Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1056), {-Party Squad-} :facepalm: (933), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (821).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
Heerlijk gelijk. weinig piep in me oor! geweldig na me zin gehad Lasers:kwijl: (L)
Geniaal feest weer!! Super afsluiter van het festival seizoen, Wat een geluid in alle area's egt :respect:, ZATOX weer geweldig 2 uur lang alleen maar vette nr's gehoord! Verder B-front, Tuneboy, Crypsis heerlijk gewoon! Tot volgend jaar!
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
"LIEKIE"
Q-Base blijft een supervet feest,aan t einde bij Raw hardstyle was echt ff lekker knallen,super!!!!!
# [A] #
1ste Qbase, beetje jammer dat er maar 2 hardcore area's waren, maar voor de rest heb ik me OPTIMAAL vermaakt. :D
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
geweldig feest :D Hellfish (Y)
' [M] arlou ;;­ :bounce:
echt super!! beter dan vorig jaar!!
'Liz
Was gezellig! Verder was de sfeer ook prima! :) Zatox :D! Kvitta's underground session :respect: Hardheadz (alleen Pavo :S) mislukking van de dag, allemaal nieuwe shit draaien...zucht!
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
Helemaal super! :D
(K)party bitch angel(K)
onwijs weer helemaal los gegaan
*­ Priscilla *­
Geniaal feestje! :respect:
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**Joey**
GEWELDIGE afsluiter van het festivalseizoen:D en gelukkig een fatsoenlijke afsluiting op de main na Ground Zero en Decibel......(y)
**Joys**
het blijft het geweldigste feest :kwijl: (l)
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*D@@N*
MEGA (y)
(L)
*Judzde*
Superfeest gehad, veel betere als vorig jaar. Alles precies goed ingedeeld, nergens te druk of lange rijen. Supergeluid en mooie decoratie en goede sfeer.
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
*Natasch*:-)
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu :respect:!!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk :bounce: :D en lekker met onbekenden rondgelopen :P Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
*RisS*
Josh & Wesz (L) Hele feest was gewoon zooo vet :D
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*Zoedare*
Kei harde afsluiter van het festivalseizoen:respect: (Y) 10 x beter als vorig jaar..! ;)
--Maddy!!
WAT een vet feest echt niet normaal!! (L) :respect:
--Rob--
egt top!! was het met iedereen en wat een geluid!!
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
//­\\//­\\AASSEN
VAGE GASTEN!!!
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
::Robskee
Was echt dik! Zatox en B-Front mannen van de avond(Y) Geluid en Lazers :kwijl:
:[ KoeKoeK:[
Heerlijk.... :respect:
Zeker wel erg gezellig, mensen voor de gek houden onder genot van een :bier:tje
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
zeer goed vermaakt
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
:honger: E.­dwin
Lekker feest! terrein was maar wazig .. Genoten :cheer:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
:respect: voor TK07 echt geweldig. Q-BASE was weer te gek !!!
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
Genoten van iedere minuut:D de hele nacht door..!!(L)
;LIZZIE!
gewoon helemaal geweldig! (L) wat een prachtig feest
===­ Royc3 ===­
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND HET NEUKENDE STELLETJE OP DE HEUVEL
[D]ede­msvaar­t84
Vond deze editie minder dan de voorgaande jaren. Elk jaar meer en meer hardstyle! Niks mis mee maar hardcore pas om 12 uur?? Slechte zaak!! (N) Buiten een klein dipje toch ff flink gelachen :roflol: en laatste 2 uurtjes Nosferatu + weapon x...heerlijke afsluiting! :Respect:
[E].­sther (L)!­
Is er geen betere waardering als Geweldig? Wat een helden feest zeg (L)!
[F.­C.­M.­R.­] Lill-lana
Wat een heerlijk feestje :cheer: heb me goed vermaakt!
[F][E]­[R][R]­[Y]
GEKKE HUIS :bounce:
[HC]Sn­ep[040­]
Geweldig zo ronddolen tussen de bunkers. Afsluiter op main was de kers op de taart.
[I][v][o]
De Italianen waren weer oppermachtig! Zatox en Tuneboy maakten heel m'n avond goed :D En wat een top geluid weer. Waardige afsluiting van het festivalseizoen.
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[LE]:smoke: lemmer de gekste[LE]
super goed vermaakt wel veel lopen daar maarja t feest was vet :respect: neophyte records
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[N]adje
Gods wat was het super vet (L) Geluid was deze x gruwelijk! Heb me op & top vermaakt overal :D Q-Base :respect:
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[SF] Shan
TK07 en Deathchant (L) De rest was om te huilen 8)
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[WBS] Joker.­one
Heb wel eens betere edities meegemaakt! Qua decoratie en sfeer vond ik deze erg tegenvallen... Dubstep bunker was gaaf , TK07 en de Deathchant ook!! Helden van het feest The dj Producer en Hellfish :D
Soieso wel vet feestje(L):K
^PIET
Wat een afsluiting van het festival seizoen! (L) Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> :respect: Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X :respect:
^VonDutch®
Me 200ste feestje weer goed gevierd, volgend jaar zeker weer voor de 8ste x :cheer:
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_Merijn_
Was weer Heerlijk , op naar de volgende editie Q-base
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!! :D:D:D
A.D.HeiDie
Heerlijk feest altijd Q-base! Heb me dan ook weer goed vermaakt :D pics online @ www.nightfocus.nl
ActivA BoBbiy
Space Pirates, Zatox en Alphaverb:respect: :respect: :respect:
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feest :D wat een geweld kwam er uit die boxen :D digital punk, b front , alpha 2 vs ran D en crypsis topsetjes
Ammie
Was weer een goeie :D. Alleen de nieuwe area indeling was niet zo prettig!! Verder geweldig genoten :cheer:
Angela ,
het was geweldig!
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
annnek­e:boun­ce:
was een mooi feestje(Y) :rot: (er stond een man op het dak te fotograferen... weet iemand toevallig wie?)
Minder dan vorig jaar! Hardcore erg slecht, sfeer was bagger. Hangar en main waren wel een feestje :)
Arie :bier:
Beste feest van het jaar!
Arjan Beukpad
zelden zo gelachen
arnoia
Muziek was goed alleen goedkopen open air en hangar was ok minder dan anderen jaren
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
Avonturier
Het geluid in the hangar aan het einde, niet normaal! Miste alleen een beetje echte hardcore, zoals bv Tieum hardcore
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
BaltaS
vette locatie! heerlijk geluid en leuke mensen! topfeest dus!!! volgend jaar zeker weer!
Bart SFD
Super feest, prima vermaakt. En wat een geluidje he:)
Bart:')
TK07/TTM en Deathchant bedankt voor een geniale avond. Voor de rest was het een beetje karig en druk.. maar mocht de pret niet drukken :bier:
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BASJE!!!
Deathchant :P
basjuh1607
Ja zeer goed feestie wederom :D afsluiter van nosferatu vs weapon X vond ik alleen tegenvallend, neophyte record allstars wederom TOP :D
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
BBaarrttjjee
Psyko Punkz!!(l) Voor de rest ook heerlijk vermaakt!!:D
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
BENSCHOPSE GABBER
neophyte records!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
berto
Echt q-dance feest , Vette muziek zeer goed geluid !!!!!
Bjorn-->>Batsie
Wat een heerlijk feessie! :bounce: Jammer van de hardcore area! Veels te klein en klote geluid! :( Geluid op de main was super! :kwijl: Wat een afsluiter! :respect: Dreadlock :respect: Super gezellige nacht gehad! :D :bier:
Blackeye(0_­o)
Wat een Tering vet feest was dit zeg:respect: Optimaal genoten echt een knallertje.!! Deepack had een vette set Neophyte Records Wat een helden..!! en wat een Belachelijk Lekker geluid.!! locatie was Gruwelijk op naar volgend jaar(Y)
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
Bolscher
Geniaal feest! De area's mochten alleen wel iets beter aangegeven zijn.. En TK07 (&Frank Kvitta) waren te klein voor een goede sfeer!
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
Brutal-Bass
supahhh! lekkah los
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
C-i-n-d-yyy
13 uur non-stop gesprongen:cheer: Wauw Qbase:respect::respect: En idd bus 62 RULEZ!
Cathalijna
Niet voor niets het beste festival voor mij! Locatie, dj's, geluid = een dikke 10 +
CatootjeBoe
Q-Base is een Eindbaast :respect: Stipt nummer 1 feest! Zatox :K TK07 en Vage Gasten Top aanvulling op de andere area's(Y)
1ste keer q-base had er wat meer van verwacht,miste de egte lekkere hardcore! maar verder wel vermaakt:)
Chan_tie
Superrr VET feest! Wat een geluid @ de Raw Hardstyle Hangar... :D Crypsis! (Y) Volgend jaar zeker weer!
Charli­esange­l
Ik heb me poot gebroken :$ op q-base :D
Charon
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis :kwijl: (L), wat een held!
CHEDDAR
goed vermaakt lekker geouwehoert(Y)
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
Cronus
geweldig al die liefheren beestjessssssssssssssssssss puuuhhhhh
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
D-O-M-O
Wat een helden feestje! Alphaverb, Zany, Crypsis, Zatox heldensetjes _0_
D-railed
tk o7 frenchcooore! moet duidelijk aanwezig blijven op q-base! heb me overal wel vermaakt.. alleen het is en blijft een doolhof:P
Heel wat Q-Dance feesten gehad altijd goed(Y)..Behalve Q-Base dan(N)
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De Herrie­hippie
wat een kutfeest. Gelukkig was er TK07 :D
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
demanm­etdeho­ed
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
DBSTF onverwachte vet! Alphaverb, Zany suppperr hard, vet feestje :D !
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
DennieK
weer heerlijk genoten, was weer super mop ;p... Boris s was geweldige set!!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
DJ Ricos
Oldschool Gangsters & Q-Dance bedankt!!!! Uiteraard de partypeople en alle andere feestbeesten ;) :peace:
Djakbal
Geweldig!:D
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Djordies
Q-BASE was aaaaaaaaaaaan
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
DON BRIT
nu rijp voor de sloop maar wat een super feest was t weer zeg !!! hulde voor q-base
Dr. Sjon
Memorabel..!!
DRAKO
was super feest .alleen jammer dat de mainstage verplaatst was . en vondt de switch om 12 uur echt tegenvallen vergeleken met vorig jaar.geluid was weer super
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
Drieke­errade­n
Q-BAAS! wat een lekker feestje
Zwaar teleurgesteld door de open air locatie en de aankleding van het feest, vorig jaar was veeeeel mooier.. ondanks dat wel naar me zin gehad! ;)
Eclipsje
Super dagje gehad, volgend jaar zeker weer!!
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Eecrov
Ook deze editie was weer helemaal top!! en SNOEIHARD!!! Ran-D & Alpha² :respect:
Eef_
Heerlijk feest, Hangar en air strip waren top en dan mn. Zatox, Tuneboy, B-Front en Crypsis :D Jammer dit jaar geen early hardstyle..
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
EJ_V
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
El Salvador-14
Q-Base is keihard klappen, niet verslappen! geweldig genoten van dit heldenfeest, volgend jaar weer!
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
Emíell.
Geniaal feest _O_ Zany, Alphaverb, Crypsis, Alpha² vs Ran-D, R10T33R & Noisia :cheer: Noisecontrollers, wat een grap :')
Energizer
Wat een vette locatie!! binnen komen in de Raw Hardstyle en gelijk beuken met Zatox...wat een geluid (L) Top Feesie!! volgend jaar weeer..
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Eric Greenfield
Na 5 jr afwezigheid weer geweest & last minute, maar was echt kicke! Oldschool Gangsterz! B)
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Fabiana1985
Wow, wat een feest zeg:-D Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records:respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Feierqueen
:cheer: thanks to nosferatu :cheer:
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Floor *
(L)
Foltergeist
Promo, D-Passion, Bryan Fury :cheer: Dubstep (Y)
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frank_!(h)
Uitstekend vermaakt, main en vuurwerk viel iets tegen maar Hangar en de set van Zatox/Crypsis maakten dit meer dan goed :respect:
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
FRÄULEIN STIER©
:cheer:
Funky Frank
Duidelijke zaak: N-Vitral, als verwacht, held van de avond :respect: Kvond het feest verder wel stuk minder vet dan vorig jaar...
G@MEB@BE
Súpervet!!
Gazz
wat ging dit VIES MAL! :D volgend jaar weer!!!!!!
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
Gerrito
Voor een feestje waar je zo binnen kunt lopen, wel aardig! On our bikes!!! _o_
Ghost Zero //­ Hidden Identity
Super feest , wat een verdomd hard geluid daar zeg!:D zoals lul de behanger al zei: buschauf op de terugweg was echt vet!
Ginaa :cheer:
een van de mindere jaren q-base! veel dezelfde nummers..en de main verplaatsen beetje vreemd? wat was daar de reden voor?
Was echt een gruwelijk feestje (L)
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad :D Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!(L)
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hammertime
Nou nou wat geweldig zeg :lol: muziek was (N) teveel zelfde nummers, en waar was de hardcore op eind in de main? :lol: wat een PUSSY muziek zeg :S om over het parkeren nog maar te zwijgen :x anderhalf uur over gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! dit was zeker de slechtste Qbase tot nu toe :S
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
Geweldig feest was het :D heb me prima vermaakt volgend jaar zekers weer aanwezig..:D:D
Hardst­ylelov­ers
in 1 woord : GEWELDIG!!!! EN Qrypsis superrrrrrrrrr
Hardst­ylePas­sie
het was een vet feessie volgend jaar weer Crypsis Held:respect:
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
HcArjan
weer een top editie voorbij was egt super gezellig :P het geluid was ook egt weer hard:D
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
HenryV6
was erg vet gisteren! maar kon in de verste verte niet tippen aan decibel/defqon ! setje van psyko punks was goeie :D:D
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
GVD die kutsecurity heef me tel en me cash geld gebietst bij ut fouilleren!! de corrupte honde! nog iemand de sack gewees laat ut me dan ff wete AUB!!!
Homeboy
Tja wat moet je zeggen over kjoebees ? Gewoon fucking vet !!!!
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
Geweldig feest! Geluid TOP, Sfeer TOP!! ZATOX!!!!! :respect:
inc. Elmooo
Blijft een super feestje!!
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
J-Bo's event support
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
J070 :hyper: :beer:
was supper knalle aleen teveel hardstyle maja het geluid + mooi weer en de sfeer zat er al duidelijk goed in :woop:
woooh wat een lekker feest zeg! RAW HANGAR (L) sfeer was helemaal goed, volgend jaar zeker weer :respect:
Janick!!
Alphaverb en Crypsis: PUUR GOUD
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
weer een van de topper ditjaar, alleen wat een lelijke open air doodskop podium
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
Jenka ©
Heel simpel, TK07 in de nacht, geniaal (y)
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Heerlijk!! :d
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jeroen_­TheRes­istanc­e
Wat een waanzinnig feest was het weer :K Hangar :respect: Volgend jaar weer (L)
Jerry*
Wat een party!!! Helemaal toppie zoals voorgaande jaren... Alleen de organisatie bij de VIP ingang. te slecht geregeld..:S langer als een uur in de rij gestaan :S
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
NEOPHYTE RECORDS!!!!
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorr:D
QBAAAAAAAS
Judah
Strak feest weer!! Jammer dat frank kvitta wel wat klein was. B-front en Crypsis weer de helden van de dag!!
Julian Wendler
geluid bij bunker 03 was in mijn ogen een beetje minder maar de sfeer en het decor van alle stages hebben het goed gemaakt :D
Jœy [Blames]
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter? :respect:
kajona
fucking HEERLIJK
:respect: TK07 :respect:
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kenny GTP?!
Super mooi eest gehad en zoals altijd onmeunig GTP! WEEN
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
Zeker weer vet feestje:D Early hardcore/rave miste ik ook :( Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!:D
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
Kings :bounce:
die hele ttm bunker was heldige shit :respect:
heerlijk feestje gehad (L)
nice:D
Kleinelau
Wat een lekker feestje was het weer(L) Jammer de laatste x:(
Koekie­Monste­r:P
was weer zeer Geslaagd Q-BASE Weekend!:D
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
KortB
Laatste moment toch bedacht om heen te gaan en het was me een knaller :D !!
GE-WEL-DIG!! Echt te gek:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
layd_­hardstyle
:woeptidoe: Nog steeds aan t nagenieten! Wat een topfeest!! :woeptidoe:
Leipe Shit Ouwe'
Q-Base was Heerlijk en Hard B) Topsetjes gehoord van The Wishmaster, Zatox, Zany, B-Front & Crypsis. Helaas zit het festival seizoen er al weer op:(
Leippp
Top vermaakt, hard geluid en nosferatu weapon x sloten af zoals het moet!
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar!:D sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee:D wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub;) (dus nie pas HC vanaf 24.00:() De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond:P), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE:P;)
Lenny Bee
third movement en vage gasten FTW!
lenzenkopf
geweldig! :respect: echt een knaller
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Linke Loek :bounce:
Ik vond het eensuper feest, heb van elke minuut genoten(L):D
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
LosLimbos
Was echt super vet!(h) Goed begaanbaar met mn rolstoel ;)
lucje_b
wat een feest weer!!! volle bak herrie bij de mannen van deathchant:respect: en hele dikke sets van nosia, rioteer en de TK07 alstars:respect: TK07 heeft toch duidelijk bewezen een zeer goeie aanvulling te kunnen geven aan het feest, heerljike sfeertje in de ammo daar:yes: volgend jaar een bunker hosten?8)
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Luit :bier:
Geen woorden voor zo vet! Wat een geluid! Q-Baas :respect:
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
Damn wat een feest !!!! :respect: D-Block & S-Te-Fan Wat een Set :respect:
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
maeyon
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt :D (Y)
heb me wel vermaakt, maar vond vorig jaar stukken beter. Jammer van de main en heb veel dezelfde nummers gehoord.
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
:lief:
marissie88
hemels feest (L)
marlin2
was wer erg vet maar toch minder dan vorig jaar B-Front en psyko punkz helden van de dag
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
was super feestje, zeer goed vermaakt:D
Super feest! Promo, Zany, Alphaverb, en Crypsis! Wat is dat Raw Hardstyle super jammer dat je dat niet meer hoort, dit is zeker een reden om naar Qbase te blijven gaan.... was ook al weer de 6de keer. Top!
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
pieeeeeeep
Martje'
Hellfish & the DJ Producer hebben heel mijn dag goed gemaakt :respect:
MARVIN :bounce:
Wat een heerlijk feest! Prima weertje! Geen controle's. Lekker gestampt! Dit was gewoon de 'PERFECTE' wonderwereld! See ya all next year!:respect:!!
Matthijs
:bounce:
Max Kwint
B-Front de held_o_
Meeuwsen
Was een leuk feesi! Nosferatu & Weapon X :respect:
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
Mellow
Hardstikke vet! :D
meow meow
TK07 STAGE WAS FUCKING HARD!!!!!!11 festival was TOP, erg groot en de sfeer was ZEEEEER GOED meowwwww
TTM :respect:
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
mikey-100
zo nice :D egt gezellie met ze alle 1e x is goed bevalle eige minpunt die sgeit mobiels
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Phoee lange dag nacht! Maar wel fantastisch in de raw! (L)
Miss-Jen
Was wederom een WERELDS feest :respect:
Miss_Unknown
Heerlijk genoten, van een geweldig feestje! :yes: :D
Fantastisch!!! Superhard! Supergeluid! Supersetjes!
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
MOS :bounce:
Geweldig,lang en hard:D
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
(L) Q-Base!! Wat een knaller :D
MRNS
iemand nog aangehouden door de joden?:P
Mush
Muzikaal zeker niet hoogstaand, maar toch n heerlijke avond.. :D
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen:D Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben:rot: In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen:respect:
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Nina (F)
Is voor herhaling vatbaar :)
leuk feestje weer:) Afsluiting nosferatu weapon x (L)
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
o/
alphaverb..altijd een eer om die man te mogen horen! energize(l) en wat was het toch denderend @ the raw.
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Wat kunnen Josh & Wesz heerlijk knallen (l)
Olzie
Zatox:respect: The Viper:respect:Nosferatu! Beetje weinig aankleding, maar vet feestje!!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
pappa Koop
Alles was perfect georganiseerd, Q-dance (Y), alleen vielen de sets enigszins tegen, desondanks weer prima vermaakt.
Party Like Us!!!!­
tk07 en deatchant als jullie er niet waren, had ik me niet vermaakt denk ik! :respect:
Party_Marty
Raw hardstyle hangar geniaal! Vet leipe set van Zatox! :D Al met al geweldig vermaakt
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Pascat
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ;)).. Alphaverb ging lekker tekeer (Y) ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set :(.. Verder TOP
Q-base was minder dan afgelopen jaren niet echt denderende setjes kwam er daar door niet helemaal in panic en Tuneboy(y) sfeer was wel goed :) Hardheadz zware tegnvaller volgend jaar doen ze beter de open air terug waar die was dit was een kut plek
Patjeuh !!!
wat een gruwelijk feest.! :respect: en wat een gruwelijk geluid. deepack :respect: crypsis :respect:
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
pauluskap
Geweldig feestje gehad
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
paykoman
andere jaren wast veeeeeeeeel beter
Peeertje
Jaaaa dit was ouderwets knallen:D Nosferatu held van het feest:respect:
peetjuh71
Top Feestje...Net thuis en aardig naar de klote. Alphaverb helemaal losssss in de hangar. Vip entree was K*T want de vip bandjes waren op en de beveiliging bij vipdek wist niet dat die vervangende schrale papieren wikkels vip bandjes waren.. Neem aan dat ze van te voren weten hoeveel vipkaarten ze hebben dus hetzelfde aantal bandjes + een paar extra lijkt mij meer dan normaal. Verder geslaagd feest en wat een weertje met een heerlijke 24 graden :respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pieter [Defiant]
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
Pinas ®
Was weer ongekend!! Wat een knaller!! :D Psyko Punkz :respect:
Pop-up
Leek wel of Q-Dance dit feest voor het eerst organiseerde? Armoedige aankleding (afgezaagd skull) en te weinig (niet bij de foodcourts?!) en kleine bars (hardcore barretje). Andere jaren veel beter. Maar er werd wel lekker gedraaid bij de Air Strip en Hardcore, maar Hangar vond ik niet veel aan, je kon niet eens zien wie er draaide, ook al niet over nagedacht. Neophyte B)
PornBjorn
Was een mooi feestje, alleen vond vorig jaar en dat jaar ervoor beter. Maarja op na volgend jaar:D
PVO
OH MIJN GOD
Q-evin
Wat een feest! wat een geluid op de Open Air! D-Block & S-Te-Fan en Tuneboy en B-Front helden :respect:
Qurix DJ
5e keer en weer het feest van het jaar :respect: ik miste wel de early hardcore, maar ook flink los gegaan in de hardcore en industrial bunker :D
r0wan078
Gezellig maar niet meer dan dat
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
Ragbourn
TOP FEEST!! Volgend jaar zowiezo weer;)
Ralf6711
Hardheadz zonder The Prophet kan natuurlijk eigenlijk niet, maar was wel erg vet :D Trouwens een doeie afsluiter met Nosferatu & Weapon X deze keer. Maisouille en Boris S & Frank Kvitta waren voor mij de verrassingen van de dag, Hellfish & Dj Producer knalden lomp hard :D, maar t was wel vermoeiende muziek. Promo en D-Passion vielen helaas een beetje tegen. Ten slotte, tja, 't blijft Q-Base dus natuurlijk weer een zeer goed (grenzend aan geweldig) feestje :D.
Ralluf
Heel vaak dezelfde nummers gehoord! En veel geluk gehad met het weer! vond deze editie beter dan vorig jaar:cheer:
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Lekker feestje.. wederom genoten
Realist
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Relle Zwa :bier:
super vet feest, jammer dat de hardcore niet zo groot was, vorig jaar was beter maar deze was ook weer eentje om niet te vergeten :D
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Renzu
Psyko Punkz! Nos en Weapon X! Geniale party! :D
René Foxman
(L) Wat een geniaal / gruwelijk / hard knal feest was het dit jaar weer zeg :respect: (L)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
riess
geweldig feest! volgend jaar zeker weer :D
Rik K.
1 woord: Vagegasten_O_
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
Rob :bier:
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren (L) Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox :respect: & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt (L) alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
robbie-indo
Dik feest (Y)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
robv
was goed..... maar alleen jammer dat de open air op zo een kut plek stond. Vage gasten was de bom!!!. & geen hotdogs ??
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
rroppin
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Ruben :')
Harde stijlen hoor :$
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
Ruudjuh.
Ruigste locatie! Vond het wel wat minder dan de afgelopen 3 jaar, was niet echt sfeer weinig gingen er los ;)
RUUF
Neophyte trekkerds :no: Deatchant :yes: :kwijl:
S.askia
Geweldig!!! :D
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Samuel020
GEWELDIG GEWOON !:respect:
Sander
Wat een geluid !!!
Sander Pouwelse
Wat was dat vet zeg! RAW hardstyle for life!
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Meer dan geweldig!! wat een heerlijk feest:D!!!
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
SCHUFKE
heerlijk :bier:
scurdie_­tripkip
heb me echt bruut goed vermaakt :P en wat een vage locatie zeg ben daar aardig wat verdwaalt hehe. :O
Seb
INDUSTRIAL AREA WAS HET LEUKSTE!! :respect: HELLFISH :respect:
Sei2ure
It was Awesome !!
Sen3
Persoonlijk vond ik vorig jaar beter, maar misschien komt dat ook omdat ik toen echt onder de indruk was van de locatie..
wat een geweldig feestje :D
Shalashaska
ik stond lkkr 8ter de bar bij raw hardstyle goed vermaakt
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
SickRick
Helemaal geweldig weer! vond de main alleen een tegenvallertje
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Sow, denk je net dat de festival zomer niet meer beter kan worden krijg je dit erachteraan! Wat een heerlijk feest (H) Digital punk :respect: Zatox :respect: Hangar :kwijl: Open air (N) maarja dat is niet erg, omdat de hangar dodelijk was! Ik wou dat het weekend weer overnieuw begon :(
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan:D Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
Sjtein­Doorei­n
Zatox maissouille GEWELDIG
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Prachtig mooi machtig
SnelleHap
Geweldig feest, heb mij zeker optimaal vermaakt! Tot volgend jaar Q-BASE! (H) :D
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefan~
:respect:
Stefkel
toppie !
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
steven-eg [Go-focking-wildddd]
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
Sven [Rough Nation]
zatox was smullen:K b-front held :respect: en crypsis heerlijke afsluiter! :D alleen noisecontrollers bij de raw style is geen combinatie!!
Svenson Deluxe
Geniaal feest! Wat een geluid bij de Raw Hardstyle. Die Rooie was weer eens de man van de dag met een teringvette set op de main 8)
Syphon Van De Kaart
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
GVD weer een mooi fiske!! Alphaverb (L) Zany (L) en PP (L)
Tezzeret
Optimaal vermaakt en wat stond het geluid hard niet goed als je bij de open air de bass voel druenen door je lijf lol
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
TheNoeL
Is toch gewoon een top knalfeest!! Heerlijke avond gehad... :respect: (L)
Theo P
Wat een sets van Psyko Punkz en Zany :respect: En hulde voor de afsluiter van Nosferatu, daar kan mening festival dit jaar een voorbeeld aannemen. Verder was het een matig feestje, het decore van de main was niet om aan te zien!
Thinus
mega wreed. gr erik
Tieske!
Gaaaaaar:S Prima feestje, niks mis mee!
TILT
vorig jaar was beter ma toch vermaakt op bitchesbase :bier:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
Timmiee
pysko punkz, noisecontrollers, b-front:respect: wat een geluid daar:kwijl: vind de tijden niet echt ideaal.. maar was wel een super feest!:d
Timmitty
Het feest der feesten! Wat een geluid! Distorted revelation, Alphaverb, Crypsis.. Wat een sets!
TiMmS
Promo, Frank Kvitta & Bris S, TK07 en Nossie!!! Superfeest!
Tinuss^
Super Vet feesie
Tobias81
hangar en scantraxx waren zeer goed. ik miste de sfeer op de open air strip. de oude locatie voor de "main" was beter. 1mio minpuntjes voor die "Döner" ;-)
Toby (Hygen­ersis)
Psyko Punkz (L) Zany (L)
Toef
Heerlijk feestje :respect:
Tom
DWX, Scantraxx / The Vision, Heatzone, Coone, Deepack, B-Front (L)
Tom Art
Wat een feest, top locatie en wat een geluid!:D:respect: En oja, wat is dat Raw Hardstyle toch vet:D! Zatox:respect:
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
Tommy22
Fucking hell :respect:
Ton30071989
Tuneboy, crypsis, dirty workz, B-front en Q-dance... BEDANKT :respect:
Tonja
Echt een SUPER feest.. Prima vermaakt daar, goede sfeer, muziek was goed alles was gewoon perfect!
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
VET
Ja gewoon een topfeestje;) NC:respect: this is the sound that pounds your senses!:respect:
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet :)
Goed feest maar vond het persoonlijk iets minder dan de vorige drie jaren.
valkyr
Zany, zatox, brennan heart, nosferatu, massive wat een feest!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
vanlierops
Geluid bij hc (Y)
Vini-RSD
Beestelijk feest gewoon:P:P
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
Viz84
Ondanks het gebrek aan early hardstyle, wederom een heerlijk feest gehad. Ik zeg tot volgend jaar!
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
VWRik
Donders mooi! ;)
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
lijp
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Wiljan88
Heerlijke afsluiter van een GEWELDIG festival seizoen! Grote held van de dag Crypsis, wat een set, helemaal los gegaan :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wout
Crypsis was verrassend goed! heerlijk geluid
Wat een topfeest! Zeker volgend jaar weer, helemaal los en kapot gegaan! (H)
X-Qlusive K
geweldig :D eerste qbase, wat een vet feest, The Vision vette set maar wat een fouten :( verder echt super gehad :D
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yoeri__=
Wat een top feest!! (L) heerlijke muziek gehoord, Deathchant :respect:
Yvet
Zo Wat Een Feest Gister @ Q-Base!! Optimaal Vermaakt(B)
Jaaa, wat een heerlijk feest!! En een dikke vette knaller van een afsluiter van Nosferatu & Weapon X!
Wát een feest:D Geluid, aankleding, Alles was geweldig:D :respect:
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zanzarismo
Als vanouds!
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
Zjuul:­bounce­:
Wat was het weer verschrikkelijk hard..:D zijn die duitsers toch nog ergens goed voor
~* J L Z *~
Doolhof, te veel hardstyle en veel te weinig hardcore, Muzikaal gezien was QBase zeker geen hoogstandje!
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
Æcium
in één woord: Geweldig :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!