Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1050), {-Party Squad-} :facepalm: (930), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (819).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
Heerlijk gelijk. weinig piep in me oor! geweldig na me zin gehad Lasers:kwijl: (L)
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
!!­VICTOR­IOUS!!­
Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie :respect: Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!! :D
(l)
"LIEKIE"
Q-Base blijft een supervet feest,aan t einde bij Raw hardstyle was echt ff lekker knallen,super!!!!!
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
geweldig feest :D Hellfish (Y)
$kilpad
monsterachtig
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
'Liz
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! :) Zatox :D! Kvitta's underground session :respect: Hardheadz (alleen Pavo :S) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Aardig zattemans avondje, damn.. ! :rot:
(K)party bitch angel(K)
onwijs weer helemaal los gegaan
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Joey**
GEWELDIGE afsluiter van het festivalseizoen:D en gelukkig een fatsoenlijke afsluiting op de main na Ground Zero en Decibel......(y)
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
*.­Play.­Girl.*­
Het was echt super!! indd super gezellige mense jerney!! volgend jaar weer!! :D(K)
(L)
heb me super vermaakt(y)
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
*RisS*
Josh & Wesz (L) Hele feest was gewoon zooo vet :D
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*­~*­~MeMoRiEs~*­~*­
SUPERRRR..!!! :cheer: :D Beter dan vorig jaar, gezellige mensen allemaal :cheer: Toppie...!!! :P
+Flip 0_o
TK07 en TTM :respect:. Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar :D
--Rob--
egt top!! was het met iedereen en wat een geluid!!
--Vaal--
TK07 :respect:
-=VanDalen=-
Oldschool Gangsterds en Qlub Underground :respect:! Qbase is echt een topfeest maar teveel HAPPY HARDSTYLE (n)
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
Altijd wel weer feest van het jaar! :) Super locatie! :)
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
.Richard.
Was wel lekker feestje! Beter dan 2 jaar geleden iig.. Space Pirates en Noisia :respect:
.Stef.
Zeker goed vermaakt. Ook complimenten voor TK07 die echt iets hebben toegevoegd!
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
::Robskee
Was echt dik! Zatox en B-Front mannen van de avond(Y) Geluid en Lazers :kwijl:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
te gek see ya next year!!!!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
Genoten van iedere minuut:D de hele nacht door..!!(L)
;;Anna
SUPER SUPER (L)
Hij was weer fijn!!!!
;RazZ :jaja:
damnn mooi feestje :cheer:
;Sandra
Echt een super feest! Perfecte locatie, super geluid! Zeker 1 voor in de boeken
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
<Max>
Was weer genieten! Zany de beste set, daarna Crypsis! Noisecontrollers een aanfluiting..
<~^­Poeletje^­~>
superrrrrrrr feesje (Y) afsluiting van :respect: the Player :respect: was masterrrrrrr(Y) en de mail was geluid heerlijk(Y) gewoon een top feest (Y)
> ]\/­[@­niac <
zeker vet geweest!! volgende x maar weer!!
zwaar weekend. Maar mooie fuif gehad. :respect: voor de gameboy set @ TK07
[ N-tec ]
TE dikke lokatie, 3RD & Deathchant (L) Mensen bedankt, superavondje gehad :)
[F.­C.­M.­R.­] Lill-lana
Wat een heerlijk feestje :cheer: heb me goed vermaakt!
[F][E]­[R][R]­[Y]
GEKKE HUIS :bounce:
[HC]Sn­ep[040­]
Geweldig zo ronddolen tussen de bunkers. Afsluiter op main was de kers op de taart.
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
super goed vermaakt wel veel lopen daar maarja t feest was vet :respect: neophyte records
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL]Jeroen
Raw Hardstyle area was lekker:kwijl:
[SF] Keta Jan:[
Lieve vriendjes hij was weer rete GezelliG! En wat heb ik een heerlijke tering herrie gehoord bij de Deathchant & TK07(L):respect::honger: Frank Kvitta en Noisia waren uiteraard ook té dik gewoon:respect:
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
^PIET
Wat een afsluiting van het festival seizoen! (L) Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> :respect: Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X :respect:
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_Lucii_
Was een top feestje!:D Goed vermaakt(H)
Wat een topfeest :D Super vermaakt en de smeer was echt top! (L)
_tm
FFF!!! En goed vermaakt in de TTM, TUBE10 en VG :) Blijft een brute locatie!
a-driaan
Was super:D maar wat een ramp om van het parkeerterrein af te komen!
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!! :D:D:D
A.D.HeiDie
Heerlijk feest altijd Q-base! Heb me dan ook weer goed vermaakt :D pics online @ www.nightfocus.nl
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Abaddon
was weer (y)
Aben_
Dik feest 10 X beter dan vorig jaar !
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feest :D wat een geweld kwam er uit die boxen :D digital punk, b front , alpha 2 vs ran D en crypsis topsetjes
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
Angela ,
het was geweldig!
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
Arie :bier:
Beste feest van het jaar!
Arjan Beukpad
zelden zo gelachen
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Arrr69
wat een teringvet feest zeg! Die locatie is HEILIG! Lekker underground, genoeg ruimte, belachelijk goed geluid overal, dubstep, deachant, main, raw hardstyle, damn lekker gedraait! Alleen jezus waat een zaadshow van dat vuurwerk, lasershow was wel weer baas! En de dag, dat ik een vriendinnetje kreeg(l)
ArtStyle
Wat een feest, :respect: wat een locatie, :respect: wat een geweld :o ZATOX, Brennan Heart heerlijk!!! :cheer:
Avonturier
Het geluid in the hangar aan het einde, niet normaal! Miste alleen een beetje echte hardcore, zoals bv Tieum hardcore
BaltaS
vette locatie! heerlijk geluid en leuke mensen! topfeest dus!!! volgend jaar zeker weer!
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
Bart SFD
Super feest, prima vermaakt. En wat een geluidje he:)
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Basez
Het word ieder jaar minder. Het blijft een top feest maar toch gaat het achteruit....
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Heb me weer vermaakt en daar gaat het om! :D :respect: Digital Punk & Zatox :respect: Eindelijk Josh & Wesz weer op een Q feest! :D
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
bitchje
was weer geslaagd feestje wel erg vermoeiend :respect:Maissouille
Bjorn-->>Batsie
Wat een heerlijk feessie! :bounce: Jammer van de hardcore area! Veels te klein en klote geluid! :( Geluid op de main was super! :kwijl: Wat een afsluiter! :respect: Dreadlock :respect: Super gezellige nacht gehad! :D :bier:
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
Bolscher
Geniaal feest! De area's mochten alleen wel iets beter aangegeven zijn.. En TK07 (&Frank Kvitta) waren te klein voor een goede sfeer!
Brambania™
Ziekelijk Geluid :respect::D
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
Brecht | In-Phase
twas awesome! :)
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
Brocade
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij :D
Brutal-Bass
supahhh! lekkah los
Een groot Orgasme deze Q-Base!(L) Wat een feest zeg!:respect: Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek!(L) Crypsis absolute nummer 1!:respect: Deepack & Zatox!(L)
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
Jezus wat een feest :respect: geluid was echt te hard aan het eind in de hangar :kwijl: Deepack gruwelijk :kwijl: maar het niveau van Crypsis kon niemand halen :respect: echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie (L)(L)
Cedje
BAM :D hard
1ste keer q-base had er wat meer van verwacht,miste de egte lekkere hardcore! maar verder wel vermaakt:)
Chan_tie
Superrr VET feest! Wat een geluid @ de Raw Hardstyle Hangar... :D Crypsis! (Y) Volgend jaar zeker weer!
Charli­esange­l
Ik heb me poot gebroken :$ op q-base :D
Chicomaster
Great party, the best festival from q-dance, really love this bunker/hangar feeling!! B-Front, The Third Movement/Deathchant Bunker and the Raw HS Hangar were really great !!
chrizzle
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan :respect:. Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop :respect:
Ciin,,
in een woord SUPER.(beste Qbase van welke ik geweest ben..)
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
D-O-M-O
Wat een helden feestje! Alphaverb, Zany, Crypsis, Zatox heldensetjes _0_
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
Da Wizz | Tim
ik zeg prima
Heel wat Q-Dance feesten gehad altijd goed(Y)..Behalve Q-Base dan(N)
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De Herrie­hippie
wat een kutfeest. Gelukkig was er TK07 :D
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
De Rialiteit
Leuke nacht gehad met het gezelschap.. (y) Het feest op zich vond ik dit jaar een stuk minder dan de 3 voorgaande jaren.
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
Denniss!
Wat een super FEEST geweldig!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
dirkel
Neophyte allstars heerlijk!!!! Nosferatu WeaponX :respect: :bounce: Q-base beste feest van t jaar:D
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
DJ D-Jackal
Wat een feest, prima vermaakt. Distorted Revelation lekker gedraait (Y)
Djakbal
Geweldig!:D
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Djordies
Q-BASE was aaaaaaaaaaaan
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
DON BRIT
nu rijp voor de sloop maar wat een super feest was t weer zeg !!! hulde voor q-base
DRAKO
was super feest .alleen jammer dat de mainstage verplaatst was . en vondt de switch om 12 uur echt tegenvallen vergeleken met vorig jaar.geluid was weer super
Zwaar teleurgesteld door de open air locatie en de aankleding van het feest, vorig jaar was veeeeel mooier.. ondanks dat wel naar me zin gehad! ;)
OldSchoolGangsters (Y) Ge-wel-dig!! En de Vagegaten Area, goeie toevoeging :D
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
Eclipsje
Super dagje gehad, volgend jaar zeker weer!!
Eef_
Heerlijk feest, Hangar en air strip waren top en dan mn. Zatox, Tuneboy, B-Front en Crypsis :D Jammer dit jaar geen early hardstyle..
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
Emíell.
Geniaal feest _O_ Zany, Alphaverb, Crypsis, Alpha² vs Ran-D, R10T33R & Noisia :cheer: Noisecontrollers, wat een grap :')
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Feierqueen
:cheer: thanks to nosferatu :cheer:
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Flo aka MC NRGiZE
keihard genoten! wat een feest elke keer weer
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
Raw Hardstyle :respect:
Q-base (y) Zany draaide weer lekker hoor, sowieso het geluid in de hangar (L) Super naar mn zin gehad met mn maten, maar op t einde echt helemaal gebroken benen. Toch bij Crypsis ff een paar nummers meegepakt. Geweldig, maar toch mis ik (nu) het speciale 'ik wil terug' gevoel.
FRÄULEIN STIER©
:cheer:
G.E.E.R.T
Voor mijn de eerste keer. Was een Zeer Goed feestje :D
G.­I.­T{K}oekwaus
Third movement & Deathchant :respect: de juiste sfeer met de juiste muziek echt super!!!
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
Gazz
wat ging dit VIES MAL! :D volgend jaar weer!!!!!!
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
Gerrito
Voor een feestje waar je zo binnen kunt lopen, wel aardig! On our bikes!!! _o_
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
GhansCore
HULDE !! Het was fucking amazing !!
Ghost Zero //­ Hidden Identity
Super feest , wat een verdomd hard geluid daar zeg!:D zoals lul de behanger al zei: buschauf op de terugweg was echt vet!
giel de la tourette
wat een geluid:D
Was echt een gruwelijk feestje (L)
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad :D Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hanske­e:hong­er:
Toppers van de dag waren toch wel Brennan Heart, Hellfish vs The DJ Producer en Nosferatu :respect: Zo kun je een feest pas afsluiten: Enzyme X- Dreadlock
Happy-Feet
Het was weer ontzettend dik, op naar volgend jaar :hyper: !!
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Geweldig feest was het :D heb me prima vermaakt volgend jaar zekers weer aanwezig..:D:D
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
Henk-Jan.
geweldig feest, zany en b-front (Y)
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
GVD die kutsecurity heef me tel en me cash geld gebietst bij ut fouilleren!! de corrupte honde! nog iemand de sack gewees laat ut me dan ff wete AUB!!!
HKE-Jeroen
Sequence & Ominous geweldig gedraaid! En TK07 was vet:respect:
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
Hunny Bunny
Frank Kvitta presents was voor mij de plek van de avond, wat een sets heb ik daar gehoord zeg BORIS S, HELD!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
wishmaster egt dik met dik geluid en nossie en wapen x :respect: verder neophyte :no:
ik ben harder dan de rest
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
Ilse_S
Het was een geweldige editie van Q-Base met veel goede, stevige setjes. Jammer dat de main is verplaatst, want dit was nogal onpraktisch. Crypsis :respect:
inc. Elmooo
Blijft een super feestje!!
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
J-Bo's event support
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
J070 :hyper: :beer:
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in :woop:
jackiindo
goed, maar vorge 2 jaren waren beter;) main moet gwoon op die ouwe plek veel leuker joh
Jahoor
Super feeestje :D
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
weer een van de topper ditjaar, alleen wat een lelijke open air doodskop podium
jelmer
:respect:Heerlijk feestje:respect:
Jenka ©
Heel simpel, TK07 in de nacht, geniaal (y)
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Heerlijk!! :d
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jerry*
Wat een party!!! Helemaal toppie zoals voorgaande jaren... Alleen de organisatie bij de VIP ingang. te slecht geregeld..:S langer als een uur in de rij gestaan :S
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorien­:flowe­r:
Ge-wel-dig :respect: Oldschool baby (L) Tijd ging veel te snel! :respect:
Jorr:D
QBAAAAAAAS
JS*
Wat een heerlijk feestje(L) Eerst even rustig begonnen op de outdoor, werd heerlijk gedraaid! Toen maar gouw zat de hardcore opgezocht:D
Judah
Strak feest weer!! Jammer dat frank kvitta wel wat klein was. B-front en Crypsis weer de helden van de dag!!
Julian Wendler
geluid bij bunker 03 was in mijn ogen een beetje minder maar de sfeer en het decor van alle stages hebben het goed gemaakt :D
Ik zeg volgend jaar 14 uur lang N-vitral :P
K.iki
Goed vermaakt daar in Duitland! Alleen was het wel een doolhof.. En volgende keer mag er toch wel meer hardcore zijn!!!
kaaatje
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond :lief: Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
kajona
fucking HEERLIJK
Kb!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
Keevz
Godskelere dat geluid in de main! Q-base best party, end of story
Kenny GTP?!
Super mooi eest gehad en zoals altijd onmeunig GTP! WEEN
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
Knaller :bier:
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt :respect: :bounce:
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
KortB
Laatste moment toch bedacht om heen te gaan en het was me een knaller :D !!
GE-WEL-DIG!! Echt te gek:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
layd_­hardstyle
:woeptidoe: Nog steeds aan t nagenieten! Wat een topfeest!! :woeptidoe:
Leipe Kliko
wat een heerlijk feest en het weer zat mee geen regen gevoeld. verder Prophet:respect:Neophyte Records Allstars en Nosferatu:
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar!:D sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee:D wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub;) (dus nie pas HC vanaf 24.00:() De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond:P), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE:P;)
Lenny Bee
third movement en vage gasten FTW!
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
loontjes-power (L) roelie
geweldig feest!! geloof wel alleen 10 x verdwaald :P
Lori
opzich wel vermaakt :cheer: maar wat een rare dingen allemaal
heerlijk feest! Zany ramde er goed op los _O_ Geluid was weer HUGE
Lucas*
Brennan & Tuneboy!! :K Volgend jaar Goede hardstyle in de hangar!!
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
Luit :bier:
Geen woorden voor zo vet! Wat een geluid! Q-Baas :respect:
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
M!KE-O
Komt duidelijk in aanmerking voor festival van het jaar 2010 :) En daar komt bij dat het een waardige afsluiter is van het festivalseizoen!
Maarteeenn!
Wat is het toch een feest(L). Deepack, Psyko Punkz, Alpha2 vs Ran-D, B-front:respect:
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
Maltie
3de jaar alweer, het was weer GEWELDIG. Deepack, Zatox, Zany, Alpha2 & Ran-d :respect:
heb me wel vermaakt, maar vond vorig jaar stukken beter. Jammer van de main en heb veel dezelfde nummers gehoord.
:lief:
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
pieeeeeeep
Matthijs
:bounce:
Matty Bomba
Plezant feestje:)
Mayowww
ganzzz gut :) super toppertje
zatox held rest was wel oke
Meeuwsen
Was een leuk feesi! Nosferatu & Weapon X :respect:
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Mellow
Hardstikke vet! :D
Mental Dio
Hangar was top, veel sfeer. Open air was minder gezellig..Digital Punk, Zatox, Zany en Crypsis (Y)
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael-hardcore
wat was ik gelukkig daar:D:D.......
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
Micz
Wat een gruwelijk bruut feest!!! Raw Hardstyle! :respect:
MieMie
ik heb niet veel woorden nodig GEWELDIG!!!!! feest
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Phoee lange dag nacht! Maar wel fantastisch in de raw! (L)
Miss_Unknown
Heerlijk genoten, van een geweldig feestje! :yes: :D
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
Fantastisch!!! Superhard! Supergeluid! Supersetjes!
Molz
Begint eentonig te worden, maar B-front wederom held van de avond! :D Crypsis was nog een fijn toetje aan het eind van een heerlijk festival! (Y)
MR DARKNESS
echt wel een dik feestje flink los gegaan op Neophyte en mainstage
Mr. EriQ
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan:D
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Neekuh
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen (L) hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! :lol: ) en kippenvel @ Underworld.. :respect: tot volgend jaar! :hyper:
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
nickysshh
Nee echt.. Noisia, dj producer, frank en alex kvitta (hele kvitta bunker trouwens) :respect: GENIAAL feest!! Nu al zin in volgend jaar!!
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
Wowww Noisia(L)!
nyo-ig
alweer fantastisch vermaakt! heerlijk rondgehuppeld en gestampt! nu spierpijn!
o/
alphaverb..altijd een eer om die man te mogen horen! energize(l) en wat was het toch denderend @ the raw.
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
Oº°‘¨*­ Nicky *­¨‘°ºO
:K Tk07 :K
mooie seizoens afsluiter :bounce:
Pangetje
Pfoe super hard feest heerlijk! (Y)(Y)
pappa Koop
Alles was perfect georganiseerd, Q-dance (Y), alleen vielen de sets enigszins tegen, desondanks weer prima vermaakt.
Party Like Us!!!!­
tk07 en deatchant als jullie er niet waren, had ik me niet vermaakt denk ik! :respect:
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
Party_Marty
Raw hardstyle hangar geniaal! Vet leipe set van Zatox! :D Al met al geweldig vermaakt
partyb­itch01­3
wat een fucking lekker feesje seg egt geweldig!! heb me top vermaakt veel gezelligheid en gekke mense... k ben volgend jaar ckr wer van de partij :D
Partyf­lock..­.­
Mooi Feestje! Vet Terrein.. Alleen jammer dat we tot 12 uur moeste w8 op Hardcore en Hardcore zaal Was Veelste Klein:(:( en geen Bass!:(:( voor de rest:respect:
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Q-base was minder dan afgelopen jaren niet echt denderende setjes kwam er daar door niet helemaal in panic en Tuneboy(y) sfeer was wel goed :) Hardheadz zware tegnvaller volgend jaar doen ze beter de open air terug waar die was dit was een kut plek
Patjeuh !!!
wat een gruwelijk feest.! :respect: en wat een gruwelijk geluid. deepack :respect: crypsis :respect:
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
peetjuh71
Top Feestje...Net thuis en aardig naar de klote. Alphaverb helemaal losssss in de hangar. Vip entree was K*T want de vip bandjes waren op en de beveiliging bij vipdek wist niet dat die vervangende schrale papieren wikkels vip bandjes waren.. Neem aan dat ze van te voren weten hoeveel vipkaarten ze hebben dus hetzelfde aantal bandjes + een paar extra lijkt mij meer dan normaal. Verder geslaagd feest en wat een weertje met een heerlijke 24 graden :respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pieter [Defiant]
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
Pinas ®
Was weer ongekend!! Wat een knaller!! :D Psyko Punkz :respect:
Pop-up
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte B)
PornBjorn
Was een mooi feestje, alleen vond vorig jaar en dat jaar ervoor beter. Maarja op na volgend jaar:D
PunterXX
Gezellig en vette dingen gehoord.niet zo thuis meer in de hardstyle,weet nu wel dat B-Front een naam is die ik zeker zal onthouden!:respect:
PVO
OH MIJN GOD
Qurix DJ
5e keer en weer het feest van het jaar :respect: ik miste wel de early hardcore, maar ook flink los gegaan in de hardcore en industrial bunker :D
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
ragman
ziekelijk goed vermaakt waarom gooie ze die tk07 of deathchant nie in de hangar volgend jaar :D
Ralf6711
Hardheadz zonder The Prophet kan natuurlijk eigenlijk niet, maar was wel erg vet :D Trouwens een doeie afsluiter met Nosferatu & Weapon X deze keer. Maisouille en Boris S & Frank Kvitta waren voor mij de verrassingen van de dag, Hellfish & Dj Producer knalden lomp hard :D, maar t was wel vermoeiende muziek. Promo en D-Passion vielen helaas een beetje tegen. Ten slotte, tja, 't blijft Q-Base dus natuurlijk weer een zeer goed (grenzend aan geweldig) feestje :D.
Realist
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Relle Zwa :bier:
super vet feest, jammer dat de hardcore niet zo groot was, vorig jaar was beter maar deze was ook weer eentje om niet te vergeten :D
RemkoDJ
Geniaal! :D Wat een vet feest zeg! :D
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
FUCKIN DIK!
riess
geweldig feest! volgend jaar zeker weer :D
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
RN**
Lekkeeeeeer hoor, vooral de hardcore!! .. klein minpuntje -> plaats die main terug op de oude plek!
Roan.
Zatox gemist door fout op time-table:(. Toch zeer geslaagde nacht gehad :)
robbie-indo
Dik feest (Y)
Robert (L) Techno
Vet terrein en de Dubstep en Schranz waren wel tof. Verder heb ik duidelijk niks met HS, maar desondanks goed vermaakt
Robin /­ Dark Vision
Lekker! heb me best vermaakt! alleen vorig jaar vond ik het gezellig! maar het weer was lekker!!
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
robinnnnnn*
GEWELDIGGGGG (L)
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
Ruben :')
Harde stijlen hoor :$
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Samuel020
GEWELDIG GEWOON !:respect:
Sander
Wat een geluid !!!
Sander Pouwelse
Wat was dat vet zeg! RAW hardstyle for life!
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
SCHUFKE
heerlijk :bier:
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
Sebastiaan :doeti­ewoop:
Deathchant :respect: Weer goed vermaakt op q-base!!! maar volgende x wat minder hardstyle
Sei2ure
It was Awesome !!
Sendie<3
Heeerlijk(L)!
Sennos
heb betere qbase's mee gemaakt maar deze ook weer goed! lag beetje aan mij dat k t nie naar me zin had en om 2 uur al naar t huisje ben gegaan. Volgend jaar zeker weer want was echt TOP een weekend (L) !!!!
Seth!
heb helaas alleen tijdens J&W kunnen genieten van oa Nero :respect: daarna ging helaas het licht uit..daarom ok
Shalashaska
ik stond lkkr 8ter de bar bij raw hardstyle goed vermaakt
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Prachtig mooi machtig
Fantastisch feestje hoor! Vette lokatie! Tot volgend jaar :D
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
springer
was wel gezellig feestje, aardige mensen, alleen minderda vorig jaar
SQooby-Doo
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:
Stampertje de enige echte !!­
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefan~
:respect:
Stefkel
toppie !
steven-eg [Go-focking-wildddd]
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Brute locatie!! :jaja: Miste wel een beetje m'n hardcore nummertjes, maar de raw hardstyle was ook vet!(Y) Voor niks lopen schijten voor de deutsche polizei b) Maar t was een leuk avontuur ;) Blijft toch echt het allervetste om los te gaan snachts in het donker!!(L)
Sven [Rough Nation]
zatox was smullen:K b-front held :respect: en crypsis heerlijke afsluiter! :D alleen noisecontrollers bij de raw style is geen combinatie!!
Svenson Deluxe
Geniaal feest! Wat een geluid bij de Raw Hardstyle. Die Rooie was weer eens de man van de dag met een teringvette set op de main 8)
Syphon Van De Kaart
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
Tamoko Mikey
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers(y) eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step(y) The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
TerrOr­iginal­Maniac
Was een leuk festival, heb lekker rond zitten struinen :/ en genoten van de hele belevenis! Ominous&Secuence lieten mijn eerste feestnummers voorbij vliegen, gewoon kippevel:D :bounce: daarnaast was ik een gelukkig mens met een keuze van een deathchant & TK07 Area :respect: de beste set waarvan ik heb genoten was van Nekompromat, hulde aan de never ending TERREUR!!
