Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1602), anoniem (3320), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1574), sweetdreamsss (1458), Dynamike (2160), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Wespjes als minpunt. Dat geeft aan veel pluspunten. Terminal en Vavaculo top en goede locatie voor de Talents; tenminste beetje doorstroom van mensen. En ow ja, Leuk dat ik er was het was gezellig!
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
"nick"name
heel ziek feest
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
(6)Dut­chie(6­)
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al :roflol: wordt dus een nieuwe uitzoekken B) voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! :respect: heerlijk gedraait
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
:cheer: :D
(H) Perfect by Nature (H)
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! :woep: Leuke mensjes weer leren kennen :cheer:
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat een feest, GE-WEL-DIG (l) Volgend jaar wederom erbij, de helden van dit feest vond ik toch wel,:respect: Noize Supressor, Endymion, Nosferatu en niet te vergeten Neophyte Records All Stars :respect:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Was geweldig:D...Mooi geluid, mooie omgeving en supersfeer!!:D...Volgend jaar zeker weer E3 jongens!
(L)-040-Lala-040-(L)
topfeest nix te klagen gehad :D
Echt super goed vermaakt!! goed geluid, was gezellig!!!
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
* RiCk *
lekker geluidje overal!! goeie locatie!! volgend jaar weer
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
Geweldig! goed geluid, goeie plaat keuze overal, veel bekende en goed weer! wat willen we nog meer op Dominator?! NS:respect:
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*D@@N*
MEGA :D
*­Dull De Mirth*­:looser:
Lekker zonnetje, goed geluid, en niej zo ver van huis...Super(Y)
*Joyce*
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
*NG*
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus :respect: wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! :D om nog maar te zwijgen over de DJ's :respect: ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
- ;;­ Dreams &­nd Realities
INDUSTRIAL AREA (L) vetteshit!! Zeker goed vermaakt.. met name The dj producer was top!(Y) wel kut dat je niet meteen aan kon rijden..hebben 2 uur moeten wachte voordat we konden gaan:S:/
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
- Naomi86
itstekend vermaakt!! Charly Lownoise & Mental Theo SuperHelden!!! (L)
Wat een heerlijk feestje! Dik genoten.. set van Sceletor heeft de dag gemaakt! :respect: en wat een fijne mensjes om me heen (L)
Heb me wel goed vermaakt :).. Mooie locatie.. Unexist :respect: Drokz :respect: Alleen dom dat HKV een half uur eerder dicht moest.. sloeg nergens op :S
--=­ruffryder=­--
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis B)
Wat was 't weer super! inderdaad alleen jammer van al die ruzies. promo - d passion was echt TE vet!
-den-
power rangers
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-floortje-
Wat was t weer heerlijk! (L) dominator
-Sjors-
Hardcore Italia :cheer: ging zkr goed los daar, zkr een goeie dag gehad daar :D
-Wiel
Geweldig Heerlijk gedraaid masterlijk
Chill feestje, maar heeft mijn verwachtingen niet waargemaakt...
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
..Lauw..
Geluid was prima! Locatie en sfeer konden iets beter. We hebben echt weer geluk met het weer gehad!:D Hardcore Italia!:respect:
Heerlijk, heerlijk (L)
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
1908
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul :respect:
8)HAKKUH-TAKKUH-TERROR8)
HELLFISH8) de tering wat een platenkeuze(Y) volgend jaar weer hier AUB
81Pope
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al (y) gedraait :respect: Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan :P:P
zwaar genoten !!! was echt super :D genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee :cheer:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bounce: DaSanniej :bounce:
dik feest :lief: Volgend jaar zeker weer!!:D
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
:bounce: Stroboscoop Lampie - :bounce:
heb me toch echt gigantisch vermaakt!!
:bounce: terror junky :bounce:
geweldig feestje gehad weer lekker verrot het weer was ook goed te doen jammer van die ene bui maar verder toppie Dominator :respect:
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Super feestje :bounce: E3-strand mag blijven :D :respect: AOD & Q :respect: petje af!!!
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:GasM­etDieZ­ooi:bo­unce:
Dik feest zeer gezellig vlgnd jaar zeker weer:P
Geniaal feesie weer!
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
:bounc­e:Waus­eling*­Himsel­f:boun­ce:
heb me zekker goed vermaakt..lekker weer,goed geluid, de dj's draaide ook goed
:devil­:Terro­r Knoak's Bitch:­devil:
top dagje gehad:D was egt gezellig super locatie:D Allen had ik wat meer geluid in de main verwacht dat was vorig jaar egt beter;)
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid:kwijl: Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag(y)(Y) Super gewoon,cker weten weer!!
:no:
:looser: Terror-Fietsbel ..­†..­
Zeer geslaagd! :yes: Erg gezellig gehad! Bier ging er goed in :bier:
:respect: ScorpioGirl :respect:
Was zeker een geslaagd feessie! Mooie locatie, veel bekenden en heb lkkr loos kunnen gaan :yes:
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
mezelf geweldig vermaakt, en onthoud met nagellak op je lip zit je zelden in een dip:cheer:
;­) Just me ;­)
:beer: Super Feestje :beer: en nog beter dan vorig jaar :D :respect:
>Michelle<
Geweldig feestje!!:D Heb me super goed vermaakt!Afsluiter van Noize Supressor :respect:...alleen wat een ellende om van het terrein af te komen :(
>†<hig­hway66­6>†<
superrr vet goed hard geluid jammer van vele rellen allemachtig:S
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[ Mystical ]
:respect: Promo vs D-passion, Armageddon Project, The Outside Agency en Tymon
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[..­Jagerm­eister­..­]
[[..wederom weer het bestn feest van het jaar :respect:..]]
[A.­V.­I.­]Early­Kleppe­rkoet :lock:
kk lekkere early ;D
[A]nne(f)
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats :nee: en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[B]rya­n[HC][­070]
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand ;)
[CSR] Frankie
wat een super feest:D was super gezellig met jullie:bounce:
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[G]abb­ermui[­S]
SupeR..!!!!
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
Über geweldig feest! Angerfist en Dj D vs Amnesys waren de helden van de dag voor me. alleen jammer dat ik vroeg weg moest omdat ik nog 'n (belangrijk) feest van m'n ouwe had :(
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[HC]Sn­ep[040­]
Super feest ! Gewelig geluid @ Mainstage ! ja heerlijk geamuseerd
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
[K]nik­noizza­h]
vorig jaar was zrk beter maar d passion en promo egt goed dik:respect:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
geweldig Feest :P kheb me goed vermaakt :D volgend jaar zeker weer
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[Moes]™
Hellfish!!!
[NFN]Erik
Crisis @ Dominator!
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
[NL] Stamp-Wijf [NL]
Echt een super feest gehad:) weer was helemaal toppie sfeer was goed/afgezien de opstootjes en charly& Theo van mij mogen die elk feest draaien! wat een super set!
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]Druifje
SUPER! Niks te klagen, lekker feestje
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
[SAG] hakkuh bassie [HC]
Super feest:D volgend jaar zeker weer! Unexist:respect:
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
[T.­H.­O.­T] [NL] † Early Hrdcre † [69]
ik heb me echt goed vermaakt en het weer zat ook mee dus_O_
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[terro­r]Neop­hyte
Armageddon Project, Bryan Fury, Producer & Hellfish B) maar horrorist was toch beste van de dag!
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
[WBS] Joker.­one
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost :bier:
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
^^Dani^^
Promo vs. D-Passion :respect:
dit was een eerste dominator, k vond het een zwaar gek feest goed geluid gekke locatie en was zwaar van de planeet /was een prima feest volgend jaar zeker weer aanwezig :D
A.n.n.i.e B
Super Feesie ! :D
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
lekker geluidje :D en super weer :bier:
AIR-HAMMED
geweldig
Amazinnn'
Goeie sfeer, Lekker weer (y) Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen :D Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet :( en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur :P
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
anniej87
was superdik
Geweldig:D!
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
B. Tietsj
Chille Feestje :D :Respect: XXXXXLarge :respect: The Vizitor :respect: Drokz & Akira :kwijl:
in 1 woord geweldig, Mainstage was top :respect:: Maar Itallian kon er ook wat van!!
B4S1986
KEIHARD!
Babette:rot:
Kben weer helemaal voldaan :P :rot:
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
Bazer =­ P@­ra_­Gabber
(Y) fijn oor gewapper met trommelvlies terreur & veel bier dus :respect: (tot volgend jaar! )
Belab
leuk, leuk, leuk :D
Billy Kristalbal
Echt super feest..!! Overal lekker geluid en lekkere setjes.. Mensen met wie ik was bedankt..!! TOA :respect: Tymon :respect: D-Passion vs. Promo :respect: Dj D vs. Amnesys :bounce:
bitchje
super feestje , radium, vizitor en drokz en akira:respect: jammer van het vele vechten verpest heel de sfeer.locatie was super
BLASTED
goed vermaakt :D
Beste feest van het jaar!
BOSSI FTS
E E Elevation
Boudewijn
wat een schijt feest ...
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
Brasco
MEGA VET feest.. Neophyte Records Allstars en Noize Suppressor :respect:
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
brintajunky
super feest gehad was de reis vanuit delfzijl meer dan waard
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
Brutal-Bass
sowieso beter dan vorig jaar:P overal het geluid superrr!!!!!!top lokatie echt eindelijk hebben ze weer wat bewezen bij Q-dance en art of dance:P Ga zo door in de toekomst!!!!!!dit willen we allemaal wel vaker zien:d!!!
Bumba
vond het weer een geweldig leuk feest. Veel bekende gezien en leuke mensen leren kennen
Butsie
Het was weer tjopchoptop!!!
Cajendra
Wat een feest :cheer: :respect: Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats :S
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
Ceken
Geweldig feestje & water was heel goed van temp :P
:respect: Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
Centurion
Tommyknocker & Day-mar, D-passion & Promo, Nosferatu, Wat een helden! Lekker weer en mooie locatie. Super gewoon!
Chronic1985
Jammer dat ik eruit was gegooid en me pille kwijt was maar me toch wel vermaakt vooral op de early en italian
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
DaCrazYBoY
gezellig feestje alleen jammer van die vechtpartyen
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani*
Super vette locatie, geluid bij de main was lekker, sfeer iets minder maar zeker geweldig (Y)
danibo­unce2M­E
eten goed,geluid goed,drank goed locatie goed en de sfeer was harstikke vet. maar vooral de zon die zich de heledag liet schijnen. heb echt genoten.
Danitahh
Top Top Top...!! (Y)
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
flink staan hakkuh @ early, charly theo, parkneger en prophet bedankt! :D goede sfeer ook en heb een geweldig feest gehad! :bounce:
De echte Raven
Amasing it was (l)bad just that some idiots try to kick eachothers heads
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De party-schranzer
patje af:P
Deess
Geweldig feest gewoon!!! Heerlijk staan te genieten!!
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
Dennis_1980
thuiswedstrijd, heerlijk
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Diazemandy
Heb weer genoten!!!Alleen na n paar rellen bij de main.. vond ik et genoeg...kankermongole!!!
die kale
Op en top gezelligheid... Heerlijk :lief:
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Een heerlijke dag met JULLIE fijne mensen gehad :) (HKV) (K)!
Dr Darkness
GEWELDIG:RESPECT: TERMINAL VS VAVACULO:RESPECT: NOIZE SUPPRESSOR:RESPECT: TRAXTORM GANGSTAZ ALIED(l)
Geweldig feest Dj Promo en D Passion helden... en vooral die relschoppers bedankt voor de vechtpartijen en het verneuken van een feest kklijers!
DRE :bier:
dat geluid stond niet zacht !
DutchD­ynamit­e
Goed uit mijn dak kunnen gaan :bounce: Was zeker geslaagd!
DwarfNWH
godverdegodverdegodver ga ff op me nest ligge net voordat ik weg ga word ik om 9 uur savonds pas wakker, volgende keer beter...:(
Dynamike
wat een geweldig feest !! PICS o.a. @ WWW.HAELEN.TK
Early Raveteef
zeer zeer geslaagd feest! Super sfeer :D alleen die wespen waren kut .. :P
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
Ecyoj
korsakoff outblast & tommyknocker d :respect:
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
eeuwige gabber
ja goed feesie alleen jammer van de vecht parijen ... en die kk wespen
Endonyx
wat waren er een hooooop hele mooie meiden bij zeg vandaag en die ook echt lekker los gingen (y) prachtig genoten van jullie lady's en het weer was ook echt perfect gewoon.
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
:respect: Geweldig feest:respect:
Evilientje
HKV :respect:
Flame
Heerlijk Feestje weer:D(Y) Lekker Weertje:) Day-Mar:respect: :d(L)
mooi feestje goed vermaakt jammer van de vechtersbaasjes zeer gespannen sfeer na het eerste knok partijtje
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
G.­I.­T.­ Reemster:9
Zeer goed vermaakt. Alleen die parkeerplaats(n)
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
gekkegabber
super feest! :D:D
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
Gino MoH
Great Succes ! Prima weer en mooie Locatie
GTT'
Lekker feest!! :kwijl: Gezellig met alle bekende! (y)
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
Haagse Mellaa
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best:D hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk :loser: KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer ;).. verder terug reis in de auto (Y) SUPER!:D en daarna lekker met me vent mee ;).. dus al met al.. voor my een geweldig waard:D.. thnx sgatjes(K)
Was echt super vet! Main en Early waren geweldig!
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
Hardcore-Hinze
Vet feest!!! Geluid overal goed hard :D, Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal :kwijl: (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish :respect:.
HardcOreTeef
Super Lokatie!! Vond het Echt helemaal te gek :D Alleen overdag die kk graf wespen :O
hardstyle_­aap
was super (Y)
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
HarryH­ardcor­e :harry:
Beste feest ooit! :kwijl:
HcArjan
ZEELAND was weer goed aanwezig op dominator heb me zo goed vermaakt de sfeer was super gezellige mensen TOPPIE:):D:P
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
Hoedje :/
Jao lekker feestje!
hoogbevaagd :p
vet feesie... alleen jammer van de kleine kinderen die niet kwamen om te feesten.. anders was ik wel naar een box wedstrijd gegaan..
I Rule So Fuck You
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim(L), en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Bruuuuut !!! Feest van et jaar voor mij !!! Wat een knaller was dit :bounce: :bounce:
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
Il Paolo
Heele bruute Dominator!! Minpuntjes dat er overal wespen waren en dat alle muziek van de stages op mekaar leek! Cker vermaakt
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Irri :bier:
Deathmachine, Tymon, Producer :respect: helden van de dag. Wel een smerig eind rijden. Jammer dat Manu er niet was
geluid was goed , het setje van radium :respect: geweldig. voor derest (n) kut ruzies , had meer van het feest verwacht
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
J.F.R
was dikke pret :jaja:
Locatie,Geluid was perfect (Y) Angerfist,Neophyterecordsallstars(Y) tering wat en feest
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
Janssen :/
dodelyk feestje!! Heb me egt goed vermaakt (y)
Janussie :smoke:
was wel leuk, maar vond het jammer dat Pater er niet was
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jasperrr
Tymon man vd dag :respect: verder TOA, AP, D-spirit & Negative A (L) op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest :)
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
jeroenvk13
Geweldig Feest TOG!! vuurwerk aant einde, goed geluid, laser show was eve leuk! gezellige mense, locatie was goed.. GEWOON BRUUT:D:D
Jesley :bier:
Goed feessie(y) was alleen te moe van de nacht ervoor aankomen in nl... Goed weer lekker gedraaid:) alleen beetje kut dat vechten steeds:(
Vet vermaakt!:D Jammer van de vechtpartijen.. Akira en Drokz super set :respect:
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
Jiieehaa:[
heerlijk :K naar mn zin gehad(Y)
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
Heb zeker weer genoten van dit feestje!
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
KAAT..
Knalde er nogal op :D
KeesBeezZ (KSBZ-ReKordZ)
Heerlijk feest, mooi weer, goed geluid alleen jammer dat er weer zoveel KANKERMONGOLEN bij waren die lopen te vechten> OPKANKEREN VOLGENDE KEER, ga maar na Metalconcert ofso
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
Kevin (Dream Chaser)
mooi feestje, volgend jaar weer hopelijk weer op deze locatie:D
KICKIN HARD
Superfeestje man! Charly & Theo.. helden :respect: D-passion & Promo waren ook echt super!! (Y) (Y)
Klapstoel
radium:P:P
kleine_­cheryl
Echt weer een vet feesie, net als vorig jaar :D (alleen een beetje ver weg!)
Kleva
Maar de helft meegemaakt, en toch nog één van de beste feestjes in tijden
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Superfeest! HKV tent klapte er lekker op Neophyte dikke set ! jammer van da kansloze vechten
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
Koffie-
Mooi feessie weer ! (H)
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
KoTje9
Was weer helemaal top!! geluid overal lekker! D-Passion vs Promo :respect: Dj D & Amnesys ook erg leuk! En stukje Tymon was ook tof! tot volgend jaar!!
KRENG
Ja, een heeeeel waardig laatste feestje voor mij! (L)
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
Kuyt77
Zullen we het voortaan elke maand doen dit feest? wat een feest!!! heeerlijk!!!!
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
leijtuh
geweldig echt super!
lenzenkopf
Was echt weer GEWELDIG :) top feest, en top mensen :)
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
Leonie­tjuHhh­h.­14
Was een leuk feestje, Heerlijk weer, Alleen jammer dat het zo ver weg was! Maar dat mocht de pret niet drukken! Was erg gezellig!! ;-)
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
Loeze :loser:
:respect: Radium :respect: Jammer hoor van die vechtpartijen.... Verder super vet feestje
Lost Sheep
tjah en als je dan graag wilt vechten ga dan op kickboksen ofzo en dan de ring in 1 tegen 1 maja dat durft men ni kan niemand ze helpen stakkers
Te gruwelijk:D
Geweldig feest gewoon goed georganiseerd mooi terrein alleen jammer van die vechtpartijen
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
Luuk/St
alles goed!
Echt heftig! Super geluid, super gedraaid! Maar waar blijft de COCA COLA op feestjes?
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Super feest en een zeer goede locatie
Super feest alleen parkeren voor 10 euries was echt waardeloos
zeker eentje voor in de boeken : genoten en los gegaan !
Wat een topfeestje, early rave :respect:
Mark a.­k.­a.­ 'Tony'
Wat een lokatie!!!! (y) Wel jammer dat sommige mensen zich zo verveelden dat ze maar tikkerdje gingen spelen. Persoonlijk vond ik dat een beetje kinderachtig. .Voor de rest weinig van aan getrokken en heerlijk hakkie klakkie uit m'n dakkie gegaan!!! :p Thanx 2 Q and Art of dance and all my partymatties!!!!!! :respect:
Geweldig feest :respect:
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
Matthijs
Vond t erg vet! :D
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Melvenray
super feest
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Michel :beer:
Leuk feestje, geen vechtpartijen gezien, toppie (Y)
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
Miich-ael
Zo wat een gruwelijk feest :D Angerfist draaide weer als van ouds :D
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
Mikker
vette shit, alleen balen dat het alweer voorbij is, het was zo elf uur
Super feest (Y)!
mmmichel
yhee nieuw persoonlijk record. 24 wespen in een dag dood gemept/schopt
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
:cheer: Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen :D Vechtpartijen mja focking :loser: s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or :\ En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje :rot: als ik had gereden lag die omver! O:) Maar da hoefde niet :cheer: blij blij blij en mja vind jouw ook :lief:
Mr. Loki
De industrial was erg geslaagd de rest kon mij niet echt overtuigen! Heerlijke setjes gehoord van TOA,Deathmachine,Tymon, Producer en Hellfish!! :D
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks :yes: Lekker zonnetje :).. Mental Theo & Charly Lownoise (L) topper van de dag.. :respect: helemaal los :cheer: !
MS.13
Vette shit man!(H)
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Echt Geweldig!! leuke thuiswedstijd ;) Waar kan ik mijn kaarten vast bestellen voor volgendjaar?
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
nickpi­kbierb­lik
het zonnetje maakte veel goed! :bounce: verder niet echt top feest..
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
Nikki.­ :Harry:
superrrrr! :D
NLxxDi­abloxx­NL
1 wooord : GEWELDIG!!!!
dit feest was echt super volgend jaar cker weer
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
Paashaas
Goed vermaakt:D Hard geluid(y) Ruzie's(N) HKV(Y)!
Wat een helden feest wat dit zeg!! Hier gaat Milán voortaan elke jaar naartoe:P
panenkie
Dominator.. altijd goed :D
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
Pawns in the Game
wat een bruut feest :D overal vermaakt alleen om 8 uur konden me benen al niet meer :O:P
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
PepPerry
Vond het minder dan de vorige edities, maar toch super vermaakt!! :bier:
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
Pit_­Tek aka Terreur
zwaar vet gewoon en dan ook nog een bavaria echt relax
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pluize­Muizer­t
godver wat een top feest!! :respect:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
PUCKDOEI
heerlijk feestje, juiste mensen echt super!:)
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
PwaAAU­UUQaaa­aauiCk­!!!!­
(y)
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis :loser:
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
ram B ofwat ?!­
Knaster feest... aleen dik 2 uur wachten voordat je eindelijk van de parkeerplaats weg kon rijden was echt :looser: :frusty:
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
Wat een feest in de Italian zaal. Echt te goed gedraaid daar. Vette sjit! :respect:
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Rempie20
vet feest, perfect geluid, mooie locatie volgend jaar weer!! hopelijk dan wat dichter bij huis
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
riise
Aardig geluidje
Rik K.
Gru we lijk!
Ritchie040
Dik geluid! Leuke locatie. barpersoneel was goed & het mooie weer!
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
SUPER LEKKER FEESSIE(y) WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE:p:p
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Ronn..,
haha jaa moooi feesje zal ut niet snel vergeten :D geluid stond wel iets zacht dat was wel matig ..AAuiigghhttt!!
Rowan
Echt lekker :kwijl:
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
ruben Up en Down:woop:
SUPER DIK KNALFEEST8) :bounce:(y)
Hoe later het werd des te beter er werd gedraaid maar de sfeer verminderde al snel!! Toch een super vet feest gehad met mijn helden(L)
S.S.D.D.
Super feesje :D The one and only Dominator!!
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt (L) terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick ;) waardoor het niet meer stuk kon! (F) Jim (F)
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Semi
netjes (Y)
Senna *
Wat een superfeest! MT& CL de helden van de early!
zeer slechte sfeer al dat knokken
Dik feest !! Panic vs. Stanton in de Early :respect: Tommyknocker gruwelijke afsluiter !! :honger:
Sick Brother 4 life 2
Ongelooflijk goed geluid, aankleding was wat minder,maar daargaat t tenslotte niet om!! :D
Sincerity
Het was gezellig, maar wat een paupersfeer.. al die anabolen billies lekker vechten (y) en fijn ook dat iedereen zo behulpzaam is als je met pech staat, respectje voor de ANWB die mooi 3 uur op zich liet wachten (N)
Mooi feestje! Alleen jammer dat het zo slecht geregeld was met alle auto's die weg wilden rijden... Anderhalf uur daar op de parkeerplaats gestaan.
Wat een heerlijk feestje(L)
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest :S
speedter!
meesterlijk feest! :D
Spinky Fack :rot:
was zeker weer lekker feestje, maar vorig jaar vond ik het toch ietsje beter
Spook
goed feest geen vechtpartij gezien goeie sfeer bij early
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
Steffytjuh
Was echt geweldiggg :D
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
top feessie (Y)
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
Suus*
Mega lijp!! Snowboarde was mega vet :D Volgend jaar weer..:bounce:
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
TecniQ
wat een ge-wel-dig feest!!!! :respect:
Terror duif1488
heerlijk feessie bij de terror tent dan natuurlijk werdt lekker hard gedraaid alleen jammer van die korte jump en breakcore!!! prima vermaakt:D:lijn:
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
terror_­michael
super feest ! :D heb me prima vermaakt:P volgend jaar ben ik cker weer van de partij.
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessaa*
Noize supressor, Mad dog :respect: TOPFEEST!
Teum NL :bier:
:respect:Radium:respect: parkeerplek afkomen beetje drama
Lkkr feestje, maar kan niet tippen aan vorig jaar :kwijl:
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!! :cheer:
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
The Generator
Wat een feest!! Anime :respect:
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
tHOM-
WAS LEKKERR
Tieske!
Prima Feestje, Niks mis mee!!! :respect:
TIFFANY..!
was gezellig :D
Tiineke <3
Vond het een Super feest! Heb me prima vermaakt + een top locatie!! :kwijl:
TILT
super na me zin gehad:bier:
Toetemale
Aankomst feest, muziek, mensen, weer! top gewoon (y) wegrijden parkeerplaats (n)
Toiner
Radium was de set van de dag!!! verder was et ook zeker een geslaagd feestej:D
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
Cker klapfeest, next year:)!
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Unsolved Mystery
Heerlijk Feest...AP :kwijl: TOA, TYMON, PRODUCER :respect: Hellfish kk vet.. Uridium project :P Bryan Fury zker het vetst...
Van.God.Los
in 1 woord...!!!!! GEWELDIG!!!! :respect: see you next year!!
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
Veer :)
Lang geleden dat ik naar een hardcorefeest was geweest maar heb me zeker weer vermaakt!! :D
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad(Y)
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
Beste feest ooit (L) Kut wespen, blijf voortaan thuis :loser:
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
Volvo V70
leuk leuk
VR!DZ
Was wel een leuk verjaardagsfeessie, mooi weer, leuk gedraaid en goed geluid.. en leuk gezelschap ;)
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
Dominator geweldig main was lekker knallen:respect:
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
WENDYTJE (L) WENDYTJE (L) WENDYTJE :P
WAS EEN SUPER TE GEK FEESSIE, MOOI WEER, LEUKE MENSJES (Y) ALLEEN DIE VECHTPARTY BEETJE JAMMER MAARJA
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
X-Qlusive K
TERING deze was vet :D NOIZE SUPPRESSOR LEGENDARISCH! Een van de beste HC sets ooit..(L) topweer, topsfeer, kortom super :D
Charley Lownoise & Mental Theo --------------> Geweldig!! :respect:
Xqruciator
Hij stond niet op de lineup maar hij draaide rete goed: Negative A :respect:
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
was gewoon weer keihard knalluh
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
{.Ineke.}
Mental Theo(L)! Was Gezellig..
zekerrrrssss naar mijn zin gehad;)
:respect: voor mecano twins, heerlijk setje , mooi weer, beetje jammer van die ruzie's maar ja dat mag de sfeer niet verpesten hea:D
|Johnny Walker|
was weer een rammer van een party!!!!:D voel elk spiertje in mn benen...
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
party party hoor :D iedereen was um dik der aan hahaha
Vermaakt, 't kon beter!
©@$
focking bruut :bier: promo VS D-passion :respect: Daymar vs Nosferatu :respect: op naar DECIBEL
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
º²º Lieverdinie
Wat een super feest :respect:, Gruwelijke Hardcore :respect: Gastvrijheid :respect:
º³º kleine º³º
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig :d
ÐebOrahh*­:bounce:
Wat was dat een vet feestjee:D Geweldig:D Top locatie, DJ's goed gedraaid:respect: Heerlijk:D:bounce:

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)