
DaanBaa$
Dolle boel :D
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
danibo­unce2M­E
eten goed,geluid goed,drank goed locatie goed en de sfeer was harstikke vet. maar vooral de zon die zich de heledag liet schijnen. heb echt genoten.
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
aankleding was huilen
Dennis_1980
thuiswedstrijd, heerlijk
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
DiekNek
Wat een feest!! Te gek!
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
dirkel
geweldig feest!! super setjes gehoord!!!
Divalerie
Lekkkaaaaah(L)
Dizruptor
zwaar topfeestje weer zoals verwacht:D dik vermaakt:bier: en wat hebbe we het getroffen met het weer B)
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
DJ Reload-R
MEGA DIK!! :p
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
DJ_Profiler
Early hardcore!! The Horrorist :respect: Panic, Stanton, Charly, Theo goed!! Mooi feesie
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Producer is een held!!! Superfeestje!!! RESPECT voor de talent area, die jongens daar stonden goed te knallen!!!
Dominoiz
toch wel erg vet hardcore in de zon!
Een heerlijke dag met JULLIE fijne mensen gehad :) (HKV) (K)!
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
DRE :bier:
dat geluid stond niet zacht !
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
Geweldig!!!! ;p
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elleinad
outblast & tommyknocker :respect: korsakoff :kwijl:
Emasi
Vet feest, super vermaakt! jammer van de vele bijen en het lange wachten om eindelijk weg te kunnen met de auto :/
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Feller
Locatie en sfeer waren super Geluid ook keihard :D al met al een topfeest :cheer: volgend jaar weer :cheers:
Foltergeist
Wishmaster (Y) Tymon, Korsakoff, Promo & D-Passion, Heldfish :respect:
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
3 keer zot !
Fpm
Topfeest! Supermooie locatie, goede sets gehoord, goede sfeer en lekker weer:D
Fred-(Lux)
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
Gideon­DroogK­loot
KK HARD FEEST:D
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
GTT'
Lekker feest!! :kwijl: Gezellig met alle bekende! (y)
mwa
h4l-robbedoes-h4l
super feest vooral het laatste 1,5 uur in de early rave zaal:D
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
Happy joy joy!­
SUPER FEESJE! :bounce: super vermaakt! heerlijk weer mooie dames :P :respect: noise supressor! :respect: promo& d-passion :respect: tommyknocker, stunned guys, mad dog :respect: catscan :respect: en AKIRA &DROKZ losss!! :bounce:
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg:D
HardcOreTeef
Super Lokatie!! Vond het Echt helemaal te gek :D Alleen overdag die kk graf wespen :O
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
HC2Db0ne
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie (y) M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden :) en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit :bounce: Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard (y)
Hc__VsDk__Hc
Jammer van de main zag er goed uit maar tog ;) hardcore italie super dikke tent(H) alleen mocht wel wat groter:P Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys (H)en de 2 act's van noize waren super :D
Heb je?
Ontzettende vette party alles weer top geregeld.
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
Hoedje :/
Jao lekker feestje!
Wauw..... de hele dag met kippenvel rondgelopen! Wat een geluid, wat een heerlijke platen en wat fucking gezellig! Heb geen knokken gezien, gelukkig. Het was echt hardcore heaven!
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
I_­love_­Progressive
Yes Yes HKV was zeer goed deathmachine was dope
iGwenda
GRUWELIJK!! Weeeer een prachtig feest met een super locatie en heerlijke dag gehad :D
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
J.F.R
was dikke pret :jaja:
Janssen :/
dodelyk feestje!! Heb me egt goed vermaakt (y)
Jantjee#17
GRUWELIJK ! :respect:
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
jeromio
promo vs dpassion wat een set _O_
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
super dag gehad:D:D heb me goed vermaakt:cheer::beer:
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
JOOP___­D:clow­n::clo­wn: P :lijn:
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
Joycee!
Geweldig!!!!
Wat n super feest!!! :)
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
KAAT..
Knalde er nogal op :D
KatrienD
super vermaakt ! :beer:
Kelly!.
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. :( Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien :D
Kevin (Dream Chaser)
mooi feestje, volgend jaar weer hopelijk weer op deze locatie:D
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
DOminator wederom geweldig..!
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
Kleva
Maar de helft meegemaakt, en toch nog één van de beste feestjes in tijden
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
knalaapie
echt geweldig feest goed vermaakt alleen kut met parkeerplaats verlaten 2 uur gewacht
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Superfeest! HKV tent klapte er lekker op Neophyte dikke set ! jammer van da kansloze vechten
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
Krad0l­fertJu­h
tjah weer zoals gewoonlijk een mega party:)
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
heerlijk feessie :respect:
Kuyt77
Zullen we het voortaan elke maand doen dit feest? wat een feest!!! heeerlijk!!!!
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
weertje was goed, veel bekende en goed geluid meestal! Producer en Bryan Fury zijn koning!
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
LausWa­usTerr­eur
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
lianli­kesbas­s
Outblast :respect: Dj D & amnesys waren ook top
Lindsey1987
was cker een bruut feesie, prima vermaakt(Y)
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
little-girl:b­ounce:
was in een woord geweldig! prima vermaakt :respect:
was echt goeie! volgend jaar weer
lucje_b
hij was weer heerlijk:D toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord:yes: goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer:respect: wat een dikke set was dat:kwijl: en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje ;)
Lucky <NL> Luuk
Te bruut gewoon! super feest, echt weer een super spacende locatie, en het geluid dreunde in elke zaal super lekker! Volgend jaar zeker weer! (Y)
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luuk/St
alles goed!
M'!KE
Super feest :D
M.arlon (F)
Misschien wat minder moeten feesten de week ervoor :P Organisatorisch zat het goed in mekaar maar verder totaal geen sfeer, en setjes + geluid waren om te janken!! Security vond het weer nodig mensen onnodig lastig te vallen :no:
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Maaikee
GE-WEL-DIG!!!! :D:D
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Mark a.­k.­a.­ 'Tony'
Wat een lokatie!!!! (y) Wel jammer dat sommige mensen zich zo verveelden dat ze maar tikkerdje gingen spelen. Persoonlijk vond ik dat een beetje kinderachtig. .Voor de rest weinig van aan getrokken en heerlijk hakkie klakkie uit m'n dakkie gegaan!!! :p Thanx 2 Q and Art of dance and all my partymatties!!!!!! :respect:
Martij­n:boun­ce:
wat een dag! d-passion en promo was te vet en natuurlijk noize suppressor!:respect:
Geweldig feest :respect:
MC Furious
meesterlijk
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Mevrouwtje Peggy
mooi feestje (Y) Graag gedaan Pim ;)
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
MiesLwd
goed
Dit weekend was te gek!!! (Y)
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
Super feest (Y)!
Miss.­Hardc0re (L) Tony
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst :D Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen :D
MOURAD!!­:bounc­e::yes­:
ZWAAR VET FEEST !!! SUPER GOED VERMAAKT:respect: :respect:
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Mr. Puta!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!! (H)
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks :yes: Lekker zonnetje :).. Mental Theo & Charly Lownoise (L) topper van de dag.. :respect: helemaal los :cheer: !
Mrtn;
alleen beroerd dat je toen je rond 23 uur bij de auto aan kwam nog 3 uur moest wachten reden kwart voor 2 weg :s
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
Fucking hell wat was de parkeerplek kut geregeld zeg... 2 uur stil staan... verder was het geslaagd
super vet!!
Nevz
Heel vet feest! Volgend jaar weer! DJ D & Amnesys :respect:
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
Nickzor__
Vanaf The Vizitor alles toch aardig in de soep gelopen :D HKV front row zooitje ongeregeld :respect: Ow ja: NYC SPEEDCOOORE :respect:
Nien
Super feest
NightWolf
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
dit feest was echt super volgend jaar cker weer
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
not_here
Great party, great location - But i was really disappointed about the music the djs was playing. The early hardcore stage wasnt early hardcore, and same goes for the industrial - Stop the fucking mainstream disease!!!
Nr. 18
Jammer dat de gastenlijst al om 4 uur dicht ging, maar was het kaartje kopen nog wel waard
nrdricardo
top feeest
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion :respect: helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator :yes:
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Ome bartjuh
Volgend jaar weer :respect:
Ome Bertuz :X
Prima vermaakt, alleen qua sfeer en geluid liet het toch best wat steekjes vallen.......
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
Over
Lekker daggie early raven, helemaal goed:bounce:. Geen wachtijden bij wc's, drankjes gingen echt snel, indeling was goed dus al met al TOP!
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
P.Cox
Supervet! mega geluidje!! Goed geregeld :D
The Hardcore Festival is bigger and bolder, rougher and tougher. In other words sucker: there is no other!:bounce;
Was lekker feestje
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
NICE :beer:
paykoman
was dik feest. toch mooi weer .was bom alleen twee en half u wachten op de parking was er net te veel aan
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
RADIUM :respect: !!
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Pomm
Geluid main(Y) Neophyte records:D
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
PERFECTO!!!
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
RaRaWieBenIk
Fijn feest!! Lekker geluid in de main, maar jammer genoeg maar een paar uurtjes lekker geluid in de industrial....Verder supervet,,,,I Thank You All:banana::banana::banana::banana::banana:
Wat een feest in de Italian zaal. Echt te goed gedraaid daar. Vette sjit! :respect:
RebelW­ithout­ACause
KUTGEVECHTEN ( doe er wat aan!! ) maar SUPER gedraaid overal en TOP locatie
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
gigantisch vermaakt(Y)
riise
Aardig geluidje
SUPER LEKKER FEESSIE(y) WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE:p:p
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Super!!!:D
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
rooje
Goed hard geluid :D :respect:
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
Rowan
Echt lekker :kwijl:
ruben Up en Down:woop:
SUPER DIK KNALFEEST8) :bounce:(y)
waarom staat perfect niet bij de waardering?
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt (L) terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick ;) waardoor het niet meer stuk kon! (F) Jim (F)
scaffel builder
zoals het hoort te zijn hard en verstrooit
Schrk
Mooi feessie!:D jammer dat pater hier niet bij kon zijn!
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
scurdie_­tripkip
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. :D vooral de industrial tent echt knalle !!!
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Senna *
Wat een superfeest! MT& CL de helden van de early!
zeer slechte sfeer al dat knokken
Sick Brother 4 life 2
Ongelooflijk goed geluid, aankleding was wat minder,maar daargaat t tenslotte niet om!! :D
Mooi feestje! Alleen jammer dat het zo slecht geregeld was met alle auto's die weg wilden rijden... Anderhalf uur daar op de parkeerplaats gestaan.
Wat een heerlijk feestje(L)
Lekker feestje!
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
Spinky Fack :rot:
was zeker weer lekker feestje, maar vorig jaar vond ik het toch ietsje beter
Spook
goed feest geen vechtpartij gezien goeie sfeer bij early
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
Steffytjuh
Was echt geweldiggg :D
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
Steve_91
Dikke sets, gezellige mensen, en goede vrienden.. GEWELDIG FEEST!
GEKKENHUIS :respect:
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
suusje 215
was echt weer helemaal top vandaag alleen jammer van al die vechtpartijen maja doe je niks aan
Taap
Vechtpartijen ??? Weer iets gemist, ach was lekker dol en had mijn ogen dicht denk ik, goed hard beuken HEERLIJK :bounce:
Vet feest! Jammer dat ik net elke keer die vechtpartijen moest meemaken :S
Tassie­j(F)(K­)
Topfeest,super vermaakt!! :D:D
Terror duif1488
heerlijk feessie bij de terror tent dan natuurlijk werdt lekker hard gedraaid alleen jammer van die korte jump en breakcore!!! prima vermaakt:D:lijn:
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
Tha Clown
Topfeestje gehad in de Industrial (H) .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien 8) ... Tymon :respect:, DJ Producer (Y)(Y) en natuurlijk Armageddon Project (L) .. En wat een weertje :D(H) .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij :X :looser:
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!! :cheer:
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
The beat controller
Was mega VET:D
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
The Hellfire
Deze was weer net zo goed als alle vorige dominators!! op naar de volgende!!! ;-)
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
thrillseeker
NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TILT
super na me zin gehad:bier:
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
BAL DA DIG!
Noize suppressor draaide heerlyk :D
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer:S veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
(L) dit was leuk
Tommy-Lee
Paul, Panic, Charly en Theo :respect:
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
TraumaTek
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Tryped
me zekers goed vermaakt daar. weer eens een andere lineup in de terrortent!
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
Van Gemert
:respect: Geweldig gewoon! Alles klopte . Goed georganiseerd alles! Helemaal top!!! :bier:
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
HEERLYK FEEST ! zeer vermaakt, lekker weer erbij, soms beetje geregent wat zo over was, super feest ! (Y) :bounce:
Vic'
zeer fijntjes, vorig jaar meer een topper te noemen! that's all..
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
Volvo V70
leuk leuk
Von^DellY**
een topper van een feest!!!!! echt heerlijk... en nog bedankt voor degene die bijna alle setjes heb opgenomen !! :P :respect:
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
wendelaa
echt super vet :cheer:
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
willem­ientju­h!!!­ 1403
yeah!!! heb me goed vermaakt zoals elke editie van dominator tot dusver!!!!
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
Wat een topfeestje, Charly & Theo :respect: & Noize live! Gezellig groepje!
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
Zero-Cool
super dag, lekkere early! :respect:harly en THeo:respect: en een goede afsluiter op de main! Plus het geluid was niks om op te klagen geweldig!
Zjorahn:[
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
zwevan
egt een geweldig feest volgend jaar zeker er weer bij
{.Ineke.}
Mental Theo(L)! Was Gezellig..
zekerrrrssss naar mijn zin gehad;)
{NHG}G­emoGab­ber
er werd zkkr lekker gedraait !! en hetr was zkkr mooi weer:D
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
Super Feest! :respect:
©@$
focking bruut :bier: promo VS D-passion :respect: Daymar vs Nosferatu :respect: op naar DECIBEL
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
º³º kleine º³º
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig :d
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
ÐebOrahh*­:bounce:
Wat was dat een vet feestjee:D Geweldig:D Top locatie, DJ's goed gedraaid:respect: Heerlijk:D:bounce:

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)