Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1593), anoniem (3303), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1450), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
was super heerlijke herrie :respect: heb ut echt na me zin gehad volgend jaar weer:D
"nick"name
heel ziek feest
TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)
heerlijk feessie, mooi weer:D gezelligheid was er zeker!! alleen kut lokatie
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium :s zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN :respect:
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
HELEMAAL GEWELDIG!! Wat een top dag (L) :respect:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Was geweldig:D...Mooi geluid, mooie omgeving en supersfeer!!:D...Volgend jaar zeker weer E3 jongens!
Jahaaa :bier: was echt gezellig met iedereen :D zekers (Y)
Wat een super feest!!! Dj Only :respect: en natuurlijk het einde @ de Mainstage (L)
vette shit,alleen die fucking wespe moge vor mij wegblijve:P
**Joey**
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor(y) alleen de aankleding...:/
**Linny**
SUOUPER TOFFE DAG GEHAD.. :cheer: samen met babet en xandra..(L) volgend jaar weer...:D:D :respect: voor alle DJ's
**Mar[isa]
(Y) Voor Dominator en alle :respect: voor Radium !! (L)
*+*+­Hannes+*+*­
In 1 woord GE-WEL-DIG!!!!
*._Claud_.*
geweldig!!!!!alles super goed geregeld!!en geluid wowww (L)
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*D@@N*
MEGA :D
Waren na wat gedoe bij de ingang uiteindelijk toch nog binnen gekomen, al was dat pas na half 6en.. Verder prima vermaakt, veel leuke bekenden weer gezien (Y).. Maar Dominator 2007 blijft de beste voor mij...
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
*ReblletjuH*
SUPER!!!!!! :respect: heb ut egt nah muh zin gehad ondanks de vechtende kinders;)
*Robinjo*
GEWELDIG(H)
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
vette shit :D
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
-=­terror­gevaar­=­-
het feest was gezellig, goeie muziek, lekker weer. alleen jammer dat de sfeer weg was na die vechtpartijen
Wat was 't weer super! inderdaad alleen jammer van al die ruzies. promo - d passion was echt TE vet!
T was weer ouderwets bek houden en meters maken. Superfeest!
-den-
power rangers
-floortje-
Wat was t weer heerlijk! (L) dominator
-GMRT- DOLLE
vet gespetter opgezette tetter durgewinterde etter hellfish was enorm ent heel industrial gestorm:respect:
-Senders
Er niet veel nieuws meer te vertellen Twas Top (Y):respect: Lownoise & Theo (Helden) :respect: N.R.A.S ook top volgend jaar zeker weer :D
-X-ASHLEY
Was super vet feestje!!! :D
Chill feestje, maar heeft mijn verwachtingen niet waargemaakt...
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
..­ Sjappie ..­
Vond 't echt super...lekker feestje :lief:
...!...
Heerlijk feestje! Goed geregeld alles op de parkeerplaats na dan maja welk feest is dat niet:P Armageddon Project(L)
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
..Lauw..
Geluid was prima! Locatie en sfeer konden iets beter. We hebben echt weer geluk met het weer gehad!:D Hardcore Italia!:respect:
Heerlijk, heerlijk (L)
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
.Rick
Geweldig feestje:D Geluid was zwaar dik op de main(Y) Dikke sets ook :jaja:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
010[H4L]BO
Dominator is & blijft een geweldig feest!!(L) Nieuwe lokatie is egt super(Y) Geluid was best lekker:D Alleen jammer dat ik er nie egt in kon komen qua los gaan:S:(
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
100 % Westlander :smoke:
GEWELDIG--> geen andere woorden voor :D
1908
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul :respect:
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
8)HAKKUH-TAKKUH-TERROR8)
HELLFISH8) de tering wat een platenkeuze(Y) volgend jaar weer hier AUB
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: Para :bier:
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal:):):) alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein:@
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
:bounce: Jaime :bounce:
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo:S
:bounce: terror junky :bounce:
geweldig feestje gehad weer lekker verrot het weer was ook goed te doen jammer van die ene bui maar verder toppie Dominator :respect:
:bounc­e:GasM­etDieZ­ooi:bo­unce:
Dik feest zeer gezellig vlgnd jaar zeker weer:P
Geniaal feesie weer!
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
Vet feest! Precies zoals een hardcore festival moet zijn! :lief:hardcore italia! Lekker sfeertje ook, geen vechtpartij gezien!
:bounc­e:terr­eur in je eur:bounce:
Goed te vreten echt een wreedfeest
:bounc­e:Waus­eling*­Himsel­f:boun­ce:
heb me zekker goed vermaakt..lekker weer,goed geluid, de dj's draaide ook goed
heerlijk!!
:devil­:Terro­r Knoak's Bitch:­devil:
top dagje gehad:D was egt gezellig super locatie:D Allen had ik wat meer geluid in de main verwacht dat was vorig jaar egt beter;)
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
:no:
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:vaag:­Stiefk­eTerre­ur
gewoon geweldig!!
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
<Rob>
Was weer een goed feessie! Lokatie ook top. Sfeer was overdag geweldig, alleen 's avonds was hij nergens meer te bekennen helaas! Tymon made my day! Gucci wearin' mothafuckas!! NT001!!
>Relaantjuh<
zeer geslaagd feestje, alles goed georganiseerd, geluid en muziek goed! mooie lokatie
[*N]ienke
:respect: TOP-locatie..!, Rag,Rag,Rag,Reng,DengDeng..... :respect: ODE aan de Industrial en Terror tent... :D Jezus wat heb ik een ZALIGE dag gehad!:D:D:D:D
[077] Reneetjuhh
jaaa was heerlijk feestje! jammer van dat anabole gastje voorin die beetje stoer deed!!! kneusjee!
[B]rya­n[HC][­070]
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand ;)
early was top:D
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had :(
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
[HC]Loco_­Stef[HC]
was me eerste dominater maar zeker niet de laatste echt naar me zin gehad top locati en geluis was ook super en angerfist , neophyte en Noize Suppressor als afsluiter :respect:
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
[K]nik­noizza­h]
vorig jaar was zrk beter maar d passion en promo egt goed dik:respect:
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
[NL] Sir Drinks a-Lot [NL]
in een woord GEWELDIG:bounce:!!! Locatie,Geluid,Weer alles perfect(Y) kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar:D hopelijk wel weer in de richting:)
heeeeeeeeeeerlijk feest gewoon :kwijl:
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
[NL]stefke-mafkaas-terreur[NL]
Echt top feest!!!! :D heb me zkers vermaakt
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
[SAG] hakkuh bassie [HC]
Super feest:D volgend jaar zeker weer! Unexist:respect:
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[T.­H.­O.­T] [NL] † Early Hrdcre † [69]
ik heb me echt goed vermaakt en het weer zat ook mee dus_O_
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[UDEN] Sander
leuk:)
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
AIR-HAMMED
geweldig
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
Heb me prima vermaakt.... Vond vorig jaar de main mooier, maar dat mocht mijn pret niet drukken. Op een gegeven moment stond er 60 man te knokken met de smijters, beetje jammer, de HC Italia tent heeft alles weer goed gemaakt. Naar buiten toe was minder, was gelukkig nog genoeg in de sfeer om er alsnog een feestje van te maken, maar al met al behoorlijk minder.Zet die hekken dan open!!
Geweldige dag! Super gezellig groepje (f) Bedankt!!
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
was domineerend B)
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
Bakkus
Zeker gezelllig:D de Ealry was lekker:kwijl: de bijen vonden me gele auss zo aaan trekkelijk:lol:(y)
Bananenvla
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Bazer =­ P@­ra_­Gabber
(Y) fijn oor gewapper met trommelvlies terreur & veel bier dus :respect: (tot volgend jaar! )
Baztard
Producer blijft gewoon een held :respect: voor de rest prima vermaakt en een lekker weertje
Belab
leuk, leuk, leuk :D
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
Bo3da
echt een bruut feest locatie goed geluid goed mannen van de avond charley lownoise en menthal theo
Bobbie­:banan­a:
Wat een feest:respect: SUPERRRR:bier:
Beste feest van het jaar!
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
chrizzy29
was best gaaf. en ben blok dat we zulk mooi weer hebben gehad en jammer dat er geen poffertjeskraam stond:P
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Cor.S
was erg gezellig..
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Kick
kkdoll heb me eigen wel wir vermaakt was de moeite waard
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da Hardbeatz FM
Terminal Vs. Vavaculo :respect: :respect: :respect: :respect:
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
DaanBaa$
Dolle boel :D
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Dani*
Super vette locatie, geluid bij de main was lekker, sfeer iets minder maar zeker geweldig (Y)
davidjd_b
Wat een begin van de vakantie :kwijl: Helemaal tp (y) :D
DDH-Cola
Lekker feestje!
flink staan hakkuh @ early, charly theo, parkneger en prophet bedankt! :D goede sfeer ook en heb een geweldig feest gehad! :bounce:
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
De party-schranzer
patje af:P
De RUT
eerste keer en zeker weer:bounce:
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Deess
Geweldig feest gewoon!!! Heerlijk staan te genieten!!
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Locatie :kwijl: + Opmaak Dominator GEWOON (Y)(Y) , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes (l) geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen :@ ,WHY!!?.:'(, GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt...(Y).Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..:D
aankleding was huilen
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
Dj-Indust­ructab­le a.­k.­a Ramonski
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
DOLLE TERROR PIET (L) BABYGIRL AK47
GOEI FIST ZEKER WEL VOOR HERHALING VATBAAR...!!!
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
dotheSamba
zwaar kickuh feest
Was helemaal top met jullie schatjes (L)
Dryade
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS :no: Endymion (Y) Day-mar/Nosferatu (Y) Negative A onverwacht :D(Y)
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
Geweldig!!!! ;p
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elvis.
Vet Hard
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
en daaaagg hoorrrr!­
:nee:
Endonyx
wat waren er een hooooop hele mooie meiden bij zeg vandaag en die ook echt lekker los gingen (y) prachtig genoten van jullie lady's en het weer was ook echt perfect gewoon.
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
zwaar goed feest zeker beter dan vorig jaar !:D
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
Evil Bert
Ook deze Dominator was zwaar vett!!! Ook de locatie mag wat mij betreft blijven!! :yes: Het bier smaakte weer eens erg goed :lief: Bavaria! Topfeessie (Y)
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Foltergeist
Wishmaster (Y) Tymon, Korsakoff, Promo & D-Passion, Heldfish :respect:
Fpm
Topfeest! Supermooie locatie, goede sets gehoord, goede sfeer en lekker weer:D
Super naar mn zin gehad. Heerlijk weer ook (H)
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
Fred-(Lux)
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
G.­I.­T.­ Oldskool Gabber
dit heerste
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
te goed feest alles was perfect
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Gino MoH
Great Succes ! Prima weer en mooie Locatie
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Grandpa B.
Was echt een vet feest :bounce:
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
mwa
Was echt super vet! Main en Early waren geweldig!
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg:D
HardcOreTeef
Super Lokatie!! Vond het Echt helemaal te gek :D Alleen overdag die kk graf wespen :O
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
Leuk feest alleen word een beetje moe van die mensen die alleen willen vechten blijf lekker thuis ofzo :loser:
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
HarryH­ardcor­e :harry:
Beste feest ooit! :kwijl:
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
Wauw..... de hele dag met kippenvel rondgelopen! Wat een geluid, wat een heerlijke platen en wat fucking gezellig! Heb geen knokken gezien, gelukkig. Het was echt hardcore heaven!
Huysje­Boompj­eFeest­je
zeker dikke locatie! :D en zeker gezellig maar vorig jaar blijft beter!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Bruuuuut !!! Feest van et jaar voor mij !!! Wat een knaller was dit :bounce: :bounce:
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Invicta a.­k.­a.­ Kaakie
Promo vs. D-passion (L) Sceletor op het strandje! :respect: Vet feestje! :)
geluid was goed , het setje van radium :respect: geweldig. voor derest (n) kut ruzies , had meer van het feest verwacht
Locatie,Geluid was perfect (Y) Angerfist,Neophyterecordsallstars(Y) tering wat en feest
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
Janse*
Zeer goed feestje!! Goed vermaakt!(Y)
Janssen :/
dodelyk feestje!! Heb me egt goed vermaakt (y)
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
Jeff_-
Geweldig! Amnesys vs. DJ D: :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Jennefer
HELEMAAL TOP!!!
Jenso
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster :respect: Manu Le Malin, wat een ontdekking :D en natuurlijk D passion vs Promo :respect: top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
Jerriet :bier:
zwaar vet feest! Geluid goed hard, weer was echt geweldig.. Kan even geen slechte dingen bedenken.. GEWELDIG!!!
jlandje (L) #­609
early rave was super alleen jammer van al die ruzie zoekers zoek een leven ofzo ;)
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Wat n super feest!!! :)
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
Jœy [Blames]
Gruuuuuuuuwelijk! Lekker weer, op het begin na, de hele dag goede muziek gehoord en goed gedraaid (Soundwave, The Outside Agency, Hellfish, Drokz, Akira :respect:).
K-nox
vond het erg gezelig. eerste keer dominator maar zeker niet de laatst, early vond ik wel tegenval maar italian maakte het goed. jammer van de vele bokspartijen
Super feest! _o_
KAAT..
Knalde er nogal op :D
Kardinaal
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan:S De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu:respect: kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard:D Volgend jr #5:D
Karel11
GE-WEL-DIG (Y) :D Wat een TOP feest :d Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :woopwoop: Vuurwerk was ook tof btw :D
Kayll (F)
Super feestje! Goed vermaakt!
Heerlijk!
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
Kelly!.
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. :( Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien :D
KelseY.y.y
Geweldig Feest !!! heb me goed vermaakt :D zeker voor herhaling vatbaar
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
DOminator wederom geweldig..!
Kimbaa­a:chee­r:
Geweldig feest..!!:kwijl: alles (Y) super locatie.. mooi weer erbij en dat geluid :kwijl: werd overal super gedraaid..!!:cheer: Hardcore Italia (L) The Vizitor , Promo & D-passion,Unexist ,en afsluiter was echt gewoon geweldig..:respect: Volgend jaar zeker weer heen:D
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
Klapstoel
radium:P:P
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
Klynduimpje
Feestje was super! heb me geweldig vermaakt :D, Veel ruzies gezien verder nergens last van gehad! Sfeer was voor mijn gevoel gewoon goed en gezellig !:D Respect: Mercenary, Recype, Sagem, The Beat Controller, Angerfist & Korsakoff :respect:
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
koekiemonsta
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Koffie-
Mooi feessie weer ! (H)
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
KRAAK KRAAK
gewekdige dag nacht ochtend gehad droks en akira :respect: :p kkf bedankt(y)
Krad0l­fertJu­h
tjah weer zoals gewoonlijk een mega party:)
der A kel!!!
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
weertje was goed, veel bekende en goed geluid meestal! Producer en Bryan Fury zijn koning!
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
lenzenkopf
Was echt weer GEWELDIG :) top feest, en top mensen :)
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
lianli­kesbas­s
Outblast :respect: Dj D & amnesys waren ook top
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Lindsey1987
was cker een bruut feesie, prima vermaakt(Y)
GEWELDIG! :respect: Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar:D
Loeze :loser:
:respect: Radium :respect: Jammer hoor van die vechtpartijen.... Verder super vet feestje
was echt goeie! volgend jaar weer
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
Ma$c!d0
Mooi feestje! Early (Y) toch alleen jammer van overdag :P
Maak
Dik Feest ! alleen main had iets groter gemogen, supper gezellig :bier:
Mager&­Gezond!!­
MainStream was ziek:bounce:
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
Wat een topfeestje, early rave :respect:
MARKOS1988
lekker feestje.. mooi weer.. super locatie en het einde had niet beter gekunnen Live set van noise supressor.. volgend jaar weer:P
Mart-'n
Geweldig afsluiter van Noize Suppressor @ mainstage
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
Mek
you wanna see bad-ass motherfucker ? I show your bad-ass! :respect: Master feest :bier: niks te klagen(Y)
Melvenray
super feest
Mertus
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
Super feest (Y)!
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!:woepwoep:
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
Mr.­ Eliminate
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer :kwijl: Top Locatie (Y) Het :bier: was ook goed (Y) EN DAN HET GELUID :kwijL: Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he :D ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main :kwijl: Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass :kwijl: Krijg nog kippevel van als ik eraan denk _o_ Neophyte Records Allstars _o_ Walking the line :kwijl:
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Mr.Bom
Heerlijk feest! :respect:
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
N*E*R*D
alleen speedcore was vet! en het water was te blauw...
Natas_­Gabber_­Carlo
ja vond het wel gezellig buiten al die bijen :p
super vet!!
Nena!
Ook mijn eerste hardcore feestje! Echt he-le-maal SUPER! Zo zou ieder feestje moeten zijn!!!!!(L)
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nien
Super feest
Nienzor
Heerlijk :lief:
NightWolf
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
NLxxDi­abloxx­NL
1 wooord : GEWELDIG!!!!
Nollemans
Ik heb eigenlijk ook nergens een vechtpartijtje gezien? Vond het voor de rest een meesterlijke party. Kosten mogen wel omlaag.
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
Nr. 18
Jammer dat de gastenlijst al om 4 uur dicht ging, maar was het kaartje kopen nog wel waard
nrdricardo
top feeest
Bruin geworden staart gemaakt
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Ome bartjuh
Volgend jaar weer :respect:
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
Over
Lekker daggie early raven, helemaal goed:bounce:. Geen wachtijden bij wc's, drankjes gingen echt snel, indeling was goed dus al met al TOP!
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
Party Like Us!!!!­
Biertjes bleven lekker :D en die hamburgers waren ook goed te doen zeg :o vereder hele dag in HKV en Industrial geweest (y)
Party starter
Dominator blijft een machtig feest!!! muziek was te gaaf...love unexist:D sfeer helaas op t laatst ver weg
Partykicker-EHV
Zeer geslaagd!! Gelukt gehad met 't weer :) Was gewoon weer vetjes :D
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
NICE :beer:
PEET?!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!! :respect:
PepPerry
Vond het minder dan de vorige edities, maar toch super vermaakt!! :bier:
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
Perzik
Ge-Wel-Dig
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pomm
Geluid main(Y) Neophyte records:D
Professor otto
Was een heerlijk feest prima vermaakt geluid super alleen beveiliging iets te aanwezig:S
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis :loser:
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
PERFECTO!!!
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
ram B ofwat ?!­
Knaster feest... aleen dik 2 uur wachten voordat je eindelijk van de parkeerplaats weg kon rijden was echt :looser: :frusty:
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
Rauw Kind
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium :respect: Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren:x
Raver_­Draakj­e:rot:
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker :respect: alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis :loser:
Wat een feest in de Italian zaal. Echt te goed gedraaid daar. Vette sjit! :respect:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
Renzu
Anime! :kwijl: En charly en Theo! GeWELDIG!
Reunes...
weer geen ijselijk tussen de waardering........
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
Rik - RGX
Gruwelijk vermaakt, zonde van het knokken haalde de sfeer een beetje naar beneden! Erg jammer :loser:
RO3L
TERING!!! WAT EEN FOCKING DIK FEEST!!! WAS SUPER VET :)
Rob..!
Geniaal feest!
SUPER LEKKER FEESSIE(y) WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE:p:p
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Super!!!:D
Goed feestje!
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
zeer slechte sfeer al dat knokken
Dik feest !! Panic vs. Stanton in de Early :respect: Tommyknocker gruwelijke afsluiter !! :honger:
Mooi feestje! Alleen jammer dat het zo slecht geregeld was met alle auto's die weg wilden rijden... Anderhalf uur daar op de parkeerplaats gestaan.
