Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1586), anoniem (3300), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1450), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
!!Marieke...
In èèn woord GEWELDIG!!!Het geluid,de locatie en wat werd er overal vet gedraaid zeg!!!!!!!!!!
!!Reno!!
Heel vet feest!!! ...main was goed!! The DJ producer...man van de avond! Was gezellig met m'n meisje en de rest;)
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Was een goed feest, lekker weertje en veel bekenden...Maar toch waren de twee vorige edities beter...
!.!.!
noize supressor als afsluiter was zo supervet ja(L) vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror:D dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!(L)
!NL_LL_NL!
egt een super feest!! (L) volgend jaar weer!!
# MLOUS
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes :lief:
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium :s zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN :respect:
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
:jaja: :kwijl: Dit Was Zeker Weer Het Feest Van Het Jaar :respect::respect::bounce::bounce:
(6)Gek_­Kabout­ertje(­6)
wespen??? vechtpartijen?? niks gezien:S feestje wel gezellig alleen zulke luie benen dat het het voor mij wat verpest:(
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
(K)Miesie(K)
sooow charly lownoise en metal theo, make my day :respect: heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk? ;)
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
**Joys**
wat een Heerlijk feestje!!B) lekker weertje.. Afsluiting Noise Supressor:kwijl: en niet te vergete; ram OP de kaart van de N.I.X met mn lieve sjatje(L)
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
:bier:
*B@LLEBO*
Vet weekendje:respect:
*bakkertje*
Heerlijke dag gehad :)
*Bless*
Producer _O_ Hellfish
*BooW.
Goed naar men zin gehad:D
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*­croque - san*­
plopperdeplopperdeplop wat een feest!!!!!!!!!
*­FemmyL­icious­*­
Domintor domineert!!!! :D
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
*Muscari*
Lekker feestje! :woep: Was alweer een tijdje geleden voor mij .. :cheer: Alleen jammer van het bier :/
*NG*
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus :respect: wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! :D om nog maar te zwijgen over de DJ's :respect: ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
MAXIMAAL FEESJTE VOLGEND JAAR ZEKER TERUG!!!!
*­TeRroR­BiTcH*­89
NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect:
*WESZ
early&hardcore Italia zeer & zeer hard(L) super lekker feessie !:bounce:
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
Top locatie, top weer, top knalfeestjuh!! afsluiter was mennus!
---->BoB<----
echt goed vermaakt(Y)...en gwoon een super feest:D
--patriesje--
vorige 2 edities vond k beter, die vechtpartijen :@ Verder toppp!!
--Rob--
maximaal gewoon heerlijk!!
T was weer ouderwets bek houden en meters maken. Superfeest!
weer kei hard geslaagd gewoon:D:D Super feestje!!!!
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-GMRT- DOLLE
vet gespetter opgezette tetter durgewinterde etter hellfish was enorm ent heel industrial gestorm:respect:
-Lellebel-
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
-Wiel
Geweldig Heerlijk gedraaid masterlijk
-X-ASHLEY
Was super vet feestje!!! :D
..­ Sjappie ..­
Vond 't echt super...lekker feestje :lief:
...!...
Heerlijk feestje! Goed geregeld alles op de parkeerplaats na dan maja welk feest is dat niet:P Armageddon Project(L)
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
1231-1321
Neophyte records allstars!!! Is da wa! :D
1908
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul :respect:
3DJL
erg goed vermaakt daar :yes: leuke groep mensen leren kennen en lekker uit me plaat gegaan :D
81Pope
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al (y) gedraait :respect: Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan :P:P
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
:bier: Kale Æ
Lokatie was wel wijs maar vond andere jaren een stuk beter! Laatse 2 uur waren wel ff flink los nog :bier:
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bounce: DaSanniej :bounce:
dik feest :lief: Volgend jaar zeker weer!!:D
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:hyper­:Hyper­ke!­:hyper:
heb me optimaal vermaakt!!! tot volgend jaar!!!
:rot:s­peedco­re hooligirl:[
was wel goed ondanks die kk ruzie's:@:@
dominator 2009 geslaaaagd:D!
;­) Just me ;­)
:beer: Super Feestje :beer: en nog beter dan vorig jaar :D :respect:
>>P@UL<<
Hij was goed!!
>ANN<
Goede sfeer, gezellige mensen, lekker weer, goede muziek, sterke drank... Wat wil een mens nog meer? Geen knokpartij gezien overigens.
>Relaantjuh<
zeer geslaagd feestje, alles goed georganiseerd, geluid en muziek goed! mooie lokatie
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[040]S­teffie­e:smok­e:
Zeer geslaagd feestje alleen jammer van die vele vechtpartije :no:
[:Snader:]
Heb me echt fucking goed vermaakt daar, t weer zat lekker mee, En er werdt goed gedraaid
[[Alc0­holic]­]
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig!!!!! Echt een genieten feest en een top locatie!!!
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
Goed geamuzeerd (Y):D egt een vette locatie (Y) water was egt heerlijk:p
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[HC] O.­V.­Terror !!­ [NL]
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt :D(Y) dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken :P maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor :respect::respect:
[HC]Loco_­Stef[HC]
was me eerste dominater maar zeker niet de laatste echt naar me zin gehad top locati en geluis was ook super en angerfist , neophyte en Noize Suppressor als afsluiter :respect:
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
[K]nik­noizza­h]
vorig jaar was zrk beter maar d passion en promo egt goed dik:respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[MOH-Radio] Mercenary
Onvergetelijk, dank aan iedereen die dit mogelijk maakte en de support bij de optredens! :respect:
[NFN]Erik
Crisis @ Dominator!
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
[NL] Sir Drinks a-Lot [NL]
in een woord GEWELDIG:bounce:!!! Locatie,Geluid,Weer alles perfect(Y) kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar:D hopelijk wel weer in de richting:)
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[OKP]KNABBEL
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
_EvyB2
Geweldig! Superfijn ingedeeld, lekker weertje en super gezellig!
super feestje :D:D:D geweldig gewoon heb er geen woorden voor ;)
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
lekker geluidje :D en super weer :bier:
Aggiestyle
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
All_bundy
Dit was zeker weten een bruut feest! Nog beter dan vorig jaar! Locatie was perfect ! Neem de volgende keer wel een vliegenmepper mee :P
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
anniej87
was superdik
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
awesomeness
Prima & Ehbo was (Y)
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Belab
leuk, leuk, leuk :D
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
was weer een lekkerrr feestje en het was weer raak man man kom gewoon om te house en anders niet
bitchje
super feestje , radium, vizitor en drokz en akira:respect: jammer van het vele vechten verpest heel de sfeer.locatie was super
Bjorn-->>Batsie
Mooi feessie! :bounce: Goeie locatie(Y) Het was gezellig! :bier: :respect: Noize Suppressor :respect:
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
BOSSI FTS
E E Elevation
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Boudewijn
wat een schijt feest ...
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Brasco
MEGA VET feest.. Neophyte Records Allstars en Noize Suppressor :respect:
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
wespen?? het ware heel veel gewone vliegen hoor, gingen steeds op me zitten fet irrietand, voorderest echt een supper vette dag gehad beter als vorig jaar? ik weet het niet maar ik heb zowiezo genoten!!!
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Bumba
vond het weer een geweldig leuk feest. Veel bekende gezien en leuke mensen leren kennen
C. :bier:
Superrrr
Dit was weer een van de betere feestjes (y) alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records :respect: mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
Ceken
Geweldig feestje & water was heel goed van temp :P
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
chrono
Dik lopen knallen! Klasse voor de aantal subs en de hele soundsystem in de main. Zo hoort het,
prima vermaakt!! :D heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten :@
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Cor.S
was erg gezellig..
Crazyrobin
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. :kwijl: Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
Croma
echt super naar mijn zin gehad!
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Hunter
Veel wespen en losers :loser: , verder lekkere setjes gehoord van Endymion, Negative A, Day-Mar & Nosferatu (y)
D-Kick
kkdoll heb me eigen wel wir vermaakt was de moeite waard
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
D.V.D
superrrr feest!! :respect: ,, see you next year!
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
DaanBaa$
Dolle boel :D
Geweldig feestje zeker weten!!:) Lekker weer,,goed geluid..(Y)Noize Supressor en Promo waren super!!:jaja:
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Mmm.. voor mij geen Dominator meer.. iig geen feestjes meer overdag..sfeer is zo anders! doe mij maar lekker snachs!
Danitahh
Top Top Top...!! (Y)
DaNynX
Super feest! mooie locatie en geweldige muziek overal! Was wel 3 uren rijden.. maar ja dan heb je ook wat!
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
DDH-Cola
Lekker feestje!
De party-schranzer
patje af:P
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
Dian [L]
Wat een geweldig feeest!!!
DiekNek
Wat een feest!! Te gek!
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
DJ Ressur­ection
het was geweldig!!:D,,the horrorist!! noise supressor,, unexist,,PASSENGER OF SHIT, drokz vs akira helden!!!:respect:
DJ_Profiler
Early hardcore!! The Horrorist :respect: Panic, Stanton, Charly, Theo goed!! Mooi feesie
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
Producer is een held!!! Superfeestje!!! RESPECT voor de talent area, die jongens daar stonden goed te knallen!!!
DOLLE TERROR PIET (L) BABYGIRL AK47
GOEI FIST ZEKER WEL VOOR HERHALING VATBAAR...!!!
DON BRIT
was wederom een zeer aangename editie :D
Don Le0n
Uberchille lokatie, alles goed geregeld, twas chill....een van de enige feeste in het jaar dat egt zijn 45eur waard is
DoniCorleone
er bestaat gewoon niks beters dan DOMINATOR
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
Een heerlijke dag met JULLIE fijne mensen gehad :) (HKV) (K)!
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
Dreamerrr(*)
Superrrr vet!!!!:jaja: ook de after hahahaaaaa
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
dw4 D-Hard
was te gek! :D
DwarfNWH
godverdegodverdegodver ga ff op me nest ligge net voordat ik weg ga word ik om 9 uur savonds pas wakker, volgende keer beter...:(
Dynamike
wat een geweldig feest !! PICS o.a. @ WWW.HAELEN.TK
Early Raveteef
zeer zeer geslaagd feest! Super sfeer :D alleen die wespen waren kut .. :P
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
Ecyoj
korsakoff outblast & tommyknocker d :respect:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
eeuwige gabber
ja goed feesie alleen jammer van de vecht parijen ... en die kk wespen
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elbert­Rosenb­rand
Jammer van het vechten, heeft heel me dag verpest:( voor mij geen hardcore feestjes meer.
Elvis.
Vet Hard
en daaaagg hoorrrr!­
:nee:
Endonyx
wat waren er een hooooop hele mooie meiden bij zeg vandaag en die ook echt lekker los gingen (y) prachtig genoten van jullie lady's en het weer was ook echt perfect gewoon.
Gezellig feestje hoor!
ernhemmer
lekker feest lekker weer alles was goed
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
Evil Bert
Ook deze Dominator was zwaar vett!!! Ook de locatie mag wat mij betreft blijven!! :yes: Het bier smaakte weer eens erg goed :lief: Bavaria! Topfeessie (Y)
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
Fisserdo
outblast :respect: d amnesys korsakoff :kwijl: mooi feest!
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
G.­I.­T.­ Reemster:9
Zeer goed vermaakt. Alleen die parkeerplaats(n)
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
te goed feest alles was perfect
Gideon­DroogK­loot
KK HARD FEEST:D
GiveMeTerror
dik dik feest geen vechtpartijen gezien bij hkv zeker de beste tent!naar volgend jaar mogen de tenten tog een paar maten groter hoor !!Speedcore Terror Kinetic dik gedraaid !!!
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
Hanske­e:hong­er:
Wat een gruwelijk feest!! Alles beter dan vorig jaar: weer(Y) LOCATIE(Y) sets! NRA vernieuwend:respect: Unexist; WOOOW en einde was grandioos!!
Happy-Generation.­nl
Lownoise & Theo / Stunned Guys vs Mad Dog :respect:
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg:D
HC-Tasjaa-WL
Was weer helemaal leuk :D lekker weer :D mooie muziek :D veel clubkutten :S maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam :P
Hc__VsDk__Hc
Jammer van de main zag er goed uit maar tog ;) hardcore italie super dikke tent(H) alleen mocht wel wat groter:P Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys (H)en de 2 act's van noize waren super :D
hellegering
het was weer een super feestje volgend jaar weer
Tot nu toe de vetste editie van Dominator! Lokatie was ook erg goed. Prima vermaakt, op naar volgend jaar!!!
Hiemie
Mooi weer glukkig , super sets O.A Noise suppessor 2 x ! Dj paul & neophyte allstars :respect: locatie is zeker dik , jammer dat alles zo dicht op elkaar stond , Gluid was super kon niet beter :cheer: alleen pas om half 2 konden we pas rijden :Sdat was heel erg klote want we moeste ook nog naar Friesland dus we waren haf 6 thuis :S maar het waset zeker waard op naar 2010 :D
Dominator was een top feessie!!! Heb me prima vermaakt daar!!!
hoogbevaagd :p
vet feesie... alleen jammer van de kleine kinderen die niet kwamen om te feesten.. anders was ik wel naar een box wedstrijd gegaan..
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
Huysje­Boompj­eFeest­je
zeker dikke locatie! :D en zeker gezellig maar vorig jaar blijft beter!
I_­love_­Progressive
Yes Yes HKV was zeer goed deathmachine was dope
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Bruuuuut !!! Feest van et jaar voor mij !!! Wat een knaller was dit :bounce: :bounce:
wat een feest :kwijl: soundwave lkkr setje op de middag, drokz n akira :respect: n noizie lkkr afsluitertje :banana:
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Was zeker vet!! Heb dik genoten!!
Invicta a.­k.­a.­ Kaakie
Promo vs. D-passion (L) Sceletor op het strandje! :respect: Vet feestje! :)
Irri :bier:
Deathmachine, Tymon, Producer :respect: helden van de dag. Wel een smerig eind rijden. Jammer dat Manu er niet was
geluid was goed , het setje van radium :respect: geweldig. voor derest (n) kut ruzies , had meer van het feest verwacht
Jasperrr
Tymon man vd dag :respect: verder TOA, AP, D-spirit & Negative A (L) op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest :)
Jeff_-
Geweldig! Amnesys vs. DJ D: :respect:
Jenso
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster :respect: Manu Le Malin, wat een ontdekking :D en natuurlijk D passion vs Promo :respect: top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
early zaal :respect: alleen jmmr van die knokpartije!:(
John-ny
super goed feest :D maja had ook niet anders verwacht! Dominator :respect:
Joopio :bounce:
Geweldig! :kwijl:
Nr.1... Teveel dingen meegemaakt_O_ Mosselman:roflol:
Joycee!
Geweldig!!!!
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
JukieO:)
AMAZING(L)
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
KAAT..
Knalde er nogal op :D
wie weet op welke site de foto's staan die door 2 jongens bij de kluisjes werden gemaakt? het is volgens mij niet de site van lockerbox want daarop kan ik ze niet vinden; t waren 2 jongens met ik geloof iets van bjorn borg op hun shirtje kan dat? T was echt een super feestje(L)
Kayll (F)
Super feestje! Goed vermaakt!
Kelly!.
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. :( Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien :D
Kerstgek
Jezus wat een feest !!!!! :cheer: :cheer: Vant begin tot ut eind een smile op mien vreet hand en die is er niet meer afgekomen 8) 8) :respect: Hardcore Italia:respect: En Linda en Xandra dikke (L) voor jullie :knuffel:
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
Kimbaa­a:chee­r:
Geweldig feest..!!:kwijl: alles (Y) super locatie.. mooi weer erbij en dat geluid :kwijl: werd overal super gedraaid..!!:cheer: Hardcore Italia (L) The Vizitor , Promo & D-passion,Unexist ,en afsluiter was echt gewoon geweldig..:respect: Volgend jaar zeker weer heen:D
KLAAS - VAAG !­ :BOUNCE:
GOED VERMAAKT (y) HELLFISH VET VOOR ZOLANG HET DUURDE
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
Kleva
Maar de helft meegemaakt, en toch nog één van de beste feestjes in tijden
knalaapie
echt geweldig feest goed vermaakt alleen kut met parkeerplaats verlaten 2 uur gewacht
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Superfeest! HKV tent klapte er lekker op Neophyte dikke set ! jammer van da kansloze vechten
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
KRAAK KRAAK
gewekdige dag nacht ochtend gehad droks en akira :respect: :p kkf bedankt(y)
der A kel!!!
KRENG
Ja, een heeeeel waardig laatste feestje voor mij! (L)
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
LAANTJE!
Erg gezellig gehad!!! :cheer:
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
Lady Error
vond er geen kut aan hahaha :roflol: :respect:
was echt een super feest, heerlijk weertje kostelijk vermaakt!!
Lama'10
Zekers geweldig genoten, Goeie sound! perfecte sfeer en heerlijk die zon op mijn klote!
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
LausWa­usTerr­eur
wat een SUPER locatie alleen jammer dat mijn benen te pijn deden om lekker los te gaan maar verder een TOP feestje
Wat een GEWELDIG feestje:D Staat zeker in de top 3!!:bounce: Lekker weer, lekker eten, leuke mensen , toplocatie! en er werd heerlijk gedraaid (Noize Suppressor :respect: ) en een leuke afterparty op de parkeerplaats! haha:P(Y):D Volgend jaar weer(Y)
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
lianli­kesbas­s
Outblast :respect: Dj D & amnesys waren ook top
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
primaa feestje(y) ; EN GHOAAN :bounce:
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
Little_­Hontis
vet feest
GEWELDIG! :respect: Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar:D
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
LOS PEROS
goeie locatie,echt relaxed potje STAMPUUUUHHHHHH
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
Echt heftig! Super geluid, super gedraaid! Maar waar blijft de COCA COLA op feestjes?
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
M.H4L
Top feest, optimaal vermaakt :respect:
MaaYk!!
(L) It!!! het was wer GE-WEL-DIG :kwijl:
Maik A.­K.­A Ento
:D Het was een SUPERRR feest :D(H) volgend jaar zeker weer (H) :respect: DJ'S :respect:
Heerlijk feestjuh :D Super Locatie ,, heb me goed vermaakt :d
zeker eentje voor in de boeken : genoten en los gegaan !
MARKOS1988
lekker feestje.. mooi weer.. super locatie en het einde had niet beter gekunnen Live set van noise supressor.. volgend jaar weer:P
Mart-'n
Geweldig afsluiter van Noize Suppressor @ mainstage
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
Mau
Was weer n mooi feesie, de parkeerplaats op het eind was wel zeer slecht geregeld!! Maar t wel gezellig!! :-)
MC Furious
meesterlijk
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Meeuwsen
was egt een goed feest!!:D alleen de wespen de gevechten... :S
Mertus
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
Mestreech91
Absoluut mijn beste feest ooit, geen ruzies gezien, goede vrienden, hard geluid, goed weer en goede sets :love:
Mevrouwtje Peggy
mooi feestje (Y) Graag gedaan Pim ;)
Michel :beer:
Leuk feestje, geen vechtpartijen gezien, toppie (Y)
zeer geslaagd feestje:P
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
Miich-ael
Zo wat een gruwelijk feest :D Angerfist draaide weer als van ouds :D
Dit weekend was te gek!!! (Y)
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
Miranda...
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland :no:
Miss.­Hardc0re (L) Tony
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst :D Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen :D
Mnr.­ Huftenaars
DOMINATOR !!!!, Catscan:respect:, Noize Suppressor:respect:, Tommyknocker:respect:, Endymion >> Rocket Fuel! :respect: J en S bedankt :D
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
Mr. Loki
De industrial was erg geslaagd de rest kon mij niet echt overtuigen! Heerlijke setjes gehoord van TOA,Deathmachine,Tymon, Producer en Hellfish!! :D
Mr.Bom
Heerlijk feest! :respect:
Lekker feestje maar vorig jaar ging op de main de bass door merg en been, nu viel dat tegen(n) En dat gedoe met die autos op de terugweg: howhowhow.. Conclusie; Zeer Goed
Mrtn;
alleen beroerd dat je toen je rond 23 uur bij de auto aan kwam nog 3 uur moest wachten reden kwart voor 2 weg :s
Ben verdomme ook gepikt door een wesp. Voor de rest was het echt wel VET
Ja ik vond het allemaal niet echt heel bijzonder...
Nena!
Ook mijn eerste hardcore feestje! Echt he-le-maal SUPER! Zo zou ieder feestje moeten zijn!!!!!(L)
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
Nien
Super feest
NightWolf
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
Nilis
Bryan Fury wel de man :respect: Tymon, Producer, Hellfish en nog net TOA ook dikke shizzle!! Noize Suppressor tegen mijn verwachting in een klassieke afsluiter :respect: En alle kneuzen die ruzie maken :loser:
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
neophyte allstars was zekers wel vet ja.
NLxxDi­abloxx­NL
1 wooord : GEWELDIG!!!!
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Ome bartjuh
Volgend jaar weer :respect:
Ome Bertuz :X
Prima vermaakt, alleen qua sfeer en geluid liet het toch best wat steekjes vallen.......
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
Partykicker aka Tono
Zwaar dol feest niets op aan te merken :D alleen al die ruzie's.................
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Perzik
Ge-Wel-Dig
RADIUM :respect: !!
Industrial zaal rouleerde!!! Daymar, Nossie, Tymon & Producer mannen en vrouw van de avond!!! Zwaar goed vermaakt met de hoevelakense terreur bende...
Pillemwie
Prima dagje gehad :jaja: veel bekenden, ERG gezellig. jammer van dat Ene momentje :S
pillennek
geweldig briljant feest:D echt reuze naar me zin gehad! komt mede doorhet geweldige geluid!zweten zweten zweten was het dus:P
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Pomm
Geluid main(Y) Neophyte records:D
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
PPleasure
Wat een heerlijk feesie weer zeg. Maar volgend jaar hopelijk terug in Leiden.
PRETTI­GGESTO­ORD
Gruwelijk vet feest!! :jaja: Heb me weer prima vermaakt! :P
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
PUCKDOEI
heerlijk feestje, juiste mensen echt super!:)
neet feesje, vette afsluiter ook :P
PUUSTUH
Great Succes ! was egt stik vet !!
Q-Spott
Wat een feest! Gru-we-lijk.:respect:
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis :loser:
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
ram B ofwat ?!­
Knaster feest... aleen dik 2 uur wachten voordat je eindelijk van de parkeerplaats weg kon rijden was echt :looser: :frusty:
Rampestampe
Super feest vette afsluiter noisesupressor op de main (Y)(Y)
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
RaRaWieBenIk
Fijn feest!! Lekker geluid in de main, maar jammer genoeg maar een paar uurtjes lekker geluid in de industrial....Verder supervet,,,,I Thank You All:banana::banana::banana::banana::banana:
Rave_Steef
:respect: TERROR :respect: The Vizitor :respect:
Raving Butterfly
Goes meets Tilburg, gezellig :cheer: Erg mooi centraal punt voor alle groepen :D Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan! :bounce:
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Renzu
Anime! :kwijl: En charly en Theo! GeWELDIG!
gigantisch vermaakt(Y)
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
Rob..!
Geniaal feest!
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Super!!!:D
Goed feestje!
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
rooje
Goed hard geluid :D :respect:
Rowan
Echt lekker :kwijl:
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
vette shit
S.S.D.D.
Super feesje :D The one and only Dominator!!
waarom staat perfect niet bij de waardering?
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
Sarrrah
super. alleen die rotwespen
Say it simple, straight &­ with a smile:D
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt (L) terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick ;) waardoor het niet meer stuk kon! (F) Jim (F)
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
scurdie_­tripkip
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. :D vooral de industrial tent echt knalle !!!
Senna *
Wat een superfeest! MT& CL de helden van de early!
SHaDoWLanDZ
Heerlijk gestuiterd!! :bounce:
Dik feest !! Panic vs. Stanton in de Early :respect: Tommyknocker gruwelijke afsluiter !! :honger:
SickRick
Was weer geweldig ! Goed geluid, Top locatie, sfeertje wat minder op het eind!
Simone :cheer:
Wat een super vet feest was dat.. GE-WEL-DIG!! (L)(L)
Sincerity
Het was gezellig, maar wat een paupersfeer.. al die anabolen billies lekker vechten (y) en fijn ook dat iedereen zo behulpzaam is als je met pech staat, respectje voor de ANWB die mooi 3 uur op zich liet wachten (N)
Vet relaxed feest. Alleen klote dat ik er maar tot n uur of 5 ben geweest :S
Dammnnnn wat een feest :respect: top geluid mooie locatie beter kan gewoon niet :D
SnellyHelly
VETTE SHIT TAMMO!!:bier::bounce:
spoos :banana:
Top feest (Y) bijna alleen maar @ de main geweest :bounce: alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan :( top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3 :D:D
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
Stefan-the-Sound
Wat een geweld :respect: 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog :respect: Charly & Theo :respect: Tommyknocker & Outblast :respect: Angerfist :yes: DJ Paul :respect: (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff :D Art of Fighters (Y) Day-mar & Nosfuratu :yes: Neophyte Allstars :yes: great succes. En het weer zat ook nog mee
Steffytjuh
Was echt geweldiggg :D
steincity
geweldig feest, dj rob en mc hughie babe zeer goed, jammer van de mainstream bij charly lownoise en mental theo want was voor de rest ook wel goed
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
Stief
Was weer gezellig!
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
top feessie (Y)
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
Stuif
En of het weer knallen was dit jaar! :D
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
BRUUT :D! Charly Lownoise & Mental Theo, Noize Suppressor :respect:! Maar wat een ellende bij de parkeerplaats!
Sweetn­ess31(­L)
wat een feest weer :respect: mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar (L) NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag :D flyeren om 11 uur was ook gezellig (H)
Takkie
GVD wat een bom fissa zeg:D
tekton_­hardcore
Was topfeest voor mij: lekker geluid, goeie sets gehoord (dj producer & hellfish _O_) vuurwerk was top, stages mochten iets mooier. wel lame dat iedereen hier precies anderen nodig hebben om het feest goed te vinden ("Veel luie benen,..."
Terminal
Fantastisch!! Lekker sfeertje, vette sets en super gezellig! (Y)
terrording
grandioos! :jaja: :bounce:
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Tha Clown
Topfeestje gehad in de Industrial (H) .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien 8) ... Tymon :respect:, DJ Producer (Y)(Y) en natuurlijk Armageddon Project (L) .. En wat een weertje :D(H) .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij :X :looser:
Lkkr feestje, maar kan niet tippen aan vorig jaar :kwijl:
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
Gezellig dagje gehad voorall @ early tent (L) ..... En was weer gezellig om bepaalde mensen te zien wat dik half jaar niet meer heb gezien :D
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
The White Mamba
super feest alleen kut geregeld 1 uitgang vor zoveel auto's 1,5uu staan wachte kutzooi
THIS-IS-TERROR
heerlijk feessie veel beter geluid als ground zero
tic-tac
twas wer leuk - wishmaster, D-Passion vs Promo :k:
Tiineke <3
Vond het een Super feest! Heb me prima vermaakt + een top locatie!! :kwijl:
TILT
super na me zin gehad:bier:
Tim
Goed vermaakt!!! Dikke sets van AoF, Outblast & Tommyknocker en Dj D vs Amnesys. DaY-Mar vs Nosferatu ook heerlijk!! :respect:
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer:S veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
ToRmAn BoXMeeR
Superfeest!!!!! Alleen mag het de volgende keer wat langer doorgaan.............
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Cker klapfeest, next year:)!
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
Unsolved Mystery
Heerlijk Feest...AP :kwijl: TOA, TYMON, PRODUCER :respect: Hellfish kk vet.. Uridium project :P Bryan Fury zker het vetst...
Zeer goed feest (l) mainstage vond ik minder... Early was te lekker gewoon :$ ;)
Vaatje:bier:
Vet :respect:
Van Gemert
:respect: Geweldig gewoon! Alles klopte . Goed georganiseerd alles! Helemaal top!!! :bier:
VanFlip
Super lekker feest..! Werd lekker gedraait bij de early..(Y) Lekker weer.. Alles was goed geregeld behalve het wegrijden van de parkeerplaats:S Verder Supergoed Vermaakt (Y)(Y)(Y)
Veer :)
Lang geleden dat ik naar een hardcorefeest was geweest maar heb me zeker weer vermaakt!! :D
Beste feest ooit (L) Kut wespen, blijf voortaan thuis :loser:
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
Volvo V70
leuk leuk
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
wendelaa
echt super vet :cheer:
wesley!
Super dag gehad. Top locatie (Y) en overal super vette sets gehoord met Unexist, D-passion & Promo en Noize suppressor als uitschieters!. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer op deze locaties is(L)
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
whitefreacky
het was me een zeer geslaagdt feest heb er geen worden voor geweldig
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
Wvoort026
Primaa vermaakt volgend jaar weer
Wat een topfeestje, Charly & Theo :respect: & Noize live! Gezellig groepje!
Xtreme Noizer
ONGLUK GEHAD OP DE A2 PAALTJE 100,5
Zero-Cool
super dag, lekkere early! :respect:harly en THeo:respect: en een goede afsluiter op de main! Plus het geluid was niks om op te klagen geweldig!
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
was gewoon weer keihard knalluh
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
zekerrrrssss naar mijn zin gehad;)
:respect: voor mecano twins, heerlijk setje , mooi weer, beetje jammer van die ruzie's maar ja dat mag de sfeer niet verpesten hea:D
|Johnny Walker|
was weer een rammer van een party!!!!:D voel elk spiertje in mn benen...
Suuuuuuuuuuuuuuuuper! :)
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
~Ruffneck~ Da True Core
supergezellig veel gelachen en goeie muziek:beer:
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
Super Feest! :respect:
©@$
focking bruut :bier: promo VS D-passion :respect: Daymar vs Nosferatu :respect: op naar DECIBEL
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
ÐebOrahh*­:bounce:
Wat was dat een vet feestjee:D Geweldig:D Top locatie, DJ's goed gedraaid:respect: Heerlijk:D:bounce:
× (L) A s h l é y y &&­ J o é y y (L) ×
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt (Y) Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. :bounce: Trommelvliezen bounce'den als de brandweer :K Heeeerlijk!!!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)