Geniaal feest weer!! Super afsluiter van het festival seizoen, Wat een geluid in alle area's egt , ZATOX weer geweldig 2 uur lang alleen maar vette nr's gehoord! Verder B-front, Tuneboy, Crypsis heerlijk gewoon! Tot volgend jaar!
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig!
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! Zatox ! Kvitta's underground session Hardheadz (alleen Pavo ) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
QBASE WAS Uber Vetjes Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt Mijn Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant Headhunters Vs Wildstyles Was
hele avond eigenlijk lopen dwalen voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant damn dj producer !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter maargoed op naar volgend jaar
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
Wat een weekend was dit Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE telkens weer HET feest van het jaar!!.. Hangar was Qnallen.. Zatox weer BAAS daarzo.. Op naar me 7e Q-BASE next year
Lieve vriendjes hij was weer rete GezelliG! En wat heb ik een heerlijke tering herrie gehoord bij de Deathchant & TK07 Frank Kvitta en Noisia waren uiteraard ook té dik gewoon
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt voor hem,hij BeuQte er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
Gruwelijk feest De locatie blijf toch wel genieten elk jaar Digital Punk, Crypsis, B-front Zatox was weer de grote eindbaas Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Heb me weer vermaakt en daar gaat het om! Digital Punk & Zatox Eindelijk Josh & Wesz weer op een Q feest!
Wat een Tering vet feest was dit zeg Optimaal genoten echt een knallertje.!! Deepack had een vette set Neophyte Records Wat een helden..!! en wat een Belachelijk Lekker geluid.!! locatie was Gruwelijk op naar volgend jaar
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
Vanaf een uurtje of 11 begon het pas echt eigenlijk Daarvoor vooral gezellig gezeten en weer veel mensen leren kennen, uiteindelijk nog een topfeest gehad.
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij
1 van men beste feesten ooit en dat zegt toch wel wat . Super hard los gegaan die ganzen Nacht op de harde beats van de rauwe hardstyle en raggende Deathchant!
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan . Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
erg jammer van de kassa die dicht zat maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren rotprinter
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord Distorted Revelation erg dikke set petje af..
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Wat een feest Sinds tijden niet zo los gegaan op een feest en wat een geluid! The Hangar klapte er flink op los, en Crypsis.. wat een BAAS! Tot volgend jaar..
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt die soldaten in het bos vond ik wel space verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel kortom feesie van het jaar
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld Crypsis was aan het snoeien!
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus en op het feest!
Raw Hardstyle
Wat een dik feest zeg. Echt weer een topweekend gehad met mijn maatjes. Hulde voor Ran-D & Alpha Twins, Crypsis, en de Psyko Punkz . Volgend jaar mag er wel wat meer Jungle gedraaid worden.. dat dan weer wel8).
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
Wát een feest! Ge-wel-dig Zany & B-Front absolute toppers de andere sets ook vet overigens geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! thanks iedereen!
!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X gekkenhouse!
Super feest gehad! 't was alleen een beetje een doolhof en Jammer van de kuilen en gaten ben 2 x door mn enkel gegaan Maar verder Super naar mn zin gehad
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar! sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub (dus nie pas HC vanaf 24.00) De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X Locatie was fantastisch!!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
Super naar ons zin gehad . Wat een goede sets weer gehoord . Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!!
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! ) en kippenvel @ Underworld.. tot volgend jaar!
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Basegevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om: Volgend jaar zeker weer!!
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Godverdomme heerlijk! het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille) Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal Thanx Q-Dance
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog !
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest Digital punk Zatox Hangar Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year
Prachtig mooi machtig
Fantastisch feestje hoor! Vette lokatie! Tot volgend jaar
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals Raw bunker was geniaal, wat een geluid Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner"
Wat een feest, top locatie en wat een geluid! En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet! Zatox
machtig vet feest! geluid was fenomenaal dblck&stfn waren heer en meester was weer gezellig met de bekenden helaas is t after-seizoen afgelopen de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd de overige 6 uur waren geweldig harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
kan ieder eige mening
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.
Weet iemus wat die site is nog>?
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it
Hopelijk dit jaar weer
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .
En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 Geduld dus!
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was
Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..
Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door