Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1050), {-Party Squad-} :facepalm: (929), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (819).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!! ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
Geniaal feest weer!! Super afsluiter van het festival seizoen, Wat een geluid in alle area's egt :respect:, ZATOX weer geweldig 2 uur lang alleen maar vette nr's gehoord! Verder B-front, Tuneboy, Crypsis heerlijk gewoon! Tot volgend jaar!
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
!!VICTORIOUS!!
Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie :respect: Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!! :D
(l)
# [A] #
1ste Qbase, beetje jammer dat er maar 2 hardcore area's waren, maar voor de rest heb ik me OPTIMAAL vermaakt. :D
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
geweldig feest :D Hellfish (Y)
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
'Liz
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! :) Zatox :D! Kvitta's underground session :respect: Hardheadz (alleen Pavo :S) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
(K)party bitch angel(K)
onwijs weer helemaal los gegaan
*­ Priscilla *­
Geniaal feestje! :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**Joys**
het blijft het geweldigste feest :kwijl: (l)
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*­Daniielle_­!! B)
Supergezellig! :D
(L)
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
heb me super vermaakt(y)
*mario*
vet feest !!
*Natasch*:-)
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu :respect:!!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk :bounce: :D en lekker met onbekenden rondgelopen :P Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
Waaaaah wat een feest :respect: Zany was echt geweldig, die set was gewoon compleet! (L) daarnaast B-front en Nosferatu (Y)
*RisS*
Josh & Wesz (L) Hele feest was gewoon zooo vet :D
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*Zoedare*
Kei harde afsluiter van het festivalseizoen:respect: (Y) 10 x beter als vorig jaar..! ;)
- Sjoerd
Super feest! lekker lopen knalle @ Open air b)
-> Zoef zoef <-
Wat een heldig feest blijft Q-base toch :D
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
Altijd wel weer feest van het jaar! :) Super locatie! :)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
.Richard.
Was wel lekker feestje! Beter dan 2 jaar geleden iig.. Space Pirates en Noisia :respect:
//Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
:.Joe^ri
Q-Base was weer zeker dik dit jaar, Nosferatu & B-Front <- Wederom de Helden! :D
Zeker wel erg gezellig, mensen voor de gek houden onder genot van een :bier:tje
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
:honger: E.­dwin
Lekker feest! terrein was maar wazig .. Genoten :cheer:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /
:respect: voor TK07 echt geweldig. Q-BASE was weer te gek !!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
;;Anna
SUPER SUPER (L)
Hij was weer fijn!!!!
;Sandra
Echt een super feest! Perfecte locatie, super geluid! Zeker 1 voor in de boeken
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
<Max>
Was weer genieten! Zany de beste set, daarna Crypsis! Noisecontrollers een aanfluiting..
@mr_budddha
GE-WEL-DIG!!!! heb egt genoten egt genoten
[ N-tec ]
TE dikke lokatie, 3RD & Deathchant (L) Mensen bedankt, superavondje gehad :)
[077] Reneetjuhh
niet super.. wel gezellig!
[D]ede­msvaar­t84
Vond deze editie minder dan de voorgaande jaren. Elk jaar meer en meer hardstyle! Niks mis mee maar hardcore pas om 12 uur?? Slechte zaak!! (N) Buiten een klein dipje toch ff flink gelachen :roflol: en laatste 2 uurtjes Nosferatu + weapon x...heerlijke afsluiting! :Respect:
[E].­sther (L)!
Is er geen betere waardering als Geweldig? Wat een helden feest zeg (L)!
[F.­C.­M.­R.­] Lill-lana
Wat een heerlijk feestje :cheer: heb me goed vermaakt!
[F][E]­[R][R]­[Y]
GEKKE HUIS :bounce:
[FCMR]Dr.Dje
damn wat een feest. heerlijk geluid. geweldige set van maissouille. volgend jaar zeker weer! hopelijk vullen ze de hardcore dan wel wat beter in.
[Ils]
Wat een feest :respect:!!! En die afsluiter :kwijl:, persoonlijke helden Krusaders (L)
[KDL]Weebser
tegek. Heerlijk staan knallen
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
super goed vermaakt wel veel lopen daar maarja t feest was vet :respect: neophyte records
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL]Denny
heerlijk:D wat een klappen!
[Patrick]
zooo, weer prima vermaakt :respect:
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
[V.­D.­K]!!loeky!! --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[X]Margaa
Ik heb me goed vermaakt!(Y)
^PIET
Wat een afsluiting van het festival seizoen! (L) Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> :respect: Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X :respect:
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_Merijn_
Was weer Heerlijk , op naar de volgende editie Q-base
Wat een topfeest :D Super vermaakt en de smeer was echt top! (L)
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!! :D:D:D
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Abaddon
was weer (y)
ActivA BoBbiy
Space Pirates, Zatox en Alphaverb:respect: :respect: :respect:
Ad-raket
Helaas de laatste outdoor. The Ammo bunker :respect:
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex! :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Ammie
Was weer een goeie :D. Alleen de nieuwe area indeling was niet zo prettig!! Verder geweldig genoten :cheer:
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
Arjan Beukpad
zelden zo gelachen
Arn0ld
Was weer een geweldig feest 2de keer Q-base! (Y):D
arnoia
Muziek was goed alleen goedkopen open air en hangar was ok minder dan anderen jaren
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
Avonturier
Het geluid in the hangar aan het einde, niet normaal! Miste alleen een beetje echte hardcore, zoals bv Tieum hardcore
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
Bart:')
TK07/TTM en Deathchant bedankt voor een geniale avond. Voor de rest was het een beetje karig en druk.. maar mocht de pret niet drukken :bier:
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Basez
Het word ieder jaar minder. Het blijft een top feest maar toch gaat het achteruit....
basjuh1607
Ja zeer goed feestie wederom :D afsluiter van nosferatu vs weapon X vond ik alleen tegenvallend, neophyte record allstars wederom TOP :D
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Heb me weer vermaakt en daar gaat het om! :D :respect: Digital Punk & Zatox :respect: Eindelijk Josh & Wesz weer op een Q feest! :D
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
BENSCHOPSE GABBER
neophyte records!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
berto
Echt q-dance feest , Vette muziek zeer goed geluid !!!!!
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
Bjorn-->>Batsie
Wat een heerlijk feessie! :bounce: Jammer van de hardcore area! Veels te klein en klote geluid! :( Geluid op de main was super! :kwijl: Wat een afsluiter! :respect: Dreadlock :respect: Super gezellige nacht gehad! :D :bier:
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
Blankefrank
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
Was heel gezellig maar vond de muziek minder en het vuurwerk om 00.00uur ach ja
Bolscher
Geniaal feest! De area's mochten alleen wel iets beter aangegeven zijn.. En TK07 (&Frank Kvitta) waren te klein voor een goede sfeer!
Boot.
Vanaf een uurtje of 11 begon het pas echt eigenlijk:p Daarvoor vooral gezellig gezeten en weer veel mensen leren kennen, uiteindelijk nog een topfeest gehad.:D
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
Brambania™
Ziekelijk Geluid :respect::D
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
Brocade
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij :D
Brutal-Bass
supahhh! lekkah los
Een groot Orgasme deze Q-Base!(L) Wat een feest zeg!:respect: Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek!(L) Crypsis absolute nummer 1!:respect: Deepack & Zatox!(L)
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
CatootjeBoe
Q-Base is een Eindbaast :respect: Stipt nummer 1 feest! Zatox :K TK07 en Vage Gasten Top aanvulling op de andere area's(Y)
Cedje
BAM :D hard
Charli­esange­l
Ik heb me poot gebroken :$ op q-base :D
CHEDDAR
goed vermaakt lekker geouwehoert(Y)
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
Chicomaster
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
Ciin,,
in een woord SUPER.(beste Qbase van welke ik geweest ben..)
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
D-O-M-O
Wat een helden feestje! Alphaverb, Zany, Crypsis, Zatox heldensetjes _0_
D-railed
tk o7 frenchcooore! moet duidelijk aanwezig blijven op q-base! heb me overal wel vermaakt.. alleen het is en blijft een doolhof:P
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
De Herrie­hippie
wat een kutfeest. Gelukkig was er TK07 :D
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
DennieK
weer heerlijk genoten, was weer super mop ;p... Boris s was geweldige set!!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
dirkel
Neophyte allstars heerlijk!!!! Nosferatu WeaponX :respect: :bounce: Q-base beste feest van t jaar:D
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
DJ D-Jackal
Wat een feest, prima vermaakt. Distorted Revelation lekker gedraait (Y)
DJ Ricos
Oldschool Gangsters & Q-Dance bedankt!!!! Uiteraard de partypeople en alle andere feestbeesten ;) :peace:
Djakbal
Geweldig!:D
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Djordies
Q-BASE was aaaaaaaaaaaan
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
OldSchoolGangsters (Y) Ge-wel-dig!! En de Vagegaten Area, goeie toevoeging :D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Eecrov
Ook deze editie was weer helemaal top!! en SNOEIHARD!!! Ran-D & Alpha² :respect:
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
EJ_V
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
El Salvador-14
Q-Base is keihard klappen, niet verslappen! geweldig genoten van dit heldenfeest, volgend jaar weer!
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
Emíell.
Geniaal feest _O_ Zany, Alphaverb, Crypsis, Alpha² vs Ran-D, R10T33R & Noisia :cheer: Noisecontrollers, wat een grap :')
Eric Greenfield
Na 5 jr afwezigheid weer geweest & last minute, maar was echt kicke! Oldschool Gangsterz! B)
Erichh
Wat een feest :D Sinds tijden niet zo los gegaan op een feest en wat een geluid! The Hangar klapte er flink op los, en Crypsis.. wat een BAAS! Tot volgend jaar..
eRik:bounce:
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt :cheer: die soldaten in het bos vond ik wel space :rot: verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel (Y) kortom feesie van het jaar (L)
Lekker feestje weer:)
Evert J
Brennan Heart en Psycho Punkz helden van de dag
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Fabiana1985
Wow, wat een feest zeg:-D Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records:respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Flo aka MC NRGiZE
keihard genoten! wat een feest elke keer weer
Floor *
(L)
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Frank_!(h)
Uitstekend vermaakt, main en vuurwerk viel iets tegen maar Hangar en de set van Zatox/Crypsis maakten dit meer dan goed :respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
Q-base (y) Zany draaide weer lekker hoor, sowieso het geluid in de hangar (L) Super naar mn zin gehad met mn maten, maar op t einde echt helemaal gebroken benen. Toch bij Crypsis ff een paar nummers meegepakt. Geweldig, maar toch mis ik (nu) het speciale 'ik wil terug' gevoel.
Wat een dik feest zeg. Echt weer een topweekend gehad met mijn maatjes. Hulde voor Ran-D & Alpha Twins, Crypsis, en de Psyko Punkz :respect:. Volgend jaar mag er wel wat meer Jungle gedraaid worden.. dat dan weer wel8).
Funky Frank
Duidelijke zaak: N-Vitral, als verwacht, held van de avond :respect: Kvond het feest verder wel stuk minder vet dan vorig jaar...
G.E.E.R.T
Voor mijn de eerste keer. Was een Zeer Goed feestje :D
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
Gaitzzz
Damn wat een feest!! Josh & Wesz & B-front :respect:
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
Gerrito
Voor een feestje waar je zo binnen kunt lopen, wel aardig! On our bikes!!! _o_
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
GhansCore
HULDE !! Het was fucking amazing !!
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Viel zwaar tegen .. !!
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!(L)
Hakkuh Annie
Vetste lokatie was de Neophytestand ;) :respect:
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hammertime
Nou nou wat geweldig zeg :lol: muziek was (N) teveel zelfde nummers, en waar was de hardcore op eind in de main? :lol: wat een PUSSY muziek zeg :S om over het parkeren nog maar te zwijgen :x anderhalf uur over gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! dit was zeker de slechtste Qbase tot nu toe :S
Hanske­e:hong­er:
Toppers van de dag waren toch wel Brennan Heart, Hellfish vs The DJ Producer en Nosferatu :respect: Zo kun je een feest pas afsluiten: Enzyme X- Dreadlock
Happy-Feet
Het was weer ontzettend dik, op naar volgend jaar :hyper: !!
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Hardst­ylelov­ers
in 1 woord : GEWELDIG!!!! EN Qrypsis superrrrrrrrrr
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
GVD die kutsecurity heef me tel en me cash geld gebietst bij ut fouilleren!! de corrupte honde! nog iemand de sack gewees laat ut me dan ff wete AUB!!!
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
Hunny Bunny
Frank Kvitta presents was voor mij de plek van de avond, wat een sets heb ik daar gehoord zeg BORIS S, HELD!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
Geweldig feest! Geluid TOP, Sfeer TOP!! ZATOX!!!!! :respect:
wishmaster egt dik met dik geluid en nossie en wapen x :respect: verder neophyte :no:
ik ben harder dan de rest
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
inc. Elmooo
Blijft een super feestje!!
