Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1056), {-Party Squad-} :facepalm: (933), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (821).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
Geniaal feest weer!! Super afsluiter van het festival seizoen, Wat een geluid in alle area's egt :respect:, ZATOX weer geweldig 2 uur lang alleen maar vette nr's gehoord! Verder B-front, Tuneboy, Crypsis heerlijk gewoon! Tot volgend jaar!
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
(l)
"LIEKIE"
Q-Base blijft een supervet feest,aan t einde bij Raw hardstyle was echt ff lekker knallen,super!!!!!
# [A] #
1ste Qbase, beetje jammer dat er maar 2 hardcore area's waren, maar voor de rest heb ik me OPTIMAAL vermaakt. :D
geweldig feest :D Hellfish (Y)
$kilpad
monsterachtig
' [M] arlou ;;­ :bounce:
echt super!! beter dan vorig jaar!!
'Liz
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! :) Zatox :D! Kvitta's underground session :respect: Hardheadz (alleen Pavo :S) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Aardig zattemans avondje, damn.. ! :rot:
*­ Priscilla *­
Geniaal feestje! :respect:
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Joey**
GEWELDIGE afsluiter van het festivalseizoen:D en gelukkig een fatsoenlijke afsluiting op de main na Ground Zero en Decibel......(y)
**Joys**
het blijft het geweldigste feest :kwijl: (l)
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*D@@N*
MEGA (y)
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supergezellig! :D
(L)
*mario*
vet feest !!
Prima vermaakt! Lange dag zo vanaf 13.00 uur, maar de moeite waard :D.. Geluid was voorgaande jaren stukken beter!
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
*RisS*
Josh & Wesz (L) Hele feest was gewoon zooo vet :D
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*Zoedare*
Kei harde afsluiter van het festivalseizoen:respect: (Y) 10 x beter als vorig jaar..! ;)
- Sjoerd
Super feest! lekker lopen knalle @ Open air b)
-=VanDalen=-
Oldschool Gangsterds en Qlub Underground :respect:! Qbase is echt een topfeest maar teveel HAPPY HARDSTYLE (n)
-> Zoef zoef <-
Wat een heldig feest blijft Q-base toch :D
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
-Dave
Altijd weer een top feest ! (Y)
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
Altijd wel weer feest van het jaar! :) Super locatie! :)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
.Richard.
Was wel lekker feestje! Beter dan 2 jaar geleden iig.. Space Pirates en Noisia :respect:
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
:.Joe^ri
Q-Base was weer zeker dik dit jaar, Nosferatu & B-Front <- Wederom de Helden! :D
Zeker wel erg gezellig, mensen voor de gek houden onder genot van een :bier:tje
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
was weer een top feest vooral beat providers gingen helemaal los :respect:
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
zeer goed vermaakt
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
Genoten van iedere minuut:D de hele nacht door..!!(L)
;;Anna
SUPER SUPER (L)
Hij was weer fijn!!!!
;RazZ :jaja:
damnn mooi feestje :cheer:
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
> ]\/­[@­niac <
zeker vet geweest!! volgende x maar weer!!
[ N-tec ]
TE dikke lokatie, 3RD & Deathchant (L) Mensen bedankt, superavondje gehad :)
[0906] Geitman
goed vermaakt, ma beetje te hoog piemeltjeshouse gehalte...:S
[>NIK<]
Aan it was!
[E].­sther (L)!­
Is er geen betere waardering als Geweldig? Wat een helden feest zeg (L)!
[F.­C.­M.­R.­] Lill-lana
Wat een heerlijk feestje :cheer: heb me goed vermaakt!
[FCMR]Dr.Dje
damn wat een feest. heerlijk geluid. geweldige set van maissouille. volgend jaar zeker weer! hopelijk vullen ze de hardcore dan wel wat beter in.
[I][v][o]
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed :D En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[M]ikies
zeker goed vermaakt :D maar het heeft niet helemaal aan mijn verwachtingen voldaan.
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL] stefke [NL]
wat een feest! mooie afsluiting van het festival seizoen:D was gezellig met iedereen :respect:
[NL]Denny
heerlijk:D wat een klappen!
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
De 1e keer voor mij, jammer dat de HC-bunker pas om 12uur begon maar toch een GEWELDIG feest!! Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
[SF] Keta Jan:[
Lieve vriendjes hij was weer rete GezelliG! En wat heb ik een heerlijke tering herrie gehoord bij de Deathchant & TK07(L):respect::honger: Frank Kvitta en Noisia waren uiteraard ook té dik gewoon:respect:
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[X]Margaa
Ik heb me goed vermaakt!(Y)
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
Wat een feest :respect:
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_Lucii_
Was een top feestje!:D Goed vermaakt(H)
_Merijn_
Was weer Heerlijk , op naar de volgende editie Q-base
Wat een topfeest :D Super vermaakt en de smeer was echt top! (L)
_tm
FFF!!! En goed vermaakt in de TTM, TUBE10 en VG :) Blijft een brute locatie!
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!! :D:D:D
A.D.HeiDie
Heerlijk feest altijd Q-base! Heb me dan ook weer goed vermaakt :D pics online @ www.nightfocus.nl
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Abaddon
was weer (y)
Aben_
Dik feest 10 X beter dan vorig jaar !
ActivA BoBbiy
Space Pirates, Zatox en Alphaverb:respect: :respect: :respect:
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
Adrenaline Junky
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt :respect: voor hem,hij BeuQte:bounce: er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Ammie
Was weer een goeie :D. Alleen de nieuwe area indeling was niet zo prettig!! Verder geweldig genoten :cheer:
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
Arie :bier:
Beste feest van het jaar!
Arie J Beukenoot
Deathchant, Vage gasten erg vet! Maar TK07 was heerlijk, geweldige herrie
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Basez
Het word ieder jaar minder. Het blijft een top feest maar toch gaat het achteruit....
BASJE!!!
Deathchant :P
basjuh1607
Ja zeer goed feestie wederom :D afsluiter van nosferatu vs weapon X vond ik alleen tegenvallend, neophyte record allstars wederom TOP :D
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Heb me weer vermaakt en daar gaat het om! :D :respect: Digital Punk & Zatox :respect: Eindelijk Josh & Wesz weer op een Q feest! :D
BBaarrttjjee
Psyko Punkz!!(l) Voor de rest ook heerlijk vermaakt!!:D
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
BENSCHOPSE GABBER
neophyte records!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
berto
Echt q-dance feest , Vette muziek zeer goed geluid !!!!!
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
bitchje
was weer geslaagd feestje wel erg vermoeiend :respect:Maissouille
Blackeye(0_­o)
Wat een Tering vet feest was dit zeg:respect: Optimaal genoten echt een knallertje.!! Deepack had een vette set Neophyte Records Wat een helden..!! en wat een Belachelijk Lekker geluid.!! locatie was Gruwelijk op naar volgend jaar(Y)
Blankefrank
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
Bolscher
Geniaal feest! De area's mochten alleen wel iets beter aangegeven zijn.. En TK07 (&Frank Kvitta) waren te klein voor een goede sfeer!
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
Boot.
Vanaf een uurtje of 11 begon het pas echt eigenlijk:p Daarvoor vooral gezellig gezeten en weer veel mensen leren kennen, uiteindelijk nog een topfeest gehad.:D
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
Brecht | In-Phase
twas awesome! :)
Brocade
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij :D
1 van men beste feesten ooit en dat zegt toch wel wat ;-). Super hard los gegaan die ganzen Nacht op de harde beats van de rauwe hardstyle en raggende Deathchant!
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Cedje
BAM :D hard
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
Chicomaster
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
chrizzle
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan :respect:. Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop :respect:
code22
qbase was top in het begin tot 2 sn8s maar daarna was het but liepen te veel mensen en weinig stapempers wel jammer hoor..decibel was beter sorry! gr
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
D-railed
tk o7 frenchcooore! moet duidelijk aanwezig blijven op q-base! heb me overal wel vermaakt.. alleen het is en blijft een doolhof:P
Da Wizz | Tim
ik zeg prima
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
DarkBeatz
Wat een moddervet knalfeest was dit weer, mijn benen hebben het geweten. Zatox, Zany, Alphaverb & Crypsis (L) :respect:
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
De Rialiteit
Leuke nacht gehad met het gezelschap.. (y) Het feest op zich vond ik dit jaar een stuk minder dan de 3 voorgaande jaren.
Dees
:respect: The Third Movement, Deathchant en TK07 :respect:
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
demanm­etdeho­ed
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
DennieK
weer heerlijk genoten, was weer super mop ;p... Boris s was geweldige set!!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
Dhr. Avada
dikke shit
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
dirkel
Neophyte allstars heerlijk!!!! Nosferatu WeaponX :respect: :bounce: Q-base beste feest van t jaar:D
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Divalerie
We got lost in dreams B) Dock 45, Bob!!, Crypsis (L)
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
Djakbal
Geweldig!:D
djim'013
Knetterfuif! knalfestijn! zany zatox & bfront alledrie weer heerlijk hoor!
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Djordies
Q-BASE was aaaaaaaaaaaan
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
DON BRIT
nu rijp voor de sloop maar wat een super feest was t weer zeg !!! hulde voor q-base
Zwaar teleurgesteld door de open air locatie en de aankleding van het feest, vorig jaar was veeeeel mooier.. ondanks dat wel naar me zin gehad! ;)
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Eecrov
Ook deze editie was weer helemaal top!! en SNOEIHARD!!! Ran-D & Alpha² :respect:
Eef_
Heerlijk feest, Hangar en air strip waren top en dan mn. Zatox, Tuneboy, B-Front en Crypsis :D Jammer dit jaar geen early hardstyle..
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
EJ_V
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
El Salvador-14
Q-Base is keihard klappen, niet verslappen! geweldig genoten van dit heldenfeest, volgend jaar weer!
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
Energizer
Wat een vette locatie!! binnen komen in de Raw Hardstyle en gelijk beuken met Zatox...wat een geluid (L) Top Feesie!! volgend jaar weeer..
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Eric Greenfield
Na 5 jr afwezigheid weer geweest & last minute, maar was echt kicke! Oldschool Gangsterz! B)
Erichh
Wat een feest :D Sinds tijden niet zo los gegaan op een feest en wat een geluid! The Hangar klapte er flink op los, en Crypsis.. wat een BAAS! Tot volgend jaar..
eRik:bounce:
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt :cheer: die soldaten in het bos vond ik wel space :rot: verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel (Y) kortom feesie van het jaar (L)
Lekker feestje weer:)
Evert J
Brennan Heart en Psycho Punkz helden van de dag
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Floor *
(L)
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frank_!(h)
Uitstekend vermaakt, main en vuurwerk viel iets tegen maar Hangar en de set van Zatox/Crypsis maakten dit meer dan goed :respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
Raw Hardstyle :respect:
Wat een dik feest zeg. Echt weer een topweekend gehad met mijn maatjes. Hulde voor Ran-D & Alpha Twins, Crypsis, en de Psyko Punkz :respect:. Volgend jaar mag er wel wat meer Jungle gedraaid worden.. dat dan weer wel8).
FRÄULEIN STIER©
:cheer:
Fuck The System!­
Prima feest(Y) Dat geluid blijft dik:kwijl:
G.­I.­T{K}oekwaus
Third movement & Deathchant :respect: de juiste sfeer met de juiste muziek echt super!!!
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
G@MEB@BE
Súpervet!!
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
Gerrito
Voor een feestje waar je zo binnen kunt lopen, wel aardig! On our bikes!!! _o_
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
Ghost Zero //­ Hidden Identity
Super feest , wat een verdomd hard geluid daar zeg!:D zoals lul de behanger al zei: buschauf op de terugweg was echt vet!
Ginaa :cheer:
een van de mindere jaren q-base! veel dezelfde nummers..en de main verplaatsen beetje vreemd? wat was daar de reden voor?
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad :D Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
Viel zwaar tegen .. !!
Hanske­e:hong­er:
Toppers van de dag waren toch wel Brennan Heart, Hellfish vs The DJ Producer en Nosferatu :respect: Zo kun je een feest pas afsluiten: Enzyme X- Dreadlock
Happy-Feet
Het was weer ontzettend dik, op naar volgend jaar :hyper: !!
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
Hardcore IJsselstein
Heerlijk feest is dit zeg! Set van promo was absoluut een toppert en de afsluiting van Nosferatu & Weapon X... Heldendaad :respect:
Hardst­ylelov­ers
in 1 woord : GEWELDIG!!!! EN Qrypsis superrrrrrrrrr
Hardst­ylePas­sie
het was een vet feessie volgend jaar weer Crypsis Held:respect:
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
Henk-Jan.
geweldig feest, zany en b-front (Y)
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
HenryV6
was erg vet gisteren! maar kon in de verste verte niet tippen aan decibel/defqon ! setje van psyko punks was goeie :D:D
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
HKE-Jeroen
Sequence & Ominous geweldig gedraaid! En TK07 was vet:respect:
Homeboy
Tja wat moet je zeggen over kjoebees ? Gewoon fucking vet !!!!
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
Geweldig feest! Geluid TOP, Sfeer TOP!! ZATOX!!!!! :respect:
Ilse_S
Het was een geweldige editie van Q-Base met veel goede, stevige setjes. Jammer dat de main is verplaatst, want dit was nogal onpraktisch. Crypsis :respect:
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
Iris, wie anders?
viel zwaar tegen, ging zonder verwachtingen heen.. en heb me gewoon nietkunnen vermaken.. jammer, nooit weer Qbase!
Irri :bier:
:respect: deathchant ! Wat een feest weer (Y)
itstimothys
Location(L) Deathchant:respect: Maissouille :D
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J070 :hyper: :beer:
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in :woop:
jackiindo
goed, maar vorge 2 jaren waren beter;) main moet gwoon op die ouwe plek veel leuker joh
woooh wat een lekker feest zeg! RAW HANGAR (L) sfeer was helemaal goed, volgend jaar zeker weer :respect:
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jannúss
Ondanks het gezeik over de te vroege terug rit.. heb ik mezelf optimaal vermaakt:respect: ZATOX(L) Neophyte Records Allstars waren ook vet
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
weer een van de topper ditjaar, alleen wat een lelijke open air doodskop podium
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Heerlijk!! :d
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jeroen_­TheRes­istanc­e
Wat een waanzinnig feest was het weer :K Hangar :respect: Volgend jaar weer (L)
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
Jorr:D
QBAAAAAAAS
Julian Wendler
geluid bij bunker 03 was in mijn ogen een beetje minder maar de sfeer en het decor van alle stages hebben het goed gemaakt :D
Julien
Was super! maar aankleding voor dit thema, waar je toch veel mee kunt doen, viel me tegen en de hardcore ook. Hangar en Open air strip waren top!:respect:
K.iki
Goed vermaakt daar in Duitland! Alleen was het wel een doolhof.. En volgende keer mag er toch wel meer hardcore zijn!!!
kaaatje
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond :lief: Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
KDT
Goed vermaakt N-Vitral heerlijke set!!!!!
:respect: TK07 :respect:
Keevz
Godskelere dat geluid in de main! Q-base best party, end of story
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kenny GTP?!
Super mooi eest gehad en zoals altijd onmeunig GTP! WEEN
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
Kiets
Third Movement/Deathchant :respect:
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
Kimmmmmm :)
Super feest gehad! 't was alleen een beetje een doolhof:O en Jammer van de kuilen en gaten ben 2 x door mn enkel gegaan:@ Maar verder Super naar mn zin gehad:D
heerlijk feestje gehad (L)
nice:D
Koekie­Monste­r:P
was weer zeer Geslaagd Q-BASE Weekend!:D
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
Kreativ Kickz
Et ging goed los :D
L'l Chick o:) GTP?!­
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
LarzZz
Wat was het toch een dikke nacht! (H) Stukken beter dan vorig jaar (Y)
Zieke Zatox, Space Pirates :respect: Geniaal feestje! :D
layd_­hardstyle
:woeptidoe: Nog steeds aan t nagenieten! Wat een topfeest!! :woeptidoe:
Leipe Shit Ouwe'
Q-Base was Heerlijk en Hard B) Topsetjes gehoord van The Wishmaster, Zatox, Zany, B-Front & Crypsis. Helaas zit het festival seizoen er al weer op:(
Dirty Workz Area :respect: & All harder styles (Y)
Leippp
Top vermaakt, hard geluid en nosferatu weapon x sloten af zoals het moet!
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar!:D sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee:D wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub;) (dus nie pas HC vanaf 24.00:() De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond:P), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE:P;)
Lenny Bee
third movement en vage gasten FTW!
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
lOewlaa trOelaaa
Super :D
Lori
opzich wel vermaakt :cheer: maar wat een rare dingen allemaal
heerlijk feest! Zany ramde er goed op los _O_ Geluid was weer HUGE
Luchèl :bier:
Vage gasten, TTM, Frank Kvitta (y) heldige poep!
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
M.J.B.-
Was wel leuk.
Maarteeenn!
Wat is het toch een feest(L). Deepack, Psyko Punkz, Alpha2 vs Ran-D, B-front:respect:
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
Maltie
3de jaar alweer, het was weer GEWELDIG. Deepack, Zatox, Zany, Alpha2 & Ran-d :respect:
heb me wel vermaakt, maar vond vorig jaar stukken beter. Jammer van de main en heb veel dezelfde nummers gehoord.
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
MaQenzie
:respect: :respect: -----------------------HHHAAAAAAAANNNGGGAAARRRRRRRR-------------------------- :respect: :respect:
:lief:
Markiyo
Superfeest weer! Man van de avond: Alphaverb, wat een knalset! :respect:
marlin2
was wer erg vet maar toch minder dan vorig jaar B-Front en psyko punkz helden van de dag
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
pieeeeeeep
Matthijs
:bounce:
Matty Bomba
Plezant feestje:)
Max Kwint
B-Front de held_o_
Meeuwsen
Was een leuk feesi! Nosferatu & Weapon X :respect:
Mellie_Mel
Jaaa gezellig feestje met erg leuke meetings :D Hangar (Y)
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
Mellow
Hardstikke vet! :D
Mental Dio
Hangar was top, veel sfeer. Open air was minder gezellig..Digital Punk, Zatox, Zany en Crypsis (Y)
meow meow
TK07 STAGE WAS FUCKING HARD!!!!!!11 festival was TOP, erg groot en de sfeer was ZEEEEER GOED meowwwww
TTM :respect:
Mexxy
was weer heerlijk!!:D
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
Mindfuck
N-Vitral :respect:
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Phoee lange dag nacht! Maar wel fantastisch in de raw! (L)
Miss-Jen
Was wederom een WERELDS feest :respect:
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
Mr. EriQ
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan:D
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
(L) Q-Base!! Wat een knaller :D
MRNS
iemand nog aangehouden door de joden?:P
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Neekuh
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen (L) hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! :lol: ) en kippenvel @ Underworld.. :respect: tot volgend jaar! :hyper:
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Nina (F)
Is voor herhaling vatbaar :)
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
nyo-ig
alweer fantastisch vermaakt! heerlijk rondgehuppeld en gestampt! nu spierpijn!
o/
alphaverb..altijd een eer om die man te mogen horen! energize(l) en wat was het toch denderend @ the raw.
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Op het randje
LKKJVGffhgjgjjh:P
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
Oº°‘¨*­ Nicky *­¨‘°ºO
:K Tk07 :K
P P
Vanaf vrijdag superknaltijd gehad!:bounce:
Pangetje
Pfoe super hard feest heerlijk! (Y)(Y)
pappa Koop
Alles was perfect georganiseerd, Q-dance (Y), alleen vielen de sets enigszins tegen, desondanks weer prima vermaakt.
Party Like Us!!!!­
tk07 en deatchant als jullie er niet waren, had ik me niet vermaakt denk ik! :respect:
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
partyb­itch01­3
wat een fucking lekker feesje seg egt geweldig!! heb me top vermaakt veel gezelligheid en gekke mense... k ben volgend jaar ckr wer van de partij :D
Partyf­lock..­.­
Mooi Feestje! Vet Terrein.. Alleen jammer dat we tot 12 uur moeste w8 op Hardcore en Hardcore zaal Was Veelste Klein:(:( en geen Bass!:(:( voor de rest:respect:
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
pauluskap
Geweldig feestje gehad
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
PB.
Heb me heerlijk vermaakt!:) De nieuwe indeling vond ik wel minder prettig als de 2 jaar ervoor. Weer lekker ver en veel gelopen!(H)
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Perryd­eruijt­er
wat een fucking fucking fucking dik feest :D Alphaverb en The Prophet eindbazen!
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pieter [Defiant]
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
Pinas ®
Was weer ongekend!! Wat een knaller!! :D Psyko Punkz :respect:
Pop-up
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte B)
Professor otto
Zeer goed feest gehad heerlijke sets gehoord maar vorig jaar was beter
Q-evin
Wat een feest! wat een geluid op de Open Air! D-Block & S-Te-Fan en Tuneboy en B-Front helden :respect:
Qurix DJ
5e keer en weer het feest van het jaar :respect: ik miste wel de early hardcore, maar ook flink los gegaan in de hardcore en industrial bunker :D
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Realist
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Relle Zwa :bier:
super vet feest, jammer dat de hardcore niet zo groot was, vorig jaar was beter maar deze was ook weer eentje om niet te vergeten :D
Remco -_­- ReMcOrE
top feestje :cheer: Josh & Wesz, Alphaverb, Digital Punk, Psyko Punkz :respect: (L)
RemyS
paar momenten wat enigzins te doen waren, maar volgend jaar niet meer.
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Renzu
Psyko Punkz! Nos en Weapon X! Geniale party! :D
rich'
geweldige q-base gehad!! wat is het toch een heerlijk feest!
richarddt
Raw Hardstyle :respect:: Zatox Koning:D wat een geluid overal:respect:
FUCKIN DIK!
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
RN**
Lekkeeeeeer hoor, vooral de hardcore!! .. klein minpuntje -> plaats die main terug op de oude plek!
Rob :bier:
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren (L) Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox :respect: & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt (L) alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
robbie-indo
Dik feest (Y)
Robert (L) Techno
Vet terrein en de Dubstep en Schranz waren wel tof. Verder heb ik duidelijk niks met HS, maar desondanks goed vermaakt
Robin /­ Dark Vision
Lekker! heb me best vermaakt! alleen vorig jaar vond ik het gezellig! maar het weer was lekker!!
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
robinnnnnn*
GEWELDIGGGGG (L)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
robv
was goed..... maar alleen jammer dat de open air op zo een kut plek stond. Vage gasten was de bom!!!. & geen hotdogs ??
Roel-=-
wat een held is Zatox(L) omg! wat een feestje!! volgend jaar zeker weer!
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
rroppin
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
RUUF
Neophyte trekkerds :no: Deatchant :yes: :kwijl:
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
S.askia
Geweldig!!! :D
Sainen
Beuken met B-Front!
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Sander
Wat een geluid !!!
Meer dan geweldig!! wat een heerlijk feest:D!!!
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest (H) Digital punk :respect: Zatox :respect: Hangar :kwijl: Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon :(
Sjootje
Wat een feest. (L)
Sjtein­Doorei­n
Zatox maissouille GEWELDIG
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Prachtig mooi machtig
Fantastisch feestje hoor! Vette lokatie! Tot volgend jaar :D
Snobbie :vaag:
Tk07 Deathchant en The Third Movement :respect: wat heb ik geknald volgend jaar gewoon weer!! Friends het was gezellig!! :D
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
springer
was wel gezellig feestje, aardige mensen, alleen minderda vorig jaar
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefkel
toppie !
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
ZATOX :respect: !! Wat een geluid daar ook in de Raw Hardstyle zeg & goede sfeer :) Topfeest
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo :)
Sven [Rough Nation]
zatox was smullen:K b-front held :respect: en crypsis heerlijke afsluiter! :D alleen noisecontrollers bij de raw style is geen combinatie!!
Svenson Deluxe
Geniaal feest! Wat een geluid bij de Raw Hardstyle. Die Rooie was weer eens de man van de dag met een teringvette set op de main 8)
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
TerrOr­iginal­Maniac
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen :/ en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel:D :bounce: daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area :respect: de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
GVD weer een mooi fiske!! Alphaverb (L) Zany (L) en PP (L)
Tezzeret
Optimaal vermaakt en wat stond het geluid hard niet goed als je bij de open air de bass voel druenen door je lijf lol
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Thinus
mega wreed. gr erik
Thomderanged
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals :P Raw bunker was geniaal, wat een geluid 8) Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
Timmiee
pysko punkz, noisecontrollers, b-front:respect: wat een geluid daar:kwijl: vind de tijden niet echt ideaal.. maar was wel een super feest!:d
TimmieG
Wat een feest, mooi terrein en goeie sfeer. Wel helemaal gesloopt nu, maar et was et zkr waard
TiMOTHYb
Fucking hard feest, het geluid en de sfeer maken het echt!
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Toby (Hygen­ersis)
Psyko Punkz (L) Zany (L)
Tom
DWX, Scantraxx / The Vision, Heatzone, Coone, Deepack, B-Front (L)
Tom Art
Wat een feest, top locatie en wat een geluid!:D:respect: En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet:D! Zatox:respect:
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tomba!
*zucht* (L) Wát een feest, beste festival van het jaar :) Zany & Crypsis _O_
Tommie S
Wat een Gruwelijk vet feest!:kwijl: Super geluid ,goede sfeer ! Deepack en Crypsis Helden van de dag!:D
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
Tommy22
Fucking hell :respect:
Ton30071989
Tuneboy, crypsis, dirty workz, B-front en Q-dance... BEDANKT :respect:
Tonja
Echt een SUPER feest.. Prima vermaakt daar, goede sfeer, muziek was goed alles was gewoon perfect!
Tsjuk
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd :no: de overige 6 uur waren geweldig (Y) harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het :)
tszarina
Toplocatie, music:cheer:&temperature&pizzapunt&bar:super...miste wel n zeker iemand....
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet :)
Goed feest maar vond het persoonlijk iets minder dan de vorige drie jaren.
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
V0NK
alles was goed!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
dit was wel weer en Q-Base.. uiteindelijk waren liep iedereen praktisch op zijn knieschijven maar da mog de pret nie drukke eh ! :P
Beetje jammer dat je als Vip een uur moet wachten om binnen te komen.. Maar verder keihard feesje! Volgend jaar weer:D
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Geweldig Feest dikste festival van het jaar (Y)
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
Viz84
Ondanks het gebrek aan early hardstyle, wederom een heerlijk feest gehad. Ik zeg tot volgend jaar!
vKorve
Heeerlijk fist :respect:
Wellabellaa
Geweldig feestje! Super geluid! :jaja:
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Wiljan88
Heerlijke afsluiter van een GEWELDIG festival seizoen! Grote held van de dag Crypsis, wat een set, helemaal los gegaan :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
x.Manonn
GEWELDIGG!! :respect: :D
xKrissi Terror
Geweldig wat een geluid :lief: en zeker verdwaald in dromen!
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yvet
Zo Wat Een Feest Gister @ Q-Base!! Optimaal Vermaakt(B)
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zanzarismo
Als vanouds!
~* J L Z *~
Doolhof, te veel hardstyle en veel te weinig hardcore, Muzikaal gezien was QBase zeker geen hoogstandje!
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
°(Ô_ô)°
Nero !!
× Miniii elaar ×
Blijft de vetste locatie (L), mooi decor @ Open Air b), vette setjes & veel gezellige mensen :D!

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!