Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1603), anoniem (3321), [HC]Snep[040] (1400), Rence (1579), sweetdreamsss (1458), Dynamike (2164), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2234).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!!!!*EVAN
zooo vet he:D!
!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
was super heerlijke herrie :respect: heb ut echt na me zin gehad volgend jaar weer:D
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
!.!.!
noize supressor als afsluiter was zo supervet ja(L) vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror:D dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!(L)
!NL_LL_NL!
egt een super feest!! (L) volgend jaar weer!!
# Joey
Echt een GENIAAL feest! Charly Lownoise & Mental Theo, Promo&D-Passion, Noize Suppressor, Tommyknocker, Neophyte Records All Stars, geweldig! :respect: Super dagje gehad! Organisatie, Gezellige Mensen, Laura, Wout en Sander; BEDANKT! :respect:
# MLOUS
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes :lief:
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium :s zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN :respect:
(6)Gek_­Kabout­ertje(­6)
wespen??? vechtpartijen?? niks gezien:S feestje wel gezellig alleen zulke luie benen dat het het voor mij wat verpest:(
:cheer: :D
(H)...­Twan...­(H)
ik heb al veel feestjes gehad maar deze komt ZEKER IN DE TOP 5 :respect:
Echt super goed vermaakt!! goed geluid, was gezellig!!!
*­ ..­ Geraatje (f)..­ *­
super feest gehad, gratis nog wel . Bedankt voor dé kaartjes
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
**Joey**
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor(y) alleen de aankleding...:/
**Marijke:[
Supergezellig, als vanouds..nice people :D ..en paul tuurlijk :respect: !
*BooW.
Goed naar men zin gehad:D
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*D@@N*
MEGA :D
*­FemmyL­icious­*­
Domintor domineert!!!! :D
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
*Mystica*
Geluid, muziek en het weer was super :D Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen (Y) :D
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
*ReblletjuH*
SUPER!!!!!! :respect: heb ut egt nah muh zin gehad ondanks de vechtende kinders;)
Super feest! Afsluiting Noize Supressor :respect:
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
ben niet naar veel buiten feesten geweest maar dit was wel de beste:D mooi feest goede zaak daar:D
---->BoB<----
echt goed vermaakt(Y)...en gwoon een super feest:D
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen :loser: Zo kan iedereen wel draaien :S Voor de rest een toppie dag met volop bier :bier:
-Sjors-
Hardcore Italia :cheer: ging zkr goed los daar, zkr een goeie dag gehad daar :D
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
..*..­Pride..*..­
te vet voor woorden :respect:
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
Leuk feestje maar wat een opgefokte sfeer en veel K*T volk!
..Lauw..
Geluid was prima! Locatie en sfeer konden iets beter. We hebben echt weer geluk met het weer gehad!:D Hardcore Italia!:respect:
Heerlijk, heerlijk (L)
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
100 % Westlander :smoke:
GEWELDIG--> geen andere woorden voor :D
1231-1321
Neophyte records allstars!!! Is da wa! :D
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
3DJL
erg goed vermaakt daar :yes: leuke groep mensen leren kennen en lekker uit me plaat gegaan :D
:[ :xtc:S­haronn­(L) :xtc: :[
heb me egt superrr vermaakt,spr sfeer en muziek wel great suc-6(H)..is zker weer een feesiej dt volgend jaar ook in me agenda zou staan!:kwijl:
:bier: Kale Æ
Lokatie was wel wijs maar vond andere jaren een stuk beter! Laatse 2 uur waren wel ff flink los nog :bier:
:bier: Para :bier:
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal:):):) alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein:@
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounce: terror junky :bounce:
geweldig feestje gehad weer lekker verrot het weer was ook goed te doen jammer van die ene bui maar verder toppie Dominator :respect:
was cker een te goed feesy:D alleen de muziek kon wel iets harder vond ik:D maar verder uitstekend vermaakt:D:D
:bounce:B 2 the art:bounce:
Lkkr feestje (Y):yes: Radium, The Massacre & Mr. Courage, Drokz & Akira, Bryan Fury, DaY-már & Nosferatu :respect::kwijl: al1 die kk bavaria :frusty:
:Bounc­e:Maar­ten:Bo­unce:
was zeker wel gruwlijk heb me zeker vermaakt :p
:bounc­e:Shar­onn
Dominator op t e3, t was geweldig!! :kwijl: had ook niks anders verwacht.
maine draaide slecht , andere tenten was beter , geen sfeer dus al met al LOU BOUT
heerlijk!!
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
:looser: Terror-Fietsbel ..­†..­
Zeer geslaagd! :yes: Erg gezellig gehad! Bier ging er goed in :bier:
:rot:s­peedco­re hooligirl:[
was wel goed ondanks die kk ruzie's:@:@
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
:vaag:­Stiefk­eTerre­ur
gewoon geweldig!!
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
>Michelle<
Geweldig feestje!!:D Heb me super goed vermaakt!Afsluiter van Noize Supressor :respect:...alleen wat een ellende om van het terrein af te komen :(
>Relaantjuh<
zeer geslaagd feestje, alles goed georganiseerd, geluid en muziek goed! mooie lokatie
[ A ] n n e
Super vette lokatie! Nie te groot nie te klein. Echt SUPER goed vermaakt!!
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[[Alc0­holic]­]
Geweldig, geweldig en nog eens geweldig!!!!! Echt een genieten feest en een top locatie!!!
[A]nne(f)
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats :nee: en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
[B]rya­n[HC][­070]
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand ;)
[CSR] Frankie
wat een super feest:D was super gezellig met jullie:bounce:
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
[DeNni$­]:honger:
vorig jaar echt beter :)
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[EGB] Paul
super goed vermaakt, geweldig!
[EHV] Spoort Nie [EHV]
Echt een vet feest :) zeker wel gezellig en was mooi ingericht over het E3 :D
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
Was echt een heerlijk feestje! Vond de locatie ook super, alleen ongelooflijk ver weg:( maar het feest maakte alles goed! (Y)
geweldig Feest :P kheb me goed vermaakt :D volgend jaar zeker weer
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Hellfish(L) & Dj Producer maakte me dag compleet (L) **manu la malin?? SUPER DAGJE GEHAD :respect:
[M]ikies
:respect:
[M]ikkel
Super VETTTT Feestje!!!
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[Moes]™
Hellfish!!!
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
[NL]__SZNN;
Echt een heerlijk dagje gehad:D(L) goed vermaakt daar(Y) volgende x weer!
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
extra strak feest met da genak
[Rampage]
Dik feestje dit weer! Voel m nou wel zitten tering :d
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[SF] SperSI­ZEboon :bier:
hij was heerlijk coby!Hellfish :respect:
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
[SNN]:­bounce­:potje­_­bizar [NL]
radium en noize suppressor :respect: kvond alles top behalve die kutgeregelde parkeerplaats we stonden na het feest van half 11 tot half 1 te wachten :S
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[T.­S.­N] >HC< Bart >013<
wat een top editie was t weer. heb een hoop goeie setjes gehoord. afsluiter was egt heerlijk :bounce: :respect: to all the DJ's
[terro­r]Neop­hyte
Armageddon Project, Bryan Fury, Producer & Hellfish B) maar horrorist was toch beste van de dag!
[UDEN] Sander
leuk:)
[V.­R.­G.­]Hardcore terrorist
mensen wat een feest was echt te bruut voor woorden :respect:
[WBS] Joker.­one
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost :bier:
[WZK] (6) Wolkje (6) [WZK]
Dit feest was gwn in een woord geweldig:D top sfeer, lekker geluid :kwijl: kortom volgend jaar ckors weer:bier:
\\___­ Psycho­Hoolig­an___/­/­
Goed vermaakt!!
][Hakkûh Hoeppers][
KK hard feestje, beter als vorig jaar:respect: Dikke locatie. Relekste sfeer. gewoonweg een top feest:kwijl: alleen het uitrijden op de parkeerplaats was minder..
^*Joyce*^
Heerlijk Feestje(Y) :D
Was weer van de goeie:D
_EvyB2
Geweldig! Superfijn ingedeeld, lekker weertje en super gezellig!
_Tim
Zonnetje werkte goed mee, superfeestje! :) Bryan Fury en Producer mannen van de dag! :respect:
super feestje :D:D:D geweldig gewoon heb er geen woorden voor ;)
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
AlexX*
Superfeessie gehad!! Alleen het uitrijden was echt gaar:S
All_bundy
Dit was zeker weten een bruut feest! Nog beter dan vorig jaar! Locatie was perfect ! Neem de volgende keer wel een vliegenmepper mee :P
Andy
Uprising Dominators:lief: Jammer van al die vechtpartijen.
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
anniej87
was superdik
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
mals
Audio Attack - baanders
Great succes !!! :d
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
was domineerend B)
B. Tietsj
Chille Feestje :D :Respect: XXXXXLarge :respect: The Vizitor :respect: Drokz & Akira :kwijl:
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Baztard
Producer blijft gewoon een held :respect: voor de rest prima vermaakt en een lekker weertje
Top feest (Y)(Y)
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
BL_oe_MPJ_ee
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
Bo3da
echt een bruut feest locatie goed geluid goed mannen van de avond charley lownoise en menthal theo
Boswald
VET VET VET Hong Kong Violence wel UBERVET!! Hop naar de volgende!!!!!!!!
Botje_­ is_­jotje
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
bowiemaster
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad :) Noize Supressor :respect:
Boß¿
Top plek, weer ideaal, geluid goed, sets goed, sfeer doorgaans goed, vertrek kon beter (poortjes), wel teveel mooiboys, patsertjes en dames in jurkjes :S EN GADVERDAMME WAT BLIJFT BAVARIA RANZIG:rot: 1 bier en ik moest al bijna kotsen :S
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Brem..
Gruwelijk dik feestje! Noize supressor mooie afsluiter!:D
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Brutal-Bass
sowieso beter dan vorig jaar:P overal het geluid superrr!!!!!!top lokatie echt eindelijk hebben ze weer wat bewezen bij Q-dance en art of dance:P Ga zo door in de toekomst!!!!!!dit willen we allemaal wel vaker zien:d!!!
Bumba
vond het weer een geweldig leuk feest. Veel bekende gezien en leuke mensen leren kennen
Butsie
Het was weer tjopchoptop!!!
Cajendra
Wat een feest :cheer: :respect: Alleen jammer dat we tot zkr kwart over 1 vast hebben gestaan op de parkeerplaats :S
:respect: Echt een Geweldig TOP feest! en goed getroffen met het weer.
Cor.S
was erg gezellig..
Core Of Confusion
bedank voor een geweldig daggie eersel (y)
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
D.v.R.
Super feest ,meer dan verwacht :bier :
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
Da Killah
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag :) voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
DaanBaa$
Dolle boel :D
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Mmm.. voor mij geen Dominator meer.. iig geen feestjes meer overdag..sfeer is zo anders! doe mij maar lekker snachs!
flink staan hakkuh @ early, charly theo, parkneger en prophet bedankt! :D goede sfeer ook en heb een geweldig feest gehad! :bounce:
De GeKROONde
Wat een gek feest zeg :bounce: :bouce: Van alle gemakken voorzien :respect: Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial :kwijl: Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden :D (y) Top!
De Lange!
mooi fesstje man gas gevahhhh!
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Locatie :kwijl: + Opmaak Dominator GEWOON (Y)(Y) , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes (l) geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen :@ ,WHY!!?.:'(, GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt...(Y).Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..:D
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Divalerie
Lekkkaaaaah(L)
dj flut
lekker feestjuh weer...dominator rocks the nation
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
Dj-Indust­ructab­le a.­k.­a Ramonski
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
DJ_Profiler
Early hardcore!! The Horrorist :respect: Panic, Stanton, Charly, Theo goed!! Mooi feesie
Dn haas
Geweldig feest, niks meegekregen van ruzies, en +1 voor die kerels die op de parkeerplaats zelf maar het verkeer zijn gaan regelen!
Producer is een held!!! Superfeestje!!! RESPECT voor de talent area, die jongens daar stonden goed te knallen!!!
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
doorDONderen
Was weer knalluh :bounce: Italia Unexist Tommyknocker en Promo & D passion :respect: :bier:
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
Was helemaal top met jullie schatjes (L)
Dr Darkness
GEWELDIG:RESPECT: TERMINAL VS VAVACULO:RESPECT: NOIZE SUPPRESSOR:RESPECT: TRAXTORM GANGSTAZ ALIED(l)
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
DwarfNWH
godverdegodverdegodver ga ff op me nest ligge net voordat ik weg ga word ik om 9 uur savonds pas wakker, volgende keer beter...:(
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
Ecyoj
korsakoff outblast & tommyknocker d :respect:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
Elbert­Rosenb­rand
Jammer van het vechten, heeft heel me dag verpest:( voor mij geen hardcore feestjes meer.
Elleinad
outblast & tommyknocker :respect: korsakoff :kwijl:
Elvis.
Vet Hard
Emasi
Vet feest, super vermaakt! jammer van de vele bijen en het lange wachten om eindelijk weg te kunnen met de auto :/
Gezellig feestje hoor!
:respect: Geweldig feest:respect:
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
Evil Bert
Ook deze Dominator was zwaar vett!!! Ook de locatie mag wat mij betreft blijven!! :yes: Het bier smaakte weer eens erg goed :lief: Bavaria! Topfeessie (Y)
Exomni
ik heb er 2 woorden voor: DIKKE POEP :D wat een dik feestzeg (Y)
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Faniac
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen :respect: :respect:
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
Feller
Locatie en sfeer waren super Geluid ook keihard :D al met al een topfeest :cheer: volgend jaar weer :cheers:
Fisserdo
outblast :respect: d amnesys korsakoff :kwijl: mooi feest!
Super naar mn zin gehad. Heerlijk weer ook (H)
Freakandel Speciaal
Super !! Geen klachten...:cheer: Op naar 2010 !!!! :lief:
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
gekbelske
zeker goed feest mainstage was pas echt voor mij op eind van de avond de early was heel de dag wel lekker en italian was ook goeie
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Groene­WaasSo­undsys­tem
daupe feestke op die vechtpartije na dan lekker dag je gehad!:)
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
h@rdStyl€b0y
dik vet feesje dikke setjes dik geluid en noize suppressor :respect:
Hakkuh Annie
Gelukkig brak de zon door :d vond het een gezellig feessie
hakkuhmeijne
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig :respect: weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
Hardcore-Hinze
Vet feest!!! Geluid overal goed hard :D, Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal :kwijl: (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish :respect:.
HardcOreTeef
Super Lokatie!! Vond het Echt helemaal te gek :D Alleen overdag die kk graf wespen :O
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
Harry Nak
Superb! Dominator is echtwel gegroeid de afgelopen jaren, feest is echt stuk professioneler geworden in alles, heb me echt TOP vermaakt! Mooi en ruim terrein en dito tenten. next year, same time, same place
HC-Tasjaa-WL
Was weer helemaal leuk :D lekker weer :D mooie muziek :D veel clubkutten :S maar wel un topfeest , beter volgend jaar wel in leidsendam :P
HcArjan
ZEELAND was weer goed aanwezig op dominator heb me zo goed vermaakt de sfeer was super gezellige mensen TOPPIE:):D:P
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
HKE-Jeroen
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
Hoedje :/
Jao lekker feestje!
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
iGwenda
GRUWELIJK!! Weeeer een prachtig feest met een super locatie en heerlijke dag gehad :D
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
Irri :bier:
Deathmachine, Tymon, Producer :respect: helden van de dag. Wel een smerig eind rijden. Jammer dat Manu er niet was
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
topfeessie
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
jarjar 040
gewoon geweldig goeie muziek veel bier en veel vechten haha
Jeff_-
Geweldig! Amnesys vs. DJ D: :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Jennefer
HELEMAAL TOP!!!
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
d passion vs promo:respect: noise supressor live:respect: sfeer was ver te zoeken! maar was een heerlijke party
jeroenvk13
Geweldig Feest TOG!! vuurwerk aant einde, goed geluid, laser show was eve leuk! gezellige mense, locatie was goed.. GEWOON BRUUT:D:D
jeromio
promo vs dpassion wat een set _O_
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
JimboS­lice..­.­
VETTT FEEST! alleen het uitrijden was klote...
jlandje (L) #­609
early rave was super alleen jammer van al die ruzie zoekers zoek een leven ofzo ;)
JoELlA ¡!
Megaa leip !!! 1 van de betere feeste ooit :bounce:
JOOP___­D:clow­n::clo­wn: P :lijn:
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Nr.1... Teveel dingen meegemaakt_O_ Mosselman:roflol:
JukieO:)
AMAZING(L)
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
K&M
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo (L)
Super feest! _o_
Kaasei B)
Heerlyk vermaakt (L)
Heerlijk!
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
Kelly!.
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. :( Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien :D
Kevin Matthijs
Super geweldig feest !!! En de locatie die mag gewoon blijven voor Dominator !!!
KICKIN HARD
Superfeestje man! Charly & Theo.. helden :respect: D-passion & Promo waren ook echt super!! (Y) (Y)
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
Klapstoel
radium:P:P
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
Knikkelaar
super vet!! goed geluid, soepel geregeld alles... very nice!!
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
Koepa
Aye!..! Goed Feest, HAIL Mad Dog & The Stunned guys!..!
Koffie-
Mooi feessie weer ! (H)
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
heerlijk feessie :respect:
Kuyt77
Zullen we het voortaan elke maand doen dit feest? wat een feest!!! heeerlijk!!!!
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
lenzenkopf
Was echt weer GEWELDIG :) top feest, en top mensen :)
leroyy'
Laatste 3 uur waren het beste! rest van de dag vond ik het zwaar tegenvallen
Li-z
EARLY RAVE!!! :d:d Wat een feest, GEWELDIG!!! :respect:
li@­nne in wonderl@­nd
was wel gezellig :cheer:
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
Lievelien
Zeer goed vermaakt, alleen maar in early en industrial geweest. Maar het weggaan van de parkeerplaats :x : x : x dat moet echt anders geregeld worden!
life Fast and die Hard!­
TOP feest!!
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
Loesjah
Heerlijk feestje! Hoop gezellige (rare) mensen.. veel geouwehoerd 8). Industrial, Armageddon Project (L) Verder Tymon (Y).
LOS PEROS
goeie locatie,echt relaxed potje STAMPUUUUHHHHHH
vond het heerlijk:) lekker wezen party en... :) jammer van de ruzies:S
Lovedrops13
Was een leuk feest! Goed vermaakt, alleen jammer van op eind gevecht en het vast staan op de parkeerplaats.
was echt goeie! volgend jaar weer
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
heerlijk feessie, vooral de uprising dominators area was top! jammer alleen dat het 5 kwartier duurde voordat we dat terrein eindelijk afkonden..
Lucky <NL> Luuk
Te bruut gewoon! super feest, echt weer een super spacende locatie, en het geluid dreunde in elke zaal super lekker! Volgend jaar zeker weer! (Y)
Geweldig feest gewoon goed georganiseerd mooi terrein alleen jammer van die vechtpartijen
Luit :bier:
Heldig :yes:
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
M'!KE
Super feest :D
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Ma$c!d0
Mooi feestje! Early (Y) toch alleen jammer van overdag :P
Mager&­Gezond!!­
MainStream was ziek:bounce:
Van begin tot einde helemaal GEWELDIG
Manonnadonna
Gezellig feest, lekker weer en :lief: Promo :lief:
Wat een topfeestje, early rave :respect:
MARKOS1988
lekker feestje.. mooi weer.. super locatie en het einde had niet beter gekunnen Live set van noise supressor.. volgend jaar weer:P
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
Martij­n:boun­ce:
wat een dag! d-passion en promo was te vet en natuurlijk noize suppressor!:respect:
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
Matthijs
Vond t erg vet! :D
MC Furious
meesterlijk
Medicine-Man
Radium en Producer :respect:
Mertus
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
MiesLwd
goed
Miich-ael
Zo wat een gruwelijk feest :D Angerfist draaide weer als van ouds :D
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Ram Relax :bier:
Mike..-
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN :lief: Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid (Y) was gezellig manne!
Dit weekend was te gek!!! (Y)
mikkechick
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! :[ ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand :lol: heel mn kamer onder het zand nu 8) werd super gedraaid, setje van paul :kwijl: yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie! :D
Mikker
vette shit, alleen balen dat het alweer voorbij is, het was zo elf uur
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
Miss.­Hardc0re (L) Tony
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst :D Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen :D
MitchellCBS
overdag viel et me een beetje tegen, s'avonds kon ik er wat beter inkomen maar al met al gruwlijk vermaakt!!!
Mixter
was me 2 dominator en was weer een geslagde (Y)
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
Mnr.­ Huftenaars
DOMINATOR !!!!, Catscan:respect:, Noize Suppressor:respect:, Tommyknocker:respect:, Endymion >> Rocket Fuel! :respect: J en S bedankt :D
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
MS.13
Vette shit man!(H)
Márk !!­ :bounce:
zeer goed vermaakt(L) lekker weer,goeie locatie:respect: jammer van die vechtpartijen(N)
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
Fucking hell wat was de parkeerplek kut geregeld zeg... 2 uur stil staan... verder was het geslaagd
super vet!!
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
Nevz
Heel vet feest! Volgend jaar weer! DJ D & Amnesys :respect:
Nicky V
echt fucking heerlijk feest! genieten (l)
Nickzor__
Vanaf The Vizitor alles toch aardig in de soep gelopen :D HKV front row zooitje ongeregeld :respect: Ow ja: NYC SPEEDCOOORE :respect:
Nielûhhh...
Super feesje!!! Me eige goed vermaakt! (y)
Nienzor
Heerlijk :lief:
NightWolf
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
NL-TERREUR-NL(l)stress-kip-terreur
neophyte allstars was zekers wel vet ja.
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
Nollemans
Ik heb eigenlijk ook nergens een vechtpartijtje gezien? Vond het voor de rest een meesterlijke party. Kosten mogen wel omlaag.
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
nrdricardo
top feeest
NRuub
feest was perfect. goede muziek lekker weer mooie lokatie goede sfeer.
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Bruin geworden staart gemaakt
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
Op het randje
Laatste half uurtje!:kwijl: The sound of the Noize Suppressor:respect:
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Over
Lekker daggie early raven, helemaal goed:bounce:. Geen wachtijden bij wc's, drankjes gingen echt snel, indeling was goed dus al met al TOP!
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
Wat een helden feest wat dit zeg!! Hier gaat Milán voortaan elke jaar naartoe:P
panenkie
Dominator.. altijd goed :D
Party starter
Dominator blijft een machtig feest!!! muziek was te gaaf...love unexist:D sfeer helaas op t laatst ver weg
Was lekker feestje
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
PepPerry
Vond het minder dan de vorige edities, maar toch super vermaakt!! :bier:
RADIUM :respect: !!
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pigmans
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Pit_­Tek aka Terreur
zwaar vet gewoon en dan ook nog een bavaria echt relax
Pomm
Geluid main(Y) Neophyte records:D
Posetivo
weer geweldige editie :p....early tent :respect:
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
Pseudonym
Kostelijk geamuseerd :bounce: Mooie ontgroening O:) voor un eerste HakkeFeest :D Flink DurJee (H) (Y)
Qlimaxxx
Heerlijke knalfauf hele dag in het zonnetje staan Qnalluh Super!!!
Querina
:lief: TOA :lief: :lief: Jilly :lief: HVJ ! :D
R o n a l d
Art of Dance & Q-dance :respect: Heb me wederom weer super vermaakt :):)
R!etje :D
Goed vermaakt :D Industrial zeker vetste tent :lief: Tymon :respect:
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
ram B ofwat ?!­
Knaster feest... aleen dik 2 uur wachten voordat je eindelijk van de parkeerplaats weg kon rijden was echt :looser: :frusty:
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
RaRaWieBenIk
Fijn feest!! Lekker geluid in de main, maar jammer genoeg maar een paar uurtjes lekker geluid in de industrial....Verder supervet,,,,I Thank You All:banana::banana::banana::banana::banana:
Rauw Kind
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium :respect: Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren:x
Raver_­Draakj­e:rot:
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker :respect: alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis :loser:
RedMiracle
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog :S) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven :)
Rella:devil:
geweldig!!:respect: veeeeeeel beter als vorig jaar!
RemCo :hyper:
BRUUT:D:bounce: Vette Locatie!!!!:D Op naar De Volgende Dominator :respect:
Rempie20
vet feest, perfect geluid, mooie locatie volgend jaar weer!! hopelijk dan wat dichter bij huis
Rence
5 woorden: beste feest OOIT so far!
gigantisch vermaakt(Y)
Rick [The Following]
Geslaagd Feesje :D Angerfist & Neophyte Records Allstars :respect:
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
SUPER LEKKER FEESSIE(y) WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE:p:p
Roberto -o
erg vet feestje volgend jaar weer in Eersel!!!!
robin_ede
hoelang duurt et ongeveer voordat de dvd er is?? cker weer een maand of 2? voor de rest een lkkr goed feessie kheb me eigen lkkr vermaakt
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Super!!!:D
Goed feestje!
Roxxxy*
In een woord GENIAAAL... geluid was TOP & het weer zat gelukkig ook nog mee.. volgend jaar zkeer weer
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
ruben Up en Down:woop:
SUPER DIK KNALFEEST8) :bounce:(y)
waarom staat perfect niet bij de waardering?
SCHUFKE
was supervet
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. :D vooral de industrial tent echt knalle !!!
Selina...
1e keer maar wat een super geweldig feest zeg!!! Volgend jaar zeker weer van de partij!!!
Simone :cheer:
Wat een super vet feest was dat.. GE-WEL-DIG!! (L)(L)
Mooi feestje! Alleen jammer dat het zo slecht geregeld was met alle auto's die weg wilden rijden... Anderhalf uur daar op de parkeerplaats gestaan.
Wat een heerlijk feestje(L)
Sjefkuh
koek koek
Speake­rfreak­er!!!­
geweldig feesie, goed geluid, goed weer, goeie sfeer helemaal top:bounce:
Speedf­reaker­20
Was echt een super feest!! mooie locatie,goed geluid,goed gedraaid... en de mensen waren ook erg gezellig.!!
Spinky Fack :rot:
was zeker weer lekker feestje, maar vorig jaar vond ik het toch ietsje beter
StarScream
VEGA BESTE DJ VAN DE DAG!!!:D
Stefan-the-Sound
Wat een geweld :respect: 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog :respect: Charly & Theo :respect: Tommyknocker & Outblast :respect: Angerfist :yes: DJ Paul :respect: (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff :D Art of Fighters (Y) Day-mar & Nosfuratu :yes: Neophyte Allstars :yes: great succes. En het weer zat ook nog mee
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
STFU
wat een super feest! ITALIAN MADNESSSS!!
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
top feessie (Y)
Strife:X
Superdik! Vooral the Prophet!!!
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
Geweldig! Geluid was goed en de muziek ook! Heel veel gezellig mensen weer! (L)
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
Tassie­j(F)(K­)
Topfeest,super vermaakt!! :D:D
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
Tessaa*
Noize supressor, Mad dog :respect: TOPFEEST!
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teum NL :bier:
:respect:Radium:respect: parkeerplek afkomen beetje drama
Tha Clown
Topfeestje gehad in de Industrial (H) .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien 8) ... Tymon :respect:, DJ Producer (Y)(Y) en natuurlijk Armageddon Project (L) .. En wat een weertje :D(H) .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij :X :looser:
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
The beat controller
Was mega VET:D
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Fame Monster :[
Was zeker een vet feestje, heb me super vermaakt .! Goed weer, gezellige mensen .! Helemaal top .! (y)
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The-Domecrusher
kort maar krachtiggwn een geweldigetop feesie volgend jaar ckerss weer
tHOM-
WAS LEKKERR
Zeker wel een lekker feestje (Y)
tic-tac
twas wer leuk - wishmaster, D-Passion vs Promo :k:
Tim ..!
Ziek !! :respect: Nico en Tetta :respect: Traxtorm Gangstaz Allied :respect:
Timmyk­nocker­!­
Ja wat moet ik hier nou weer over zeggen? Charly & Theo (L)!! GE-WEL-DIG feest!!
Toetemale
Aankomst feest, muziek, mensen, weer! top gewoon (y) wegrijden parkeerplaats (n)
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
Toot#1
Was vet, heb me erg vermaakt!! Jammer van de vele vechtpartijen...
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Aankleding mocht beter verder heel goed vermaakt Industrial tent :respect: Hong Kong Violence Stage :respect:
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker :respect:
Van.God.Los
in 1 woord...!!!!! GEWELDIG!!!! :respect: see you next year!!
Vandalist
Terror tent was zot :kwijl:
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
Volvo V70
leuk leuk
Von^DellY**
een topper van een feest!!!!! echt heerlijk... en nog bedankt voor degene die bijna alle setjes heb opgenomen !! :P :respect:
vreemd ventje!­
was luguber uber vet!!!jammer dat sommige gasten zich moeten bewijzen met vechten:S
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
Woosy
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz :respect: Charly Lownoise en Mentale Theo :respect: echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien ;)
wouter-HC:bier:
supper vermaakt mooie locatie lekker weer en gezellige mensen :respect: unexist, Neophyte Records Allstars & Noize Suppressor :respect:
Woutie
pieuwwieeeuwwwww wat een goed feest! Het weer was top en locatie ooK!
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
Xqruciator
Hij stond niet op de lineup maar hij draaide rete goed: Negative A :respect:
xx_­nelleke_­xx
super vet :D vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten:S dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet (Y)(Y) tot volgend jaar :lol:
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
ZdeVan:bier:
was echt voor de derde keer een geweldig feest:) geluid in de early was echt fckn dik:D noize supressor ok lekkere afsluiter:)
was gewoon weer keihard knalluh
:kwijl: wat een heerlijk feestje weer..:D
Zweven!!
woehoe goewdd Geakk
Zwim!
Te ziek...
{NHG}G­emoGab­ber
er werd zkkr lekker gedraait !! en hetr was zkkr mooi weer:D
|Johnny Walker|
was weer een rammer van een party!!!!:D voel elk spiertje in mn benen...
Suuuuuuuuuuuuuuuuper! :)
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
~Stef~
was echt zo'n heerlijke schoftige bruute party he :bounce: mooie lokatie lijpe partypeeps dus heb me uitmuntend vermaakt in de zon
† JuTEK²³ †
super vermaakt in de terror !! :bounce:
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
º²º Lieverdinie
Wat een super feest :respect:, Gruwelijke Hardcore :respect: Gastvrijheid :respect:
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
ÐebOrahh*­:bounce:
Wat was dat een vet feestjee:D Geweldig:D Top locatie, DJ's goed gedraaid:respect: Heerlijk:D:bounce:

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)