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
Iris, wie anders?
viel zwaar tegen, ging zonder verwachtingen heen.. en heb me gewoon nietkunnen vermaken.. jammer, nooit weer Qbase!
itstimothys
Location(L) Deathchant:respect: Maissouille :D
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
J-Bo's event support
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
J070 :hyper: :beer:
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in :woop:
Dodelijk feestje :D. Die locatie is om te dromen (L), ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis :respect:. Echt leuk en gezellig feestje gehad :D!
jackiindo
goed, maar vorge 2 jaren waren beter;) main moet gwoon op die ouwe plek veel leuker joh
woooh wat een lekker feest zeg! RAW HANGAR (L) sfeer was helemaal goed, volgend jaar zeker weer :respect:
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
jelmer
:respect:Heerlijk feestje:respect:
Jenka ©
Heel simpel, TK07 in de nacht, geniaal (y)
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jerry*
Wat een party!!! Helemaal toppie zoals voorgaande jaren... Alleen de organisatie bij de VIP ingang. te slecht geregeld..:S langer als een uur in de rij gestaan :S
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
Jorr:D
QBAAAAAAAS
Judah
Strak feest weer!! Jammer dat frank kvitta wel wat klein was. B-front en Crypsis weer de helden van de dag!!
K.iki
Goed vermaakt daar in Duitland! Alleen was het wel een doolhof.. En volgende keer mag er toch wel meer hardcore zijn!!!
Kb!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
KDT
Goed vermaakt N-Vitral heerlijke set!!!!!
Keevz
Godskelere dat geluid in de main! Q-base best party, end of story
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
KIM!
Heeerlijk feestje (L)
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
Kings :bounce:
die hele ttm bunker was heldige shit :respect:
heerlijk feestje gehad (L)
Kleinelau
Wat een lekker feestje was het weer(L) Jammer de laatste x:(
Knaller :bier:
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt :respect: :bounce:
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
L'l Chick o:) GTP?!
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
LarzZz
Wat was het toch een dikke nacht! (H) Stukken beter dan vorig jaar (Y)
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
Zieke Zatox, Space Pirates :respect: Geniaal feestje! :D
layd_­hardstyle
:woeptidoe: Nog steeds aan t nagenieten! Wat een topfeest!! :woeptidoe:
Leipe Kliko
wat een heerlijk feest en het weer zat mee geen regen gevoeld. verder Prophet:respect:Neophyte Records Allstars en Nosferatu:
Leipe Shit Ouwe'
Q-Base was Heerlijk en Hard B) Topsetjes gehoord van The Wishmaster, Zatox, Zany, B-Front & Crypsis. Helaas zit het festival seizoen er al weer op:(
Dirty Workz Area :respect: & All harder styles (Y)
lenzenkopf
geweldig! :respect: echt een knaller
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Linke Loek :bounce:
Ik vond het eensuper feest, heb van elke minuut genoten(L):D
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
loontjes-power (L) roelie
geweldig feest!! geloof wel alleen 10 x verdwaald :P
heerlijk feest! Zany ramde er goed op los _O_ Geluid was weer HUGE
lucje_b
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant:respect: en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars:respect: TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar:yes: volgend jaar een bunker hosten?8)
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
M!KE-O
Komt duidelijk in aanmerking voor festival van het jaar 2010 :) En daar komt bij dat het een waardige afsluiter is van het festivalseizoen!
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
M.J.B.-
Was wel leuk.
Maarteeenn!
Wat is het toch een feest(L). Deepack, Psyko Punkz, Alpha2 vs Ran-D, B-front:respect:
maeyon
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt :D (Y)
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
MANDERS...­wie anders?!
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
MaQenzie
:respect: :respect: -----------------------HHHAAAAAAAANNNGGGAAARRRRRRRR-------------------------- :respect: :respect:
:lief:
Mark :facepalm:
Heb mn 3de editie q-base overleeft. 4de is sowieso een feit. Dat geluid in de hangar!! Crypis = Koning samen met B-Front!! Wat een geweld
Markiyo
Superfeest weer! Man van de avond: Alphaverb, wat een knalset! :respect:
marlin2
was wer erg vet maar toch minder dan vorig jaar B-Front en psyko punkz helden van de dag
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
was super feestje, zeer goed vermaakt:D
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
Martje'
Hellfish & the DJ Producer hebben heel mijn dag goed gemaakt :respect:
Matty Bomba
Plezant feestje:)
Max Kwint
B-Front de held_o_
Mazzel
Lekker hoor!
MC boedah!!
heb me vermaakt.. daar is ook alles wel mee gezegd
zatox held rest was wel oke
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Mellie_Mel
Jaaa gezellig feestje met erg leuke meetings :D Hangar (Y)
Mellow
Hardstikke vet! :D
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael-hardcore
wat was ik gelukkig daar:D:D.......
Micz
Wat een gruwelijk bruut feest!!! Raw Hardstyle! :respect:
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
mikey-100
zo nice :D egt gezellie met ze alle 1e x is goed bevalle eige minpunt die sgeit mobiels
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Miss-Jen
Was wederom een WERELDS feest :respect:
Modell­icious­/Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
Fantastisch!!! Superhard! Supergeluid! Supersetjes!
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
MOS :bounce:
Geweldig,lang en hard:D
Mr. EriQ
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan:D
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
MRNS
iemand nog aangehouden door de joden?:P
Mush
Muzikaal zeker niet hoogstaand, maar toch n heerlijke avond.. :D
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Nachtraafje
Van 2 tot 6 nog ff goed los kunnen gaan na t werk. Gezellige boelie!! Camera kwijtgeraakt en weer gevonden :D Thanks!! Leuke VageGasten (Y) ! En jammer dat er op mijn gratis broodje de verkeerde saus zat ;) Leuke nacht!!
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
nickysshh
Nee echt.. Noisia, dj producer, frank en alex kvitta (hele kvitta bunker trouwens) :respect: GENIAAL feest!! Nu al zin in volgend jaar!!
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
leuk feestje weer:) Afsluiting nosferatu weapon x (L)
NOW-N
76 Sneekers in een bus, mooi weer, Promo, B-Front, Crypsis en de afsluiting bij de Beat Providers maakten deze dag rete vet!
Wowww Noisia(L)!
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Olzie
Zatox:respect: The Viper:respect:Nosferatu! Beetje weinig aankleding, maar vet feestje!!
P P
Vanaf vrijdag superknaltijd gehad!:bounce:
mooie seizoens afsluiter :bounce:
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party_Marty
Raw hardstyle hangar geniaal! Vet leipe set van Zatox! :D Al met al geweldig vermaakt
partyb­itch01­3
wat een fucking lekker feesje seg egt geweldig!! heb me top vermaakt veel gezelligheid en gekke mense... k ben volgend jaar ckr wer van de partij :D
Partyf­lock..­.­
Mooi Feestje! Vet Terrein.. Alleen jammer dat we tot 12 uur moeste w8 op Hardcore en Hardcore zaal Was Veelste Klein:(:( en geen Bass!:(:( voor de rest:respect:
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Patjeuh !!!
wat een gruwelijk feest.! :respect: en wat een gruwelijk geluid. deepack :respect: crypsis :respect:
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
PB.
Heb me heerlijk vermaakt!:) De nieuwe indeling vond ik wel minder prettig als de 2 jaar ervoor. Weer lekker ver en veel gelopen!(H)
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
peetjuh71
Top Feestje...Net thuis en aardig naar de klote. Alphaverb helemaal losssss in de hangar. Vip entree was K*T want de vip bandjes waren op en de beveiliging bij vipdek wist niet dat die vervangende schrale papieren wikkels vip bandjes waren.. Neem aan dat ze van te voren weten hoeveel vipkaarten ze hebben dus hetzelfde aantal bandjes + een paar extra lijkt mij meer dan normaal. Verder geslaagd feest en wat een weertje met een heerlijke 24 graden :respect:
Perryd­eruijt­er
wat een fucking fucking fucking dik feest :D Alphaverb en The Prophet eindbazen!
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pop-up
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte B)
Professor otto
Zeer goed feest gehad heerlijke sets gehoord maar vorig jaar was beter
Puttuh
:RESPECT:
Q-evin
Wat een feest! wat een geluid op de Open Air! D-Block & S-Te-Fan en Tuneboy en B-Front helden :respect:
r0wan078
Gezellig maar niet meer dan dat
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
Ralf6711
Hardheadz zonder The Prophet kan natuurlijk eigenlijk niet, maar was wel erg vet :D Trouwens een doeie afsluiter met Nosferatu & Weapon X deze keer. Maisouille en Boris S & Frank Kvitta waren voor mij de verrassingen van de dag, Hellfish & Dj Producer knalden lomp hard :D, maar t was wel vermoeiende muziek. Promo en D-Passion vielen helaas een beetje tegen. Ten slotte, tja, 't blijft Q-Base dus natuurlijk weer een zeer goed (grenzend aan geweldig) feestje :D.
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Relle Zwa :bier:
super vet feest, jammer dat de hardcore niet zo groot was, vorig jaar was beter maar deze was ook weer eentje om niet te vergeten :D
RemkoDJ
Geniaal! :D Wat een vet feest zeg! :D
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
René Foxman
(L) Wat een geniaal / gruwelijk / hard knal feest was het dit jaar weer zeg :respect: (L)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
rich'
geweldige q-base gehad!! wat is het toch een heerlijk feest!
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
Roan.
Zatox gemist door fout op time-table:(. Toch zeer geslaagde nacht gehad :)
Rob :bier:
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren (L) Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox :respect: & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt (L) alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
Robert (L) Techno
Vet terrein en de Dubstep en Schranz waren wel tof. Verder heb ik duidelijk niks met HS, maar desondanks goed vermaakt
Robin / Dark Vision
Lekker! heb me best vermaakt! alleen vorig jaar vond ik het gezellig! maar het weer was lekker!!
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
robinnnnnn*
GEWELDIGGGGG (L)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
robv
was goed..... maar alleen jammer dat de open air op zo een kut plek stond. Vage gasten was de bom!!!. & geen hotdogs ??
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
Row@n
Het was weer een top feest! Wat een heerlijk geluid:D
rroppin
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
Ruudjuh.
Ruigste locatie! Vond het wel wat minder dan de afgelopen 3 jaar, was niet echt sfeer weinig gingen er los ;)
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Samuel020
GEWELDIG GEWOON !:respect:
Sander
Wat een geluid !!!
Sander Pouwelse
Wat was dat vet zeg! RAW hardstyle for life!
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Meer dan geweldig!! wat een heerlijk feest:D!!!
SCHUFKE
heerlijk :bier:
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
Sei2ure
It was Awesome !!
Sen3
Persoonlijk vond ik vorig jaar beter, maar misschien komt dat ook omdat ik toen echt onder de indruk was van de locatie..
Sendie<3
Heeerlijk(L)!
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
SickRick
Helemaal geweldig weer! vond de main alleen een tegenvallertje
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest (H) Digital punk :respect: Zatox :respect: Hangar :kwijl: Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon :(
Sjootje
Wat een feest. (L)
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Sjtein­Doorei­n
Zatox maissouille GEWELDIG
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Snelle Selle
Oke de open air was vorig jaar beter, en het vuurwerk ook, maar verdomme wat een feest weer! Hulde aan Q-dance! :respect:
SnelleHap
Geweldig feest, heb mij zeker optimaal vermaakt! Tot volgend jaar Q-BASE! (H) :D
Snobbie :vaag:
Tk07 Deathchant en The Third Movement :respect: wat heb ik geknald volgend jaar gewoon weer!! Friends het was gezellig!! :D
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
springer
was wel gezellig feestje, aardige mensen, alleen minderda vorig jaar
SQooby-Doo
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:
Stampertje de enige echte !!
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefan~
:respect:
Stefkel
toppie !
Stepha­niehel­enaDJ
faaaaaaaackin gruwelijk feest! :D :bounce: moest er werken als flugelmeisje maar ga volgend jaar zeker zelf heen! :D
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
steven-eg [Go-focking-wildddd]
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
STOMPY
kon beter :-( maar laatste uurtjes waren wel lkkr:-)
ZATOX :respect: !! Wat een geluid daar ook in de Raw Hardstyle zeg & goede sfeer :) Topfeest
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Brute locatie!! :jaja: Miste wel een beetje m'n hardcore nummertjes, maar de raw hardstyle was ook vet!(Y) Voor niks lopen schijten voor de deutsche polizei b) Maar t was een leuk avontuur ;) Blijft toch echt het allervetste om los te gaan snachts in het donker!!(L)
pieeeeeeeeep. Goddd wat was 't megavet! (L)
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Superfeest! :respect: Brennan Heart!
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
TerrOr­iginal­Maniac
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen :/ en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel:D :bounce: daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area :respect: de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
GVD weer een mooi fiske!! Alphaverb (L) Zany (L) en PP (L)
Tha Mitchells
Psyko Punkz: zo de shizzle!!
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Thinus
mega wreed. gr erik
Thomderanged
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals :P Raw bunker was geniaal, wat een geluid 8) Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
Timmert
Zatox, Zany en Panic wat een dikke sets! Geluid in Raw hardstyle en wat een dikke lasers op de open air !!:respect:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
Timmiee
pysko punkz, noisecontrollers, b-front:respect: wat een geluid daar:kwijl: vind de tijden niet echt ideaal.. maar was wel een super feest!:d
Tinuss^
Super Vet feesie
Was gezellig,verder niet echt woo momenten gehad.En zoveel mensen te zwaar van de kaart,vielen gewoon voor je voeten,bah.
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Toby (Hygen­ersis)
Psyko Punkz (L) Zany (L)
Toef
Heerlijk feestje :respect:
Tom
DWX, Scantraxx / The Vision, Heatzone, Coone, Deepack, B-Front (L)
Tom Art
Wat een feest, top locatie en wat een geluid!:D:respect: En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet:D! Zatox:respect:
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tomba!
*zucht* (L) Wát een feest, beste festival van het jaar :) Zany & Crypsis _O_
Tommie S
Wat een Gruwelijk vet feest!:kwijl: Super geluid ,goede sfeer ! Deepack en Crypsis Helden van de dag!:D
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
Tsjuk
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd :no: de overige 6 uur waren geweldig (Y) harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het :)
VET
Ja gewoon een topfeestje;) NC:respect: this is the sound that pounds your senses!:respect:
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet :)
Goed feest maar vond het persoonlijk iets minder dan de vorige drie jaren.
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
vanlierops
Geluid bij hc (Y)
dit was wel weer en Q-Base.. uiteindelijk waren liep iedereen praktisch op zijn knieschijven maar da mog de pret nie drukke eh ! :P
Beetje jammer dat je als Vip een uur moet wachten om binnen te komen.. Maar verder keihard feesje! Volgend jaar weer:D
Vet-Smurf
Q-base 2010 Geslaagd !! Zatox en Zany gewoon TOP! Verder alles in Hangar was gewoon goed. Muziek klonk goed. Verder nog langs B-front geweest maar sprak me niet direct aan snel terug naar Hangar. Verder overal even geweest en klonk overal geweldig.
Vini-RSD
Beestelijk feest gewoon:P:P
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Weapon X
Jongens, jonges wat een adrenaline rush!
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Wiljan88
Heerlijke afsluiter van een GEWELDIG festival seizoen! Grote held van de dag Crypsis, wat een set, helemaal los gegaan :respect:
Wooody
Jezus, TK07 :respect:: Sfeertje daar was goed en verassend goeie muziek! B-Front natuurlijk held van de avond (L) Josh & Wesz sterker begin dan verwacht :( Psyko Punkz/Promo aardige setjes (Y) Toch echt anders met al die bunkers, top sfeer!
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
Wat een topfeest! Zeker volgend jaar weer, helemaal los en kapot gegaan! (H)
X-Qlusive K
geweldig :D eerste qbase, wat een vet feest, The Vision vette set maar wat een fouten :( verder echt super gehad :D
x.Manonn
GEWELDIGG!! :respect: :D
xKrissi Terror
Geweldig wat een geluid :lief: en zeker verdwaald in dromen!
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yoni *
Ik vond het echt super!
Yvet
Zo Wat Een Feest Gister @ Q-Base!! Optimaal Vermaakt(B)
Wát een feest:D Geluid, aankleding, Alles was geweldig:D :respect:
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
{-Party Squad-} :facepalm:
Afgelopen zaterdag het meest gruwelijke feestje ooit meegemaakt, wat een heerlijke k*zooi was Q-BAse zeg ! :D
~* J L Z *~
Doolhof, te veel hardstyle en veel te weinig hardcore, Muzikaal gezien was QBase zeker geen hoogstandje!
• •M@rCky• •
Oldschool gangsters, Subway, Vage gasten(geniaal) en Raw style heb ik mij kostelijk op kunne vermaken:RESPECT:
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
Æcium
in één woord: Geweldig :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
· MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
· MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
· live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
· MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
🇳🇱 hardcore
· MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
· MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
· MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
· live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
· MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
· MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
· MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
· MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
laatste aanpassing
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
jammah dat er geen dvd van komt
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!