Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1050), {-Party Squad-} :facepalm: (931), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (819).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Geniaal feest weer!! Super afsluiter van het festival seizoen, Wat een geluid in alle area's egt :respect:, ZATOX weer geweldig 2 uur lang alleen maar vette nr's gehoord! Verder B-front, Tuneboy, Crypsis heerlijk gewoon! Tot volgend jaar!
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
!!­VICTOR­IOUS!!­
Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie :respect: Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!! :D
(l)
# [A] #
1ste Qbase, beetje jammer dat er maar 2 hardcore area's waren, maar voor de rest heb ik me OPTIMAAL vermaakt. :D
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
geweldig feest :D Hellfish (Y)
$kilpad
monsterachtig
' [M] arlou ;;­ :bounce:
echt super!! beter dan vorig jaar!!
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
(K)party bitch angel(K)
onwijs weer helemaal los gegaan
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
deathchant(Y)
*­ Priscilla *­
Geniaal feestje! :respect:
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Joey**
GEWELDIGE afsluiter van het festivalseizoen:D en gelukkig een fatsoenlijke afsluiting op de main na Ground Zero en Decibel......(y)
**Joys**
het blijft het geweldigste feest :kwijl: (l)
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*.­Play.­Girl.*­
Het was echt super!! indd super gezellige mense jerney!! volgend jaar weer!! :D(K)
(L)
*Judzde*
Superfeest gehad, veel betere als vorig jaar. Alles precies goed ingedeeld, nergens te druk of lange rijen. Supergeluid en mooie decoratie en goede sfeer.
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
*mario*
vet feest !!
*Natasch*:-)
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu :respect:!!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk :bounce: :D en lekker met onbekenden rondgelopen :P Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
Prima vermaakt! Lange dag zo vanaf 13.00 uur, maar de moeite waard :D.. Geluid was voorgaande jaren stukken beter!
Waaaaah wat een feest :respect: Zany was echt geweldig, die set was gewoon compleet! (L) daarnaast B-front en Nosferatu (Y)
*RisS*
Josh & Wesz (L) Hele feest was gewoon zooo vet :D
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*Zoedare*
Kei harde afsluiter van het festivalseizoen:respect: (Y) 10 x beter als vorig jaar..! ;)
*­~*­~MeMoRiEs~*­~*­
SUPERRRR..!!! :cheer: :D Beter dan vorig jaar, gezellige mensen allemaal :cheer: Toppie...!!! :P
+Flip 0_o
TK07 en TTM :respect:. Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar :D
- Sjoerd
Super feest! lekker lopen knalle @ Open air b)
---Ralph---
Tering wat een geweldig feest was dit!! :cheers:
--Maddy!!
WAT een vet feest echt niet normaal!! (L) :respect:
--Rob--
egt top!! was het met iedereen en wat een geluid!!
--Vaal--
TK07 :respect:
-> Zoef zoef <-
Wat een heldig feest blijft Q-base toch :D
-Dave
Altijd weer een top feest ! (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
//­\\//­\\AASSEN
VAGE GASTEN!!!
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
::Robskee
Was echt dik! Zatox en B-Front mannen van de avond(Y) Geluid en Lazers :kwijl:
:[ KoeKoeK:[
Heerlijk.... :respect:
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
zeer goed vermaakt
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
te gek see ya next year!!!!!
:honger: E.­dwin
Lekker feest! terrein was maar wazig .. Genoten :cheer:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
Hij was weer fijn!!!!
;RazZ :jaja:
damnn mooi feestje :cheer:
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
===­ Royc3 ===­
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND HET NEUKENDE STELLETJE OP DE HEUVEL
@mr_budddha
GE-WEL-DIG!!!! heb egt genoten egt genoten
zwaar weekend. Maar mooie fuif gehad. :respect: voor de gameboy set @ TK07
[ N-tec ]
TE dikke lokatie, 3RD & Deathchant (L) Mensen bedankt, superavondje gehad :)
[077] Reneetjuhh
niet super.. wel gezellig!
[0906] Geitman
goed vermaakt, ma beetje te hoog piemeltjeshouse gehalte...:S
[D]ede­msvaar­t84
Vond deze editie minder dan de voorgaande jaren. Elk jaar meer en meer hardstyle! Niks mis mee maar hardcore pas om 12 uur?? Slechte zaak!! (N) Buiten een klein dipje toch ff flink gelachen :roflol: en laatste 2 uurtjes Nosferatu + weapon x...heerlijke afsluiting! :Respect:
[E].­sther (L)!­
Is er geen betere waardering als Geweldig? Wat een helden feest zeg (L)!
[FCMR]Dr.Dje
damn wat een feest. heerlijk geluid. geweldige set van maissouille. volgend jaar zeker weer! hopelijk vullen ze de hardcore dan wel wat beter in.
[HC]Sn­ep[040­]
Geweldig zo ronddolen tussen de bunkers. Afsluiter op main was de kers op de taart.
[I][v][o]
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed :D En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
[Ils]
Wat een feest :respect:!!! En die afsluiter :kwijl:, persoonlijke helden Krusaders (L)
[KDL]Weebser
tegek. Heerlijk staan knallen
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[M]ikies
zeker goed vermaakt :D maar het heeft niet helemaal aan mijn verwachtingen voldaan.
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL] stefke [NL]
wat een feest! mooie afsluiting van het festival seizoen:D was gezellig met iedereen :respect:
[NL]Denny
heerlijk:D wat een klappen!
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
De 1e keer voor mij, jammer dat de HC-bunker pas om 12uur begon maar toch een GEWELDIG feest!! Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
[SF] Shan
TK07 en Deathchant (L) De rest was om te huilen 8)
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[WBS] Joker.­one
Heb wel eens betere edities meegemaakt! Qua decoratie en sfeer vond ik deze erg tegenvallen... Dubstep bunker was gaaf , TK07 en de Deathchant ook!! Helden van het feest The dj Producer en Hellfish :D
[X]Margaa
Ik heb me goed vermaakt!(Y)
Soieso wel vet feestje(L):K
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_tm
FFF!!! En goed vermaakt in de TTM, TUBE10 en VG :) Blijft een brute locatie!
A.D.HeiDie
Heerlijk feest altijd Q-base! Heb me dan ook weer goed vermaakt :D pics online @ www.nightfocus.nl
ActivA BoBbiy
Space Pirates, Zatox en Alphaverb:respect: :respect: :respect:
Ad-raket
Helaas de laatste outdoor. The Ammo bunker :respect:
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
Adrenaline Junky
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt :respect: voor hem,hij BeuQte:bounce: er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feest :D wat een geweld kwam er uit die boxen :D digital punk, b front , alpha 2 vs ran D en crypsis topsetjes
Ammie
Was weer een goeie :D. Alleen de nieuwe area indeling was niet zo prettig!! Verder geweldig genoten :cheer:
Angela ,
het was geweldig!
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
Minder dan vorig jaar! Hardcore erg slecht, sfeer was bagger. Hangar en main waren wel een feestje :)
Arn0ld
Was weer een geweldig feest 2de keer Q-base! (Y):D
arnoia
Muziek was goed alleen goedkopen open air en hangar was ok minder dan anderen jaren
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
BaltaS
vette locatie! heerlijk geluid en leuke mensen! topfeest dus!!! volgend jaar zeker weer!
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
Bart SFD
Super feest, prima vermaakt. En wat een geluidje he:)
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
BBaarrttjjee
Psyko Punkz!!(l) Voor de rest ook heerlijk vermaakt!!:D
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
bitchje
was weer geslaagd feestje wel erg vermoeiend :respect:Maissouille
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
Blankefrank
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
Was heel gezellig maar vond de muziek minder en het vuurwerk om 00.00uur ach ja
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
Brecht | In-Phase
twas awesome! :)
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
Een groot Orgasme deze Q-Base!(L) Wat een feest zeg!:respect: Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek!(L) Crypsis absolute nummer 1!:respect: Deepack & Zatox!(L)
C-i-n-d-yyy
13 uur non-stop gesprongen:cheer: Wauw Qbase:respect::respect: En idd bus 62 RULEZ!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
Jezus wat een feest :respect: geluid was echt te hard aan het eind in de hangar :kwijl: Deepack gruwelijk :kwijl: maar het niveau van Crypsis kon niemand halen :respect: echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie (L)(L)
Cathalijna
Niet voor niets het beste festival voor mij! Locatie, dj's, geluid = een dikke 10 +
Charli­esange­l
Ik heb me poot gebroken :$ op q-base :D
Charon
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis :kwijl: (L), wat een held!
CHEDDAR
goed vermaakt lekker geouwehoert(Y)
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
Ciin,,
in een woord SUPER.(beste Qbase van welke ik geweest ben..)
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Q-Base altijd lekker! Goed geluid, leuke mensen leren kennen (Y)
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
D-railed
tk o7 frenchcooore! moet duidelijk aanwezig blijven op q-base! heb me overal wel vermaakt.. alleen het is en blijft een doolhof:P
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
Da Wizz | Tim
ik zeg prima
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De Rialiteit
Leuke nacht gehad met het gezelschap.. (y) Het feest op zich vond ik dit jaar een stuk minder dan de 3 voorgaande jaren.
Dees
:respect: The Third Movement, Deathchant en TK07 :respect:
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
Denniss!
Wat een super FEEST geweldig!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
Dhr. Avada
dikke shit
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Divalerie
We got lost in dreams B) Dock 45, Bob!!, Crypsis (L)
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
DJ Ricos
Oldschool Gangsters & Q-Dance bedankt!!!! Uiteraard de partypeople en alle andere feestbeesten ;) :peace:
Djakbal
Geweldig!:D
djim'013
Knetterfuif! knalfestijn! zany zatox & bfront alledrie weer heerlijk hoor!
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
Dr. Sjon
Memorabel..!!
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Eclipsje
Super dagje gehad, volgend jaar zeker weer!!
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Energizer
Wat een vette locatie!! binnen komen in de Raw Hardstyle en gelijk beuken met Zatox...wat een geluid (L) Top Feesie!! volgend jaar weeer..
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Ennair
Fijne party :jaja: Helaas weer laatste outdoor :(
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Eric Greenfield
Na 5 jr afwezigheid weer geweest & last minute, maar was echt kicke! Oldschool Gangsterz! B)
Erichh
Wat een feest :D Sinds tijden niet zo los gegaan op een feest en wat een geluid! The Hangar klapte er flink op los, en Crypsis.. wat een BAAS! Tot volgend jaar..
eRik:bounce:
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt :cheer: die soldaten in het bos vond ik wel space :rot: verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel (Y) kortom feesie van het jaar (L)
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
Feierqueen
:cheer: thanks to nosferatu :cheer:
Flo aka MC NRGiZE
keihard genoten! wat een feest elke keer weer
Floor *
(L)
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
Raw Hardstyle :respect:
Fuck The System!­
Prima feest(Y) Dat geluid blijft dik:kwijl:
Funky Frank
Duidelijke zaak: N-Vitral, als verwacht, held van de avond :respect: Kvond het feest verder wel stuk minder vet dan vorig jaar...
G.­I.­T{K}oekwaus
Third movement & Deathchant :respect: de juiste sfeer met de juiste muziek echt super!!!
Gaitzzz
Damn wat een feest!! Josh & Wesz & B-front :respect:
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
GhansCore
HULDE !! Het was fucking amazing !!
Ghost Zero //­ Hidden Identity
Super feest , wat een verdomd hard geluid daar zeg!:D zoals lul de behanger al zei: buschauf op de terugweg was echt vet!
giel de la tourette
wat een geluid:D
Ginaa :cheer:
een van de mindere jaren q-base! veel dezelfde nummers..en de main verplaatsen beetje vreemd? wat was daar de reden voor?
Hakkuh Annie
Vetste lokatie was de Neophytestand ;) :respect:
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hanske­e:hong­er:
Toppers van de dag waren toch wel Brennan Heart, Hellfish vs The DJ Producer en Nosferatu :respect: Zo kun je een feest pas afsluiten: Enzyme X- Dreadlock
Happy-Feet
Het was weer ontzettend dik, op naar volgend jaar :hyper: !!
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Hardst­ylelov­ers
in 1 woord : GEWELDIG!!!! EN Qrypsis superrrrrrrrrr
Hardst­ylePas­sie
het was een vet feessie volgend jaar weer Crypsis Held:respect:
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
GVD die kutsecurity heef me tel en me cash geld gebietst bij ut fouilleren!! de corrupte honde! nog iemand de sack gewees laat ut me dan ff wete AUB!!!
Homeboy
Tja wat moet je zeggen over kjoebees ? Gewoon fucking vet !!!!
Geweldig feest! Geluid TOP, Sfeer TOP!! ZATOX!!!!! :respect:
wishmaster egt dik met dik geluid en nossie en wapen x :respect: verder neophyte :no:
ik ben harder dan de rest
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
Ilse_S
Het was een geweldige editie van Q-Base met veel goede, stevige setjes. Jammer dat de main is verplaatst, want dit was nogal onpraktisch. Crypsis :respect:
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
Irri :bier:
:respect: deathchant ! Wat een feest weer (Y)
itstimothys
Location(L) Deathchant:respect: Maissouille :D
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
jackiindo
goed, maar vorge 2 jaren waren beter;) main moet gwoon op die ouwe plek veel leuker joh
Jahoor
Super feeestje :D
Janick!!
Alphaverb en Crypsis: PUUR GOUD
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jannúss
Ondanks het gezeik over de te vroege terug rit.. heb ik mezelf optimaal vermaakt:respect: ZATOX(L) Neophyte Records Allstars waren ook vet
Jap van de Wap
Uber vet zoals verwacht :lief:
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
Jenka ©
Heel simpel, TK07 in de nacht, geniaal (y)
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jeroen_­TheRes­istanc­e
Wat een waanzinnig feest was het weer :K Hangar :respect: Volgend jaar weer (L)
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
NEOPHYTE RECORDS!!!!
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorr:D
QBAAAAAAAS
Judah
Strak feest weer!! Jammer dat frank kvitta wel wat klein was. B-front en Crypsis weer de helden van de dag!!
Julien
Was super! maar aankleding voor dit thema, waar je toch veel mee kunt doen, viel me tegen en de hardcore ook. Hangar en Open air strip waren top!:respect:
Jœy [Blames]
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter? :respect:
kajona
fucking HEERLIJK
Kb!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
KDT
Goed vermaakt N-Vitral heerlijke set!!!!!
:respect: TK07 :respect:
Kenny GTP?!
Super mooi eest gehad en zoals altijd onmeunig GTP! WEEN
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
Zeker weer vet feestje:D Early hardcore/rave miste ik ook :( Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!:D
Kiets
Third Movement/Deathchant :respect:
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
nice:D
Kleinelau
Wat een lekker feestje was het weer(L) Jammer de laatste x:(
Knaller :bier:
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt :respect: :bounce:
Koekie­Monste­r:P
was weer zeer Geslaagd Q-BASE Weekend!:D
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
GE-WEL-DIG!! Echt te gek:respect:
L'l Chick o:) GTP?!­
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
Zieke Zatox, Space Pirates :respect: Geniaal feestje! :D
Leipe Kliko
wat een heerlijk feest en het weer zat mee geen regen gevoeld. verder Prophet:respect:Neophyte Records Allstars en Nosferatu:
Leipe Shit Ouwe'
Q-Base was Heerlijk en Hard B) Topsetjes gehoord van The Wishmaster, Zatox, Zany, B-Front & Crypsis. Helaas zit het festival seizoen er al weer op:(
Leippp
Top vermaakt, hard geluid en nosferatu weapon x sloten af zoals het moet!
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Lenny Bee
third movement en vage gasten FTW!
lenzenkopf
geweldig! :respect: echt een knaller
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
loontjes-power (L) roelie
geweldig feest!! geloof wel alleen 10 x verdwaald :P
Lori
opzich wel vermaakt :cheer: maar wat een rare dingen allemaal
Lucas*
Brennan & Tuneboy!! :K Volgend jaar Goede hardstyle in de hangar!!
lucje_b
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant:respect: en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars:respect: TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar:yes: volgend jaar een bunker hosten?8)
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Luit :bier:
Geen woorden voor zo vet! Wat een geluid! Q-Baas :respect:
Damn wat een feest !!!! :respect: D-Block & S-Te-Fan Wat een Set :respect:
M!KE-O
Komt duidelijk in aanmerking voor festival van het jaar 2010 :) En daar komt bij dat het een waardige afsluiter is van het festivalseizoen!
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
M.J.B.-
Was wel leuk.
Maarteeenn!
Wat is het toch een feest(L). Deepack, Psyko Punkz, Alpha2 vs Ran-D, B-front:respect:
heb me wel vermaakt, maar vond vorig jaar stukken beter. Jammer van de main en heb veel dezelfde nummers gehoord.
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
MaQenzie
:respect: :respect: -----------------------HHHAAAAAAAANNNGGGAAARRRRRRRR-------------------------- :respect: :respect:
Mark :facepalm:
Heb mn 3de editie q-base overleeft. 4de is sowieso een feit. Dat geluid in de hangar!! Crypis = Koning samen met B-Front!! Wat een geweld
marlin2
was wer erg vet maar toch minder dan vorig jaar B-Front en psyko punkz helden van de dag
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
MARVIN :bounce:
Wat een heerlijk feest! Prima weertje! Geen controle's. Lekker gestampt! Dit was gewoon de 'PERFECTE' wonderwereld! See ya all next year!:respect:!!
Matthijs
:bounce:
Matty Bomba
Plezant feestje:)
Max Kwint
B-Front de held_o_
Mayowww
ganzzz gut :) super toppertje
MC boedah!!
heb me vermaakt.. daar is ook alles wel mee gezegd
Meeuwsen
Was een leuk feesi! Nosferatu & Weapon X :respect:
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Mellie_Mel
Jaaa gezellig feestje met erg leuke meetings :D Hangar (Y)
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
Mellow
Hardstikke vet! :D
Mental Dio
Hangar was top, veel sfeer. Open air was minder gezellig..Digital Punk, Zatox, Zany en Crypsis (Y)
meow meow
TK07 STAGE WAS FUCKING HARD!!!!!!11 festival was TOP, erg groot en de sfeer was ZEEEEER GOED meowwwww
TTM :respect:
Mexxy
was weer heerlijk!!:D
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael-hardcore
wat was ik gelukkig daar:D:D.......
Micz
Wat een gruwelijk bruut feest!!! Raw Hardstyle! :respect:
MieMie
ik heb niet veel woorden nodig GEWELDIG!!!!! feest
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
Mindfuck
N-Vitral :respect:
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Phoee lange dag nacht! Maar wel fantastisch in de raw! (L)
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
Molz
Begint eentonig te worden, maar B-front wederom held van de avond! :D Crypsis was nog een fijn toetje aan het eind van een heerlijk festival! (Y)
MR DARKNESS
echt wel een dik feestje flink los gegaan op Neophyte en mainstage
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
(L) Q-Base!! Wat een knaller :D
MRNS
iemand nog aangehouden door de joden?:P
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen:D Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben:rot: In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen:respect:
Neekuh
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen (L) hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! :lol: ) en kippenvel @ Underworld.. :respect: tot volgend jaar! :hyper:
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
NOW-N
76 Sneekers in een bus, mooi weer, Promo, B-Front, Crypsis en de afsluiting bij de Beat Providers maakten deze dag rete vet!
Wowww Noisia(L)!
nyo-ig
alweer fantastisch vermaakt! heerlijk rondgehuppeld en gestampt! nu spierpijn!
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
Olzie
Zatox:respect: The Viper:respect:Nosferatu! Beetje weinig aankleding, maar vet feestje!!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Op het randje
LKKJVGffhgjgjjh:P
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
mooie seizoens afsluiter :bounce:
Pangetje
Pfoe super hard feest heerlijk! (Y)(Y)
pappa Koop
Alles was perfect georganiseerd, Q-dance (Y), alleen vielen de sets enigszins tegen, desondanks weer prima vermaakt.
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Pascat
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ;)).. Alphaverb ging lekker tekeer (Y) ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set :(.. Verder TOP
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
PB.
Heb me heerlijk vermaakt!:) De nieuwe indeling vond ik wel minder prettig als de 2 jaar ervoor. Weer lekker ver en veel gelopen!(H)
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Puttuh
:RESPECT:
PVO
OH MIJN GOD
Q-evin
Wat een feest! wat een geluid op de Open Air! D-Block & S-Te-Fan en Tuneboy en B-Front helden :respect:
Qurix DJ
5e keer en weer het feest van het jaar :respect: ik miste wel de early hardcore, maar ook flink los gegaan in de hardcore en industrial bunker :D
r0wan078
Gezellig maar niet meer dan dat
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
Ragbourn
TOP FEEST!! Volgend jaar zowiezo weer;)
ragman
ziekelijk goed vermaakt waarom gooie ze die tk07 of deathchant nie in de hangar volgend jaar :D
Ralf6711
Hardheadz zonder The Prophet kan natuurlijk eigenlijk niet, maar was wel erg vet :D Trouwens een doeie afsluiter met Nosferatu & Weapon X deze keer. Maisouille en Boris S & Frank Kvitta waren voor mij de verrassingen van de dag, Hellfish & Dj Producer knalden lomp hard :D, maar t was wel vermoeiende muziek. Promo en D-Passion vielen helaas een beetje tegen. Ten slotte, tja, 't blijft Q-Base dus natuurlijk weer een zeer goed (grenzend aan geweldig) feestje :D.
Ralluf
Heel vaak dezelfde nummers gehoord! En veel geluk gehad met het weer! vond deze editie beter dan vorig jaar:cheer:
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Lekker feestje.. wederom genoten
Remco -_­- ReMcOrE
top feestje :cheer: Josh & Wesz, Alphaverb, Digital Punk, Psyko Punkz :respect: (L)
RemkoDJ
Geniaal! :D Wat een vet feest zeg! :D
RemyS
paar momenten wat enigzins te doen waren, maar volgend jaar niet meer.
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
FUCKIN DIK!
Rik K.
1 woord: Vagegasten_O_
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
RN**
Lekkeeeeeer hoor, vooral de hardcore!! .. klein minpuntje -> plaats die main terug op de oude plek!
Roan.
Zatox gemist door fout op time-table:(. Toch zeer geslaagde nacht gehad :)
Rob :bier:
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren (L) Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox :respect: & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt (L) alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
robbie-indo
Dik feest (Y)
Robin /­ Dark Vision
Lekker! heb me best vermaakt! alleen vorig jaar vond ik het gezellig! maar het weer was lekker!!
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
Roel-=-
wat een held is Zatox(L) omg! wat een feestje!! volgend jaar zeker weer!
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
Row@n
Het was weer een top feest! Wat een heerlijk geluid:D
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
Ruudjuh.
Ruigste locatie! Vond het wel wat minder dan de afgelopen 3 jaar, was niet echt sfeer weinig gingen er los ;)
RUUF
Neophyte trekkerds :no: Deatchant :yes: :kwijl:
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Sander
Wat een geluid !!!
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
SCHUFKE
heerlijk :bier:
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
scurdie_­tripkip
heb me echt bruut goed vermaakt :P en wat een vage locatie zeg ben daar aardig wat verdwaalt hehe. :O
Sen3
Persoonlijk vond ik vorig jaar beter, maar misschien komt dat ook omdat ik toen echt onder de indruk was van de locatie..
Sendie<3
Heeerlijk(L)!
Sennos
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend (L) !!!!
Seth!
heb helaas alleen tijdens J&W kunnen genieten van oa Nero :respect: daarna ging helaas het licht uit..daarom ok
wat een geweldig feestje :D
Shalashaska
ik stond lkkr 8ter de bar bij raw hardstyle goed vermaakt
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest (H) Digital punk :respect: Zatox :respect: Hangar :kwijl: Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon :(
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan:D Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
was weer een zeer geslaagd feestje!! Q-Dance bedankt!!! BEAT PROVIDERS gingen helemaal los in de Scantraxx/A2 bunker!! heb genoten!! Thanks gasten
Sjootje
Wat een feest. (L)
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Prachtig mooi machtig
Fantastisch feestje hoor! Vette lokatie! Tot volgend jaar :D
Snelle Selle
Oke de open air was vorig jaar beter, en het vuurwerk ook, maar verdomme wat een feest weer! Hulde aan Q-dance! :respect:
Snobbie :vaag:
Tk07 Deathchant en The Third Movement :respect: wat heb ik geknald volgend jaar gewoon weer!! Friends het was gezellig!! :D
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefkel
toppie !
Stepha­niehel­enaDJ
faaaaaaaackin gruwelijk feest! :D :bounce: moest er werken als flugelmeisje maar ga volgend jaar zeker zelf heen! :D
steven-eg [Go-focking-wildddd]
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
ZATOX :respect: !! Wat een geluid daar ook in de Raw Hardstyle zeg & goede sfeer :) Topfeest
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Sven [Rough Nation]
zatox was smullen:K b-front held :respect: en crypsis heerlijke afsluiter! :D alleen noisecontrollers bij de raw style is geen combinatie!!
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Tamoko Mikey
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers(y) eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step(y) The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
TerrOr­iginal­Maniac
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen :/ en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel:D :bounce: daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area :respect: de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
Tezzeret
Optimaal vermaakt en wat stond het geluid hard niet goed als je bij de open air de bass voel druenen door je lijf lol
Tha Mitchells
Psyko Punkz: zo de shizzle!!
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Tieske!
Gaaaaaar:S Prima feestje, niks mis mee!
Timmert
Zatox, Zany en Panic wat een dikke sets! Geluid in Raw hardstyle en wat een dikke lasers op de open air !!:respect:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
TimmieG
Wat een feest, mooi terrein en goeie sfeer. Wel helemaal gesloopt nu, maar et was et zkr waard
TiMOTHYb
Fucking hard feest, het geluid en de sfeer maken het echt!
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Toef
Heerlijk feestje :respect:
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
tszarina
Toplocatie, music:cheer:&temperature&pizzapunt&bar:super...miste wel n zeker iemand....
VET
Ja gewoon een topfeestje;) NC:respect: this is the sound that pounds your senses!:respect:
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet :)
V0NK
alles was goed!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
dit was wel weer en Q-Base.. uiteindelijk waren liep iedereen praktisch op zijn knieschijven maar da mog de pret nie drukke eh ! :P
Vein
Leuk feest!!! Vette locatie..Noisia was superdik, alleen jammer van die mc! Tommy Four Seven ook een dikke set(y)
Geweldig Feest dikste festival van het jaar (Y)
Vini-RSD
Beestelijk feest gewoon:P:P
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
lijp
Wellabellaa
Geweldig feestje! Super geluid! :jaja:
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wooody
Jezus, TK07 :respect:: Sfeertje daar was goed en verassend goeie muziek! B-Front natuurlijk held van de avond (L) Josh & Wesz sterker begin dan verwacht :( Psyko Punkz/Promo aardige setjes (Y) Toch echt anders met al die bunkers, top sfeer!
Wout
Crypsis was verrassend goed! heerlijk geluid
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
Wat een topfeest! Zeker volgend jaar weer, helemaal los en kapot gegaan! (H)
X-Qlusive K
geweldig :D eerste qbase, wat een vet feest, The Vision vette set maar wat een fouten :( verder echt super gehad :D
x.Manonn
GEWELDIGG!! :respect: :D
xKrissi Terror
Geweldig wat een geluid :lief: en zeker verdwaald in dromen!
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yoni *
Ik vond het echt super!
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
{-Party Squad-} :facepalm:
Afgelopen zaterdag het meest gruwelijke feestje ooit meegemaakt, wat een heerlijke k*zooi was Q-BAse zeg ! :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K
× Miniii elaar ×
Blijft de vetste locatie (L), mooi decor @ Open Air b), vette setjes & veel gezellige mensen :D!

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!