noize supressor als afsluiter was zo supervet ja vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!
was leuk, vond alleen vorrigjaar leuker. had leuke foto's tot dat ik zwemles kreeg met tel en al wordt dus een nieuwe uitzoekken voor de rest met alle mensen die ik kende was het echt super gezellie,(waar ik mee gepraat heb) en kwa dj was the Producer de held van de hele dag! heerlijk gedraait
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer Die gevechten En geluid bij de main mocht wel harder Maar super gehad met m'n kanjers!!!
was een goed feest ! maar voor mij geen dominator meer !
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
denk dat ik dit wel terecht mijn beste feest tot nu toe mag noemen.... jezus wat een weertje, wat een locatie en wat een geluid !! om nog maar te zwijgen over de DJ's ik kon in principe iedere stage binnen lopen en het naar mijn zin hebben !
Waren na wat gedoe bij de ingang uiteindelijk toch nog binnen gekomen, al was dat pas na half 6en.. Verder prima vermaakt, veel leuke bekenden weer gezien .. Maar Dominator 2007 blijft de beste voor mij...
ZIEK!!! Early & Hardcore Italia
Wat een feest Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
Dominator Geweldig feest, heerlijk genoten! Veel bekenden, goed weer gehad en super gedraaid! Lekker heel de dag staan hakken! En locatie, top! Aanhouden @ e3
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar
Day-Mar vs. Nosferatu waren GEWELDIG!! Noise supressor mag van mij part wegblijven, altijd dezelfde platen Zo kan iedereen wel draaien Voor de rest een toppie dag met volop bier
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal voor een heel lief meisje
Had me voorgenomen om voornamelijk op de main rond te hangen maar bij binnekomst vond ik het best tegenvallen, maar gelukkig werd er later op de dag over al gedraait Wat me trouwens wel opviel dat iemand zei dat hij Riverdance beter vond dan Dominator so'n gast lach je toch vierkant uit, of niet dan
Voor de eerste keer dominator vond ik het een geslaagd feestje, alleen slecht geregeld op het einde van de avond toen iedereen naar huis ging. lekker schuifelend naar de uitgang
zwaar genoten !!! was echt super genoeg mensen tegen gekomen! volgende keer weer absoluuttiee
There ain't no party like a alcoholic party. Hij was fijntjes hoor. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent en nog eens
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag Super gewoon,cker weten weer!!
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
Dominator domineert zkr de hardcore festivals en feesten! Elke area lkkr geluid en goede muziek Industrial was echt goeie met the producer en hellfish op het eind!!
damm wat een feest mooie locatie mag wel vaker daar heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ damm dat laatste half uur whoow lijp wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost
dit was een eerste dominator, k vond het een zwaar gek feest goed geluid gekke locatie en was zwaar van de planeet /was een prima feest volgend jaar zeker weer aanwezig
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
geweldig feest, noize suppressor bangelijk afgesloten!!! Goei weer beter dan vorig jaar, vorig jaar veel te warm...parking regeling was super slecht bijna 2uurs moeten wachten voor konden vertrekken!!!En weeral ruzie's, waarom toch???
Wat een geweldig feestje gister zeg Veel bekenden gezien Sfeer vond ik zeker wel te doen Alleen geluid af en toe te zacht en wat was er op die parkeerplaats aan de hand joh Maar daar was ook vet gezellig
de main zag er echt gaar uit, had veel meer verwacht! alleen het laatste half uur lasers, dat sloeg nergens op! Verder was het een geslaagd feessie! Hardcore Italia was los!
Na een paar weken rustige muziek was het nu weer optimaal snoeien zeer veel schik gehad alleen begin echt schijtziek te worden van die mongolen die overal lopen te vechten ga alsjeblieft dood of zo ! Verder echt een topfeest gehad Noize Supressor
super feest gehad was de reis vanuit delfzijl meer dan waard
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt! Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..
Dit was weer een van de betere feestjes alles super goed geregeld geen enkele vechtpartij gezien, gelukkig. Neophyte All Stars records mannen van de dag/avond!! 2 minpuntjes: friet was niet te vreten en 2,50 voor een biertje is echt belachelijk!!!!
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha
prima vermaakt!! heerlijk weer, ni verw8.. jammer veel vechten.. en al helemaal zwaar gefokt dat we 2 uur in de rij hebbe gestaan om de parkeerplaats te verlaten
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. Verder was het wel goed!
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
Gezellig, mooi weer, mooie lokatie, geluid gewoon optimaal afgesteld!!! Ruziezoekers opflikkeren!! Gewoon geweldig feest, echt niet verwacht van tevoren. Alles prima georganiseerd, blij dat wij vlak bij een achteruitgang stonden met de auto. Binnen 3 minuten van het terrein af, haha !!!
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
Wat een gek feest zeg :bouce: Van alle gemakken voorzien Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden Top!
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
ik vond het geweldig vermaakt met me dochter ,en ja jammer van die vechtpartijen,gelijk verwijderen!!! En van het parkeerterein afgaan was echt een zware ramp.....
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
Ondanks alles een SUPER party gehad met lekker weer en super lieve mense om me heen! geluid en muziek nie echt opgelet vond het allemaal wel best hahaha.. gevechte om voetbal weer natuurlyk KAP DAAR NA IS MEE!!.. en parkeer plaats heel slecht geregeld (N) beetje jammer .. verder terug reis in de auto SUPER! en daarna lekker met me vent mee .. dus al met al.. voor my een geweldig waard.. thnx sgatjes
zat ik al de hele week op me massage bij de ingang te wachten,zegtie loop maar door!!!en mensen die die tikkertje willen spelen kunnen beter in de gymzaal blijven!!!!!maar het feest zelf geweldig weer heerlijke herrie gehoort.....lets have a pharty en das gelukt!!!!DOMINATOR domineerde weer,echt super(B)
SUPER FEESJE! super vermaakt! heerlijk weer mooie dames noise supressor! promo& d-passion tommyknocker, stunned guys, mad dog catscan en AKIRA &DROKZ losss!!
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds kritischer word wat betreft feestjes. Maar dit heeft echt weer alles overtroffen!!! Zelden zoiets meegemaakt! Mooi weer, SUPER LOKATIE, Industrail en Hong Kong Violance subliem, me lieve vriendinnetje Kim, en natuurlijk Steven(F). Leuke mensen gesproken alles was gewoon TOP!!! Alleen een pokke eind rijden maar het was het waard!! En de knokpartijen ach ja weer wat om naar te kijken.. Wat een onzin!
wauw, absoluut het beste feest van het jaar tot nu toe!! Misschien wel permanente gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat was t waard woeii wat een geluid!
Geweldig! Geluid in de Italian was heerlijk! Charly Lowboise en Mental Theo heerlijk setje! Op het einde was het practigbij de main! Alles was top geregeld, alleen op de parkeerplaats was het een drama! Maar voor de rest perfect
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard Volgend jr #5
GE-WEL-DIG Wat een TOP feest Echt perfect te noemen gewoon! Geniaal!!! Helden van de avond: Bryan Fury, Tymon en Noize Suppressoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Vuurwerk was ook tof btw
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was ) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show
Zo mensen was kk bruut jihaaa.. Armageddon project, Tymon ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie
Wooooohhhhw dit was echt ziekelijk!! ongelovelijk vet, volgend jaar sowieso weer!! Super sets gehoord van Endymion, Outside Agency, Negative A (ipv Manu le Malin), DJ D & Amnesys, DayMar & Nosferatu, Promo & D-Passion en Noize Suppressor, en natuurlijk een geweldig einde!! tis gewoon te geniaal voor woorden!
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid was gezellig manne!
gem het geluid kon beter? moet je is een keer in het midden vooraan gaan staan! ik heb een topdag gehad! lekker liggen stoeien op het strand heel mn kamer onder het zand nu werd super gedraaid, setje van paul yep heerlijke afsluiter morgen lekker op vakantie!
vette shit, alleen balen dat het alweer voorbij is, het was zo elf uur
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!
Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen Vechtpartijen mja focking s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje als ik had gereden lag die omver! Maar da hoefde niet blij blij blij en mja vind jouw ook
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer Top Locatie Het was ook goed EN DAN HET GELUID Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass Krijg nog kippevel van als ik eraan denk Neophyte Records Allstars Walking the line
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. Min punten voor de organisatie (N)
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water . Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog ) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven
hoelang duurt et ongeveer voordat de dvd er is?? cker weer een maand of 2? voor de rest een lkkr goed feessie kheb me eigen lkkr vermaakt
Kaartje werd niet geaccepteerd dus 'n nieuw kaartje moeten kopen..,uren elkaar kwijt, 2 uur wachten voordat we eindelijk weg konden..3 uur thuis..maar wat een TOPFEEST
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick waardoor het niet meer stuk kon! Jim
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
MECHTIGE party alleen duurde het 2uur om van die parkeerplaats af te komen, maar dat was wel gezellig een kutdikke after party
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
Top feest bijna alleen maar @ de main geweest alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3
OP papier was dit een beter feest dan Groundzero maar heb mij op Groundzero toch beter weten te vermaken. bovendien kreeg ik daar geen kramp. toch leuk feestje.
Wat een geweld 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog Charly & Theo Tommyknocker & Outblast Angerfist DJ Paul (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff Art of Fighters Day-mar & Nosfuratu Neophyte Allstars great succes. En het weer zat ook nog mee
was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. voor die dj's daar
Zeer bruut feest locatie was toppie de mensen op een paar ruziemakers na dan, Geluid was zeer bruut precies hoe je een bass moe horen en voelen op zon feest dj Promo vs D-Passion was mijn top act van Dominatorr
Main zag er goedkoop en slecht uit (voor wat s'werelds grootste hardcore festival moet zijn), agressieve sfeer veel knokpartijen, niet veel nieuwe trax voorbij horen komen, al met al: ONVOLDOENDE! -->> waars zijn die hardcore feesten gwn niet meer voor mij bestemd...
Heerlijk Feest...AP TOA, TYMON, PRODUCER Hellfish kk vet.. Uridium project Bryan Fury zker het vetst...
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt !
was weer een gek feesie weer goed na me zin gehad
Geluid en Locatie waren Supper! Was weer Een Vet Feestje!
Super dag gehad. Top locatie en overal super vette sets gehoord met Unexist, D-passion & Promo en Noize suppressor als uitschieters!. Nu maar hopen dat het volgend jaar weer op deze locaties is
Feest was geweldig! CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO erg vet !!! Het geluid was ook perfect, KEIharde bass overal! Verder Art Of Fighters en Nico & Tetta vet gedraait. Neophyte Rec Allstars was echt de grootste tegenvaller! The Horrorist LIVE mag ook vaker komen En tsja, veel grote vechtpartijen...
Super Feest!
party party hoor iedereen was um dik der aan hahaha
wat heb ik een HEERLIJKE dag gehad wat een gruwlijk vet feest zeg en wat een weertje. Heb echt flink lopen knalluh en de afsluiter op de main was echt helemaal geweldig
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator