Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1050), {-Party Squad-} :facepalm: (929), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (819).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
!!­VICTOR­IOUS!!­
Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie :respect: Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!! :D
(l)
"LIEKIE"
Q-Base blijft een supervet feest,aan t einde bij Raw hardstyle was echt ff lekker knallen,super!!!!!
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
$kilpad
monsterachtig
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
Helemaal super! :D
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Aardig zattemans avondje, damn.. ! :rot:
(K)party bitch angel(K)
onwijs weer helemaal los gegaan
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Joys**
het blijft het geweldigste feest :kwijl: (l)
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*.­Play.­Girl.*­
Het was echt super!! indd super gezellige mense jerney!! volgend jaar weer!! :D(K)
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supergezellig! :D
(L)
*Judzde*
Superfeest gehad, veel betere als vorig jaar. Alles precies goed ingedeeld, nergens te druk of lange rijen. Supergeluid en mooie decoratie en goede sfeer.
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
*mario*
vet feest !!
*Natasch*:-)
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu :respect:!!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk :bounce: :D en lekker met onbekenden rondgelopen :P Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
+Flip 0_o
TK07 en TTM :respect:. Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar :D
- Sjoerd
Super feest! lekker lopen knalle @ Open air b)
---Ralph---
Tering wat een geweldig feest was dit!! :cheers:
--Maddy!!
WAT een vet feest echt niet normaal!! (L) :respect:
--Vaal--
TK07 :respect:
-=VanDalen=-
Oldschool Gangsterds en Qlub Underground :respect:! Qbase is echt een topfeest maar teveel HAPPY HARDSTYLE (n)
-> Zoef zoef <-
Wat een heldig feest blijft Q-base toch :D
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
-Dave
Altijd weer een top feest ! (Y)
Altijd wel weer feest van het jaar! :) Super locatie! :)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
.Richard.
Was wel lekker feestje! Beter dan 2 jaar geleden iig.. Space Pirates en Noisia :respect:
//­\\//­\\AASSEN
VAGE GASTEN!!!
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
:.Joe^ri
Q-Base was weer zeker dik dit jaar, Nosferatu & B-Front <- Wederom de Helden! :D
Zeker wel erg gezellig, mensen voor de gek houden onder genot van een :bier:tje
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
zeer goed vermaakt
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
te gek see ya next year!!!!!
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
:respect: voor TK07 echt geweldig. Q-BASE was weer te gek !!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
Genoten van iedere minuut:D de hele nacht door..!!(L)
;;Anna
SUPER SUPER (L)
Hij was weer fijn!!!!
;LIZZIE!
gewoon helemaal geweldig! (L) wat een prachtig feest
;Sandra
Echt een super feest! Perfecte locatie, super geluid! Zeker 1 voor in de boeken
<Max>
Was weer genieten! Zany de beste set, daarna Crypsis! Noisecontrollers een aanfluiting..
<~^­Poeletje^­~>
superrrrrrrr feesje (Y) afsluiting van :respect: the Player :respect: was masterrrrrrr(Y) en de mail was geluid heerlijk(Y) gewoon een top feest (Y)
===­ Royc3 ===­
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND HET NEUKENDE STELLETJE OP DE HEUVEL
[ N-tec ]
TE dikke lokatie, 3RD & Deathchant (L) Mensen bedankt, superavondje gehad :)
[077] Reneetjuhh
niet super.. wel gezellig!
[0906] Geitman
goed vermaakt, ma beetje te hoog piemeltjeshouse gehalte...:S
[HC]Sn­ep[040­]
Geweldig zo ronddolen tussen de bunkers. Afsluiter op main was de kers op de taart.
[I][v][o]
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed :D En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
[Ils]
Wat een feest :respect:!!! En die afsluiter :kwijl:, persoonlijke helden Krusaders (L)
[KDL]Weebser
tegek. Heerlijk staan knallen
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[M]ikies
zeker goed vermaakt :D maar het heeft niet helemaal aan mijn verwachtingen voldaan.
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL]Denny
heerlijk:D wat een klappen!
[NL]Jeroen
Raw Hardstyle area was lekker:kwijl:
[SF] Shan
TK07 en Deathchant (L) De rest was om te huilen 8)
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[WBS] Joker.­one
Heb wel eens betere edities meegemaakt! Qua decoratie en sfeer vond ik deze erg tegenvallen... Dubstep bunker was gaaf , TK07 en de Deathchant ook!! Helden van het feest The dj Producer en Hellfish :D
[X]Margaa
Ik heb me goed vermaakt!(Y)
Soieso wel vet feestje(L):K
^PIET
Wat een afsluiting van het festival seizoen! (L) Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> :respect: Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X :respect:
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
Wat een feest :respect:
_Merijn_
Was weer Heerlijk , op naar de volgende editie Q-base
Wat een topfeest :D Super vermaakt en de smeer was echt top! (L)
a-driaan
Was super:D maar wat een ramp om van het parkeerterrein af te komen!
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
Adrenaline Junky
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt :respect: voor hem,hij BeuQte:bounce: er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feest :D wat een geweld kwam er uit die boxen :D digital punk, b front , alpha 2 vs ran D en crypsis topsetjes
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
Angela ,
het was geweldig!
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
annnek­e:boun­ce:
was een mooi feestje(Y) :rot: (er stond een man op het dak te fotograferen... weet iemand toevallig wie?)
Arie :bier:
Beste feest van het jaar!
Arie J Beukenoot
Deathchant, Vage gasten erg vet! Maar TK07 was heerlijk, geweldige herrie
Arjan Beukpad
zelden zo gelachen
Arn0ld
Was weer een geweldig feest 2de keer Q-base! (Y):D
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
Avonturier
Het geluid in the hangar aan het einde, niet normaal! Miste alleen een beetje echte hardcore, zoals bv Tieum hardcore
BaltaS
vette locatie! heerlijk geluid en leuke mensen! topfeest dus!!! volgend jaar zeker weer!
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Basez
Het word ieder jaar minder. Het blijft een top feest maar toch gaat het achteruit....
basjuh1607
Ja zeer goed feestie wederom :D afsluiter van nosferatu vs weapon X vond ik alleen tegenvallend, neophyte record allstars wederom TOP :D
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
BENSCHOPSE GABBER
neophyte records!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
berto
Echt q-dance feest , Vette muziek zeer goed geluid !!!!!
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
bitchje
was weer geslaagd feestje wel erg vermoeiend :respect:Maissouille
Blankefrank
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
Brocade
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij :D
1 van men beste feesten ooit en dat zegt toch wel wat ;-). Super hard los gegaan die ganzen Nacht op de harde beats van de rauwe hardstyle en raggende Deathchant!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
Jezus wat een feest :respect: geluid was echt te hard aan het eind in de hangar :kwijl: Deepack gruwelijk :kwijl: maar het niveau van Crypsis kon niemand halen :respect: echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie (L)(L)
Cathalijna
Niet voor niets het beste festival voor mij! Locatie, dj's, geluid = een dikke 10 +
Charon
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis :kwijl: (L), wat een held!
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
Chicomaster
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
chrizzle
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan :respect:. Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop :respect:
Ciin,,
in een woord SUPER.(beste Qbase van welke ik geweest ben..)
code22
qbase was top in het begin tot 2 sn8s maar daarna was het but liepen te veel mensen en weinig stapempers wel jammer hoor..decibel was beter sorry! gr
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Q-Base altijd lekker! Goed geluid, leuke mensen leren kennen (Y)
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
D-O-M-O
Wat een helden feestje! Alphaverb, Zany, Crypsis, Zatox heldensetjes _0_
D-railed
tk o7 frenchcooore! moet duidelijk aanwezig blijven op q-base! heb me overal wel vermaakt.. alleen het is en blijft een doolhof:P
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
Heel wat Q-Dance feesten gehad altijd goed(Y)..Behalve Q-Base dan(N)
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De Herrie­hippie
wat een kutfeest. Gelukkig was er TK07 :D
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
DBSTF onverwachte vet! Alphaverb, Zany suppperr hard, vet feestje :D !
DennieK
weer heerlijk genoten, was weer super mop ;p... Boris s was geweldige set!!
Denniss!
Wat een super FEEST geweldig!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
dirkel
Neophyte allstars heerlijk!!!! Nosferatu WeaponX :respect: :bounce: Q-base beste feest van t jaar:D
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Divalerie
We got lost in dreams B) Dock 45, Bob!!, Crypsis (L)
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
DJ D-Jackal
Wat een feest, prima vermaakt. Distorted Revelation lekker gedraait (Y)
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
Dr. Sjon
Memorabel..!!
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
OldSchoolGangsters (Y) Ge-wel-dig!! En de Vagegaten Area, goeie toevoeging :D
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Eclipsje
Super dagje gehad, volgend jaar zeker weer!!
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Eef_
Heerlijk feest, Hangar en air strip waren top en dan mn. Zatox, Tuneboy, B-Front en Crypsis :D Jammer dit jaar geen early hardstyle..
El Salvador-14
Q-Base is keihard klappen, niet verslappen! geweldig genoten van dit heldenfeest, volgend jaar weer!
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
Energizer
Wat een vette locatie!! binnen komen in de Raw Hardstyle en gelijk beuken met Zatox...wat een geluid (L) Top Feesie!! volgend jaar weeer..
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Eric Greenfield
Na 5 jr afwezigheid weer geweest & last minute, maar was echt kicke! Oldschool Gangsterz! B)
Erichh
Wat een feest :D Sinds tijden niet zo los gegaan op een feest en wat een geluid! The Hangar klapte er flink op los, en Crypsis.. wat een BAAS! Tot volgend jaar..
Evert J
Brennan Heart en Psycho Punkz helden van de dag
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
Raw Hardstyle :respect:
Q-base (y) Zany draaide weer lekker hoor, sowieso het geluid in de hangar (L) Super naar mn zin gehad met mn maten, maar op t einde echt helemaal gebroken benen. Toch bij Crypsis ff een paar nummers meegepakt. Geweldig, maar toch mis ik (nu) het speciale 'ik wil terug' gevoel.
Wat een dik feest zeg. Echt weer een topweekend gehad met mijn maatjes. Hulde voor Ran-D & Alpha Twins, Crypsis, en de Psyko Punkz :respect:. Volgend jaar mag er wel wat meer Jungle gedraaid worden.. dat dan weer wel8).
FRÄULEIN STIER©
:cheer:
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
GhansCore
HULDE !! Het was fucking amazing !!
giel de la tourette
wat een geluid:D
Ginaa :cheer:
een van de mindere jaren q-base! veel dezelfde nummers..en de main verplaatsen beetje vreemd? wat was daar de reden voor?
Was echt een gruwelijk feestje (L)
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Viel zwaar tegen .. !!
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!(L)
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hanske­e:hong­er:
Toppers van de dag waren toch wel Brennan Heart, Hellfish vs The DJ Producer en Nosferatu :respect: Zo kun je een feest pas afsluiten: Enzyme X- Dreadlock
Happy-Feet
Het was weer ontzettend dik, op naar volgend jaar :hyper: !!
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Hardcore IJsselstein
Heerlijk feest is dit zeg! Set van promo was absoluut een toppert en de afsluiting van Nosferatu & Weapon X... Heldendaad :respect:
Hardst­ylelov­ers
in 1 woord : GEWELDIG!!!! EN Qrypsis superrrrrrrrrr
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
Henk-Jan.
geweldig feest, zany en b-front (Y)
HenryV6
was erg vet gisteren! maar kon in de verste verte niet tippen aan decibel/defqon ! setje van psyko punks was goeie :D:D
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
wishmaster egt dik met dik geluid en nossie en wapen x :respect: verder neophyte :no:
illie-.-
wel weer(L) alleen vorige 2 edities waren beter(betere stages en indeling)
Ilse_S
Het was een geweldige editie van Q-Base met veel goede, stevige setjes. Jammer dat de main is verplaatst, want dit was nogal onpraktisch. Crypsis :respect:
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
Iris, wie anders?
viel zwaar tegen, ging zonder verwachtingen heen.. en heb me gewoon nietkunnen vermaken.. jammer, nooit weer Qbase!
Irri :bier:
:respect: deathchant ! Wat een feest weer (Y)
itstimothys
Location(L) Deathchant:respect: Maissouille :D
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
Dodelijk feestje :D. Die locatie is om te dromen (L), ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis :respect:. Echt leuk en gezellig feestje gehad :D!
Jahoor
Super feeestje :D
woooh wat een lekker feest zeg! RAW HANGAR (L) sfeer was helemaal goed, volgend jaar zeker weer :respect:
Janick!!
Alphaverb en Crypsis: PUUR GOUD
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jap van de Wap
Uber vet zoals verwacht :lief:
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
NEOPHYTE RECORDS!!!!
Jorien­:flowe­r:
Ge-wel-dig :respect: Oldschool baby (L) Tijd ging veel te snel! :respect:
JS*
Wat een heerlijk feestje(L) Eerst even rustig begonnen op de outdoor, werd heerlijk gedraaid! Toen maar gouw zat de hardcore opgezocht:D
Julian Wendler
geluid bij bunker 03 was in mijn ogen een beetje minder maar de sfeer en het decor van alle stages hebben het goed gemaakt :D
Jœy [Blames]
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter? :respect:
Ik zeg volgend jaar 14 uur lang N-vitral :P
K.iki
Goed vermaakt daar in Duitland! Alleen was het wel een doolhof.. En volgende keer mag er toch wel meer hardcore zijn!!!
Kb!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
Keevz
Godskelere dat geluid in de main! Q-base best party, end of story
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
Zeker weer vet feestje:D Early hardcore/rave miste ik ook :( Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!:D
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
KIM!
Heeerlijk feestje (L)
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
heerlijk feestje gehad (L)
nice:D
Kleinelau
Wat een lekker feestje was het weer(L) Jammer de laatste x:(
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
KortB
Laatste moment toch bedacht om heen te gaan en het was me een knaller :D !!
Kreativ Kickz
Et ging goed los :D
L'l Chick o:) GTP?!­
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
LarzZz
Wat was het toch een dikke nacht! (H) Stukken beter dan vorig jaar (Y)
Zieke Zatox, Space Pirates :respect: Geniaal feestje! :D
Dirty Workz Area :respect: & All harder styles (Y)
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar!:D sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee:D wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub;) (dus nie pas HC vanaf 24.00:() De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond:P), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE:P;)
lenzenkopf
geweldig! :respect: echt een knaller
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Linke Loek :bounce:
Ik vond het eensuper feest, heb van elke minuut genoten(L):D
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
lOewlaa trOelaaa
Super :D
loontjes-power (L) roelie
geweldig feest!! geloof wel alleen 10 x verdwaald :P
Lori
opzich wel vermaakt :cheer: maar wat een rare dingen allemaal
LosLimbos
Was echt super vet!(h) Goed begaanbaar met mn rolstoel ;)
Luchèl :bier:
Vage gasten, TTM, Frank Kvitta (y) heldige poep!
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
M!KE-O
Komt duidelijk in aanmerking voor festival van het jaar 2010 :) En daar komt bij dat het een waardige afsluiter is van het festivalseizoen!
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
M.J.B.-
Was wel leuk.
maeyon
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt :D (Y)
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
Maltie
3de jaar alweer, het was weer GEWELDIG. Deepack, Zatox, Zany, Alpha2 & Ran-d :respect:
heb me wel vermaakt, maar vond vorig jaar stukken beter. Jammer van de main en heb veel dezelfde nummers gehoord.
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
Mark :facepalm:
Heb mn 3de editie q-base overleeft. 4de is sowieso een feit. Dat geluid in de hangar!! Crypis = Koning samen met B-Front!! Wat een geweld
Markiyo
Superfeest weer! Man van de avond: Alphaverb, wat een knalset! :respect:
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
was super feestje, zeer goed vermaakt:D
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
Martje'
Hellfish & the DJ Producer hebben heel mijn dag goed gemaakt :respect:
MARVIN :bounce:
Wat een heerlijk feest! Prima weertje! Geen controle's. Lekker gestampt! Dit was gewoon de 'PERFECTE' wonderwereld! See ya all next year!:respect:!!
Matthijs
:bounce:
Max Kwint
B-Front de held_o_
Mayowww
ganzzz gut :) super toppertje
Mazzel
Lekker hoor!
MC boedah!!
heb me vermaakt.. daar is ook alles wel mee gezegd
zatox held rest was wel oke
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Mellie_Mel
Jaaa gezellig feestje met erg leuke meetings :D Hangar (Y)
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
Mellow
Hardstikke vet! :D
meow meow
TK07 STAGE WAS FUCKING HARD!!!!!!11 festival was TOP, erg groot en de sfeer was ZEEEEER GOED meowwwww
TTM :respect:
Mexxy
was weer heerlijk!!:D
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael-hardcore
wat was ik gelukkig daar:D:D.......
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
Micz
Wat een gruwelijk bruut feest!!! Raw Hardstyle! :respect:
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
mikey-100
zo nice :D egt gezellie met ze alle 1e x is goed bevalle eige minpunt die sgeit mobiels
Mindfuck
N-Vitral :respect:
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Phoee lange dag nacht! Maar wel fantastisch in de raw! (L)
Miss_Unknown
Heerlijk genoten, van een geweldig feestje! :yes: :D
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
Fantastisch!!! Superhard! Supergeluid! Supersetjes!
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
Molz
Begint eentonig te worden, maar B-front wederom held van de avond! :D Crypsis was nog een fijn toetje aan het eind van een heerlijk festival! (Y)
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Nachtraafje
Van 2 tot 6 nog ff goed los kunnen gaan na t werk. Gezellige boelie!! Camera kwijtgeraakt en weer gevonden :D Thanks!! Leuke VageGasten (Y) ! En jammer dat er op mijn gratis broodje de verkeerde saus zat ;) Leuke nacht!!
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
leuk feestje weer:) Afsluiting nosferatu weapon x (L)
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
NOW-N
76 Sneekers in een bus, mooi weer, Promo, B-Front, Crypsis en de afsluiting bij de Beat Providers maakten deze dag rete vet!
Wowww Noisia(L)!
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
Olzie
Zatox:respect: The Viper:respect:Nosferatu! Beetje weinig aankleding, maar vet feestje!!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
P P
Vanaf vrijdag superknaltijd gehad!:bounce:
mooie seizoens afsluiter :bounce:
Party Like Us!!!!­
tk07 en deatchant als jullie er niet waren, had ik me niet vermaakt denk ik! :respect:
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
Party_Marty
Raw hardstyle hangar geniaal! Vet leipe set van Zatox! :D Al met al geweldig vermaakt
partyb­itch01­3
wat een fucking lekker feesje seg egt geweldig!! heb me top vermaakt veel gezelligheid en gekke mense... k ben volgend jaar ckr wer van de partij :D
Partyf­lock..­.­
Mooi Feestje! Vet Terrein.. Alleen jammer dat we tot 12 uur moeste w8 op Hardcore en Hardcore zaal Was Veelste Klein:(:( en geen Bass!:(:( voor de rest:respect:
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
Pascat
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ;)).. Alphaverb ging lekker tekeer (Y) ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set :(.. Verder TOP
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
pauluskap
Geweldig feestje gehad
PB.
Heb me heerlijk vermaakt!:) De nieuwe indeling vond ik wel minder prettig als de 2 jaar ervoor. Weer lekker ver en veel gelopen!(H)
peetjuh71
Top Feestje...Net thuis en aardig naar de klote. Alphaverb helemaal losssss in de hangar. Vip entree was K*T want de vip bandjes waren op en de beveiliging bij vipdek wist niet dat die vervangende schrale papieren wikkels vip bandjes waren.. Neem aan dat ze van te voren weten hoeveel vipkaarten ze hebben dus hetzelfde aantal bandjes + een paar extra lijkt mij meer dan normaal. Verder geslaagd feest en wat een weertje met een heerlijke 24 graden :respect:
Perryd­eruijt­er
wat een fucking fucking fucking dik feest :D Alphaverb en The Prophet eindbazen!
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pieter [Defiant]
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
Pinas ®
Was weer ongekend!! Wat een knaller!! :D Psyko Punkz :respect:
PunterXX
Gezellig en vette dingen gehoord.niet zo thuis meer in de hardstyle,weet nu wel dat B-Front een naam is die ik zeker zal onthouden!:respect:
Puttuh
:RESPECT:
PVO
OH MIJN GOD
Q-evin
Wat een feest! wat een geluid op de Open Air! D-Block & S-Te-Fan en Tuneboy en B-Front helden :respect:
r0wan078
Gezellig maar niet meer dan dat
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
Ragbourn
TOP FEEST!! Volgend jaar zowiezo weer;)
ragman
ziekelijk goed vermaakt waarom gooie ze die tk07 of deathchant nie in de hangar volgend jaar :D
Ralf6711
Hardheadz zonder The Prophet kan natuurlijk eigenlijk niet, maar was wel erg vet :D Trouwens een doeie afsluiter met Nosferatu & Weapon X deze keer. Maisouille en Boris S & Frank Kvitta waren voor mij de verrassingen van de dag, Hellfish & Dj Producer knalden lomp hard :D, maar t was wel vermoeiende muziek. Promo en D-Passion vielen helaas een beetje tegen. Ten slotte, tja, 't blijft Q-Base dus natuurlijk weer een zeer goed (grenzend aan geweldig) feestje :D.
Ralluf
Heel vaak dezelfde nummers gehoord! En veel geluk gehad met het weer! vond deze editie beter dan vorig jaar:cheer:
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Lekker feestje.. wederom genoten
Remco -_­- ReMcOrE
top feestje :cheer: Josh & Wesz, Alphaverb, Digital Punk, Psyko Punkz :respect: (L)
RemkoDJ
Geniaal! :D Wat een vet feest zeg! :D
RemyS
paar momenten wat enigzins te doen waren, maar volgend jaar niet meer.
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
rich'
geweldige q-base gehad!! wat is het toch een heerlijk feest!
richarddt
Raw Hardstyle :respect:: Zatox Koning:D wat een geluid overal:respect:
FUCKIN DIK!
riess
geweldig feest! volgend jaar zeker weer :D
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
RN**
Lekkeeeeeer hoor, vooral de hardcore!! .. klein minpuntje -> plaats die main terug op de oude plek!
Roan.
Zatox gemist door fout op time-table:(. Toch zeer geslaagde nacht gehad :)
robbie-indo
Dik feest (Y)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
Roel-=-
wat een held is Zatox(L) omg! wat een feestje!! volgend jaar zeker weer!
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
Row@n
Het was weer een top feest! Wat een heerlijk geluid:D
rroppin
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Ruben :')
Harde stijlen hoor :$
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Sander Pouwelse
Wat was dat vet zeg! RAW hardstyle for life!
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
SCHUFKE
heerlijk :bier:
scurdie_­tripkip
heb me echt bruut goed vermaakt :P en wat een vage locatie zeg ben daar aardig wat verdwaalt hehe. :O
Sei2ure
It was Awesome !!
Sendie<3
Heeerlijk(L)!
Sennos
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend (L) !!!!
Seth!
heb helaas alleen tijdens J&W kunnen genieten van oa Nero :respect: daarna ging helaas het licht uit..daarom ok
wat een geweldig feestje :D
Shalashaska
ik stond lkkr 8ter de bar bij raw hardstyle goed vermaakt
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan:D Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
Sjootje
Wat een feest. (L)
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Sjtein­Doorei­n
Zatox maissouille GEWELDIG
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Snelle Selle
Oke de open air was vorig jaar beter, en het vuurwerk ook, maar verdomme wat een feest weer! Hulde aan Q-dance! :respect:
SnelleHap
Geweldig feest, heb mij zeker optimaal vermaakt! Tot volgend jaar Q-BASE! (H) :D
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
SQooby-Doo
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:
Stampertje de enige echte !!­
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefan~
:respect:
Stefkel
toppie !
Stepha­niehel­enaDJ
faaaaaaaackin gruwelijk feest! :D :bounce: moest er werken als flugelmeisje maar ga volgend jaar zeker zelf heen! :D
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
steven-eg [Go-focking-wildddd]
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
ZATOX :respect: !! Wat een geluid daar ook in de Raw Hardstyle zeg & goede sfeer :) Topfeest
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo :)
pieeeeeeeeep. Goddd wat was 't megavet! (L)
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Tieske!
Gaaaaaar:S Prima feestje, niks mis mee!
Timmert
Zatox, Zany en Panic wat een dikke sets! Geluid in Raw hardstyle en wat een dikke lasers op de open air !!:respect:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
Timmiee
pysko punkz, noisecontrollers, b-front:respect: wat een geluid daar:kwijl: vind de tijden niet echt ideaal.. maar was wel een super feest!:d
Timmitty
Het feest der feesten! Wat een geluid! Distorted revelation, Alphaverb, Crypsis.. Wat een sets!
TiMOTHYb
Fucking hard feest, het geluid en de sfeer maken het echt!
Tinuss^
Super Vet feesie
Was gezellig,verder niet echt woo momenten gehad.En zoveel mensen te zwaar van de kaart,vielen gewoon voor je voeten,bah.
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Tom
DWX, Scantraxx / The Vision, Heatzone, Coone, Deepack, B-Front (L)
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tomba!
*zucht* (L) Wát een feest, beste festival van het jaar :) Zany & Crypsis _O_
Tsjuk
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd :no: de overige 6 uur waren geweldig (Y) harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het :)
VET
Ja gewoon een topfeestje;) NC:respect: this is the sound that pounds your senses!:respect:
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
valkyr
Zany, zatox, brennan heart, nosferatu, massive wat een feest!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Vet-Smurf
Q-base 2010 Geslaagd !! Zatox en Zany gewoon TOP! Verder alles in Hangar was gewoon goed. Muziek klonk goed. Verder nog langs B-front geweest maar sprak me niet direct aan snel terug naar Hangar. Verder overal even geweest en klonk overal geweldig.
Vini-RSD
Beestelijk feest gewoon:P:P
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
lijp
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
X-Qlusive K
geweldig :D eerste qbase, wat een vet feest, The Vision vette set maar wat een fouten :( verder echt super gehad :D
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Wát een feest:D Geluid, aankleding, Alles was geweldig:D :respect:
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zanzarismo
Als vanouds!
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
Zjuul:­bounce­:
Wat was het weer verschrikkelijk hard..:D zijn die duitsers toch nog ergens goed voor
{-Party Squad-} :facepalm:
Afgelopen zaterdag het meest gruwelijke feestje ooit meegemaakt, wat een heerlijke k*zooi was Q-BAse zeg ! :D
• •M@rCky• •
Oldschool gangsters, Subway, Vage gasten(geniaal) en Raw style heb ik mij kostelijk op kunne vermaken:RESPECT:
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
°(Ô_ô)°
Nero !!
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K
× Miniii elaar ×
Blijft de vetste locatie (L), mooi decor @ Open Air b), vette setjes & veel gezellige mensen :D!

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!