Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1602), anoniem (3320), [HC]Snep[040] (1400), Rence (1575), sweetdreamsss (1458), Dynamike (2162), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
ja egt eeen super vet feesie (Y) prima vermaakt en hoop leuke bekenden gezien... in 1 woord Geweldig!!!
!!Reno!!
Heel vet feest!!! ...main was goed!! The DJ producer...man van de avond! Was gezellig met m'n meisje en de rest;)
"nick"name
heel ziek feest
# Joey
Echt een GENIAAL feest! Charly Lownoise & Mental Theo, Promo&D-Passion, Noize Suppressor, Tommyknocker, Neophyte Records All Stars, geweldig! :respect: Super dagje gehad! Organisatie, Gezellige Mensen, Laura, Wout en Sander; BEDANKT! :respect:
# MLOUS
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes :lief:
heerlijk feessie, mooi weer:D gezelligheid was er zeker!! alleen kut lokatie
Heerlijk gefeest! :D
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
(F) Gem (F)
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer :S Die gevechten :no: En geluid bij de main mocht wel harder :P Maar super gehad met m'n kanjers!!!
(H) Perfect by Nature (H)
Wow, Wow, Woooooooooooooooooooooooow!! Super feest weer!! 1tje om niet meer te vergeten, SUPER VET IN DE INDUSTRIAL & TERROR!! :woep: Leuke mensjes weer leren kennen :cheer:
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat een feest, GE-WEL-DIG (l) Volgend jaar wederom erbij, de helden van dit feest vond ik toch wel,:respect: Noize Supressor, Endymion, Nosferatu en niet te vergeten Neophyte Records All Stars :respect:
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
(K)Miesie(K)
sooow charly lownoise en metal theo, make my day :respect: heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk? ;)
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
**??**
echt heel erg slecht dat de gastenlijst om 3uur dicht ging we hebben echt vet veel moeite moeten doen om als nog binnen te komen verder radium:respect:
**­Desibel**­ o:)
Zeker goed vermaakt:d:D
**Joys**
wat een Heerlijk feestje!!B) lekker weertje.. Afsluiting Noise Supressor:kwijl: en niet te vergete; ram OP de kaart van de N.I.X met mn lieve sjatje(L)
*._Claud_.*
geweldig!!!!!alles super goed geregeld!!en geluid wowww (L)
*­[M]aad­iieJj!­~
1 woord GEWELDIG!! :D
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
Ik heb me super vermaakt !! Echt een super feest!!
*GINAA*
Afsluiter Noize Suppressor;; Geweldig!!:respect: (L) Jammer van het vechten bij de main,, maar voor de rest echt een top feest & top weer:D
*Joyce*
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
*WESZ
early&hardcore Italia zeer & zeer hard(L) super lekker feessie !:bounce:
*­†[NL]W­illyCo­re[NL]
Was wel ok.. Jammer van de vechtpartijen!
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- Beffie -
Was een goed feestje,geluid goed, gelijk overal geholpen met drank :) Konden zo door lopen geen wacht rij bij de ingang :d En genoeg wc ennnnn de ZON was er :cheer: en leuke groep ZEELAND toppie :D:D
- Naomi86
itstekend vermaakt!! Charly Lownoise & Mental Theo SuperHelden!!! (L)
--Rob--
maximaal gewoon heerlijk!!
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
T was weer ouderwets bek houden en meters maken. Superfeest!
-den-
power rangers
-Lellebel-
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
..­ Sjappie ..­
Vond 't echt super...lekker feestje :lief:
..*..­Pride..*..­
te vet voor woorden :respect:
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
...!...
Heerlijk feestje! Goed geregeld alles op de parkeerplaats na dan maja welk feest is dat niet:P Armageddon Project(L)
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
:$­ Angelt­je1984 :$­
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
:[ :xtc:S­haronn­(L) :xtc: :[
heb me egt superrr vermaakt,spr sfeer en muziek wel great suc-6(H)..is zker weer een feesiej dt volgend jaar ook in me agenda zou staan!:kwijl:
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
:bounce: LNN
GEWELDIG FEEST:D 100x beter dan vorig jaar (Y):D Soundwave, brute set :jaja: Outside Agency (Y) En HELLFIIIIIIISH :D(Y) Jammer weer Radium.. (N)
was cker een te goed feesy:D alleen de muziek kon wel iets harder vond ik:D maar verder uitstekend vermaakt:D:D
:bounc­e:Hakk­uhMama­:bounc­e:
heyzzz was weer een topfeestje! op naar volgend jaar! en goeie locatie
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
Vet feest! Precies zoals een hardcore festival moet zijn! :lief:hardcore italia! Lekker sfeertje ook, geen vechtpartij gezien!
heerlijk!!
:hyper­:Hyper­ke!­:hyper:
heb me optimaal vermaakt!!! tot volgend jaar!!!
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:rot:s­peedco­re hooligirl:[
was wel goed ondanks die kk ruzie's:@:@
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
>Relaantjuh<
zeer geslaagd feestje, alles goed georganiseerd, geluid en muziek goed! mooie lokatie
[A.­B.­N.­] TERROR PAPA
zo net thuis, eindelijk van het parkeerterrein af, onderweg naar huis nog een hendig ongeluk gezien op de A2 ik hoop dat ze het er goed van af gebracht hebben wel een domper na zo'n feest ,maar op het feest zelf heb ik het goed naar mijn zin gehad
[B]rya­n[HC][­070]
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand ;)
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
[Devil­icious­]
was zeer zekers uber bruut..!! amper weer stil gestaan hoppa :bounce:
Goed geamuzeerd (Y):D egt een vette locatie (Y) water was egt heerlijk:p
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[NFN]Erik
Crisis @ Dominator!
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL] Lex
Hong Kong Violence:Respect: The vizitor & STK:respect:
[NL] Marco [NL]:b­ounce:
zeker goed feestje :D
[NL] Sir Drinks a-Lot [NL]
in een woord GEWELDIG:bounce:!!! Locatie,Geluid,Weer alles perfect(Y) kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar:D hopelijk wel weer in de richting:)
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
[NL]stefke-mafkaas-terreur[NL]
Echt top feest!!!! :D heb me zkers vermaakt
Vet feest (Y) Early :respect:
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[RBA]
Lekker Feestje!! Industrial & HC Italia :respect: Lekker weertje ook, dus helemaal goed!
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[SF] MR.­ Space :vaag:
Industrial:cheer::lief:maar die parkeerplaats:( wat een chaos :O
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
[T.­H.­O.­T] [NL] † Early Hrdcre † [69]
ik heb me echt goed vermaakt en het weer zat ook mee dus_O_
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
^PIET
In 1 woord: PERFECT!! :D
_EvyB2
Geweldig! Superfijn ingedeeld, lekker weertje en super gezellig!
dit was een eerste dominator, k vond het een zwaar gek feest goed geluid gekke locatie en was zwaar van de planeet /was een prima feest volgend jaar zeker weer aanwezig :D
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
All_bundy
Dit was zeker weten een bruut feest! Nog beter dan vorig jaar! Locatie was perfect ! Neem de volgende keer wel een vliegenmepper mee :P
Heb me prima vermaakt.... Vond vorig jaar de main mooier, maar dat mocht mijn pret niet drukken. Op een gegeven moment stond er 60 man te knokken met de smijters, beetje jammer, de HC Italia tent heeft alles weer goed gemaakt. Naar buiten toe was minder, was gelukkig nog genoeg in de sfeer om er alsnog een feestje van te maken, maar al met al behoorlijk minder.Zet die hekken dan open!!
Amazinnn'
Goeie sfeer, Lekker weer (y) Dikke locatie, je kon gwn heel relaxed een rondje lopen :D Overal goeie muziek...!! Het geluid was ook echt goed, ook bij de main! (en dat voor buiten) Oftwel TOP feessie!! 2 - punten noize suppressor live kon 1000X beter (als afsluiter moet je het veld AFKNALLEN, en dat gebeurde niet :( en de uitgang was veelse smal, oftwel gekkehuis om 23 uur :P
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Anniekjuh (L)
love it (L)
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
Bakkus
Zeker gezelllig:D de Ealry was lekker:kwijl: de bijen vonden me gele auss zo aaan trekkelijk:lol:(y)
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bananenvla
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
BoSwEg
super dik feestje echt vet! ideaal weertje en werd echt super dik gedraaid! :respect:
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt!:lol: Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..8)
:respect: Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
Centurion
Tommyknocker & Day-mar, D-passion & Promo, Nosferatu, Wat een helden! Lekker weer en mooie locatie. Super gewoon!
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Cor.S
was erg gezellig..
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Mmm.. voor mij geen Dominator meer.. iig geen feestjes meer overdag..sfeer is zo anders! doe mij maar lekker snachs!
DaNynX
Super feest! mooie locatie en geweldige muziek overal! Was wel 3 uren rijden.. maar ja dan heb je ook wat!
Daphy
Toppp! Heel erg gezellig!:bounce:
flink staan hakkuh @ early, charly theo, parkneger en prophet bedankt! :D goede sfeer ook en heb een geweldig feest gehad! :bounce:
De echte Raven
Amasing it was (l)bad just that some idiots try to kick eachothers heads
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De Jonge Neven :)
HKV&Hardcore italia&industrial :respect: Day-Mar vs Nosferatu Zalig setje;) Goed vermaakt
De party-schranzer
patje af:P
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Death By Design
het was weer een geweldig feest :D
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Dian [L]
Wat een geweldig feeest!!!
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
DJ Reload-R
MEGA DIK!! :p
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
Dj-Indust­ructab­le a.­k.­a Ramonski
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
Dj-Woodpecker
Had er wel wat meer van verwacht... sfeer was ook maar dood
DJMR
Uitstekend genoten.. alleen die bonnen 2euri50.. das 5,50 in guldentjes..Beetje TE gek!!
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
Producer is een held!!! Superfeestje!!! RESPECT voor de talent area, die jongens daar stonden goed te knallen!!!
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
Een heerlijke dag met JULLIE fijne mensen gehad :) (HKV) (K)!
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
dotheSamba
zwaar kickuh feest
DRE :bier:
dat geluid stond niet zacht !
Dreamerrr(*)
Superrrr vet!!!!:jaja: ook de after hahahaaaaa
dw4 D-Hard
was te gek! :D
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
Endonyx
wat waren er een hooooop hele mooie meiden bij zeg vandaag en die ook echt lekker los gingen (y) prachtig genoten van jullie lady's en het weer was ook echt perfect gewoon.
Gezellig feestje hoor!
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
Feestbeest Nr.­1
was egt een top feessie ... lekker weer ...goed gedraaid;)
Feller
Locatie en sfeer waren super Geluid ook keihard :D al met al een topfeest :cheer: volgend jaar weer :cheers:
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
3 keer zot !
Frank__
Geweldig feest :D volgend jaar zeker weer!!!
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
Frixion
Supervet feestje :bounce: Promo vs D-Passion (L)
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
Gabber_­Jeffrey
was weer een super feesje weer optimaal vermaakt::bier:
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
te goed feest alles was perfect
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid. :D
Git...
Heerlijk feestje (L) Alleen jammer van de vechtpartijen...
GiveMeTerror
dik dik feest geen vechtpartijen gezien bij hkv zeker de beste tent!naar volgend jaar mogen de tenten tog een paar maten groter hoor !!Speedcore Terror Kinetic dik gedraaid !!!
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Grandpa B.
Was echt een vet feest :bounce:
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
lekker!
Hanske­e:hong­er:
Wat een gruwelijk feest!! Alles beter dan vorig jaar: weer(Y) LOCATIE(Y) sets! NRA vernieuwend:respect: Unexist; WOOOW en einde was grandioos!!
Happy joy joy!­
SUPER FEESJE! :bounce: super vermaakt! heerlijk weer mooie dames :P :respect: noise supressor! :respect: promo& d-passion :respect: tommyknocker, stunned guys, mad dog :respect: catscan :respect: en AKIRA &DROKZ losss!! :bounce:
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
Hardcore_­Octaaf
Top sfeertje, heerlijke muziek en super weer! Wat wil je nog meer??? :bounce: (Y)
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
Super feest ! En leuk weer veel mensen gezien te hebben die ik al ff niet meer gezien had;)
Harmony
:respect: 10 eur mogen ze'm volgende keer mee wassen, T-junction op de main gezien GOEIE START! en Endymion de keet op en neer!!! Angerfist live verwacht, maar ook feest! Dan dikke :respect: voor VORTEX met zijn tribute aan MJ !!! kippevel!!! en Hong Kong effe lekker los :-) Nadien de LJ kwijt tijdens set van Dana en Paul => ontslaan die kerel!!! (48,5 eur wil ik wel DJ + LJ's voor!!!) KORSAKOFF Happy happy B-Day :-) xxx en 25 min LJ kwijt op MAIN??? VUURWERK WOW, fight was voor :loser: toch 100/100 :-)
Op en top geweldig op het feest zeker geen aanmerkingen alleen de PPlaats was kut reden pas half 2 de parkeerplaats af :S
HarryH­ardcor­e :harry:
Beste feest ooit! :kwijl:
HcArjan
ZEELAND was weer goed aanwezig op dominator heb me zo goed vermaakt de sfeer was super gezellige mensen TOPPIE:):D:P
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
HKE-Jeroen
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
hoogbevaagd :p
vet feesie... alleen jammer van de kleine kinderen die niet kwamen om te feesten.. anders was ik wel naar een box wedstrijd gegaan..
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
HOUSEMUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT!!!­
Te gruwelijk gewoon, echt helemaal te gek.
I l s e (F)
Wat een heeeeerlijk feestje... :respect: Mooi weer gehad... Vond het super.... :d (K)
I Rule So Fuck You
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim(L), en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Was zeker vet!! Heb dik genoten!!
Invicta a.­k.­a.­ Kaakie
Promo vs. D-passion (L) Sceletor op het strandje! :respect: Vet feestje! :)
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
J.F.R
was dikke pret :jaja:
Locatie,Geluid was perfect (Y) Angerfist,Neophyterecordsallstars(Y) tering wat en feest
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
Janse*
Zeer goed feestje!! Goed vermaakt!(Y)
Janssen :/
dodelyk feestje!! Heb me egt goed vermaakt (y)
Jantjee#17
GRUWELIJK ! :respect:
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
Jappiee
Super gruwlijk, alles de hele dag perfect geweest, dominator domineert
jarjar 040
gewoon geweldig goeie muziek veel bier en veel vechten haha
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jasperrr
Tymon man vd dag :respect: verder TOA, AP, D-spirit & Negative A (L) op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest :)
Jeffrey!
Geweldig!:D Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! :respect: Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Super geamuseerd, en ram op de kaart :D
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
jeromio
promo vs dpassion wat een set _O_
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
Vet vermaakt!:D Jammer van de vechtpartijen.. Akira en Drokz super set :respect:
Jiieehaa:[
heerlijk :K naar mn zin gehad(Y)
JoELlA ¡!
Megaa leip !!! 1 van de betere feeste ooit :bounce:
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
GE-WEL-DIG feest gewooon, super locatie, super geluid, super feest gewoon! was t allemaal waard! :kwijl:
K&M
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo (L)
Kaasei B)
Heerlyk vermaakt (L)
KAAT..
Knalde er nogal op :D
wie weet op welke site de foto's staan die door 2 jongens bij de kluisjes werden gemaakt? het is volgens mij niet de site van lockerbox want daarop kan ik ze niet vinden; t waren 2 jongens met ik geloof iets van bjorn borg op hun shirtje kan dat? T was echt een super feestje(L)
Kardinaal
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan:S De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu:respect: kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard:D Volgend jr #5:D
KatrienD
super vermaakt ! :beer:
Kayll (F)
Super feestje! Goed vermaakt!
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
Kimbaa­a:chee­r:
Geweldig feest..!!:kwijl: alles (Y) super locatie.. mooi weer erbij en dat geluid :kwijl: werd overal super gedraaid..!!:cheer: Hardcore Italia (L) The Vizitor , Promo & D-passion,Unexist ,en afsluiter was echt gewoon geweldig..:respect: Volgend jaar zeker weer heen:D
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
Koffie-
Mooi feessie weer ! (H)
KRAAK KRAAK
gewekdige dag nacht ochtend gehad droks en akira :respect: :p kkf bedankt(y)
der A kel!!!
Jaja! Was helemaal geweldig! :D
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
weertje was goed, veel bekende en goed geluid meestal! Producer en Bryan Fury zijn koning!
Lauwss' ..
Angerfist Again :respect: Jammer dat wijn niet te pruimen was, maar is vergeven ;) denderend goed feessie geweest :D
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
lianli­kesbas­s
Outblast :respect: Dj D & amnesys waren ook top
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
life Fast and die Hard!­
TOP feest!!
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
LOS PEROS
goeie locatie,echt relaxed potje STAMPUUUUHHHHHH
vond het heerlijk:) lekker wezen party en... :) jammer van de ruzies:S
Lovedrops13
Was een leuk feest! Goed vermaakt, alleen jammer van op eind gevecht en het vast staan op de parkeerplaats.
was echt goeie! volgend jaar weer
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
Luit :bier:
Heldig :yes:
Echt heftig! Super geluid, super gedraaid! Maar waar blijft de COCA COLA op feestjes?
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Maak
Dik Feest ! alleen main had iets groter gemogen, supper gezellig :bier:
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Wat een topfeestje, early rave :respect:
MARKOS1988
lekker feestje.. mooi weer.. super locatie en het einde had niet beter gekunnen Live set van noise supressor.. volgend jaar weer:P
Martij­n:boun­ce:
wat een dag! d-passion en promo was te vet en natuurlijk noize suppressor!:respect:
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
Mau
Was weer n mooi feesie, de parkeerplaats op het eind was wel zeer slecht geregeld!! Maar t wel gezellig!! :-)
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Echt een wreed feest! Industrial:respect: Day-Mar vs Nos en Promo vs D-Passion :respect: Was gezellig!
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
Miich-ael
Zo wat een gruwelijk feest :D Angerfist draaide weer als van ouds :D
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
mikkechick
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! :[ ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand :lol: heel mn kamer onder het zand nu 8) werd super gedraaid, setje van paul :kwijl: yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie! :D
Miranda...
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland :no:
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
MOURAD!!­:bounc­e::yes­:
ZWAAR VET FEEST !!! SUPER GOED VERMAAKT:respect: :respect:
mr turner
wat een dag! echt geweldig :D en promo vs. d-passion en noize live waren de vetste sets! :D
Mr. Puta!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!! (H)
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
Márk !!­ :bounce:
zeer goed vermaakt(L) lekker weer,goeie locatie:respect: jammer van die vechtpartijen(N)
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
nickpi­kbierb­lik
het zonnetje maakte veel goed! :bounce: verder niet echt top feest..
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nienzor
Heerlijk :lief:
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
NLxxDi­abloxx­NL
1 wooord : GEWELDIG!!!!
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
nrdricardo
top feeest
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Bruin geworden staart gemaakt
SUPER! Vette locatie is dit zeg! En heerlijk geluid! Unexist en Promo Vs D-passion :respect: helden van de dag! Heb genoten! Topsfeer! Zou leuk zijn als dit de vaste locatie wordt voor Dominator :yes:
O.­I.­V.­Heipaal aka gaaan veteraan
gvd wat een kk vet bruut buitenfeest vechtpartijen zit allemaal tussen jullie oren heb helemaal niks gezien hihihihi
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Ome Bertuz :X
Prima vermaakt, alleen qua sfeer en geluid liet het toch best wat steekjes vallen.......
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Outshine
Jammer dat het zo lang duurde om weg te komen.. Maar wat een feest!! :D DJ D en Amnesys en de Hardcore Italia :respect:
Over
Lekker daggie early raven, helemaal goed:bounce:. Geen wachtijden bij wc's, drankjes gingen echt snel, indeling was goed dus al met al TOP!
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
P.Cox
Supervet! mega geluidje!! Goed geregeld :D
Wat een helden feest wat dit zeg!! Hier gaat Milán voortaan elke jaar naartoe:P
Was lekker feestje
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
PepPerry
Vond het minder dan de vorige edities, maar toch super vermaakt!! :bier:
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
RADIUM :respect: !!
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pluize­Muizer­t
godver wat een top feest!! :respect:
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
Puur.Eva
't feest waar ik zolang op heb gewacht, wederom geweldig! (L) super locatie, leuke mensen, goeie sfeer, en heerlijk geluid! (L)
PwaAAU­UUQaaa­aauiCk­!!!!­
(y)
Q-Spott
Wat een feest! Gru-we-lijk.:respect:
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis :loser:
R o n a l d
Art of Dance & Q-dance :respect: Heb me wederom weer super vermaakt :):)
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
Raimundus (UFE)
Dominator = het hardcore paradijs :yes:
Rampestampe
Super feest vette afsluiter noisesupressor op de main (Y)(Y)
Rebecca(L)
SUPER:kwijl:
RedBull Rules Da Artcore Scene
Wasz Godverdomme een Lekker Feessie !! :D
RedMiracle
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog :S) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven :)
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
ReLSMuRF
lekker hoor
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
gigantisch vermaakt(Y)
Rik - RGX
Gruwelijk vermaakt, zonde van het knokken haalde de sfeer een beetje naar beneden! Erg jammer :loser:
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
Super!!!:D
Goed feestje!
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST :D
Rowan
Echt lekker :kwijl:
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
S/B
heerlijk weer, AniMe (y), Noize Suppressor afsluiter (y)
Sander Pouwelse
Only regeerde over het strand! Mooi feestje!
scaffel builder
zoals het hoort te zijn hard en verstrooit
Schuim
Super feestje! goed geluid. Betere locatie dan vorig jaar. Het weer werkte ook goed mee... Heerlijk! Alleen jammer van al die knokpartijen.
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
sebastiaan
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
sGeetje
:respect: Geweldig!! :respect: Super naar mn zin gehad!! (Y) kijk al weer uit naar volgend jaar!! B)
She Loba
Vet feest! :D ook nog geluk gehad met 't weer....(H) volgend jaar weer...:D
Sick Brother 4 life 2
Ongelooflijk goed geluid, aankleding was wat minder,maar daargaat t tenslotte niet om!! :D
SickRick
Was weer geweldig ! Goed geluid, Top locatie, sfeertje wat minder op het eind!
Wat een heerlijk feestje(L)
Sjefkuh
koek koek
Dammnnnn wat een feest :respect: top geluid mooie locatie beter kan gewoon niet :D
Spacen­essSou­nd:clo­wn:
:respect:..Geluid..!!.., relaxte line-up n heerlijk terrein!:B...alleen WTF gebeurde r op t eind..??!! 1 grote CHAOS + rellen..??:no:
speedter!
meesterlijk feest! :D
Spinky Fack :rot:
was zeker weer lekker feestje, maar vorig jaar vond ik het toch ietsje beter
STAMPMANIAK
geweldig feest overal goei geluid maar the hong kong tent daar was het gewoon knallen vanaf begin af aan was gewoon helmaal toppie maar diep respect voor vortex en al wat daarna kwam in die tent! EN METAL D MET ZIJN ODE AAN M J GEWELDIG GEWOON! een top dag gehad volgend jaar zeker weer van de partij!
Steffytjuh
Was echt geweldiggg :D
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
Sweetn­ess31(­L)
wat een feest weer :respect: mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar (L) NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag :D flyeren om 11 uur was ook gezellig (H)
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
Vet feest! Jammer dat ik net elke keer die vechtpartijen moest meemaken :S
tekton_­hardcore
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish _O_) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
Terminal
Fantastisch!! Lekker sfeertje, vette sets en super gezellig! (Y)
Wat een feest hee:D Helemaal losgegegaan in de Early:cheer: Jammr van de vechtpartijen:S... Goed vermaakt met Lui uit Boxmeer(Y)
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessaa*
Noize supressor, Mad dog :respect: TOPFEEST!
Teum NL :bier:
:respect:Radium:respect: parkeerplek afkomen beetje drama
Teunep­leunn_­*­
Toch wel een van de gruwelijkste feesten van het jaar (L) Ge-wel-dig! Earlyyyyyyyyyyyyy Hardcoree (L)(L)(L)
The beat controller
Was mega VET:D
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
Thijs-BK
Superdesuper!! :D, top vermaakt, vooral op de main en in de early en hardcore italia. De afsluiting was echt super @ de main, NS :respect:
tHOM-
WAS LEKKERR
Zeker wel een lekker feestje (Y)
tic-tac
twas wer leuk - wishmaster, D-Passion vs Promo :k:
TIFFANY..!
was gezellig :D
TILT
super na me zin gehad:bier:
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
BAL DA DIG!
Timmyk­nocker­!­
Ja wat moet ik hier nou weer over zeggen? Charly & Theo (L)!! GE-WEL-DIG feest!!
(L) dit was leuk
Tom013
wat een feestje weer zeg:D prachtig weer kk harde muziek en zwaaaaar mooie vrouwen :kwijl: wat wil je nog meer????:bounce:
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
totale verloe­dering­!­
DROKZ&AKIRA de sfeermakers!
Tryped
me zekers goed vermaakt daar. weer eens een andere lineup in de terrortent!
Cker klapfeest, next year:)!
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Zeer goed feest (l) mainstage vond ik minder... Early was te lekker gewoon :$ ;)
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt :D!
Van.God.Los
in 1 woord...!!!!! GEWELDIG!!!! :respect: see you next year!!
Vandalist
Terror tent was zot :kwijl:
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
Veer :)
Lang geleden dat ik naar een hardcorefeest was geweest maar heb me zeker weer vermaakt!! :D
Vic'
zeer fijntjes, vorig jaar meer een topper te noemen! that's all..
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
Beste feest ooit (L) Kut wespen, blijf voortaan thuis :loser:
Volvo V70
leuk leuk
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
WANGE
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, hier dan :kwijl:
Bijna alleen in de industrial geweest, was me een waar toppertje daar! En dan dat weer:D
Dominator geweldig main was lekker knallen:respect:
whothe­fuckis­simon
bijna Nature(L)One oléé olééé !
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
Wat een topfeestje, Charly & Theo :respect: & Noize live! Gezellig groepje!
Xtreme Noizer
ONGLUK GEHAD OP DE A2 PAALTJE 100,5
xx_­nelleke_­xx
super vet :D vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten:S dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet (Y)(Y) tot volgend jaar :lol:
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
Zjorahn:[
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
Zweven!!
woehoe goewdd Geakk
Zwim!
Te ziek...
{NHG}G­emoGab­ber
er werd zkkr lekker gedraait !! en hetr was zkkr mooi weer:D
|Johnny Walker|
was weer een rammer van een party!!!!:D voel elk spiertje in mn benen...
~hardcore-maniac~
Super feest day-mar vs nosferatu en Promo VS D passion:respect:volgende keer wel wat meer colatjes regelen....
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
†[C.­V.­M.­M.­E.­L.­G.­] De Gabber Bakker
had er meer van verwacht.. muziek hoorde je steeds door elkaar als je op bepaald momenten wat stiller werd.. erg irri:rot: verder goed vermaakt(Y)
©@$
focking bruut :bier: promo VS D-passion :respect: Daymar vs Nosferatu :respect: op naar DECIBEL
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
º²º Lieverdinie
Wat een super feest :respect:, Gruwelijke Hardcore :respect: Gastvrijheid :respect:
º³º kleine º³º
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig :d
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt (Y) Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. :bounce: Trommelvliezen bounce'den als de brandweer :K Heeeerlijk!!!
zaaaaaaaaaaalig feest!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)