Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1581), anoniem (3298), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1449), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
!.!.!
noize supressor als afsluiter was zo supervet ja(L) vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror:D dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!(L)
heerlijk feessie, mooi weer:D gezelligheid was er zeker!! alleen kut lokatie
Heel goed feest gehad! (Y) Super Gezellig :D
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium :s zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN :respect:
'Mukkes
Super!!:D alleen beetje jammer van het einde, 2 uur stil staan op het parkeerterrein:/
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
(6)Dut­chie(6­)
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al :roflol: wordt dus een nieuwe uitzoekken B) voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! :respect: heerlijk gedraait
(6)Gek_­Kabout­ertje(­6)
wespen??? vechtpartijen?? niks gezien:S feestje wel gezellig alleen zulke luie benen dat het het voor mij wat verpest:(
(F) Gem (F)
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer :S Die gevechten :no: En geluid bij de main mocht wel harder :P Maar super gehad met m'n kanjers!!!
:cheer: :D
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
**­Desibel**­ o:)
Zeker goed vermaakt:d:D
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
Geweldig! goed geluid, goeie plaat keuze overal, veel bekende en goed weer! wat willen we nog meer op Dominator?! NS:respect:
*­[M]aad­iieJj!­~
1 woord GEWELDIG!! :D
*B@LLEBO*
Vet weekendje:respect:
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
*Sukske*
Dominator(L) Geweldig feest, heerlijk genoten! Veel bekenden, goed weer gehad en super gedraaid!:yes: Lekker heel de dag staan hakken!:D En locatie, top! Aanhouden @ e3;):P :respect:
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
*WESZ
early&hardcore Italia zeer & zeer hard(L) super lekker feessie !:bounce:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
vette shit :D
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
Top locatie, top weer, top knalfeestjuh!! afsluiter was mennus!
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
---->BoB<----
echt goed vermaakt(Y)...en gwoon een super feest:D
--patriesje--
vorige 2 edities vond k beter, die vechtpartijen :@ Verder toppp!!
--Rob--
maximaal gewoon heerlijk!!
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-floortje-
Wat was t weer heerlijk! (L) dominator
-Floris-
heb een prachtig dagje gehad! weer was veel beter dan ik had verwacht en heb lekkere setjes gehoord :D vechtpartijen niks van mee gekregen
-GMRT- DOLLE
vet gespetter opgezette tetter durgewinterde etter hellfish was enorm ent heel industrial gestorm:respect:
-Sjors-
Hardcore Italia :cheer: ging zkr goed los daar, zkr een goeie dag gehad daar :D
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
.,Robin,.
was zker masterlijk feestje :respect:
...­ leentjuh ...­
was echt een super feest !! prima locatie!!!
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
..SandrA..
Was weer gezellig + ook nog super weer!!!!:D Alleen die onzin rellen altijd:@, slaat nergens op, en waar gaat het over(voetbal onzin:gaap:) laat dat achter wegen op een feest!!!LOSERS :loser:
Was egt een super party!:D geluid was egt dik mede met een vette locatie!
100 % Westlander :smoke:
GEWELDIG--> geen andere woorden voor :D
2 Bajes
Super! (y) Hardcore Italia :kwijl: veel gezellige mensen, op die stakkers na die moeten vechten rot toch op joh!
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
3DJL
erg goed vermaakt daar :yes: leuke groep mensen leren kennen en lekker uit me plaat gegaan :D
8)HAKKUH-TAKKUH-TERROR8)
HELLFISH8) de tering wat een platenkeuze(Y) volgend jaar weer hier AUB
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
:bounce: Jaime :bounce:
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo:S
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
heb me toch echt gigantisch vermaakt!!
:bounc­e:][Sh­irley]­[:boun­ce:
Heerlijk Feestje...:lief: Het geluid was echt super hard overal:D Beter als vorig jaar:yes: En we hebben alweer mooi weer gehad!!:)
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Super feestje :bounce: E3-strand mag blijven :D :respect: AOD & Q :respect: petje af!!!
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
Geniaal feesie weer!
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Goed te vreten echt een wreedfeest
maine draaide slecht , andere tenten was beter , geen sfeer dus al met al LOU BOUT
heerlijk!!
:devil­:Terro­r Knoak's Bitch:­devil:
top dagje gehad:D was egt gezellig super locatie:D Allen had ik wat meer geluid in de main verwacht dat was vorig jaar egt beter;)
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid:kwijl: Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag(y)(Y) Super gewoon,cker weten weer!!
:respect: ScorpioGirl :respect:
Was zeker een geslaagd feessie! Mooie locatie, veel bekenden en heb lkkr loos kunnen gaan :yes:
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
:woept­idoe:K­ruimel­tje:wo­eptido­e:
(F) KIPPENVEL!!:P Het geluid was overal zoooo HARD!!:p Hmmmm...:p:D Gruwelijk feest!(F):p
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
>ANN<
Goede sfeer, gezellige mensen, lekker weer, goede muziek, sterke drank... Wat wil een mens nog meer? Geen knokpartij gezien overigens.
[ r_­AW ] Detoxicated
mwoah... :( maja Tymon :respect: Promo & D-passion :respect: Dj Producer :kwijl: en Hellfish :lief:
[..­Jagerm­eister­..­]
[[..wederom weer het bestn feest van het jaar :respect:..]]
[040]S­teffie­e:smok­e:
Zeer geslaagd feestje alleen jammer van die vele vechtpartije :no:
[[Alc0­holic]­]
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig!!!!! Echt een genieten feest en een top locatie!!!
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[CSR] Frankie
wat een super feest:D was super gezellig met jullie:bounce:
Goed geamuzeerd (Y):D egt een vette locatie (Y) water was egt heerlijk:p
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
[HC]Sn­ep[040­]
Super feest ! Gewelig geluid @ Mainstage ! ja heerlijk geamuseerd
Was echt een heerlijk feestje! Vond de locatie ook super, alleen ongelooflijk ver weg:( maar het feest maakte alles goed! (Y)
[K]nik­noizza­h]
vorig jaar was zrk beter maar d passion en promo egt goed dik:respect:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ikies
:respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
[NFN]Erik
Crisis @ Dominator!
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
[NL] Lex
Hong Kong Violence:Respect: The vizitor & STK:respect:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
[NL] Sir Drinks a-Lot [NL]
in een woord GEWELDIG:bounce:!!! Locatie,Geluid,Weer alles perfect(Y) kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar:D hopelijk wel weer in de richting:)
[NL] Stamp-Wijf [NL]
Echt een super feest gehad:) weer was helemaal toppie sfeer was goed/afgezien de opstootjes en charly& Theo van mij mogen die elk feest draaien! wat een super set!
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
[NL]__SZNN;
Echt een heerlijk dagje gehad:D(L) goed vermaakt daar(Y) volgende x weer!
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
[UDEN] Sander
leuk:)
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
Leuk feest maar idd achterlijke rellen, ga mekaar in een bos telijf overjaarse voetbal pubers :looser;
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
][Hakkûh Hoeppers][
KK hard feestje, beter als vorig jaar:respect: Dikke locatie. Relekste sfeer. gewoonweg een top feest:kwijl: alleen het uitrijden op de parkeerplaats was minder..
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
A.n.n.i.e B
Super Feesie ! :D
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
lekker geluidje :D en super weer :bier:
Aggiestyle
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
Amsterdams Goud
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies :D dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe :yes: geef mijn weer is zo een feest :D
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Geweldige dag! Super gezellig groepje (f) Bedankt!!
SUPER feestje :bounce:
was echt een superfeestje:D heb het erg naar me zin gehad :cheer:
Anniekjuh (L)
love it (L)
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
Geweldig:D!
awesomeness
Prima & Ehbo was (Y)
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
B. Tietsj
Chille Feestje :D :Respect: XXXXXLarge :respect: The Vizitor :respect: Drokz & Akira :kwijl:
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, super goede sfeer en top locatie beter kan gewoon niet. Haha gekke italianen in de Hardcore Italia :p
Baztard
Producer blijft gewoon een held :respect: voor de rest prima vermaakt en een lekker weertje
Top feest (Y)(Y)
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
Bjorn-->>Batsie
Mooi feessie! :bounce: Goeie locatie(Y) Het was gezellig! :bier: :respect: Noize Suppressor :respect:
Bo3da
echt een bruut feest locatie goed geluid goed mannen van de avond charley lownoise en menthal theo
Bobbie­:banan­a:
Wat een feest:respect: SUPERRRR:bier:
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
BoSwEg
super dik feestje echt vet! ideaal weertje en werd echt super dik gedraaid! :respect:
Boudewijn
wat een schijt feest ...
Boß¿
Top plek, weer ideaal, geluid goed, sets goed, sfeer doorgaans goed, vertrek kon beter (poortjes), wel teveel mooiboys, patsertjes en dames in jurkjes :S EN GADVERDAMME WAT BLIJFT BAVARIA RANZIG:rot: 1 bier en ik moest al bijna kotsen :S
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
brintajunky
super feest gehad was de reis vanuit delfzijl meer dan waard
Beste feest 2009 voor mij!
Burgemeester
vette locatie
C. :bier:
Superrrr
Cabron­aaa:ch­eer:
:woop: Heeerlijk feeesjeeee gehadd :cheer:
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
CHRiSPy
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer :yes:
Chronic1985
Jammer dat ik eruit was gegooid en me pille kwijt was maar me toch wel vermaakt vooral op de early en italian
Cindyy!
TOP!(L)
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
D-Hunter
Veel wespen en losers :loser: , verder lekkere setjes gehoord van Endymion, Negative A, Day-Mar & Nosferatu (y)
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da Hardbeatz FM
Terminal Vs. Vavaculo :respect: :respect: :respect: :respect:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
Mmm.. voor mij geen Dominator meer.. iig geen feestjes meer overdag..sfeer is zo anders! doe mij maar lekker snachs!
Danitahh
Top Top Top...!! (Y)
DaNynX
Super feest! mooie locatie en geweldige muziek overal! Was wel 3 uren rijden.. maar ja dan heb je ook wat!
Daphy
Toppp! Heel erg gezellig!:bounce:
DDH-Cola
Lekker feestje!
De RUT
eerste keer en zeker weer:bounce:
Locatie :kwijl: + Opmaak Dominator GEWOON (Y)(Y) , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes (l) geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen :@ ,WHY!!?.:'(, GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt...(Y).Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..:D
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
aankleding was huilen
Dian [L]
Wat een geweldig feeest!!!
die kale
Op en top gezelligheid... Heerlijk :lief:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
Dizruptor
zwaar topfeestje weer zoals verwacht:D dik vermaakt:bier: en wat hebbe we het getroffen met het weer B)
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
Dj-Woodpecker
Had er wel wat meer van verwacht... sfeer was ook maar dood
djBazzle
Wat een feestje wat een muziek en tjongejonge wat een weertje:D was Super! Locatie ook niks meer aan doen en volgend jaar gewoon weer knalle!!:bounce: Charly & theo :respect:
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
Dominoiz
toch wel erg vet hardcore in de zon!
DON BRIT
was wederom een zeer aangename editie :D
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
doorDONderen
Was weer knalluh :bounce: Italia Unexist Tommyknocker en Promo & D passion :respect: :bier:
Kinderfeestje , teveel populaire sjappies , zeikende kanker gabbers en zeikende sletjes bij Unexist whaha , nee voor mij geen ( hardcore?:vaag: ) jankende kut feesten meer
Geweldig feest Dj Promo en D Passion helden... en vooral die relschoppers bedankt voor de vechtpartijen en het verneuken van een feest kklijers!
DRE :bier:
dat geluid stond niet zacht !
gewoon top!
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
Dynamike
wat een geweldig feest !! PICS o.a. @ WWW.HAELEN.TK
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
Geweldig!!!! ;p
Elvis.
Vet Hard
Emasi
Vet feest, super vermaakt! jammer van de vele bijen en het lange wachten om eindelijk weg te kunnen met de auto :/
Endonyx
wat waren er een hooooop hele mooie meiden bij zeg vandaag en die ook echt lekker los gingen (y) prachtig genoten van jullie lady's en het weer was ook echt perfect gewoon.
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
zwaar goed feest zeker beter dan vorig jaar !:D
De meeste nummers minstens 4x gehoord, maar toch optimaal naar m'n zin gehad!
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
Super naar mn zin gehad. Heerlijk weer ook (H)
Fred-(Lux)
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Frixion
Supervet feestje :bounce: Promo vs D-Passion (L)
G.­I.­T.­ Reemster:9
Zeer goed vermaakt. Alleen die parkeerplaats(n)
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
gekbelske
zeker goed feest mainstage was pas echt voor mij op eind van de avond de early was heel de dag wel lekker en italian was ook goeie
gekkegabber
super feest! :D:D
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Grandpa B.
Was echt een vet feest :bounce:
mwa
h4l-robbedoes-h4l
super feest vooral het laatste 1,5 uur in de early rave zaal:D
H@­rdcore4life
Het was een super geslaagd feest , !!!
Was echt super vet! Main en Early waren geweldig!
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
lekker!
Hanske­e:hong­er:
Wat een gruwelijk feest!! Alles beter dan vorig jaar: weer(Y) LOCATIE(Y) sets! NRA vernieuwend:respect: Unexist; WOOOW en einde was grandioos!!
Happy-Generation.­nl
Lownoise & Theo / Stunned Guys vs Mad Dog :respect:
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
hardstyle_­aap
was super (Y)
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
Op en top geweldig op het feest zeker geen aanmerkingen alleen de PPlaats was kut reden pas half 2 de parkeerplaats af :S
HC2Db0ne
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie (y) M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden :) en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit :bounce: Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard (y)
Hc__VsDk__Hc
Jammer van de main zag er goed uit maar tog ;) hardcore italie super dikke tent(H) alleen mocht wel wat groter:P Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys (H)en de 2 act's van noize waren super :D
HcArjan
ZEELAND was weer goed aanwezig op dominator heb me zo goed vermaakt de sfeer was super gezellige mensen TOPPIE:):D:P
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
Dominator was een top feessie!!! Heb me prima vermaakt daar!!!
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
I love herrie
vies dik feesje drokz en akira super afsluiter (y)
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
I_­love_­Progressive
Yes Yes HKV was zeer goed deathmachine was dope
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
Was zeker vet!! Heb dik genoten!!
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
J.F.R
was dikke pret :jaja:
Janse*
Zeer goed feestje!! Goed vermaakt!(Y)
Jappiee
Super gruwlijk, alles de hele dag perfect geweest, dominator domineert
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
Jerriet :bier:
zwaar vet feest! Geluid goed hard, weer was echt geweldig.. Kan even geen slechte dingen bedenken.. GEWELDIG!!!
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
JimboS­lice..­.­
VETTT FEEST! alleen het uitrijden was klote...
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
Nr.1... Teveel dingen meegemaakt_O_ Mosselman:roflol:
Heb zeker weer genoten van dit feestje!
Wat n super feest!!! :)
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
Jœy [Blames]
Gruuuuuuuuwelijk! Lekker weer, op het begin na, de hele dag goede muziek gehoord en goed gedraaid (Soundwave, The Outside Agency, Hellfish, Drokz, Akira :respect:).
K-nox
vond het erg gezelig. eerste keer dominator maar zeker niet de laatst, early vond ik wel tegenval maar italian maakte het goed. jammer van de vele bokspartijen
Kaasei B)
Heerlyk vermaakt (L)
KAAT..
Knalde er nogal op :D
Kardinaal
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan:S De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu:respect: kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard:D Volgend jr #5:D
Karel11
GE-WEL-DIG (Y) :D Wat een TOP feest :d Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :woopwoop: Vuurwerk was ook tof btw :D
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
DOminator wederom geweldig..!
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
Klynduimpje
Feestje was super! heb me geweldig vermaakt :D, Veel ruzies gezien verder nergens last van gehad! Sfeer was voor mijn gevoel gewoon goed en gezellig !:D Respect: Mercenary, Recype, Sagem, The Beat Controller, Angerfist & Korsakoff :respect:
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
koekiemonsta
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
der A kel!!!
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
L@nge
EEn te vet feestje geluid was egt super en de main zag er dik uit
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
Lauwss' ..
Angerfist Again :respect: Jammer dat wijn niet te pruimen was, maar is vergeven ;) denderend goed feessie geweest :D
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
LG.
DOMINATOR(L)
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
li@­nne in wonderl@­nd
was wel gezellig :cheer:
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
LILALOE
vorig jaar was veeeeeel beter, maar heb me goed vermaakt met me krokodil/varkensneusje (L). superweekendje gehad schat <3
was echt goeie! volgend jaar weer
lucje_b
hij was weer heerlijk:D toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord:yes: goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer:respect: wat een dikke set was dat:kwijl: en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje ;)
Lucky <NL> Luuk
Te bruut gewoon! super feest, echt weer een super spacende locatie, en het geluid dreunde in elke zaal super lekker! Volgend jaar zeker weer! (Y)
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
M.arlon (F)
Misschien wat minder moeten feesten de week ervoor :P Organisatorisch zat het goed in mekaar maar verder totaal geen sfeer, en setjes + geluid waren om te janken!! Security vond het weer nodig mensen onnodig lastig te vallen :no:
Maak
Dik Feest ! alleen main had iets groter gemogen, supper gezellig :bier:
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Wat een topfeestje, early rave :respect:
Mark a.­k.­a.­ 'Tony'
Wat een lokatie!!!! (y) Wel jammer dat sommige mensen zich zo verveelden dat ze maar tikkerdje gingen spelen. Persoonlijk vond ik dat een beetje kinderachtig. .Voor de rest weinig van aan getrokken en heerlijk hakkie klakkie uit m'n dakkie gegaan!!! :p Thanx 2 Q and Art of dance and all my partymatties!!!!!! :respect:
MARKOS1988
lekker feestje.. mooi weer.. super locatie en het einde had niet beter gekunnen Live set van noise supressor.. volgend jaar weer:P
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
Geweldig feest :respect:
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
Matthijs
Vond t erg vet! :D
MC Furious
meesterlijk
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
Mertus
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
Echt een wreed feest! Industrial:respect: Day-Mar vs Nos en Promo vs D-Passion :respect: Was gezellig!
Michel :beer:
Leuk feestje, geen vechtpartijen gezien, toppie (Y)
zeer geslaagd feestje:P
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
Miichele
Leuk feestje ! Heb me geweldig geamuseerd !!
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Super feest (Y)!
mmmichel
yhee nieuw persoonlijk record. 24 wespen in een dag dood gemept/schopt
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Mr.­ Eliminate
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer :kwijl: Top Locatie (Y) Het :bier: was ook goed (Y) EN DAN HET GELUID :kwijL: Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he :D ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main :kwijl: Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass :kwijl: Krijg nog kippevel van als ik eraan denk _o_ Neophyte Records Allstars _o_ Walking the line :kwijl:
Mr. Loki
De industrial was erg geslaagd de rest kon mij niet echt overtuigen! Heerlijke setjes gehoord van TOA,Deathmachine,Tymon, Producer en Hellfish!! :D
Mrtn;
alleen beroerd dat je toen je rond 23 uur bij de auto aan kwam nog 3 uur moest wachten reden kwart voor 2 weg :s
MS.13
Vette shit man!(H)
Mystery-Hardcore-Girl
Super feestje. Nog beter dan vorig jaar. Was weer lekker ouwerwets gezellig!!!!!!!!!!!!
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Natas_­Gabber_­Carlo
ja vond het wel gezellig buiten al die bijen :p
super vet!!
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
Nielûhhh...
Super feesje!!! Me eige goed vermaakt! (y)
Nikki.­ :Harry:
superrrrr! :D
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
Notorious-:bier:
was een zeer lekker feest, de nodige meters wel weer gemaakt, geluid in de early was DIK, :respect: voor de hakploeg
Bruin geworden staart gemaakt
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
gvd wat een kk vet bruut buitenfeest vechtpartijen zit allemaal tussen jullie oren heb helemaal niks gezien hihihihi
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
P.Cox
Supervet! mega geluidje!! Goed geregeld :D
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
The Hardcore Festival is bigger and bolder, rougher and tougher. In other words sucker: there is no other!:bounce;
panenkie
Dominator.. altijd goed :D
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
patricia2678
helemaal super!!:D lekker weer!, top locatie!, goeie dj's!, en geweldige mensen
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
pindarotsje
Geluid,Locatie,Weer,Organisatie(y) Alleen jammer van die vechtpartijen heb er wel een stuk of 4 gezien.
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
neet feesje, vette afsluiter ook :P
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
PERFECTO!!!
RaRaWieBenIk
Fijn feest!! Lekker geluid in de main, maar jammer genoeg maar een paar uurtjes lekker geluid in de industrial....Verder supervet,,,,I Thank You All:banana::banana::banana::banana::banana:
Raver_­Draakj­e:rot:
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker :respect: alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis :loser:
Raving Butterfly
Goes meets Tilburg, gezellig :cheer: Erg mooi centraal punt voor alle groepen :D Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan! :bounce:
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Rempie20
vet feest, perfect geluid, mooie locatie volgend jaar weer!! hopelijk dan wat dichter bij huis
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
Reunes...
weer geen ijselijk tussen de waardering........
Rick [The Following]
Geslaagd Feesje :D Angerfist & Neophyte Records Allstars :respect:
riise
Aardig geluidje
Rik - RGX
Gruwelijk vermaakt, zonde van het knokken haalde de sfeer een beetje naar beneden! Erg jammer :loser:
Rob..!
Geniaal feest!
Goed feestje!
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
ruben Up en Down:woop:
SUPER DIK KNALFEEST8) :bounce:(y)
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
Sandy..!
Super gaaf feest:D
Sarrrah
super. alleen die rotwespen
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
SCHUFKE
was supervet
Schuim
Super feestje! goed geluid. Betere locatie dan vorig jaar. Het weer werkte ook goed mee... Heerlijk! Alleen jammer van al die knokpartijen.
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
scurdie_­tripkip
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. :D vooral de industrial tent echt knalle !!!
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
zeer slechte sfeer al dat knokken
sGeetje
:respect: Geweldig!! :respect: Super naar mn zin gehad!! (Y) kijk al weer uit naar volgend jaar!! B)
Dik feest !! Panic vs. Stanton in de Early :respect: Tommyknocker gruwelijke afsluiter !! :honger:
Simone :cheer:
Wat een super vet feest was dat.. GE-WEL-DIG!! (L)(L)
Sire[U.A.]
Ik heb me redelijk goed vermaakt ondanks een aantal knokpartijen. Armageddon project,Anime,Radium,Promo v/s D-passion waren zwaar (y):respect:
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
Spacen­essSou­nd:clo­wn:
:respect:..Geluid..!!.., relaxte line-up n heerlijk terrein!:B...alleen WTF gebeurde r op t eind..??!! 1 grote CHAOS + rellen..??:no:
speedter!
meesterlijk feest! :D
spoos :banana:
Top feest (Y) bijna alleen maar @ de main geweest :bounce: alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan :( top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3 :D:D
sportfriek
OP papier was dit een beter feest dan Groundzero maar heb mij op Groundzero toch beter weten te vermaken. bovendien kreeg ik daar geen kramp. toch leuk feestje. :-)
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
STFU
wat een super feest! ITALIAN MADNESSSS!!
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
GEKKENHUIS :respect:
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
Suus*
Mega lijp!! Snowboarde was mega vet :D Volgend jaar weer..:bounce:
T9
heerlijk feesie :-D
tekton_­hardcore
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish _O_) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
Terminal
Fantastisch!! Lekker sfeertje, vette sets en super gezellig! (Y)
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent (L) ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien :D
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
THIS-IS-TERROR
heerlijk feessie veel beter geluid als ground zero
tHOM-
WAS LEKKERR
tic-tac
twas wer leuk - wishmaster, D-Passion vs Promo :k:
Tieske!
Prima Feestje, Niks mis mee!!! :respect:
TIFFANY..!
was gezellig :D
BAL DA DIG!
Toetemale
Aankomst feest, muziek, mensen, weer! top gewoon (y) wegrijden parkeerplaats (n)
Trammelanda
Opzich best goed vermaakt! Maar geef mij maar gewoon indoor! Sfeer was niet om naar huis toe te schrijven. verder super!
TraumaTek
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Cker klapfeest, next year:)!
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
Vaatje:bier:
Vet :respect:
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
vreemd ventje!­
was luguber uber vet!!!jammer dat sommige gasten zich moeten bewijzen met vechten:S
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
Bijna alleen in de industrial geweest, was me een waar toppertje daar! En dan dat weer:D
WENDYTJE (L) WENDYTJE (L) WENDYTJE :P
WAS EEN SUPER TE GEK FEESSIE, MOOI WEER, LEUKE MENSJES (Y) ALLEEN DIE VECHTPARTY BEETJE JAMMER MAARJA
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
X-Qlusive K
TERING deze was vet :D NOIZE SUPPRESSOR LEGENDARISCH! Een van de beste HC sets ooit..(L) topweer, topsfeer, kortom super :D
Charley Lownoise & Mental Theo --------------> Geweldig!! :respect:
Xtreme Noizer
ONGLUK GEHAD OP DE A2 PAALTJE 100,5
Geniaaal noise supressor(L)
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
Zweven!!
woehoe goewdd Geakk
Zwim!
Te ziek...
superrr feestje!! eg mooi zo bij da strand! :d volgend jaar zkr weer! en nog n leuke after, (k) voor jullie chicks (l)
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
party party hoor :D iedereen was um dik der aan hahaha
† JuTEK²³ †
super vermaakt in de terror !! :bounce:
Vermaakt, 't kon beter!
•Merie•
Lekker hoor:Dgoeie locatie,me prima vermaakt! veel bekenden, Jammer van de rare sfeer:S
®eum
Geweldig feest, geweldig geluid, geweldig weer, masterlijke opkomst, klote parkeerregeling!! Tjha en waar is die ruzie op n feest nu voor nodig? Op naar de volgende keer!(L)
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
º²º Lieverdinie
Wat een super feest :respect:, Gruwelijke Hardcore :respect: Gastvrijheid :respect:

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)