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
Tha Mitchells
Psyko Punkz: zo de shizzle!!
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
TheNoeL
Is toch gewoon een top knalfeest!! Heerlijke avond gehad... :respect: (L)
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
TimmieG
Wat een feest, mooi terrein en goeie sfeer. Wel helemaal gesloopt nu, maar et was et zkr waard
Timmitty
Het feest der feesten! Wat een geluid! Distorted revelation, Alphaverb, Crypsis.. Wat een sets!
Toby (Hygen­ersis)
Psyko Punkz (L) Zany (L)
Toef
Heerlijk feestje :respect:
Tom Art
Wat een feest, top locatie en wat een geluid!:D:respect: En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet:D! Zatox:respect:
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tomba!
*zucht* (L) Wát een feest, beste festival van het jaar :) Zany & Crypsis _O_
Tommy22
Fucking hell :respect:
Tonja
Echt een SUPER feest.. Prima vermaakt daar, goede sfeer, muziek was goed alles was gewoon perfect!
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
Tsjuk
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd :no: de overige 6 uur waren geweldig (Y) harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het :)
tszarina
Toplocatie, music:cheer:&temperature&pizzapunt&bar:super...miste wel n zeker iemand....
VET
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet :)
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
V0NK
alles was goed!
valkyr
Zany, zatox, brennan heart, nosferatu, massive wat een feest!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
vanlierops
Geluid bij hc (Y)
dit was wel weer en Q-Base.. uiteindelijk waren liep iedereen praktisch op zijn knieschijven maar da mog de pret nie drukke eh ! :P
Vein
Leuk feest!!! Vette locatie..Noisia was superdik, alleen jammer van die mc! Tommy Four Seven ook een dikke set(y)
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Geweldig Feest dikste festival van het jaar (Y)
Vet-Smurf
Q-base 2010 Geslaagd !! Zatox en Zany gewoon TOP! Verder alles in Hangar was gewoon goed. Muziek klonk goed. Verder nog langs B-front geweest maar sprak me niet direct aan snel terug naar Hangar. Verder overal even geweest en klonk overal geweldig.
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
Viz84
Ondanks het gebrek aan early hardstyle, wederom een heerlijk feest gehad. Ik zeg tot volgend jaar!
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
VWRik
Donders mooi! ;)
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Wasamambe
Digital Punk... Psyko Punkz, B-front hebben dit jaar zich gevestigt tussen de grote namen
lijp
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Wiljan88
Heerlijke afsluiter van een GEWELDIG festival seizoen! Grote held van de dag Crypsis, wat een set, helemaal los gegaan :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wout
Crypsis was verrassend goed! heerlijk geluid
Wubbo!
Third Movement:respect:Deathchant:respect:TK07:respect: Supervet!
wvdh90
Crypsis :respect:, lekker feest hoor !
Xerenetox
Vond Q-Base minder als verwacht :$ hoogtepunten toch egt Psyko Punkz en Paveflow :D busrit was een drama met die benidorm bastard agter het stuur :S :(
Yoni *
Ik vond het echt super!
Yvet
Zo Wat Een Feest Gister @ Q-Base!! Optimaal Vermaakt(B)
Jaaa, wat een heerlijk feest!! En een dikke vette knaller van een afsluiter van Nosferatu & Weapon X!
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
Zjuul:­bounce­:
Wat was het weer verschrikkelijk hard..:D zijn die duitsers toch nog ergens goed voor
{-Party Squad-} :facepalm:
Afgelopen zaterdag het meest gruwelijke feestje ooit meegemaakt, wat een heerlijke k*zooi was Q-BAse zeg ! :D
~* J L Z *~
Doolhof, te veel hardstyle en veel te weinig hardcore, Muzikaal gezien was QBase zeker geen hoogstandje!
°(Ô_ô)°
Nero !!
Æcium
in één woord: Geweldig :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!