Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!!
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! Zatox ! Kvitta's underground session Hardheadz (alleen Pavo ) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu !!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk en lekker met onbekenden rondgelopen Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
Waaaaah wat een feest Zany was echt geweldig, die set was gewoon compleet! daarnaast B-front en Nosferatu
TK07 en TTM . Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar
WAT EEN FEEST ZEG! eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!
hele avond eigenlijk lopen dwalen voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant damn dj producer !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter maargoed op naar volgend jaar
Vond deze editie minder dan de voorgaande jaren. Elk jaar meer en meer hardstyle! Niks mis mee maar hardcore pas om 12 uur?? Slechte zaak!! (N) Buiten een klein dipje toch ff flink gelachen en laatste 2 uurtjes Nosferatu + weapon x...heerlijke afsluiting!
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
Wat een weekend was dit Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE telkens weer HET feest van het jaar!!.. Hangar was Qnallen.. Zatox weer BAAS daarzo.. Op naar me 7e Q-BASE next year
Lieve vriendjes hij was weer rete GezelliG! En wat heb ik een heerlijke tering herrie gehoord bij de Deathchant & TK07 Frank Kvitta en Noisia waren uiteraard ook té dik gewoon
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
Wat een topfeest Super vermaakt en de smeer was echt top!
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!!
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt voor hem,hij BeuQte er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
1 van men beste feesten ooit en dat zegt toch wel wat . Super hard los gegaan die ganzen Nacht op de harde beats van de rauwe hardstyle en raggende Deathchant!
Hangar was place to be Zany, held van het feest Open Air weinig sfeer
Een groot Orgasme deze Q-Base! Wat een feest zeg! Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek! Crypsis absolute nummer 1! Deepack & Zatox!
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis , wat een held!
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan . Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord Distorted Revelation erg dikke set petje af..
was super feest .alleen jammer dat de mainstage verplaatst was . en vondt de switch om 12 uur echt tegenvallen vergeleken met vorig jaar.geluid was weer super
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt die soldaten in het bos vond ik wel space verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel kortom feesie van het jaar
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank
Wow, wat een feest zeg Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld Crypsis was aan het snoeien!
Nou nou wat geweldig zeg muziek was (N) teveel zelfde nummers, en waar was de hardcore op eind in de main? wat een PUSSY muziek zeg om over het parkeren nog maar te zwijgen anderhalf uur over gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! dit was zeker de slechtste Qbase tot nu toe
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
GVD die kutsecurity heef me tel en me cash geld gebietst bij ut fouilleren!! de corrupte honde! nog iemand de sack gewees laat ut me dan ff wete AUB!!!
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in
Dodelijk feestje . Die locatie is om te dromen , ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis . Echt leuk en gezellig feestje gehad !
Wát een feest! Ge-wel-dig Zany & B-Front absolute toppers de andere sets ook vet overigens geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! thanks iedereen!
!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus
Geweldige avond weer! Blijft toch een van de lekkerste festivallen. Vond de main dit jaar n beetje smal en het podium was niet al te dik. Lasershow daarentegen echt ziekjes!!!! Geluid, vooral in de hangar echt zuiver en hard Leuke mensen goeie sfeer TOPPIE!!
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter?
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X gekkenhouse!
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar! sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub (dus nie pas HC vanaf 24.00) De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar volgend jaar een bunker hosten?
Raw-Hardstyle Bunker...Zany held!!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt
Super naar ons zin gehad . Wat een goede sets weer gehoord . Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!!
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Basegevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle
leuk feestje weer Afsluiting nosferatu weapon x
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om: Volgend jaar zeker weer!!
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ).. Alphaverb ging lekker tekeer ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set .. Verder TOP
Q-base was minder dan afgelopen jaren niet echt denderende setjes kwam er daar door niet helemaal in panic en Tuneboy sfeer was wel goed Hardheadz zware tegnvaller volgend jaar doen ze beter de open air terug waar die was dit was een kut plek
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog !
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend !!!!
Helemaal geweldig weer! vond de main alleen een tegenvallertje
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest Digital punk Zatox Hangar Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon
was weer een zeer geslaagd feestje!! Q-Dance bedankt!!! BEAT PROVIDERS gingen helemaal los in de Scantraxx/A2 bunker!! heb genoten!! Thanks gasten
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner"
Wat een feest, top locatie en wat een geluid! En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet! Zatox
machtig vet feest! geluid was fenomenaal dblck&stfn waren heer en meester was weer gezellig met de bekenden helaas is t after-seizoen afgelopen de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd de overige 6 uur waren geweldig harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet
Goed feest maar vond het persoonlijk iets minder dan de vorige drie jaren.
Q-base 2010 Geslaagd !! Zatox en Zany gewoon TOP! Verder alles in Hangar was gewoon goed. Muziek klonk goed. Verder nog langs B-front geweest maar sprak me niet direct aan snel terug naar Hangar. Verder overal even geweest en klonk overal geweldig.
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' )
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Jezus, TK07 : Sfeertje daar was goed en verassend goeie muziek! B-Front natuurlijk held van de avond Josh & Wesz sterker begin dan verwacht Psyko Punkz/Promo aardige setjes Toch echt anders met al die bunkers, top sfeer!
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
kan ieder eige mening
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.
Weet iemus wat die site is nog>?
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it
Hopelijk dit jaar weer
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .
En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 Geduld dus!
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was
Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..
Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door