Partyflock
 
here

Q-BASE

· Lost in DreamsSiteq-dance.com foto's
album,3935 · geweldig · ical
Q-BASE
georganiseerd door Site Site

Airport Weeze (buiten) op de kaart Site
Flughafen-Ring 60
Weeze
Duitsland🇩🇪
hardstyle × 38, hardcore × 30, techno × 17, dubstep × 14, electro × 14, industrial hardcore × 12, hard trance × 5, french tek × 4, UK hardcore × 2, hard techno × 1
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 5 meetings, de drukste drie om 23:15 met 53 bezoekers, om 23:00 met 20 bezoekers en om 17:00 met 7 bezoekers.
Verslagen
Door B3NNO0o...<^} (1995), anoniem (1056), {-Party Squad-} :facepalm: (933), anoniem (818), T.immeh (1072), AmazingCombination-Ruben (1128), Resonance (689), Jos Feestbook (821).

Stemresultaat: geweldig

geweldig271761%
zeer goed114126%
goed45710%
ok651%
voldoende231%
onvoldoende12
slecht9
zeer slecht5
waardeloos9

840 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!_­[NL]Ha­rdcore wOus.­
Heerlijk gelijk. weinig piep in me oor! geweldig na me zin gehad Lasers:kwijl: (L)
Wat een knalfuif! Heerlijk staan stampen en erg gezellig gehad! Geweldig! :D
!!­VICTOR­IOUS!!­
Geweldig!!! Me 3e x Q-Base en opnieuw super goed vermaakt! En wat blijft het terrein van Weeze toch een toplocatie :respect: Het huisje in Arcen is ook ideaal om nog even te relaxen de dag voor en na het feest! Op naar volgend jaar!!! :D
(l)
$kilpad
monsterachtig
:jaja: QBASE WAS Uber Vetjes :D Voor Me Eerste Keer Echt Optimaal Vermaakt :D Mijn :respect: Gaat Uit Naar TK07 En Naar de Deathchant :D :respect: Headhunters Vs Wildstyles Was (Y)
(6)Daniëlle
Q-Base(L),,, Was geweldig en een hoop lol gehad met veel bekenden:D .. Heb zelfs blaren op mijn hielen:roflol: Tot volgend jaar!!!
Helemaal super! :D
(H) || MC;;­ Matjuh || (H)
Aardig zattemans avondje, damn.. ! :rot:
(W.­M.­Z.­D.­)devil1988
deathchant(Y)
* Sanneke *
Top weekend gehad :respect:
** N
Gekkewerk joh!
super feest! mooie afsluiter van de buitenfestivals:D
**??**
lekker gefeest alleen mijn arme voetjes en wat een ongelovelijk lelijke main echt een beetje te simpel
**Joey**
GEWELDIGE afsluiter van het festivalseizoen:D en gelukkig een fatsoenlijke afsluiting op de main na Ground Zero en Decibel......(y)
1e keer Q-Base, maar wat een vet feest:respect:! Het geluid bij de RAW Style was goed! Volgend jaar weer!
*.­Play.­Girl.*­
Het was echt super!! indd super gezellige mense jerney!! volgend jaar weer!! :D(K)
*­Daniie­lle_!!­ B)
Supergezellig! :D
(L)
*Judzde*
Superfeest gehad, veel betere als vorig jaar. Alles precies goed ingedeeld, nergens te druk of lange rijen. Supergeluid en mooie decoratie en goede sfeer.
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Blijft een heerlijk feest(L) Super gehad!!!
Prima vermaakt! Lange dag zo vanaf 13.00 uur, maar de moeite waard :D.. Geluid was voorgaande jaren stukken beter!
F*CKING AMAZING!!! D-Block & S-Te-Fan puike set_0_
Waaaaah wat een feest :respect: Zany was echt geweldig, die set was gewoon compleet! (L) daarnaast B-front en Nosferatu (Y)
WAT EEN FEEST WEER GEWELDIG(L) NOSFERATU EN Neophyte records bunker was HELEMAAL TOP!!!!:bounce:
*WESZ
wat was dit een feest zeg! :cheer:, keiharde dikke set van DBLOCK&STFN
*­~*­~MeMoRiEs~*­~*­
SUPERRRR..!!! :cheer: :D Beter dan vorig jaar, gezellige mensen allemaal :cheer: Toppie...!!! :P
+Flip 0_o
TK07 en TTM :respect:. Verder vond ik de oude locatie van de main veel vetter, dit vond ik maar een weggestopt hoekje. Nogmaals dik respect voor TK07. Prima vermaakt daar :D
- Sjoerd
Super feest! lekker lopen knalle @ Open air b)
--Vaal--
TK07 :respect:
-> Zoef zoef <-
Wat een heldig feest blijft Q-base toch :D
-_Hagi_-
Alphaverb! _o_
-Emiel!
wederom geweldig.. klappen van begin tot eind! super feest (Y)
:Respect: ..Wat een feest!!!! :hyper: :cheer: & wat een after !! (L)
Altijd wel weer feest van het jaar! :) Super locatie! :)
-Mars-
Wat een Geluid (Y) open air strip and 3rd Movement :respect:
. JOANNY
Was weer een toppertje (Y) en die afsluiter op main (L) genieten!!
.Stef.
Zeker goed vermaakt. Ook complimenten voor TK07 die echt iets hebben toegevoegd!
//­Jani Gonzalo(f)
Yeahh Q-Base.. Digital Punk, Zatox, Zany en Alpha2 vs Ran-D absolute helden van de nacht:respect:
123
WAT EEN FEEST ZEG! (L) eerste keer q-base maar zeker niet de laatste! Hulde aan b-front & nosferatu heerlijke afsluiter. En bij de raw hardstyle ging het er ook hard aan toe! zany :D
50% of Attaca
Superrrrrrr :bounce: :respect:
Was weer een super feest!! Hele dag en nacht staan knallen als een malle!:bounce:
:.Joe^ri
Q-Base was weer zeker dik dit jaar, Nosferatu & B-Front <- Wederom de Helden! :D
:[ KoeKoeK:[
Heerlijk.... :respect:
Zeker wel erg gezellig, mensen voor de gek houden onder genot van een :bier:tje
:bier: no time for you today :bier:
hele avond eigenlijk lopen dwalen :rot: voelde me nergens thuis...nummers zijn tig keer herhaald..bij de hardcore kwam de hardstyle erdoorheen...enige waar ik me echt goed vermaakt heb is bij deathchant (L) damn dj producer :kwijl: !!!!! naar mijn idee was vorig jaar beter:d maargoed op naar volgend jaar:cheer:
:bier:­BUISKE­:bier:­LÖMMER­ICH:bi­er:
super feestje (y)
:Bier:­CK:Bie­r:
en 02:00 - 03:30: The DJ Producer ook geweldig!!!!!
:bounce: LNN
woow gek, echt supervet weer :D :D flink geknald op die teringherrie haha :cheer: Hele Deathchant-stal, gewoon geweldig.. En natuurlijk Maissouille :cheer:
:bounc­e:Terr­eur-Kleute­r:boun­ce:
Top feest, had wel om 12 uur wat meer verwacht, maar voor de rest (Y)
te gek see ya next year!!!!!
:honger: E.­dwin
Lekker feest! terrein was maar wazig .. Genoten :cheer:
:respe­ct:ste­ef:res­pect: /­
:respect: voor TK07 echt geweldig. Q-BASE was weer te gek !!!
:|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::|
wat een schijtmuziek
:|Snelle Jelle:|
Heerlijke editie van Q-base... Goed sfeertje & weer is lekker staan raven, overal en nergens!!!!!!
Genoten van iedere minuut:D de hele nacht door..!!(L)
;LIZZIE!
gewoon helemaal geweldig! (L) wat een prachtig feest
;RazZ :jaja:
damnn mooi feestje :cheer:
<Max>
Was weer genieten! Zany de beste set, daarna Crypsis! Noisecontrollers een aanfluiting..
===­ Royc3 ===­
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND HET NEUKENDE STELLETJE OP DE HEUVEL
> ]\/­[@­niac <
zeker vet geweest!! volgende x maar weer!!
@mr_budddha
GE-WEL-DIG!!!! heb egt genoten egt genoten
zwaar weekend. Maar mooie fuif gehad. :respect: voor de gameboy set @ TK07
[>NIK<]
Aan it was!
[D]ede­msvaar­t84
Vond deze editie minder dan de voorgaande jaren. Elk jaar meer en meer hardstyle! Niks mis mee maar hardcore pas om 12 uur?? Slechte zaak!! (N) Buiten een klein dipje toch ff flink gelachen :roflol: en laatste 2 uurtjes Nosferatu + weapon x...heerlijke afsluiting! :Respect:
[F.­C.­M.­R.­] Lill-lana
Wat een heerlijk feestje :cheer: heb me goed vermaakt!
[KDL]Weebser
tegek. Heerlijk staan knallen
[KNW] Huug
Krusaders v.s. HEATZONE! echt dikke set! rest echt goed feestje, leuke sfeer en echt super dik geluid, masterlijk!! mocht wel iets meer decor hebben.. top vermaakt, op naar #6 in 2011
[M]ichel81
Wat een weekend was dit:D Heerlijk naar de Qlote @ Heijderbos.. Q-BASE(L) telkens weer HET feest van het jaar!!:D.. Hangar was Qnallen:D.. Zatox weer BAAS daarzo:respect:.. Op naar me 7e Q-BASE next year:D
[NL] stefke [NL]
wat een feest! mooie afsluiting van het festival seizoen:D was gezellig met iedereen :respect:
[NL]Denny
heerlijk:D wat een klappen!
[NL]Fe­nderts­...­Pokkej­ong...­[NL]
De 1e keer voor mij, jammer dat de HC-bunker pas om 12uur begon maar toch een GEWELDIG feest!! Volgend jaar zeker weer aanwezig!!
[Patrick]
zooo, weer prima vermaakt :respect:
[SF] Shan
TK07 en Deathchant (L) De rest was om te huilen 8)
Krusaders waren weer geweldig bezig!!
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feest (L) ondanks dat ik nog een beetje ziek was me echt zwaar goed vermaakt :D:D
[WBS] Joker.­one
Heb wel eens betere edities meegemaakt! Qua decoratie en sfeer vond ik deze erg tegenvallen... Dubstep bunker was gaaf , TK07 en de Deathchant ook!! Helden van het feest The dj Producer en Hellfish :D
Soieso wel vet feestje(L):K
^PIET
Wat een afsluiting van het festival seizoen! (L) Wel een beetje een karige aankleding, maar voor de rest was het helemaal --> :respect: Neophyte Records Allstars en Nosferatu & Weapon X :respect:
Wat een feest :respect:
_Larz
Leip, jammer alleen dat er pas vanaf 2/3 uur ergens normaal bij een hardcore area kon staan. 3th movement was waardeloos. Zatox was daarin tegen wel knallen bij RawHS
_Merijn_
Was weer Heerlijk , op naar de volgende editie Q-base
_tm
FFF!!! En goed vermaakt in de TTM, TUBE10 en VG :) Blijft een brute locatie!
Abaddon
was weer (y)
Aben_
Dik feest 10 X beter dan vorig jaar !
ActivA BoBbiy
Space Pirates, Zatox en Alphaverb:respect: :respect: :respect:
Ad-raket
Helaas de laatste outdoor. The Ammo bunker :respect:
Addicted 2 music :bounce:
wat een feest!!!! egt niet normaal!! hangar :respect: tko7:D
Adrenaline Junky
Eigenlijk de hele dag en nacht bij de open air gestaan,en heb me daar zeer goed vermaakt B-front echt :respect: voor hem,hij BeuQte:bounce: er echt lekker op!!.Scantraxx bunker ook zeer gezellig,volgend jaar waarschijnlijk wel weer van de party
AKELIG KNETTER
knallen met de hellfish producer (y)
Andy
Gruwelijk feest:lief: De locatie blijf toch wel genieten elk jaar:D Digital Punk, Crypsis, B-front:respect: Zatox was weer de grote eindbaas:lief::kwijl: Enige minpunt: Sfeer tijdens de set van B-front, wat een dood volk stond daar zeg:S
Angela ,
het was geweldig!
Ann(6)
Q-Base(L)!Wat is het geluid toch altijd geweldig goed daar!(Y) Nosferatu & Weapon X !!!:respect: :respect:
Arie :bier:
Beste feest van het jaar!
Arie J Beukenoot
Deathchant, Vage gasten erg vet! Maar TK07 was heerlijk, geweldige herrie
arnoia
Muziek was goed alleen goedkopen open air en hangar was ok minder dan anderen jaren
Arr
Was gezellig! Toch wel een beetje tegen gevallen mn 4e keer Q-Base, weet niet echt wat het was... Maar toch wel vermaakt :D
Arrr69
wat een teringvet feest zeg! Die locatie is HEILIG! Lekker underground, genoeg ruimte, belachelijk goed geluid overal, dubstep, deachant, main, raw hardstyle, damn lekker gedraait! Alleen jezus waat een zaadshow van dat vuurwerk, lasershow was wel weer baas! En de dag, dat ik een vriendinnetje kreeg(l)
ArtStyle
Wat een feest, :respect: wat een locatie, :respect: wat een geweld :o ZATOX, Brennan Heart heerlijk!!! :cheer:
Audio Attack - baanders
Zatox wat een held !!
super feessie :cheer: de tijd ging te snel :bier:
Sjonge jonge wan Koning feest was dit! :respect: Digital Punk SET VAN DE DAG! B-front ook echt geweldig. echt geniaal feest met perfecte sfeer:cheer: Get lost in dreams!
Barthezzz
De hele nacht helemaal los gegaan! :bounce:
BAS.S.
Super vetjes, zeer goed bevallen. Zeker The Third Movement/Deathchant & TK07! Echt een goede toevoeging aan het feest die TK07 Petje af
BASJE!!!
Deathchant :P
Bassos
WOW dit feest maakt alles weer goed! Top geluid op de open air en hangar! Daylight into darkness, wat een show! Brennan Heart en Noisecontrollers de helden! Best Q Base ever, Q-Base 20' !10! '
Heb me weer vermaakt en daar gaat het om! :D :respect: Digital Punk & Zatox :respect: Eindelijk Josh & Wesz weer op een Q feest! :D
baus
wat een lekker feest!! noisia was echt volgas knallen, dubstep echt geniaal! Third movement & Deathchant hellemaal super. volgendjaar zeker aanwezig!
Ben Lik
N-Vitral deh
BENSCHOPSE GABBER
neophyte records!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
berto
Echt q-dance feest , Vette muziek zeer goed geluid !!!!!
Beukenoot!
Het geluid was weer om je vingers bij af te likken! jammer dat het in de neophyte area voor 12 uur oldskool werd gedraaid! voor de rest was het weer een feestje van heb ik jou daar;)
Bigf00t
I'm lost in dreams! ;)
Bitchcore :bounce:
Was 'n heerlijk feestje; eens ff duchtig mijn jubileum ter ere van mijn 100ste feestje gevierd hier! Mede mogelijk gemaakt door alle vrienden/bekende!
bitchje
was weer geslaagd feestje wel erg vermoeiend :respect:Maissouille
Blackeye(0_­o)
Wat een Tering vet feest was dit zeg:respect: Optimaal genoten echt een knallertje.!! Deepack had een vette set Neophyte Records Wat een helden..!! en wat een Belachelijk Lekker geluid.!! locatie was Gruwelijk op naar volgend jaar(Y)
Het was iets met veel bier en industrial herrie :D (Y)
Blankefrank
Zwaaar Slecht ... Hardcore zaal was constant te druk .. je moest buiten staan vanwege de drukte.. en al die hardstyle nichten gingen weer s bij de hardcore staan.. en al stond je voor de Neophyte records Area hoorde je die kanker hardstyle der al boven uit .. vorig jaar al veel commentaar op geweest, Nu ALWEER.. Wanneer doen jullie der is een keer wat aan? .. Vond t ZWAAR zonde van me geld >.<!
was alweer een geweldig feest van Q dance. geluid perfect,sfeer was ook alweer geweldig en gezellig.was de 3'de keer op q base voor mij.maar het blijft gewoon geweldig. en volgend jaar alweer naar Q base 2011.voor de rest bedank ik alle party people's voor de goeie sfeer en voor het flink los gaan op q base.daar draait het om.Q base 2010 was echt een vet feest.
Was heel gezellig maar vond de muziek minder en het vuurwerk om 00.00uur ach ja
Bombarie19
Bohh wat een feestje weer!! Q-dance Bedankt!!! :)
bowiemaster
Fucking goed vermaakt Brennan Heart & Hardheadz :respect: see you next year :)
BrainC­racker­...­
was weer heerlijk verdwalen daar bij onze ooster buren! maar weer een super geslaagd feest!
Brambania™
Ziekelijk Geluid :respect::D
Brecht | In-Phase
twas awesome! :)
Brighton
Was een gezellig feestje maar jammer dat de Oldschool Gangsters maar tot 24.00 mochten draaien volgend jaar gewoon tot 7.00 :respect: Rob & Joe :respect:
BRL Maikel
Top feest! Laatste uurtje op de main ging aardig hard!
Brutal-Bass
supahhh! lekkah los
Bullywully
Hangar was place to be :respect: Zany, held van het feest :respect: Open Air weinig sfeer
Een groot Orgasme deze Q-Base!(L) Wat een feest zeg!:respect: Van het begin tot de allerlaatste seconde finaal uit m'n dak staan gaan! Maar dat kon ook niet anders op die muziek!(L) Crypsis absolute nummer 1!:respect: Deepack & Zatox!(L)
Bulters
Niet speciaal na DB & ML, maar wel erg goed feestje:D!
Burgemeester
wat een top feest zeg!
Was weer vet! Alleen jammer dat de Frank Kvitta & TK07 areas zo klein waren.
Jezus wat een feest :respect: geluid was echt te hard aan het eind in de hangar :kwijl: Deepack gruwelijk :kwijl: maar het niveau van Crypsis kon niemand halen :respect: echt een set die ik nooit meer zal vergeten, Perfectie (L)(L)
Cedje
BAM :D hard
Charli­esange­l
Ik heb me poot gebroken :$ op q-base :D
Charon
Was weer vet, vorig jaar toch persoonlijk beter! Krusaders/Heatzone, Zany, Neophyte Records Allstars Live, Beat Providers :respect, Crypsis :kwijl: (L), wat een held!
Geluid show en sfeer was echt goed naar mijn mening !
Coldplay
Ik blijf het zeggen, die lokatie is echt geniaal. We gingen ff een rondje doen en kwamen uit bij Vage Gasten met High Rankin. Die gast draaide geniale plaatjes en liep heerlijk te brallen en gek te doen. Deathchant : schandalig geluid ! Teveel Hardstyle. Technobunker geniale ruige schranz gehoord.
collinnn__
kk zieke party!! open air strip was lelijk:S maar Psyko punkz en noisecontrollers :respect:
Crazyes
Wat een heeerlijk feestje(L) jammer dat het altijd zo snel voorbij gaat
D-Fuzion
heerlijk feesie! dat geluid overtrof weer alles:respect: zeeeer gezellig(Y)
Da Tomba !!
TK07 bedankt !!
Heel wat Q-Dance feesten gehad altijd goed(Y)..Behalve Q-Base dan(N)
Na 6 jaar afwezigheid op Q-base heb ik me kostenlijk vermaakt :D :respect: Psyko Punkz
De Herrie­hippie
wat een kutfeest. Gelukkig was er TK07 :D
De party-schranzer
heb me goed vermaakt alleen had ik er wel iets meer van verwacht.Maissouille hellfish producer en frank kvitta BEDANKT!!!
De Rialiteit
Leuke nacht gehad met het gezelschap.. (y) Het feest op zich vond ik dit jaar een stuk minder dan de 3 voorgaande jaren.
Blijft een van de beste feesten! Wat een geluid en lokatie (L)
demanm­etdeho­ed
Klapperende kaakies maar wat een gruwlijke HS van Brennan Heart, Zatox en natuurlijk de Noicecontrollers!! Kwa hardcore had ik ook een paar heerlijke uurtjes Hulde aan Neophyte Allstars,The viper & The Playa
DBSTF onverwachte vet! Alphaverb, Zany suppperr hard, vet feestje :D !
erg jammer :nocheer: van de kassa :[ die dicht zat :x maar verders top vermaakt nadat we eenmaal binnen waren :x rotprinter :[ :[
Denniss!
Wat een super FEEST geweldig!
Blijft een DIK FEEST, Noisia was SICK
DidierS90
Wat een lekker feest:D Gezellige mensen ontmoet! RawStyle en Bunker 3 :respect:
DiekNek
Super feest! De muziek en sfeer waren echt boven verwachting. Ook leuk om de hardheadz weer eens aan het werk te zien. Veel lekkere oude plaatjes gehoord(Y) Distorted Revelation erg dikke set(Y) petje af..
dirkel
Neophyte allstars heerlijk!!!! Nosferatu WeaponX :respect: :bounce: Q-base beste feest van t jaar:D
Distorded Freak
Deepack en Psycho punkz super dik!!!!! Tuneboy en A2 &Ran-d ook fantastisch
Dj Crash A.­K.­A Dr.­ Prof.­ NonSense
wat een bruut feest !! 8) :p
DJ D-Jackal
Wat een feest, prima vermaakt. Distorted Revelation lekker gedraait (Y)
Djakbal
Geweldig!:D
DJNA_
wat was het weer een heerlijk feestje(L)
Djordies
Q-BASE was aaaaaaaaaaaan
Wat ging het toch hard daar zeg!!!!! :D:D
DON BRIT
nu rijp voor de sloop maar wat een super feest was t weer zeg !!! hulde voor q-base
Drieke­errade­n
Q-BAAS! wat een lekker feestje
OldSchoolGangsters (Y) Ge-wel-dig!! En de Vagegaten Area, goeie toevoeging :D
dvk
wat een dikke rauwe qbase editie, #1 (L) Psyko Punkz, B-Front & Alpha2 vs Ran-D
Perfecte afsluiter voor het festival-seizoen,FANTASTISCH!! Heerlijk weer en sfeer!! :respect:
Eecrov
Ook deze editie was weer helemaal top!! en SNOEIHARD!!! Ran-D & Alpha² :respect:
Eilram.
Heeeerlijk :k !!
EJ_V
Ben echt helemaal aan gort gebeukt, geluid was echt weer te asociaal overal. Heb me hele dag uitstekend vermaakt, lekker overal een beetje gekeken. Uitschieters: Noisia, N-Vitral, Macabre, Tugie & Skeeta met een DC classics set, Vage gasten stage, TTM/DC en TK07 stage. Bedankt TK07 crew voor de trip, ook namens m'n vrienden waar nog plek voor was!
wat een super feest! much better than last year :respect: (L)
Emíell.
Geniaal feest _O_ Zany, Alphaverb, Crypsis, Alpha² vs Ran-D, R10T33R & Noisia :cheer: Noisecontrollers, wat een grap :')
Q-base was echt super heb me prima vermaakt
Ennel
Erg gezellig gehad. Jammer dat ik er niet echt goed in kwam met de sfeer. Waarom die hardcore bunker zo klein :S Of had er voor gezorgd dat als je buiten staat er tenminste ook geluid is. Vond het vorig jaar beter.
Erichh
Wat een feest :D Sinds tijden niet zo los gegaan op een feest en wat een geluid! The Hangar klapte er flink op los, en Crypsis.. wat een BAAS! Tot volgend jaar..
Evert J
Brennan Heart en Psycho Punkz helden van de dag
EVITA.
Geen discussie mogelijk, neophyte records bunker was gewoon vanaf 't begin tot eind top!!
Fabiana1985
Wow, wat een feest zeg:-D Vette locatie, keihard geluid!! Het was mijn 1ste Q-Base, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Alleen mag volgend jaar de hardcore wel veel eerder beginnen dan 24:00! Neophyte records:respect:
Faniac
Zoals altijd weer grandioos vermaakt in Weeze! (l) de locatie blijft gewoon zo heerlijk, en het geluid stond bijna overal spijkerhard en zuiver afgesteld :D Crypsis was aan het snoeien! (h)
Fedde le Gabber
Super locatie! Heerlijk geluid en een geile lichtshow!! in 1 woord SUPER!
FlipperT
Leuk feestje, veel bekenden, goeie muziek, volgend jaar weer!!!
Flo aka MC NRGiZE
keihard genoten! wat een feest elke keer weer
Foltergeist
Promo, D-Passion, Bryan Fury :cheer: Dubstep (Y)
Foxbuster
Zatox :respect: Zany :respect: B-Front :respect: Nosferatu :respect: Zo sluit je een feest af! Knallen :D
Sooo wat een weekendje weer :respect: Zatox, Alphaverb :kwijl: En dan dat geluid, piepjes in de oren hoor :yes:
Frank_!(h)
Uitstekend vermaakt, main en vuurwerk viel iets tegen maar Hangar en de set van Zatox/Crypsis maakten dit meer dan goed :respect:
Frankie :bounce:
GEWELDIG !!! :respect:::respect:::respect:
Raw Hardstyle :respect:
Q-base (y) Zany draaide weer lekker hoor, sowieso het geluid in de hangar (L) Super naar mn zin gehad met mn maten, maar op t einde echt helemaal gebroken benen. Toch bij Crypsis ff een paar nummers meegepakt. Geweldig, maar toch mis ik (nu) het speciale 'ik wil terug' gevoel.
Wat een dik feest zeg. Echt weer een topweekend gehad met mijn maatjes. Hulde voor Ran-D & Alpha Twins, Crypsis, en de Psyko Punkz :respect:. Volgend jaar mag er wel wat meer Jungle gedraaid worden.. dat dan weer wel8).
FRÄULEIN STIER©
:cheer:
Fuck The System!­
Prima feest(Y) Dat geluid blijft dik:kwijl:
G.E.E.R.T
Voor mijn de eerste keer. Was een Zeer Goed feestje :D
G.­K.­M.­W tjony
Heerlijk is dat al die ruimte daar:D het weer was perfect en nog belangerijker de goede sfeer maakte het een topavond(L)
Gaitzzz
Damn wat een feest!! Josh & Wesz & B-front :respect:
Generaal Grilplaat
MEGAAA!!! Maissouille _0_ held van de avond
mooi festje, maar door omstandigheden geen fantatisch feest geworden... HH, HHtrz, BH & Dblck + Stfn geweldig!!! geluid overal lekker HARD!!!
Gerrito
Voor een feestje waar je zo binnen kunt lopen, wel aardig! On our bikes!!! _o_
GeTHIJSterd
Mooi feestje!! Alles was perfect alleen de main was echt triest voor zo'n feest!
GhansCore
HULDE !! Het was fucking amazing !!
Ghost Zero //­ Hidden Identity
Super feest , wat een verdomd hard geluid daar zeg!:D zoals lul de behanger al zei: buschauf op de terugweg was echt vet!
Ginaa :cheer:
een van de mindere jaren q-base! veel dezelfde nummers..en de main verplaatsen beetje vreemd? wat was daar de reden voor?
Greff-X
Vet feest maar idd hardstyle voerde de boven toon dit jaar, ook lekker daarnie van ;) i really was LOST IN DREAMS . uitgezet en weer binnen gekomen roflol
Viel zwaar tegen .. !!
Wat heb ik toch weer lekker staan knallen! Zany had een lekkere set, B-Front blijft koning, en Nosferatu en Weapon X zoals verwacht gruwelijk vette afsluiter!(L)
Hakkuh Annie
Vetste lokatie was de Neophytestand ;) :respect:
hamme
gruwlijk feest weer, Koepaard:respect:
Hammertime
Nou nou wat geweldig zeg :lol: muziek was (N) teveel zelfde nummers, en waar was de hardcore op eind in de main? :lol: wat een PUSSY muziek zeg :S om over het parkeren nog maar te zwijgen :x anderhalf uur over gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! dit was zeker de slechtste Qbase tot nu toe :S
Hardbert!
Zo hoort een festival te zijn :respect! Klasse werk mannen
HARDCORE HOLLAND 22
super feest geweldig geluid volgend jaar weer :respect: (y)
Hardst­ylePas­sie
het was een vet feessie volgend jaar weer Crypsis Held:respect:
hardstyler forever
Wat een set van Brennan Heart... Hulde aan die man:D Verder was het echt een super feest. Een dikke 10:D
helleendje
Third movement & TK07 (vanaf 01:00) _O_ Heerlijk feest gehad :bier: Voeten letterlijk kapot gehakt tijdens maussoille!
here's johny
wat n feest wat n feest:D geweldig mooiste ooit
Hiilde
Dat was weer een lekker feestje!!
HKE-Jeroen
Sequence & Ominous geweldig gedraaid! En TK07 was vet:respect:
HOMPIE!!!
Onverwacht toch aanwezig.... leuk feestje, en idd dik geluid....
Hunny Bunny
Frank Kvitta presents was voor mij de plek van de avond, wat een sets heb ik daar gehoord zeg BORIS S, HELD!
I_­LoVe_­TeRiNg_­HeRrIe
Heb me aardig vermaakt ! :D Hopelijk volgend jaar EINDELIJK een grotere hc bunker ! D-passion :respect:
illie-.-
wel weer(L) alleen vorige 2 edities waren beter(betere stages en indeling)
inc. Elmooo
Blijft een super feestje!!
Into the Wild
1x Sick sick sick :cheer: hellfish dj producer n vitral en promo :respect:
top feestje :cheer: d-passion (Y) neophyte mocht alleen thuisblijven.
itstimothys
Location(L) Deathchant:respect: Maissouille :D
Ivar
was weer heftig! 8) locatie is echt te vet!! en wat een geluid! gewoon snoeihard :respect:
J Q R D I :banana:
Wat een festival weer (L) Geluid was in de oepn air en hangar weer dik in orde :respect:
J-Bo's event support
Dr Rude verdiende meer dan een half uur, Coone, Ruthless, Deepack waren erg ok. Vond Hardheadz echt de domper van de avond. Maar heb me zoals altijd uitstekend vermaakt.
Dodelijk feestje :D. Die locatie is om te dromen (L), ideaal gewoon. Digital Punk, Zatox, Psyko Punkz, B-front en Crypsis :respect:. Echt leuk en gezellig feestje gehad :D!
Jap van de Wap
Uber vet zoals verwacht :lief:
weer een van de topper ditjaar, alleen wat een lelijke open air doodskop podium
Jellie
super vermaakt,,geweldige sfeer echt te gek
jelmer
:respect:Heerlijk feestje:respect:
(L)!!! Da Tweekaz voor t eerst gezien! Erg vet en ging goed los daar! Verder Psyko Punkz weer n lekkere set & B-Front staat natuurlijk weer op nummer 1 :cheer: Super vette avond/nacht gehad! Helemaal top (L)
Jeroen*
Wat een fantastisch feest weer!(L) Deepack, Ran-D, Crypsis, Alphaverb :respect: & Wat een geluid(Y) TOP feest!
Jerry*
Wat een party!!! Helemaal toppie zoals voorgaande jaren... Alleen de organisatie bij de VIP ingang. te slecht geregeld..:S langer als een uur in de rij gestaan :S
Jesse Digital Skills
Josh & Wesz :respect: wat een heerlijk feest maar wat ging het snel :(
Jochem *
het was weer een vette dag!::D
joost ruiter
donders vet!!!! maar ik vond wel een minpuintje dat de hardcore pas om 12 uur ebgon:( en dat de bas bij de industral veel te hard stond, en komop zeg een doodskop als hoofdpodium?? had wel wat orginelers verwach, den de pendelbussen mochten ook wel wat beter worden aangegeven, konden een pokkeeind omlopen naar de pendelbussen!!! voor de rest knalfeest
NEOPHYTE RECORDS!!!!
Jordies
Wat een gruwelijk vet feest was dit zeg (L) Digital punk bij binnenkomst al heerlijke platen aan het draaien! D-block & S-te-fan ook super vet en B-front heldje van de dag :respect: geluid was overal super, sfeer was fenominaal en gezelligheid alom met alle bekenden! Geslaagd feestje dus (L)
Jorien­:flowe­r:
Ge-wel-dig :respect: Oldschool baby (L) Tijd ging veel te snel! :respect:
Jorr:D
QBAAAAAAAS
Judah
Strak feest weer!! Jammer dat frank kvitta wel wat klein was. B-front en Crypsis weer de helden van de dag!!
Jœy [Blames]
Noisia, Maissouille, de Deathchant area en wat een ubervette eindshow van Nosferatu en Weapon X! Waar zie je tegenwoordig nog dat zo vet gemixt wordt op een afsluiter? :respect:
kaaatje
Nou weet ik weer waarom ik Q-BASE in 2007 en 2008 het vetste feest van het jaar vond :lief: Supersfeertje, superterrein, goed geluid, werd super gedraaid, kortom superfeestje!!!
kajona
fucking HEERLIJK
Kb!
Heerlijke Locatie, geweldige mensen,en als hoogtepunten van de avond, dubstep , vagegasten,Noiza deatchant&3rd movement,van de Neophyte stage heb ik weinig mee gekregen veelstedruk daar, dat moet anders kunnen
:respect: TK07 :respect:
Keje321
Superfeest! dagje met de bus dankzij eventtravel en de hele dag/nacht/ochtend staan knallen! Toffe locatie, lekkere sfeer en helemaal los :)
Kevin (Dream Chaser)
Wat een geniaal feest, super lekkere setjes gehoord en uitstekend vermaakt. Deepack, Krusaders & Heatzone, Wildstylez, Nosferatu & Weapon X :respect: gekkenhouse!
Kiets
Third Movement/Deathchant :respect:
KIM!
Heeerlijk feestje (L)
Kimmies-u
Neophyte records viel tegen vanwege de drukte, main was mooi en geluid klonk goed!
heerlijk feestje gehad (L)
Kleinelau
Wat een lekker feestje was het weer(L) Jammer de laatste x:(
Koekie­Monste­r:P
was weer zeer Geslaagd Q-BASE Weekend!:D
Koeng :d
Blijft een gruwelijk feest...:respect:
Koffie-
Wat een gruwelijke party!! Vooral Qlub underground, noisia!!(L)
GE-WEL-DIG!! Echt te gek:respect:
L'l Chick o:) GTP?!­
M'n 1e x Q-Base:O wat een mega feest(L) alles was super, geen woorden voor verder, ben sprakeloos...:respect:
LaJeffrey
GE-WEL-DIG
Lange Darm
Wat een geluid:respect:wat een feest(L)wat een weekend:rot:
Lange Erwin
Wat een heerlijk feestje weer!! TTM Bunker was top!!:respect: TK07!!:cheer: En het muurtje bij Neophyte Records om heerlijk te chillen!;) :respect:
langemike
mooie afsluiter van het festivalseizoen (Y)
Lars van Tilburg
heb me goed vermaakt (Y)
layd_­hardstyle
:woeptidoe: Nog steeds aan t nagenieten! Wat een topfeest!! :woeptidoe:
Leipe Kliko
wat een heerlijk feest en het weer zat mee geen regen gevoeld. verder Prophet:respect:Neophyte Records Allstars en Nosferatu:
Dirty Workz Area :respect: & All harder styles (Y)
Leippp
Top vermaakt, hard geluid en nosferatu weapon x sloten af zoals het moet!
Lekker Losjes
Lekker man:respect:
Lenny Bee
third movement en vage gasten FTW!
Volgende keer de hele 14 uur want kon nog wel ff verder feesten... wat een sfeer en wat een goed feest !
Lievelien
Hardcore was te klein en geluid viel tegen, verder een erg goede sfeer en een fantastische bob :lief:
Living For The Moment.­
geniaal feest (Y) :respect: deepack psyko punkz zatox :respect:
LocalS­yndica­te
Geniaal feest! Masterlijke avond :D
lOewlaa trOelaaa
Super :D
loontjes-power (L) roelie
geweldig feest!! geloof wel alleen 10 x verdwaald :P
LosLimbos
Was echt super vet!(h) Goed begaanbaar met mn rolstoel ;)
Lucas*
Brennan & Tuneboy!! :K Volgend jaar Goede hardstyle in de hangar!!
Luchèl :bier:
Vage gasten, TTM, Frank Kvitta (y) heldige poep!
Lucky <NL> Luuk
Was niet al te best eerst moet je tot 12 uur verplicht naar hardstyle luisteren, omdat neophyte records pas om 12 uur begon en dan begint panic eindelijk en dan zit de hele bunker vol met hardstyle volk.. De laaste 2 uur waren wel perfect: Nosferatu & Weapon X :respect: Locatie was fantastisch!!!
(L) Raw-Hardstyle Bunker...Zany :respect: held!!!
Lul De Behanger
Super feest :D wat een geluid :D . . buschauffeur terug weg, held :P
Damn wat een feest !!!! :respect: D-Block & S-Te-Fan Wat een Set :respect:
M'!KE
The Third Movement & TK07 (y)
M.J.B.-
Was wel leuk.
maeyon
Mwah, heb betere meegemaakt! Nergens echt sfeer ofzo, mensen gingen niet los? Het was em niet helemaal. Gelukkig verder wel een heel gezellig weekend ervan gemaakt :D (Y)
Malon(f)
Wat een feest!!(y)
Maltie
3de jaar alweer, het was weer GEWELDIG. Deepack, Zatox, Zany, Alpha2 & Ran-d :respect:
:lief:
marissie88
hemels feest (L)
Markiyo
Superfeest weer! Man van de avond: Alphaverb, wat een knalset! :respect:
marmo(L)
Wat een feest! Blijft toch een van de betere feesten:D Raw Hardstyle (L)
MarrieMarrie
Wat was het waardeloos opgezet zeg.. heb me steeds de pleuris moeten zoeken naar area's.. dacht ik de juiste weg gevonden te hebben doemt er ineens iets totaal anders op. En veel te veel hardstyle.. gatver, je kon geen hoek omlopen en ja hooooooooooor.. weer die deun die al 10 jaar hetzelfde is. Heb me het best vermaakt bij de Neverending Story (L) en Deathchant classic set, daarna Hellfish en Producer :respect: :woop: heerlijk weekendje gehad met mijn koade, tnx voor weer leuke herinneringen erbij (L)
was super feestje, zeer goed vermaakt:D
marthi­jn:bie­r:
was wel leuk :) wel minder dan vorig jaar :S
pieeeeeeep
MARVIN :bounce:
Wat een heerlijk feest! Prima weertje! Geen controle's. Lekker gestampt! Dit was gewoon de 'PERFECTE' wonderwereld! See ya all next year!:respect:!!
Mayowww
ganzzz gut :) super toppertje
Mazzel
Lekker hoor!
MELISSA .
Geweldig feest! Me eerste keer en super goed vermaaakt! alleen beetje jammer dat als je na de wc moest dat je niets kon zien:o zo donker was het daar.!
Q-BASE(L)!! Wederom weer de gruwlijkste! Verlang nu al weer naar volgend jaar..:kwijl:
Mental Dio
Hangar was top, veel sfeer. Open air was minder gezellig..Digital Punk, Zatox, Zany en Crypsis (Y)
TTM :respect:
Mexxy
was weer heerlijk!!:D
mich.­ (L) for hard
Voor de hardcore bunker hoef je echt niet te komen, als je buiten de bunker staat gaat de muziek van de hardstyle erea erover heen. Zegt al genoeg :')
Michael-hardcore
wat was ik gelukkig daar:D:D.......
Michael...
men 7e Q-base is wederom weer zwaar geslaagt!! Zatox & Zany zeker de helden van de dag!!! en dat geluid in de hangar.. mallegrootjes wat ging dah er lekker op zeg!! op naar volgend jaar!!!
MieMie
ik heb niet veel woorden nodig GEWELDIG!!!!! feest
GEWELDIG en hulde aan de mensen die op hun muil gingen door kuilen! ik heb me vermaakt door jullie te zien :respect:
Mijn naam is Haas, en ik weet van NIX!!!­
Nosssie & Waepon X (Y)
mikey-100
zo nice :D egt gezellie met ze alle 1e x is goed bevalle eige minpunt die sgeit mobiels
Mini
Echt geweldig hard ging dat:D:D(H)
Mir I Am
ZATOX ZATOX ZATOX!! (L) Held van Q-base! :respect:
Miss-Jen
Was wederom een WERELDS feest :respect:
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Half 3 vanmiddag een keer thuis gekomen, maar was geweldig, had t niet willen missen!! :)
mokums gabbertje
Beetje jammer dat er geen early was.. Sowieso niet echt mijn soort feestje, veelste massaal. Helaas
Molz
Begint eentonig te worden, maar B-front wederom held van de avond! :D Crypsis was nog een fijn toetje aan het eind van een heerlijk festival! (Y)
MOS :bounce:
Geweldig,lang en hard:D
MR DARKNESS
echt wel een dik feestje flink los gegaan op Neophyte en mainstage
Mr. EriQ
Gigantisch wat een feest! Keihard! Volgend jaar sowieso weer! Ben helemaal los gegaan:D
Neophyte Records Allstars en Nosferatu:respect: Geluid:respect::respect: En nu lekker slapen :D
Mr.wesley
Topper! Goed geluidje, goed sfeertje, goed muziekje...heerlijk dagje gehad! En lekker goedkoop :D
MRNS
iemand nog aangehouden door de joden?:P
Mush
Muzikaal zeker niet hoogstaand, maar toch n heerlijke avond.. :D
GEWELDIG>>!!!!!!!!!!!!!!
Geniaal feestje, veel bekenden tegen gekomen:D Ik heb alleen geen flauw idee meer waar ik tussen 1 en 6 allemaal geweest ben:rot: In ieder geval een uitstekende afsluiter van het festival seizoen:respect:
Neekuh
jaaa was weer een super editie. gezellige mensen, gezellige sfeer, super feestgezelschap en genoeg te fratsen (L) hoogtepunten: mijn intrek in de GFT-bak, die lachwekkende kerel in de hangar (buikpijn! :lol: ) en kippenvel @ Underworld.. :respect: tot volgend jaar! :hyper:
Nieke
't was super! Prima vermaakt(Y) :D
nielsje_*
vorig jaar was vetter, toch wel vermaakt. dat Geluid!!:respect:
Nieness.
Zo.! Ik heb me kostelijk vermaakt met de mensen om mij heen:rot:, helaas kon ik dit jaar niet het "Q-Base:respect:gevoel" krijgen. Anders dan de 6 voorgaande jaren. Verwend-heid ook wel denk.. o:) Zatox, Zany, B-front, Panic,Tha Playa, Nosferatu & Weapon X zijn mijn helden:kwijl: En wat hou ik toch van die Raw Hardstyle(L)
Nina (F)
Is voor herhaling vatbaar :)
leuk feestje weer:) Afsluiting nosferatu weapon x (L)
Notorious DJ
heeeeerlijk feest :D
Ik heb me weer prima vermaakt, sfeer was top, muziek was top , alleen die gasten die Döner maken moeten leren hoe ze dat doen: GOOOHOOOR
nyo-ig
alweer fantastisch vermaakt! heerlijk rondgehuppeld en gestampt! nu spierpijn!
Scantraxx & Vage gasten! :respect: Heerlijke nacht gehad. Tot volgend jaar! Nu eerst maar even nagenieten in m'n bedje ;p
o:) *­Sigje*­ (6)
Echt een dik feest!!! Mooie afsluiter van alle festivals! Werd DIK EN HARD gedraaid!! (L)
Oggy (L)
Was weer helemaal GEWElDIG (L) goede muziek :D ronddwalen :P En veel super gezellige mensen ^^
Wat een geweldig feest!! Volgend jaar zeker weer!!! :cheer:
Olzie
Zatox:respect: The Viper:respect:Nosferatu! Beetje weinig aankleding, maar vet feestje!!
Op het randje
LKKJVGffhgjgjjh:P
Ouwedibbus
Holy shit! wat een geweldig feest zeg!! Volgend jaar ook zeker weer genieten op Qbase!
Oº°‘¨*­ Nicky *­¨‘°ºO
:K Tk07 :K
Party Like Us!!!!­
tk07 en deatchant als jullie er niet waren, had ik me niet vermaakt denk ik! :respect:
Party Rico77
Zooo, voor mij de eerste keer, maaaarrr zeker niet de laatste. wat een toplocatie
Partyf­lock..­.­
Mooi Feestje! Vet Terrein.. Alleen jammer dat we tot 12 uur moeste w8 op Hardcore en Hardcore zaal Was Veelste Klein:(:( en geen Bass!:(:( voor de rest:respect:
partymuisje :woepwoep:
Rondjes lopen, verbaast je dat?! Wat super vet weekend was het (L)
PartyPinda
Prima vermaakt...eigenlijk overal wel. Alleen was het wel een doolhof!
Partysmarty vs.­ Stampgevaar
wow..... lang geleden dat ik zoooo vet feestje heb mogen meemaken echt memorabel
Pascat
Supervet feest, waar voor m'n geld. Goed geluid & niet te druk (alleen met de auto's dan ;)).. Alphaverb ging lekker tekeer (Y) ook genoten van HHZ&Wildstylez.. Beetje jammer dat Wildstylez dezelfde nr's ging gebruiken in zn eigen set :(.. Verder TOP
Q-base was minder dan afgelopen jaren niet echt denderende setjes kwam er daar door niet helemaal in panic en Tuneboy(y) sfeer was wel goed :) Hardheadz zware tegnvaller volgend jaar doen ze beter de open air terug waar die was dit was een kut plek
Patjeuh !!!
wat een gruwelijk feest.! :respect: en wat een gruwelijk geluid. deepack :respect: crypsis :respect:
Pattytjeuh
Wat een heerlijk feestje :respect: Super sfeertje en leuke mensjes!!
Ge-wel-dig Festival weer! En Vage Gast ooooh shit :respect:
paykoman
andere jaren wast veeeeeeeeel beter
peetjuh71
Top Feestje...Net thuis en aardig naar de klote. Alphaverb helemaal losssss in de hangar. Vip entree was K*T want de vip bandjes waren op en de beveiliging bij vipdek wist niet dat die vervangende schrale papieren wikkels vip bandjes waren.. Neem aan dat ze van te voren weten hoeveel vipkaarten ze hebben dus hetzelfde aantal bandjes + een paar extra lijkt mij meer dan normaal. Verder geslaagd feest en wat een weertje met een heerlijke 24 graden :respect:
Heerlijk. Zatox held van de nacht. Verder een geweldige set van Tuneboy en A2 ft. Ran-D! See you next year!:K
Perryd­eruijt­er
wat een fucking fucking fucking dik feest :D Alphaverb en The Prophet eindbazen!
Phoolie!
Woooow maat! Volgend jaar toch maar oordoppen meenemen haha
Pieter [Defiant]
wat een waardeloos feest helemaal voor mensen die voor de hardcore kwamen neophyte toffe line-up maar verrot geplaatst veels te klein en kut geluid... ze hadden beter neophyte records in de raw hardstyle hanger doen....Eerste en zeker de laatste keer
Pinas ®
Was weer ongekend!! Wat een knaller!! :D Psyko Punkz :respect:
Professor otto
Zeer goed feest gehad heerlijke sets gehoord maar vorig jaar was beter
PunterXX
Gezellig en vette dingen gehoord.niet zo thuis meer in de hardstyle,weet nu wel dat B-Front een naam is die ik zeker zal onthouden!:respect:
Q-evin
Wat een feest! wat een geluid op de Open Air! D-Block & S-Te-Fan en Tuneboy en B-Front helden :respect:
Rachie
TOP Feessie :cheer:, Nosferatu vs weapon X en de Neophyte bunker :respect:
Ragbourn
TOP FEEST!! Volgend jaar zowiezo weer;)
ragman
ziekelijk goed vermaakt waarom gooie ze die tk07 of deathchant nie in de hangar volgend jaar :D
Ralluf
Heel vaak dezelfde nummers gehoord! En veel geluk gehad met het weer! vond deze editie beter dan vorig jaar:cheer:
Lekker feestje.. wederom genoten
Realist
Kom ondehand niet meer special voor de artiesten, al genoeg feestjes daar mee gemaakt. Scantraxx viel af en toe muziek weg, heel jammer, Hc te klein en me VIP kaart was totaal overbodig. Maar wat een rete gaaf feest, Super sfeer, Heerlijke herrie en snap niet dat de mensen de indeeling zo vaag vonden, zelfs wappie wist ik de weg wel na 1 rondje lopen, simpel zat!! Top feessie weer (maak alleen een aparte oldskool en HC stand)
Remco -_­- ReMcOrE
top feestje :cheer: Josh & Wesz, Alphaverb, Digital Punk, Psyko Punkz :respect: (L)
RemkoDJ
Geniaal! :D Wat een vet feest zeg! :D
Reneeke!
Wat een grandioos feestje :respect: een top heen/terug reis gehad, lekker gelachen en genoten met je vrienden samen (L) MANJEFIEK! Alleen pijn aan de voetjes :(
RENO-AOF
:respect: Lekker feest in de Oldschool en Open Air en super weer !! ;)
Renzu
Psyko Punkz! Nos en Weapon X! Geniale party! :D
Te vette locatie blijft het! Peachie :lief: ;)
rich'
geweldige q-base gehad!! wat is het toch een heerlijk feest!
richarddt
Raw Hardstyle :respect:: Zatox Koning:D wat een geluid overal:respect:
riess
geweldig feest! volgend jaar zeker weer :D
Rik K.
1 woord: Vagegasten_O_
RikxD
RAW Hardstyle Hangar :respect: & B-Front held van de avond!
Rivim
Was weer een briljant feest:D En geef Zatox een standbeeld, wat een held:respect: Hardheadz ook erg lekker om in te komen(Y) Op naar volgend jaar!
Rob :bier:
Blijft een geweldig festival net als voorgaande jaren (L) Bijna hele festival op open air gestaan (en in hangar bij Zatox :respect: & Alphaverb) met uitschieters: Pavo, Brennan Heart en die altijd fijne afsluiter wanneer de zon opkomt (L) alleen 6x yellow minute remix en tonight gehoord...
Robert (L) Techno
Vet terrein en de Dubstep en Schranz waren wel tof. Verder heb ik duidelijk niks met HS, maar desondanks goed vermaakt
Robin /­ Dark Vision
Lekker! heb me best vermaakt! alleen vorig jaar vond ik het gezellig! maar het weer was lekker!!
robinnnnnn*
GEWELDIGGGGG (L)
Robo13
Wat een geweldig feest was dit toch weer. Heb mn eigen fantastisch vermaakt. B-Front held van de dag wat een set:D.
Roel-=-
wat een held is Zatox(L) omg! wat een feestje!! volgend jaar zeker weer!
Ross Fader
Altijd maar weer ZATOX, ZATOX & nog eens ZATOX :K die rooie B-Front ook erg relaxx! :respect:
Rossum
Vet feestje as usual! Maar het thema mag van mij toch weer terug naar ARMY STYLE, en die hardcore moet weer terug op de oude plek
Ruben :')
Harde stijlen hoor :$
Rupen
Wat een feest, wat een feest. Geweldige nacht gehad. Dat geluid zeg!!!
Ruttuh
Nosferatu(L) . Ruthless & Coone :respect: wat een geluid raw hardstyle:kwijl:
Ruud Awakening
TTm/Deatchant area 100% place to be. alleen echt zwaar vetieft geluid als je vooraan staat :S Promo Held van de avond!
Ruudjuh.
Ruigste locatie! Vond het wel wat minder dan de afgelopen 3 jaar, was niet echt sfeer weinig gingen er los ;)
RUUF
Neophyte trekkerds :no: Deatchant :yes: :kwijl:
S.askia
Geweldig!!! :D
M'n verjaardag nog eens extra hard over kunnen doen.... Was me het feestje wel weer :respect:
Saleke
Beter als.. Eigenlijk alles. was zoo heerlijk. half 6 binnen en gelijk los in Dirty Workz. alles gegeven tot 6 uur s'ochtends, toen helemaal kapot. en nog ! :P
Sandert_
Wat een GEWELDIGE afsluiting van een mooi Festivalseizoen!:respect: Dik geluid, lekkere Sfeer!(Y) En daar bovenop nog de dikke setjes van Deepack, Zatox, Zany:D En natuurlijk de SUPERDIKKEHELDENSET van Crypsis!(L)
Meer dan geweldig!! wat een heerlijk feest:D!!!
Schef
Noisia, Alphaverb, Nosferatu <3 wat een feest weer zeg, demn..
SCHUFKE
heerlijk :bier:
Scotty85
Eindelijk weer eens een party waar een supersfeertje hing. Niet normaal hoe het los ging in de hardstyle bunker. Zatox WOW!!!
Seb
INDUSTRIAL AREA WAS HET LEUKSTE!! :respect: HELLFISH :respect:
Sei2ure
It was Awesome !!
Seth!
heb helaas alleen tijdens J&W kunnen genieten van oa Nero :respect: daarna ging helaas het licht uit..daarom ok
wat een geweldig feestje :D
Shalashaska
ik stond lkkr 8ter de bar bij raw hardstyle goed vermaakt
Een waardige afsluiter van het festivalseizoen! Heerlijke setjes @ N-Vitral, Zatox, D-Passion en niet te vergeten Tuneboy.. (y) Zeeeeer vet!
SickRick
Helemaal geweldig weer! vond de main alleen een tegenvallertje
Siemen'
Hulde aan B-front en Zatox want oooh wat was dat gaaf! en nog eens dik 1,5 uur Crypsis als afsluiter.. Kon niet beter!
Iets later aangekomen als gepland, maar eenmaal op deze machtige locatie aangekomen flinks draan:D Geluid was gruwelijk. De mainstage mag volgend jaar weer op de oude locatie, veel beter.
Sjootje
Wat een feest. (L)
Top feest... Q-Base blijft een speciaal feestje. Tha Tweekaz, Zatox, D-Passion en Crypsis hebben voor mij de dag tot geweldig gemaakt. Ook het uitstapje naar de Vage Gasten area was me goed bevallen na al het geweld van de hardere stijlen die de afgelopen maanden aan me voorbij is gegaan. Zoals Ruffian al zei: See you next year :bounce:
Prachtig mooi machtig
SnelleHap
Geweldig feest, heb mij zeker optimaal vermaakt! Tot volgend jaar Q-BASE! (H) :D
Snoessepoess
Heerlijk gewoon(L)!!!
Snq
N-Vitral vetste set! :cheer: Superfeest!
Stampertje de enige echte !!­
:respect:....Dikste en Vetste Afsluiting Ooit Op Een Feest : Beat Providers @ The Scantraxx Bunker....:respect:....Roy & Edward -> Friends 4 Life !!
Josef wat een feest! Ben er gewoon nog steeds ondersteboven van! :D
Stanley3x0
Prima feestje (Y)
STEEF 10#
Zwaar vet een van de beste festivals van dit jaar, dan wel niet de beste! Vage gasten leuke afwisseling alleen jammer dat er zo dik geluid stond en het maar voor een klein deel gebruikt werd, en ook jammer van de uitstraling van baskerville (N), Nosferatu en weapon X heerlijke afsluiting:banana:
Stefkel
toppie !
Stepha­niehel­enaDJ
faaaaaaaackin gruwelijk feest! :D :bounce: moest er werken als flugelmeisje maar ga volgend jaar zeker zelf heen! :D
Stereotype
Gewoon vet kut tot 12 uur. Daarna konden we eindelijk gaan knallen
steven-eg [Go-focking-wildddd]
Geweldig feest maar vond de vorige editie toch beter, dan deze. het geluid stond vorig jaar veel harder. Main stond helemaal verkeerd, verder wel hele lekkere setjes gehoord van Zatox, Zany, NC waren ook verrassend goed
STOMPY
kon beter :-( maar laatste uurtjes waren wel lkkr:-)
ZATOX :respect: !! Wat een geluid daar ook in de Raw Hardstyle zeg & goede sfeer :) Topfeest
Strikkaa
erg leip!! goed vermaakt. Hangar was lekker, dubstep ook dik :D neophyte viel beetje tegen. en open air strip was vet! alleen karig doodshoofd en veelal slapende/stilstaande mensen :(
Summer of Hardstyle
Geniaal feest! Deepack (L):respect:
pieeeeeeeeep. Goddd wat was 't megavet! (L)
Svenson Deluxe
Geniaal feest! Wat een geluid bij de Raw Hardstyle. Die Rooie was weer eens de man van de dag met een teringvette set op de main 8)
Syphon Van De Kaart
The best party!!! It's my favorite festival from q-dance, a very good feeling in the Hangar and congratulation to Zatox & B-Front! My two favorite dj set of Q-Base 2010!
t@mmyboy
Q-Dance!! super lokatie, die houden we we erin, alleen minder hard style volgend jaar.
Superfeest! :respect: Brennan Heart!
Tammy *
GE-WEL-DIG!! En wat een afsluiter(L)
Tamoko Mikey
lekkerrr!hoor!!heb me prima vermaakt op mijn 4x Q-Base dit blijft toch een van de mooiste festivals van het jaar!waarom!de locatie is perfect en het geluid is hard in de bunkers(y) eindelijk hadden ze deze x uk hardcore&Dub-Step(y) The Dj Producer&Hellfish wat een set zeg!! en wat een geluid ook!!op naar volgend jaar!!
Tess///M5
Gweldig feest!!! Super mooi opgezet! :D
Tessaa*
zeeeer goed vermaakt! raw hardstyle was super vet! op naar volgend jaar!
Tezzeret
Optimaal vermaakt en wat stond het geluid hard niet goed als je bij de open air de bass voel druenen door je lijf lol
the pcw
Geniaal feest, alleen jammer van de noise controllers
The Rhythm Division
Q-BASE 2010: SICK :respect: WAT EEN KNALFUIF :kwijl: EEN WEEKEND VAN JEWELSTE (Y)
The Untalented One b)
De tering!!! TK07 :respect: sfeer heeft weer een hele nieuwe betekenis gekregen!!! topnacht!
The-Niceguy
Geniaal... Crypsis :respect:
Had toch meer verwacht van het concept Q-Base, wel zeer mooie locatie, de sfeer was ook maar op een paar plekken goed! Al met al wel goed feest, scheelde dat ik de eer van de gastenlijst had!
Thinus
mega wreed. gr erik
TILT
vorig jaar was beter ma toch vermaakt op bitchesbase :bier:
Timmert
Zatox, Zany en Panic wat een dikke sets! Geluid in Raw hardstyle en wat een dikke lasers op de open air !!:respect:
Timmetju
Alphaverb Superheld (fusion of sound, bringing the funk heldenplaten!)
TiMmS
Promo, Frank Kvitta & Bris S, TK07 en Nossie!!! Superfeest!
TiMOTHYb
Fucking hard feest, het geluid en de sfeer maken het echt!
Toby (Hygen­ersis)
Psyko Punkz (L) Zany (L)
machtig vet feest! geluid was fenomenaal:D dblck&stfn waren heer en meester:respect: was weer gezellig met de bekenden(L) helaas is t after-seizoen afgelopen:( de aankomende dagen vertyfd zijn is deze editie iig wel waard geweest;p
Tommiiee
1e maar zeker niet de laatste keer Q-base!!! Onbescrhijfelijk
Tommy22
Fucking hell :respect:
Ton30071989
Tuneboy, crypsis, dirty workz, B-front en Q-dance... BEDANKT :respect:
het weer was super en het feest ook B-Front was toch wel de man van de avond :respect:
Tsjuk
Ik heb uiteindelijk een heel leuk feest gehad , maar de eerst 8 uur waren niet voor mij weggelegd :no: de overige 6 uur waren geweldig (Y) harcdore, Industial-frenchcore (Vorig jaar was zeer beter) Q-BASE Tot de volgende keer ? ik betwijvel het :)
tszarina
Toplocatie, music:cheer:&temperature&pizzapunt&bar:super...miste wel n zeker iemand....
VET
Zeer vet feest!! Goed Vermaakt :cheer: Bunker 10 :respect:
was wel leuk feestje, tot 11/12 uur niet veel gedaan. Rond 12 uur werd het wel vet :)
dit was wel weer en Q-Base.. uiteindelijk waren liep iedereen praktisch op zijn knieschijven maar da mog de pret nie drukke eh ! :P
Verliespiek
Q-Base was HE-LE-MAAL GEWELDIG heerlijke muziek en wat een vet terrein zeg(L)
Geweldig Feest dikste festival van het jaar (Y)
Vet-Smurf
Q-base 2010 Geslaagd !! Zatox en Zany gewoon TOP! Verder alles in Hangar was gewoon goed. Muziek klonk goed. Verder nog langs B-front geweest maar sprak me niet direct aan snel terug naar Hangar. Verder overal even geweest en klonk overal geweldig.
Vinn'r
TOP feest! :D :respect: zatox!! alphaverb en crypsis! :respect:
Vipzz
Ik heb dit feest een geweldig gegeven bij gebrek aan beter... Wat een ongelooflijk vet feest... Alles maar dan ook alles was perfect! Geluid goed... Temperatuur goed... Sfeer goed... Niet te druk... En wat een heldensettjes in de Hangar zeg... Een en al gebeuk... Niet te geloven... Enige nadeel was de open air... Gewoon weer lekker terug naar de oude lokatie :yes:
Viz84
Ondanks het gebrek aan early hardstyle, wederom een heerlijk feest gehad. Ik zeg tot volgend jaar!
vKorve
Heeerlijk fist :respect:
Vullie™
Wat een feest zeg!:D GE-NI-AAL!
VWRik
Donders mooi! ;)
Wackiejacky
M'n 6e en minste editie.Kon m'n muzikale ei niet kwijt tijdens t nachtgedeelte (Deathchant wel vet maar irritante strobo's!) en vond de sfeer nogal mat, leek ook drukker dan normaal. Helaas ook veel mensen fout zien gaan/afgevoerd zien worden, draagt niet bij aan de feestvreugde. Organisatorisch ook minder dan wat ik gewend ben (bv lang wachten voor parkeerplek) en ws. waren mn verwachtingen te hoog. Tijd voor een Q-BASE pauze, hopelijk daarna weer zo genieten als in 2006/2007/2008!
Wasamambe
Digital Punk... Psyko Punkz, B-front hebben dit jaar zich gevestigt tussen de grote namen
Weapon X
Jongens, jonges wat een adrenaline rush!
Wellabellaa
Geweldig feestje! Super geluid! :jaja:
Wie A zegt, moet ook ...­ zeggen
Der Dritte Motion was echt geweldig, wat 'n geweldige sets!!!! Thanx DJ's! Owjaah..Grunn'n Bedankt! Volgens jaar zeker weer!
Wiljan88
Heerlijke afsluiter van een GEWELDIG festival seizoen! Grote held van de dag Crypsis, wat een set, helemaal los gegaan :respect:
Wooody
Jezus, TK07 :respect:: Sfeertje daar was goed en verassend goeie muziek! B-Front natuurlijk held van de avond (L) Josh & Wesz sterker begin dan verwacht :( Psyko Punkz/Promo aardige setjes (Y) Toch echt anders met al die bunkers, top sfeer!
Wout
Crypsis was verrassend goed! heerlijk geluid
wvdh90
Crypsis :respect:, lekker feest hoor !
Wat een topfeest! Zeker volgend jaar weer, helemaal los en kapot gegaan! (H)
Xerenetox
Vond Q-Base minder als verwacht :$ hoogtepunten toch egt Psyko Punkz en Paveflow :D busrit was een drama met die benidorm bastard agter het stuur :S :(
xKrissi Terror
Geweldig wat een geluid :lief: en zeker verdwaald in dromen!
Yoeri__=
Wat een top feest!! (L) heerlijke muziek gehoord, Deathchant :respect:
Yoni *
Ik vond het echt super!
Yvet
Zo Wat Een Feest Gister @ Q-Base!! Optimaal Vermaakt(B)
Wát een feest:D Geluid, aankleding, Alles was geweldig:D :respect:
Z1ppo(F)
Leuk vermaakt, tuneboy set was voor mij toch echt de topper :D geen min stil gestaan.. min puntjes : de grote mainstage die miste ik gewoon die hoord bij q-base.. en idd hotdogs? waar waren die..
Zanzarismo
Als vanouds!
Zebb :bounce:
Was wel te doen, had er meer van verwacht is kijken over er een volgend jaar komt
Zjuul:­bounce­:
Wat was het weer verschrikkelijk hard..:D zijn die duitsers toch nog ergens goed voor
• •M@rCky• •
Oldschool gangsters, Subway, Vage gasten(geniaal) en Raw style heb ik mij kostelijk op kunne vermaken:RESPECT:
•Merie•
Niet helemaal mijn feestje,maar heb me toch prima vermaakt:yes:Sfeertje was top!(Y)
Æcium
in één woord: Geweldig :D
ÐebOrahh*­:bounce:
TK07 en Deatchchant!!:respect::K

Line-up Q-BASE

1Hangar - Raw hardstyle
za 17:00 - 18:45:  🇳🇱 hardstyle
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 house, hardstyle
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇮🇹 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
 Killer Clown, SMD
zo 01:45 - 03:30:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 house, hardstyle, trance
zo 05:15 - 07:00:  🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
2Bunker - Oldschool gangsters
za 17:00 - 18:30:  🇳🇱 house, techno
  🇳🇱 house
za 18:30 - 19:30:  🇳🇱
za 19:30 - 20:00:  · live 🇳🇱 house
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 house
za 21:00 - 21:45:  🇳🇱 techno
za 21:45 - 23:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 house, trance
  🇳🇱 techno, drum & bass, hardcore, trance, hardstyle, downtempo, urban, hip hop, house
 Rob, Joe
  · MC 🇿🇦
3Neophyte Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardcore
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
zo 03:00 - 03:30:  · live 🇳🇱 hardcore
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱 hardcore
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱 hardcore
 Max Enforcer
  · live 🇳🇱 hardcore
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
4Open air strip "all harder styles"
za 17:00 - 18:45:  🇸🇪 trance
za 18:45 - 20:30:  🇳🇱 hardstyle
 Pavo, The Prophet
za 20:30 - 22:15:  🇳🇱 hardstyle
za 22:15 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 00:00 - 01:45:  🇳🇱 hardstyle
zo 01:45 - 03:30:  🇮🇹 hardstyle
zo 03:30 - 05:15:  🇳🇱 hardstyle
zo 05:15 - 07:00:  🇳🇱 hardcore
  🇳🇱 hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
5Bunker - Qlub Underground
za 18:00 - 20:30:  🇳🇱
za 20:30 - 22:00:  🇳🇱 drum & bass
 Thys
za 23:30 - 01:00:  · live 🇫🇷
zo 01:00 - 02:30:  🇬🇧 🇩🇪 house, techno
zo 02:30 - 03:30:  · live 🇳🇱 techno, house
zo 03:30 - 04:30:  🇳🇱
zo 04:30 - 06:00:  🇳🇱
  🇳🇱 techno, hardstyle
6Dubstep - Subway - Tube10
za 18:00 - 19:30:  🇳🇱 dubstep
za 19:30 - 21:00:  🇳🇱 house, techno, dubstep
  🇧🇪
za 21:00 - 22:00:  🇳🇱 dubstep, caribbean
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 dubstep
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
7Subway - Scum
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 techno, dubstep
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
zo 02:00 - 03:00:  · MC
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  dubstep
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 drum & bass, dubstep
 Xaturate, 4DRI4N
  · MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep
8Open air - Vage Gasten
za 19:00 - 20:00: 
za 20:00 - 21:30:  🇳🇱 hip hop, dubstep
  🇳🇱 dubstep, urban
za 22:30 - 00:00:  🇳🇱 house
  🇳🇱 dubstep
zo 00:00 - 01:30:  🇧🇪
zo 01:30 - 02:30:  · live 🇳🇱 techno, disco
zo 02:30 - 04:00:  🇬🇧 drum & bass, dubstep
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
9Ammo Hardtechno - Kvitta's underground session
za 18:00 - 20:00:  🇦🇹 techno, house
za 20:00 - 22:00: 
za 22:00 - 00:00:  🇬🇧 techno
zo 00:00 - 01:15:  · live techno, trance, hard techno
zo 01:15 - 02:15:  · live techno, trance, hard techno
  · live techno
zo 02:15 - 04:30:  techno
zo 04:30 - 06:00:  · live techno, downtempo, house, hard techno
10Ammo - Drop Your Own Area - Tk07
za 18:00 - 19:00:  · live 🇳🇱 hard techno, drum & bass
za 19:00 - 20:00:  🇳🇱 drum & bass
za 20:00 - 21:00:  🇳🇱 hardcore, downtempo, hip hop, drum & bass, hard techno, metal, dubstep, rock, psy
za 21:00 - 22:00:  · live 🇳🇱 drum & bass
za 22:00 - 23:00:  · live 🇳🇱
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 drum & bass, hardcore
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno, drum & bass
zo 01:00 - 02:30:  🇫🇷 techno, hardcore
zo 02:30 - 04:00:  🇫🇷 hard techno, hardcore
zo 04:00 - 05:00:  🇳🇱
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
 King Pin, Bart Hard, Mendeaz, Joyo, Tharum
11Bunker - Belgian Beats / Hardstyle - Dirty Workz
za 17:00 - 18:00:  🇧🇪 hardcore
 Zof, SMB
za 18:00 - 18:30:  🇳🇱 hardstyle
za 18:30 - 19:00:  🇧🇪 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
za 19:00 - 19:30:  · live 🇧🇪 hardstyle
 Coone, Fenix
za 19:30 - 20:30:  🇳🇴 🇳🇱 hardstyle
za 20:30 - 21:30:  🇧🇪 hardstyle
za 21:30 - 23:00:  🇳🇱 hardstyle
 Mars-L
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 hardstyle
  · MC 🇳🇱 hardstyle
12Scantraxx Feat. Reloaded & A² Records
zo 00:00 - 01:00:  🇳🇱 hardcore, hardstyle
zo 01:00 - 02:00:  🇳🇱 hardstyle
  🇳🇱 hardstyle
zo 02:00 - 03:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 03:00 - 04:00:  🇳🇱 hardstyle
zo 04:00 - 06:00:  🇳🇱 hardstyle
 Alpha², Arjen T
  🇳🇱 hardstyle
zo 06:00 - 07:00:  🇳🇱 hardstyle
 Estaloca, Da Underdog
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
13Bunker – Industrial - The Third Movement
za 17:00 - 19:00:  🇳🇱 house, hardcore
 Sequence, Ominous
za 19:00 - 20:00:  · live 🇫🇷 hardcore
za 20:00 - 21:00:  · live 🇳🇱 hardcore
za 21:00 - 22:00:  🇮🇹 hardcore
za 22:00 - 23:00:  🇳🇱 techno, hardcore
za 23:00 - 00:00:  🇳🇱 techno, hardcore
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle
14Deathchant - Uk
zo 00:00 - 01:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore
zo 02:00 - 03:30:  🇬🇧 hardcore
  🇬🇧 hardcore, drum & bass
zo 03:30 - 04:30:  🇬🇧 hardcore
zo 05:00 - 06:00:  🇳🇱 hardcore, hard techno
  · MC 🇳🇱 hardcore, hardstyle

Nieuws

Vorige week is de Drop Your Own Area Contest voor Q-BASE afgesloten en met succes. Omdat Partyflock de mogelijkheid bood aan alle genomineerden om zich ook op Partyflock voor te stellen en campagne te voeren, hierbij ook een update met meer info over de winnaar: TK07. 117
Q-BASE genomineerden
9 augustus 2010
In dit bericht vind je alle genomineerden voor de area contest van Q-BASE. Om het eerlijk en overzichtelijk te houden hebben we alle concepten in dit persbericht gezamenlijk opgenomen. Op die manier krijgt iedereen de rest van deze week evenveel exposure en zakken bepaalde concepten niet weg in de nieuwssectie. 140
Q-BASE
12 juli 2010
Zaterdag 11 september 2010 zal net over de Duitse grens het festivalseizoen afgesloten worden met alweer de zevende editie van Q-BASE. Waar in het vorige bericht de partners voor 2010 gepresenteerd werden, is het nu tijd om te kijken welke artiesten er zullen aantreden op Airport Weeze. Bekijk de website en line-up. 82
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. ‘Let's get lost… In Dreams'. 159

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Drugs en duitsland drugs159
Het officiële grote Q-base 2010 toppik f:hard360
GZ: (gesloten) 2 kaartjes Q-base tickets1
GZ: (gesloten) Q-base tickets1
TK: (gesloten) 2 Q-Base kaartjes tickets3
Gezocht: terugrit vanaf Q-base naar Deventer rond 05:00 buscar8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q Base 100,- tickets7
TK: (gesloten) 2x QBase tickets voor 50 euro (laatste kans!) tickets6
TK: (gesloten) Kaartje voor Q-base tickets3
TK: (gesloten) 1 Q-Base e-ticket tickets3
TK: (gesloten) # Q base kaartjes te koop tickets2
GZ: Autorit naar Qbase please buscar12
TK: Busreis Q-Base Subway Bus - R'dam - Weeze buscar2
(gesloten) Q-Base kaartje f:hard2
TK: (gesloten) Kaartje koop voor 3 tientjes tickets5
TK: (gesloten) 2 tickets voor Qbase 65 euro totaal tickets5
TK: (gesloten) Q-base 2x kaartje samen E 90,- tickets2
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-base tickets1
TK: (gesloten) Q-base busreis vanaf Uden/Veghel/Zeeland buscar2
GZ: (gesloten) Q-Base tickets7
TK: (gesloten) 2 Qbase kaarten, Groningen tickets7
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen voor maar 80,- euro af te halen in Groningen tickets5
TK: (gesloten) Q-base kaartje tickets8
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-base te koop tickets7
TK: (gesloten) 1 Q-base kaart tickets5
TK: (gesloten) 2 QBase kaartjes tickets35
TK: (gesloten) 2 kaartjes Q-base samen 90 euro af te halen in Groningen tickets4
Busreis Q-base vanuit Twente buscar10
TK: (gesloten) Q base kaartje te koop! tickets4
TK: Busreis (kwibus) Q-base vanuit denhaag buscar2
(gesloten) Center Parcs huisje 8 personen Q-BASE!! f:hard37
TK: (gesloten) Q-base VIP kaartje Euro :65,00 tickets3
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Base tickets8
TK: (gesloten) 1 kaartje q-base tickets3
Poll: The neverending party Q-base bunker f:hard23
TK: (gesloten) 3 tickets Q-base te koop € 40,- per stuk tickets2
Slaapplaats in Nijmegen aangeboden in ruil voor een BOB buscar29
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Base te koop tickets16
(gesloten) Q base en drugs.. f:hard5
Line up Q-Base f:hard48
Q-Base 2010 !! Datum bekend f:hard88

5312 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalfffff op vrijdag 1 oktober 2010 om 11:32:
Nee, Helaas niet! Wat zou dat weer genieten zijn


Ik geloof dat die er wel komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 1 oktober 2010 om 14:20:
Ik geloof dat die er wel komt.


keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op vrijdag 1 oktober 2010 om 16:09:
keep on dreaming.. schandalig dat aftermovie van q-base altijd maanden duurt


De interviewer was in ieder geval bezig voor de dvd zei hij.
Waarschuw beheerder
en nog steeds wachten op de aftermovie :(
 
Artiest Deee
Waarschuw beheerder
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


kan ieder eige mening :)
 
Waarschuw beheerder
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 oktober 2010 om 13:59:
Nou, had wel wat meer verwacht van de aftermovie.. Voor de tijd dat wij erop moeten wachten, kan je echt wel een betere aftermovie maken.
Gewoon een nabeschouwing, net als bij Decibel of die nabeschouwing van InQontrol 2010. Dat is vet, geeft ook een betere indruk van het feest.


Vind hem wel vet geworden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 17:26:
al die 8 mensen die waardeloos hebben gestemd ''echt onmogelijk''


Dat zijn meestal de mensen die eruit zijn gezet of iets dergelijks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 9 oktober 2010 om 14:12:
Vind hem wel vet geworden


Vind m idd ook erg vet!!
 
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=6w56wLSxlf8

AFTERMOVIE
Waarschuw beheerder
uj.
vraagje weet iemus nog die vrouwelijke fotograaf uit zweden zij ze,die had geen kaartje maar ze zij een site maar verstond haar niet eens.:P
Weet iemus wat die site is nog>?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LaJeffrey op maandag 10 januari 2011 om 17:55:
Door hoeveel mensen is Q-base eigenlijk bezocht dit jaar?:P


heel veel, belangrijk?
Waarschuw beheerder
jammah dat er geen dvd van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tonja op woensdag 2 februari 2011 om 16:27:
heel veel, belangrijk?


Nah niet echt, maar was wel benieuwt:)
 
Waarschuw beheerder
Q-base blijft 1 van de vetste feesten waar ik heen ben geweest, zo een uniek concept, met die hangars en het bos en die hele duistere sfeer.... love it :lief:
Hopelijk dit jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 21 september 2010 om 10:12:
Niet de officiele maar goed wel een goede impressie van het feest


van de hardstyle ja
Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was . maar hoop het echt niet ,
want wil dr echt heeen ! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was .


En ik hoor dat verhaaltje nu al voor de 3e keer op rij.. Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd.. vorig jaar was het eerste nieuwsbericht erover op q-dance.nl ook pas op 14.06 ;) Geduld dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris [NL] op maandag 18 april 2011 om 12:15:
ik hoor verhalen om me heen dat vorig jaar de laatste keer was


Dat hoor ik ook elk jaar maar dat is echt onzin, een jaar geleden was ook al bekend dat ze gingen stoppen met inqontrol, als dat met Q-BASE ook zo zou zijn, was het al lang en lang bekend geweest.

Uitspraak van Oxygene op vrijdag 6 mei 2011 om 20:14:
Q-Base wordt gewoon altijd vrij laat aangekondigd..


Dat lijkt misschien zo omdat Q-BASE aan het einde van het festivalseizoen is en het dus als één van de laatste bekend wordt gemaakt. 14-06 is toch nog 3 maanden van tevoren ;) zal dit jaar wel gewoon weer op de dag van Defqon zijn, geen zorgen, het gaat gewoon door B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op donderdag 14 april 2011 om 23:08:
is er al wat bekend of er dit jaar weer een q-base is en ook op welke datum? kom 5 sep terug van vakantie dus hoop niet dat 't 3 september is..


zal wel de 10e zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd voor de aankondiging van de 2011 editie!