Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1598), anoniem (3308), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1456), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
!!!!!*EVAN
zooo vet he:D!
!!BRAM'
lekker feestje (y) maar vorig jaar was toch beter !
Zeer goed vemaakt:D Idd rottige bijen:( en de nodige knokpartijen. maar lekker geafterd op parkeerplaats tot half 5:P
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
# Joey
Echt een GENIAAL feest! Charly Lownoise & Mental Theo, Promo&D-Passion, Noize Suppressor, Tommyknocker, Neophyte Records All Stars, geweldig! :respect: Super dagje gehad! Organisatie, Gezellige Mensen, Laura, Wout en Sander; BEDANKT! :respect:
TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)
Super feest! Heb me uitstekend vermaakt, alleen jammer van die zieke lui die gaan vechten daar!
Heel goed feest gehad! (Y) Super Gezellig :D
Heerlijk gefeest! :D
:jaja: :kwijl: Dit Was Zeker Weer Het Feest Van Het Jaar :respect::respect::bounce::bounce:
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
(F) Gem (F)
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer :S Die gevechten :no: En geluid bij de main mocht wel harder :P Maar super gehad met m'n kanjers!!!
HELEMAAL GEWELDIG!! Wat een top dag (L) :respect:
(H) Perfect by Nature (H)
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! :woep: Leuke mensjes weer leren kennen :cheer:
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
vette shit,alleen die fucking wespe moge vor mij wegblijve:P
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
Geweldig! goed geluid, goeie plaat keuze overal, veel bekende en goed weer! wat willen we nog meer op Dominator?! NS:respect:
*..Sannee..*
Heerlijk feestje, ondanks ziekte toch heen geweest en me lekker vermaakt(H)
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
*Muscari*
Lekker feestje! :woep: Was alweer een tijdje geleden voor mij .. :cheer: Alleen jammer van het bier :/
*Mystica*
Geluid, muziek en het weer was super :D Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen (Y) :D
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
*Sukske*
Dominator(L) Geweldig feest, heerlijk genoten! Veel bekenden, goed weer gehad en super gedraaid!:yes: Lekker heel de dag staan hakken!:D En locatie, top! Aanhouden @ e3;):P :respect:
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
Top locatie, top weer, top knalfeestjuh!! afsluiter was mennus!
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
-den-
power rangers
weer kei hard geslaagd gewoon:D:D Super feestje!!!!
-Senders
Er niet veel nieuws meer te vertellen Twas Top (Y):respect: Lownoise & Theo (Helden) :respect: N.R.A.S ook top volgend jaar zeker weer :D
-X-ASHLEY
Was super vet feestje!!! :D
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
..SandrA..
Was weer gezellig + ook nog super weer!!!!:D Alleen die onzin rellen altijd:@, slaat nergens op, en waar gaat het over(voetbal onzin:gaap:) laat dat achter wegen op een feest!!!LOSERS :loser:
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
010[H4L]BO
Dominator is & blijft een geweldig feest!!(L) Nieuwe lokatie is egt super(Y) Geluid was best lekker:D Alleen jammer dat ik er nie egt in kon komen qua los gaan:S:(
1231-1321
Neophyte records allstars!!! Is da wa! :D
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
81Pope
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al (y) gedraait :respect: Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan :P:P
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounce: Jaime :bounce:
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo:S
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
:bounce: terror junky :bounce:
geweldig feestje gehad weer lekker verrot het weer was ook goed te doen jammer van die ene bui maar verder toppie Dominator :respect:
:bounc­e:][Sh­irley]­[:boun­ce:
Heerlijk Feestje...:lief: Het geluid was echt super hard overal:D Beter als vorig jaar:yes: En we hebben alweer mooi weer gehad!!:)
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
maine draaide slecht , andere tenten was beter , geen sfeer dus al met al LOU BOUT
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
:no:
:respect: ScorpioGirl :respect:
Was zeker een geslaagd feessie! Mooie locatie, veel bekenden en heb lkkr loos kunnen gaan :yes:
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
:woept­idoe:K­ruimel­tje:wo­eptido­e:
(F) KIPPENVEL!!:P Het geluid was overal zoooo HARD!!:p Hmmmm...:p:D Gruwelijk feest!(F):p
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
dominator 2009 geslaaaagd:D!
;­) Just me ;­)
:beer: Super Feestje :beer: en nog beter dan vorig jaar :D :respect:
ik heb al weer heimwee:s ik wil nog ff knallen
>>P@UL<<
Hij was goed!!
>ANN<
Goede sfeer, gezellige mensen, lekker weer, goede muziek, sterke drank... Wat wil een mens nog meer? Geen knokpartij gezien overigens.
>Michelle<
Geweldig feestje!!:D Heb me super goed vermaakt!Afsluiter van Noize Supressor :respect:...alleen wat een ellende om van het terrein af te komen :(
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[*N]ienke
:respect: TOP-locatie..!, Rag,Rag,Rag,Reng,DengDeng..... :respect: ODE aan de Industrial en Terror tent... :D Jezus wat heb ik een ZALIGE dag gehad!:D:D:D:D
[..­Jagerm­eister­..­]
[[..wederom weer het bestn feest van het jaar :respect:..]]
[:Snader:]
Heb me echt fucking goed vermaakt daar, t weer zat lekker mee, En er werdt goed gedraaid
[[Alc0­holic]­]
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig!!!!! Echt een genieten feest en een top locatie!!!
[A.­V.­I.­]Early­Kleppe­rkoet :lock:
kk lekkere early ;D
[A]nne(f)
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats :nee: en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
early was top:D
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had :(
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[K]nik­noizza­h]
vorig jaar was zrk beter maar d passion en promo egt goed dik:respect:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ichel81
Was harddddd:p Echt super gek feessie en goeie locatie :respect: Noize Supressor en Unexist :respect:
[M]ikies
:respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[NL]stefke-mafkaas-terreur[NL]
Echt top feest!!!! :D heb me zkers vermaakt
[OKP]KNABBEL
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
extra strak feest met da genak
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] G_in0
Topdag gehad!!:) mazzel met het weer vette muziek en een hoop gezellige spaakjes:D Industrial en Italian :respect:
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
][Hakkûh Hoeppers][
KK hard feestje, beter als vorig jaar:respect: Dikke locatie. Relekste sfeer. gewoonweg een top feest:kwijl: alleen het uitrijden op de parkeerplaats was minder..
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
^^MizZ*LL^^
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! :d
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
Was weer van de goeie:D
_Driekus
man man man, wat een feest !
_EvyB2
Geweldig! Superfijn ingedeeld, lekker weertje en super gezellig!
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
lekker geluidje :D en super weer :bier:
Aggiestyle
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
Amsterdams Goud
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies :D dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe :yes: geef mijn weer is zo een feest :D
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
anniej87
was superdik
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
Geweldig:D!
awesomeness
Prima & Ehbo was (Y)
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
in 1 woord geweldig, Mainstage was top :respect:: Maar Itallian kon er ook wat van!!
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, super goede sfeer en top locatie beter kan gewoon niet. Haha gekke italianen in de Hardcore Italia :p
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
Bazer =­ P@­ra_­Gabber
(Y) fijn oor gewapper met trommelvlies terreur & veel bier dus :respect: (tot volgend jaar! )
Belab
leuk, leuk, leuk :D
Top feest (Y)(Y)
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
Puik ! (Y) Jammer dat de benen het op een gegeven moment lieten afweten :P
BLASTED
goed vermaakt :D
Beste feest van het jaar!
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
Boudewijn
wat een schijt feest ...
Brasco
MEGA VET feest.. Neophyte Records Allstars en Noize Suppressor :respect:
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
brintajunky
super feest gehad was de reis vanuit delfzijl meer dan waard
Brutal-Bass
sowieso beter dan vorig jaar:P overal het geluid superrr!!!!!!top lokatie echt eindelijk hebben ze weer wat bewezen bij Q-dance en art of dance:P Ga zo door in de toekomst!!!!!!dit willen we allemaal wel vaker zien:d!!!
Beste feest 2009 voor mij!
C. :bier:
Superrrr
Ceken
Geweldig feestje & water was heel goed van temp :P
prima vermaakt!! :D heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten :@
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Crazyrobin
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. :kwijl: Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Dani*
Super vette locatie, geluid bij de main was lekker, sfeer iets minder maar zeker geweldig (Y)
danibo­unce2M­E
eten goed,geluid goed,drank goed locatie goed en de sfeer was harstikke vet. maar vooral de zon die zich de heledag liet schijnen. heb echt genoten.
davidjd_b
Wat een begin van de vakantie :kwijl: Helemaal tp (y) :D
De Lange!
mooi fesstje man gas gevahhhh!
De party-schranzer
patje af:P
Deess
Geweldig feest gewoon!!! Heerlijk staan te genieten!!
