Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1603), anoniem (3321), [HC]Snep[040] (1400), Rence (1579), sweetdreamsss (1458), Dynamike (2163), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!BRAM'
lekker feestje (y) maar vorig jaar was toch beter !
# Joey
Echt een GENIAAL feest! Charly Lownoise & Mental Theo, Promo&D-Passion, Noize Suppressor, Tommyknocker, Neophyte Records All Stars, geweldig! :respect: Super dagje gehad! Organisatie, Gezellige Mensen, Laura, Wout en Sander; BEDANKT! :respect:
TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
:jaja: :kwijl: Dit Was Zeker Weer Het Feest Van Het Jaar :respect::respect::bounce::bounce:
(6)Dut­chie(6­)
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al :roflol: wordt dus een nieuwe uitzoekken B) voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! :respect: heerlijk gedraait
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
Echt super goed vermaakt!! goed geluid, was gezellig!!!
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
*­ ¤ *­ FuNkY FrEnKy *­ ¤ *­
:o OEHHH dat geluid... echt heerlijk... en RADIUM :respect: kk vet (y)
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**??**
echt heel erg slecht dat de gastenlijst om 3uur dicht ging we hebben echt vet veel moeite moeten doen om als nog binnen te komen verder radium:respect:
**­Desibel**­ o:)
Zeker goed vermaakt:d:D
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
**Joys**
wat een Heerlijk feestje!!B) lekker weertje.. Afsluiting Noise Supressor:kwijl: en niet te vergete; ram OP de kaart van de N.I.X met mn lieve sjatje(L)
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
*­[M]aad­iieJj!­~
1 woord GEWELDIG!! :D
*bastard046*
heerlijk feestje (L)..... dj paul, unexist, endymion, noize suprresor, helden van de dag:respect: , topweeertje :kwijl:TOPFEEEST(Y)
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
*NG*
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus :respect: wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! :D om nog maar te zwijgen over de DJ's :respect: ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
*ReblletjuH*
SUPER!!!!!! :respect: heb ut egt nah muh zin gehad ondanks de vechtende kinders;)
*­TeRroR­BiTcH*­89
NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect:
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
Top locatie, top weer, top knalfeestjuh!! afsluiter was mennus!
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
Heb me wel goed vermaakt :).. Mooie locatie.. Unexist :respect: Drokz :respect: Alleen dom dat HKV een half uur eerder dicht moest.. sloeg nergens op :S
--=­ruffryder=­--
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis B)
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
-=­terror­gevaar­=­-
het feest was gezellig, goeie muziek, lekker weer. alleen jammer dat de sfeer weg was na die vechtpartijen
Wat was 't weer super! inderdaad alleen jammer van al die ruzies. promo - d passion was echt TE vet!
weer kei hard geslaagd gewoon:D:D Super feestje!!!!
-Senders
Er niet veel nieuws meer te vertellen Twas Top (Y):respect: Lownoise & Theo (Helden) :respect: N.R.A.S ook top volgend jaar zeker weer :D
-Sjors-
Hardcore Italia :cheer: ging zkr goed los daar, zkr een goeie dag gehad daar :D
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
Chill feestje, maar heeft mijn verwachtingen niet waargemaakt...
..*..­Pride..*..­
te vet voor woorden :respect:
...!...
Heerlijk feestje! Goed geregeld alles op de parkeerplaats na dan maja welk feest is dat niet:P Armageddon Project(L)
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
..Lauw..
Geluid was prima! Locatie en sfeer konden iets beter. We hebben echt weer geluk met het weer gehad!:D Hardcore Italia!:respect:
..SandrA..
Was weer gezellig + ook nog super weer!!!!:D Alleen die onzin rellen altijd:@, slaat nergens op, en waar gaat het over(voetbal onzin:gaap:) laat dat achter wegen op een feest!!!LOSERS :loser:
Was egt een super party!:D geluid was egt dik mede met een vette locatie!
.Rick
Geweldig feestje:D Geluid was zwaar dik op de main(Y) Dikke sets ook :jaja:
010[H4L]BO
Dominator is & blijft een geweldig feest!!(L) Nieuwe lokatie is egt super(Y) Geluid was best lekker:D Alleen jammer dat ik er nie egt in kon komen qua los gaan:S:(
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
100 % Westlander :smoke:
GEWELDIG--> geen andere woorden voor :D
1908
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul :respect:
2 Bajes
Super! (y) Hardcore Italia :kwijl: veel gezellige mensen, op die stakkers na die moeten vechten rot toch op joh!
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
:bier: Para :bier:
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal:):):) alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein:@
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
heb me toch echt gigantisch vermaakt!!
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
maine draaide slecht , andere tenten was beter , geen sfeer dus al met al LOU BOUT
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:vaag:­Stiefk­eTerre­ur
gewoon geweldig!!
:woept­idoe:K­ruimel­tje:wo­eptido­e:
(F) KIPPENVEL!!:P Het geluid was overal zoooo HARD!!:p Hmmmm...:p:D Gruwelijk feest!(F):p
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
mezelf geweldig vermaakt, en onthoud met nagellak op je lip zit je zelden in een dip:cheer:
Wat een bruut feest zeer g0ed vermaakt:cheer:
dominator 2009 geslaaaagd:D!
>†<hig­hway66­6>†<
superrr vet goed hard geluid jammer van vele rellen allemachtig:S
[*N]ienke
:respect: TOP-locatie..!, Rag,Rag,Rag,Reng,DengDeng..... :respect: ODE aan de Industrial en Terror tent... :D Jezus wat heb ik een ZALIGE dag gehad!:D:D:D:D
[..­Jagerm­eister­..­]
[[..wederom weer het bestn feest van het jaar :respect:..]]
[A.­B.­N.­] TERROR PAPA
zo net thuis, eindelijk van het parkeerterrein af, onderweg naar huis nog een hendig ongeluk gezien op de A2 ik hoop dat ze het er goed van af gebracht hebben wel een domper na zo'n feest ,maar op het feest zelf heb ik het goed naar mijn zin gehad
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had :(
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[K]nik­noizza­h]
vorig jaar was zrk beter maar d passion en promo egt goed dik:respect:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
[M]ikies
:respect:
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
extra strak feest met da genak
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[UDEN] Sander
leuk:)
Leuk feest maar idd achterlijke rellen, ga mekaar in een bos telijf overjaarse voetbal pubers :looser;
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
_Driekus
man man man, wat een feest !
_EvyB2
Geweldig! Superfijn ingedeeld, lekker weertje en super gezellig!
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
Alcoho­llande­r :bier:
zwaar kicken weer !
SUPER feestje :bounce:
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
was domineerend B)
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
in 1 woord geweldig, Mainstage was top :respect:: Maar Itallian kon er ook wat van!!
Bakkus
Zeker gezelllig:D de Ealry was lekker:kwijl: de bijen vonden me gele auss zo aaan trekkelijk:lol:(y)
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Bas Coppelmans
Geweldig feestje, super goede sfeer en top locatie beter kan gewoon niet. Haha gekke italianen in de Hardcore Italia :p
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
BLASTED
goed vermaakt :D
Beste feest van het jaar!
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
BOSSI FTS
E E Elevation
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
bowiemaster
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad :) Noize Supressor :respect:
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Butsie
Het was weer tjopchoptop!!!
Cajendra
Wat een feest :cheer: :respect: Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats :S
Ceken
Geweldig feestje & water was heel goed van temp :P
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
chrono
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Cor.S
was erg gezellig..
Crazyrobin
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. :kwijl: Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
Croma
echt super naar mijn zin gehad!
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D.V.D
superrrr feest!! :respect: ,, see you next year!
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da Killah
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag :) voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Danitahh
Top Top Top...!! (Y)
davidjd_b
Wat een begin van de vakantie :kwijl: Helemaal tp (y) :D
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De GeKROONde
Wat een gek feest zeg :bounce: :bouce: Van alle gemakken voorzien :respect: Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial :kwijl: Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden :D (y) Top!
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
De party-schranzer
patje af:P
De RUT
eerste keer en zeker weer:bounce:
Death By Design
het was weer een geweldig feest :D
Wat was me dat een SUPER feest :D het beste van het jaar, tot nu toe...:p
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Diazemandy
Heb weer genoten!!!Alleen na n paar rellen bij de main.. vond ik et genoeg...kankermongole!!!
DiekNek
Wat een feest!! Te gek!
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
dirkel
geweldig feest!! super setjes gehoord!!!
Divalerie
Lekkkaaaaah(L)
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
DJ_Profiler
Early hardcore!! The Horrorist :respect: Panic, Stanton, Charly, Theo goed!! Mooi feesie
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
Producer is een held!!! Superfeestje!!! RESPECT voor de talent area, die jongens daar stonden goed te knallen!!!
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
DRE :bier:
dat geluid stond niet zacht !
gewoon top!
Dryade
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS :no: Endymion (Y) Day-mar/Nosferatu (Y) Negative A onverwacht :D(Y)
dw4 D-Hard
was te gek! :D
DwarfNWH
godverdegodverdegodver ga ff op me nest ligge net voordat ik weg ga word ik om 9 uur savonds pas wakker, volgende keer beter...:(
Dynamike
wat een geweldig feest !! PICS o.a. @ WWW.HAELEN.TK
Early Raveteef
zeer zeer geslaagd feest! Super sfeer :D alleen die wespen waren kut .. :P
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
Eilram.
Geweldig :respect:
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elbert­Rosenb­rand
Jammer van het vechten, heeft heel me dag verpest:( voor mij geen hardcore feestjes meer.
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
zwaar goed feest zeker beter dan vorig jaar !:D
Fc den boschweg :bier:
Super dik feest :respect:
Feestbeest Nr.­1
was egt een top feessie ... lekker weer ...goed gedraaid;)
FIDDY' FSH
Wanne gek wat een feest !!! Echt niet normaal gekkehuis, super gedraaid, super geluid en super weer !!
Fisserdo
outblast :respect: d amnesys korsakoff :kwijl: mooi feest!
Foltergeist
Wishmaster (Y) Tymon, Korsakoff, Promo & D-Passion, Heldfish :respect:
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
3 keer zot !
Frank__
Geweldig feest :D volgend jaar zeker weer!!!
echt weer kk vet feessie(Y)
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
gekbelske
zeker goed feest mainstage was pas echt voor mij op eind van de avond de early was heel de dag wel lekker en italian was ook goeie
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
Gideon­DroogK­loot
KK HARD FEEST:D
Gino MoH
Great Succes ! Prima weer en mooie Locatie
Grandpa B.
Was echt een vet feest :bounce:
mwa
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
Haagse Mellaa
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best:D hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk :loser: KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer ;).. verder terug reis in de auto (Y) SUPER!:D en daarna lekker met me vent mee ;).. dus al met al.. voor my een geweldig waard:D.. thnx sgatjes(K)
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
lekker!
Happy joy joy!­
SUPER FEESJE! :bounce: super vermaakt! heerlijk weer mooie dames :P :respect: noise supressor! :respect: promo& d-passion :respect: tommyknocker, stunned guys, mad dog :respect: catscan :respect: en AKIRA &DROKZ losss!! :bounce:
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
hardstyle_­aap
was super (Y)
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
HarryH­ardcor­e :harry:
Beste feest ooit! :kwijl:
Heb je?
Ontzettende vette party alles weer top geregeld.
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
HKE-Jeroen
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
Huysje­Boompj­eFeest­je
zeker dikke locatie! :D en zeker gezellig maar vorig jaar blijft beter!
I l s e (F)
Wat een heeeeerlijk feestje... :respect: Mooi weer gehad... Vond het super.... :d (K)
I Rule So Fuck You
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim(L), en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Was zeker vet!! Heb dik genoten!!
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
topfeessie
Jappiee
Super gruwlijk, alles de hele dag perfect geweest, dominator domineert
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
jarjar 040
gewoon geweldig goeie muziek veel bier en veel vechten haha
Jason :bier:
stelletje kansloze ruzie zoekers. :S maar wel super feestje industrial echt geweldig :D
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
Jennefer
HELEMAAL TOP!!!
Jenso
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster :respect: Manu Le Malin, wat een ontdekking :D en natuurlijk D passion vs Promo :respect: top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
jeroenvk13
Geweldig Feest TOG!! vuurwerk aant einde, goed geluid, laser show was eve leuk! gezellige mense, locatie was goed.. GEWOON BRUUT:D:D
Vet vermaakt!:D Jammer van de vechtpartijen.. Akira en Drokz super set :respect:
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
JoELlA ¡!
Megaa leip !!! 1 van de betere feeste ooit :bounce:
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
JOOP___­D:clow­n::clo­wn: P :lijn:
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
Nr.1... Teveel dingen meegemaakt_O_ Mosselman:roflol:
JukieO:)
AMAZING(L)
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
Jœy [Blames]
Gruuuuuuuuwelijk! Lekker weer, op het begin na, de hele dag goede muziek gehoord en goed gedraaid (Soundwave, The Outside Agency, Hellfish, Drokz, Akira :respect:).
K-nox
vond het erg gezelig. eerste keer dominator maar zeker niet de laatst, early vond ik wel tegenval maar italian maakte het goed. jammer van de vele bokspartijen
Super feest! _o_
KAAT..
Knalde er nogal op :D
Karel11
GE-WEL-DIG (Y) :D Wat een TOP feest :d Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :woopwoop: Vuurwerk was ook tof btw :D
KatrienD
super vermaakt ! :beer:
Heerlijk!
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
Kevin (Dream Chaser)
mooi feestje, volgend jaar weer hopelijk weer op deze locatie:D
KICKIN HARD
Superfeestje man! Charly & Theo.. helden :respect: D-passion & Promo waren ook echt super!! (Y) (Y)
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
Klapstoel
radium:P:P
Klynduimpje
Feestje was super! heb me geweldig vermaakt :D, Veel ruzies gezien verder nergens last van gehad! Sfeer was voor mijn gevoel gewoon goed en gezellig !:D Respect: Mercenary, Recype, Sagem, The Beat Controller, Angerfist & Korsakoff :respect:
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Superfeest! HKV tent klapte er lekker op Neophyte dikke set ! jammer van da kansloze vechten
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
KRAAK KRAAK
gewekdige dag nacht ochtend gehad droks en akira :respect: :p kkf bedankt(y)
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
Lama'10
Zekers geweldig genoten, Goeie sound! perfecte sfeer en heerlijk die zon op mijn klote!
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
LausWa­usTerr­eur
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
Lauwss' ..
Angerfist Again :respect: Jammer dat wijn niet te pruimen was, maar is vergeven ;) denderend goed feessie geweest :D
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
life Fast and die Hard!­
TOP feest!!
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
Little_­Hontis
vet feest
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
Lost Sheep
tjah en als je dan graag wilt vechten ga dan op kickboksen ofzo en dan de ring in 1 tegen 1 maja dat durft men ni kan niemand ze helpen stakkers
Lovedrops13
Was een leuk feest! Goed vermaakt, alleen jammer van op eind gevecht en het vast staan op de parkeerplaats.
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
heerlijk feessie, vooral de uprising dominators area was top! jammer alleen dat het 5 kwartier duurde voordat we dat terrein eindelijk afkonden..
M'!KE
Super feest :D
Ma$c!d0
Mooi feestje! Early (Y) toch alleen jammer van overdag :P
MaaYk!!
(L) It!!! het was wer GE-WEL-DIG :kwijl:
Maik A.­K.­A Ento
:D Het was een SUPERRR feest :D(H) volgend jaar zeker weer (H) :respect: DJ'S :respect:
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
zeker eentje voor in de boeken : genoten en los gegaan !
Mark a.­k.­a.­ 'Tony'
Wat een lokatie!!!! (y) Wel jammer dat sommige mensen zich zo verveelden dat ze maar tikkerdje gingen spelen. Persoonlijk vond ik dat een beetje kinderachtig. .Voor de rest weinig van aan getrokken en heerlijk hakkie klakkie uit m'n dakkie gegaan!!! :p Thanx 2 Q and Art of dance and all my partymatties!!!!!! :respect:
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
MC Furious
meesterlijk
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Medicine-Man
Radium en Producer :respect:
Melvenray
super feest
Mevrouwtje Peggy
mooi feestje (Y) Graag gedaan Pim ;)
zeer geslaagd feestje:P
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
mikkechick
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! :[ ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand :lol: heel mn kamer onder het zand nu 8) werd super gedraaid, setje van paul :kwijl: yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie! :D
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Miranda...
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland :no:
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
MitchellCBS
overdag viel et me een beetje tegen, s'avonds kon ik er wat beter inkomen maar al met al gruwlijk vermaakt!!!
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
:cheer: Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen :D Vechtpartijen mja focking :loser: s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or :\ En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje :rot: als ik had gereden lag die omver! O:) Maar da hoefde niet :cheer: blij blij blij en mja vind jouw ook :lief:
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
N*E*R*D
alleen speedcore was vet! en het water was te blauw...
super vet!!
nickpi­kbierb­lik
het zonnetje maakte veel goed! :bounce: verder niet echt top feest..
Nickzor__
Vanaf The Vizitor alles toch aardig in de soep gelopen :D HKV front row zooitje ongeregeld :respect: Ow ja: NYC SPEEDCOOORE :respect:
Nien
Super feest
Nienzor
Heerlijk :lief:
Nikki.­ :Harry:
superrrrr! :D
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
neophyte allstars was zekers wel vet ja.
Nollemans
Ik heb eigenlijk ook nergens een vechtpartijtje gezien? Vond het voor de rest een meesterlijke party. Kosten mogen wel omlaag.
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
not_here
Great party, great location - But i was really disappointed about the music the djs was playing. The early hardcore stage wasnt early hardcore, and same goes for the industrial - Stop the fucking mainstream disease!!!
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Bruin geworden staart gemaakt
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
gvd wat een kk vet bruut buitenfeest vechtpartijen zit allemaal tussen jullie oren heb helemaal niks gezien hihihihi
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Ome bartjuh
Volgend jaar weer :respect:
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
Ouwe[G]abber
Lekker in de early en industrial! Mainstage vond ik slecht.....
Over
Lekker daggie early raven, helemaal goed:bounce:. Geen wachtijden bij wc's, drankjes gingen echt snel, indeling was goed dus al met al TOP!
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
panenkie
Dominator.. altijd goed :D
Party Like Us!!!!­
Biertjes bleven lekker :D en die hamburgers waren ook goed te doen zeg :o vereder hele dag in HKV en Industrial geweest (y)
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
Pawns in the Game
wat een bruut feest :D overal vermaakt alleen om 8 uur konden me benen al niet meer :O:P
PEET?!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!! :respect:
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
Industrial zaal rouleerde!!! Daymar, Nossie, Tymon & Producer mannen en vrouw van de avond!!! Zwaar goed vermaakt met de hoevelakense terreur bende...
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
Pluutooo b)
:kwijl::kwijl::kwijl:
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
PUCKDOEI
heerlijk feestje, juiste mensen echt super!:)
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
Qlimaxxx
Heerlijke knalfauf hele dag in het zonnetje staan Qnalluh Super!!!
R o n a l d
Art of Dance & Q-dance :respect: Heb me wederom weer super vermaakt :):)
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
Raimundus (UFE)
Dominator = het hardcore paradijs :yes:
RaRaWieBenIk
Fijn feest!! Lekker geluid in de main, maar jammer genoeg maar een paar uurtjes lekker geluid in de industrial....Verder supervet,,,,I Thank You All:banana::banana::banana::banana::banana:
Wat een feest in de Italian zaal. Echt te goed gedraaid daar. Vette sjit! :respect:
Rebecca(L)
SUPER:kwijl:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
gigantisch vermaakt(Y)
Reunes...
weer geen ijselijk tussen de waardering........
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
Rick [The Following]
Geslaagd Feesje :D Angerfist & Neophyte Records Allstars :respect:
Rik - RGX
Gruwelijk vermaakt, zonde van het knokken haalde de sfeer een beetje naar beneden! Erg jammer :loser:
Ritchie040
Dik geluid! Leuke locatie. barpersoneel was goed & het mooie weer!
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
RO3L
TERING!!! WAT EEN FOCKING DIK FEEST!!! WAS SUPER VET :)
robin_ede
hoelang duurt et ongeveer voordat de dvd er is?? cker weer een maand of 2? voor de rest een lkkr goed feessie kheb me eigen lkkr vermaakt
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
Rowan
Echt lekker :kwijl:
vette shit
S.S.D.D.
Super feesje :D The one and only Dominator!!
S/B
heerlijk weer, AniMe (y), Noize Suppressor afsluiter (y)
waarom staat perfect niet bij de waardering?
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
Sandy..!
Super gaaf feest:D
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
Schrk
Mooi feessie!:D jammer dat pater hier niet bij kon zijn!
Schuim
Super feestje! goed geluid. Betere locatie dan vorig jaar. Het weer werkte ook goed mee... Heerlijk! Alleen jammer van al die knokpartijen.
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Semi
netjes (Y)
SickRick
Was weer geweldig ! Goed geluid, Top locatie, sfeertje wat minder op het eind!
Sire[U.A.]
Ik heb me redelijk goed vermaakt ondanks een aantal knokpartijen. Armageddon project,Anime,Radium,Promo v/s D-passion waren zwaar (y):respect:
Lekker feestje!
Sjefkuh
koek koek
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest :S
SpaceEzel :blinky:
Het was me zeker een top feestje ! :bounce: Geluid en Locatie was goed en het Weer zat gelukkig ook lekker mee !
Spinky Fack :rot:
was zeker weer lekker feestje, maar vorig jaar vond ik het toch ietsje beter
sportfriek
OP papier was dit een beter feest dan Groundzero maar heb mij op Groundzero toch beter weten te vermaken. bovendien kreeg ik daar geen kramp. toch leuk feestje. :-)
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
Steffytjuh
Was echt geweldiggg :D
steincity
geweldig feest, dj rob en mc hughie babe zeer goed, jammer van de mainstream bij charly lownoise en mental theo want was voor de rest ook wel goed
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
Stief
Was weer gezellig!
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
top feessie (Y)
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
Zeker een vet feest! En wat een prachtweer hadden we! Er werd lekker gedraaid en was leuk om weer zoveel bekenden tegen te komen. 1 minpunt: Waarom mochten italiaanse vlaggen en Zweedse vlaggen wel en een vlag van Amersfoort niet? :S
Suus*
Mega lijp!! Snowboarde was mega vet :D Volgend jaar weer..:bounce:
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
Sweetn­ess31(­L)
wat een feest weer :respect: mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar (L) NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag :D flyeren om 11 uur was ook gezellig (H)
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
T9
heerlijk feesie :-D
Taap
Vechtpartijen ??? Weer iets gemist, ach was lekker dol en had mijn ogen dicht denk ik, goed hard beuken HEERLIJK :bounce:
TernTerror
Was weer een goed geregeld feest...goed geluid...sfeer kon beter maar Tymon hebt me hele week in 1 keer goedgemaakt :)
Wat een feest hee:D Helemaal losgegegaan in de Early:cheer: Jammr van de vechtpartijen:S... Goed vermaakt met Lui uit Boxmeer(Y)
terror_­michael
super feest ! :D heb me prima vermaakt:P volgend jaar ben ik cker weer van de partij.
terrording
grandioos! :jaja: :bounce:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teum NL :bier:
:respect:Radium:respect: parkeerplek afkomen beetje drama
The Fame Monster :[
Was zeker een vet feestje, heb me super vermaakt .! Goed weer, gezellige mensen .! Helemaal top .! (y)
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The-Domecrusher
kort maar krachtiggwn een geweldigetop feesie volgend jaar ckerss weer
Zeker wel een lekker feestje (Y)
tic-tac
twas wer leuk - wishmaster, D-Passion vs Promo :k:
Tieske!
Prima Feestje, Niks mis mee!!! :respect:
TIFFANY..!
was gezellig :D
BAL DA DIG!
Noize suppressor draaide heerlyk :D
Tommy-Lee
Paul, Panic, Charly en Theo :respect:
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
totale verloe­dering­!­
DROKZ&AKIRA de sfeermakers!
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
Unsolved Mystery
Heerlijk Feest...AP :kwijl: TOA, TYMON, PRODUCER :respect: Hellfish kk vet.. Uridium project :P Bryan Fury zker het vetst...
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
vreemd ventje!­
was luguber uber vet!!!jammer dat sommige gasten zich moeten bewijzen met vechten:S
Waltert
Top feesie! lekker geluid!!
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
WENDYTJE (L) WENDYTJE (L) WENDYTJE :P
WAS EEN SUPER TE GEK FEESSIE, MOOI WEER, LEUKE MENSJES (Y) ALLEEN DIE VECHTPARTY BEETJE JAMMER MAARJA
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
Woosy
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz :respect: Charly Lownoise en Mentale Theo :respect: echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien ;)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
Geniaaal noise supressor(L)
xx_­nelleke_­xx
super vet :D vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten:S dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet (Y)(Y) tot volgend jaar :lol:
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
Zweven!!
woehoe goewdd Geakk
zekerrrrssss naar mijn zin gehad;)
:respect: voor mecano twins, heerlijk setje , mooi weer, beetje jammer van die ruzie's maar ja dat mag de sfeer niet verpesten hea:D
Super vermaakt!! :jaja: Geluk gehad met het weer (Y) Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers! :loser:
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
~~ARMIN~~
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO:respect: erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen(Y) En tsja, veel grote vechtpartijen...
party party hoor :D iedereen was um dik der aan hahaha
†[C.­V.­M.­M.­E.­L.­G.­] De Gabber Bakker
had er meer van verwacht.. muziek hoorde je steeds door elkaar als je op bepaald momenten wat stiller werd.. erg irri:rot: verder goed vermaakt(Y)
• Griietje
Goed vermaakt was weer een geslaagd feest (Y), Locatie vond ik ook top! Alleen jammer voor die agressiefe sfeer met gevolg van meerdere ruzie's :S.
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)