Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1056), {-Party Squad-} :facepalm: (933), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (821).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
Heerlijk gelijk. weinig piep in me oor! geweldig na me zin gehad Lasers:kwijl: (L)
# [A] #
1ste Qbase, beetje jammer dat er maar 2 hardcore area's waren, maar voor de rest heb ik me OPTIMAAL vermaakt. :D
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
geweldig feest :D Hellfish (Y)
$kilpad
monsterachtig
' [M] arlou ;;­ :bounce:
echt super!! beter dan vorig jaar!!
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
'Liz
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! :) Zatox :D! Kvitta's underground session :respect: Hardheadz (alleen Pavo :S) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
Helemaal super! :D
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
deathchant(Y)
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Joys**
het blijft het geweldigste feest :kwijl: (l)
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*.­Play.­Girl.*­
Het was echt super!! indd super gezellige mense jerney!! volgend jaar weer!! :D(K)
*D@@N*
MEGA (y)
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supergezellig! :D
*Judzde*
Superfeest gehad, veel betere als vorig jaar. Alles precies goed ingedeeld, nergens te druk of lange rijen. Supergeluid en mooie decoratie en goede sfeer.
Prima vermaakt! Lange dag zo vanaf 13.00 uur, maar de moeite waard :D.. Geluid was voorgaande jaren stukken beter!
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*­~*­~MeMoRiEs~*­~*­
SUPERRRR..!!! :cheer: :D Beter dan vorig jaar, gezellige mensen allemaal :cheer: Toppie...!!! :P
+Flip 0_o
TK07 en TTM :respect:. Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar :D
- Sjoerd
Super feest! lekker lopen knalle @ Open air b)
--Maddy!!
WAT een vet feest echt niet normaal!! (L) :respect:
--Rob--
egt top!! was het met iedereen en wat een geluid!!
-=VanDalen=-
Oldschool Gangsterds en Qlub Underground :respect:! Qbase is echt een topfeest maar teveel HAPPY HARDSTYLE (n)
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
-Dave
Altijd weer een top feest ! (Y)
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
.Richard.
Was wel lekker feestje! Beter dan 2 jaar geleden iig.. Space Pirates en Noisia :respect:
//­\\//­\\AASSEN
VAGE GASTEN!!!
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
::Robskee
Was echt dik! Zatox en B-Front mannen van de avond(Y) Geluid en Lazers :kwijl:
:[ KoeKoeK:[
Heerlijk.... :respect:
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounc­e:AAD:­bounce­:
was weer een top feest vooral beat providers gingen helemaal los :respect:
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
zeer goed vermaakt
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
te gek see ya next year!!!!!
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
;;Anna
SUPER SUPER (L)
Hij was weer fijn!!!!
;LIZZIE!
gewoon helemaal geweldig! (L) wat een prachtig feest
;Sandra
Echt een super feest! Perfecte locatie, super geluid! Zeker 1 voor in de boeken
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
===­ Royc3 ===­
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND HET NEUKENDE STELLETJE OP DE HEUVEL
> ]\/­[@­niac <
zeker vet geweest!! volgende x maar weer!!
[077] Reneetjuhh
niet super.. wel gezellig!
[>NIK<]
Aan it was!
[F.­C.­M.­R.­] Lill-lana
Wat een heerlijk feestje :cheer: heb me goed vermaakt!
[FCMR]Dr.Dje
damn wat een feest. heerlijk geluid. geweldige set van maissouille. volgend jaar zeker weer! hopelijk vullen ze de hardcore dan wel wat beter in.
[I][v][o]
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed :D En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
super goed vermaakt wel veel lopen daar maarja t feest was vet :respect: neophyte records
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[M]ikies
zeker goed vermaakt :D maar het heeft niet helemaal aan mijn verwachtingen voldaan.
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL] stefke [NL]
wat een feest! mooie afsluiting van het festival seizoen:D was gezellig met iedereen :respect:
[NL]Denny
heerlijk:D wat een klappen!