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
Dennis_1980
thuiswedstrijd, heerlijk
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
die kale
Op en top gezelligheid... Heerlijk :lief:
Divalerie
Lekkkaaaaah(L)
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
Dj-Indust­ructab­le a.­k.­a Ramonski
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Dj-Woodpecker
Had er wel wat meer van verwacht... sfeer was ook maar dood
djBazzle
Wat een feestje wat een muziek en tjongejonge wat een weertje:D was Super! Locatie ook niks meer aan doen en volgend jaar gewoon weer knalle!!:bounce: Charly & theo :respect:
DON BRIT
was wederom een zeer aangename editie :D
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
doorDONderen
Was weer knalluh :bounce: Italia Unexist Tommyknocker en Promo & D passion :respect: :bier:
dotheSamba
zwaar kickuh feest
DutchD­ynamit­e
Goed uit mijn dak kunnen gaan :bounce: Was zeker geslaagd!
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
Elbert­Rosenb­rand
Jammer van het vechten, heeft heel me dag verpest:( voor mij geen hardcore feestjes meer.
en daaaagg hoorrrr!­
:nee:
Ennair
Waat 'n fiest!
Enniie­:cheer­:
Eerste keer dominator! Heb me heel goed vermaakt :D
:respect: Geweldig feest:respect:
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
De meeste nummers minstens 4x gehoord, maar toch optimaal naar m'n zin gehad!
Evil Bert
Ook deze Dominator was zwaar vett!!! Ook de locatie mag wat mij betreft blijven!! :yes: Het bier smaakte weer eens erg goed :lief: Bavaria! Topfeessie (Y)
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Fc den boschweg :bier:
Super dik feest :respect:
Foltergeist
Wishmaster (Y) Tymon, Korsakoff, Promo & D-Passion, Heldfish :respect:
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
G.­I.­T.­ Oldskool Gabber
dit heerste
G.­I.­T.­ Reemster:9
Zeer goed vermaakt. Alleen die parkeerplaats(n)
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
GabberMaMa
ik vond het geweldig vermaakt met me dochter ,en ja jammer van die vechtpartijen,gelijk verwijderen!!! En van het parkeerterein afgaan was echt een zware ramp.....
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
Gino MoH
Great Succes ! Prima weer en mooie Locatie
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg:D
hardstyle_­aap
was super (Y)
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
:respect: Goed weer, goede muziek :respect:
Op en top geweldig op het feest zeker geen aanmerkingen alleen de PPlaats was kut reden pas half 2 de parkeerplaats af :S
HC-Tasjaa-WL
Was weer helemaal leuk :D lekker weer :D mooie muziek :D veel clubkutten :S maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam :P
HC2Db0ne
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie (y) M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden :) en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit :bounce: Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard (y)
Hc__VsDk__Hc
Jammer van de main zag er goed uit maar tog ;) hardcore italie super dikke tent(H) alleen mocht wel wat groter:P Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys (H)en de 2 act's van noize waren super :D
HcArjan
ZEELAND was weer goed aanwezig op dominator heb me zo goed vermaakt de sfeer was super gezellige mensen TOPPIE:):D:P
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
HOUSEMUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT!!!­
Te gruwelijk gewoon, echt helemaal te gek.
I love herrie
vies dik feesje drokz en akira super afsluiter (y)
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Bruuuuut !!! Feest van et jaar voor mij !!! Wat een knaller was dit :bounce: :bounce:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
Il Paolo
Heele bruute Dominator!! Minpuntjes dat er overal wespen waren en dat alle muziek van de stages op mekaar leek! Cker vermaakt
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Invicta a.­k.­a.­ Kaakie
Promo vs. D-passion (L) Sceletor op het strandje! :respect: Vet feestje! :)
geluid was goed , het setje van radium :respect: geweldig. voor derest (n) kut ruzies , had meer van het feest verwacht
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
Janneke_­:doeti­ewoep:
Jaja lekker hoor :cheer: Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan (Y):D.. GEWELDIGE lokatie :D En wat een geluidje bij de main zeg (L) Super super feest :D:D:D
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
jeroenvk13
Geweldig Feest TOG!! vuurwerk aant einde, goed geluid, laser show was eve leuk! gezellige mense, locatie was goed.. GEWOON BRUUT:D:D
jeromio
promo vs dpassion wat een set _O_
Jesley :bier:
Goed feessie(y) was alleen te moe van de nacht ervoor aankomen in nl... Goed weer lekker gedraaid:) alleen beetje kut dat vechten steeds:(
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
Jiieehaa:[
heerlijk :K naar mn zin gehad(Y)
JimboS­lice..­.­
VETTT FEEST! alleen het uitrijden was klote...
