Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1051), {-Party Squad-} :facepalm: (931), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (820).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ ..­ Veanny ..­ :9
Heerlijk feestje .. :D
#.Para Lau
(L), maar volgend jaar meer aandacht voor de hardcore liefhebbers!
geweldig feest :D Hellfish (Y)
$kilpad
monsterachtig
' [M] arlou ;;­ :bounce:
echt super!! beter dan vorig jaar!!
'' Disko
Wat een super dik feest! Toch wel het feest van het jaar!!(Y)
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Aardig zattemans avondje, damn.. ! :rot:
(K)party bitch angel(K)
onwijs weer helemaal los gegaan
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
deathchant(Y)
*­ Priscilla *­
Geniaal feestje! :respect:
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**ja©ko**
beeetje te druk bij de HC dus TK07 WAS GRUWLIJK +VIP DEK SUPER VET! GELUID :respect: :D
**Pam** :D
TOP geluid, TOP sfeer, GERUWELIJKE muziek, helemaal vetjes!! :D :P :bounce: :cheer:
*.­Play.­Girl.*­
Het was echt super!! indd super gezellige mense jerney!! volgend jaar weer!! :D(K)
*D@@N*
MEGA (y)
(L)
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
heb me super vermaakt(y)
*Natasch*:-)
Geweldig! Ben zeker beste danseresje geweest, in de main vorenaan tijdens t heerlijke setje van Nosferatu :respect:!!! Goed geamuseerd, met de VAGE GASTEN; shalalalala!!!! VAGE GASTEN shalalalala, VAGE GASTEN shalalala....zelfs korting op men T-shirt omdat ik toevallig op WC van vriend briefje had meegenomen met VAGE GASTEN om vage gasten op t feest te showen en dan heb je daar een VAGE gasten standje?! Wat leuk :bounce: :D en lekker met onbekenden rondgelopen :P Beter feesje kon je niet hebben! Maximum!!!
Prima vermaakt! Lange dag zo vanaf 13.00 uur, maar de moeite waard :D.. Geluid was voorgaande jaren stukken beter!
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*Yvonne*
1e keer Q-base, maar was echt topfeestje:cheer:ben de hele nacht uit mn dak gegaan :P volgend jaar zeker weer :D
*Zoedare*
Kei harde afsluiter van het festivalseizoen:respect: (Y) 10 x beter als vorig jaar..! ;)
+Flip 0_o
TK07 en TTM :respect:. Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar :D
---Ralph---
Tering wat een geweldig feest was dit!! :cheers:
--Rob--
egt top!! was het met iedereen en wat een geluid!!
-=VanDalen=-
Oldschool Gangsterds en Qlub Underground :respect:! Qbase is echt een topfeest maar teveel HAPPY HARDSTYLE (n)
-> Zoef zoef <-
Wat een heldig feest blijft Q-base toch :D
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
Geweldig weer :D Q-BASE blijft mijn feestje van het jaar :Cheer:
.Stef.
Zeker goed vermaakt. Ook complimenten voor TK07 die echt iets hebben toegevoegd!
//­\\//­\\AASSEN
VAGE GASTEN!!!
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
:.Joe^ri
Q-Base was weer zeker dik dit jaar, Nosferatu & B-Front <- Wederom de Helden! :D
::Robskee
Was echt dik! Zatox en B-Front mannen van de avond(Y) Geluid en Lazers :kwijl:
:[ KoeKoeK:[
Heerlijk.... :respect:
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bier:­Patric­o
erg mooi! dubstep was top, main was top,mooie locatie! aleen veel de zelfde nummertjes gehoord,verder Nosferatu en weapon x hele dikke afluister!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
was weer een top feest vooral beat providers gingen helemaal los :respect:
:bounc­e:blie­je:bou­nce:
zeer goed vermaakt
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
:cheer: Jelmer :Cheer:
weer heerlijk vermaakt :respect:
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
;*JeRNeY
TOPfeest, TOPlocatie, TOPmensen (Y)
;;Anna
SUPER SUPER (L)
Hij was weer fijn!!!!
<<Maus>>
PFoeee,, Wat een geweldigg feesttt zegg... Heb al helemaal zin in volgend jaar..(Y)
> ]\/­[@­niac <
zeker vet geweest!! volgende x maar weer!!
zwaar weekend. Maar mooie fuif gehad. :respect: voor de gameboy set @ TK07
[0906] Geitman
goed vermaakt, ma beetje te hoog piemeltjeshouse gehalte...:S
[F][E]­[R][R]­[Y]
GEKKE HUIS :bounce:
[FCMR]Dr.Dje
damn wat een feest. heerlijk geluid. geweldige set van maissouille. volgend jaar zeker weer! hopelijk vullen ze de hardcore dan wel wat beter in.
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[La]Ki­mmY[Ti­euw]
Top feessie (L)
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[M]ikies
zeker goed vermaakt :D maar het heeft niet helemaal aan mijn verwachtingen voldaan.
was wel ete doen:) ,, alleen na 12 echt tering druk in de hardcore..
[NL] stefke [NL]
wat een feest! mooie afsluiting van het festival seizoen:D was gezellig met iedereen :respect:
[NL]Jeroen
Raw Hardstyle area was lekker:kwijl:
[SF] Shan
TK07 en Deathchant (L) De rest was om te huilen 8)
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
Soieso wel vet feestje(L):K
_!­Dwaasb­eeek!!­
wat eeen grwelijkeparty(L)_
Wat een feest :respect:
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_Lucii_
Was een top feestje!:D Goed vermaakt(H)
_Merijn_
Was weer Heerlijk , op naar de volgende editie Q-base
Wat een topfeest :D Super vermaakt en de smeer was echt top! (L)
het was een super feest!!!! heb me goed vermaakt!!! muziek,de mensen, het weer alles gewoon toppie!!!! :D:D:D
A.D.HeiDie
Heerlijk feest altijd Q-base! Heb me dan ook weer goed vermaakt :D pics online @ www.nightfocus.nl
Aardbei in driedelig pak
Nosferatu :respect: Topnacht gehad!! (oja, q-base sucks!)
Abaddon
was weer (y)
Aben_
Dik feest 10 X beter dan vorig jaar !
Ad-raket
Helaas de laatste outdoor. The Ammo bunker :respect:
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
Adrenaline Junky
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt :respect: voor hem,hij BeuQte:bounce: er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
alex!­ :bounce:
ZANY, NOSFERATU & WEAPON X en B-FRONT
AlexX*
Gezellig feest gehad, alleen Neophyte records maakte wat foutjes en het einde sloeg helemaal nergens op...
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feest :D wat een geweld kwam er uit die boxen :D digital punk, b front , alpha 2 vs ran D en crypsis topsetjes
Ammie
Was weer een goeie :D. Alleen de nieuwe area indeling was niet zo prettig!! Verder geweldig genoten :cheer:
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
Angela ,
het was geweldig!
Arie J Beukenoot
Deathchant, Vage gasten erg vet! Maar TK07 was heerlijk, geweldige herrie
Arn0ld
Was weer een geweldig feest 2de keer Q-base! (Y):D
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Ataraxia
Top feest! Bus 62 bakker de beste ouwe!!!!
Was weer primaaa... Zany weer heerlijk
super feessie :cheer: de tijd ging te snel :bier:
BaltaS
vette locatie! heerlijk geluid en leuke mensen! topfeest dus!!! volgend jaar zeker weer!
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
Bart SFD
Super feest, prima vermaakt. En wat een geluidje he:)
Bart:')
TK07/TTM en Deathchant bedankt voor een geniale avond. Voor de rest was het een beetje karig en druk.. maar mocht de pret niet drukken :bier:
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
Basez
Het word ieder jaar minder. Het blijft een top feest maar toch gaat het achteruit....
BASJE!!!
Deathchant :P
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
Belab
Was leuk, lekker lopen knallen
Ben Lik
N-Vitral deh
berto
Echt q-dance feest , Vette muziek zeer goed geluid !!!!!
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Blackeye(0_­o)
Wat een Tering vet feest was dit zeg:respect: Optimaal genoten echt een knallertje.!! Deepack had een vette set Neophyte Records Wat een helden..!! en wat een Belachelijk Lekker geluid.!! locatie was Gruwelijk op naar volgend jaar(Y)
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
Blankefrank
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
BLUESI­XTYNIN­E
geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig feest, 1ste keer volgend jaar weer:)
Bolscher
Geniaal feest! De area's mochten alleen wel iets beter aangegeven zijn.. En TK07 (&Frank Kvitta) waren te klein voor een goede sfeer!
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
Boot.
Vanaf een uurtje of 11 begon het pas echt eigenlijk:p Daarvoor vooral gezellig gezeten en weer veel mensen leren kennen, uiteindelijk nog een topfeest gehad.:D
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
brammi­i:boun­ce:
Zwaar dik feest!! Decibels vlogen om de oren!! Zatox, Psycho Punkz, Deepack & NC:respect:
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
Brocade
De VIP entree was ronduit kut geregeld. Meer dan een uur in de focking rij staan wachten. Verders was het gewoon een knal feest. Geluid stond in de Hangar overdovend hard. Volgend jaar uiteraard weer van de partij :D
1 van men beste feesten ooit en dat zegt toch wel wat ;-). Super hard los gegaan die ganzen Nacht op de harde beats van de rauwe hardstyle en raggende Deathchant!
Bullywully
Hangar was place to be :respect: Zany, held van het feest :respect: Open Air weinig sfeer
Een groot Orgasme deze Q-Base!(L) Wat een feest zeg!:respect: Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek!(L) Crypsis absolute nummer 1!:respect: Deepack & Zatox!(L)
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Carientje :bounce:
Heerlijk feestje!!! Heb enorm genoten :respect:
Jezus wat een feest :respect: geluid was echt te hard aan het eind in de hangar :kwijl: Deepack gruwelijk :kwijl: maar het niveau van Crypsis kon niemand halen :respect: echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie (L)(L)
Cathalijna
Niet voor niets het beste festival voor mij! Locatie, dj's, geluid = een dikke 10 +
CatootjeBoe
Q-Base is een Eindbaast :respect: Stipt nummer 1 feest! Zatox :K TK07 en Vage Gasten Top aanvulling op de andere area's(Y)
Cedje
BAM :D hard
Charli­esange­l
Ik heb me poot gebroken :$ op q-base :D
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
chrizzle
Zo hoort een feest te zijn. Heel de nacht los gegaan :respect:. Organisatorisch wel wat minpuntjes, te weinig personeel en het lichtplan/podia stelde overal ook niet veel voor. Geluid was wel tiptop :respect:
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
wederom super vet feest:D b-front & crypsis :respect:
Q-Base altijd lekker! Goed geluid, leuke mensen leren kennen (Y)
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
Da Wizz | Tim
ik zeg prima
dann-
Ge-wel-DIG feest weer, prima vermaakt! DBSTF & Zany mannen van de avond \o/
Dannyvh
Tussen het zoeken door, heb ik er weer erg van genoten!
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De Rialiteit
Leuke nacht gehad met het gezelschap.. (y) Het feest op zich vond ik dit jaar een stuk minder dan de 3 voorgaande jaren.
Dees
:respect: The Third Movement, Deathchant en TK07 :respect:
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
demanm­etdeho­ed
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
DennieK
weer heerlijk genoten, was weer super mop ;p... Boris s was geweldige set!!
Denniss!
Wat een super FEEST geweldig!
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
dirkel
Neophyte allstars heerlijk!!!! Nosferatu WeaponX :respect: :bounce: Q-base beste feest van t jaar:D
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Distractor B)
Wat een geniaal feest weer zeg :lief: :respect:
Divalerie
We got lost in dreams B) Dock 45, Bob!!, Crypsis (L)
Dj Bassjunky
Hangar Raw Hardstyle :respect: erg jammer wel van de vele dubbele nummers deze dag
DJ Ricos
Oldschool Gangsters & Q-Dance bedankt!!!! Uiteraard de partypeople en alle andere feestbeesten ;) :peace:
Djakbal
Geweldig!:D
djim'013
Knetterfuif! knalfestijn! zany zatox & bfront alledrie weer heerlijk hoor!
Doety Cream (L)
Alles naar de klote!!
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
DON BRIT
nu rijp voor de sloop maar wat een super feest was t weer zeg !!! hulde voor q-base
Dr. Sjon
Memorabel..!!
Best vermaakt weer. Alphaverb was de set die er het meest boven uit stak :worship: Voor de rest ging het wel lekker los, maarja veel van het zelfde weer bij meerdere dj's.
Drieke­errade­n
Q-BAAS! wat een lekker feestje
Zwaar teleurgesteld door de open air locatie en de aankleding van het feest, vorig jaar was veeeeel mooier.. ondanks dat wel naar me zin gehad! ;)
OldSchoolGangsters (Y) Ge-wel-dig!! En de Vagegaten Area, goeie toevoeging :D
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
veel van voorgesteld door verhalen, weinig van waargeworden.. flinke tegenvaller als je t mij vraagt!
Eclipsje
Super dagje gehad, volgend jaar zeker weer!!
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
eRik:bounce:
Feesie begon met heerlijk weertje, lost in dreams thema vond ik goed uitgewerkt :cheer: die soldaten in het bos vond ik wel space :rot: verder wat een dik geluid was er! niet normaal, setje van zany was weer heerlijk & waardige afsluiter, zeker TOP! verder wat een SUPER SFEER! ook in bus 62 vanaf amstel (Y) kortom feesie van het jaar (L)
Lekker feestje weer:)
Evert J
Brennan Heart en Psycho Punkz helden van de dag
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
F"
Geniaal feest! Geweldige sets van N-Vitral en Noisia, TK07 klonk leuk & helemaal respect voor de ammo van Frank Kvitta! Special thanks 2 Tressy & Frank :respect:
Fabiana1985
Wow, wat een feest zeg:-D Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records:respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Flo aka MC NRGiZE
keihard genoten! wat een feest elke keer weer
Foltergeist
Promo, D-Passion, Bryan Fury :cheer: Dubstep (Y)
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
FrankYNG
VAgE gaSten waren geweldig! In de bus :) en op het feest!
Raw Hardstyle :respect:
FRÄULEIN STIER©
:cheer:
G.E.E.R.T
Voor mijn de eerste keer. Was een Zeer Goed feestje :D
G.­I.­T{K}oekwaus
Third movement & Deathchant :respect: de juiste sfeer met de juiste muziek echt super!!!
Gaitzzz
Damn wat een feest!! Josh & Wesz & B-front :respect:
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
giel de la tourette
wat een geluid:D
Ginaa :cheer:
een van de mindere jaren q-base! veel dezelfde nummers..en de main verplaatsen beetje vreemd? wat was daar de reden voor?
Was echt een gruwelijk feestje (L)
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Ik heb me vermaakt, maar weer een te kleine hardcore zaal. TK07 was heerlijk inderdaad :D Verder nog een keer een irritant brandweeralarm dat afging en niet gelijk verholpen kon worden. Vorige editie was beter vond ik. Laatste keer Q-base ondanks dat ik me toch vermaakt had.
Hammertime
Nou nou wat geweldig zeg :lol: muziek was (N) teveel zelfde nummers, en waar was de hardcore op eind in de main? :lol: wat een PUSSY muziek zeg :S om over het parkeren nog maar te zwijgen :x anderhalf uur over gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! dit was zeker de slechtste Qbase tot nu toe :S
Hanske­e:hong­er:
Toppers van de dag waren toch wel Brennan Heart, Hellfish vs The DJ Producer en Nosferatu :respect: Zo kun je een feest pas afsluiten: Enzyme X- Dreadlock
Happy-Feet
Het was weer ontzettend dik, op naar volgend jaar :hyper: !!
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Hardcore IJsselstein
Heerlijk feest is dit zeg! Set van promo was absoluut een toppert en de afsluiting van Nosferatu & Weapon X... Heldendaad :respect:
Geweldig feest was het :D heb me prima vermaakt volgend jaar zekers weer aanwezig..:D:D
Hardst­ylelov­ers
in 1 woord : GEWELDIG!!!! EN Qrypsis superrrrrrrrrr
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
het was er niet een voor in de boeken maar voor in de krant dit is gvd grandiooos uitgepakt net zoals mijn maat zegt ik zeg niet vaak nou ,maar nou nou
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
GVD die kutsecurity heef me tel en me cash geld gebietst bij ut fouilleren!! de corrupte honde! nog iemand de sack gewees laat ut me dan ff wete AUB!!!
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
Hunny Bunny
Frank Kvitta presents was voor mij de plek van de avond, wat een sets heb ik daar gehoord zeg BORIS S, HELD!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
wishmaster egt dik met dik geluid en nossie en wapen x :respect: verder neophyte :no:
ik ben harder dan de rest
was wel een goed feest , was mijn eerste q base ik had er wel iets meer van verwacht. om daar nou helemaal voor naar duitsland te gaan , geluid was wel echt super in main en the third movement was ook lekker doorstuiterren daaro . neophyte stond te kort op openare a waar door je muziek door elkaar hoorden en was daar veel te druk hadde beter buiten ook wat boxen gezet deatchant maar gekeken s avonds beste setje vond ik van the dj producer vs hellfish promo en d pasion waaren ook wel lekker ,
illie-.-
wel weer(L) alleen vorige 2 edities waren beter(betere stages en indeling)
inc. Elmooo
Blijft een super feestje!!
Ingggg
Derde keer voor mij, En de slechtste. Waardeloos.... :( Super jammer, op naar volgend jaar. ;)
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
Dodelijk feestje :D. Die locatie is om te dromen (L), ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis :respect:. Echt leuk en gezellig feestje gehad :D!
Jahoor
Super feeestje :D
woooh wat een lekker feest zeg! RAW HANGAR (L) sfeer was helemaal goed, volgend jaar zeker weer :respect:
JANINE.
Wát een feest! Ge-wel-dig (L) Zany & B-Front absolute toppers :D de andere sets ook vet overigens B) geluid goed, lekker eten en de gezelligheid als toppunt van de hele avond! Het was super! (L) thanks iedereen!
Jannúss
Ondanks het gezeik over de te vroege terug rit.. heb ik mezelf optimaal vermaakt:respect: ZATOX(L) Neophyte Records Allstars waren ook vet
Jeffrey!
Wat een feest zeg!! Ge-wel-dig!:respect: Super gezellig met mn wijffie en al mn partymaatjes!!(Y)
weer een van de topper ditjaar, alleen wat een lelijke open air doodskop podium
jelmer
:respect:Heerlijk feestje:respect:
Jenka ©
Heel simpel, TK07 in de nacht, geniaal (y)
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jerry*
Wat een party!!! Helemaal toppie zoals voorgaande jaren... Alleen de organisatie bij de VIP ingang. te slecht geregeld..:S langer als een uur in de rij gestaan :S
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorr:D
QBAAAAAAAS
JS*
Wat een heerlijk feestje(L) Eerst even rustig begonnen op de outdoor, werd heerlijk gedraaid! Toen maar gouw zat de hardcore opgezocht:D
Judah
Strak feest weer!! Jammer dat frank kvitta wel wat klein was. B-front en Crypsis weer de helden van de dag!!
Julian Wendler
geluid bij bunker 03 was in mijn ogen een beetje minder maar de sfeer en het decor van alle stages hebben het goed gemaakt :D
Julien
Was super! maar aankleding voor dit thema, waar je toch veel mee kunt doen, viel me tegen en de hardcore ook. Hangar en Open air strip waren top!:respect:
kaaatje
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond :lief: Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
:respect: TK07 :respect:
Kenny GTP?!
Super mooi eest gehad en zoals altijd onmeunig GTP! WEEN
Kevin
Digital Punk :respect: Zatox :respect: NC :respect: Zany :respect: Alphaverb + B-Front :respect: en CRYPSIS HELD! :respect:
Zeker weer vet feestje:D Early hardcore/rave miste ik ook :( Alphaverb was wel dik! Wat stond die bass hard ouwe!:D
KevinFR
Top feestje!! Ging lekker. Tot volgend jaar!
Kiets
Third Movement/Deathchant :respect:
Kimmmmmm :)
Super feest gehad! 't was alleen een beetje een doolhof:O en Jammer van de kuilen en gaten ben 2 x door mn enkel gegaan:@ Maar verder Super naar mn zin gehad:D
Kings :bounce:
die hele ttm bunker was heldige shit :respect:
heerlijk feestje gehad (L)
nice:D
Knaller :bier:
Aardig feestje maar niet meer dan dat. Hardcore bunker was weer veel te klein (N) Alleen als je binnen stond kreeg je wat mee van de sfeer. Nosferatu + Weapon X hebben wel een hoop goed gemaakt :respect: :bounce:
Koekie­Monste­r:P
was weer zeer Geslaagd Q-BASE Weekend!:D
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Kreativ Kickz
Et ging goed los :D
L'l Chick o:) GTP?!­
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
LarzZz
Wat was het toch een dikke nacht! (H) Stukken beter dan vorig jaar (Y)
leuk feestje..noisecontrollers draaide weer geweldig(L)...weinig wc's..en vond het zeker minder dan vorig jaar...van de afgelopen 4 keer vond ik deze het minst maar volgend jaar toch zeker weer(L)
Leipe Kliko
wat een heerlijk feest en het weer zat mee geen regen gevoeld. verder Prophet:respect:Neophyte Records Allstars en Nosferatu:
Leipe Shit Ouwe'
Q-Base was Heerlijk en Hard B) Topsetjes gehoord van The Wishmaster, Zatox, Zany, B-Front & Crypsis. Helaas zit het festival seizoen er al weer op:(
Dirty Workz Area :respect: & All harder styles (Y)
Leippp
Top vermaakt, hard geluid en nosferatu weapon x sloten af zoals het moet!
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Heb een heerlijke nacht gehad! Zeker beter dan vorig jaar!:D sfeertje was helemaal goed en het weertje werkte ook prima mee:D wel een paar kleine minpuntjes: HC was veeeel te klein! (en dus te druk!)..ook was t geluid daar te slecht voor woorden! volgend jaar wat meer moeite doen voor de HC liefhebbers aub;) (dus nie pas HC vanaf 24.00:() De opstelling was nie logisch! Open air weer op de oude plek? (na 14 uur snapte k nog steeds niets van de plattegrond:P), verder was t top! BUS 62 ging loss OUWE:P;)
lenzenkopf
geweldig! :respect: echt een knaller
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Linke Loek :bounce:
Ik vond het eensuper feest, heb van elke minuut genoten(L):D
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
lOewlaa trOelaaa
Super :D
heerlijk feest! Zany ramde er goed op los _O_ Geluid was weer HUGE
Lucas*
Brennan & Tuneboy!! :K Volgend jaar Goede hardstyle in de hangar!!
Elke keer als ik hier weer kom vermaak ik me weer optimaal!!!
Luit :bier:
Geen woorden voor zo vet! Wat een geluid! Q-Baas :respect:
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
M!KE-O
Komt duidelijk in aanmerking voor festival van het jaar 2010 :) En daar komt bij dat het een waardige afsluiter is van het festivalseizoen!
M.J.B.-
Was wel leuk.
maeyon
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt :D (Y)
Maltie
3de jaar alweer, het was weer GEWELDIG. Deepack, Zatox, Zany, Alpha2 & Ran-d :respect:
MANDERS...­wie anders?!­
geslaagd feestje!! en dat mn vent ineens om half 7 voor mn neus stond maakte het helemaal compleet! echt te gek!
:lief:
marissie88
hemels feest (L)
marlin2
was wer erg vet maar toch minder dan vorig jaar B-Front en psyko punkz helden van de dag
MarlouW
wat een feest! blijft een super locatie! (L) noisia en b-front helden!!
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
Marolt
Super naar ons zin gehad :cheer: . Wat een goede sets weer gehoord :bounce:. Alpha2 & Ran-D wat een geweld, maar de set van de avond wederom voor B-Front hij flikt het weer!! :respect:
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
was super feestje, zeer goed vermaakt:D
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
Martje'
Hellfish & the DJ Producer hebben heel mijn dag goed gemaakt :respect:
Matthijs
:bounce:
Matty Bomba
Plezant feestje:)
Max Kwint
B-Front de held_o_
Mayowww
ganzzz gut :) super toppertje
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Mellie_Mel
Jaaa gezellig feestje met erg leuke meetings :D Hangar (Y)
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
TTM :respect:
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
Micz
Wat een gruwelijk bruut feest!!! Raw Hardstyle! :respect:
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
mikey-100
zo nice :D egt gezellie met ze alle 1e x is goed bevalle eige minpunt die sgeit mobiels
Mindfuck
N-Vitral :respect:
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Miss_Unknown
Heerlijk genoten, van een geweldig feestje! :yes: :D
Fantastisch!!! Superhard! Supergeluid! Supersetjes!
Molz
Begint eentonig te worden, maar B-front wederom held van de avond! :D Crypsis was nog een fijn toetje aan het eind van een heerlijk festival! (Y)
(L) Q-Base!! Wat een knaller :D
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen:D Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben:rot: In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen:respect:
Neerhof :woep:
Gvd was fijn :D
nickysshh
Nee echt.. Noisia, dj producer, frank en alex kvitta (hele kvitta bunker trouwens) :respect: GENIAAL feest!! Nu al zin in volgend jaar!!
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
Wowww Noisia(L)!
o/
alphaverb..altijd een eer om die man te mogen horen! energize(l) en wat was het toch denderend @ the raw.
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Goed feest gehad, de DJ sets hebben een hoop goed gemaakt want god wat zagen de decors er goedkoop en slecht uit. veel mindere editie dan afgelope jaren.
Op het randje
LKKJVGffhgjgjjh:P
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
P P
Vanaf vrijdag superknaltijd gehad!:bounce:
pappa Koop
Alles was perfect georganiseerd, Q-dance (Y), alleen vielen de sets enigszins tegen, desondanks weer prima vermaakt.
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Party-Kicker
Wowwwwwwwww wat een heldenfeest zeg, gezellige mensen, snoeihard geluid, lekker weer en dikke sets daar draait het toch allemaal om:respect:: Volgend jaar zeker weer!!
Party_Marty
Raw hardstyle hangar geniaal! Vet leipe set van Zatox! :D Al met al geweldig vermaakt
Partyf­lock..­.­
Mooi Feestje! Vet Terrein.. Alleen jammer dat we tot 12 uur moeste w8 op Hardcore en Hardcore zaal Was Veelste Klein:(:( en geen Bass!:(:( voor de rest:respect:
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Pascat
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ;)).. Alphaverb ging lekker tekeer (Y) ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set :(.. Verder TOP
Q-base was minder dan afgelopen jaren niet echt denderende setjes kwam er daar door niet helemaal in panic en Tuneboy(y) sfeer was wel goed :) Hardheadz zware tegnvaller volgend jaar doen ze beter de open air terug waar die was dit was een kut plek
Patjeuh !!!
wat een gruwelijk feest.! :respect: en wat een gruwelijk geluid. deepack :respect: crypsis :respect:
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Q-Base Rules :respect: Q-Dance helemaal 100% perfect en eindelijk weer eens goed los gegaan met allemaal super gezellige vrienden (y) 8) 8-)
pauluskap
Geweldig feestje gehad
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
peetjuh71
Top Feestje...Net thuis en aardig naar de klote. Alphaverb helemaal losssss in de hangar. Vip entree was K*T want de vip bandjes waren op en de beveiliging bij vipdek wist niet dat die vervangende schrale papieren wikkels vip bandjes waren.. Neem aan dat ze van te voren weten hoeveel vipkaarten ze hebben dus hetzelfde aantal bandjes + een paar extra lijkt mij meer dan normaal. Verder geslaagd feest en wat een weertje met een heerlijke 24 graden :respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Perryd­eruijt­er
wat een fucking fucking fucking dik feest :D Alphaverb en The Prophet eindbazen!
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pieter [Defiant]
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
PornBjorn
Was een mooi feestje, alleen vond vorig jaar en dat jaar ervoor beter. Maarja op na volgend jaar:D
Professor otto
Zeer goed feest gehad heerlijke sets gehoord maar vorig jaar was beter
PunterXX
Gezellig en vette dingen gehoord.niet zo thuis meer in de hardstyle,weet nu wel dat B-Front een naam is die ik zeker zal onthouden!:respect:
Puttuh
:RESPECT:
Qoenraad
Zatox & Zany :respect:
Ragbourn
TOP FEEST!! Volgend jaar zowiezo weer;)
Ralluf
Heel vaak dezelfde nummers gehoord! En veel geluk gehad met het weer! vond deze editie beter dan vorig jaar:cheer:
Rarefaction
1e x Q-base wat een feest, volgend jaar zeker weer! Bij de PP er heerlijk in gekomen, wat een helden :D verder bij de main super vermaakt en het laatste anderhalfuur helemaal los gegaan bij Crypsis
Realist
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Remco -_­- ReMcOrE
top feestje :cheer: Josh & Wesz, Alphaverb, Digital Punk, Psyko Punkz :respect: (L)
RemyS
paar momenten wat enigzins te doen waren, maar volgend jaar niet meer.
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
René Foxman
(L) Wat een geniaal / gruwelijk / hard knal feest was het dit jaar weer zeg :respect: (L)
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
richarddt
Raw Hardstyle :respect:: Zatox Koning:D wat een geluid overal:respect:
riess
geweldig feest! volgend jaar zeker weer :D
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
Roan.
Zatox gemist door fout op time-table:(. Toch zeer geslaagde nacht gehad :)
robbie-indo
Dik feest (Y)
Wat een heerlijke dag\nacht was dat, echt genoten:)
robinnnnnn*
GEWELDIGGGGG (L)
robv
was goed..... maar alleen jammer dat de open air op zo een kut plek stond. Vage gasten was de bom!!!. & geen hotdogs ??
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
rroppin
nog nooit ben ik zoo hard en lang losgegaan op een feest. wat was dit bruut zeg! alleen die kut terugweg met de bus... jezus die chauffeur was stoned ofzo
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruudjuh.
Ruigste locatie! Vond het wel wat minder dan de afgelopen 3 jaar, was niet echt sfeer weinig gingen er los ;)
Ryan-D
Godverdomme heerlijk!:D het festival van het jaar en dat zal het voor mij altijd blijven:) TK07 bedankt voor de machtige frenchcore(Maissouille):respect: Wat een geluid en een topsfeer van begin tot eind staan knallen! Laatste half uurtje toch maar ff bbij the Playah gaan kijken...godverdomme het gluid was egt snoeihard daar niet meer normaal:respect: Thanx Q-Dance
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Sainen
Beuken met B-Front!
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
SaM@NtHa
Echt een super feesje!! Heb me heel goed vermaakt :p
Samuel020
GEWELDIG GEWOON !:respect:
Sander Pouwelse
Wat was dat vet zeg! RAW hardstyle for life!
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Meer dan geweldig!! wat een heerlijk feest:D!!!
SCHUFKE
heerlijk :bier:
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
scurdie_­tripkip
heb me echt bruut goed vermaakt :P en wat een vage locatie zeg ben daar aardig wat verdwaalt hehe. :O
Seb
INDUSTRIAL AREA WAS HET LEUKSTE!! :respect: HELLFISH :respect:
Sen3
Persoonlijk vond ik vorig jaar beter, maar misschien komt dat ook omdat ik toen echt onder de indruk was van de locatie..
Sendie<3
Heeerlijk(L)!
wat een geweldig feestje :D
SHARRI
tk07!!!!!!!!! wel constant verdwaald daar pff
Een waardige afsluiter van het festivalseizoen! Heerlijke setjes @ N-Vitral, Zatox, D-Passion en niet te vergeten Tuneboy.. (y) Zeeeeer vet!
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan:D Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
Sjootje
Wat een feest. (L)
Sjoowie_NL
Nice feestje, toffe locatie en gruwelijk geluid! Oldschool Gangsters en Raw Hardstyle(L)
Sjtein­Doorei­n
Zatox maissouille GEWELDIG
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
SnelleHap
Geweldig feest, heb mij zeker optimaal vermaakt! Tot volgend jaar Q-BASE! (H) :D
Snobbie :vaag:
Tk07 Deathchant en The Third Movement :respect: wat heb ik geknald volgend jaar gewoon weer!! Friends het was gezellig!! :D
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
SQooby-Doo
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:
Stampertje de enige echte !!­
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefanoviic
Top feesje gehad weer!! Die open air was zwaar poep maar hele dag staan beuken in de hangar was hard ;)
Stefan~
:respect:
Stefkel
toppie !
Stepha­niehel­enaDJ
faaaaaaaackin gruwelijk feest! :D :bounce: moest er werken als flugelmeisje maar ga volgend jaar zeker zelf heen! :D
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Niet speciaal.. gezellig gehad met iedereen maar ik vond het niet echt boeiend ofzo :)
pieeeeeeeeep. Goddd wat was 't megavet! (L)
Svenson Deluxe
Geniaal feest! Wat een geluid bij de Raw Hardstyle. Die Rooie was weer eens de man van de dag met een teringvette set op de main 8)
Syphon Van De Kaart
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Takkie
Wat een feest; helden van de avond R10T33R met zijn fucking game boy en Element: Destruction The dj Producer en Hellfish. Half doof geluid stond goed hard. TK07:respect:
Superfeest! :respect: Brennan Heart!
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
Wat een geluid, wat een show, wat-een-lokatie! en wat een ge-wel-dig feest!! :D Qdance, 1 woord: Hulde :respect:
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
GVD weer een mooi fiske!! Alphaverb (L) Zany (L) en PP (L)
Tezzeret
Optimaal vermaakt en wat stond het geluid hard niet goed als je bij de open air de bass voel druenen door je lijf lol
Tha Mitchells
Psyko Punkz: zo de shizzle!!
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
TheNoeL
Is toch gewoon een top knalfeest!! Heerlijke avond gehad... :respect: (L)
Thomderanged
Geniaal feestje, q-base blijft altijd net iets harder dan alle andere festivals :P Raw bunker was geniaal, wat een geluid 8) Maar beter zetten ze de main terug op de oude plek.
TILT
vorig jaar was beter ma toch vermaakt op bitchesbase :bier:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
TimmieG
Wat een feest, mooi terrein en goeie sfeer. Wel helemaal gesloopt nu, maar et was et zkr waard
Timmitty
Het feest der feesten! Wat een geluid! Distorted revelation, Alphaverb, Crypsis.. Wat een sets!
TiMmS
Promo, Frank Kvitta & Bris S, TK07 en Nossie!!! Superfeest!
TiMOTHYb
Fucking hard feest, het geluid en de sfeer maken het echt!
Toef
Heerlijk feestje :respect:
Tom
DWX, Scantraxx / The Vision, Heatzone, Coone, Deepack, B-Front (L)
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tomba!
*zucht* (L) Wát een feest, beste festival van het jaar :) Zany & Crypsis _O_
Tommie S
Wat een Gruwelijk vet feest!:kwijl: Super geluid ,goede sfeer ! Deepack en Crypsis Helden van de dag!:D
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
Ton30071989
Tuneboy, crypsis, dirty workz, B-front en Q-dance... BEDANKT :respect:
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
tszarina
Toplocatie, music:cheer:&temperature&pizzapunt&bar:super...miste wel n zeker iemand....
VET
Super geluid en lasers, decor viel tegen, openair op stomme plek, vuurwerk zwak, wel top feest gehad
Goed feest maar vond het persoonlijk iets minder dan de vorige drie jaren.
ULTIMATECORE
super feest. nog 2,5 uur geafterd op de parking. was weer gezellig.
V0NK
alles was goed!
valkyr
Zany, zatox, brennan heart, nosferatu, massive wat een feest!
gvd wat heb ik het na mn zin gehad zeg.. heb heerlijk genoten;)
Vaniliagirl
3e x Wat een feest! Noiscecontrollers helden v/d avond:respect: Tot volgend jaar!
vanlierops
Geluid bij hc (Y)
Vein
Leuk feest!!! Vette locatie..Noisia was superdik, alleen jammer van die mc! Tommy Four Seven ook een dikke set(y)
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
vKorve
Heeerlijk fist :respect:
VR!DZ
TK07 (en TTM/Deathchant), daar werd het feestje gevierd! :D Erg lekker en gevarieerd gedraaid, erg gezellige mensjes :) (Al was de afsluiter bij Nosferatu toch wel het 'hoogtepunt' 8) :rot: )
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Weapon X
Jongens, jonges wat een adrenaline rush!
lijp
Wellabellaa
Geweldig feestje! Super geluid! :jaja:
What Goes Around Comes Around
Erg lekker gewerkt!!! :) :P wat ik ervan mee heb gekregen was fijn!!! i like i like...
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
superfeest! Ode aan: B-Front, Deepack, Krusaders, Zany & Zatox :respect:
Willewijntje
Zatox, Deepack, Zany, B-front, Pavelow, Tha playah :respect: Was weer een topnachtje QBAAS(l)
Wooody
Jezus, TK07 :respect:: Sfeertje daar was goed en verassend goeie muziek! B-Front natuurlijk held van de avond (L) Josh & Wesz sterker begin dan verwacht :( Psyko Punkz/Promo aardige setjes (Y) Toch echt anders met al die bunkers, top sfeer!
x.Manonn
GEWELDIGG!! :respect: :D
xKrissi Terror
Geweldig wat een geluid :lief: en zeker verdwaald in dromen!
Had er meer van verwacht, maar me toch nog goed vermaakt :D
Yoeri__=
Wat een top feest!! (L) heerlijke muziek gehoord, Deathchant :respect:
Yoni *
Ik vond het echt super!
Jaaa, wat een heerlijk feest!! En een dikke vette knaller van een afsluiter van Nosferatu & Weapon X!
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
~* J L Z *~
Doolhof, te veel hardstyle en veel te weinig hardcore, Muzikaal gezien was QBase zeker geen hoogstandje!
• •M@rCky• •
Oldschool gangsters, Subway, Vage gasten(geniaal) en Raw style heb ik mij kostelijk op kunne vermaken:RESPECT:
Æcium
in één woord: Geweldig :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K
× Miniii elaar ×
Blijft de vetste locatie (L), mooi decor @ Open Air b), vette setjes & veel gezellige mensen :D!

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!