Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!!
TK07 en TTM . Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar
hele avond eigenlijk lopen dwalen voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant damn dj producer !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter maargoed op naar volgend jaar
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
Wat een afsluiting van het festival seizoen! Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt voor hem,hij BeuQte er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
Gruwelijk feest De locatie blijf toch wel genieten elk jaar Digital Punk, Crypsis, B-front Zatox was weer de grote eindbaas Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg
wat een teringvet feest zeg! Die locatie is HEILIG! Lekker underground, genoeg ruimte, belachelijk goed geluid overal, dubstep, deachant, main, raw hardstyle, damn lekker gedraait! Alleen jezus waat een zaadshow van dat vuurwerk, lasershow was wel weer baas! En de dag, dat ik een vriendinnetje kreeg
Het geluid in the hangar aan het einde, niet normaal! Miste alleen een beetje echte hardcore, zoals bv Tieum hardcore
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
super feessie de tijd ging te snel
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer Get lost in dreams!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar
Vanaf een uurtje of 11 begon het pas echt eigenlijk Daarvoor vooral gezellig gezeten en weer veel mensen leren kennen, uiteindelijk nog een topfeest gehad.
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij
Een groot Orgasme deze Q-Base! Wat een feest zeg! Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek! Crypsis absolute nummer 1! Deepack & Zatox!
Jezus wat een feest geluid was echt te hard aan het eind in de hangar Deepack gruwelijk maar het niveau van Crypsis kon niemand halen echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis , wat een held!
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan . Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
Q-Base altijd lekker! Goed geluid, leuke mensen leren kennen
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
DBSTF onverwachte vet! Alphaverb, Zany suppperr hard, vet feestje !
erg jammer van de kassa die dicht zat maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren rotprinter
was super feest .alleen jammer dat de mainstage verplaatst was . en vondt de switch om 12 uur echt tegenvallen vergeleken met vorig jaar.geluid was weer super
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt die soldaten in het bos vond ik wel space verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel kortom feesie van het jaar
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank
Wow, wat een feest zeg Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld Crypsis was aan het snoeien!
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus en op het feest!
Raw Hardstyle
Q-base Zany draaide weer lekker hoor, sowieso het geluid in de hangar Super naar mn zin gehad met mn maten, maar op t einde echt helemaal gebroken benen. Toch bij Crypsis ff een paar nummers meegepakt. Geweldig, maar toch mis ik (nu) het speciale 'ik wil terug' gevoel.
Wat een dik feest zeg. Echt weer een topweekend gehad met mijn maatjes. Hulde voor Ran-D & Alpha Twins, Crypsis, en de Psyko Punkz . Volgend jaar mag er wel wat meer Jungle gedraaid worden.. dat dan weer wel8).
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in
Dodelijk feestje . Die locatie is om te dromen , ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis . Echt leuk en gezellig feestje gehad !
Wát een feest! Ge-wel-dig Zany & B-Front absolute toppers de andere sets ook vet overigens geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! thanks iedereen!
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X gekkenhouse!
Zeker weer vet feestje Early hardcore/rave miste ik ook Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!
Super feest gehad! 't was alleen een beetje een doolhof en Jammer van de kuilen en gaten ben 2 x door mn enkel gegaan Maar verder Super naar mn zin gehad
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar volgend jaar een bunker hosten?
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan
Neophyte Records Allstars en Nosferatu Geluid En nu lekker slapen
Q-Base!! Wat een knaller
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen
Van 2 tot 6 nog ff goed los kunnen gaan na t werk. Gezellige boelie!! Camera kwijtgeraakt en weer gevonden Thanks!! Leuke VageGasten ! En jammer dat er op mijn gratis broodje de verkeerde saus zat Leuke nacht!!
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! ) en kippenvel @ Underworld.. tot volgend jaar!
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Basegevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ).. Alphaverb ging lekker tekeer ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set .. Verder TOP
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
Godverdomme heerlijk! het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille) Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal Thanx Q-Dance
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog !
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen! Dik geluid, lekkere Sfeer! En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend !!!!
Een waardige afsluiter van het festivalseizoen! Heerlijke setjes @ N-Vitral, Zatox, D-Passion en niet te vergeten Tuneboy.. Zeeeeer vet!
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
was weer een zeer geslaagd feestje!! Q-Dance bedankt!!! BEAT PROVIDERS gingen helemaal los in de Scantraxx/A2 bunker!! heb genoten!! Thanks gasten
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year
Prachtig mooi machtig
Fantastisch feestje hoor! Vette lokatie! Tot volgend jaar
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo
Brute locatie!! Miste wel een beetje m'n hardcore nummertjes, maar de raw hardstyle was ook vet! Voor niks lopen schijten voor de deutsche polizei Maar t was een leuk avontuur Blijft toch echt het allervetste om los te gaan snachts in het donker!!
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Q-BASE 2010: SICK WAT EEN KNALFUIF EEN WEEKEND VAN JEWELSTE
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals Raw bunker was geniaal, wat een geluid Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
Wat een feest, top locatie en wat een geluid! En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet! Zatox
machtig vet feest! geluid was fenomenaal dblck&stfn waren heer en meester was weer gezellig met de bekenden helaas is t after-seizoen afgelopen de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Jezus, TK07 : Sfeertje daar was goed en verassend goeie muziek! B-Front natuurlijk held van de avond Josh & Wesz sterker begin dan verwacht Psyko Punkz/Promo aardige setjes Toch echt anders met al die bunkers, top sfeer!
Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
kan ieder eige mening
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.
Weet iemus wat die site is nog>?
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it
Hopelijk dit jaar weer
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .
En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 Geduld dus!
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was
Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..
Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door