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
JoELlA ¡!
Megaa leip !!! 1 van de betere feeste ooit :bounce:
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
JOOP___­D:clow­n::clo­wn: P :lijn:
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
Joopio :bounce:
Geweldig! :kwijl:
Was knalle!!! Volgend jaar weer>>>> LIJPERdeKNIJPER:D
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
Kaasei B)
Heerlyk vermaakt (L)
KAAT..
Knalde er nogal op :D
KatrienD
super vermaakt ! :beer:
Heerlijk!
KelseY.y.y
Geweldig Feest !!! heb me goed vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
GOED VERMAAKT (y) HELLFISH VET VOOR ZOLANG HET DUURDE
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
Kleva
Maar de helft meegemaakt, en toch nog één van de beste feestjes in tijden
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
koekiemonsta
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
Koepa
Aye!..! Goed Feest, HAIL Mad Dog & The Stunned guys!..!
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
KRENG
Ja, een heeeeel waardig laatste feestje voor mij! (L)
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
LausWa­usTerr­eur
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
leijtuh
geweldig echt super!
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Wat een GEWELDIG feestje:D Staat zeker in de top 3!!:bounce: Lekker weer, lekker eten, leuke mensen , toplocatie! en er werd heerlijk gedraaid (Noize Suppressor :respect: ) en een leuke afterparty op de parkeerplaats! haha:P(Y):D Volgend jaar weer(Y)
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
li@­nne in wonderl@­nd
was wel gezellig :cheer:
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
primaa feestje(y) ; EN GHOAAN :bounce:
Lindsey1987
was cker een bruut feesie, prima vermaakt(Y)
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
little-girl:b­ounce:
was in een woord geweldig! prima vermaakt :respect:
GEWELDIG! :respect: Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar:D
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
Lost Sheep
tjah en als je dan graag wilt vechten ga dan op kickboksen ofzo en dan de ring in 1 tegen 1 maja dat durft men ni kan niemand ze helpen stakkers
was echt goeie! volgend jaar weer
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
M'!KE
Super feest :D
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Ma$c!d0
Mooi feestje! Early (Y) toch alleen jammer van overdag :P
MaaYk!!
(L) It!!! het was wer GE-WEL-DIG :kwijl:
Maik A.­K.­A Ento
:D Het was een SUPERRR feest :D(H) volgend jaar zeker weer (H) :respect: DJ'S :respect:
Heerlijk feestjuh :D Super Locatie ,, heb me goed vermaakt :d
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
Super feest alleen parkeren voor 10 euries was echt waardeloos
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
Melvenray
super feest
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Echt een wreed feest! Industrial:respect: Day-Mar vs Nos en Promo vs D-Passion :respect: Was gezellig!
Michel :beer:
Leuk feestje, geen vechtpartijen gezien, toppie (Y)
zeer geslaagd feestje:P
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
MiesLwd
goed
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Miss Susie
het was weer met een woord bruut !!
Miss.­Hardc0re (L) Tony
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst :D Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen :D
MitchellCBS
overdag viel et me een beetje tegen, s'avonds kon ik er wat beter inkomen maar al met al gruwlijk vermaakt!!!
mmmichel
yhee nieuw persoonlijk record. 24 wespen in een dag dood gemept/schopt
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Mr.Bom
Heerlijk feest! :respect:
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks :yes: Lekker zonnetje :).. Mental Theo & Charly Lownoise (L) topper van de dag.. :respect: helemaal los :cheer: !
MyOwnStyle!­ [HC]
het feest was echt GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: knalle was het!!!!
Mystery-Hardcore-Girl
Super feestje. Nog beter dan vorig jaar. Was weer lekker ouwerwets gezellig!!!!!!!!!!!!
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Nena!
Ook mijn eerste hardcore feestje! Echt he-le-maal SUPER! Zo zou ieder feestje moeten zijn!!!!!(L)
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
Nienzor
Heerlijk :lief:
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
dit feest was echt super volgend jaar cker weer
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
not_here
Great party, great location - But i was really disappointed about the music the djs was playing. The early hardcore stage wasnt early hardcore, and same goes for the industrial - Stop the fucking mainstream disease!!!
Nr. 18
Jammer dat de gastenlijst al om 4 uur dicht ging, maar was het kaartje kopen nog wel waard
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Bruin geworden staart gemaakt
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion :respect: helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator :yes:
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
P-Anniq Kiki
Een ijselijk verjaardagfeestje gehad daar, en nog een mooier weekend!!! Dankzij de KKF!
P.Cox
Supervet! mega geluidje!! Goed geregeld :D
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Pawns in the Game
wat een bruut feest :D overal vermaakt alleen om 8 uur konden me benen al niet meer :O:P
paykoman
was dik feest. toch mooi weer .was bom alleen twee en half u wachten op de parking was er net te veel aan
Peeertje
Helemaal goud :D laatste 2 uren op de main waren maximaal:D
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
pindabeer
geweldig !!!
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Pluize­Muizer­t
godver wat een top feest!! :respect:
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
Puur.Eva
't feest waar ik zolang op heb gewacht, wederom geweldig! (L) super locatie, leuke mensen, goeie sfeer, en heerlijk geluid! (L)
Qlimaxxx
Heerlijke knalfauf hele dag in het zonnetje staan Qnalluh Super!!!
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
ram B ofwat ?!­
Knaster feest... aleen dik 2 uur wachten voordat je eindelijk van de parkeerplaats weg kon rijden was echt :looser: :frusty:
Rampestampe
Super feest vette afsluiter noisesupressor op de main (Y)(Y)
Rave_Steef
:respect: TERROR :respect: The Vizitor :respect:
RedMiracle
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog :S) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven :)
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
Renzu
Anime! :kwijl: En charly en Theo! GeWELDIG!
Reunes...
weer geen ijselijk tussen de waardering........
riise
Aardig geluidje
Rik - RGX
Gruwelijk vermaakt, zonde van het knokken haalde de sfeer een beetje naar beneden! Erg jammer :loser:
Ritchie040
Dik geluid! Leuke locatie. barpersoneel was goed & het mooie weer!
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
RoELLe#
optimaal vermaakt!
Roland :bier:The flying Dutchm­an:bie­r:
Gewoon super lekker uit me plaat gegaan
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
ruben Up en Down:woop:
SUPER DIK KNALFEEST8) :bounce:(y)
Hoe later het werd des te beter er werd gedraaid maar de sfeer verminderde al snel!! Toch een super vet feest gehad met mijn helden(L)
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
SCHUFKE
was supervet
Schuim
Super feestje! goed geluid. Betere locatie dan vorig jaar. Het weer werkte ook goed mee... Heerlijk! Alleen jammer van al die knokpartijen.
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party:d
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
zeer slechte sfeer al dat knokken
sGeetje
:respect: Geweldig!! :respect: Super naar mn zin gehad!! (Y) kijk al weer uit naar volgend jaar!! B)
SHaDoWLanDZ
Heerlijk gestuiterd!! :bounce:
Sick Brother 4 life 2
Ongelooflijk goed geluid, aankleding was wat minder,maar daargaat t tenslotte niet om!! :D
Lekker feestje!
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
SnellyHelly
VETTE SHIT TAMMO!!:bier::bounce:
Spacen­essSou­nd:clo­wn:
:respect:..Geluid..!!.., relaxte line-up n heerlijk terrein!:B...alleen WTF gebeurde r op t eind..??!! 1 grote CHAOS + rellen..??:no:
Speake­rfreak­er!!!­
geweldig feesie, goed geluid, goed weer, goeie sfeer helemaal top:bounce:
Speedy-Wezep
jeuzz wat een lekker feestje weer
spoos :banana:
Top feest (Y) bijna alleen maar @ de main geweest :bounce: alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan :( top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3 :D:D
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
Stefan-the-Sound
Wat een geweld :respect: 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog :respect: Charly & Theo :respect: Tommyknocker & Outblast :respect: Angerfist :yes: DJ Paul :respect: (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff :D Art of Fighters (Y) Day-mar & Nosfuratu :yes: Neophyte Allstars :yes: great succes. En het weer zat ook nog mee
steincity
geweldig feest, dj rob en mc hughie babe zeer goed, jammer van de mainstream bij charly lownoise en mental theo want was voor de rest ook wel goed
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
STFU
wat een super feest! ITALIAN MADNESSSS!!
