Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1056), {-Party Squad-} :facepalm: (933), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (821).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
!!­VICTOR­IOUS!!­
Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie :respect: Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!! :D
"LIEKIE"
Q-Base blijft een supervet feest,aan t einde bij Raw hardstyle was echt ff lekker knallen,super!!!!!
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
' [M] arlou ;;­ :bounce:
echt super!! beter dan vorig jaar!!
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
'Liz
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! :) Zatox :D! Kvitta's underground session :respect: Hardheadz (alleen Pavo :S) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
Helemaal super! :D
*­ Priscilla *­
Geniaal feestje! :respect:
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supergezellig! :D
*Judzde*
Superfeest gehad, veel betere als vorig jaar. Alles precies goed ingedeeld, nergens te druk of lange rijen. Supergeluid en mooie decoratie en goede sfeer.
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
heb me super vermaakt(y)
*mario*
vet feest !!
*Natasch*:-)
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu :respect:!!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk :bounce: :D en lekker met onbekenden rondgelopen :P Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
Prima vermaakt! Lange dag zo vanaf 13.00 uur, maar de moeite waard :D.. Geluid was voorgaande jaren stukken beter!
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
*RisS*
Josh & Wesz (L) Hele feest was gewoon zooo vet :D
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*Zoedare*
Kei harde afsluiter van het festivalseizoen:respect: (Y) 10 x beter als vorig jaar..! ;)
*­~*­~MeMoRiEs~*­~*­
SUPERRRR..!!! :cheer: :D Beter dan vorig jaar, gezellige mensen allemaal :cheer: Toppie...!!! :P
--Rob--
egt top!! was het met iedereen en wat een geluid!!
--Vaal--
TK07 :respect:
-=VanDalen=-
Oldschool Gangsterds en Qlub Underground :respect:! Qbase is echt een topfeest maar teveel HAPPY HARDSTYLE (n)
-Dave
Altijd weer een top feest ! (Y)
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
.Richard.
Was wel lekker feestje! Beter dan 2 jaar geleden iig.. Space Pirates en Noisia :respect:
//­\\//­\\AASSEN
VAGE GASTEN!!!
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
:.Joe^ri
Q-Base was weer zeker dik dit jaar, Nosferatu & B-Front <- Wederom de Helden! :D
::Robskee
Was echt dik! Zatox en B-Front mannen van de avond(Y) Geluid en Lazers :kwijl:
:[ KoeKoeK:[
Heerlijk.... :respect:
Zeker wel erg gezellig, mensen voor de gek houden onder genot van een :bier:tje
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
was weer een top feest vooral beat providers gingen helemaal los :respect:
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
te gek see ya next year!!!!!
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
:respect: voor TK07 echt geweldig. Q-BASE was weer te gek !!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
;Sandra
Echt een super feest! Perfecte locatie, super geluid! Zeker 1 voor in de boeken
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
<Max>
Was weer genieten! Zany de beste set, daarna Crypsis! Noisecontrollers een aanfluiting..
<~^­Poeletje^­~>
superrrrrrrr feesje (Y) afsluiting van :respect: the Player :respect: was masterrrrrrr(Y) en de mail was geluid heerlijk(Y) gewoon een top feest (Y)
===­ Royc3 ===­
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND HET NEUKENDE STELLETJE OP DE HEUVEL
> ]\/­[@­niac <
zeker vet geweest!! volgende x maar weer!!
@mr_budddha
GE-WEL-DIG!!!! heb egt genoten egt genoten
zwaar weekend. Maar mooie fuif gehad. :respect: voor de gameboy set @ TK07
[0906] Geitman
goed vermaakt, ma beetje te hoog piemeltjeshouse gehalte...:S
[>NIK<]
Aan it was!
[E].­sther (L)!­
Is er geen betere waardering als Geweldig? Wat een helden feest zeg (L)!
[F][E]­[R][R]­[Y]
GEKKE HUIS :bounce:
[FCMR]Dr.Dje
damn wat een feest. heerlijk geluid. geweldige set van maissouille. volgend jaar zeker weer! hopelijk vullen ze de hardcore dan wel wat beter in.
[HC]Sn­ep[040­]
Geweldig zo ronddolen tussen de bunkers. Afsluiter op main was de kers op de taart.
[I][v][o]
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed :D En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
[Ils]
Wat een feest :respect:!!! En die afsluiter :kwijl:, persoonlijke helden Krusaders (L)
[KDL]Weebser
tegek. Heerlijk staan knallen
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
super goed vermaakt wel veel lopen daar maarja t feest was vet :respect: neophyte records
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
De 1e keer voor mij, jammer dat de HC-bunker pas om 12uur begon maar toch een GEWELDIG feest!! Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
[Patrick]
zooo, weer prima vermaakt :respect:
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[WBS] Joker.­one
Heb wel eens betere edities meegemaakt! Qua decoratie en sfeer vond ik deze erg tegenvallen... Dubstep bunker was gaaf , TK07 en de Deathchant ook!! Helden van het feest The dj Producer en Hellfish :D
Soieso wel vet feestje(L):K
^PIET
Wat een afsluiting van het festival seizoen! (L) Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> :respect: Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X :respect:
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
Wat een topfeest :D Super vermaakt en de smeer was echt top! (L)
a-driaan
Was super:D maar wat een ramp om van het parkeerterrein af te komen!
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!! :D:D:D
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Abaddon
was weer (y)
Aben_
Dik feest 10 X beter dan vorig jaar !
ActivA BoBbiy
Space Pirates, Zatox en Alphaverb:respect: :respect: :respect:
Ad-raket
Helaas de laatste outdoor. The Ammo bunker :respect:
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
Arie J Beukenoot
Deathchant, Vage gasten erg vet! Maar TK07 was heerlijk, geweldige herrie
Arjan Beukpad
zelden zo gelachen
arnoia
Muziek was goed alleen goedkopen open air en hangar was ok minder dan anderen jaren
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Arrr69
wat een teringvet feest zeg! Die locatie is HEILIG! Lekker underground, genoeg ruimte, belachelijk goed geluid overal, dubstep, deachant, main, raw hardstyle, damn lekker gedraait! Alleen jezus waat een zaadshow van dat vuurwerk, lasershow was wel weer baas! En de dag, dat ik een vriendinnetje kreeg(l)
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
BaltaS
vette locatie! heerlijk geluid en leuke mensen! topfeest dus!!! volgend jaar zeker weer!
Bart SFD
Super feest, prima vermaakt. En wat een geluidje he:)
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
basjuh1607
Ja zeer goed feestie wederom :D afsluiter van nosferatu vs weapon X vond ik alleen tegenvallend, neophyte record allstars wederom TOP :D
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Heb me weer vermaakt en daar gaat het om! :D :respect: Digital Punk & Zatox :respect: Eindelijk Josh & Wesz weer op een Q feest! :D
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
BENSCHOPSE GABBER
neophyte records!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
bitchje
was weer geslaagd feestje wel erg vermoeiend :respect:Maissouille
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
Brecht | In-Phase
twas awesome! :)
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
1 van men beste feesten ooit en dat zegt toch wel wat ;-). Super hard los gegaan die ganzen Nacht op de harde beats van de rauwe hardstyle en raggende Deathchant!
Bullywully
Hangar was place to be :respect: Zany, held van het feest :respect: Open Air weinig sfeer
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
Cathalijna
Niet voor niets het beste festival voor mij! Locatie, dj's, geluid = een dikke 10 +
CatootjeBoe
Q-Base is een Eindbaast :respect: Stipt nummer 1 feest! Zatox :K TK07 en Vage Gasten Top aanvulling op de andere area's(Y)
Cedje
BAM :D hard
1ste keer q-base had er wat meer van verwacht,miste de egte lekkere hardcore! maar verder wel vermaakt:)
Charon
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis :kwijl: (L), wat een held!
CHEDDAR
goed vermaakt lekker geouwehoert(Y)
Ciin,,
in een woord SUPER.(beste Qbase van welke ik geweest ben..)
code22
qbase was top in het begin tot 2 sn8s maar daarna was het but liepen te veel mensen en weinig stapempers wel jammer hoor..decibel was beter sorry! gr
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Q-Base altijd lekker! Goed geluid, leuke mensen leren kennen (Y)
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
D-O-M-O
Wat een helden feestje! Alphaverb, Zany, Crypsis, Zatox heldensetjes _0_
D-railed
tk o7 frenchcooore! moet duidelijk aanwezig blijven op q-base! heb me overal wel vermaakt.. alleen het is en blijft een doolhof:P
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
Da Wizz | Tim
ik zeg prima
Heel wat Q-Dance feesten gehad altijd goed(Y)..Behalve Q-Base dan(N)
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
DarkBeatz
Wat een moddervet knalfeest was dit weer, mijn benen hebben het geweten. Zatox, Zany, Alphaverb & Crypsis (L) :respect:
De Herrie­hippie
wat een kutfeest. Gelukkig was er TK07 :D
Dees
:respect: The Third Movement, Deathchant en TK07 :respect:
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
DBSTF onverwachte vet! Alphaverb, Zany suppperr hard, vet feestje :D !
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
DennieK
weer heerlijk genoten, was weer super mop ;p... Boris s was geweldige set!!
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Divalerie
We got lost in dreams B) Dock 45, Bob!!, Crypsis (L)
DJ D-Jackal
Wat een feest, prima vermaakt. Distorted Revelation lekker gedraait (Y)
DJ Ricos
Oldschool Gangsters & Q-Dance bedankt!!!! Uiteraard de partypeople en alle andere feestbeesten ;) :peace:
djim'013
Knetterfuif! knalfestijn! zany zatox & bfront alledrie weer heerlijk hoor!
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
Drieke­errade­n
Q-BAAS! wat een lekker feestje
Zwaar teleurgesteld door de open air locatie en de aankleding van het feest, vorig jaar was veeeeel mooier.. ondanks dat wel naar me zin gehad! ;)
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
EJ_V
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
Emíell.
Geniaal feest _O_ Zany, Alphaverb, Crypsis, Alpha² vs Ran-D, R10T33R & Noisia :cheer: Noisecontrollers, wat een grap :')
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Ennair
Fijne party :jaja: Helaas weer laatste outdoor :(
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
eRik:bounce:
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt :cheer: die soldaten in het bos vond ik wel space :rot: verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel (Y) kortom feesie van het jaar (L)
Lekker feestje weer:)
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Fabiana1985
Wow, wat een feest zeg:-D Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records:respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
Feierqueen
:cheer: thanks to nosferatu :cheer:
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Flo aka MC NRGiZE
keihard genoten! wat een feest elke keer weer
Floor *
(L)
Foltergeist
Promo, D-Passion, Bryan Fury :cheer: Dubstep (Y)
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frank_!(h)
Uitstekend vermaakt, main en vuurwerk viel iets tegen maar Hangar en de set van Zatox/Crypsis maakten dit meer dan goed :respect:
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
Raw Hardstyle :respect:
Q-base (y) Zany draaide weer lekker hoor, sowieso het geluid in de hangar (L) Super naar mn zin gehad met mn maten, maar op t einde echt helemaal gebroken benen. Toch bij Crypsis ff een paar nummers meegepakt. Geweldig, maar toch mis ik (nu) het speciale 'ik wil terug' gevoel.
Fuck The System!­
Prima feest(Y) Dat geluid blijft dik:kwijl:
Funky Frank
Duidelijke zaak: N-Vitral, als verwacht, held van de avond :respect: Kvond het feest verder wel stuk minder vet dan vorig jaar...
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
Gaitzzz
Damn wat een feest!! Josh & Wesz & B-front :respect:
Gazz
wat ging dit VIES MAL! :D volgend jaar weer!!!!!!
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
giel de la tourette
wat een geluid:D
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad :D Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
Viel zwaar tegen .. !!
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!(L)
Hakkuh Annie
Vetste lokatie was de Neophytestand ;) :respect:
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hammertime
Nou nou wat geweldig zeg :lol: muziek was (N) teveel zelfde nummers, en waar was de hardcore op eind in de main? :lol: wat een PUSSY muziek zeg :S om over het parkeren nog maar te zwijgen :x anderhalf uur over gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! dit was zeker de slechtste Qbase tot nu toe :S
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Hardst­ylePas­sie
het was een vet feessie volgend jaar weer Crypsis Held:respect:
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
Henk-Jan.
geweldig feest, zany en b-front (Y)
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
HenryV6
was erg vet gisteren! maar kon in de verste verte niet tippen aan decibel/defqon ! setje van psyko punks was goeie :D:D
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
HKE-Jeroen
Sequence & Ominous geweldig gedraaid! En TK07 was vet:respect:
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
wishmaster egt dik met dik geluid en nossie en wapen x :respect: verder neophyte :no:
ik ben harder dan de rest
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
Ilse_S
Het was een geweldige editie van Q-Base met veel goede, stevige setjes. Jammer dat de main is verplaatst, want dit was nogal onpraktisch. Crypsis :respect:
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
Iris, wie anders?
viel zwaar tegen, ging zonder verwachtingen heen.. en heb me gewoon nietkunnen vermaken.. jammer, nooit weer Qbase!
itstimothys
Location(L) Deathchant:respect: Maissouille :D
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
J-Bo's event support
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
J070 :hyper: :beer:
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in :woop:
jackiindo
goed, maar vorge 2 jaren waren beter;) main moet gwoon op die ouwe plek veel leuker joh
Jahoor
Super feeestje :D
woooh wat een lekker feest zeg! RAW HANGAR (L) sfeer was helemaal goed, volgend jaar zeker weer :respect:
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
jelmer
:respect:Heerlijk feestje:respect:
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jeroen_­TheRes­istanc­e
Wat een waanzinnig feest was het weer :K Hangar :respect: Volgend jaar weer (L)
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
NEOPHYTE RECORDS!!!!
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorien­:flowe­r:
Ge-wel-dig :respect: Oldschool baby (L) Tijd ging veel te snel! :respect:
Joyceke :)
Geweldige avond weer! Blijft toch een van de lekkerste festivallen. Vond de main dit jaar n beetje smal en het podium was niet al te dik. Lasershow daarentegen echt ziekjes!!!! Geluid, vooral in de hangar echt zuiver en hard (L) Leuke mensen goeie sfeer TOPPIE!!
Jœy [Blames]
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter? :respect:
Ik zeg volgend jaar 14 uur lang N-vitral :P
K.iki
Goed vermaakt daar in Duitland! Alleen was het wel een doolhof.. En volgende keer mag er toch wel meer hardcore zijn!!!
Keevz
Godskelere dat geluid in de main! Q-base best party, end of story
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
Zeker weer vet feestje:D Early hardcore/rave miste ik ook :( Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!:D
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
Kiets
Third Movement/Deathchant :respect:
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
Kimmmmmm :)
Super feest gehad! 't was alleen een beetje een doolhof:O en Jammer van de kuilen en gaten ben 2 x door mn enkel gegaan:@ Maar verder Super naar mn zin gehad:D
Kings :bounce:
die hele ttm bunker was heldige shit :respect:
Knaller :bier:
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt :respect: :bounce:
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
KortB
Laatste moment toch bedacht om heen te gaan en het was me een knaller :D !!
Kreativ Kickz
Et ging goed los :D
L'l Chick o:) GTP?!­
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
Zieke Zatox, Space Pirates :respect: Geniaal feestje! :D
Leipe Shit Ouwe'
Q-Base was Heerlijk en Hard B) Topsetjes gehoord van The Wishmaster, Zatox, Zany, B-Front & Crypsis. Helaas zit het festival seizoen er al weer op:(
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Lenny Bee
third movement en vage gasten FTW!
lenzenkopf
geweldig! :respect: echt een knaller
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
Lori
opzich wel vermaakt :cheer: maar wat een rare dingen allemaal
LosLimbos
Was echt super vet!(h) Goed begaanbaar met mn rolstoel ;)
Lucas*
Brennan & Tuneboy!! :K Volgend jaar Goede hardstyle in de hangar!!
Luchèl :bier:
Vage gasten, TTM, Frank Kvitta (y) heldige poep!
lucje_b
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant:respect: en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars:respect: TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar:yes: volgend jaar een bunker hosten?8)
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
Luit :bier:
Geen woorden voor zo vet! Wat een geluid! Q-Baas :respect:
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
Damn wat een feest !!!! :respect: D-Block & S-Te-Fan Wat een Set :respect:
M.J.B.-
Was wel leuk.
Maarteeenn!
Wat is het toch een feest(L). Deepack, Psyko Punkz, Alpha2 vs Ran-D, B-front:respect:
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
MaQenzie
:respect: :respect: -----------------------HHHAAAAAAAANNNGGGAAARRRRRRRR-------------------------- :respect: :respect:
:lief:
marissie88
hemels feest (L)
Mark :facepalm:
Heb mn 3de editie q-base overleeft. 4de is sowieso een feit. Dat geluid in de hangar!! Crypis = Koning samen met B-Front!! Wat een geweld
Markiyo
Superfeest weer! Man van de avond: Alphaverb, wat een knalset! :respect:
marlin2
was wer erg vet maar toch minder dan vorig jaar B-Front en psyko punkz helden van de dag
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
pieeeeeeep
Matthijs
:bounce:
Max Kwint
B-Front de held_o_
zatox held rest was wel oke
Meeuwsen
Was een leuk feesi! Nosferatu & Weapon X :respect:
meow meow
TK07 STAGE WAS FUCKING HARD!!!!!!11 festival was TOP, erg groot en de sfeer was ZEEEEER GOED meowwwww
TTM :respect:
Mexxy
was weer heerlijk!!:D
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
Mindfuck
N-Vitral :respect:
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Phoee lange dag nacht! Maar wel fantastisch in de raw! (L)
Miss_Unknown
Heerlijk genoten, van een geweldig feestje! :yes: :D
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
MOS :bounce:
Geweldig,lang en hard:D
MR DARKNESS
echt wel een dik feestje flink los gegaan op Neophyte en mainstage
Mr. EriQ
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan:D
(L) Q-Base!! Wat een knaller :D
Mush
Muzikaal zeker niet hoogstaand, maar toch n heerlijke avond.. :D
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen:D Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben:rot: In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen:respect:
Neekuh
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen (L) hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! :lol: ) en kippenvel @ Underworld.. :respect: tot volgend jaar! :hyper:
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
nickysshh
Nee echt.. Noisia, dj producer, frank en alex kvitta (hele kvitta bunker trouwens) :respect: GENIAAL feest!! Nu al zin in volgend jaar!!
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Nina (F)
Is voor herhaling vatbaar :)
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
NOW-N
76 Sneekers in een bus, mooi weer, Promo, B-Front, Crypsis en de afsluiting bij de Beat Providers maakten deze dag rete vet!
Wowww Noisia(L)!
nyo-ig
alweer fantastisch vermaakt! heerlijk rondgehuppeld en gestampt! nu spierpijn!
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
P P
Vanaf vrijdag superknaltijd gehad!:bounce:
Party Like Us!!!!­
tk07 en deatchant als jullie er niet waren, had ik me niet vermaakt denk ik! :respect:
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
partyb­itch01­3
wat een fucking lekker feesje seg egt geweldig!! heb me top vermaakt veel gezelligheid en gekke mense... k ben volgend jaar ckr wer van de partij :D
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Patjeuh !!!
wat een gruwelijk feest.! :respect: en wat een gruwelijk geluid. deepack :respect: crypsis :respect:
pauluskap
Geweldig feestje gehad
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
paykoman
andere jaren wast veeeeeeeeel beter
PB.
Heb me heerlijk vermaakt!:) De nieuwe indeling vond ik wel minder prettig als de 2 jaar ervoor. Weer lekker ver en veel gelopen!(H)
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Pinas ®
Was weer ongekend!! Wat een knaller!! :D Psyko Punkz :respect:
Pop-up
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte B)
PornBjorn
Was een mooi feestje, alleen vond vorig jaar en dat jaar ervoor beter. Maarja op na volgend jaar:D
PunterXX
Gezellig en vette dingen gehoord.niet zo thuis meer in de hardstyle,weet nu wel dat B-Front een naam is die ik zeker zal onthouden!:respect:
Puttuh
:RESPECT:
PVO
OH MIJN GOD
r0wan078
Gezellig maar niet meer dan dat
Ragbourn
TOP FEEST!! Volgend jaar zowiezo weer;)
ragman
ziekelijk goed vermaakt waarom gooie ze die tk07 of deathchant nie in de hangar volgend jaar :D
Lekker feestje.. wederom genoten
Realist
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Remco -_­- ReMcOrE
top feestje :cheer: Josh & Wesz, Alphaverb, Digital Punk, Psyko Punkz :respect: (L)
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
FUCKIN DIK!
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
RN**
Lekkeeeeeer hoor, vooral de hardcore!! .. klein minpuntje -> plaats die main terug op de oude plek!
robbie-indo
Dik feest (Y)
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
Row@n
Het was weer een top feest! Wat een heerlijk geluid:D
Ruben :')
Harde stijlen hoor :$
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
S.askia
Geweldig!!! :D
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Sainen
Beuken met B-Front!
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
Sander
Wat een geluid !!!
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Seb
INDUSTRIAL AREA WAS HET LEUKSTE!! :respect: HELLFISH :respect:
Sennos
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend (L) !!!!
wat een geweldig feestje :D
Shalashaska
ik stond lkkr 8ter de bar bij raw hardstyle goed vermaakt
Een waardige afsluiter van het festivalseizoen! Heerlijke setjes @ N-Vitral, Zatox, D-Passion en niet te vergeten Tuneboy.. (y) Zeeeeer vet!
SickRick
Helemaal geweldig weer! vond de main alleen een tegenvallertje
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
was weer een zeer geslaagd feestje!! Q-Dance bedankt!!! BEAT PROVIDERS gingen helemaal los in de Scantraxx/A2 bunker!! heb genoten!! Thanks gasten
Sjootje
Wat een feest. (L)
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Prachtig mooi machtig
SnelleHap
Geweldig feest, heb mij zeker optimaal vermaakt! Tot volgend jaar Q-BASE! (H) :D
Snobbie :vaag:
Tk07 Deathchant en The Third Movement :respect: wat heb ik geknald volgend jaar gewoon weer!! Friends het was gezellig!! :D
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
springer
was wel gezellig feestje, aardige mensen, alleen minderda vorig jaar
Stampertje de enige echte !!­
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefan~
:respect:
Stefkel
toppie !
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
ZATOX :respect: !! Wat een geluid daar ook in de Raw Hardstyle zeg & goede sfeer :) Topfeest
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo :)
Brute locatie!! :jaja: Miste wel een beetje m'n hardcore nummertjes, maar de raw hardstyle was ook vet!(Y) Voor niks lopen schijten voor de deutsche polizei b) Maar t was een leuk avontuur ;) Blijft toch echt het allervetste om los te gaan snachts in het donker!!(L)
pieeeeeeeeep. Goddd wat was 't megavet! (L)
Sven [Rough Nation]
zatox was smullen:K b-front held :respect: en crypsis heerlijke afsluiter! :D alleen noisecontrollers bij de raw style is geen combinatie!!
Svenson Deluxe
Geniaal feest! Wat een geluid bij de Raw Hardstyle. Die Rooie was weer eens de man van de dag met een teringvette set op de main 8)
Syphon Van De Kaart
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Superfeest! :respect: Brennan Heart!
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
Tamoko Mikey
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers(y) eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step(y) The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
TerrOr­iginal­Maniac
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen :/ en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel:D :bounce: daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area :respect: de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
GVD weer een mooi fiske!! Alphaverb (L) Zany (L) en PP (L)
Tezzeret
Optimaal vermaakt en wat stond het geluid hard niet goed als je bij de open air de bass voel druenen door je lijf lol
Tha Mitchells
Psyko Punkz: zo de shizzle!!
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
TheNoeL
Is toch gewoon een top knalfeest!! Heerlijke avond gehad... :respect: (L)
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Thinus
mega wreed. gr erik
Thomderanged
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals :P Raw bunker was geniaal, wat een geluid 8) Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
Tieske!
Gaaaaaar:S Prima feestje, niks mis mee!
TILT
vorig jaar was beter ma toch vermaakt op bitchesbase :bier:
Timmert
Zatox, Zany en Panic wat een dikke sets! Geluid in Raw hardstyle en wat een dikke lasers op de open air !!:respect:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
Timmiee
pysko punkz, noisecontrollers, b-front:respect: wat een geluid daar:kwijl: vind de tijden niet echt ideaal.. maar was wel een super feest!:d
TimmieG
Wat een feest, mooi terrein en goeie sfeer. Wel helemaal gesloopt nu, maar et was et zkr waard
TiMmS
Promo, Frank Kvitta & Bris S, TK07 en Nossie!!! Superfeest!
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Toby (Hygen­ersis)
Psyko Punkz (L) Zany (L)
Toef
Heerlijk feestje :respect:
Tom
DWX, Scantraxx / The Vision, Heatzone, Coone, Deepack, B-Front (L)
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tommie S
Wat een Gruwelijk vet feest!:kwijl: Super geluid ,goede sfeer ! Deepack en Crypsis Helden van de dag!:D
Ton30071989
Tuneboy, crypsis, dirty workz, B-front en Q-dance... BEDANKT :respect:
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
VET
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
valkyr
Zany, zatox, brennan heart, nosferatu, massive wat een feest!
vanlierops
Geluid bij hc (Y)
Vein
Leuk feest!!! Vette locatie..Noisia was superdik, alleen jammer van die mc! Tommy Four Seven ook een dikke set(y)
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Geweldig Feest dikste festival van het jaar (Y)
Vini-RSD
Beestelijk feest gewoon:P:P
vKorve
Heeerlijk fist :respect:
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Wasamambe
Digital Punk... Psyko Punkz, B-front hebben dit jaar zich gevestigt tussen de grote namen
Weapon X
Jongens, jonges wat een adrenaline rush!
Wellabellaa
Geweldig feestje! Super geluid! :jaja:
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Wiljan88
Heerlijke afsluiter van een GEWELDIG festival seizoen! Grote held van de dag Crypsis, wat een set, helemaal los gegaan :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wout
Crypsis was verrassend goed! heerlijk geluid
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
Wat een topfeest! Zeker volgend jaar weer, helemaal los en kapot gegaan! (H)
x.Manonn
GEWELDIGG!! :respect: :D
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yoeri__=
Wat een top feest!! (L) heerlijke muziek gehoord, Deathchant :respect:
Jaaa, wat een heerlijk feest!! En een dikke vette knaller van een afsluiter van Nosferatu & Weapon X!
Wát een feest:D Geluid, aankleding, Alles was geweldig:D :respect:
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zanzarismo
Als vanouds!
Zjuul:­bounce­:
Wat was het weer verschrikkelijk hard..:D zijn die duitsers toch nog ergens goed voor
{-Party Squad-} :facepalm:
Afgelopen zaterdag het meest gruwelijke feestje ooit meegemaakt, wat een heerlijke k*zooi was Q-BAse zeg ! :D
~* J L Z *~
Doolhof, te veel hardstyle en veel te weinig hardcore, Muzikaal gezien was QBase zeker geen hoogstandje!
• •M@rCky• •
Oldschool gangsters, Subway, Vage gasten(geniaal) en Raw style heb ik mij kostelijk op kunne vermaken:RESPECT:
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K
× Miniii elaar ×
Blijft de vetste locatie (L), mooi decor @ Open Air b), vette setjes & veel gezellige mensen :D!

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!