noize supressor als afsluiter was zo supervet ja vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes
Super vet feest!!! alleen zwaar teleurgesteld in Radium zelfde set als masters op 1 nummer na mss en kut van de Ruzie! The Dj producer, Bryan Fury HELDEN
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
Moest er f inkomen, maar was toch wel geslaagd feestje! Vette sets van Dana, Dj Producer, Promo & D-Passion en Noize Suppressor alleen de aankleding...
Geluid, muziek en het weer was super Verder qua sfeer vond ik het tegenvallen, ook qua aankleding en qua grootte! Was de bijna 50 eurie niet waard! Ben meer gewend van Q-dance.. Maar heb me verder goed vermaakt met gezellige mensen
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen Zo kan iedereen wel draaien Voor de rest een toppie dag met volop bier
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein
geweldig feest tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
was weer ubber bruut supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Was zeker wel een dik feest ! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten .... even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand
Zeer goed feesje! Was weer erg gezellig en uiteindelijk super goed weer Ook weer veel bekende gezien Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after"
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal er werd kneiterhard gedraaid !!!
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!!
Dominator 2009: Lekker weer Teringherrie alom Gezelschap Spierpijn Geen Manu Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine DJ Paul Vechtpartij Rare mensen! Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen!
damm wat een feest mooie locatie mag wel vaker daar heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ damm dat laatste half uur whoow lijp wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo wel jammer van de vechtpartij'en Nja tot volgend jaar !!
Chille Feestje XXXXXLarge The Vizitor Drokz & Akira
Vette Vettte Vetttte SHIT!!! wat een locatie met toppie weer, Niet beter dan vorig jaar maar ceker net zooo gruwlijk!! dit is zoals een hardcore feest moet zijn .Partypeoples from the south Thnx 100%geslaagd
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor
Kort gezegd : ULTIEM gwn !! Locatie was geweldig, bass voelde je tot in je hart trille!! Super!! En we hebbe ng chance gehad met weer ook =) ben enorm verbrand=( maar da was et allemaal waard =D
top feest het ik was er met me beste maat heen alleen die is er helaas niet meer ,ard jebent ons uit het oog verloren maar in ons hart en zal je altijd blijven bestaan en ben je niet meer weg te slaan
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad Noize Supressor
Top plek, weer ideaal, geluid goed, sets goed, sfeer doorgaans goed, vertrek kon beter (poortjes), wel teveel mooiboys, patsertjes en dames in jurkjes EN GADVERDAMME WAT BLIJFT BAVARIA RANZIG 1 bier en ik moest al bijna kotsen
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar
sowieso beter dan vorig jaar overal het geluid superrr!!!!!!top lokatie echt eindelijk hebben ze weer wat bewezen bij Q-dance en art of dance Ga zo door in de toekomst!!!!!!dit willen we allemaal wel vaker zien!!!
AP, TOA tymon en dana de helden van de dag voor rest geluid was zeker wel goed voor outdoor begrippen, alleen ergjammer dat er van die mongolen die een beetje gaan rellen bah
Wat een gek feest zeg :bouce: Van alle gemakken voorzien Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden Top!
Locatie + Opmaak Dominator GEWOON , .. Muziek Was MerenDeel Bagger..Teveel Rond-Vliegen Van Tent-naar-Tent, Om In Extase Te Blijven (&toch zeer goed te doen(locatie),...MUNT PRIJZEN , TERINGHÉÉ!!.. Kluisjes geregeld, hele dag geen camera mee te slepen,,, -..dan! ,,geen aandenken mee de pendelbus in mogen nemen ,WHY!!?., GAAT ANDERS TOCH DE PRULLENBAK IN !!!, .&tja..op al dit na toch uitermate zeer vermaakt....Volgend Jaar Groter & GRAAG Weer!! @ E3-strand..
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Leuk feestje alleen jammer dat het geluid bij de mainstage niet echt optimaal was achterin en jammer van de opstootjes die plaatsvonden daardoor veranderde de sfeer meteen.
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte.bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt volgend jaar weer
Alles was echt super goed geregeld behalve de beveiliging... die was echt vet onder de maat. sets van Noize Live, Negative A & Charly / Theo waren genieten geblazen
Wat een feest weer Radium is mijn held van dit feest
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
Vet feest!!! Geluid overal goed hard , Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish .
Superb! Dominator is echtwel gegroeid de afgelopen jaren, feest is echt stuk professioneler geworden in alles, heb me echt TOP vermaakt! Mooi en ruim terrein en dito tenten. next year, same time, same place
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed DJ's die ik gezien heb allemaal goed en wat gingen die mensen los Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag Op na dominator 2010
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was ) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show
Zo mensen was kk bruut jihaaa.. Armageddon project, Tymon ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid was gezellig manne!
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand heel mn kamer onder het zand nu werd super gedraaid, setje van paul yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie!
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! Toen Tymon Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. Min punten voor de organisatie (N)
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los! Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo Maar wat een weer en Noize Suppresor en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk Écht goud
tot aan Neophyte Allstars was het goed/zeer goed, maar daarna GEWELDIG, wat een set,heerlijk,the prophet maakte het daarna ook af, en die rauwe bass die promo liet horen was ook niet onaardig!
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog ) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!!
SUPER LEKKER FEESSIE WAS ECHT GOEDE LOCATIE EN GELUID WAS GOED EN MOOI WEER OP NAAR DE VOLGENDE
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. vooral de industrial tent echt knalle !!!
Wat een geweld 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog Charly & Theo Tommyknocker & Outblast Angerfist DJ Paul (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff Art of Fighters Day-mar & Nosfuratu Neophyte Allstars great succes. En het weer zat ook nog mee
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
Topfeestje gehad in de Industrial .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien ... Tymon , DJ Producer en natuurlijk Armageddon Project .. En wat een weertje .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren , rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller Setjes van de dag TYMON & Promo vs D-pasion Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken
GE-WEL-DIG feessie! dj Buzz Fuzz Charly Lownoise en Mentale Theo echt weer ff heerlijk knallen! sommige mensen heel naar gestoken door enorme wespen maya je kan niet altijd 6 gooien
super vet vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet tot volgend jaar
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator