3274x bekeken
iig geval ergens waar veel drank enzo is
helemaal mee eens
maar tis mogelijk
Moeten we een keer uitproberen, naar mijn mening dan he...
donateur
ik before nooit. Ik maak me klaar voor het feest en dan ga ik er naartoe.
donateur
lekker saai is dat
ligt er maar net aan wat je onder beforen verstaat...
Liep wat moeilijk zaterdag...
vogel heeft mooie pasjes gemaakt..
Tikkie...
Tikkie, jij bent um
Putih ook goed
veel beter man.....
Liep wat moeilijk zaterdag...
wat heb je met hem gedaan dan?
probeer geen alcohol te drinken vanavond
proberen? je hebt 1 seconde dr over nagedacht en toen un biertje gepakt... das geprobeerd hebben zeker
inmiidels al een uur over aant nadenken
zalfje
weer aant beforen
weet nietof me 1e biertje ook zo heet
Knebbel kanabbul wolletje, wie snuivt er fan mie bolletje!
haha wat un pure poëzie
Jij zou aan het werk gaan!
Jij ook !
Poezies en Vogels (met name de lopende soort)
och och och
van jou geleerd toch..
bedankt nog daar voor!
Zeg Bollucks....
Poezies en Vogels (met name de lopende soort) gaan niet samen hoor
nou zeg....
We drinken er wel eens een :biertje: op!
nou voorruit dan maar....
Ik lust er wel eentje
ik heb hier een pools biertje staan
Beforeng in Knarie
absoluut, deze vrijdag weer
Haddinge straat pes 5 en ron taboga
eej
de knarie
ga ik heen als ik vrij ben
ga ik heen als ik vrij ben
Flutweer, k heb gister fikkie gestookt in de stad.
heb gister fikkie gestookt in de stad.
heb jij dat studentenhuis in de fik gestoken
Schultenbrau
haha keej...
un stukje kaas met zilveruitje als droogje?
Maken we tijd veur,
keej
Check je later
het is koud.. ik neem er dus 1tje...
ik vind van nie
is t te vroeg voor n joint?
ik vind van nie
Ik wil ook n koude!
dan pak je dr toch 1...
mooi, dan draai ik er 1
tou maar eem
Lekker zo'n koude kletser
die gaat er goed in he
moeje hijs?
ik blow nie... maar bedankt voor je aanbod
dat dacht ik...
huh... ik heb ng nooit geknokt.. echt nie...
ja volgens mij kun jij wel n robbertje knokken
huh... ik heb ng nooit geknokt.. echt nie...
laatste aanpassing
zeker weten?
ja... u twijfelt?
jawel met marokkaantjes
dat was meer incasseren...
ik hoorde daar n lichte twijfel in uw zwoele stem
das geen twijfel...
dat telt ook wel mee
oke nou dan heb ik welles geknokt
dan was t iets anders
klopt...
goedzo vlegel
belhamel, vlegel.. zal er bijna verlegen van worden
ben je ook snel verlegen
klopt... ben niets gewent
blijkt wel ja, moek je maar wat harder maken
denk je dat je dat gaat lukken?
met gemak
je bent dus un beetje un gemenerik
heb zo m'n momenten
en die wil je graag met mij delen...
contact
hey
sluit je aan
waarbijaan
ja zogenaamd
zogenaamd aan t werk... je bent je collega's an t foppen?
ja n beetje wel, zit ze te irriteren met m'n muziek
boefje...
wat voor muziek
Ik ben n rakkertje!
echt wel
zijn allemaal van die alto nerdjes hierzo.
aanpakken die handel
nep niet
hoezo... je bent toch un rakkertje...
aan de schandpaal
das altijd een leuke... wel met de billen bloot
hoezo... je bent toch un rakkertje...
ik voel me wel rebels ja
das altijd een leuke... wel met de billen bloot
buttplug erin
huh? das apart
heel apart ja..
ik voel me wel rebels ja
jawel he... had ik dat goed door...
buttplug erin
nee het moet niet leuk zijn aan zo'n schandpaal... met buttplug heb je kans dat ze zich vermaken
jawel he... had ik dat goed door...
mankeert er niks aan je neus
nee het moet niet leuk zijn aan zo'n schandpaal... met buttplug heb je kans dat ze zich vermaken
daar heb jij weer gelijk in
mankeert er niks aan je neus
gelukkig niet.. anders had ik dat niet gezien..
daar heb jij weer gelijk in
weet ik
heel goud, nog 1 peuk en dan ga k maar noar hus
ben je alweer vrij... das op tijd...
heb relaxte tijden, mag ze soms hier en daar zelf aanpassen
das wel beter... wou ik ook wel...
Joah, elke ochtend rond 10 uur, half 11 beginnen en soms al om 2 uur klaar
wat doe je dan voor werk? is er ng un plekkie vrij?
Voor jou wel, we hebben alleen maar lelijke stagaires dus.
tof.. waar moet ik solliciteren?
ik drink niet meer
sinds vanmiddag 2uur?
Drinken is een schande!
daarom is het ook zo lekker
ik drink niet meer
maar eet alleen boontjes en aardappels t hele weekend
Kenkerwolf met je stomme grappen
huh?
Drink je daar HD of de heineken NenaE?
Waar, Boelkloedug?
partypeople,
Diverse instanties van de gem. Groningen hebben ons ernstig in overweging gegeven om onze partytime aan te passen
en wel om veiligheidsredenen.
Met name het risico dat grote stromen mensen na het feest
in de martiniplaza,al lopend over de ringweg,ons feest
gingen bezoeken was te groot.
Na beraad vinden we dat de gemeente een punt heeft,en we
willen het nieuwe jaar wel zonder ongelukken beginnen!
Bovendien vreesde men voor het handhaven van de openbare orde.
Om het feest toch door te kunnen laten gaan passen we onze tijden aan.
Iedereen is welkom vanaf 22.30 tot 7.00 uur.
(gratis champagne/drankje om 24.00 uur)
Ook verlagen we de entreeprijs :voorverkoop € 15,00
deurverkoop €18,00
We rekenen op jullie komst,het wordt ook nu een topfeest !
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?
Diverse instanties van de gem. Groningen hebben ons ernstig in overweging gegeven om onze partytime aan te passen
en wel om veiligheidsredenen.
Met name het risico dat grote stromen mensen na het feest
in de martiniplaza,al lopend over de ringweg,ons feest
gingen bezoeken was te groot.
Na beraad vinden we dat de gemeente een punt heeft,en we
willen het nieuwe jaar wel zonder ongelukken beginnen!
Bovendien vreesde men voor het handhaven van de openbare orde.
Om het feest toch door te kunnen laten gaan passen we onze tijden aan.
Iedereen is welkom vanaf 22.30 tot 7.00 uur.
(gratis champagne/drankje om 24.00 uur)
Ook verlagen we de entreeprijs :voorverkoop € 15,00
deurverkoop €18,00
We rekenen op jullie komst,het wordt ook nu een topfeest !
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?
Soms wel eem en thuis beforen?laatste aanpassing 12 december 2006 12:10
uiteraard...
(permanent verbannen)
geef die jongen een paar bier en het gaat weer goed met hem
haha ja idd
te lang geen bier gehad
ik before nu alweer
ik ook en ben goed op weg!!!
(permanent verbannen)
over NenaE aka Mevr Aardappel
dat dacht ik al.
volgens mij heeft ze ook een nieuw vriendje. hajo heet ie
is geen bekende dus namen mogen in diet geval
over NenaE aka Mevr Aardappel
zegt er ook 1 wat, Melman aka Wittebonen hasses
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
alweer aan het beforen
net een uurtje terug van het afteren
(permanent verbannen)
ik before alweer
ik heb ook zin om te gaan beforen
(permanent verbannen)
gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was
gister alweer!
(permanent verbannen)
ik deed het heel sneeky de hele tijd
verdorie zeg. dat ze t niet in de gaten hadden
beter...
best wel. ik voel me nu wel een beetje raar
al dat beforen gaat uiteindelijk ten kosten van de after uurtjes, dus beforen zo min mogelijk
je hebt een zalfjes instelling
PROOST
Als je een reputatie hebt dan ben je ook niet vrij van blaam
huh?
huh?
Hmmm volgens mij UMB forum (reclame maken mag, GEEN NAMEN)
Is er gesproken over een reputatie.
Zo'n verhaal van pot en ketel...
Neus Wit Altijd
Is er gesproken over een reputatie.
ja maar mijn reputatie is dat ik nooit drink en altijd heel braaf ben
Of stille wateren diepe gronden?
ikke nee hoor... ik heb geen diepe gronden.. braver dan mij krijg je ze niet
rustig wakker worden
eeuuh de avond moet dan nog beginnen hoor
(permanent verbannen)
mijn eigen crib
dan gaan we daar een keer beforen
(permanent verbannen)
waar
mijn eigen crib



















