noize supressor als afsluiter was zo supervet ja vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al wordt dus een nieuwe uitzoekken voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! heerlijk gedraait
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! Leuke mensjes weer leren kennen
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
sooow charly lownoise en metal theo, make my day heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk?
Geluid, muziek en het weer was super Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen
INDUSTRIAL AREA vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top! wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan
Wat een heerlijk feestje! Dik genoten.. set van Sceletor heeft de dag gemaakt! en wat een fijne mensjes om me heen
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer Negative A draaide lekker Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
Was zeker wel een dik feest ! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten .... even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen
Was weer een goed feessie! Lokatie ook top. Sfeer was overdag geweldig, alleen 's avonds was hij nergens meer te bekennen helaas! Tymon made my day! Gucci wearin' mothafuckas!! NT001!!
het was weer top mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg
was me eerste dominater maar zeker niet de laatste echt naar me zin gehad top locati en geluis was ook super en angerfist , neophyte en Noize Suppressor als afsluiter
Echt een super feest gehad weer was helemaal toppie sfeer was goed/afgezien de opstootjes en charly& Theo van mij mogen die elk feest draaien! wat een super set!
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
helemaaal geweldig.. Beter als vorig Jaar !! op naar ut volgend jaar
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
Goeie sfeer, Lekker weer Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe geef mijn weer is zo een feest
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad Noize Supressor
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
prima vermaakt!! heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
Wat een gek feest zeg :bouce: Van alle gemakken voorzien Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden Top!
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Wat een feestje wat een muziek en tjongejonge wat een weertje was Super! Locatie ook niks meer aan doen en volgend jaar gewoon weer knalle!! Charly & theo
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte.bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt volgend jaar weer
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer .. verder terug reis in de auto SUPER! en daarna lekker met me vent mee .. dus al met al.. voor my een geweldig waard.. thnx sgatjes
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
SUPER FEESJE! super vermaakt! heerlijk weer mooie dames noise supressor! promo& d-passion tommyknocker, stunned guys, mad dog catscan en AKIRA &DROKZ losss!!
Superb! Dominator is echtwel gegroeid de afgelopen jaren, feest is echt stuk professioneler geworden in alles, heb me echt TOP vermaakt! Mooi en ruim terrein en dito tenten. next year, same time, same place
Jammer van de main zag er goed uit maar tog hardcore italie super dikke tent alleen mocht wel wat groter Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys en de 2 act's van noize waren super
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis maar het waset zeker waard op naar 2010
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
Tymon man vd dag verder TOA, AP, D-spirit & Negative A op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster Manu Le Malin, wat een ontdekking en natuurlijk D passion vs Promo top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later
Geweldig feest..!! alles super locatie.. mooi weer erbij en dat geluid werd overal super gedraaid..!! Hardcore Italia The Vizitor , Promo & D-passion,Unexist ,en afsluiter was echt gewoon geweldig.. Volgend jaar zeker weer heen
keihard feest hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk
GEWELDIG! Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar
Wooooohhhhw dit was echt ziekelijk!! ongelovelijk vet, volgend jaar sowieso weer!! Super sets gehoord van Endymion, Outside Agency, Negative A (ipv Manu le Malin), DJ D & Amnesys, DayMar & Nosferatu, Promo & D-Passion en Noize Suppressor, en natuurlijk een geweldig einde!! tis gewoon te geniaal voor woorden!
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid was gezellig manne!
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!!
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks Lekker zonnetje .. Mental Theo & Charly Lownoise topper van de dag.. helemaal los !
Super heerlijk!! vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
feest was perfect. goede muziek lekker weer mooie lokatie goede sfeer.
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los! Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo Maar wat een weer en Noize Suppresor en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk Écht goud
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!!
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water . Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Leuk feest, hele dag zowat bij de industrial gestaan, Nosferatu en Daymar nog ff gehoord/gezien. Verder naar mijn doen een goeie sfeer, lekker weer etc, alleen die klote wespen, wat een irritante klote dingen. Omgeving was ook perfect gedaan, beter als vorig jaar. De entree poortjes waren ook eindelijk normaal dat je gewoon kon doorlopen.
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren
Goes meets Tilburg, gezellig Erg mooi centraal punt voor alle groepen Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan!
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog ) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick waardoor het niet meer stuk kon! Jim
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it!
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish ) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early.. Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats Verder Supergoed Vermaakt
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz Charly Lownoise en Mentale Theo echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien
lekker knalluh tijdens werktijd was gezellig mensen!
Super vermaakt!! Geluk gehad met het weer Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers!
party party hoor iedereen was um dik der aan hahaha
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator