Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1602), anoniem (3320), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1573), sweetdreamsss (1458), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Wespjes als minpunt. Dat geeft aan veel pluspunten. Terminal en Vavaculo top en goede locatie voor de Talents; tenminste beetje doorstroom van mensen. En ow ja, Leuk dat ik er was het was gezellig!
! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
was super heerlijke herrie :respect: heb ut echt na me zin gehad volgend jaar weer:D
!!Reno!!
Heel vet feest!!! ...main was goed!! The DJ producer...man van de avond! Was gezellig met m'n meisje en de rest;)
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
!NL_LL_NL!
egt een super feest!! (L) volgend jaar weer!!
"nick"name
heel ziek feest
# MLOUS
Zeer goed vermaakt met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes :lief:
Super feest! Heb me uitstekend vermaakt, alleen jammer van die zieke lui die gaan vechten daar!
heerlijk feessie, mooi weer:D gezelligheid was er zeker!! alleen kut lokatie
Heel goed feest gehad! (Y) Super Gezellig :D
Zwaar dodelijk Feestje, Beste van dit Jaar, Goeie Bas, Goeie Locatie kan niet beter(Y)8-)
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
:jaja: :kwijl: Dit Was Zeker Weer Het Feest Van Het Jaar :respect::respect::bounce::bounce:
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
(L)-040-Lala-040-(L)
topfeest nix te klagen gehad :D
vette shit,alleen die fucking wespe moge vor mij wegblijve:P
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
SUPER VET !!!!!!!!!!!!!!
Geweldig! goed geluid, goeie plaat keuze overal, veel bekende en goed weer! wat willen we nog meer op Dominator?! NS:respect:
*..Sannee..*
Heerlijk feestje, ondanks ziekte toch heen geweest en me lekker vermaakt(H)
*._Claud_.*
geweldig!!!!!alles super goed geregeld!!en geluid wowww (L)
*­[M]aad­iieJj!­~
1 woord GEWELDIG!! :D
*B@LLEBO*
Vet weekendje:respect:
*bastard046*
heerlijk feestje (L)..... dj paul, unexist, endymion, noize suprresor, helden van de dag:respect: , topweeertje :kwijl:TOPFEEEST(Y)
*D@@N*
MEGA :D
Waren na wat gedoe bij de ingang uiteindelijk toch nog binnen gekomen, al was dat pas na half 6en.. Verder prima vermaakt, veel leuke bekenden weer gezien (Y).. Maar Dominator 2007 blijft de beste voor mij...
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
*Robinjo*
GEWELDIG(H)
UBERRRRR!!!! :respect: keiharrd beukennn (H)
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
- Naomi86
itstekend vermaakt!! Charly Lownoise & Mental Theo SuperHelden!!! (L)
-- YASMINE ;­ *­
Wat een feest(L) :D
--=­ruffryder=­--
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis B)
-=­terror­gevaar­=­-
het feest was gezellig, goeie muziek, lekker weer. alleen jammer dat de sfeer weg was na die vechtpartijen
T was weer ouderwets bek houden en meters maken. Superfeest!
-floortje-
Wat was t weer heerlijk! (L) dominator
. JOANNY
SUPER feestje gehad (Y)
..­ Sjappie ..­
Vond 't echt super...lekker feestje :lief:
..*..­Pride..*..­
te vet voor woorden :respect:
...­ leentjuh ...­
was echt een super feest !! prima locatie!!!
..­::Bekk­ers::.­.­
Zekr een van de betere feesten, Geluid was heerlijk!
..­::JEANN::..­
ROCK THE NATION... lekker feestje :bounce:
..Chantal..
Superfeest! Overtrof voor mij Nightmare en Defqon..
Goed vermaakt! Charly Lowloise en Mental Theo echt weer super!! :bier: Noize Suppressor lekkere afsluiting! :bounce:
Was egt een super party!:D geluid was egt dik mede met een vette locatie!
.Marvin.
was weer super :bounce:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
100 % Cockney
Was een leuk feest maar was vorig jaar beter, wegrijden was drama geregeld en de afsluiting was erg mager
2Fast4­Trance :9
2x Noize Suppressor was echt heerlijk (L)
3DJL
erg goed vermaakt daar :yes: leuke groep mensen leren kennen en lekker uit me plaat gegaan :D
81Pope
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al (y) gedraait :respect: Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan :P:P
:$­ Angelt­je1984 :$­
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
:[ :xtc:S­haronn­(L) :xtc: :[
heb me egt superrr vermaakt,spr sfeer en muziek wel great suc-6(H)..is zker weer een feesiej dt volgend jaar ook in me agenda zou staan!:kwijl:
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: Joeri :bier:
:respect: Dikste Hardcore Ooit !!! :respect: lekkere sound op de mainstage
geweldig feest :respect: tijd vloog voorbij en heb me prima vermaakt de hele dag! en overal lekker geluid :respect:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bier::rot: lammerik :rot::bier:
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
was cker een te goed feesy:D alleen de muziek kon wel iets harder vond ik:D maar verder uitstekend vermaakt:D:D
:bounc­e:][Sh­irley]­[:boun­ce:
Heerlijk Feestje...:lief: Het geluid was echt super hard overal:D Beter als vorig jaar:yes: En we hebben alweer mooi weer gehad!!:)
:bounc­e:Addi­cted2D­aRave
Super feestje :bounce: E3-strand mag blijven :D :respect: AOD & Q :respect: petje af!!!
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
super feest vooral afsluiting van tommynocker
:bounc­e:GasM­etDieZ­ooi:bo­unce:
Dik feest zeer gezellig vlgnd jaar zeker weer:P
:bounc­e:Hakk­uhMama­:bounc­e:
heyzzz was weer een topfeestje! op naar volgend jaar! en goeie locatie
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
:bounc­e:Waus­eling*­Himsel­f:boun­ce:
heb me zekker goed vermaakt..lekker weer,goed geluid, de dj's draaide ook goed
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
Werd leuk gedraaid maar veelste veel ruzie's overal
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
:woept­idoe:K­ruimel­tje:wo­eptido­e:
(F) KIPPENVEL!!:P Het geluid was overal zoooo HARD!!:p Hmmmm...:p:D Gruwelijk feest!(F):p
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
dominator 2009 geslaaaagd:D!
Was een Super feest :D..Main en Early waren top (Y) Volgend jaar weer op het E3 :cheer:
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[B]rya­n[HC][­070]
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand ;)
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G]abb­ermui[­S]
SupeR..!!!!
[HC] HENKIE
retevet geluid :kwijl: endymion , dj d vs amnesys , day-mar vs nosferatu :cheer:
[HC]Loco_­Stef[HC]
was me eerste dominater maar zeker niet de laatste echt naar me zin gehad top locati en geluis was ook super en angerfist , neophyte en Noize Suppressor als afsluiter :respect:
[HC]Sn­ep[040­]
Super feest ! Gewelig geluid @ Mainstage ! ja heerlijk geamuseerd
Was echt een heerlijk feestje! Vond de locatie ook super, alleen ongelooflijk ver weg:( maar het feest maakte alles goed! (Y)
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek :P Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!! :respect:
[Moes]™
Hellfish!!!
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
[NL] Marco [NL]:b­ounce:
zeker goed feestje :D
Goed vermaakt daar. :bier: en after was ook relax! volgens jaar weer e3 ?
[NL]*MaRiss*
super feest(Y)
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
Geweldig feest en geweldige locatie :Respect:
[NL]__SZNN;
Echt een heerlijk dagje gehad:D(L) goed vermaakt daar(Y) volgende x weer!
zeer geslaagd feessie :bounce: heerlijk vermaakt bij de early (L)
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
Super feest al1 jammer van t vechten!
[NL]stefke-mafkaas-terreur[NL]
Echt top feest!!!! :D heb me zkers vermaakt
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
extra strak feest met da genak
[SF] G_in0
Topdag gehad!!:) mazzel met het weer vette muziek en een hoop gezellige spaakjes:D Industrial en Italian :respect:
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SF] MR.­ Space :vaag:
Industrial:cheer::lief:maar die parkeerplaats:( wat een chaos :O
[SF] Trip_­O B)
Dominator 2009: Lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief: Gezelschap :lief: Spierpijn :lief: Geen Manu :( Wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect: DJ Paul :X Vechtpartij :Loser: Rare mensen! 8) Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[terro­r]Neop­hyte
Armageddon Project, Bryan Fury, Producer & Hellfish B) maar horrorist was toch beste van de dag!
[UGZ] SJEFKE
SUPERFEEST:D:D MAIN en daar ook super geluid:respect: megaaaaaaaa(B)(B):bounce: After in tilburg was leuk met vrienden:respect:
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
][Hakkûh Hoeppers][
KK hard feestje, beter als vorig jaar:respect: Dikke locatie. Relekste sfeer. gewoonweg een top feest:kwijl: alleen het uitrijden op de parkeerplaats was minder..
Abaddon
geluid was lekker hard...was alleen te snel energieloos
Ad-raket
Fenominaal gewoon. Werd super gedraaid
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
ADHD:B­OUNCE: KESSEL!!­ :BIER:
lekker geluidje :D en super weer :bier:
All_bundy
Dit was zeker weten een bruut feest! Nog beter dan vorig jaar! Locatie was perfect ! Neem de volgende keer wel een vliegenmepper mee :P
Amsterdams Goud
Kei hard lopen knalle @ Italia goed gezellig met me pikkies :D dikke shit ouwe alleen komt het never nooit boven 2005 uit dat was te dik ouwe :yes: geef mijn weer is zo een feest :D
SUPER feestje :bounce:
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
mals
Audio Attack - baanders
Great succes !!! :d
awesomeness
Prima & Ehbo was (Y)
B) Mister Marcel B)
Wat een geweldig feestje gister zeg :P :bounce: Veel bekenden gezien :D Sfeer vond ik zeker wel te doen (Y) Alleen geluid af en toe te zacht :( en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh :O Maar daar was ook vet gezellig :D (Y) :bounce:
was domineerend B)
in 1 woord geweldig, Mainstage was top :respect:: Maar Itallian kon er ook wat van!!
Babette:rot:
Kben weer helemaal voldaan :P :rot:
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
balle roker
goed vermaakt goed geluid heerlijk weer gehad in 1 woord gewoon geweldig feestje
Bart---
Heb me uitstekend vermaakt, had er alleen iets meer van verwacht. Wel jammer van het sfeertje
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
berrys
Super dagje gehad! mooi weer, lekker bier en supervette muziek in de industrial!!(L) Tymon en Radium :respect:
Bjorn-->>Batsie
Mooi feessie! :bounce: Goeie locatie(Y) Het was gezellig! :bier: :respect: Noize Suppressor :respect:
bjorn¹
Meesterlijk Feest :respect:
Beste feest van het jaar!
BOOTS :vaag:
heb mij prima vermaakt volgendjaar weer
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
BoSwEg
super dik feestje echt vet! ideaal weertje en werd echt super dik gedraaid! :respect:
Super feest goed geamuseerd goed gedraaid ! Complimenten voor locatie alleen fucking 8 uur door eindhoven kunnen zwerve omdat die kut pendel busse te lang erover dede 4 keer langs het station gerede maar wel fucking gesellig tot volgende jaar :lijn:
Brain Insane
Wat een Feest! Super!
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Burgemeester
vette locatie
CHEMICAL-X
day-mar vs nosferatu deed het ook zeker chill:) happy peppy ikkie niet stikkie:):):):):)
Craizy Daisy
supper vet feestje !!!
Crazyrobin
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. :kwijl: Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
D-Force
GE-WEL-DIG FEEST!!! Heerlijk uit me naad gegaan!!! :bounce: Volume was overal perfect! :respect: Jammer alleen van die paar vechtpartijen :vaag:
D-Hunter
Veel wespen en losers :loser: , verder lekkere setjes gehoord van Endymion, Negative A, Day-Mar & Nosferatu (y)
D-Kick
kkdoll heb me eigen wel wir vermaakt was de moeite waard
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D_
Lekker feestje hoor! D vs Amnesys: rammen in de zon, heerlijk! (l) CL&MT top set! Tommyknocker @ Hardcore Italia :respect:
Da HaRdCoRe MaNiAc
Wat een fucking bruut feest weer :respect: Promo vs D-passion gruuuuwelijk!! :respect::respect: Unexist beste set ooit :kwijl::kwijl: En natuurlijk Wishmaster :kwijl: We will rock the nation :respect:
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
Daiisy <3
PERFECTE LOCATIE, PERFECT WEERTJE, GEWELDIGE MUZIEK MET FANTASTISCHE MENSEN :respect: Ik heb me fotos al geupload :D
Mmm.. voor mij geen Dominator meer.. iig geen feestjes meer overdag..sfeer is zo anders! doe mij maar lekker snachs!
Danitahh
Top Top Top...!! (Y)
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
DDH-Cola
Lekker feestje!
flink staan hakkuh @ early, charly theo, parkneger en prophet bedankt! :D goede sfeer ook en heb een geweldig feest gehad! :bounce:
De Jonge Neven :)
HKV&Hardcore italia&industrial :respect: Day-Mar vs Nosferatu Zalig setje;) Goed vermaakt
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
De party-schranzer
patje af:P
Death By Design
het was weer een geweldig feest :D
Denise:P:P:P
Top vermaakt!! super dag gehad lekker weer! En aparte mensen;) Haha
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
Dian [L]
Wat een geweldig feeest!!!
Prima festivaldagje door het weertje... goed vermaakt en paar vette sets gehoord! Fury Live was :baas:
Divalerie
Lekkkaaaaah(L)
Dizruptor
zwaar topfeestje weer zoals verwacht:D dik vermaakt:bier: en wat hebbe we het getroffen met het weer B)
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
DJ The Reaper
geniaal feest dit echt een van de vetste die ik ooit heb mee gemaakt :respect:
doan
Super feest.. lekker geluidje bij de main!
Producer is een held!!! Superfeestje!!! RESPECT voor de talent area, die jongens daar stonden goed te knallen!!!
DOLLE TERROR PIET (L) BABYGIRL AK47
GOEI FIST ZEKER WEL VOOR HERHALING VATBAAR...!!!
DON BRIT
was wederom een zeer aangename editie :D
Donja||
Leuk feestje gehad :yes: Goed vermaakt!! En lekker weertje gehad 8)
Een heerlijke dag met JULLIE fijne mensen gehad :) (HKV) (K)!
Dopey MHL
erg goed feest, aankleding was alleen minimaal
DoubleD
Wow! :) Wat een dag. Tymon :respect:
Was helemaal top met jullie schatjes (L)
Geweldig feest Dj Promo en D Passion helden... en vooral die relschoppers bedankt voor de vechtpartijen en het verneuken van een feest kklijers!
DRE :bier:
dat geluid stond niet zacht !
Dryade
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS :no: Endymion (Y) Day-mar/Nosferatu (Y) Negative A onverwacht :D(Y)
Early Raveteef
zeer zeer geslaagd feest! Super sfeer :D alleen die wespen waren kut .. :P
Earlyr­avegab­ber
was heerlijk mooi weer en het feest was echt geweldig goed gedaan weer super vette editie dit jaar en alle dj;s heerlijk gedraaid en in de main als afsluiter noize suppressor:respect:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
eeuwige gabber
ja goed feesie alleen jammer van de vecht parijen ... en die kk wespen
Elleinad
outblast & tommyknocker :respect: korsakoff :kwijl:
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
Ennair
Waat 'n fiest!
Enniie­:cheer­:
Eerste keer dominator! Heb me heel goed vermaakt :D
Gezellig feestje hoor!
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
zwaar goed feest zeker beter dan vorig jaar !:D
De meeste nummers minstens 4x gehoord, maar toch optimaal naar m'n zin gehad!
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Voor mij t beste feestje wat ik heb gehad! Top (Y)
Feestbeest Nr.­1
was egt een top feessie ... lekker weer ...goed gedraaid;)
Flexxx
Geweldig!
Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals
3 keer zot !
Super naar mn zin gehad. Heerlijk weer ook (H)
echt weer kk vet feessie(Y)
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year! :D
Frixion
Supervet feestje :bounce: Promo vs D-Passion (L)
G.­I.­T.­ Oldskool Gabber
dit heerste
G.­I.­T.­ Reemster:9
Zeer goed vermaakt. Alleen die parkeerplaats(n)
Wat een feest weer :respect: Radium is mijn held van dit feest
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
GabberMaMa
ik vond het geweldig vermaakt met me dochter ,en ja jammer van die vechtpartijen,gelijk verwijderen!!! En van het parkeerterein afgaan was echt een zware ramp.....
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
Gewoon Ken!
Echt meesterlijk !!
Gideon­DroogK­loot
KK HARD FEEST:D
Goeien­dagsch­otel
vet feest :respect: geluid :respect: op naar decibel :cheer:
Grut ut Grunn
wat een topdag! en wat een afsluiter :D op naar de volgende dominator
GTT'
Lekker feest!! :kwijl: Gezellig met alle bekende! (y)
mwa
h4l-robbedoes-h4l
super feest vooral het laatste 1,5 uur in de early rave zaal:D
Was echt super vet! Main en Early waren geweldig!
hamme
Was weer mooi manne :D geluid:respect: locatie :respect:
lekker!
Hardcore-Hinze
Vet feest!!! Geluid overal goed hard :D, Dit jaar was de Industrial-zaal wel een waardige zaal :kwijl: (na de aanfluiting van '08)!!! Radium, Producer & Hellfish :respect:.
Hardcore_­Octaaf
Top sfeertje, heerlijke muziek en super weer! Wat wil je nog meer??? :bounce: (Y)
hardstyle_­aap
was super (Y)
Leuk feest alleen word een beetje moe van die mensen die alleen willen vechten blijf lekker thuis ofzo :loser:
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
Huysje­Boompj­eFeest­je
zeker dikke locatie! :D en zeker gezellig maar vorig jaar blijft beter!
I l s e (F)
Wat een heeeeerlijk feestje... :respect: Mooi weer gehad... Vond het super.... :d (K)
i$é-T
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard :D woeii wat een geluid! (L)
ILoveH­ardSty­le
Handremmetje! Handremmetje eraf....dat lukt niet he!! HANDREMMETJE :D
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
imwardy
Locatie was perfect, weer ideaal, geluid goed :D DJ's die ik gezien heb allemaal goed:p en wat gingen die mensen los:D Heerlijk,dagjesgehalte was aanwezig maar laag:D Op na dominator 2010(H)
J-olie
Lekker weer! Leuke mensen! En goeie muziek natuurlijk!! Heb me zeker vermaakt daar!!
J.F.R
was dikke pret :jaja:
Locatie,Geluid was perfect (Y) Angerfist,Neophyterecordsallstars(Y) tering wat en feest
Janse*
Zeer goed feestje!! Goed vermaakt!(Y)
Jappiee
Super gruwlijk, alles de hele dag perfect geweest, dominator domineert
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jasperrr
Tymon man vd dag :respect: verder TOA, AP, D-spirit & Negative A (L) op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest :)
Jeff_-
Geweldig! Amnesys vs. DJ D: :respect:
JeffreY!:)
noize suppressor afsluiten op de main(Y) charly lownoise & mental theo, panic & stanton:respect: heerlijk feesie weer! Geweldig!:D
Jenso
manman wat is dit echt een geweldig feest, echt et zotste feesje! The Wishmaster :respect: Manu Le Malin, wat een ontdekking :D en natuurlijk D passion vs Promo :respect: top locatie, zot geluid, zotte setjes voila!
jeromio
promo vs dpassion wat een set _O_
Jerriet :bier:
zwaar vet feest! Geluid goed hard, weer was echt geweldig.. Kan even geen slechte dingen bedenken.. GEWELDIG!!!
Jewel,,*
prima vermaakt, ondanks dat het nét niet was voor mij.. :respect: voor de redders vant feest : MT & CL
Jiieehaa:[
heerlijk :K naar mn zin gehad(Y)
JimboS­lice..­.­
VETTT FEEST! alleen het uitrijden was klote...
Jimmy-010
gewoon geweldig 3de keer vermaakt me het besteeeeeee
jlandje (L) #­609
early rave was super alleen jammer van al die ruzie zoekers zoek een leven ofzo ;)
JoELlA ¡!
Megaa leip !!! 1 van de betere feeste ooit :bounce:
JOOP___­D:clow­n::clo­wn: P :lijn:
alles was perfect zwaar gaaf gewoon hoe loopt dit af op een op een wir war van verstrooiden idioten op de parkeerplaats zwaar KANKER. ORGANISATIE TOT DE DEUR. OM TE HUILEN 2UUR KWIJT GAAT ALLEMAAL VAN ME ZUIVERE ZUIP TIJD AF.
Joopio :bounce:
Geweldig! :kwijl:
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Joycee!
Geweldig!!!!
Juice_G
Lekker feestje :d ik heb me goed vermaakt! Hong Kong Violence :respect:
JukieO:)
AMAZING(L)
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
Just [L]*­:looser:
Gewoon super dik!:D
Super feest! _o_
Kaasei B)
Heerlyk vermaakt (L)
Kapitein Zuipschuit
Prima vermaakt ! Goeie sfeer ( althans wat ik gezien heb ) geluid goed , veel bekenden en lekker weer (y)
Kardinaal
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan:S De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu:respect: kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard:D Volgend jr #5:D
Kellse
Super vet! Goed geluid! Lekker weer! prima vermaakt.. en wat een sets :D
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
DOminator wederom geweldig..!
Kim H.
Het was een aardig feestje, ik heb me best vermaakt met bekenden, maar de sfeer was echt om te janken :x Wat een asociale, agressieve bende. En het communitygevoel op hc-feesten is toch altijd zo goed? Daar kom je dan vanzelf wel achter als je met autopech op het terrein staat. 1 op de 1000 biedt hulp. Lang leve de ANWB, ook al kwam die pas 3 uur later :O
KK geniaal volgend jaar weer ! (Y)
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
koekiemonsta
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
Kolenboer aka TerrorMug
top feest,fucking hard en goed gedraaid :respect: Noise Supressor/Radium/Vizitor :respect: alleen jammer van die ruzie:/ :loser:
KRENG
Ja, een heeeeel waardig laatste feestje voor mij! (L)
krizzie.­ :kwijl:
goed vermaakt hier! :kwijl::bier:
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
heerlijk feessie :respect:
L-townMadness
Wat een feessie! topweekend gehad:)
L@nge
EEn te vet feestje geluid was egt super en de main zag er dik uit
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
Lama'10
Zekers geweldig genoten, Goeie sound! perfecte sfeer en heerlijk die zon op mijn klote!
LauRa
lekker feesje!! heerlik weer en geluid lekkerrr hard!!
leijtuh
geweldig echt super!
Wat een GEWELDIG feestje:D Staat zeker in de top 3!!:bounce: Lekker weer, lekker eten, leuke mensen , toplocatie! en er werd heerlijk gedraaid (Noize Suppressor :respect: ) en een leuke afterparty op de parkeerplaats! haha:P(Y):D Volgend jaar weer(Y)
Lenny Bee
leuk feestje ja! zoals gewoonlijk werd op de uprising/talent erg goed gedraaid :) alleen einde op de parkeerplaats was echt kut geregeld :s
zeker mooi feestje, jammer van al die knokpartijen, het weer zat gelukkig mee en geluid was goed :D op naar volgend jaar!!
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
geslaagd feessie, en om de hoek:p x wat anders ;-)
life Fast and die Hard!­
TOP feest!!
Linde
:bounce: Ge-wel-dig!! :bounce: Mooie locatie, heerlijk geluid (Y) en lieve mensen (L)
Lindsey1987
was cker een bruut feesie, prima vermaakt(Y)
Little_­Hontis
vet feest
GEWELDIG! :respect: Wat een overheerlijk zalig feestje was het toch! kijk al weer uit naar volgend jaar:D
LOS PEROS
goeie locatie,echt relaxed potje STAMPUUUUHHHHHH
Luuk/St
alles goed!
m-a-r-c
werd echt super vet gedraait :respect:
M.H4L
Top feest, optimaal vermaakt :respect:
M@rkY
was een geslaagd feestje, maar de vorige 2 editie's waren wel beter. italian tent helemaal top !
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Maik A.­K.­A Ento
:D Het was een SUPERRR feest :D(H) volgend jaar zeker weer (H) :respect: DJ'S :respect:
Super feest en een zeer goede locatie
Marco Terror­(6)[SP­DCR]
super (y)
Mart-'n
Geweldig afsluiter van Noize Suppressor @ mainstage
Mathieu...
Superfeestje...niet op negatieve dingen lette mensen, en je eigen feestje bouwen...:roflol: je komt toch om te feesten?? :respect: DOMINATOR :respect:
Matthijs
Vond t erg vet! :D
Mau
Was weer n mooi feesie, de parkeerplaats op het eind was wel zeer slecht geregeld!! Maar t wel gezellig!! :-)
MOH Radio crew hulde voor de afsluiting op de Uprising Dominators stage! Top dag gehad!!!!
MC M-Core
:respect: helemaal (Y) suuuuuuper was het :respect:
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
MC Trip-Stip
ja ja was weer mijn vierde DOMINATOR!! en was weer gruwelijke editie volgend jaar weer bij!!!
Medicine-Man
Radium en Producer :respect:
Melvenray
super feest
Mevrouwtje Peggy
mooi feestje (Y) Graag gedaan Pim ;)
Michrail
Zeer lekker geluid bij alle stages, topfeestje...
Mickdegekste
Eerste keer gewerkt op een feest. In 18 verschillende talen 'bier' gehoord geloof ik:P. Pauze te kort, dag ging fucking snel. Al met al TOPdag
ïk heb me weer goed vermaakt:) alleen jammer van die ruzie... verneukt de sfeer toch aanzienelijk
MiesLwd
goed
mikuu
was dikke shit:d goei sfeerke en goeie mensen
MilitiaCell
Bedankt voor t mooie feest (Y) Perfect vermaakt, top locatie en knallend geluid! :bier: HKV stage !!
Miranda...
Ik vond het echt een goede lokatie!!! als ze die aanhouden dan zou dat een goede keuze zijn. beter als vorige jaar vlietland en eerst dit jaar ook gepland :no:
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
Miss Susie
het was weer met een woord bruut !!
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!:woepwoep:
mister playboy
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
MNNEE
DOMINATOR domineert! Goed weer, en super gedraaid! Volgend jaar, zeker weer van de partij!:bounce:
Moniicaax
BESTE PARTY TOT NU TOE! (L) was geweldig! alleen werd er te vaak de zelfde nummers gedraait maar het was superrr!
MOURAD!!­:bounc­e::yes­:
ZWAAR VET FEEST !!! SUPER GOED VERMAAKT:respect: :respect:
Mr. Puta!
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!! (H)
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Mrtn;
alleen beroerd dat je toen je rond 23 uur bij de auto aan kwam nog 3 uur moest wachten reden kwart voor 2 weg :s
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
MS.13
Vette shit man!(H)
MyOwnStyle!­ [HC]
het feest was echt GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: knalle was het!!!!
Mystery-Hardcore-Girl
Super feestje. Nog beter dan vorig jaar. Was weer lekker ouwerwets gezellig!!!!!!!!!!!!
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Super vet feest !! :D Bohhh en Hellfish :respect: Geweldig :D
Fucking hell wat was de parkeerplek kut geregeld zeg... 2 uur stil staan... verder was het geslaagd
super vet!!
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
Nick-O Sick-O
bruut feest! vette locatie ook
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Super feestje! :D Vooral de TeRRoR! :banana: Wespen, waren wel wat minder....
dit feest was echt super volgend jaar cker weer
Noisecult (Repeater)
Dikke editie weer hoor! Prima locatie en eigenlijk geen slecht setje gehoord behalv d & amnesys :O D-Spirit vet, AP supervet, TOA supervet. Day-Mar vs Nosferatu!!! :respect: Toen Tymon (L) Talent stage was ook chill en Promo & D-Passion was ook weer koning. Noize Suppressor goede afsluiter. TOPFEEST!
Beste Outdoor Feestje tot op heden! Geniaal!!
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
not_here
Great party, great location - But i was really disappointed about the music the djs was playing. The early hardcore stage wasnt early hardcore, and same goes for the industrial - Stop the fucking mainstream disease!!!
Nr. 18
Jammer dat de gastenlijst al om 4 uur dicht ging, maar was het kaartje kopen nog wel waard
NudDii B)
M'n eerste echte hardcore feest, wat heb ik genoten! GEWELDIG
Oemberto
Was chill met de chillers. Volgende keer neem ik me bbq en zwembroek mee
Ome Bertuz :X
Prima vermaakt, alleen qua sfeer en geluid liet het toch best wat steekjes vallen.......
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
oudvel :bye:
:respect: voor organisatie knalfeest:cheer: :respect: drokz & akira ft.mc metal d was weer ff terug in de tyd ragge:d kyk al uit naar 2010 voor de volgende
Ouwe[G]abber
Lekker in de early en industrial! Mainstage vond ik slecht.....
P-Anniq Kiki
Een ijselijk verjaardagfeestje gehad daar, en nog een mooier weekend!!! Dankzij de KKF!
Wat een helden feest wat dit zeg!! Hier gaat Milán voortaan elke jaar naartoe:P
The Hardcore Festival is bigger and bolder, rougher and tougher. In other words sucker: there is no other!:bounce;
Party Like Us!!!!­
Biertjes bleven lekker :D en die hamburgers waren ook goed te doen zeg :o vereder hele dag in HKV en Industrial geweest (y)
Party starter
Dominator blijft een machtig feest!!! muziek was te gaaf...love unexist:D sfeer helaas op t laatst ver weg
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
paykoman
was dik feest. toch mooi weer .was bom alleen twee en half u wachten op de parking was er net te veel aan
PB.
We kwamen binne, en het klapperde er al flink op los!:P Qua muziek, maar ook qua kaken, en naar horen zeggen ook qua vechten:S Stelletje gehandicapten die op n feest gaan slaan. Koop dan ipv n kaartje boxhandschoenen ofzo(Y) Maar wat een weer:D en Noize Suppresor:respect: en tot slot een Q-dance waardig einde, dat vuurwerk:K Écht goud
PEET?!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!! :respect:
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Leuk feest, hele dag zowat bij de industrial gestaan, Nosferatu en Daymar nog ff gehoord/gezien. Verder naar mijn doen een goeie sfeer, lekker weer etc, alleen die klote wespen, wat een irritante klote dingen. Omgeving was ook perfect gedaan, beter als vorig jaar. De entree poortjes waren ook eindelijk normaal dat je gewoon kon doorlopen.
Pim de Kicker
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado:D bedankt Peggie Arjen en mn lieverd (y) overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent :respect:
Piraatjuh aKa SpaMafkees
mooie locatie , alleen helemaal geen sfeer alleen maar blaaskakuh!! jammer
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pluize­Muizer­t
godver wat een top feest!! :respect:
Pluutooo b)
:kwijl::kwijl::kwijl:
PRETTI­GGESTO­ORD
Gruwelijk vet feest!! :jaja: Heb me weer prima vermaakt! :P
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
neet feesje, vette afsluiter ook :P
Puur.Eva
't feest waar ik zolang op heb gewacht, wederom geweldig! (L) super locatie, leuke mensen, goeie sfeer, en heerlijk geluid! (L)
PwaAAU­UUQaaa­aauiCk­!!!!­
(y)
super vermaakt!!!! moeilijk op gang gekomen maar toen eenmal de zon begon te schijnen werd er ook beter gedraaid!! mensen die ruzie zoeken blijf aub thuis :loser:
R&dy
Tymon diep :respect: :respect:
PERFECTO!!!
Raple
goei sfeer goeie muziek en op een paar kleine buitjes na ook nog eens goei weer met een woord top feest:respect:
Rave_Steef
:respect: TERROR :respect: The Vizitor :respect:
Raving Butterfly
Goes meets Tilburg, gezellig :cheer: Erg mooi centraal punt voor alle groepen :D Was nog niet makkelijk weg te gaan van die gezelligheid om ook genoeg los te gaan! :bounce:
Rebecca(L)
SUPER:kwijl:
RebelW­ithout­ACause
KUTGEVECHTEN ( doe er wat aan!! ) maar SUPER gedraaid overal en TOP locatie
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
Rempie20
vet feest, perfect geluid, mooie locatie volgend jaar weer!! hopelijk dan wat dichter bij huis
Reunes...
weer geen ijselijk tussen de waardering........
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
riise
Aardig geluidje
Rob..!
Geniaal feest!
Robbery
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! :respect: Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! :D Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! :D Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!! ;-)
Robvanbeers
Top feestje ! Locatie was top, geluid was top.. ! Geweldig!
Goed feestje!
geluid op de main was goed hard ! vette lokatie !! alleen weer jammer dat ik niet in de buurt woon :p
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
Rowan
Echt lekker :kwijl:
Ruud...
heb me zeer goed vermaakt alleen de sfeer was ver te zoeken!!! maar verder Top vermaakt:respect:
vette shit
Sandy..!
Super gaaf feest:D
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
Sarrrah
super. alleen die rotwespen
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party:d
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
She Loba
Vet feest! :D ook nog geluk gehad met 't weer....(H) volgend jaar weer...:D
Sjefkuh
koek koek
Top feessie! Top weer! Top muziek! Gewoon lekker hard kunnen stuiteren; love it! :D
SnellyHelly
VETTE SHIT TAMMO!!:bier::bounce:
SpaceEzel :blinky:
Het was me zeker een top feestje ! :bounce: Geluid en Locatie was goed en het Weer zat gelukkig ook lekker mee !
spoos :banana:
Top feest (Y) bijna alleen maar @ de main geweest :bounce: alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan :( top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3 :D:D
sportfriek
OP papier was dit een beter feest dan Groundzero maar heb mij op Groundzero toch beter weten te vermaken. bovendien kreeg ik daar geen kramp. toch leuk feestje. :-)
Ik geef hem tog een geweldig. Heerlijk staan knallen bij Hardcore Italie
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
Stoethaspel
Leuk feestje. Jammer van de vecht partijen. Parkeren op Eindhoven Centraal en met een taxi daar naar toe is ideaal. Geen last van file om het terrein af te komen.
top feessie (Y)
GEKKENHUIS :respect:
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
stropertje
egt een top feesie volgend jaar zkr weer hoop op dezelfde locatie:RESPECT:
stuite­rkonij­ntjuh
was errug gezellig, leuke locatie!! telefoon verloren= beetje minder :( maar evengoed super vermaakt
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
T E E F
HONG KONG VIOLANCE!!!! (l) DROKZ & AKIRA (l)
Taap
Vechtpartijen ??? Weer iets gemist, ach was lekker dol en had mijn ogen dicht denk ik, goed hard beuken HEERLIJK :bounce:
TernTerror
Was weer een goed geregeld feest...goed geluid...sfeer kon beter maar Tymon hebt me hele week in 1 keer goedgemaakt :)
TeRRoR-specht
Heb me goed vermaakt:jaja: meer (y) gezien dan vechtpartijen(al1 die op het strand) gelukkig ma,als ik dat zo van andere hoorde...
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Tha Clown
Topfeestje gehad in de Industrial (H) .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien 8) ... Tymon :respect:, DJ Producer (Y)(Y) en natuurlijk Armageddon Project (L) .. En wat een weertje :D(H) .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij :X :looser:
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
The beat controller
Was mega VET:D
The Desolate One
was vet jah:D Dana en Paul:respect:
The Spacin­gDutch­man
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
The X-Ception
Wat een geweldig feest:P.. Promo & D-Passion :respect:
THIS-IS-TERROR
heerlijk feessie veel beter geluid als ground zero
Zeker wel een lekker feestje (Y)
tic-tac
twas wer leuk - wishmaster, D-Passion vs Promo :k:
TIFFANY..!
was gezellig :D
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer:S veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Toiner
Radium was de set van de dag!!! verder was et ook zeker een geslaagd feestej:D
Tom013
wat een feestje weer zeg:D prachtig weer kk harde muziek en zwaaaaar mooie vrouwen :kwijl: wat wil je nog meer????:bounce:
Tony the Torment
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller B)Setjes van de dag TYMON :kwijl: & Promo vs D-pasion :bounce: Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken :loser:
Toot#1
Was vet, heb me erg vermaakt!! Jammer van de vele vechtpartijen...
ToRmAn BoXMeeR
Superfeest!!!!! Alleen mag het de volgende keer wat langer doorgaan.............
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Troodon
(L) Superfeest!! :bounce: DJ Paul & geluid @ early rave was echt té wreed
Cker klapfeest, next year:)!
Twiztid Majik Ninja Entert­ainmen­t
heb me cker goed vermaakt haha(Y) feest doorgaan zow noize suppressor:respect:
Unsolved Mystery
Heerlijk Feest...AP :kwijl: TOA, TYMON, PRODUCER :respect: Hellfish kk vet.. Uridium project :P Bryan Fury zker het vetst...
Van.God.Los
in 1 woord...!!!!! GEWELDIG!!!! :respect: see you next year!!
Vandalist
Terror tent was zot :kwijl:
Veer :)
Lang geleden dat ik naar een hardcorefeest was geweest maar heb me zeker weer vermaakt!! :D
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!(H)
Vic'
zeer fijntjes, vorig jaar meer een topper te noemen! that's all..
Vincen­t:chee­r:
Geluid goed hard:) , relaxte sfeer:) super vermaakt dus volgend jaar weer
VISSERS ROELeert !!­
Lag et nu aan de mensen de p***** of de muziek...Naja et was een geweldig feestje :D, erg gezellig !
Volvo V70
leuk leuk
VR!DZ
Was wel een leuk verjaardagsfeessie, mooi weer, leuk gedraaid en goed geluid.. en leuk gezelschap ;)
vreemd ventje!­
was luguber uber vet!!!jammer dat sommige gasten zich moeten bewijzen met vechten:S
Wallie
Geil Goed Gewoon!!! Super feest (Y)
Goed gezellig feest, jammer van al die vechtpartijen :/
wendelaa
echt super vet :cheer:
Wendyelst!­ :woop:
Heb me prima vermaakt met zijn 4e!:) sfeer was goed en werd ook goed gedraaid! En prima weer gehad!(y)
WENDYTJE (L) WENDYTJE (L) WENDYTJE :P
WAS EEN SUPER TE GEK FEESSIE, MOOI WEER, LEUKE MENSJES (Y) ALLEEN DIE VECHTPARTY BEETJE JAMMER MAARJA
wesley!
Super dag gehad. Top locatie (Y) en overal super vette sets gehoord met Unexist, D-passion & Promo en Noize suppressor als uitschieters!. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer op deze locaties is(L)
Geweldig feest! HARDCORE ITALIA :respect:
what the f*­ck
Super feest!! vette locatie!! Echt super geluid vreselijk goed vermaakt!! Bedankt iedereen!!
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
willem­ientju­h!!!­ 1403
yeah!!! heb me goed vermaakt zoals elke editie van dominator tot dusver!!!!
Willies!
ten eerste, respect voor de locatie en t geluid! (Y) bijna de hele dag op de main geweest en hebben ons zeer goed vermaakt, maar ergens in mijn achterhoofd moest ik toch concluderen dat Dominator '08 wel vetter was.. maar toch een hele goeie dag gehad daar :)
x Marlouk
Was zeker weten een leuk feestje :d
Hardcore Italia was weer geweldig! Dominator was een en al top(Y)
Geniaaal noise supressor(L)
xx_­nelleke_­xx
super vet :D vOoral bij de early lekkere sfeer, jammer dat er altijd van die mongolen zijn die weer moeten gaan vechten:S dana, paul en charly lownoise & mental theo waren weer super vet (Y)(Y) tot volgend jaar :lol:
ZdeVan:bier:
was echt voor de derde keer een geweldig feest:) geluid in de early was echt fckn dik:D noize supressor ok lekkere afsluiter:)
Zero-Cool
super dag, lekkere early! :respect:harly en THeo:respect: en een goede afsluiter op de main! Plus het geluid was niks om op te klagen geweldig!
zoutelande-power
heb me weer helemaal vermaakt:D lekker weer:D goeie hakploeg uit zeeland:D en dat geluid in de early:D:D:D en gelukkig die kk vechtpartijen niet mee gemaakt:D
Zwim!
Te ziek...
:respect: voor mecano twins, heerlijk setje , mooi weer, beetje jammer van die ruzie's maar ja dat mag de sfeer niet verpesten hea:D
Suuuuuuuuuuuuuuuuper! :)
superrr feestje!! eg mooi zo bij da strand! :d volgend jaar zkr weer! en nog n leuke after, (k) voor jullie chicks (l)
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
Super vermaakt!! :jaja: Geluk gehad met het weer (Y) Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers! :loser:
~~ARMIN~~
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO:respect: erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen(Y) En tsja, veel grote vechtpartijen...
Super Feest! :respect:
† Gabberdoom †
Geluid(Y) ...verder was het weer een echte Dominator:)
†[C.­V.­M.­M.­E.­L.­G.­] De Gabber Bakker
had er meer van verwacht.. muziek hoorde je steeds door elkaar als je op bepaald momenten wat stiller werd.. erg irri:rot: verder goed vermaakt(Y)
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
• Griietje
Goed vermaakt was weer een geslaagd feest (Y), Locatie vond ik ook top! Alleen jammer voor die agressiefe sfeer met gevolg van meerdere ruzie's :S.
®eum
Geweldig feest, geweldig geluid, geweldig weer, masterlijke opkomst, klote parkeerregeling!! Tjha en waar is die ruzie op n feest nu voor nodig? Op naar de volgende keer!(L)
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
»¦« (6) /­<immy (6) »¦«
WAS GE-WEL-DIG_O_ ! :d !!!!!
zaaaaaaaaaaalig feest!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)