Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1598), anoniem (3308), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1457), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
was super heerlijke herrie :respect: heb ut echt na me zin gehad volgend jaar weer:D
!!Marieke...
In èèn woord GEWELDIG!!!Het geluid,de locatie en wat werd er overal vet gedraaid zeg!!!!!!!!!!
!!Reno!!
Heel vet feest!!! ...main was goed!! The DJ producer...man van de avond! Was gezellig met m'n meisje en de rest;)
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
"nick"name
heel ziek feest
# Joey
Echt een GENIAAL feest! Charly Lownoise & Mental Theo, Promo&D-Passion, Noize Suppressor, Tommyknocker, Neophyte Records All Stars, geweldig! :respect: Super dagje gehad! Organisatie, Gezellige Mensen, Laura, Wout en Sander; BEDANKT! :respect:
TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)
Super feest! Heb me uitstekend vermaakt, alleen jammer van die zieke lui die gaan vechten daar!
heerlijk feessie, mooi weer:D gezelligheid was er zeker!! alleen kut lokatie
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
:jaja: :kwijl: Dit Was Zeker Weer Het Feest Van Het Jaar :respect::respect::bounce::bounce:
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
(F) Gem (F)
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer :S Die gevechten :no: En geluid bij de main mocht wel harder :P Maar super gehad met m'n kanjers!!!
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
Jahaaa :bier: was echt gezellig met iedereen :D zekers (Y)
Wat een super feest!!! Dj Only :respect: en natuurlijk het einde @ de Mainstage (L)
*­ ¤ *­ FuNkY FrEnKy *­ ¤ *­
:o OEHHH dat geluid... echt heerlijk... en RADIUM :respect: kk vet (y)
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**­Desibel**­ o:)
Zeker goed vermaakt:d:D
**Joey**
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor(y) alleen de aankleding...:/
*­[M]aad­iieJj!­~
1 woord GEWELDIG!! :D
*bastard046*
heerlijk feestje (L)..... dj paul, unexist, endymion, noize suprresor, helden van de dag:respect: , topweeertje :kwijl:TOPFEEEST(Y)
*D@@N*
MEGA :D
Ik heb me super vermaakt !! Echt een super feest!!
*­FemmyL­icious­*­
Domintor domineert!!!! :D
Niks anders dan: (L)
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
*NG*
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus :respect: wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! :D om nog maar te zwijgen over de DJ's :respect: ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
MAXIMAAL FEESJTE VOLGEND JAAR ZEKER TERUG!!!!
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
vette shit :D
Heb me wel goed vermaakt :).. Mooie locatie.. Unexist :respect: Drokz :respect: Alleen dom dat HKV een half uur eerder dicht moest.. sloeg nergens op :S
--patriesje--
vorige 2 edities vond k beter, die vechtpartijen :@ Verder toppp!!
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
-den-
power rangers
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-Floris-
heb een prachtig dagje gehad! weer was veel beter dan ik had verwacht en heb lekkere setjes gehoord :D vechtpartijen niks van mee gekregen
-GMRT- DOLLE
vet gespetter opgezette tetter durgewinterde etter hellfish was enorm ent heel industrial gestorm:respect:
-Senders
Er niet veel nieuws meer te vertellen Twas Top (Y):respect: Lownoise & Theo (Helden) :respect: N.R.A.S ook top volgend jaar zeker weer :D
-Sjors-
Hardcore Italia :cheer: ging zkr goed los daar, zkr een goeie dag gehad daar :D
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
-X-ASHLEY
Was super vet feestje!!! :D
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
.,Robin,.
was zker masterlijk feestje :respect:
..­ Sjappie ..­
Vond 't echt super...lekker feestje :lief:
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
..Lauw..
Geluid was prima! Locatie en sfeer konden iets beter. We hebben echt weer geluk met het weer gehad!:D Hardcore Italia!:respect:
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
Was egt een super party!:D geluid was egt dik mede met een vette locatie!
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
1231-1321
Neophyte records allstars!!! Is da wa! :D
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
zwaar genoten !!! was echt super :D genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee :cheer:
:[ :xtc:S­haronn­(L) :xtc: :[
heb me egt superrr vermaakt,spr sfeer en muziek wel great suc-6(H)..is zker weer een feesiej dt volgend jaar ook in me agenda zou staan!:kwijl:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bounce: DaSanniej :bounce:
dik feest :lief: Volgend jaar zeker weer!!:D
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
:bounce: Jaime :bounce:
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo:S
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
heb me toch echt gigantisch vermaakt!!
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Super feestje :bounce: E3-strand mag blijven :D :respect: AOD & Q :respect: petje af!!!
:bounc­e:Hakk­uhMama­:bounc­e:
heyzzz was weer een topfeestje! op naar volgend jaar! en goeie locatie
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
Geniaal feesie weer!
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
Vet feest! Precies zoals een hardcore festival moet zijn! :lief:hardcore italia! Lekker sfeertje ook, geen vechtpartij gezien!
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Goed te vreten echt een wreedfeest
:devil­:Terro­r Knoak's Bitch:­devil:
top dagje gehad:D was egt gezellig super locatie:D Allen had ik wat meer geluid in de main verwacht dat was vorig jaar egt beter;)
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:hyper­:Hyper­ke!­:hyper:
heb me optimaal vermaakt!!! tot volgend jaar!!!
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid:kwijl: Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag(y)(Y) Super gewoon,cker weten weer!!
:no:
:rot:s­peedco­re hooligirl:[
was wel goed ondanks die kk ruzie's:@:@
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
Wat een bruut feest zeer g0ed vermaakt:cheer:
ik heb al weer heimwee:s ik wil nog ff knallen
>ANN<
Goede sfeer, gezellige mensen, lekker weer, goede muziek, sterke drank... Wat wil een mens nog meer? Geen knokpartij gezien overigens.
[077] Reneetjuhh
jaaa was heerlijk feestje! jammer van dat anabole gastje voorin die beetje stoer deed!!! kneusjee!
[A.­B.­N.­] TERROR PAPA
zo net thuis, eindelijk van het parkeerterrein af, onderweg naar huis nog een hendig ongeluk gezien op de A2 ik hoop dat ze het er goed van af gebracht hebben wel een domper na zo'n feest ,maar op het feest zelf heb ik het goed naar mijn zin gehad
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
[HC]Sn­ep[040­]
Super feest ! Gewelig geluid @ Mainstage ! ja heerlijk geamuseerd
Was echt een heerlijk feestje! Vond de locatie ook super, alleen ongelooflijk ver weg:( maar het feest maakte alles goed! (Y)
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
[M]ikies
:respect:
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
[NL]__SZNN;
Echt een heerlijk dagje gehad:D(L) goed vermaakt daar(Y) volgende x weer!
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[NL]stefke-mafkaas-terreur[NL]
Echt top feest!!!! :D heb me zkers vermaakt
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
extra strak feest met da genak
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[SF] MR.­ Space :vaag:
Industrial:cheer::lief:maar die parkeerplaats:( wat een chaos :O
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[V.­R.­G.­]Hardcore terrorist
mensen wat een feest was echt te bruut voor woorden :respect:
Leuk feest maar idd achterlijke rellen, ga mekaar in een bos telijf overjaarse voetbal pubers :looser;
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
Was weer van de goeie:D
_Tim
Zonnetje werkte goed mee, superfeestje! :) Bryan Fury en Producer mannen van de dag! :respect:
A.n.n.i.e B
Super Feesie ! :D
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
Aggiestyle
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
AIR-HAMMED
geweldig
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
Anniekjuh (L)
love it (L)
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
B4S1986
KEIHARD!
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
Baztard
Producer blijft gewoon een held :respect: voor de rest prima vermaakt en een lekker weertje
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
bitchje
super feestje , radium, vizitor en drokz en akira:respect: jammer van het vele vechten verpest heel de sfeer.locatie was super
Puik ! (Y) Jammer dat de benen het op een gegeven moment lieten afweten :P
BOSSI FTS
E E Elevation
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
Brasco
MEGA VET feest.. Neophyte Records Allstars en Noize Suppressor :respect:
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Beste feest 2009 voor mij!
C. :bier:
Superrrr
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
Centurion
Tommyknocker & Day-mar, D-passion & Promo, Nosferatu, Wat een helden! Lekker weer en mooie locatie. Super gewoon!
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
CHEMICAL-X
day-mar vs nosferatu deed het ook zeker chill:) happy peppy ikkie niet stikkie:):):):):)
chrono
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
prima vermaakt!! :D heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten :@
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
Crazyrobin
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. :kwijl: Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
D-Hunter
Veel wespen en losers :loser: , verder lekkere setjes gehoord van Endymion, Negative A, Day-Mar & Nosferatu (y)
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D.V.D
superrrr feest!! :respect: ,, see you next year!
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da Hardbeatz FM
Terminal Vs. Vavaculo :respect: :respect: :respect: :respect:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
Da Killah
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag :) voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Was een superfeest(Y) heb me goed vermaakt sfeer en muziek was helemaal (Y):D
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
De echte Raven
Amasing it was (l)bad just that some idiots try to kick eachothers heads
De GeKROONde
Wat een gek feest zeg :bounce: :bouce: Van alle gemakken voorzien :respect: Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial :kwijl: Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden :D (y) Top!
Deess
Geweldig feest gewoon!!! Heerlijk staan te genieten!!
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
Der Litter
gewelig feest
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
DiekNek
Wat een feest!! Te gek!
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
Divalerie
Lekkkaaaaah(L)
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
Dj-Indust­ructab­le a.­k.­a Ramonski
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Dj-Woodpecker
Had er wel wat meer van verwacht... sfeer was ook maar dood
DJ_Profiler
Early hardcore!! The Horrorist :respect: Panic, Stanton, Charly, Theo goed!! Mooi feesie
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
Dominoiz
toch wel erg vet hardcore in de zon!
DON BRIT
was wederom een zeer aangename editie :D
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
Kinderfeestje , teveel populaire sjappies , zeikende kanker gabbers en zeikende sletjes bij Unexist whaha , nee voor mij geen ( hardcore?:vaag: ) jankende kut feesten meer
dotheSamba
zwaar kickuh feest
Dreamerrr(*)
Superrrr vet!!!!:jaja: ook de after hahahaaaaa
Ecyoj
korsakoff outblast & tommyknocker d :respect:
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elbert­Rosenb­rand
Jammer van het vechten, heeft heel me dag verpest:( voor mij geen hardcore feestjes meer.
Elleinad
outblast & tommyknocker :respect: korsakoff :kwijl:
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
Enniie­:cheer­:
Eerste keer dominator! Heb me heel goed vermaakt :D
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
:respect: Geweldig feest:respect:
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
Evilientje
HKV :respect:
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
FIDDY' FSH
Wanne gek wat een feest !!! Echt niet normaal gekkehuis, super gedraaid, super geluid en super weer !!
Flame
Heerlijk Feestje weer:D(Y) Lekker Weertje:) Day-Mar:respect: :d(L)
Flexxx
Geweldig!
Foltergeist
Wishmaster (Y) Tymon, Korsakoff, Promo & D-Passion, Heldfish :respect:
FR*­tattoogirl*­HC4L*­
alleen het op de parkeerplaats was kut 2 uur vastgestaan
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
G.­I.­T.­ Oldskool Gabber
dit heerste
G.­I.­T.­ Reemster:9
Zeer goed vermaakt. Alleen die parkeerplaats(n)
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
gekkegabber
super feest! :D:D
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
Gino MoH
Great Succes ! Prima weer en mooie Locatie
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
gOldie *
Toplocatie en echt een super feeest!!:respect:
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
GTT'
Lekker feest!! :kwijl: Gezellig met alle bekende! (y)
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
Hanske­e:hong­er:
Wat een gruwelijk feest!! Alles beter dan vorig jaar: weer(Y) LOCATIE(Y) sets! NRA vernieuwend:respect: Unexist; WOOOW en einde was grandioos!!
Happy joy joy!­
SUPER FEESJE! :bounce: super vermaakt! heerlijk weer mooie dames :P :respect: noise supressor! :respect: promo& d-passion :respect: tommyknocker, stunned guys, mad dog :respect: catscan :respect: en AKIRA &DROKZ losss!! :bounce:
HardcOreTeef
Super Lokatie!! Vond het Echt helemaal te gek :D Alleen overdag die kk graf wespen :O
hardstyle_­aap
was super (Y)
Harmony
:respect: 10 eur mogen ze'm volgende keer mee wassen, T-junction op de main gezien GOEIE START! en Endymion de keet op en neer!!! Angerfist live verwacht, maar ook feest! Dan dikke :respect: voor VORTEX met zijn tribute aan MJ !!! kippevel!!! en Hong Kong effe lekker los :-) Nadien de LJ kwijt tijdens set van Dana en Paul => ontslaan die kerel!!! (48,5 eur wil ik wel DJ + LJ's voor!!!) KORSAKOFF Happy happy B-Day :-) xxx en 25 min LJ kwijt op MAIN??? VUURWERK WOW, fight was voor :loser: toch 100/100 :-)
HC-Tasjaa-WL
Was weer helemaal leuk :D lekker weer :D mooie muziek :D veel clubkutten :S maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam :P
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie (y) M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden :) en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit :bounce: Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard (y)
Hc__VsDk__Hc
Jammer van de main zag er goed uit maar tog ;) hardcore italie super dikke tent(H) alleen mocht wel wat groter:P Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys (H)en de 2 act's van noize waren super :D
HcArjan
ZEELAND was weer goed aanwezig op dominator heb me zo goed vermaakt de sfeer was super gezellige mensen TOPPIE:):D:P
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
HKE-Jeroen
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
Wauw..... de hele dag met kippenvel rondgelopen! Wat een geluid, wat een heerlijke platen en wat fucking gezellig! Heb geen knokken gezien, gelukkig. Het was echt hardcore heaven!
I l s e (F)
Wat een heeeeerlijk feestje... :respect: Mooi weer gehad... Vond het super.... :d (K)
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
I_­love_­Progressive
Yes Yes HKV was zeer goed deathmachine was dope
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
Janneke_­:doeti­ewoep:
Jaja lekker hoor :cheer: Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan (Y):D.. GEWELDIGE lokatie :D En wat een geluidje bij de main zeg (L) Super super feest :D:D:D
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
Jason :bier:
stelletje kansloze ruzie zoekers. :S maar wel super feestje industrial echt geweldig :D
Jennefer
HELEMAAL TOP!!!
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
d passion vs promo:respect: noise supressor live:respect: sfeer was ver te zoeken! maar was een heerlijke party
super dag gehad:D:D heb me goed vermaakt:cheer::beer:
JimboS­lice..­.­
VETTT FEEST! alleen het uitrijden was klote...
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Joycee!
Geweldig!!!!
Heb zeker weer genoten van dit feestje!
JukieO:)
AMAZING(L)
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
K&M
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo (L)
KAAT..
Knalde er nogal op :D
Karel11
GE-WEL-DIG (Y) :D Wat een TOP feest :d Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :woopwoop: Vuurwerk was ook tof btw :D
Heerlijk!
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Kellse
Super vet! Goed geluid! Lekker weer! prima vermaakt.. en wat een sets :D
KelseY.y.y
Geweldig Feest !!! heb me goed vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
DOminator wederom geweldig..!
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
GOED VERMAAKT (y) HELLFISH VET VOOR ZOLANG HET DUURDE
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
der A kel!!!
KRENG
Ja, een heeeeel waardig laatste feestje voor mij! (L)
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
L@nge
EEn te vet feestje geluid was egt super en de main zag er dik uit
LAANTJE!
Erg gezellig gehad!!! :cheer:
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
Lama'10
Zekers geweldig genoten, Goeie sound! perfecte sfeer en heerlijk die zon op mijn klote!
weertje was goed, veel bekende en goed geluid meestal! Producer en Bryan Fury zijn koning!
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
LausWa­usTerr­eur
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
Wat een GEWELDIG feestje:D Staat zeker in de top 3!!:bounce: Lekker weer, lekker eten, leuke mensen , toplocatie! en er werd heerlijk gedraaid (Noize Suppressor :respect: ) en een leuke afterparty op de parkeerplaats! haha:P(Y):D Volgend jaar weer(Y)
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
Leonie­tjuHhh­h.­14
Was een leuk feestje, Heerlijk weer, Alleen jammer dat het zo ver weg was! Maar dat mocht de pret niet drukken! Was erg gezellig!! ;-)
LG.
DOMINATOR(L)
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
lianli­kesbas­s
Outblast :respect: Dj D & amnesys waren ook top
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Lindsey1987
was cker een bruut feesie, prima vermaakt(Y)
little-girl:b­ounce:
was in een woord geweldig! prima vermaakt :respect:
Lost Sheep
tjah en als je dan graag wilt vechten ga dan op kickboksen ofzo en dan de ring in 1 tegen 1 maja dat durft men ni kan niemand ze helpen stakkers
Lovedrops13
Was een leuk feest! Goed vermaakt, alleen jammer van op eind gevecht en het vast staan op de parkeerplaats.
Te gruwelijk:D
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
heerlijk feessie, vooral de uprising dominators area was top! jammer alleen dat het 5 kwartier duurde voordat we dat terrein eindelijk afkonden..
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luuk/St
alles goed!
Echt heftig! Super geluid, super gedraaid! Maar waar blijft de COCA COLA op feestjes?
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Ma$c!d0
Mooi feestje! Early (Y) toch alleen jammer van overdag :P
Maaikee
GE-WEL-DIG!!!! :D:D
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Martij­n:boun­ce:
wat een dag! d-passion en promo was te vet en natuurlijk noize suppressor!:respect:
Geweldig feest :respect:
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
Matthijs
Vond t erg vet! :D
MC Furious
meesterlijk
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
Meeuwsen
was egt een goed feest!!:D alleen de wespen de gevechten... :S
Miichele
Leuk feestje ! Heb me geweldig geamuseerd !!
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
Super feest (Y)!
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!:woepwoep:
mmmichel
yhee nieuw persoonlijk record. 24 wespen in een dag dood gemept/schopt
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
:cheer: Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen :D Vechtpartijen mja focking :loser: s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or :\ En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje :rot: als ik had gereden lag die omver! O:) Maar da hoefde niet :cheer: blij blij blij en mja vind jouw ook :lief:
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks :yes: Lekker zonnetje :).. Mental Theo & Charly Lownoise (L) topper van de dag.. :respect: helemaal los :cheer: !
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
super vet!!
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
nickpi­kbierb­lik
het zonnetje maakte veel goed! :bounce: verder niet echt top feest..
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nielûhhh...
Super feesje!!! Me eige goed vermaakt! (y)
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Notorious-:bier:
was een zeer lekker feest, de nodige meters wel weer gemaakt, geluid in de early was DIK, :respect: voor de hakploeg
nrdricardo
top feeest
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion :respect: helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator :yes:
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
Partykicker aka Tono
Zwaar dol feest niets op aan te merken :D alleen al die ruzie's.................
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
NICE :beer:
patricia2678
helemaal super!!:D lekker weer!, top locatie!, goeie dj's!, en geweldige mensen
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
Peeertje
Helemaal goud :D laatste 2 uren op de main waren maximaal:D
Perzik
Ge-Wel-Dig
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Industrial zaal rouleerde!!! Daymar, Nossie, Tymon & Producer mannen en vrouw van de avond!!! Zwaar goed vermaakt met de hoevelakense terreur bende...
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
pindabeer
geweldig !!!
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
PPJ
GEWELDIG :D
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
neet feesje, vette afsluiter ook :P
Qlimaxxx
Heerlijke knalfauf hele dag in het zonnetje staan Qnalluh Super!!!
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
R o n a l d
Art of Dance & Q-dance :respect: Heb me wederom weer super vermaakt :):)
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Rampestampe
Super feest vette afsluiter noisesupressor op de main (Y)(Y)
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
Rebecca(L)
SUPER:kwijl:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Renzu
Anime! :kwijl: En charly en Theo! GeWELDIG!
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
Rik K.
Gru we lijk!
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
RoELLe#
optimaal vermaakt!
Roland :bier:The flying Dutchm­an:bie­r:
Gewoon super lekker uit me plaat gegaan
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
Hoe later het werd des te beter er werd gedraaid maar de sfeer verminderde al snel!! Toch een super vet feest gehad met mijn helden(L)
Ruud :bier:
Mega feestje! Echt een topper.. Charley en Theo :respect: wat een setje! Jammer idd van die mensen die voetbal en feesten niet kunnen scheiden!
vette shit
S/B
heerlijk weer, AniMe (y), Noize Suppressor afsluiter (y)
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
scaffel builder
zoals het hoort te zijn hard en verstrooit
Schuim
Super feestje! goed geluid. Betere locatie dan vorig jaar. Het weer werkte ook goed mee... Heerlijk! Alleen jammer van al die knokpartijen.
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Dik feest !! Panic vs. Stanton in de Early :respect: Tommyknocker gruwelijke afsluiter !! :honger:
Sincerity
Het was gezellig, maar wat een paupersfeer.. al die anabolen billies lekker vechten (y) en fijn ook dat iedereen zo behulpzaam is als je met pech staat, respectje voor de ANWB die mooi 3 uur op zich liet wachten (N)
Wat een heerlijk feestje(L)
Lekker feestje!
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest :S
speedter!
meesterlijk feest! :D
Speedy-Wezep
jeuzz wat een lekker feestje weer
spoos :banana:
Top feest (Y) bijna alleen maar @ de main geweest :bounce: alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan :( top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3 :D:D
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
StereoType ™
NOIZE SUPPRESSOR THE DOMINATORRRRRRRRRRRR
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
GEKKENHUIS :respect:
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
Zeker een vet feest! En wat een prachtweer hadden we! Er werd lekker gedraaid en was leuk om weer zoveel bekenden tegen te komen. 1 minpunt: Waarom mochten italiaanse vlaggen en Zweedse vlaggen wel en een vlag van Amersfoort niet? :S
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
Suus*
Mega lijp!! Snowboarde was mega vet :D Volgend jaar weer..:bounce:
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
Vet feest! Jammer dat ik net elke keer die vechtpartijen moest meemaken :S
Terminal
Fantastisch!! Lekker sfeertje, vette sets en super gezellig! (Y)
TernTerror
Was weer een goed geregeld feest...goed geluid...sfeer kon beter maar Tymon hebt me hele week in 1 keer goedgemaakt :)
Terror duif1488
heerlijk feessie bij de terror tent dan natuurlijk werdt lekker hard gedraaid alleen jammer van die korte jump en breakcore!!! prima vermaakt:D:lijn:
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
Tessaa*
Noize supressor, Mad dog :respect: TOPFEEST!
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
Lkkr feestje, maar kan niet tippen aan vorig jaar :kwijl:
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!! :cheer:
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
THOMAS!­ :bounce:
HELLFISH! :respect: (L)
Zeker wel een lekker feestje (Y)
TIFFANY..!
was gezellig :D
Tiineke <3
Vond het een Super feest! Heb me prima vermaakt + een top locatie!! :kwijl:
Tim
Goed vermaakt!!! Dikke sets van AoF, Outblast & Tommyknocker en Dj D vs Amnesys. DaY-Mar vs Nosferatu ook heerlijk!! :respect:
Noize suppressor draaide heerlyk :D
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer:S veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Timmyk­nocker­!­
Ja wat moet ik hier nou weer over zeggen? Charly & Theo (L)!! GE-WEL-DIG feest!!
Toiner
Radium was de set van de dag!!! verder was et ook zeker een geslaagd feestej:D
Total Confusion
Dit was er weer eentje voor in het boekje :D Dikke sets gehoord van Bryan Fury, Unexist, Meccano Twins, Producer en Promo vs D-passion :k
totale verloe­dering­!­
DROKZ&AKIRA de sfeermakers!
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Trammelanda
Opzich best goed vermaakt! Maar geef mij maar gewoon indoor! Sfeer was niet om naar huis toe te schrijven. verder super!
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
Vaatje:bier:
Vet :respect:
Van Gemert
:respect: Geweldig gewoon! Alles klopte . Goed georganiseerd alles! Helemaal top!!! :bier:
Vandalist
Terror tent was zot :kwijl:
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
VR!DZ
Was wel een leuk verjaardagsfeessie, mooi weer, leuk gedraaid en goed geluid.. en leuk gezelschap ;)
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
Goed gezellig feest, jammer van al die vechtpartijen :/
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
Dominator geweldig main was lekker knallen:respect:
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
whitefreacky
het was me een zeer geslaagdt feest heb er geen worden voor geweldig
Wildeg­ullieb­as
Time of my life :cheers:
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
xanneke
superrrr feest..:D
xx_­nelleke_­xx
super vet :D vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten:S dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet (Y)(Y) tot volgend jaar :lol:
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
Zero-Cool
super dag, lekkere early! :respect:harly en THeo:respect: en een goede afsluiter op de main! Plus het geluid was niks om op te klagen geweldig!
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
was gewoon weer keihard knalluh
zwevan
egt een geweldig feest volgend jaar zeker er weer bij
Zweven!!
woehoe goewdd Geakk
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
Super vermaakt!! :jaja: Geluk gehad met het weer (Y) Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers! :loser:
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
~~ARMIN~~
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO:respect: erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen(Y) En tsja, veel grote vechtpartijen...
Super Feest! :respect:
† Gabberdoom †
Geluid(Y) ...verder was het weer een echte Dominator:)
• Griietje
Goed vermaakt was weer een geslaagd feest (Y), Locatie vond ik ook top! Alleen jammer voor die agressiefe sfeer met gevolg van meerdere ruzie's :S.
•Merie•
Lekker hoor:Dgoeie locatie,me prima vermaakt! veel bekenden, Jammer van de rare sfeer:S
®eum
Geweldig feest, geweldig geluid, geweldig weer, masterlijke opkomst, klote parkeerregeling!! Tjha en waar is die ruzie op n feest nu voor nodig? Op naar de volgende keer!(L)
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt (Y) Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. :bounce: Trommelvliezen bounce'den als de brandweer :K Heeeerlijk!!!
zaaaaaaaaaaalig feest!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)