Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer Die gevechten En geluid bij de main mocht wel harder Maar super gehad met m'n kanjers!!!
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor alleen de aankleding...
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! om nog maar te zwijgen over de DJ's ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
ZIEK!!! Early & Hardcore Italia
Wat een feest Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
INDUSTRIAL AREA vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top! wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang En genoeg wc ennnnn de ZON was er en leuke groep ZEELAND toppie
vette shit
Heb me wel goed vermaakt .. Mooie locatie.. Unexist Drokz Alleen dom dat HKV een half uur eerder dicht moest.. sloeg nergens op
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen Zo kan iedereen wel draaien Voor de rest een toppie dag met volop bier
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal voor een heel lief meisje
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer Negative A draaide lekker Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial
zwaar genoten !!! was echt super genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo
was weer ubber bruut supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag Super gewoon,cker weten weer!!
Was zeker wel een dik feest ! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten .... even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak
zo net thuis, eindelijk van het parkeerterrein af, onderweg naar huis nog een hendig ongeluk gezien op de A2 ik hoop dat ze het er goed van af gebracht hebben wel een domper na zo'n feest ,maar op het feest zelf heb ik het goed naar mijn zin gehad
het was weer top mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa
Zeer goed feesje! Was weer erg gezellig en uiteindelijk super goed weer Ook weer veel bekende gezien Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after"
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!!
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
Dominator 2009: Lekker weer Teringherrie alom Gezelschap Spierpijn Geen Manu Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine DJ Paul Vechtpartij Rare mensen! Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen!
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt! Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..
Dit was weer een van de betere feestjes alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
prima vermaakt!! heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
Wat een gek feest zeg :bouce: Van alle gemakken voorzien Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden Top!
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid.
SUPER FEESJE! super vermaakt! heerlijk weer mooie dames noise supressor! promo& d-passion tommyknocker, stunned guys, mad dog catscan en AKIRA &DROKZ losss!!
10 eur mogen ze'm volgende keer mee wassen, T-junction op de main gezien GOEIE START! en Endymion de keet op en neer!!! Angerfist live verwacht, maar ook feest! Dan dikke voor VORTEX met zijn tribute aan MJ !!! kippevel!!! en Hong Kong effe lekker los Nadien de LJ kwijt tijdens set van Dana en Paul => ontslaan die kerel!!! (48,5 eur wil ik wel DJ + LJ's voor!!!) KORSAKOFF Happy happy B-Day xxx en 25 min LJ kwijt op MAIN??? VUURWERK WOW, fight was voor toch 100/100
Was weer helemaal leuk lekker weer mooie muziek veel clubkutten maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard
Jammer van de main zag er goed uit maar tog hardcore italie super dikke tent alleen mocht wel wat groter Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys en de 2 act's van noize waren super
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
Wauw..... de hele dag met kippenvel rondgelopen! Wat een geluid, wat een heerlijke platen en wat fucking gezellig! Heb geen knokken gezien, gelukkig. Het was echt hardcore heaven!
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
DOMINATOR Locatie was echt relax Organisatie was goed Art of Fighters DaY-már vs. Nosferatu Noize Suppressor The Vizitor Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk
Jaja lekker hoor Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan .. GEWELDIGE lokatie En wat een geluidje bij de main zeg Super super feest
GE-WEL-DIG Wat een TOP feest Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Vuurwerk was ook tof btw
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Jezus wat een feest !!!!! Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen Hardcore Italia En Linda en Xandra dikke voor jullie
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
Wat een GEWELDIG feestje Staat zeker in de top 3!! Lekker weer, lekker eten, leuke mensen , toplocatie! en er werd heerlijk gedraaid (Noize Suppressor ) en een leuke afterparty op de parkeerplaats! haha Volgend jaar weer
BESTE PARTY TOT NU TOE! was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen Vechtpartijen mja focking s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje als ik had gereden lag die omver! Maar da hoefde niet blij blij blij en mja vind jouw ook
wat een dag! echt geweldig en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets!
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks Lekker zonnetje .. Mental Theo & Charly Lownoise topper van de dag.. helemaal los !
Super heerlijk!! vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los! Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo Maar wat een weer en Noize Suppresor en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk Écht goud
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water . Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Het was gezellig, maar wat een paupersfeer.. al die anabolen billies lekker vechten en fijn ook dat iedereen zo behulpzaam is als je met pech staat, respectje voor de ANWB die mooi 3 uur op zich liet wachten (N)
Wat een heerlijk feestje
Lekker feestje!
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it!
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest
Top feest bijna alleen maar @ de main geweest alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
Zeker een vet feest! En wat een prachtweer hadden we! Er werd lekker gedraaid en was leuk om weer zoveel bekenden tegen te komen. 1 minpunt: Waarom mochten italiaanse vlaggen en Zweedse vlaggen wel en een vlag van Amersfoort niet?
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer!
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree
Lkkr feestje, maar kan niet tippen aan vorig jaar
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!!
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren , rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg
Tering deze overtrof Groningen! Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon!
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
Goed vermaakt!!! Dikke sets van AoF, Outblast & Tommyknocker en Dj D vs Amnesys. DaY-Mar vs Nosferatu ook heerlijk!!
Noize suppressor draaide heerlyk
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early.. Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats Verder Supergoed Vermaakt
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar
super vet vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet tot volgend jaar
Super vermaakt!! Geluk gehad met het weer Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers!
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen En tsja, veel grote vechtpartijen...
Geweldig feest, geweldig geluid, geweldig weer, masterlijke opkomst, klote parkeerregeling!! Tjha en waar is die ruzie op n feest nu voor nodig? Op naar de volgende keer!
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. Trommelvliezen bounce'den als de brandweer Heeeerlijk!!!
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator