Partyflock
 
here
DominatorE3 strandvrijdag 17 juli 2026
DominatorE3 strandzaterdag 18 juli 2026

Dominator

· The Hardcore FestivalSitedominatorfestival.nl foto's
album,10791 · geweldig · ical
Dominator
georganiseerd door Site ⊂ ( Site & Site )

E3 Strand (buiten) op de kaart Site
Buivensedreef 10
Eersel
Nederland🇳🇱
hardcore × 57, darkcore × 18, terror × 18, industrial hardcore × 17, oldschool × 17, early hardcore × 7, early rave × 7, classics × 6, frenchcore × 5, schranz × 1

Tickets & prijs Dominator

Voorverkoop:€ 45,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 19 meetings, de drukste drie om 14:00 met 73 bezoekers, om 15:00 met 25 bezoekers en om 10:30 met 11 bezoekers.
Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslagen
Door JOOP___D:clown::clown: P :lijn: (1598), anoniem (3307), [HC]Snep[040] (1399), Rence (1572), sweetdreamsss (1455), Dynamike (2150), (L) [NL][Hardcore*Bitch][NL] (L) (2219).

Stemresultaat: geweldig

geweldig339762%
zeer goed148827%
goed4959%
ok581%
voldoende331%
onvoldoende17
slecht4
zeer slecht3
waardeloos4

1413 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ *­Scalp 'M*­ !­
Wespjes als minpunt. Dat geeft aan veel pluspunten. Terminal en Vavaculo top en goede locatie voor de Talents; tenminste beetje doorstroom van mensen. En ow ja, Leuk dat ik er was het was gezellig!
! Freebee
Goed feest, Niks te klagen
!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Nice :P
ja egt eeen super vet feesie (Y) prima vermaakt en hoop leuke bekenden gezien... in 1 woord Geweldig!!!
!!Reno!!
Heel vet feest!!! ...main was goed!! The DJ producer...man van de avond! Was gezellig met m'n meisje en de rest;)
Was een lekker feestje! Gezellig, goed weer en het hele feest was super geregeld!
!!ZWERVER
KNAL FEEST!
!NL_LL_NL!
egt een super feest!! (L) volgend jaar weer!!
"nick"name
heel ziek feest
TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)TOP(l)
(6) *­ Iris *­ (6)
Chill feestje (L) (Y) Radium, Hellfish, Noize Supressor :respect:
(6) -Oderint Dum Metuant- (6)
Jammer dat ik eerder ziek naar huis moest:/
(A)fra
geweldige muziek!!! alleen dat opgefokte sfeertje was minder
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Wat een feest, GE-WEL-DIG (l) Volgend jaar wederom erbij, de helden van dit feest vond ik toch wel,:respect: Noize Supressor, Endymion, Nosferatu en niet te vergeten Neophyte Records All Stars :respect:
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Was geweldig:D...Mooi geluid, mooie omgeving en supersfeer!!:D...Volgend jaar zeker weer E3 jongens!
*!DaFFie!*
Zeker goed vermaakt!!! (L)
*#Nadine#*
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
**??**
echt heel erg slecht dat de gastenlijst om 3uur dicht ging we hebben echt vet veel moeite moeten doen om als nog binnen te komen verder radium:respect:
**Avii**
Echt bruut feestje :cheer:
**Mar[isa]
(Y) Voor Dominator en alle :respect: voor Radium !! (L)
**­Misses Fist**­
Heerlijk even pootje baden in het water en ouders stenen ketsen over het water :P
*+*+­Hannes+*+*­
In 1 woord GE-WEL-DIG!!!!
*bastard046*
heerlijk feestje (L)..... dj paul, unexist, endymion, noize suprresor, helden van de dag:respect: , topweeertje :kwijl:TOPFEEEST(Y)
*Bless*
Producer _O_ Hellfish
*Charmz..O:)
Ik heb me vermaakt.. maar niet omdat het feest nou zo geweldig was.. lang leven 3 uur wachten op de anwb, mooie after.
*­croque - san*­
plopperdeplopperdeplop wat een feest!!!!!!!!!
*Joyce*
ik was er pas om 18;00 uur omdat ik moest werken maar heb cker vette setjes gehoord, tymon, en promo vs d-passion geil man!! helaas ook 8x ruzie meegemaakt in 4 uurtjes tijd, losers!!
*Lesje
Vond ut sfeerloos :( en ut stonk als de ****** bij de main :dood: nee teleurstelling van Dominator :@
zeeer vet:D alleen die parkeerplaats afkome dat was minder vet:P
ZIEK!!!(L) Early & Hardcore Italia :respect:
Wat een feest (L) Mainstage was echt super vet! Goed geluid overal, goede sfeer. Noize suppressor op main wat een afsluiter!
MAXIMAAL FEESJTE VOLGEND JAAR ZEKER TERUG!!!!
*­TeRroR­BiTcH*­89
NEOPHYTE RECORDS ALLSTARS :respect:
*Vanes*
toppie! :cheer: goed vermaakt:bounce: super weer.. Kut wespen(n)
*WESZ
early&hardcore Italia zeer & zeer hard(L) super lekker feessie !:bounce:
+Flip 0_o
Geweldig feest, maar Promo vs D-Passion te BRUUT :respect:
- Debbie
Was weer super!! :D Volgend jaar zeker weer!!
- Kristel -
SUPER NICE FEESTJE:cheer:
Top locatie, top weer, top knalfeestjuh!! afsluiter was mennus!
-- YASMINE ;­ *­
Wat een feest(L) :D
--=­ruffryder=­--
wat een superfeest!!!! staat absoluut in mijn top 5 van beste feestjes. mooi weer gezellige mensen, en keiharde muziek! gekkenhuis B)
-010-Hardco­re4Lif­e-010-
prima vermaakt :respect:
relax feestje heb men eigen goed vermaakt op naar volgend jaar :D
-=­terror­gevaar­=­-
het feest was gezellig, goeie muziek, lekker weer. alleen jammer dat de sfeer weg was na die vechtpartijen
-esss
Super gezellig feestje gehad & DJ Paul (L) _O_
-Floris-
heb een prachtig dagje gehad! weer was veel beter dan ik had verwacht en heb lekkere setjes gehoord :D vechtpartijen niks van mee gekregen
-Senders
Er niet veel nieuws meer te vertellen Twas Top (Y):respect: Lownoise & Theo (Helden) :respect: N.R.A.S ook top volgend jaar zeker weer :D
vette locatie, goed geluid, TOA+Tymon+Negative A:respect:
.,Robin,.
was zker masterlijk feestje :respect:
vond het een goed feest enkel verbrand van de zon maar ja dat neem ik erbij heb me goed geamuseerd
...­ leentjuh ...­
was echt een super feest !! prima locatie!!!
...!...
Heerlijk feestje! Goed geregeld alles op de parkeerplaats na dan maja welk feest is dat niet:P Armageddon Project(L)
Super vet feest, ik heb niet stil gestaan! :cheer:
.> Berry <.
goed feestje,, Radium, tymon, dj producer en vooral Hellfish :respect:
HEERLIJK FEESSIEEEEEEEEEEEE OP NAAR DECIBEL :kwijl:
supergoed naar me zin gehad. was me 2de dominator en nu op naar de 3de :D
100 % Westlander :smoke:
GEWELDIG--> geen andere woorden voor :D
1908
fucking onwerkelijk leek wel de twilightzone.. en ook weer netzo gruwlijk los in de early! Charly lownoise Mental theo, Darkraver en DJ Paul :respect:
überfeestje, dik naar uitgekeken en mijn verwachting is waargemaakt.... vette lokatie al was het kut op die a2, heerlijk genoten in zonnetje.... kan niet wachten op de volgende.... speciaal :kusje: voor een heel lief meisje O:)
: P*­I*­E*­P*­K*­E*­
Goed weer, vette locatie, goede sfeer, veel munten geregeld voor weinig geld wat wil je nog meer :bier: :respect: Negative A draaide lekker (Y) Alleen het geluid stond veel te zacht in industrial :(
There ain't no party like a alcoholic party:beer:. Hij was fijntjes hoor:bounce:. Ik zeg EARLY EARLY en nog eens EARLY wat een tent:respect::bounce::beer: en nog eens :beer:
:bier: 076
Echt heel vet geweest, lang geleden dat ik me tot het einde toe heb vermaakt op een feest. Hardcore blijft toch het lekkerst!!! :D
:bier: † Joyce † :gaap:
Klote wespen. En een stuk minder dan vorig jaar :no:
:bier:...­ Freddy...­:bier:
heb me weer super vermaakt :bier: wederom met onze groep :D LIMBURG :respect:
:bier:­Bengel Factor­y:bier­:
Feesie:D Heel vet!:bounce: Charly & Theo, Only, Noize Suppressor:respect:
:bier:Cees
Geweldig feest(Y)
:bounce: drummachine :bounce:
Lekker feestje! Mooi weer, prachtig uitzicht... Goeie muziek (H)
:bounce: Jaime :bounce:
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo:S
:bounc­e:krom-poot:b­ounce:
DOMINATE POWER WAS ZEER GESLAAGD!!!!:D:D:D
:bounc­e:Pani­c1908:­bounce­:
Dit was weer een verdomt heerlijk knallend feest!
:facepalm:
schuurpapier korrel 120, stroopwafels en koffie :s
:harry: Hardco­rexgir­l :harry-f:
was weer ubber bruut :cheer: supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
:lol:[­S]aNdE­rMaN[H­C]:lol­:
GEWELDIG gewooon,echt super sterk geluid:kwijl: Angerfist,t-junction,neophyte allstars,unexist,noize en promo vs d-passion de helden van de dag(y)(Y) Super gewoon,cker weten weer!!
:ROT: Speed Zeeuw :ROT:
Vet feestje! goed naar mijn zin gehad
:vaag: M de B :devil: !­
Was zeker wel een dik feest :kwijl:! maar volgende keer beetje meer van te voren uit rusten ....:z even goed toch de hele dag nog goed los kunne gaan daarna helemaal brak :lol:
Het was mijn eerste Dominator en het was onwijs vet hopelijk volgend jaar weer heen:d
dominator 2009 geslaaaagd:D!
<<<<TERREUR AAN JE VOORDE­UR>>>>
prachtig
ik heb al weer heimwee:s ik wil nog ff knallen
>>P@UL<<
Hij was goed!!
>ANN<
Goede sfeer, gezellige mensen, lekker weer, goede muziek, sterke drank... Wat wil een mens nog meer? Geen knokpartij gezien overigens.
>Michelle<
Geweldig feestje!!:D Heb me super goed vermaakt!Afsluiter van Noize Supressor :respect:...alleen wat een ellende om van het terrein af te komen :(
>†<hig­hway66­6>†<
superrr vet goed hard geluid jammer van vele rellen allemachtig:S
[ † ] Pleure­swijf(­L) =­ mamaa
SuperFeestje Gehad, Beste van dit jaar tot nu toe :respect.: Toplocatie, topgeluid;) mainstage kwam er goed bovenuit, Ik zeg: Tot volgend jaaar :bier:
[Anniej]
het was weer top (Y) mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje :D jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg:S
[D] a v i d
Supervet! Superveel dj's en wat een geluid ! ! ! Noize Noize Noize Suppressor ! ! !:respect:
Zeer goed feesje! :D Was weer erg gezellig b) en uiteindelijk super goed weer (Y) Ook weer veel bekende gezien :P Alleen jammer dat het zo kutterig ging bij de parkeerplaatsen op het einde :S Mogen ze volgend jaar wel wat aan doen... maar ook dat was uiteindelijk nog wel een gezellige "after" :lol:
early was top:D
[FCT] Vincent [HC]
Was echt weer geweldig:D mooi hard geluid goede dj's en een perfecte sfeer:bounce:
[G.­I.­T] Early Gabber Papa [VG]
sirieus goed feest!!!! ben extreem uit me dak gegaan volgend jaar weer !!! sound was supirieur, Nico & Tetta,Noize Supressor,Unexist,The Stunned Guys,Angerfist,Catscan, allemaal :respect: er werd kneiterhard gedraaid !!!
[G.­Z.­G] EarlyTr!­pper
Vet feest! :cheer: De Frechcore was lekker!! Early/Oldschool ook int het begin daarna minder:nocheer:
[GAE] Terror World Wide
lelijke mensen festival!!! maar de muziek ging voor de veranderig hard! en dan al die ALTOlianen!!!
[H] Iwan [H]
Eerste uurtje van Akira & Drokz :kwijl: wat een kabaal kwam er uit die tent :honger:
[HC]..­<Elixz>..­[NL]
ik heb me goed vermaakt :D alleen de early tent had wel wat minder warm gemogen en voor de rest niks te klagen :D ga zo door (Y)
[K].­imberly trotse mama van noa(L)
Was een dik feestje:respect: Heb me prima vermaakt(Y):D Veel leuke mensen leren kennen:D
[L] HAKKEF­REAKYH­ARRY
Het was weer eens Gruwelijk !! :D
[Moes]™
Hellfish!!!
[NFN]Erik
Crisis @ Dominator!
[NFN]S­ander:­bounce­:
super vet feest en de mense die me een lift hebbe gegeven (Y)THANKS(Y)
[NFN]Souter W.­
Super bruut feest, zo zouden meer feestjes moeten zijn. :D :bounce:
egt een super gezellig feestje!! en BAVARIA!!
[NL] LuCiin­DeeTer­reur (L) ;;­
zeer geslaagt feestjee!
[NL] Stamp-Wijf [NL]
Echt een super feest gehad:) weer was helemaal toppie sfeer was goed/afgezien de opstootjes en charly& Theo van mij mogen die elk feest draaien! wat een super set!
[NL]stefke-mafkaas-terreur[NL]
Echt top feest!!!! :D heb me zkers vermaakt
[OKP]KNABBEL
Goed feest, vette locatie, lekker bier, mooi weer en uber gezellig alleen jammer van die opstootjes meerdere keren en die pogo bij de main! waar de laatste uurtjes dik knallen was!!!
helemaaal geweldig.. 8) Beter als vorig Jaar !! B) op naar ut volgend jaar
Erg vet feest, goed vermaakt, goeie sfeer ( op de vechtpartijen na, maar niet veel van meegekregen) Ook lekker weertje de hele dag, kortom vette dag gehad!
[S]kul­lQueen |†| :devil:
was zeker goed te doen alleen jammer van al die vechtpartijen sfeer een beetje verziekt verder industrial(L)
[SF] Karel's ½ :bier:
De dag is opvallend goed verlopen.. lekker weer, niet opgepakt, geen ruzie, goeie muziek, lekker geluidje, leuke mensen, goed sfeertje, weinig uit gegeven, nergens in de file gestaan.. 1 woord gewoon geweldig..!! :jaja:
[SF] Keta Jan:[
Dat was er weer eentje voor in de boeken! Reuze goed vermaakt:) AP, TOA, Unexist & Hellfish:respect: Wat een heerlijke setjes(L)
[SF] MR.­ Space :vaag:
Industrial:cheer::lief:maar die parkeerplaats:( wat een chaos :O
heb me zeker wel Goed vermaakt daar . geluid ging lekker . En ze draaiden in elke erea wel Goed . Alleen vond de allereerste Domminator Toch wel het beste (Y)
[T.­H.­O.­T] [NL] † Early Hrdcre † [69]
ik heb me echt goed vermaakt en het weer zat ook mee dus_O_
[T.­H.­O.­T]8)ADHD TERROR GAST8)
damm wat een feest:D mooie locatie mag wel vaker daar:D:P heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ:D damm dat laatste half uur whoow lijp:D wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op:S:S:S
[terro­r]Neop­hyte
Armageddon Project, Bryan Fury, Producer & Hellfish B) maar horrorist was toch beste van de dag!
[V.­R.­G.­]Hardcore terrorist
mensen wat een feest was echt te bruut voor woorden :respect:
[VHG]P­artycr­asher,­e30fre­ak[VHG­]
joh zeer leip feesie was echt geweldig
[WZK] Noizie!­
was meer een dagje gezellig na t strand dan een feestje, lokatie was bagger (behalve t strand :K) en die kk ruzies weer .. geluid was wel netjes en veel lkkre frenchcore gehoord vooral hellfish! :K masterlijk einde :respect:
^^MizZ*LL^^
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! :d
Aben_
Ging derop! Noize Suppressor Was een Dikke afsluiter! Alleen vond ik de Hardcore Italia Area cheap in elkaar zitten : Maar als conclusie alsnog: Een Geweldig feest !
addiQted
Wat een heerlijk hard feest was dit zeg! :D Mooi weer, vette locaties en geweldige sets van onder andere Endymion, Radium, Tymon, Neophyte Records Allstars, DJ D & Amnesys en Promo & D-Passion!
AIR-HAMMED
geweldig
Alcoho­llande­r :bier:
zwaar kicken weer !
vond het een leuk feest heb me goed geamuseerd
Geweldige dag! Super gezellig groepje (f) Bedankt!!
Anne(f)
Afsluiter op de main supervet voor de rest UNEXIST :respect: Paul en Dana super
Anniekjuh (L)
love it (L)
Tommyknocker & Day-mar! (L) Jeuzus, wat een wreed feestje.. :k
Arre
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars :respect::respect: Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo :respect::D wel jammer van de vechtpartij'en :S Nja tot volgend jaar !!
mals
prima feestje, goed vermaakt...ik stuiter nu nog na :bounce:
B)Jefke
tering wat un feest!! :D
:respect: noize suppressor afsluiter in een woord geweldig!!
Babette:rot:
Kben weer helemaal voldaan :P :rot:
Geweldig feest !!! had nog langer morgen duren ,volgend jaar er zeker weer bij !!
bakkert1
dikkk feest, super dag gehad!!
Bas [Red Faction]
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect (L) Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest :respect: Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor B)
Basjee
lekker feestje :D super vermaakt ,,
BASS*­ADDICTED
FAAAAAAAAAAAAAAAACKING GOED VERMAAKT! Dikke respect :respect:
BASS-ADDICT
Geweldig alleen jammer dat het naar binnen gaan minder tijd nodig had dan het naar buiten gaan. Anders perfect
Baztard
Producer blijft gewoon een held :respect: voor de rest prima vermaakt en een lekker weertje
berrys
Super dagje gehad! mooi weer, lekker bier en supervette muziek in de industrial!!(L) Tymon en Radium :respect:
Top feest (Y)(Y)
Bianca B)
Mooi weer, Leuke locatie, Gezellig.. Gewoon top :respect:
Bigf00t
Vette shit, mooie locatie (Y)
bitchje
super feestje , radium, vizitor en drokz en akira:respect: jammer van het vele vechten verpest heel de sfeer.locatie was super
Bo3da
echt een bruut feest locatie goed geluid goed mannen van de avond charley lownoise en menthal theo
Bobbie­:banan­a:
Wat een feest:respect: SUPERRRR:bier:
Born4Thiz
Wat een Heerlijk Feest zeg!!! Zwaar Los gegaan, alleen wachten op die parkeerplaats Was beetje jammer Damn!!
Boudewijn
wat een schijt feest ...
Boß¿
Top plek, weer ideaal, geluid goed, sets goed, sfeer doorgaans goed, vertrek kon beter (poortjes), wel teveel mooiboys, patsertjes en dames in jurkjes :S EN GADVERDAMME WAT BLIJFT BAVARIA RANZIG:rot: 1 bier en ik moest al bijna kotsen :S
brain*­crackin
super feest, echt een top dag jammer dat de sfees aan het einde behoorlijk veranderde....Volgend jaar zeker weer...
Bri:hyper:
Uberfeesie!! Dominator was ultieme hardcoreparty,,, Tering hard dat geluid!!!
BrianG
Gewoon Zwaar Geslaagd:P Jammer van sommige kleine tenten... en da gevecht:S...jaa
Bris
Lekker weertje en superrr vet feestje :D Early Rave :respect:
Bumba
vond het weer een geweldig leuk feest. Veel bekende gezien en leuke mensen leren kennen
Cabron­aaa:ch­eer:
:woop: Heeerlijk feeesjeeee gehadd :cheer:
Ceken
Geweldig feestje & water was heel goed van temp :P
cevex
heb me weer is goed vermaakt lekker sfeertje in de early(Y)(Y)
vond het niet echt een bijzonder feest, wel prima vermaakt met de mensen met wie we waren! :) but what is up met die parkeerplaats op ieder festival?? :no: 3 uur zitten w8en tot je weg kon rijden!! Sfeer was daar overigens beter dan op het feest zelf haha (Y)
CHEMICAL-X
day-mar vs nosferatu deed het ook zeker chill:) happy peppy ikkie niet stikkie:):):):):)
chinch­illa:d­ood:H4­L
echt belachelijk duur!!..mainstream hc zuigt!! teveel mooiboys + opmaakpopjes!! overdag is ook kut!! hele dag in industrial en hong kong violence gestaan :banana: Narotic vs Nevermind :banana: helden v/d dag met gitaarterror :rot:
chrizzy29
was best gaaf. en ben blok dat we zulk mooi weer hebben gehad en jammer dat er geen poffertjeskraam stond:P
Chronic1985
Jammer dat ik eruit was gegooid en me pille kwijt was maar me toch wel vermaakt vooral op de early en italian
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. :x Verder was het wel goed!
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
d a v i d o f f :[
Heeft iemand mijn ei gevonden? Ik ben 't kwijt.. :/
D-Kick
kkdoll heb me eigen wel wir vermaakt was de moeite waard
Outside agency, Radium, Tymon, The Dj Producer & Hellfish :respect: Verder was het perfect weer (Y)
D-nns
Geweldig feest gewoon! (y) Heb me zeer goed vermaakt, goede sfeer :) Op naar volgend jaar :P
Daan(o­on)tje­_­Power
Subliem (l)
DaanBaa$
Dolle boel :D
Daisy,, (f)
Main:respect: HC Italia:respect: super gezellig, lekker weer, jammer van die wespen, maja..
DANCE-AFTER-EVERY-STORM
Echt Heerlijk feest! :cheer: Buiten die kutwespen om! En die ruzies? Hoe oud was iedereen ook alweer?;)
Dani aka Explicit
HKV stage!!! :respect:
Dani*
Super vette locatie, geluid bij de main was lekker, sfeer iets minder maar zeker geweldig (Y)
Daphy
Toppp! Heel erg gezellig!:bounce:
davidjd_b
Wat een begin van de vakantie :kwijl: Helemaal tp (y) :D
Davignion
Fuckin dik feest :D Hardcore Italiaaa :respect: :respect:
DDH - Bonnie!­
gaaf feestje!! Noize Supressor heerlijke afsluiter! Charly lownoise en mental theo(L)!
Gruwelijk dikke shit. Kunnen veel party's nog wat van opsteken. Volgend jaar weer.
De knip
vet feeestje volgend jaar weer:)
De Lange!
mooi fesstje man gas gevahhhh!
De party-schranzer
patje af:P
Den Glade Viking
Wat een geluid, wat een plezier. Bavaria (Y)
Denas
In een woord: helemaal geweldig!!! :respect: Volgend jaar zeker weer!
aankleding was huilen
Het enige nadeel is dat 12 uur lang kort lijkt, van mij had het nog ff 12 uur langer gemogen:P(Y)
goed feest! lekker sfeer, goede muziek alleen 1 minpunt teveel goede dj's om zelfde tijd :D moeilijk kiezen :D
Diamond*Eyes
Ik heb mezelf PRIMA vermaakt! (Y) top feestje! :respect:
die kale
Op en top gezelligheid... Heerlijk :lief:
Dinant van Tongeren
GEWELDIG!!!
dirkel
geweldig feest!! super setjes gehoord!!!
Dizruptor
zwaar topfeestje weer zoals verwacht:D dik vermaakt:bier: en wat hebbe we het getroffen met het weer B)
Dj Agonizer
nice feestje wel goed kunnen vermaken
Dj Darkrebel
kermis bierO:) maar het was kicke:d
Heerlijk geluid, goeie sfeer, alleen parkeren, sja, je kan niet alles hebben, maar heb me GEWELDIG VERMAAKT POGO MOET MOGEN!!!
DJ ONLY
Wat een feest!!! Gruwelijk!!!:respect:
doorDONderen
Was weer knalluh :bounce: Italia Unexist Tommyknocker en Promo & D passion :respect: :bier:
Kinderfeestje , teveel populaire sjappies , zeikende kanker gabbers en zeikende sletjes bij Unexist whaha , nee voor mij geen ( hardcore?:vaag: ) jankende kut feesten meer
Dr Darkness
GEWELDIG:RESPECT: TERMINAL VS VAVACULO:RESPECT: NOIZE SUPPRESSOR:RESPECT: TRAXTORM GANGSTAZ ALIED(l)
DVANSTEEN
WAS FACKING DIK!
dw4 D-Hard
was te gek! :D
Early Breemen
vorige keer was beter..... Aof Voodoo people :kwijl:
eddy terror
was mega vett.en de dj van de dag waren toch wel ,dana ,charley en theo,en paul,en de live act neophyte:-).bier was goed wel duur ,voor een bietjuu louwe zeik.en 1 x vechten gezien zijn echt allemaal vieze homo om te zien bah en ze stonken een uur in de windt ;-) volgend jaar weer :-)
edje kroketje
wat een vette lokatie en supper geluid echt top :respect:
Eindho­venseS­tuiter­bal*_*­:bounce:
Was zeker een goed feest beste feest voor mij:D!!!
Elleinad
outblast & tommyknocker :respect: korsakoff :kwijl:
Goed geluid .. Heerlijk weer .. Perfect dagje :D
Enniie­:cheer­:
Eerste keer dominator! Heb me heel goed vermaakt :D
Gezellig feestje hoor!
Esmee(­L)Robe­rt
Oow wat hebben wij ons vermaakt heerlijk!!!!:D:D:D Super feest!!
het was echt een super feest.. zkr tot volgend jaar :D
De meeste nummers minstens 4x gehoord, maar toch optimaal naar m'n zin gehad!
ondanks 2 uur file en pas 4 uur binnen toch top gehad..!! Jammer van de ruziezoekers.. Noize supressor .. helden!! :respect:
F"
Hulde aan Armageddon Project, The Outside Agency, Akira & Drokz en Hellfish :respect:
Fayayay
Tof feest, jammer dat ik 't einde niet heb meegemaakt, maar alsnog goed vermaakt :)
Fc den boschweg :bier:
Super dik feest :respect:
Feller
Locatie en sfeer waren super Geluid ook keihard :D al met al een topfeest :cheer: volgend jaar weer :cheers:
FIDDY' FSH
Wanne gek wat een feest !!! Echt niet normaal gekkehuis, super gedraaid, super geluid en super weer !!
Fisserdo
outblast :respect: d amnesys korsakoff :kwijl: mooi feest!
mooi feestje goed vermaakt jammer van de vechtersbaasjes zeer gespannen sfeer na het eerste knok partijtje
FR*­tattoogirl*­HC4L*­
alleen het op de parkeerplaats was kut 2 uur vastgestaan
Frank__
Geweldig feest :D volgend jaar zeker weer!!!
Fred-(Lux)
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
G.­I.­T PINO-HABEDIE
fucking kikke gek :D :beer:
Gabberpoelie
Het was weer Meesterlijk met mn maatjes , alleen jammer van de vele vechtpartijen
gabbertumtum
geweldig feest goed geluid jammer van al dier hitjes in de early en warom om 23:00 uur stoppen als julie ons tog vast hielden tot 1 uur
Gastje040
optimaal vermaakt,(Y)
gekbelske
zeker goed feest mainstage was pas echt voor mij op eind van de avond de early was heel de dag wel lekker en italian was ook goeie
gekkegabber
super feest! :D:D
Ghost Zero //­ Hidden Identity
geweldig feest zkr volgend jaar weer (y) en al die kneuzen die ruzie zoeken..laat me niet lachen xD
GiveMeTerror
dik dik feest geen vechtpartijen gezien bij hkv zeker de beste tent!naar volgend jaar mogen de tenten tog een paar maten groter hoor !!Speedcore Terror Kinetic dik gedraaid !!!
GJJ
Vet feesie:D goed vermaakt:D! file op de terugweg duurde idd wel te lang maja al die spacende mensen die een praatje komen maken is ook gezellig toch??!!:D
gOldie *
Toplocatie en echt een super feeest!!:respect:
Grandpa B.
Was echt een vet feest :bounce:
H@­rdcore4life
Het was een super geslaagd feest , !!!
Hakkuh Annie
Gelukkig brak de zon door :d vond het een gezellig feessie
hard-mona
niet te evenaren ITALIE!!!!!
Hard_­Psycho_­Core is Rising Up Higher 4U
weer eens ouderwets stampuhh...relaxe locatie....goed geregeld .....
hardstyle_­aap
was super (Y)
Hardstyle_­is_­Samstyles
Helemaal geweldig feestje, 1e keer en zeker niet de laatste. Main, Hardcore Italia en Uprising Dominators :bounce: Noize Suppressor afsluiter :respect:
Leuk feest alleen word een beetje moe van die mensen die alleen willen vechten blijf lekker thuis ofzo :loser:
Harmony
:respect: 10 eur mogen ze'm volgende keer mee wassen, T-junction op de main gezien GOEIE START! en Endymion de keet op en neer!!! Angerfist live verwacht, maar ook feest! Dan dikke :respect: voor VORTEX met zijn tribute aan MJ !!! kippevel!!! en Hong Kong effe lekker los :-) Nadien de LJ kwijt tijdens set van Dana en Paul => ontslaan die kerel!!! (48,5 eur wil ik wel DJ + LJ's voor!!!) KORSAKOFF Happy happy B-Day :-) xxx en 25 min LJ kwijt op MAIN??? VUURWERK WOW, fight was voor :loser: toch 100/100 :-)
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie (y) M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden :) en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit :bounce: Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard (y)
Hc__VsDk__Hc
Jammer van de main zag er goed uit maar tog ;) hardcore italie super dikke tent(H) alleen mocht wel wat groter:P Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys (H)en de 2 act's van noize waren super :D
van begin tot het eind staan knalle :jaja:
HiGHFiVE
Goed feest! Volgend jaar weer denk ik
HKE-Jeroen
Mooie dag gehad, met uitschieters van Radium en Promo & D-Passion
Hoedje :/
Jao lekker feestje!
Houbeee :bounce:
charly en theo(Y) goed feestje(Y)
I l s e (F)
Wat een heeeeerlijk feestje... :respect: Mooi weer gehad... Vond het super.... :d (K)
I_­love_­Progressive
Yes Yes HKV was zeer goed deathmachine was dope
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Bruuuuut !!! Feest van et jaar voor mij !!! Wat een knaller was dit :bounce: :bounce:
IceBreaker
Zooo PRIMAA feestje zeg ik !!!! :P Charly&Theo TOP even als de rest trouwens :respect:
Imchen
heb me optimaal vermaakt! Geen ruzie gezien...?
Was zeker vet!! Heb dik genoten!!
Iv :hyper:
Super naar me zin gehad :LOL: wel jammer van de opstootjes :S
Ivanhooo
DOMINATOR (L) Locatie was echt relax (Y) Organisatie was goed (Y) Art of Fighters :respect: DaY-már vs. Nosferatu :respect: Noize Suppressor :respect: The Vizitor :respect: Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk :kwijl:
JAAH ZEETIE
dit feest overtreft alles!! super super gaaf--->op naar pro techno nu
Janneke_­:doeti­ewoep:
Jaja lekker hoor :cheer: Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan (Y):D.. GEWELDIGE lokatie :D En wat een geluidje bij de main zeg (L) Super super feest :D:D:D
Janssen :/
dodelyk feestje!! Heb me egt goed vermaakt (y)
Jap van de Wap
Super feestje :D Op de uitgang na op 't einde..
JappyJekko
heerlijk feessie, fouileren ging ook goed kietelde alleen ff me oksels
Jasco
I(L)DOMINATOR
Jennefer
HELEMAAL TOP!!!
Jeroen Effing
Mijn slechtste feest ooit.....
Jesper :D
Vette shit :D net zoals vorig jaar zeer geslaagd :D
super dag gehad:D:D heb me goed vermaakt:cheer::beer:
jlandje (L) #­609
early rave was super alleen jammer van al die ruzie zoekers zoek een leven ofzo ;)
Joopio :bounce:
Geweldig! :kwijl:
jopie mulder
lekker weer goed geluid , dikke tietuh
Joycee!
Geweldig!!!!
YEAH YEAH YEAHHHH op naar volgend jaaaaaar!!! radiummmmmmmm (L)
Jœy [Blames]
Gruuuuuuuuwelijk! Lekker weer, op het begin na, de hele dag goede muziek gehoord en goed gedraaid (Soundwave, The Outside Agency, Hellfish, Drokz, Akira :respect:).
K&M
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo (L)
Kaasei B)
Heerlyk vermaakt (L)
wie weet op welke site de foto's staan die door 2 jongens bij de kluisjes werden gemaakt? het is volgens mij niet de site van lockerbox want daarop kan ik ze niet vinden; t waren 2 jongens met ik geloof iets van bjorn borg op hun shirtje kan dat? T was echt een super feestje(L)
Kapitein Zuipschuit
Prima vermaakt ! Goeie sfeer ( althans wat ik gezien heb ) geluid goed , veel bekenden en lekker weer (y)
Kayll (F)
Super feestje! Goed vermaakt!
Kellog­s:face­palm:
Gezelige boel weer hoor :jaja:
kev84h
Topfeestje,beetjejammer van de 5euro voor een flesje water..Noise supressor man van de dag voor mij,zowel in de hc italia tent als op de main!Wat ging het daar los!!
DOminator wederom geweldig..!
Klappertje
keihard feest:D hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest(L) heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk(L) verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar:loser:
Klapstoel
radium:P:P
KNAK:bounce:
Goed feestje maar zeker niet de beste. Vorig jaar dominator was beter. Mensen bedankt voor de gezelligheid en tot volgende keer
knalaapie
echt geweldig feest goed vermaakt alleen kut met parkeerplaats verlaten 2 uur gewacht
Knetter Gek !­ !­
beetje jammer dat de tijd zo snel ging had van mij wel nog een nacht door mogen gaan
Kobie (6)
Helaas niet de Dominator van 2008, maar hebben het wel naar ons zin gehad Neophyte Records All Stars maakte veel goed :respect::
Koekie­Monste­r:P
geweldig feestje:bounce: lkkr weer heerlijke muziek helemaal goed:D
koekiewoef
Heb me uitstekend vermaakt op deze Geweldige locatie! Geluid was eigenlijk overal zwaar lekker! Vetste setjes waren van AP, TOA en Bryan Fury! Zelfs Tymon viel me dit x 100% mee! Ook Producer & Hellfish knalde er goed op los (van wat ik ervan gehoord heb op de momenten dat ik niet over het terrein slenterde of aan het nekken was :P) Het was in elk geval weer flink gezellig met iedereen, en verder toch beetje jammer van de Koeien & Stieren show :lol:
Krad0l­fertJu­h
tjah weer zoals gewoonlijk een mega party:)
der A kel!!!
KRENG
Ja, een heeeeel waardig laatste feestje voor mij! (L)
Kristy!
HEERLIJK feestje... maar wat een klote wespen... grrr...
KS
Mwah.. vond het niet echt een superfeestje, best tegenvallen! Ruziemakers altijd :loser:
ladies looking hot.­
Lovely party :kwijl: :cheer:
weertje was goed, veel bekende en goed geluid meestal! Producer en Bryan Fury zijn koning!
Lange MafKaAs
Zeer goed geluid en locatie was top. En wat draaiden ze Lekkerrrrrr!!!!!
LaNgE..­StAmPeR
Zo mensen was kk bruut :D jihaaa.. Armageddon project, Tymon :respect: ik hou echt van kk herie jihaaa.. vedr Promo vs D-passion tja heeft geen uitleg nodig te bruut was die set top dagie (L)
larskeu
zotste feest!! alleen kut wespen ...
Leipe Shit Ouwe'
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond:( helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
lenzenkopf
Was echt weer GEWELDIG :) top feest, en top mensen :)
Leon<(-_-)>
we waren weer goed stom op stominator!
Leonie­tjuHhh­h.­14
Was een leuk feestje, Heerlijk weer, Alleen jammer dat het zo ver weg was! Maar dat mocht de pret niet drukken! Was erg gezellig!! ;-)
Linneke xxx
Helemaal geweldig!! Charley en Theo :repect:
Little Jesz
Het was ff geleden voor mij, maar een feestje op het thuisfront moet gewoon bezocht worden...Alles wat goed geregeld, het weer was gelukkig goed gekomen en veel bekenden...altijd leuk :D
vond het heerlijk:) lekker wezen party en... :) jammer van de ruzies:S
Te gruwelijk:D
was echt goeie! volgend jaar weer
Lucas*
Unexist!! :respect: Noize Suppressor wat een afsluiter!! :D
Geweldig feest gewoon goed georganiseerd mooi terrein alleen jammer van die vechtpartijen
Luke_PRSPCT
BESTE FEEST WAAR IK OOIT BEN GEWEEST RESPECT!!!!!!!!!!!
Luuk/St
alles goed!
M'!KE
Super feest :D
M.arlon (F)
Misschien wat minder moeten feesten de week ervoor :P Organisatorisch zat het goed in mekaar maar verder totaal geen sfeer, en setjes + geluid waren om te janken!! Security vond het weer nodig mensen onnodig lastig te vallen :no:
M.H4L
Top feest, optimaal vermaakt :respect:
Maaikee
GE-WEL-DIG!!!! :D:D
Madstarr
mooie knal feest heb ervan genoten alleen jammer dat sommige mensen voor andere dingen komen dan de muziek
Mager&­Gezond!!­
MainStream was ziek:bounce:
Super feest en een zeer goede locatie
Wat een topfeestje, early rave :respect:
Mark a.­k.­a.­ 'Tony'
Wat een lokatie!!!! (y) Wel jammer dat sommige mensen zich zo verveelden dat ze maar tikkerdje gingen spelen. Persoonlijk vond ik dat een beetje kinderachtig. .Voor de rest weinig van aan getrokken en heerlijk hakkie klakkie uit m'n dakkie gegaan!!! :p Thanx 2 Q and Art of dance and all my partymatties!!!!!! :respect:
MARKOS1988
lekker feestje.. mooi weer.. super locatie en het einde had niet beter gekunnen Live set van noise supressor.. volgend jaar weer:P
Martijn || Music In Control.­nl
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial (L) _O_
Martij­n:boun­ce:
wat een dag! d-passion en promo was te vet en natuurlijk noize suppressor!:respect:
MATROESJKA
Gratis binnen :) dat 's al chill, super weer !! Gezellige mensen, goed geregeld. Alleen jammer van die Kut wespen :( verder super bruut feestje gehad! (f)
Mau
Was weer n mooi feesie, de parkeerplaats op het eind was wel zeer slecht geregeld!! Maar t wel gezellig!! :-)
top feesie goed gezellig gehad veel bekende tegen gekomen early hardcore zeker fucking vet kei hard los gegaan al om al weer een topper van een feest
Mertus
Was een vet feest... Alleen het naar huis gaan was ZWAAR KUT 2 uur in de rij gestaan voordat we aan konden rijden. Misschien een cursus verkeersregelaars regelen?
zeer geslaagd feestje:P
MiesLwd
goed
Miich-ael
Zo wat een gruwelijk feest :D Angerfist draaide weer als van ouds :D
Heel vet feest t weer zat gelukkig ook mee:D hele dag lekker gechilled op t strand bij de thunderdome bus:D
Goed feest, alleen locatie.. damn... kut wespen!! kut busreis terug... en die kut aggresievelingen die alleen maar wilden knokken. verder top (Y)
knallend feest...was zeer zeer goed geslaagd!!!!:woepwoep:
MitchellCBS
overdag viel et me een beetje tegen, s'avonds kon ik er wat beter inkomen maar al met al gruwlijk vermaakt!!!
Moniekje(6)
LEKKER FEESTJE!!! (l):respect: BAVARIA!
Mr.­ Eliminate
Dit was m'n 4e Dominator alweer en zal ze in de toekomst altijd blijven mee maken !!!!! Wat een gruwelijk bruut feest weer :kwijl: Top Locatie (Y) Het :bier: was ook goed (Y) EN DAN HET GELUID :kwijL: Het L'acoustics V-dosc systeem was weer goed afsteld (tja Rentall he :D ) De L'acoustics SB28 ramde er weer lekker op los in de Main :kwijl: Wat een fucking gruwelijke snoeiharde en vooral zuivere bass :kwijl: Krijg nog kippevel van als ik eraan denk _o_ Neophyte Records Allstars _o_ Walking the line :kwijl:
Mr. T.
het feessie was grandioos! E3 strand TOPLOCATIE!!!
Ms. Thijssen
Zeer geslaagd(Y)!
Ben verdomme ook gepikt door een wesp. Voor de rest was het echt wel VET
MyOwnStyle!­ [HC]
het feest was echt GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: knalle was het!!!!
Mystery-Hardcore-Girl
Super feestje. Nog beter dan vorig jaar. Was weer lekker ouwerwets gezellig!!!!!!!!!!!!
N[ii]entje
Top dagje!! (L)
Nachtraafje
Gezellig! Dik geluid. Veel gekke mensen. Sfeer kon beter.
Fucking hell wat was de parkeerplek kut geregeld zeg... 2 uur stil staan... verder was het geslaagd
NEKSCHOT
WAT EEN HEEERLIJK FEESSIE :K OPTIMAAL VERMAAKT :bier:
Nevz
Heel vet feest! Volgend jaar weer! DJ D & Amnesys :respect:
NickLok
Weer, geluid, locatie, sfeertje.. UITMUNTEND!!
nickysshh
Super heerlijk!! :cheer: vier uur pauze gehad,, en zeker genoten!! Darkraver, het klonk weer lekker (nice tempo)!! :D Buzz Fuzz was een top ontbijt!! Tot volgend jaar!
Nielûhhh...
Super feesje!!! Me eige goed vermaakt! (y)
Nien
Super feest
Nienzor
Heerlijk :lief:
Nikki.­ :Harry:
superrrrr! :D
Nilio
Heel dik feest! D vs Amnesys, Nossie vs Daymar en Promo vs D-Passion! heerlijk weer goed geluid wat wil je nog meer?
NLxxDi­abloxx­NL
1 wooord : GEWELDIG!!!!
dit feest was echt super volgend jaar cker weer
Nollemans
Ik heb eigenlijk ook nergens een vechtpartijtje gezien? Vond het voor de rest een meesterlijke party. Kosten mogen wel omlaag.
Noord Gestoort
t was weer een top feesj het me optimaal vermaakt :)
Ome Bertuz :X
Prima vermaakt, alleen qua sfeer en geluid liet het toch best wat steekjes vallen.......
Oogappeltje
Was GEWELDIG!!:D
opie | optjenkere
ik vind het ingewikkeld .. maar volgens mij heb ik me wel vermaakt :$
P-T-W
Weinig trek om erheen te gaan,achteraf blij dat ik gegaan ben!! Zeer leuk feest !!
Party starter
Dominator blijft een machtig feest!!! muziek was te gaaf...love unexist:D sfeer helaas op t laatst ver weg
Was lekker feestje
partydaantje
super weer, super gezellig en leuke mensen mee... muziek goed hard, dus heb me super vermaakt!!!!!!
Partykicker aka Tono
Zwaar dol feest niets op aan te merken :D alleen al die ruzie's.................
Partykicker-EHV
Zeer geslaagd!! Gelukt gehad met 't weer :) Was gewoon weer vetjes :D
partymuisje :woepwoep:
2 uur in de auto zitten voor een "gratis" feest :No: Nee hoor de organisatie moest zo nodig om 4 uur de gastenlijst dicht gooien. Maargoed toch maar een kaartje aan de deur gekocht en was het toch wel het geld waard. (L) Min punten voor de organisatie (N)
Pass-o1o :bier:
een goeie locatie Een goed feeste Wat heb je nog meer nodig !!! Alles Naar de Kl.Te
Passion 4 Core
Heerlijk feest de Industrial was echt geweldig!:D Tymon, Radium, Producer, Hellfish :respect:
PepPerry
Vond het minder dan de vorige edities, maar toch super vermaakt!! :bier:
ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK!!!!!! Ik wil teruggg!!! Dat geluid, die zon....... zeg ken jij de mosselman? :D
PFSquad MC
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water ;). Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Philips
zalig feestje!!! alleen bavaria en pepsi!!! :s
Pietje B
Brak van de zomerfeesten erheen, en vol energie terugkomen! Wat een geweldig feest was dit zeg, Geluid(y) Lokatie(y) Broodje Gyros (Y) DJ's(Y) TOP!
Pindaklaatst
Bijna Mercedes in z'n kont genomen :( Er liepen ook echt veel computer neurts van de High Tech Campus :S
Neophyte Records Allstars & Radium :respect: geweldig feest volgend jaar weer
Pluize­Muizer­t
godver wat een top feest!! :respect:
Pluutooo b)
:kwijl::kwijl::kwijl:
De teleurstelling was groot toen Armageddon Project niet aanwezig was, maar gelukkig was het slechts wat vertraging - hun set was weer om te smullen!! :kwijl: de setjes van TOA, Deathmachine, Bryan Fury, Tymon, The DJ Producer en Hellfish waren ook echt puur genieten. (L) Ik had het geluk om 4x gestoken te worden door zo'n wesp, maar ondanks dat prima vermaakt en weer lekker misdragen. :9 Tot de volgende keer!
PPJ
GEWELDIG :D
Was leuk om iedereen weer 'ns te zien :bier: Heerlijk feessie ouwe :kwijl: !!
Psychosocial
aaaah mensen wat was dit een GEWELDIG Festival egt waar dikke prima het feest zelf D
neet feesje, vette afsluiter ook :P
PwaAAU­UUQaaa­aauiCk­!!!!­
(y)
PERFECTO!!!
Zeer gezellig feest :) Alles was ook top geregeld :) Geluid stond lekker hard overal :) Volgend jaar zeker weer!
race_bunny
het was prachtig !!! lekker weertje, lekkere sfeer ! afsluiting was magnefiek ! enkel organisatie nr einde toe mocht iets beter... na 2u waren we pas van het domein af...
Rachenmach
Amnesys, angerfist, daymar & nosferatu.. praise u! ge-wel-dig feest.. vette locatie, dikke muziek, unieke groep.. Dominator i (L) you
Rauw Kind
Heerlijk geluid en heerlijke setjes gehoord! Deathmachine en Radium :respect: Industrial tentje was gezellig en het eind knalde ook lekker in de main. beetje jammer van die trieste figuren:x
Raver_­Draakj­e:rot:
gruwlijk feest heb me super vermaakt lekker zonnetje erbij geweldig afsluiter tommyknocker :respect: alleen voor die fucking losers die russie zoeken blijf lekker thuis :loser:
Wat een feest in de Italian zaal. Echt te goed gedraaid daar. Vette sjit! :respect:
RebelW­ithout­ACause
KUTGEVECHTEN ( doe er wat aan!! ) maar SUPER gedraaid overal en TOP locatie
RedMiracle
Leuk feestje. Maar toen Charly en Theo WEER eigen platen gingen draaien (en iedereen het nog leuk vond ook nog :S) zijn we maar gaan eten... charly & theo (N) Verder was het in de Early prima vertoeven :)
Reeze
SUPER. Now we have rock the nation. Vette lokatie, lekker dichtbij.
gigantisch vermaakt(Y)
Ricc_
Gruwelijk vet :respect: D-Passion & Promo: Heerlijk!! Volgend jaar zeker weer :yes:
riise
Aardig geluidje
Ritchie040
Dik geluid! Leuke locatie. barpersoneel was goed & het mooie weer!
Ro - D
Super festival, very good atmoshphere. What a fucking amazing saturday :) hope next year again this location.
Rob..!
Geniaal feest!
robin_ede
hoelang duurt et ongeveer voordat de dvd er is?? cker weer een maand of 2? voor de rest een lkkr goed feessie kheb me eigen lkkr vermaakt
Roed/­Wit-Mestreech
Zeker weer lekker feestje gehad lekkere afsluiting ook :D
Super!!!:D
Roland :bier:The flying Dutchm­an:bie­r:
Gewoon super lekker uit me plaat gegaan
rooje
Goed hard geluid :D :respect:
Roseee
Geweldig!! Gaat in de boeken als "een van de betere" feesten!!
roytjhee
super naar me zin gehad:D werd super gedraait, jammer van die ruzie's
Hoe later het werd des te beter er werd gedraaid maar de sfeer verminderde al snel!! Toch een super vet feest gehad met mijn helden(L)
Ruud :bier:
Mega feestje! Echt een topper.. Charley en Theo :respect: wat een setje! Jammer idd van die mensen die voetbal en feesten niet kunnen scheiden!
SammCharChey
optimaal vermaakt!
Sandy..!
Super gaaf feest:D
Sarah013
Wat een top feest! Alles was goed, het weer, de locatie, het geluid... en het was super gezellig!
Schizofrene mopper smurf
Heerlijk weertje, lekker geluid, gezellige mensen:D Werd alleen knettergek van die kolere wespen:(
Scooby want some Speake­rs!!!!­
:respect: radium :respect: vet feestje(H) weg komen van pakeerplaats een drama:S
Scorrupt
Wat een Grof lomp en geweldig feest!!! Unexist, Promo en D-Passion wat een HELDEN!! top geluid, super weer, gezellige mensen en vette locatie, heb dit jaar nog geen beter festival meegemaakt!!
scurdie_­tripkip
WTF geluid was top/mainstage klonk goed(andere zalen ook trouwens) goeie locatie en gezelige mensen om me heen wat wil je meer???? uhu ja geen relschoppers(je gaat feesten niet ruzie maken)
sebkuh
lijpe party lekker vechte met het allen noobs
Semi
netjes (Y)
SHaDoWLanDZ
Heerlijk gestuiterd!! :bounce:
She Loba
Vet feest! :D ook nog geluk gehad met 't weer....(H) volgend jaar weer...:D
Sick Brother 4 life 2
Ongelooflijk goed geluid, aankleding was wat minder,maar daargaat t tenslotte niet om!! :D
SickRick
Was weer geweldig ! Goed geluid, Top locatie, sfeertje wat minder op het eind!
Simone :cheer:
Wat een super vet feest was dat.. GE-WEL-DIG!! (L)(L)
Mooi feestje! Alleen jammer dat het zo slecht geregeld was met alle auto's die weg wilden rijden... Anderhalf uur daar op de parkeerplaats gestaan.
Wat een heerlijk feestje(L)
SpaceEzel :blinky:
Het was me zeker een top feestje ! :bounce: Geluid en Locatie was goed en het Weer zat gelukkig ook lekker mee !
Speake­rfreak­er!!!­
geweldig feesie, goed geluid, goed weer, goeie sfeer helemaal top:bounce:
Speedf­reaker­20
Was echt een super feest!! mooie locatie,goed geluid,goed gedraaid... en de mensen waren ook erg gezellig.!!
Speedy-Wezep
jeuzz wat een lekker feestje weer
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste :D Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties :cheer:
Stephiie aka Pinkiie
Supervet feestje hoor :D En gelukkig niks mee gekregen van die paupervechtende mensen! En het weer zat ook nog eens mee :bounce: SUPER!
StereoType ™
NOIZE SUPPRESSOR THE DOMINATORRRRRRRRRRRR
STFU
wat een super feest! ITALIAN MADNESSSS!!
HKV :respect: verder mooie locatie! ga dr binnekort maaris ff vissen :D
Stief
Was weer gezellig!
stijn_db
industrial was lekker hoor..bij de rest heb ik me ook goed vermaakt ;)
GEKKENHUIS :respect:
Stroika
de bass was al te horen als je vanaf veldhoven het bos in fietste xD
suusje 215
was echt weer helemaal top vandaag alleen jammer van al die vechtpartijen maja doe je niks aan
suzza
Te gek feest !! Super goed vermaakt , Noize Suppressor bij de main .. geweldig !! :D (Y)
T9
heerlijk feesie :-D
TecniQ
wat een ge-wel-dig feest!!!! :respect:
TERROR­GABBER­1985
:bier: was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. :respect: voor die dj's daar :respect: :bier:
Tessaa*
Noize supressor, Mad dog :respect: TOPFEEST!
Tessie!
Radium :respect: (L) Was weer een super feestje!
Teum NL :bier:
:respect:Radium:respect: parkeerplek afkomen beetje drama
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!! :cheer:
Dominator, je verwacht dikke hardcore= dik geluid. Nou uprising en main waren (Y), rest was bagger. Hoop dat die jongen die ze in elkaar geslagen hebben er weer boven op is, wat zag die eruit zeg :(
Voor zolang als ik er was was het geweldig! k zit nu met 40 grade koorts thuis:(
The Decapitator
:respect: bryan fury radium the producer hellfisch super gezellig feestje volgende x weer van de party
The Hellfire
Deze was weer net zo goed als alle vorige dominators!! op naar de volgende!!! ;-)
Was zkr dik feestje;) Noize Suppressor in de mainstage zkr zwaar lkkr gedraaid :respect:
The KLIT Commander
Tering deze overtrof Groningen! :D Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu :respect: Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon! :D
The X-Ception
Wat een geweldig feest:P.. Promo & D-Passion :respect:
Thijs-BK
Superdesuper!! :D, top vermaakt, vooral op de main en in de early en hardcore italia. De afsluiting was echt super @ de main, NS :respect:
Zeker wel een lekker feestje (Y)
Tim
Goed vermaakt!!! Dikke sets van AoF, Outblast & Tommyknocker en Dj D vs Amnesys. DaY-Mar vs Nosferatu ook heerlijk!! :respect:
BAL DA DIG!
(L) dit was leuk
Tommy-Lee
Paul, Panic, Charly en Theo :respect:
Toot#1
Was vet, heb me erg vermaakt!! Jammer van de vele vechtpartijen...
totale verloe­dering­!­
DROKZ&AKIRA de sfeermakers!
totally INSANE­(6)(6)­(6)
Helemaal geweldig heb genoten wat een geweldige sfeer:DHet was die jaren daar voor toch zekers wel beter 1000000x beter see ya next year;)
Troeta[L]
was een mooi feestje.. volgend jaar weer :bounce:
Cker klapfeest, next year:)!
Un Poco Loco
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt :D!
vavaculo
Super:D vet feest, iedereen bedankt :respect:
HEERLYK FEEST ! zeer vermaakt, lekker weer erbij, soms beetje geregent wat zo over was, super feest ! (Y) :bounce:
Vievje87
Het feest zelf was super! :)
Volly
Alles was perfect!! Complimenten aan de organisatie!
vorkje
`mainstage, early en uprising :respect:
VR!DZ
Was wel een leuk verjaardagsfeessie, mooi weer, leuk gedraaid en goed geluid.. en leuk gezelschap ;)
Waltert
Top feesie! lekker geluid!!
Bijna alleen in de industrial geweest, was me een waar toppertje daar! En dan dat weer:D
wegwijs
meesterlijk vermaakt hier, hulde voor neophyte die de sfeer er weer goed in hield. Ook noize suppressor gunde ons weer geen seconde rust, HEERLIJK! (L)\
Dominator geweldig main was lekker knallen:respect:
wendelaa
echt super vet :cheer:
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
echt genieten zo'n dag... alles op z'n gemakkie;)
Wiebski
de main vond k niet bijzonder maar de early(L)
Wat een topfeestje, Charly & Theo :respect: & Noize live! Gezellig groepje!
Yeoj?
Gruwelijk feest! De dag beginnen Armageddon Project _O_. Verder super sfeertje in de early en op het strandje! (L)
ZdeVan:bier:
was echt voor de derde keer een geweldig feest:) geluid in de early was echt fckn dik:D noize supressor ok lekkere afsluiter:)
|Johnny Walker|
was weer een rammer van een party!!!!:D voel elk spiertje in mn benen...
~*Wesley*~
zeker vet feesieee!!!!
~-> Little me <-~
lekker knalluh tijdens werktijd :kwijl: was gezellig mensen! (Y)
~N~
BRUUT!!!! Wat een heerlijke dag:D
We will.. We will.. Rock you! Radium held! :respect: (L)
†[C.­V.­M.­M.­E.­L.­G.­] De Gabber Bakker
had er meer van verwacht.. muziek hoorde je steeds door elkaar als je op bepaald momenten wat stiller werd.. erg irri:rot: verder goed vermaakt(Y)
Dominator was kort ma krachtig:P Angerfist:respect: voor derest niks mee kunnen maken ..mja een PUNTJE pep op de plee pakken gaat ook echt tever dat is zo :loser: :loser:
•Merie•
Lekker hoor:Dgoeie locatie,me prima vermaakt! veel bekenden, Jammer van de rare sfeer:S
Eg een fucking topfeesie...dik vermaakt, kkgoed gedraaid b) alleen die pok pok pokke wespen eeey!!! TERING!! :|
· [ro]bin ·
mensen mensen wat een dag weer (L)
zaaaaaaaaaaalig feest!

Line-up Dominator

1Mainstage
za 11:00 - 12:30:  hardcore
 Liber-T
za 12:30 - 13:30:  hardstyle
za 13:30 - 14:00:  · live hardcore
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹 hardcore
za 15:00 - 16:00:  hardcore
za 16:00 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:00:  hardcore, hard techno
  hardcore
za 19:00 - 20:15:  hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 20:15 - 21:00:  · live hardcore
za 21:00 - 22:30:  techno, hardcore
  techno, hardcore
za 22:30 - 23:00:  · live 🇮🇹 hardcore
 Bike
  · MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Early Hardcore
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  techno, hardstyle, hardcore
  · MC
za 14:00 - 15:00:  🇮🇹
za 15:00 - 15:30:  · live 🇺🇸 techno
za 15:30 - 16:30:  hardcore, house, hardstyle
za 16:30 - 17:30: 
za 17:30 - 18:30:  hardcore
  hardcore
za 18:30 - 20:00:  hardcore, hardstyle
  techno, hardcore, 90s/00s
za 20:00 - 21:30:  hardcore, hardstyle
za 21:30 - 23:00:  hardcore, hardstyle
  · MC hardcore
3Hardcore Italia
za 11:00 - 12:30:  🇮🇹 hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
za 14:00 - 15:30:  🇮🇹 🇳🇱 hardcore
za 15:30 - 17:00:  🇮🇹 hardcore
 Tetta, Nico
za 17:00 - 18:00:  🇮🇹 hardcore
 Bike
za 18:00 - 18:30:  · live 🇮🇹
za 18:30 - 19:30:  🇮🇹 hardcore
za 19:30 - 20:30:  🇮🇹 hardcore
za 20:30 - 21:45:  🇮🇹 hardcore
  🇮🇹 hardcore
za 21:45 - 23:00:  🇮🇹 hardcore
  · MC hardcore, hardstyle
4Hong Kong Violence Stage
za 11:00 - 12:30:  techno, hardcore, trance, drum & bass
  hardcore
za 12:30 - 13:30:  hardcore
za 13:30 - 14:30:  hardcore
 T.T.S. Squad
  techno, hardcore, house
za 14:30 - 15:30:  🇮🇹 hardstyle
za 15:30 - 16:30:  hardcore
za 16:30 - 17:15:  hardcore
 The Massacre, Mr. Courage
za 17:15 - 17:45:  · live 🇬🇧 hardcore
za 17:45 - 18:15:  · live hardcore
 Prince ov Darkness, Black Death
za 18:15 - 18:45:  · live hardcore, drum & bass
za 18:45 - 20:15:  🇺🇸 hardcore
  🇺🇸 hardcore
za 20:15 - 20:45:  · live 🇦🇺 hardcore, drum & bass
za 20:45 - 23:00:  hardcore, drum & bass
  hardcore
  · MC hardcore
5Industrial
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 14:00:  🇮🇹 hardcore
 Life:::Runs:::Red
za 14:00 - 15:30:  drum & bass, hardcore
 Hidden, Eye-D
za 15:30 - 17:00:  🇫🇷 techno, hardcore
za 17:00 - 18:00:  🇬🇧 hardcore, hard techno
za 18:00 - 19:00:  🇫🇷 hardcore
za 19:00 - 20:00:  🇦🇺 hardcore
za 20:00 - 21:30:  🇬🇧 hardcore, drum & bass
za 21:30 - 23:00:  🇬🇧 hardcore
  · MC hardcore
6Uprising Dominators
za 11:00 - 12:30:  hardcore
za 12:30 - 13:30:  🇱🇺 hardcore
za 13:30 - 14:30:  house, techno, hardstyle, trance
za 14:30 - 15:30:  hardcore
za 15:30 - 17:00:  hardcore
 Terminal, Vavaculo
za 17:00 - 18:00:  hardcore
za 18:00 - 19:30:  hardcore
za 19:30 - 20:30:  drum & bass, hardcore
za 20:30 - 21:30:  hardcore
za 21:30 - 23:00:  hardcore
  · MC

Nieuws

Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Dominator
15 juni 2009
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Dominator
4 mei 2009
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator
24 april 2009
Q-dance and Art of Dance have declared the new definition of hardcore. 125
Dominator
31 maart 2009
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel. The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het grote'hoe was Dominator' toepa 2009 f:hard204
(gesloten) 25 juli 2009: Dominator 2009 f:hard907
TK: 1 dominator kaartje tickets16
TK: 1x kaartje Dominator tickets2
GZ: (gesloten) 2 x Dominator Tickets tickets25
TK: (gesloten) Kaartje Dominator tickets3
TK: (gesloten) 1 Dominator ticket tickets23
TK: (gesloten) Dominator tickets aangeboden 2x tickets4

5519 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op woensdag 26 augustus 2009 om 13:30:
Festival Dominator blijft op E3-strand

EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.

Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.

Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.

Bron: http://www.ed.nl/regio/kempen/5427376/Festival-Dominator-blijft-op-E3strand.ece


:Cheer:


Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Fucking vet! :D

Voorlopig is Dominator voor mij het festival van het jaar. :yes:
Ze waren allemaal gruwelijk, maar Dominator steekt er net iets bovenuit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja in de krant staat het, opvolgende jaren blijft Dominator @ het E3 strand te Eersel!!!

Heb me eigen echt vermaakt, betere verjaardag kon ik me niet wensen!!:cheer:


Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Fucking vet!
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij !


Dit geld ook voor mij!! Op naar volgend jaar dan maar he;)
Werkzaam bij De Splinter
Artiest Eliminate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rence op woensdag 26 augustus 2009 om 20:02:
Dan is Dominator vanaf nu 100% vaste prik voor mij :D!


Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!
Waarschuw beheerder
Echt Súperrrvet dat Dominator op e3 blijft ! :D Zijn er volgend jaar dus 100 % zeker weer bij ! :woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Dat is het altijd al voor mij geweest !!!!! O:)

Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ :P !!!!!


Vet :D welke was voor jou het beste?
Ik heb alleen '08 en '09 meegemaakt, maar '09 heeft het vorige jaar hard overtroffen :Y
Waarschuw beheerder
jammer vond het wel wat hebben elke jaar een andere locatie
alleen is e3 strand nauurlijk wel het meest praktisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Eliminate op zaterdag 29 augustus 2009 om 21:44:
Heb ze alle 4 meegemaakt, maar idd wel vet dat het voortaan in Eersel is... LEKKER DICHTBIJ


ik heb ze ook alle 4 meegemaakt, maar om nou ieder jaar 230km te reizen hiervoor...
we zullen zien...

Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2009 om 16:25:
welke was voor jou het beste?


2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets ;)
Waarschuw beheerder
WAt een set zeg t-junction @ dominator
Waarschuw beheerder
komt er nog een DVD uit van dominator
Waarschuw beheerder
iemand die foto's van de fotograaf van flugel ergens gevonden??
Waarschuw beheerder
dat geloof ik wel van neophyte all, dat walk the line een hit is, niet over paar maanden maar nu 2 weke geleden gewoon the best!!! :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RESPECT
Waarschuw beheerder
Dit was echt het outdoor feest van 2009!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar blijft mijn drugsboete:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]ikkel op woensdag 30 september 2009 om 13:52:
Waar blijft mijn drugsboete:P


:lol:
Waarschuw beheerder
Waar blijft de DVD !? :bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van BASS*ADDICTED op maandag 19 oktober 2009 om 11:02:
Die komt denk ik niet meer :nee:


jawel die komt nog wel anders is dat filmpje op www.dominatorfestival.nl niet zo in elkaar gezet

met een camera die van bovenfilmt enz.. dat gebruik je niet alleen voor een eindfilmpje
 
Waarschuw beheerder
waar blijft die dvd:\
Waarschuw beheerder
jahh indd,, we hebben nu al wel lang genoeg gewacht op die dvd???....Zou de eerste keer zijn dat ik er ook eens op zou staan:P
 
Waarschuw beheerder
ZE MOOGUH WEL IS OP SCHIETUH MET DIE DVD WE ZIJN AL WEER 6 MAANDUH VEDER :gaap:
 
Waarschuw beheerder
WAAR BLYFT DIE DVD??????????????????
we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht erop..
Waarschuw beheerder
Geloof me nou; die komt niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
24-07-2010; Dominator 2010 :cheer:
Waarschuw beheerder
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eddy terror op vrijdag 23 april 2010 om 10:07:
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest


2005 mijn beste buiten festival ooit:kwijl: Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage:o :respect:
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht:d 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik:D (L) Dominator(L)