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
De 1e keer voor mij, jammer dat de HC-bunker pas om 12uur begon maar toch een GEWELDIG feest!! Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
[NL]Jeroen
Raw Hardstyle area was lekker:kwijl:
[SF] Shan
TK07 en Deathchant (L) De rest was om te huilen 8)
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[WBS] Joker.­one
Heb wel eens betere edities meegemaakt! Qua decoratie en sfeer vond ik deze erg tegenvallen... Dubstep bunker was gaaf , TK07 en de Deathchant ook!! Helden van het feest The dj Producer en Hellfish :D
[X]Margaa
Ik heb me goed vermaakt!(Y)
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
Wat een feest :respect:
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_tm
FFF!!! En goed vermaakt in de TTM, TUBE10 en VG :) Blijft een brute locatie!
A.D.HeiDie
Heerlijk feest altijd Q-base! Heb me dan ook weer goed vermaakt :D pics online @ www.nightfocus.nl
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Adrenaline Junky
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt :respect: voor hem,hij BeuQte:bounce: er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Ammie
Was weer een goeie :D. Alleen de nieuwe area indeling was niet zo prettig!! Verder geweldig genoten :cheer:
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
annnek­e:boun­ce:
was een mooi feestje(Y) :rot: (er stond een man op het dak te fotograferen... weet iemand toevallig wie?)
Minder dan vorig jaar! Hardcore erg slecht, sfeer was bagger. Hangar en main waren wel een feestje :)
Arie :bier:
Beste feest van het jaar!
Arie J Beukenoot
Deathchant, Vage gasten erg vet! Maar TK07 was heerlijk, geweldige herrie
Arjan Beukpad
zelden zo gelachen
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Arrr69
wat een teringvet feest zeg! Die locatie is HEILIG! Lekker underground, genoeg ruimte, belachelijk goed geluid overal, dubstep, deachant, main, raw hardstyle, damn lekker gedraait! Alleen jezus waat een zaadshow van dat vuurwerk, lasershow was wel weer baas! En de dag, dat ik een vriendinnetje kreeg(l)
ArtStyle
Wat een feest, :respect: wat een locatie, :respect: wat een geweld :o ZATOX, Brennan Heart heerlijk!!! :cheer:
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
super feessie :cheer: de tijd ging te snel :bier:
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
Bart SFD
Super feest, prima vermaakt. En wat een geluidje he:)
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Basez
Het word ieder jaar minder. Het blijft een top feest maar toch gaat het achteruit....
BASJE!!!
Deathchant :P
basjuh1607
Ja zeer goed feestie wederom :D afsluiter van nosferatu vs weapon X vond ik alleen tegenvallend, neophyte record allstars wederom TOP :D
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
BBaarrttjjee
Psyko Punkz!!(l) Voor de rest ook heerlijk vermaakt!!:D
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
Bjorn-->>Batsie
Wat een heerlijk feessie! :bounce: Jammer van de hardcore area! Veels te klein en klote geluid! :( Geluid op de main was super! :kwijl: Wat een afsluiter! :respect: Dreadlock :respect: Super gezellige nacht gehad! :D :bier:
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
Bolscher
Geniaal feest! De area's mochten alleen wel iets beter aangegeven zijn.. En TK07 (&Frank Kvitta) waren te klein voor een goede sfeer!
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
Boot.
Vanaf een uurtje of 11 begon het pas echt eigenlijk:p Daarvoor vooral gezellig gezeten en weer veel mensen leren kennen, uiteindelijk nog een topfeest gehad.:D
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
Brocade
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij :D
Bullywully
Hangar was place to be :respect: Zany, held van het feest :respect: Open Air weinig sfeer
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
Jezus wat een feest :respect: geluid was echt te hard aan het eind in de hangar :kwijl: Deepack gruwelijk :kwijl: maar het niveau van Crypsis kon niemand halen :respect: echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie (L)(L)
Cathalijna
Niet voor niets het beste festival voor mij! Locatie, dj's, geluid = een dikke 10 +
1ste keer q-base had er wat meer van verwacht,miste de egte lekkere hardcore! maar verder wel vermaakt:)
Charon
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis :kwijl: (L), wat een held!
CHEDDAR
goed vermaakt lekker geouwehoert(Y)
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
Chicomaster
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Q-Base altijd lekker! Goed geluid, leuke mensen leren kennen (Y)
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
Heel wat Q-Dance feesten gehad altijd goed(Y)..Behalve Q-Base dan(N)
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
demanm­etdeho­ed
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
DBSTF onverwachte vet! Alphaverb, Zany suppperr hard, vet feestje :D !
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
Denniss!
Wat een super FEEST geweldig!
Dhr. Avada
dikke shit
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
DRAKO
was super feest .alleen jammer dat de mainstage verplaatst was . en vondt de switch om 12 uur echt tegenvallen vergeleken met vorig jaar.geluid was weer super
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
OldSchoolGangsters (Y) Ge-wel-dig!! En de Vagegaten Area, goeie toevoeging :D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Eecrov
Ook deze editie was weer helemaal top!! en SNOEIHARD!!! Ran-D & Alpha² :respect:
Eef_
Heerlijk feest, Hangar en air strip waren top en dan mn. Zatox, Tuneboy, B-Front en Crypsis :D Jammer dit jaar geen early hardstyle..
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
EJ_V
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
El Salvador-14
Q-Base is keihard klappen, niet verslappen! geweldig genoten van dit heldenfeest, volgend jaar weer!
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Ennair
Fijne party :jaja: Helaas weer laatste outdoor :(
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Eric Greenfield
Na 5 jr afwezigheid weer geweest & last minute, maar was echt kicke! Oldschool Gangsterz! B)
Lekker feestje weer:)
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Floor *
(L)
Foltergeist
Promo, D-Passion, Bryan Fury :cheer: Dubstep (Y)
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
Raw Hardstyle :respect:
Funky Frank
Duidelijke zaak: N-Vitral, als verwacht, held van de avond :respect: Kvond het feest verder wel stuk minder vet dan vorig jaar...
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
G@MEB@BE
Súpervet!!
Gaitzzz
Damn wat een feest!! Josh & Wesz & B-front :respect:
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
Ghost Zero //­ Hidden Identity
Super feest , wat een verdomd hard geluid daar zeg!:D zoals lul de behanger al zei: buschauf op de terugweg was echt vet!
Was echt een gruwelijk feestje (L)
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad :D Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
Viel zwaar tegen .. !!
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!(L)
Hakkuh Annie
Vetste lokatie was de Neophytestand ;) :respect:
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hardcore IJsselstein
Heerlijk feest is dit zeg! Set van promo was absoluut een toppert en de afsluiting van Nosferatu & Weapon X... Heldendaad :respect:
Hardst­ylePas­sie
het was een vet feessie volgend jaar weer Crypsis Held:respect:
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
Henk-Jan.
geweldig feest, zany en b-front (Y)
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
Homeboy
Tja wat moet je zeggen over kjoebees ? Gewoon fucking vet !!!!
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
Hunny Bunny
Frank Kvitta presents was voor mij de plek van de avond, wat een sets heb ik daar gehoord zeg BORIS S, HELD!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
Geweldig feest! Geluid TOP, Sfeer TOP!! ZATOX!!!!! :respect:
ik ben harder dan de rest
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
illie-.-
wel weer(L) alleen vorige 2 edities waren beter(betere stages en indeling)
Ilse_S
Het was een geweldige editie van Q-Base met veel goede, stevige setjes. Jammer dat de main is verplaatst, want dit was nogal onpraktisch. Crypsis :respect:
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J-Bo's event support
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
J070 :hyper: :beer:
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in :woop:
Dodelijk feestje :D. Die locatie is om te dromen (L), ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis :respect:. Echt leuk en gezellig feestje gehad :D!
jackiindo
goed, maar vorge 2 jaren waren beter;) main moet gwoon op die ouwe plek veel leuker joh
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jannúss
Ondanks het gezeik over de te vroege terug rit.. heb ik mezelf optimaal vermaakt:respect: ZATOX(L) Neophyte Records Allstars waren ook vet
Jap van de Wap
Uber vet zoals verwacht :lief:
weer een van de topper ditjaar, alleen wat een lelijke open air doodskop podium
jelmer
:respect:Heerlijk feestje:respect:
Jenka ©
Heel simpel, TK07 in de nacht, geniaal (y)
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jerry*
Wat een party!!! Helemaal toppie zoals voorgaande jaren... Alleen de organisatie bij de VIP ingang. te slecht geregeld..:S langer als een uur in de rij gestaan :S
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorien­:flowe­r:
Ge-wel-dig :respect: Oldschool baby (L) Tijd ging veel te snel! :respect:
Joyceke :)
Geweldige avond weer! Blijft toch een van de lekkerste festivallen. Vond de main dit jaar n beetje smal en het podium was niet al te dik. Lasershow daarentegen echt ziekjes!!!! Geluid, vooral in de hangar echt zuiver en hard (L) Leuke mensen goeie sfeer TOPPIE!!
JS*
Wat een heerlijk feestje(L) Eerst even rustig begonnen op de outdoor, werd heerlijk gedraaid! Toen maar gouw zat de hardcore opgezocht:D
Julian Wendler
geluid bij bunker 03 was in mijn ogen een beetje minder maar de sfeer en het decor van alle stages hebben het goed gemaakt :D
Jœy [Blames]
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter? :respect:
Ik zeg volgend jaar 14 uur lang N-vitral :P
K.iki
Goed vermaakt daar in Duitland! Alleen was het wel een doolhof.. En volgende keer mag er toch wel meer hardcore zijn!!!
kaaatje
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond :lief: Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
KDT
Goed vermaakt N-Vitral heerlijke set!!!!!
:respect: TK07 :respect:
Keevz
Godskelere dat geluid in de main! Q-base best party, end of story
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kenny GTP?!
Super mooi eest gehad en zoals altijd onmeunig GTP! WEEN
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
Zeker weer vet feestje:D Early hardcore/rave miste ik ook :( Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!:D
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
Kiets
Third Movement/Deathchant :respect:
Kimmmmmm :)
Super feest gehad! 't was alleen een beetje een doolhof:O en Jammer van de kuilen en gaten ben 2 x door mn enkel gegaan:@ Maar verder Super naar mn zin gehad:D
Kleinelau
Wat een lekker feestje was het weer(L) Jammer de laatste x:(
Koekie­Monste­r:P
was weer zeer Geslaagd Q-BASE Weekend!:D
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
KortB
Laatste moment toch bedacht om heen te gaan en het was me een knaller :D !!
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
layd_­hardstyle
:woeptidoe: Nog steeds aan t nagenieten! Wat een topfeest!! :woeptidoe:
Leipe Kliko
wat een heerlijk feest en het weer zat mee geen regen gevoeld. verder Prophet:respect:Neophyte Records Allstars en Nosferatu:
Leippp
Top vermaakt, hard geluid en nosferatu weapon x sloten af zoals het moet!
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar!:D sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee:D wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub;) (dus nie pas HC vanaf 24.00:() De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond:P), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE:P;)
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
lOewlaa trOelaaa
Super :D
loontjes-power (L) roelie
geweldig feest!! geloof wel alleen 10 x verdwaald :P
LosLimbos
Was echt super vet!(h) Goed begaanbaar met mn rolstoel ;)
heerlijk feest! Zany ramde er goed op los _O_ Geluid was weer HUGE
Luchèl :bier:
Vage gasten, TTM, Frank Kvitta (y) heldige poep!
lucje_b
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant:respect: en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars:respect: TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar:yes: volgend jaar een bunker hosten?8)
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
M.J.B.-
Was wel leuk.
Maarteeenn!
Wat is het toch een feest(L). Deepack, Psyko Punkz, Alpha2 vs Ran-D, B-front:respect:
maeyon
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt :D (Y)
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
Maltie
3de jaar alweer, het was weer GEWELDIG. Deepack, Zatox, Zany, Alpha2 & Ran-d :respect:
heb me wel vermaakt, maar vond vorig jaar stukken beter. Jammer van de main en heb veel dezelfde nummers gehoord.
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
MaQenzie
:respect: :respect: -----------------------HHHAAAAAAAANNNGGGAAARRRRRRRR-------------------------- :respect: :respect:
:lief:
marissie88
hemels feest (L)
Mark :facepalm:
Heb mn 3de editie q-base overleeft. 4de is sowieso een feit. Dat geluid in de hangar!! Crypis = Koning samen met B-Front!! Wat een geweld
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
Martje'
Hellfish & the DJ Producer hebben heel mijn dag goed gemaakt :respect:
MARVIN :bounce:
Wat een heerlijk feest! Prima weertje! Geen controle's. Lekker gestampt! Dit was gewoon de 'PERFECTE' wonderwereld! See ya all next year!:respect:!!
Mayowww
ganzzz gut :) super toppertje
MC boedah!!
heb me vermaakt.. daar is ook alles wel mee gezegd
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Mellie_Mel
Jaaa gezellig feestje met erg leuke meetings :D Hangar (Y)
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
Mental Dio
Hangar was top, veel sfeer. Open air was minder gezellig..Digital Punk, Zatox, Zany en Crypsis (Y)
Mexxy
was weer heerlijk!!:D
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael-hardcore
wat was ik gelukkig daar:D:D.......
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
Micz
Wat een gruwelijk bruut feest!!! Raw Hardstyle! :respect:
MieMie
ik heb niet veel woorden nodig GEWELDIG!!!!! feest
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
Mindfuck
N-Vitral :respect:
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Miss-Jen
Was wederom een WERELDS feest :respect:
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
Mr. EriQ
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan:D
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
Mush
Muzikaal zeker niet hoogstaand, maar toch n heerlijke avond.. :D
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen:D Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben:rot: In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen:respect:
Nachtraafje
Van 2 tot 6 nog ff goed los kunnen gaan na t werk. Gezellige boelie!! Camera kwijtgeraakt en weer gevonden :D Thanks!! Leuke VageGasten (Y) ! En jammer dat er op mijn gratis broodje de verkeerde saus zat ;) Leuke nacht!!
nickysshh
Nee echt.. Noisia, dj producer, frank en alex kvitta (hele kvitta bunker trouwens) :respect: GENIAAL feest!! Nu al zin in volgend jaar!!
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Nina (F)
Is voor herhaling vatbaar :)
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
NOW-N
76 Sneekers in een bus, mooi weer, Promo, B-Front, Crypsis en de afsluiting bij de Beat Providers maakten deze dag rete vet!
Wowww Noisia(L)!
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
Olzie
Zatox:respect: The Viper:respect:Nosferatu! Beetje weinig aankleding, maar vet feestje!!
Op het randje
LKKJVGffhgjgjjh:P
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
P P
Vanaf vrijdag superknaltijd gehad!:bounce:
mooie seizoens afsluiter :bounce:
pappa Koop
Alles was perfect georganiseerd, Q-dance (Y), alleen vielen de sets enigszins tegen, desondanks weer prima vermaakt.
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
Party_Marty
Raw hardstyle hangar geniaal! Vet leipe set van Zatox! :D Al met al geweldig vermaakt
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Q-base was minder dan afgelopen jaren niet echt denderende setjes kwam er daar door niet helemaal in panic en Tuneboy(y) sfeer was wel goed :) Hardheadz zware tegnvaller volgend jaar doen ze beter de open air terug waar die was dit was een kut plek
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
pauluskap
Geweldig feestje gehad
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
paykoman
andere jaren wast veeeeeeeeel beter
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Perryd­eruijt­er
wat een fucking fucking fucking dik feest :D Alphaverb en The Prophet eindbazen!
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pop-up
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte B)
PornBjorn
Was een mooi feestje, alleen vond vorig jaar en dat jaar ervoor beter. Maarja op na volgend jaar:D
PunterXX
Gezellig en vette dingen gehoord.niet zo thuis meer in de hardstyle,weet nu wel dat B-Front een naam is die ik zeker zal onthouden!:respect:
PVO
OH MIJN GOD
Qoenraad
Zatox & Zany :respect:
Qurix DJ
5e keer en weer het feest van het jaar :respect: ik miste wel de early hardcore, maar ook flink los gegaan in de hardcore en industrial bunker :D
r0wan078
Gezellig maar niet meer dan dat
ragman
ziekelijk goed vermaakt waarom gooie ze die tk07 of deathchant nie in de hangar volgend jaar :D
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Lekker feestje.. wederom genoten
Relle Zwa :bier:
super vet feest, jammer dat de hardcore niet zo groot was, vorig jaar was beter maar deze was ook weer eentje om niet te vergeten :D
RemkoDJ
Geniaal! :D Wat een vet feest zeg! :D
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Renzu
Psyko Punkz! Nos en Weapon X! Geniale party! :D
René Foxman
(L) Wat een geniaal / gruwelijk / hard knal feest was het dit jaar weer zeg :respect: (L)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
rich'
geweldige q-base gehad!! wat is het toch een heerlijk feest!
FUCKIN DIK!
riess
geweldig feest! volgend jaar zeker weer :D
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
Roan.
Zatox gemist door fout op time-table:(. Toch zeer geslaagde nacht gehad :)
Rob :bier:
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren (L) Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox :respect: & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt (L) alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
Robert (L) Techno
Vet terrein en de Dubstep en Schranz waren wel tof. Verder heb ik duidelijk niks met HS, maar desondanks goed vermaakt
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
robinnnnnn*
GEWELDIGGGGG (L)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
rroppin
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Ruben :')
Harde stijlen hoor :$
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
RUUF
Neophyte trekkerds :no: Deatchant :yes: :kwijl:
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Sander
Wat een geluid !!!
Sander Pouwelse
Wat was dat vet zeg! RAW hardstyle for life!
Meer dan geweldig!! wat een heerlijk feest:D!!!
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
SCHUFKE
heerlijk :bier:
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
Sei2ure
It was Awesome !!
Sen3
Persoonlijk vond ik vorig jaar beter, maar misschien komt dat ook omdat ik toen echt onder de indruk was van de locatie..
Sennos
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend (L) !!!!
wat een geweldig feestje :D
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
SickRick
Helemaal geweldig weer! vond de main alleen een tegenvallertje
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest (H) Digital punk :respect: Zatox :respect: Hangar :kwijl: Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon :(
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan:D Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
was weer een zeer geslaagd feestje!! Q-Dance bedankt!!! BEAT PROVIDERS gingen helemaal los in de Scantraxx/A2 bunker!! heb genoten!! Thanks gasten
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
springer
was wel gezellig feestje, aardige mensen, alleen minderda vorig jaar
SQooby-Doo
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:
Stampertje de enige echte !!­
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefan~
:respect:
Stepha­niehel­enaDJ
faaaaaaaackin gruwelijk feest! :D :bounce: moest er werken als flugelmeisje maar ga volgend jaar zeker zelf heen! :D
STOMPY
kon beter :-( maar laatste uurtjes waren wel lkkr:-)
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo :)
pieeeeeeeeep. Goddd wat was 't megavet! (L)
Sven [Rough Nation]
zatox was smullen:K b-front held :respect: en crypsis heerlijke afsluiter! :D alleen noisecontrollers bij de raw style is geen combinatie!!
Syphon Van De Kaart
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Tamoko Mikey
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers(y) eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step(y) The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
Tha Mitchells
Psyko Punkz: zo de shizzle!!
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
TheNoeL
Is toch gewoon een top knalfeest!! Heerlijke avond gehad... :respect: (L)
Thomderanged
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals :P Raw bunker was geniaal, wat een geluid 8) Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
TILT
vorig jaar was beter ma toch vermaakt op bitchesbase :bier:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
Timmiee
pysko punkz, noisecontrollers, b-front:respect: wat een geluid daar:kwijl: vind de tijden niet echt ideaal.. maar was wel een super feest!:d
TimmieG
Wat een feest, mooi terrein en goeie sfeer. Wel helemaal gesloopt nu, maar et was et zkr waard
Timmitty
Het feest der feesten! Wat een geluid! Distorted revelation, Alphaverb, Crypsis.. Wat een sets!
TiMmS
Promo, Frank Kvitta & Bris S, TK07 en Nossie!!! Superfeest!
Tinuss^
Super Vet feesie
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Toef
Heerlijk feestje :respect:
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tommie S
Wat een Gruwelijk vet feest!:kwijl: Super geluid ,goede sfeer ! Deepack en Crypsis Helden van de dag!:D
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
Tommy22
Fucking hell :respect:
Tonja
Echt een SUPER feest.. Prima vermaakt daar, goede sfeer, muziek was goed alles was gewoon perfect!
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
tszarina
Toplocatie, music:cheer:&temperature&pizzapunt&bar:super...miste wel n zeker iemand....
Ja gewoon een topfeestje;) NC:respect: this is the sound that pounds your senses!:respect:
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
Goed feest maar vond het persoonlijk iets minder dan de vorige drie jaren.
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
V0NK
alles was goed!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
vanlierops
Geluid bij hc (Y)
dit was wel weer en Q-Base.. uiteindelijk waren liep iedereen praktisch op zijn knieschijven maar da mog de pret nie drukke eh ! :P
Vein
Leuk feest!!! Vette locatie..Noisia was superdik, alleen jammer van die mc! Tommy Four Seven ook een dikke set(y)
Beetje jammer dat je als Vip een uur moet wachten om binnen te komen.. Maar verder keihard feesje! Volgend jaar weer:D
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Vet-Smurf
Q-base 2010 Geslaagd !! Zatox en Zany gewoon TOP! Verder alles in Hangar was gewoon goed. Muziek klonk goed. Verder nog langs B-front geweest maar sprak me niet direct aan snel terug naar Hangar. Verder overal even geweest en klonk overal geweldig.
Vini-RSD
Beestelijk feest gewoon:P:P
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Viz84
Ondanks het gebrek aan early hardstyle, wederom een heerlijk feest gehad. Ik zeg tot volgend jaar!
vKorve
Heeerlijk fist :respect:
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
VWRik
Donders mooi! ;)
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Wasamambe
Digital Punk... Psyko Punkz, B-front hebben dit jaar zich gevestigt tussen de grote namen
Weapon X
Jongens, jonges wat een adrenaline rush!
Wellabellaa
Geweldig feestje! Super geluid! :jaja:
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wout
Crypsis was verrassend goed! heerlijk geluid
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
Wat een topfeest! Zeker volgend jaar weer, helemaal los en kapot gegaan! (H)
X-Qlusive K
geweldig :D eerste qbase, wat een vet feest, The Vision vette set maar wat een fouten :( verder echt super gehad :D
x.Manonn
GEWELDIGG!! :respect: :D
Xerenetox
Vond Q-Base minder als verwacht :$ hoogtepunten toch egt Psyko Punkz en Paveflow :D busrit was een drama met die benidorm bastard agter het stuur :S :(
xKrissi Terror
Geweldig wat een geluid :lief: en zeker verdwaald in dromen!
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yoni *
Ik vond het echt super!
Zanzarismo
Als vanouds!
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
{-Party Squad-} :facepalm:
Afgelopen zaterdag het meest gruwelijke feestje ooit meegemaakt, wat een heerlijke k*zooi was Q-BAse zeg ! :D
• •M@rCky• •
Oldschool gangsters, Subway, Vage gasten(geniaal) en Raw style heb ik mij kostelijk op kunne vermaken:RESPECT:
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
°(Ô_ô)°
Nero !!
Æcium
in één woord: Geweldig :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!