Wat een heerlijk feestje(L)
Lekker feestje!
Sjefkuh
koek koek
Dammnnnn wat een feest :respect: top geluid mooie locatie beter kan gewoon niet :D
Spacen­essSou­nd:clo­wn:
:respect:..Geluid..!!.., relaxte line-up n heerlijk terrein!:B...alleen WTF gebeurde r op t eind..??!! 1 grote CHAOS + rellen..??:no:
Speake­rfreak­er!!!­
geweldig feesie, goed geluid, goed weer, goeie sfeer helemaal top:bounce:
speedter!
meesterlijk feest! :D
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
STFU
wat een super feest! ITALIAN MADNESSSS!!
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
top feessie (Y)
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
Suus*
Mega lijp!! Snowboarde was mega vet :D Volgend jaar weer..:bounce:
Taap
Vechtpartijen ??? Weer iets gemist, ach was lekker dol en had mijn ogen dicht denk ik, goed hard beuken HEERLIJK :bounce:
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
terror_­michael
super feest ! :D heb me prima vermaakt:P volgend jaar ben ik cker weer van de partij.
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!! :cheer:
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent (L) ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien :D
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Fame Monster :[
Was zeker een vet feestje, heb me super vermaakt .! Goed weer, gezellige mensen .! Helemaal top .! (y)
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
The Hellfire
Deze was weer net zo goed als alle vorige dominators!! op naar de volgende!!! ;-)
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
The-Domecrusher
kort maar krachtiggwn een geweldigetop feesie volgend jaar ckerss weer
Thijs-BK
Superdesuper!! :D, top vermaakt, vooral op de main en in de early en hardcore italia. De afsluiting was echt super @ de main, NS :respect:
THOMAS!­ :bounce:
HELLFISH! :respect: (L)
TIFFANY..!
was gezellig :D
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
Noize suppressor draaide heerlyk :D
(L) dit was leuk
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
TraumaTek
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
Tryped
me zekers goed vermaakt daar. weer eens een andere lineup in de terrortent!
Cker klapfeest, next year:)!
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
Van Gemert
:respect: Geweldig gewoon! Alles klopte . Goed georganiseerd alles! Helemaal top!!! :bier:
Vandalist
Terror tent was zot :kwijl:
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
HEERLYK FEEST ! zeer vermaakt, lekker weer erbij, soms beetje geregent wat zo over was, super feest ! (Y) :bounce:
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
Waltert
Top feesie! lekker geluid!!
Goed gezellig feest, jammer van al die vechtpartijen :/
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
whitefreacky
het was me een zeer geslaagdt feest heb er geen worden voor geweldig
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
willem­ientju­h!!!­ 1403
yeah!!! heb me goed vermaakt zoals elke editie van dominator tot dusver!!!!
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
X-Qlusive K
TERING deze was vet :D NOIZE SUPPRESSOR LEGENDARISCH! Een van de beste HC sets ooit..(L) topweer, topsfeer, kortom super :D
Xqruciator
Hij stond niet op de lineup maar hij draaide rete goed: Negative A :respect:
Geniaaal noise supressor(L)
Zjorahn:[
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
zwevan
egt een geweldig feest volgend jaar zeker er weer bij
Zwim!
Te ziek...
{NHG}G­emoGab­ber
er werd zkkr lekker gedraait !! en hetr was zkkr mooi weer:D
Super vermaakt!! :jaja: Geluk gehad met het weer (Y) Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers! :loser:
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
party party hoor :D iedereen was um dik der aan hahaha
† Gabberdoom †
Geluid(Y) ...verder was het weer een echte Dominator:)
† JuTEK²³ †
super vermaakt in de terror !! :bounce:
We will.. We will.. Rock you! Radium held! :respect: (L)
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
• Griietje
Goed vermaakt was weer een geslaagd feest (Y), Locatie vond ik ook top! Alleen jammer voor die agressiefe sfeer met gevolg van meerdere ruzie's :S.
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
zaaaaaaaaaaalig feest!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)