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
GEKKENHUIS :respect:
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
Suus*
Mega lijp!! Snowboarde was mega vet :D Volgend jaar weer..:bounce:
suusje 215
was echt weer helemaal top vandaag alleen jammer van al die vechtpartijen maja doe je niks aan
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
Sweetn­ess31(­L)
wat een feest weer :respect: mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar (L) NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag :D flyeren om 11 uur was ook gezellig (H)
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
T9
heerlijk feesie :-D
Vet feest! Jammer dat ik net elke keer die vechtpartijen moest meemaken :S
Tassie­j(F)(K­)
Topfeest,super vermaakt!! :D:D
TecniQ
wat een ge-wel-dig feest!!!! :respect:
TernTerror
Was weer een goed geregeld feest...goed geluid...sfeer kon beter maar Tymon hebt me hele week in 1 keer goedgemaakt :)
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
terror_­michael
super feest ! :D heb me prima vermaakt:P volgend jaar ben ik cker weer van de partij.
terrording
grandioos! :jaja: :bounce:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
The Fame Monster :[
Was zeker een vet feestje, heb me super vermaakt .! Goed weer, gezellige mensen .! Helemaal top .! (y)
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
THIS-IS-TERROR
heerlijk feessie veel beter geluid als ground zero
Zeker wel een lekker feestje (Y)
Tiineke <3
Vond het een Super feest! Heb me prima vermaakt + een top locatie!! :kwijl:
Tim
Goed vermaakt!!! Dikke sets van AoF, Outblast & Tommyknocker en Dj D vs Amnesys. DaY-Mar vs Nosferatu ook heerlijk!! :respect:
Noize suppressor draaide heerlyk :D
Toetemale
Aankomst feest, muziek, mensen, weer! top gewoon (y) wegrijden parkeerplaats (n)
Toiner
Radium was de set van de dag!!! verder was et ook zeker een geslaagd feestej:D
Toot#1
Was vet, heb me erg vermaakt!! Jammer van de vele vechtpartijen...
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Tryped
me zekers goed vermaakt daar. weer eens een andere lineup in de terrortent!
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Unsolved Mystery
Heerlijk Feest...AP :kwijl: TOA, TYMON, PRODUCER :respect: Hellfish kk vet.. Uridium project :P Bryan Fury zker het vetst...
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt :D!
Van.God.Los
in 1 woord...!!!!! GEWELDIG!!!! :respect: see you next year!!
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vic'
zeer fijntjes, vorig jaar meer een topper te noemen! that's all..
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
Von^DellY**
een topper van een feest!!!!! echt heerlijk... en nog bedankt voor degene die bijna alle setjes heb opgenomen !! :P :respect:
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
vreemd ventje!­
was luguber uber vet!!!jammer dat sommige gasten zich moeten bewijzen met vechten:S
Goed gezellig feest, jammer van al die vechtpartijen :/
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
wendelaa
echt super vet :cheer:
wesley!
Super dag gehad. Top locatie (Y) en overal super vette sets gehoord met Unexist, D-passion & Promo en Noize suppressor als uitschieters!. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer op deze locaties is(L)
what the f*­ck
Super feest!! vette locatie!! Echt super geluid vreselijk goed vermaakt!! Bedankt iedereen!!
Woosy
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz :respect: Charly Lownoise en Mentale Theo :respect: echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien ;)
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
X-Qlusive K
TERING deze was vet :D NOIZE SUPPRESSOR LEGENDARISCH! Een van de beste HC sets ooit..(L) topweer, topsfeer, kortom super :D
Charley Lownoise & Mental Theo --------------> Geweldig!! :respect:
Xtreme Noizer
ONGLUK GEHAD OP DE A2 PAALTJE 100,5
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
Zero-Cool
super dag, lekkere early! :respect:harly en THeo:respect: en een goede afsluiter op de main! Plus het geluid was niks om op te klagen geweldig!
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
was gewoon weer keihard knalluh
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
Super Feest! :respect:
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
• Griietje
Goed vermaakt was weer een geslaagd feest (Y), Locatie vond ik ook top! Alleen jammer voor die agressiefe sfeer met gevolg van meerdere ruzie's :S.
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
º²º Lieverdinie
Wat een super feest :respect:, Gruwelijke Hardcore :respect: Gastvrijheid :respect:
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
ÐebOrahh*­:bounce:
Wat was dat een vet feestjee:D Geweldig:D Top locatie, DJ's goed gedraaid:respect: Heerlijk:D:bounce:
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt (Y) Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. :bounce: Trommelvliezen bounce'den als de brandweer :K Heeeerlijk!!!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)