Wespjes als minpunt. Dat geeft aan veel pluspunten. Terminal en Vavaculo top en goede locatie voor de Talents; tenminste beetje doorstroom van mensen. En ow ja, Leuk dat ik er was het was gezellig!
noize supressor als afsluiter was zo supervet ja vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al wordt dus een nieuwe uitzoekken voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! heerlijk gedraait
sooow charly lownoise en metal theo, make my day heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk?
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
Geluid, muziek en het weer was super Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen
Waren na wat gedoe bij de ingang uiteindelijk toch nog binnen gekomen, al was dat pas na half 6en.. Verder prima vermaakt, veel leuke bekenden weer gezien .. Maar Dominator 2007 blijft de beste voor mij...
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al gedraait Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer Negative A draaide lekker Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo
was weer ubber bruut supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Was weer een goed feessie! Lokatie ook top. Sfeer was overdag geweldig, alleen 's avonds was hij nergens meer te bekennen helaas! Tymon made my day! Gucci wearin' mothafuckas!! NT001!!
Was een Super feest ..Main en Early waren top Volgend jaar weer op het E3
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!!
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand ) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! masterlijk einde
dit was een eerste dominator, k vond het een zwaar gek feest goed geluid gekke locatie en was zwaar van de planeet /was een prima feest volgend jaar zeker weer aanwezig
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo wel jammer van de vechtpartij'en Nja tot volgend jaar !!
Wat een geweldig feestje gister zeg Veel bekenden gezien Sfeer vond ik zeker wel te doen Alleen geluid af en toe te zacht en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh Maar daar was ook vet gezellig
Chille Feestje XXXXXLarge The Vizitor Drokz & Akira
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor
super dik feestje echt vet! ideaal weertje en werd echt super dik gedraaid!
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar
Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer
was best gaaf. en ben blok dat we zulk mooi weer hebben gehad en jammer dat er geen poffertjeskraam stond
prima vermaakt!! heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Wat een feestje wat een muziek en tjongejonge wat een weertje was Super! Locatie ook niks meer aan doen en volgend jaar gewoon weer knalle!! Charly & theo
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen
Vet feest!!! Geluid overal goed hard , Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish .
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg
Superb! Dominator is echtwel gegroeid de afgelopen jaren, feest is echt stuk professioneler geworden in alles, heb me echt TOP vermaakt! Mooi en ruim terrein en dito tenten. next year, same time, same place
Was weer helemaal leuk lekker weer mooie muziek veel clubkutten maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard
Jammer van de main zag er goed uit maar tog hardcore italie super dikke tent alleen mocht wel wat groter Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys en de 2 act's van noize waren super
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis maar het waset zeker waard op naar 2010
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed DJ's die ik gezien heb allemaal goed en wat gingen die mensen los Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag Op na dominator 2010
geluid was goed , het setje van radium geweldig. voor derest (n) kut ruzies , had meer van het feest verwacht
Jaja lekker hoor Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan .. GEWELDIGE lokatie En wat een geluidje bij de main zeg Super super feest
Tymon man vd dag verder TOA, AP, D-spirit & Negative A op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
Gruuuuuuuuwelijk! Lekker weer, op het begin na, de hele dag goede muziek gehoord en goed gedraaid (Soundwave, The Outside Agency, Hellfish, Drokz, Akira :respect.
vond het erg gezelig. eerste keer dominator maar zeker niet de laatst, early vond ik wel tegenval maar italian maakte het goed. jammer van de vele bokspartijen
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard Volgend jr #5
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Jezus wat een feest !!!!! Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen Hardcore Italia En Linda en Xandra dikke voor jullie
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was ) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Wat een GEWELDIG feestje Staat zeker in de top 3!! Lekker weer, lekker eten, leuke mensen , toplocatie! en er werd heerlijk gedraaid (Noize Suppressor ) en een leuke afterparty op de parkeerplaats! haha Volgend jaar weer
Misschien wat minder moeten feesten de week ervoor Organisatorisch zat het goed in mekaar maar verder totaal geen sfeer, en setjes + geluid waren om te janken!! Security vond het weer nodig mensen onnodig lastig te vallen
Wooooohhhhw dit was echt ziekelijk!! ongelovelijk vet, volgend jaar sowieso weer!! Super sets gehoord van Endymion, Outside Agency, Negative A (ipv Manu le Malin), DJ D & Amnesys, DayMar & Nosferatu, Promo & D-Passion en Noize Suppressor, en natuurlijk een geweldig einde!! tis gewoon te geniaal voor woorden!
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand heel mn kamer onder het zand nu werd super gedraaid, setje van paul yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!!
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks Lekker zonnetje .. Mental Theo & Charly Lownoise topper van de dag.. helemaal los !
Super heerlijk!! vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. Min punten voor de organisatie (N)
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
De teleurstelling was groot toen Armageddon Project niet aanwezig was, maar gelukkig was het slechts wat vertraging - hun set was weer om te smullen!! de setjes van TOA, Deathmachine, Bryan Fury, Tymon, The DJ Producer en Hellfish waren ook echt puur genieten. Ik had het geluk om 4x gestoken te worden door zo'n wesp, maar ondanks dat prima vermaakt en weer lekker misdragen. Tot de volgende keer!
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien Heerlijk feessie ouwe !!
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis
Goes meets Tilburg, gezellig Erg mooi centraal punt voor alle groepen Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan!
Wat een feest in de Italian zaal. Echt te goed gedraaid daar. Vette sjit!
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick waardoor het niet meer stuk kon! Jim
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. vooral de industrial tent echt knalle !!!
Het was gezellig, maar wat een paupersfeer.. al die anabolen billies lekker vechten en fijn ook dat iedereen zo behulpzaam is als je met pech staat, respectje voor de ANWB die mooi 3 uur op zich liet wachten (N)
Mooi feestje! Alleen jammer dat het zo slecht geregeld was met alle auto's die weg wilden rijden... Anderhalf uur daar op de parkeerplaats gestaan.
Wat een heerlijk feestje
Mooi feestje, Menthal theo & charly lownoise heerlijk en natuurlijk de klappende afsluiter van Noize suppresor Art of dance and Q-dance wan't to thank you for you hardcore support
Top feest bijna alleen maar @ de main geweest alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish ) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!!
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren , rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early.. Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats Verder Supergoed Vermaakt
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
Super vermaakt!! Geluk gehad met het weer Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers!
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator