noize supressor als afsluiter was zo supervet ja vind het echt goed dat er op de main niet af werd gesloten met dark of halve terror dat is iets voor de hongkong violence. maar dat hoort niet op de mainstage. volgend jaar weer zeker. TOP FEEST!!!!!!!!!!!!!
Tja.... Geluk met het weer!! Gezellig mensen om me heen maar wat een sfeer Die gevechten En geluid bij de main mocht wel harder Maar super gehad met m'n kanjers!!!
Wat een feest, GE-WEL-DIG Volgend jaar wederom erbij, de helden van dit feest vond ik toch wel, Noize Supressor, Endymion, Nosferatu en niet te vergeten Neophyte Records All Stars
sooow charly lownoise en metal theo, make my day heerlijk dag gehad GE-WEL-DIG! heerlijke mensen en veel gelachen! alleen de wespen.. hoe lang leven die eigenlijk?
mijn 2e keer Dominator,maar zeker niet de laatste keer Super feest,super gedraaid ( paul,enzyme,PromoVS D passion en de afsluiter niet te vergeten natuurlijk) Helaas veel te snel afgelopen.De volgende keer moet het minstens twee uur langer duren En de mensen van de ruzie;s ..................KUT MENSEN ,BLIJF DE VOLGENDE KEER GEWOON THUIS
Dominator Geweldig feest, heerlijk genoten! Veel bekenden, goed weer gehad en super gedraaid! Lekker heel de dag staan hakken! En locatie, top! Aanhouden @ e3
Dominator is & blijft een geweldig feest!! Nieuwe lokatie is egt super Geluid was best lekker Alleen jammer dat ik er nie egt in kon komen qua los gaan
Zeer goed vermaakt mooi opgezet allemaal alleen een beetje jammer dat het uitrijden aan het einde zo lang duurde heb 2uur vast gestaan op het parkeerterrein
riettiettiet net huis after bij de pomp en op parkeerplek kk om weg te komen,mjaik heb vele ontmoet daar uit verveling gruwelijk,heerijk feessie supuhrrrrrr,vet vermaakt lekkahhh,kippkk lekkahhh
Was wel een lekker feestje goed vermaakt maar ZEKER niet geweldig enne ohjaahh voor alle Randdebielen die gisteren de hele dag aan het vechten waren? als je Voetbal en Feesten niet gescheiden kan houden blijf dan lekker Thuis ofzo
was weer ubber bruut supper geluid goed hard mooie lokatie alleen ik mij dood ergeren aan de mensen die altijd ruzie moeten maken pfff voor de rest was het op en top
Na Unexist echt super feest! Daarvoor viel het me iets tegen, daarna echt los! Op sommige momenten hing er een raar sfeertje maar daar hebben we ons niks van aangetrokken! 2 minpunten waarvan 1 super MIN punt, fucking 2,5uur moeten wachten eer dat we weg konden rijden van de parkeerplaats en dat de bonnen (eten en drinken) echt belachelijk duur waren, waar gaat dit heen??????
het was weer top mooie lokatie.. met natuurlijk super weertje jammer van de irritante wespen en ander ongedierte.. parkeren was echt waardeloos geregeld! half 3 pas weg
Jah wat kan je zeggen Dominator was egt geweldig dik qua muziek....Maar idd die mensen die gewooon zomaar mensen slaan voah niks moeten egt is wat minder drugs gebruike zonde van je gezonde verstand
Me 1e Dominator,maar toch zeker niet me laatste..wat heb ik me vermaakt dikke line-up voor alle area's ondanks dat ik ze niet allemaal ken maar toch zeker de Mainstage en Hardcore Italia waren moddertje vet....Uprising Dominators draaiden ook wel ok en een geweldige afsluiting met Noize Suppressor
damm wat een feest mooie locatie mag wel vaker daar heb me enorm vermaakt zeker bij de wishmaster unexist meccano twins dj d en amnesys en voorall DROKZ damm dat laatste half uur whoow lijp wel minder dat de terror zaal eerder dicht ging terwijl op het briefje staat 23.00 gaan ze dan om 22.30 dicht slaat nergens op
Heerlijk weer, veel bekenden, veel bier en dus er gezellig! Bryan Fury, Radium, Charly Lownoise & Mental Theo en The Producer draaiden fijne plaatjes!! Proost
Mn eerst dominator en t was echt geweldig!! Traxtorm Gangstaz Allied en Neophyte Records Allstars Early was ook zeker goed te doen.. Dana en Charly lownoise en Mental Theo wel jammer van de vechtpartij'en Nja tot volgend jaar !!
Eerste keer Dominator maar zeker niet de laatste, bijna alles was perfect Alleen die kutwespen en verplicht 2 uur afteren bij de auto omdat het compleet vast stond was minder maar al met al een geniaal feest Grootste helden waren The Outside Agency, Tymon, D-Passion vs. Promo en Noize Suppressor
Koppijn van het bouwvak indrinken, 2 keer gestoken door een wesp, veel te dronken, om 11 uur in de stromende regen gestaan, 170(!) Euro naar de godverdomme maar oh oh wat heb ik me weer heerlijk vermaakt! Of ik vlgnd jaar weer ga is nog maar de vraag..
sowieso beter dan vorig jaar overal het geluid superrr!!!!!!top lokatie echt eindelijk hebben ze weer wat bewezen bij Q-dance en art of dance Ga zo door in de toekomst!!!!!!dit willen we allemaal wel vaker zien!!!
lekker feestje zoals gewoonlijk! heerlijke setjes van CL&MT en panic vs stanton! verder was catscan pas na 15min op dreef en promo vs D-Passion geweldig! volgend jaar zeker weer
Jammer dat ik eruit was gegooid en me pille kwijt was maar me toch wel vermaakt vooral op de early en italian
Heb me prima vermaakt met lieve leuke mensen, maar waar is het comunity gevoel van de hardcore? Echt asociale en achterbakse mensen liepen er rond zeg. (n) En om nou met zijn alle 1 jongen in elkaar te butsen is een beetje zielig niet? Het geluid was verder top! Alleen heb ik erg veel dezelfde nummers gehoord en soms leek het net alsof ze een cd'tje uit onze auto op hadden staan. Verder was het wel goed!
Relaxt feestjuh , alleen security op sommige punten "over the top"
hoe GEWELDIG was dit weer ni!!? Dat geluid op de main was gewoon overheerlijk, 3de keer dominator en elk jaar overtreft het zich zelf!! hopelijk volgend jaar terug op deze locatie, echt gezellig hier!! voor mij kan een feest echt ni beter zijn!! helden van de dag: The Wishmaster, Catscan viel ook goed te doen, Amnesys en dj D, Day-Mar en nosferatu die knalde er ook lekker op los,D- passion en promo echt helemaal mijn ding, en de gekste afsluiter ooit met een rete harde noize suppressor!! love hardcore!!
Wat een gek feest zeg :bouce: Van alle gemakken voorzien Neophyte All Stars, Stunned Guys, Panic vs Stanton, de Industrial Minder heen en terug 40 min pendelbusterreur naar Eindoven, het geluid dat kon veel harder!!! En zwaar groffe vechtpartij zeg. Gezelschap en bekenden Top!
Geweldig. Goede dj's, Goede setjes, geluid was goed. Soms geen bass in de main maar dat kwam door de wind denk ik zomaar. Puik feesje, goed geregeld alleen de terugweg! 2 uur vast gestaan op de parkeerplaats is echt not done!
Wat een feestje wat een muziek en tjongejonge wat een weertje was Super! Locatie ook niks meer aan doen en volgend jaar gewoon weer knalle!! Charly & theo
Qua organisatie heerlijk, alleen aankleding main echt (N) Jammer van die kutsfeer, mensen kunnen het blijkbaar alleen nog naar hun zin hebben als ze of TEVEEL drugs hebben gebruikt of TEVEEL hebben gezopen en andere mensen alleen nog maar lastig kunnen vallen. STAKKERS Endymion Day-mar/Nosferatu Negative A onverwacht
In een woord: Ultra giga super knetter knallend geweldig!!! Wat een prachtige locatie... Heerlijk weer... Die wespen... ach ja...die willen toch ook wel een beetje lol hebben. Ik denk dat die het nog veel minder prettig vonden dan wij!!! Vechtpartijen??? Geen een gezien. Kun je een feest ook niet op afrekenen, het zijn de mensen die het doen. Dit feest staat bij mij zeker in de TOP 10. Volgend jaar zeker weer.....
Heerlijk feesiej! cee ya Next Year!
Het was echt super! Perfect geregeld, Bavaria bier, Marlboro sigaretten, lekker eten, goed geluid! De sfeer was ook goed, heb zelf weinig van de vechtpartijen meegekregen.. Die gasten moeten ze gewoon een verbod geven!
Klasse feest,er werd lekker stevig door geknald alleen weinig nieuwe platen gehoord..... Was zo voorbij had nog wel een paar uurtjes langer mogen duren!!!!!!! Vette eind show...
Zo nu en dan was er een "raar" sfeertje. Jammer want drukte de pret toch wel enigzins. De enkele keren dat ik bij de early stond werd er wel relaxt gedraaid.
SUPER FEESJE! super vermaakt! heerlijk weer mooie dames noise supressor! promo& d-passion tommyknocker, stunned guys, mad dog catscan en AKIRA &DROKZ losss!!
volgend jaar zeker weer. was super vet daarna nog lekker wezen afteren bij kermis tilburg
Op en top geweldig op het feest zeker geen aanmerkingen alleen de PPlaats was kut reden pas half 2 de parkeerplaats af
prima vermaakt. laatste 2 uur eindelijk los gegaan.
Was door andere verplichtingen pas om 20.00u binnen om nog effe de van de sfeer te proeven en die was weer toppie M'n maatjes die al eerder er waren had ik snel gevonden en veel andere bekende gezien. Bij Neophyte en Noize Suppressor de beentjes flink los gegoeit Was een kort maar krachtig feest en zeker de moeite waard
Jammer van de main zag er goed uit maar tog hardcore italie super dikke tent alleen mocht wel wat groter Traxtorm En Mad dog Vs Stunned guys en de 2 act's van noize waren super
vet feesie... alleen jammer van de kleine kinderen die niet kwamen om te feesten.. anders was ik wel naar een box wedstrijd gegaan..
Wauw..... de hele dag met kippenvel rondgelopen! Wat een geluid, wat een heerlijke platen en wat fucking gezellig! Heb geen knokken gezien, gelukkig. Het was echt hardcore heaven!
DOMINATOR Locatie was echt relax Organisatie was goed Art of Fighters DaY-már vs. Nosferatu Noize Suppressor The Vizitor Voor de rest veel in de early geweest, daar was alles heeeeeeeerlijk
Jaja lekker hoor Kon er niet helemaal inkomen maar tijdens Promo en D-passion helemaal los gegaan .. GEWELDIGE lokatie En wat een geluidje bij de main zeg Super super feest
Tymon man vd dag verder TOA, AP, D-spirit & Negative A op de main day-mar vs nosferatu super vet! en wat klinken die d-passion platen heerlijk met zo'n geluid!! kortom, super vet feest
Wat een geweldig feest! Charly Lownoise en Mental Theo
wie weet op welke site de foto's staan die door 2 jongens bij de kluisjes werden gemaakt? het is volgens mij niet de site van lockerbox want daarop kan ik ze niet vinden; t waren 2 jongens met ik geloof iets van bjorn borg op hun shirtje kan dat? T was echt een super feestje
M'n 4e dominator. Jammer genoeg ws de early een dikke tegenvaller achterlijke rookmachine hele tijd aan De main ws echt rammen vond het podium netjes gemaakt, day-mar & nosferatu kut wespen hele dag om je heen(N) mooie locatie, geen enkele vechtpartij gezien. Het was de 260 km rijden wel waard Volgend jr #5
Echt een super mooi feest! geen woorden voor, zooo mooi!!!! met name Daymar&nosferatu&noize suppressor, echt de helden van de avond.. Paul gemist.. & me broek kan ik weg gooien
Geweldig feest..!! alles super locatie.. mooi weer erbij en dat geluid werd overal super gedraaid..!! Hardcore Italia The Vizitor , Promo & D-passion,Unexist ,en afsluiter was echt gewoon geweldig.. Volgend jaar zeker weer heen
keihard feest hardcore italia was naar mijn mening de vetste area van het hele feest heerlijk lopen klappen op de setjes van the wishmaster, unexist en dj producer natuurlijk verder aantal opstootjes gezien, zonde als dat op zo'n feest gebeurd...stelletje rukkers bij mekaar
Monsterlijk vet feestje!! Alleen 2 uur op de koffie gezeten bij de politie. Maar was gezellig met de mensen daar. Heb geen rug meer over van het stampuuuuhhhh.
Prima feest! alleen wat een Dom Kut Volk liep er rond helaas zal je dat bij een Hardcore feest altijd blijven houden.. 2x Noize Suppressor & Mad Dog vs. Stunned Guys echt te Bruut!
hij was weer heerlijk toffe locaties en paar hele dikke sets gehoord goed binnenkomen met AP en TOA en op het eind heerlijke herrie van de koning van de dag: the dj producer wat een dikke set was dat en dave en kelly nog bedankt voor het kaartje
Geweldig feest gewoon goed georganiseerd mooi terrein alleen jammer van die vechtpartijen
Wooooohhhhw dit was echt ziekelijk!! ongelovelijk vet, volgend jaar sowieso weer!! Super sets gehoord van Endymion, Outside Agency, Negative A (ipv Manu le Malin), DJ D & Amnesys, DayMar & Nosferatu, Promo & D-Passion en Noize Suppressor, en natuurlijk een geweldig einde!! tis gewoon te geniaal voor woorden!
2de keer, en de 3de komt er zeker aan! Top locatie weer, en de industrial
Heel dik feest, Muzikaal Hoogstandje, The Dj Producer en overal snoeihard geluid ! jammer van die vechtpartijen. maar daardoor laten we het natuurlijk niet verpesten!
wat een TYFUS parkeerplek! maar wel een OPPER gezellig feest! Promo & D-Passion HELDEN Neophyte Record All Stars voor het eerst een beetje fatsoenlijk gedraaid was gezellig manne!
Een topfeest!! Geen rij bij binnenkomst Alleen weer jammer van de mensen die denken dat ze zonodig moeten vechten,! K zou zeggen feestverbod net als je stadion verbod kunt krijgen
ja wat zal ik er van zegen was ni echt tof met al die ruzie vont ik echt jammer zijn gewoon half 10 gegaan echt jammer gezelig heid was er gewoon ni
Hirrrrluk weer,übervermaakt ,heel veel bekenden tegengekomen Vechtpartijen mja focking s Korte rijen zelfs bij de wc's alleen om van die parkeerplaats te komen was een ramp or En dan van die verkeersregelaars van lik me vestje als ik had gereden lag die omver! Maar da hoefde niet blij blij blij en mja vind jouw ook
Vorig jaar beter, maar zekr goed feest! De italianen beukte weer snoei hard!!
Vond het niet super..Was het nét niet.. Maar heb me wel goed vermaakt met me chicks Lekker zonnetje .. Mental Theo & Charly Lownoise topper van de dag.. helemaal los !
Echt weer een meesterlijke editie van Dominator, goede sfeer, tot het eind, toen het weer verpest moest worden en dan is de spanning weer te snijden. Kom op, kom gewoon om een feesie te bouwn!
Goede feestje... niet zo goed als vorig jaar..... Endymion... angerfist.... Noize suppressor 2x,,,, Neophyte,,,, traxtorm gangstas allied....helemaal goed...... zeker ook de after! super bedankt!
Was leuk, niet speciaal. Vorige editie was beter. Jammer van de vele vechtpartijen. Niet bevorderlijk voor de sfeer. Verder Promo & D-Passion weer geniaal!!
Stukke beter dan vorig jaar !. Vorig jaar helemaal niks was klote terrein dit jaar stuk beter. Al hadt ik wel wat meer aan het water verwacht of een mainstage in het water . Maar hoe dan ook heb me prima vermaakt. Volgend Jaar weer E3 !!!
Leuk feest, hele dag zowat bij de industrial gestaan, Nosferatu en Daymar nog ff gehoord/gezien. Verder naar mijn doen een goeie sfeer, lekker weer etc, alleen die klote wespen, wat een irritante klote dingen. Omgeving was ook perfect gedaan, beter als vorig jaar. De entree poortjes waren ook eindelijk normaal dat je gewoon kon doorlopen.
Industrial zaal rouleerde!!! Daymar, Nossie, Tymon & Producer mannen en vrouw van de avond!!! Zwaar goed vermaakt met de hoevelakense terreur bende...
Heel goed vermaakt op mn verjaardags kado bedankt Peggie Arjen en mn lieverd overal goed geluid, mooie lokatie en de HKV tent
Neophyte Records Allstars & Radium geweldig feest volgend jaar weer
De teleurstelling was groot toen Armageddon Project niet aanwezig was, maar gelukkig was het slechts wat vertraging - hun set was weer om te smullen!! de setjes van TOA, Deathmachine, Bryan Fury, Tymon, The DJ Producer en Hellfish waren ook echt puur genieten. Ik had het geluk om 4x gestoken te worden door zo'n wesp, maar ondanks dat prima vermaakt en weer lekker misdragen. Tot de volgende keer!
Super feest, petje af voor de organisatie, wederom gruwelijk geregeld!!!! Locatie was super en de early was dik!!!! Wat n geluid!!! Water was ook lekker eeeej jongens!!! Vechtpartijen niets van gezien gelukkig!!! Liep alleen een vent steeds 5 euro te roepen???? Zeeland was gezellie!!!
Was er pas eind van de middag, heb me super vermaakt terror & industrail ( m.n. Radium). Bijzonder momentje met Rick waardoor het niet meer stuk kon! Jim
Echt een vet feesie !!! lekker lopen knalle. vooral de industrial tent echt knalle !!!
leuke locatie om meer feesten te organiseren. Het weer was beter dan verwacht, de sfeer was ver te zoeken. Met de bekenden goed vermaakt. The Hongkong tent was super vooral met Charlie vs Beatkiller
Top feest bijna alleen maar @ de main geweest alleen jammer dat die planken scheef lage, brak bijna mijn nek!En super last van mn rug..waardoor ik helaas niet helemaal uit mn dak kon gaan top locatie... zeker weten!!! ik zeg volgend jaar weer @ e3
Eerste hardcore feestje voor mij, maar zeker niet de laatste Hardstyle blijft favoriet maar hardcore is zeker ook te pruimen. Gezellig met m`n Brabantse matties
Wat een geweld 2,5 uur rijden maar dan heb je ook wat, prima locatie. Stunned Guys & Mad Dog Charly & Theo Tommyknocker & Outblast Angerfist DJ Paul (alleen vreemde opbouw set) Korsakoff Art of Fighters Day-mar & Nosfuratu Neophyte Allstars great succes. En het weer zat ook nog mee
wat een feest weer mijn 4e dominator alweer en opnieuw het feest van het jaar NOIZE SUPPRESSOR weer mijn helden van de dag flyeren om 11 uur was ook gezellig
was prima feesie flink vermaakt vele bekende super geluid in die TERRORzaal alleen wat kut vond was die vechtpartij daar door vond de sfeer erg laag. voor die dj's daar
Topfeestje gehad in de Industrial .. Rest eigenlijk niet of nauwelijks gezien ... Tymon , DJ Producer en natuurlijk Armageddon Project .. En wat een weertje .. Beetje jammer alleen van die knuppels die zo nodig het hele strand moesten gebruiken voor een vechtpartij
Super dag gehad, leuke mensen ontmoet, next year weer!!
Tering deze overtrof Groningen! Superdik geluid overal, geweldige locatie (volgend jaar weer hoop ik) Te veel heldensets ook, D-spririt heeel vet en Armageddon Project geweldig begin toen TOA & Heerlijk dat Negative A inviel voor manu Tymon ook dik! Daarna vetste set van de dag Nosferatu vs. Daymar en als toetje Promo vs. D-passion en Noize Suppressor!! HC Italia en de Talent waren ook geweldig, te bruut feest gewoon!
Weekendje Brabant prima toeven, Bruut feest, goede lokatie, tijd ging weer veels te snel voorbij.
Erg leuk gehad, t weer>onzettende meevaller Setjes van de dag TYMON & Promo vs D-pasion Aleen jammer van alle knokpartjien en vooral waar die helden(lees lafbekken) met zn 10en op 1 man duiken
was echt suppaaah lekkaaah uber geil feestjeh!!!thanks mattie voor het kaartje and mn andere vriendjes en vriendinnetjes voor da extreme gezellige vastloperrrrr!!!
lekker feestje, vooral de main en upcoming talents was lekker klappere!
was een bruut feest maar jammer van die knokpartijen. armageddon project,radium, the dj producer en promo vs d-passion draaiden echt gruwelijk lekker
slechte aankleding ("amateuristisch", net als vorig jaar), kut parkeerregeling en wat teveel ruzie gezien... MAAR: heerlijk HARD geluid, vette sets en met name de laatste 3 uur (dj producer, promo met d-passion en noize supressor) hebben mijn feest gemaakt !
Super! Mensen praten van opgefokte sfeer, ik vond de sfeer geweldig. Mooie plek om een feest te houden. In het vervolg de tenten misschien iets groter maken? Dominator feestje van het jaar!
lekker knalluh tijdens werktijd was gezellig mensen!
Super vermaakt!! Geluk gehad met het weer Enne.. Toch jammer dat er altijd weer van die kneuzen zijn die ruzie moeten zoeken en de boel moeten verzieken.. Blijf dan thuis, fucking losers!
Locatie vond ik niet zo, parkeren was kut geregeld, want we hebben echt lang staan te wachten na afloop.. Al met al prima vermaakt Was echt een topdag supergezellig gehad, en de industrial was echt knallender dan knallend.. Trommelvliezen bounce'den als de brandweer Heeeerlijk!!!
Op zaterdag 25 juli wordt Dominator georganiseerd door Q-dance en Art of Dance op het E3 Strand van Eersel. De twee organisatoren maken de timetable bekend en hebben nieuws over drie unieke radioshows rond het grootste hardcore festival ter wereld. 162
Nadat eerder verschillende artiesten een remix maakten van Human Resource’s “Dominator”, Outblast en Predator scoorden met “The Hunt” en Angerfist’s “Radical” een grote hit werd, is D de artiest die het anthem voor de vierde editie van Dominator mag verzorgen. Hij heeft zijn handtekening gezet onder “D Power”: een track die geheel in Buffoni’s eigen stijl is en doorgaat waar zijn vorige producties ophielden. Met een hypnotiserende melodie, aanstekergevoelige break en loeiharde kickdrum heeft D een nieuw meesterwerk afgeleverd. 151
Het is bijna zover. De vierde editie van Dominator - The Hardcore Festival komt steeds dichterbij, het E3 Strand van Eersel wordt een hardcoreparadijs. Organisatoren Q-dance en Art of Dance kunnen eindelijk de website voor het evenement openbaren, en de line-up voor Dominator prijsgeven. 106
Dominator verhuist naar E3 Strand in Eersel.
The date is set. Zaterdag 25 juli vindt de vierde editie plaats van het grootste hardcore-festival ter wereld. Dominator bindt zich niet aan één vaste locatie, en ook dit jaar heeft het enige pure hardcore outdoor event een nieuw decor. Na Enschede, Groningen en Leidschendam strijkt Dominator dit jaar neer op bij het E3 Strand van Eersel! 216
EERSEL - Het E3-strand in Eersel blijft ook de komende jaren decor van het festival Dominator. Dat heeft eigenaar Paul Wouters van het E3-strand woensdagochtend bekendgemaakt.
Wouters heeft verder goede hoop dat volgend jaar ook weer het reggaefestival Reggae Sundance op zijn terrein plaatsvindt. Dit jaar werd dat festival nog afgelast vanwege geldgebrek van organisator Panic Productions.
Wouters heeft jaarlijks vier ontheffingen van de gemeente Eersel voor het houden van een groot evenement. Een van die ontheffingen heeft hij dit jaar gebruikt voor Dominator. De drie overgebleven ontheffingen gaat hij dit jaar waarschijnlijk niet meer gebruiken. Hij had aanvankelijk nog plannen om grote zomeravondconcerten te houden op het terrein langs de snelweg A67, maar dat plan is afgeketst.
2005 vond ik de bom, omdat et voor het eerst was misschien? thunderdome stage was toen echt te vet. 2007 vond
ik iets minder, weet niet waar het door kwam. 2008 was 25 graden echt heerlijk. dit jaar vond ik ook super,
misschien wel de vetste! dus ja, elke editie had wel iets
2005 blijft de vetste van alle 4.maar wel een echte hardcore feest
2005 mijn beste buiten festival ooit Damn wat was dat geluid ziekelijk op de thunderdome en moh stage
Dat geluid werd in Leidschendam nog eens ten hore gebracht 2 super edities waren dat en die van dit jaar was ook echt masterlijk vond ik Dominator