Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3274x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
gewoon thuis
 
Artiest Digression
Waarschuw beheerder
bij de neef van me buurjongen daar de vader van die heeft een dochter (die ina heet) en die had relatie met cor en die heeft een tante en die haar zoon heeft een huis

en die is tof
Waarschuw beheerder
donateur
bef oren..?

ohhh, zijn dat die rare soort gevouwen oortjes..?
 
Waarschuw beheerder
als dr maar drank is zo'n beetje overal wel
Waarschuw beheerder
iig geval ergens waar veel drank enzo is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:41:
als dr maar drank is zo'n beetje overal wel


:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 16:41:
iig geval ergens waar veel drank enzo is


helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
in een kroeg kan ook wel gezellig zijn
 
Waarschuw beheerder
in het plantsoen...
 
Waarschuw beheerder
Met jannes zijn moeder is ook tof
 
Waarschuw beheerder
Of lucas en gea hun ouders
 
Waarschuw beheerder
maar die zijn dik
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:49:
in het plantsoen...


idd... plantsoen is tha bom...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:49:
Met jannes zijn moeder is ook tof


zij niet dan?
Waarschuw beheerder
santana kun je ook beforen
 
Waarschuw beheerder
klopt..
nog nooit gedaan trouwens
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:54:
zij niet dan?


nee

die hep alleen hangtiete
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:
nog nooit gedaan trouwens


ik ook niet maar tis mogelijk
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:
opt..
nog nooit gedaan trouwens


haha nee daar kom je alleen afteren
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 17:00:
maar tis mogelijk


Moeten we een keer uitproberen, naar mijn mening dan he...
Waarschuw beheerder
donateur
ik before nooit. Ik maak me klaar voor het feest en dan ga ik er naartoe.
Waarschuw beheerder
lekker saai is dat
 
Waarschuw beheerder
sja idd... beetje nuchter aankomen.. mot dr nie aan denken
 
Waarschuw beheerder
fake!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 17:08:
sja idd...


 
Waarschuw beheerder
ik before het liefst de hele dag door
 
Waarschuw beheerder
ja tog... sommige mensen snappen dr niets van
 
Waarschuw beheerder
ik ga zo beforen in beijum...:/

ben beniewd
 
Waarschuw beheerder
das dan weer beetje jammer... veel drinken misschien dat je dan vergeet dat je in beijum zit
 
Waarschuw beheerder
precies!
 
Waarschuw beheerder
weer un goed excuus om zwaar smoor te worden
 
Waarschuw beheerder
dat is waar! jalalala
 
Waarschuw beheerder
heb ik ook wel zin in... tog weekend...
 
Waarschuw beheerder
ga je ook de stad in
 
Waarschuw beheerder
krijg bezoek
 
Waarschuw beheerder
van een vogeltje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 17:34:
ik ga zo beforen in beijum


wat?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:32:
van een vogeltje?


:yes:
 
Waarschuw beheerder
beetje te doen daaro?
 
Waarschuw beheerder
ach ja.. heb maar heel veel gedronken zodat ik het een beetje vergat dat ik in beijum was
 
Waarschuw beheerder
dat is ook t best wat je kan doen in zo'n situatie
 
Waarschuw beheerder
klopt..
en dat is goed gelukt kan ik wel zeggen
 
Waarschuw beheerder
haha ik had ook niets anders verwacht :D
 
Waarschuw beheerder
whehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 14:25:
dat is ook t best wat je kan doen in zo'n situatie


 
Waarschuw beheerder
free kempi
 
Waarschuw beheerder
bef oren
 
Waarschuw beheerder
als een keutel in de maneschijn
 
Waarschuw beheerder
ach hou je bek toch vent
 
Waarschuw beheerder
jongeeee moet je dan :[
 
Waarschuw beheerder
ik kop je neer gore homo :@
 
Waarschuw beheerder
snij je open puta
 
Waarschuw beheerder
trek je kop van je romp jongee !
 
Waarschuw beheerder
stomp je zoveel gebroken ribben dat ik je tussen je tiete kan neuk gek
 
Waarschuw beheerder
klinkt wel lief sukkel
 
Waarschuw beheerder
OT
 
Waarschuw beheerder
bemoei je er niet mee
 
Waarschuw beheerder
dat maak ik zelf wel uit...
 
Waarschuw beheerder
bepaal jij niet
 
Waarschuw beheerder
rot op is tussen ons


vent
 
Waarschuw beheerder
klote topic met kut mensesn
 
Waarschuw beheerder
idd... gelukkig ben ik hier nooit.. zooitje ongeregeld
 
Waarschuw beheerder
fal doot
 
Waarschuw beheerder
nah...

doe s lief... meot ik ook...
 
Waarschuw beheerder
fles
 
Waarschuw beheerder
drank
 
Waarschuw beheerder
met
 
Waarschuw beheerder
puthi
Waarschuw beheerder
poetti
 
Waarschuw beheerder
cocaine :/
 
Waarschuw beheerder
sos
Waarschuw beheerder
trallalla
 
Waarschuw beheerder
pomtiedomtiedom
 
Waarschuw beheerder
ik weet niet meer war ik hb befoord
 
Waarschuw beheerder
omeko :p
 
Waarschuw beheerder
o ja




hihi
TEKKILJA!
dropsjot?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 20:22:
dropsjot?


 
Waarschuw beheerder
:xtc:
 
Waarschuw beheerder
ikke niet hoor
 
Waarschuw beheerder
ik ook absoluut niet

uit den boze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:08:
krijg bezoek


Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:32:
van een vogeltje?


Whehe... onze loopvogel.
Liep wat moeilijk zaterdag...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 23 oktober 2006 om 11:23:
Liep wat moeilijk zaterdag...


vogel heeft mooie pasjes gemaakt..


Uitspraak van Boelkloedug op maandag 23 oktober 2006 om 11:25:
Tikkie...


Tikkie, jij bent um
Waarschuw beheerder
Tikkie jij Beyum...

Tralalalala
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 18:30:
bemoei je er niet mee


Ik krijg nog dikke zak speed van je ;) DV2005
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 23 oktober 2006 om 11:45:
Putih ook goed


veel beter man.....


Uitspraak van Boelkloedug op maandag 23 oktober 2006 om 11:23:
Liep wat moeilijk zaterdag...


wat heb je met hem gedaan dan?
 
Waarschuw beheerder
wil je dat wel weten?? ;)
 
Waarschuw beheerder
ik ben onwijs nieuwsgierig... dus ja...

maar de kans is best groot dat ik halverwege t verhaal afhaak ;)
 
Waarschuw beheerder
de beste plek om te beforen is daar waar de alcohol is.......(en de rest)
 
Waarschuw beheerder
alcohol enzo..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:43:
enzo..


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:43:
enzo..


vind die enzo zeker nie onbelangrijk
 
Waarschuw beheerder
onmisbaar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:51:
vind die enzo zeker nie onbelangrijk


Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 14:10:
onmisbaar


Waarschuw beheerder
ga zo weer beginnen met beforen
 
Waarschuw beheerder
dat doe je dan goed
Waarschuw beheerder
bier staat alweer koud,
 
Waarschuw beheerder
netjes, netjes
Waarschuw beheerder
tis tenslotte vakantie
 
Waarschuw beheerder
en dat moet gevierd worden
Waarschuw beheerder
precies, en dat doe ik dan maar gelijk de eerste dag
 
Waarschuw beheerder
ben je de hele week vrij?
Waarschuw beheerder
dat dan weer niet, maar kan ik wel regelen, sws morgen werken en probeer de rst v/d week vrij te krijgen
 
Waarschuw beheerder
hoezo kan jij dat regelen!
en waarom!
kan ik dat ook???????????????????????hihi
Waarschuw beheerder
heb nog wel wat uren die ik op kan nemen, mag ze namelijk niet bewaren
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 15:23:
kan ik dat ook


vast niet
 
Waarschuw beheerder
jammer..


maar ff OT plies!
Voor werk hebben we ander forum
Waarschuw beheerder
ik ga zo weer beforen
 
Waarschuw beheerder
ga je de hele week beforen?
Waarschuw beheerder
nee beforen, tijdensen en afteren
 
Waarschuw beheerder
netjes netjes..
weet je al waar je gaat tijdensen en afteren
Waarschuw beheerder
nog geen idee, maar daar ga ik nu over nadenken
 
Waarschuw beheerder
weet je het al?
 
Waarschuw beheerder
ok, dan wachten we nog ff
Waarschuw beheerder
krijg net een uitnodiging
 
Waarschuw beheerder
nou kijk eens aan!
 
Waarschuw beheerder
kost dat
 
Waarschuw beheerder
vatteg uuro
 
Waarschuw beheerder
als het nou zeumdattig was had ik gezegt

ja
 
Waarschuw beheerder
veel te duur
 
Waarschuw beheerder
dus je komt niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 17:10:
nou kijk eens aan!


probeer geen alcohol te drinken vanavond
 
Waarschuw beheerder
alcohol enzo?
of alleen geen a\lcohol..


en waarom eigenlijk niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 17:35:
n waarom eigenlijk niet


omdat ik niet meer drink enzo
 
Waarschuw beheerder
ik geloof je
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op maandag 23 oktober 2006 om 17:29:
probeer geen alcohol te drinken vanavond


proberen? je hebt 1 seconde dr over nagedacht en toen un biertje gepakt... das geprobeerd hebben zeker
Waarschuw beheerder
inmiidels al een uur over aant nadenken
 
Waarschuw beheerder
ik vind t netjes..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op maandag 23 oktober 2006 om 17:49:
inmiidels al een uur over aant nadenken


zalfje
 
Waarschuw beheerder
ik haat vrouwen
 
Waarschuw beheerder
Ik hou van mannen
 
Waarschuw beheerder
oh ik niet
 
Waarschuw beheerder
niet eens?
 
Waarschuw beheerder
nee allen van jou
 
Waarschuw beheerder
maar ik ben volgens mij een vrouw
 
Waarschuw beheerder
ja de enige op me moeder na

waar ik fang hauw
 
Waarschuw beheerder
dat vind ik echt fijn om te horen..
Helmaal omdat we getrouwd zin, vind ik het fijn om te weten dat je toch wel van me houd
 
Waarschuw beheerder
voor het neuken trek ik me graag ad
 
Waarschuw beheerder
af
 
Waarschuw beheerder
duidelijk
 
Waarschuw beheerder
wist je wel
 
Waarschuw beheerder
eigenlijk wel ja...
 
Waarschuw beheerder
das op tijd
Waarschuw beheerder
wil er vroeg bij zijn vandaag
 
Waarschuw beheerder
en dat is je gelukt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:01:
weer aant beforen


weet nietof me 1e biertje ook zo heet
 
Waarschuw beheerder
hihi
 
Waarschuw beheerder
huh
 
Waarschuw beheerder
hah
 
Waarschuw beheerder
hah
 
Waarschuw beheerder
ha ?
 
Waarschuw beheerder
hu?
 
Waarschuw beheerder
hi
 
Waarschuw beheerder
(n)
 
Waarschuw beheerder
spelbreker
 
Waarschuw beheerder
boeiend
 
Waarschuw beheerder
niet?
 
Waarschuw beheerder
mijn beforen worden meestal rood
 
Waarschuw beheerder
dat komt omdat t dan zo warm wordt/is
 
Waarschuw beheerder
weet je niks van
 
Waarschuw beheerder
pomtiedomtiedom
 
Waarschuw beheerder
die zit
 
Waarschuw beheerder
pudding
 
Waarschuw beheerder
mayonaise
 
Waarschuw beheerder
aardappels
 
Waarschuw beheerder
komkommer
 
Waarschuw beheerder
jus poeder
 
Waarschuw beheerder
cola lolly
 
Waarschuw beheerder
cornflakes
 
Waarschuw beheerder
roti
 
Waarschuw beheerder
kaneelstok
 
Waarschuw beheerder
quarterpounder
 
Waarschuw beheerder
preischotel
 
Waarschuw beheerder
sambal
 
Waarschuw beheerder
topdrop
 
Waarschuw beheerder
smintjes
 
Waarschuw beheerder
chilli concarne
 
Waarschuw beheerder
babi pangang
 
Waarschuw beheerder
gummy's
 
Waarschuw beheerder
of was dat dummy's :/
 
Waarschuw beheerder
is beide snoep...

ik wil bolletje
 
Waarschuw beheerder
met jou zou ik wel eens een beschuitje willen eten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 19:45:
aardappels


zal ook niet zo wezen
 
Waarschuw beheerder
stront
 
Waarschuw beheerder
whehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 00:26:
is beide snoep...

ik wil bolletje


Iek wiel Bolletjeng!
 
Waarschuw beheerder
met pindakaas
Waarschuw beheerder
Knebbel kanabbul wolletje, wie snuivt er fan mie bolletje!
 
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 19:45:
aardappels


Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:54:
met pindakaas


 
Waarschuw beheerder
aardappels en boontjes is toch mijn lievelings eten
Waarschuw beheerder
Jij zou aan het werk gaan!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 13:30:
Knebbel kanabbul wolletje, wie snuivt er fan mie bolletje!


haha wat un pure poëzie
Waarschuw beheerder
Zeg Bollucks....
Poezies en Vogels (met name de lopende soort) gaan niet samen hoor ;)

:P

UP!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:44:
aardappels en boontjes


och och och
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 16:01:
Jij zou aan het werk gaan!


Jij ook ! :P
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 16:10:
Poezies en Vogels (met name de lopende soort)


:lol:
Uitspraak van The Melman op maandag 30 oktober 2006 om 16:13:
och och och


van jou geleerd toch..
bedankt nog daar voor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:15:
bedankt nog daar voor!


geen dank
 
Waarschuw beheerder
ok, dan neem ik dat terug
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 16:10:
Zeg Bollucks....
Poezies en Vogels (met name de lopende soort) gaan niet samen hoor


nou zeg.... :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:49:
ok, dan neem ik dat terug


wat?
 
Waarschuw beheerder
de dank
 
Waarschuw beheerder
OT

waar gaat deze topic eigenlijk over...
 
Waarschuw beheerder
o ja..


uhmmmm
waar drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 17:04:
ar gaat deze topic eigenlijk over...


hihi...


Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 17:05:
waar drank enzo is


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:58:
nou zeg....


We drinken er wel eens een :biertje: op!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op dinsdag 31 oktober 2006 om 09:25:
We drinken er wel eens een :biertje: op!


nou voorruit dan maar.... ;)
 
Waarschuw beheerder
ik ook wel
Waarschuw beheerder
Wicked Tuesday?

Ik lust er wel eentje... Na het werk ff een afscheid uit UMB Borrel? Ter sluiting van het UMB Forum?
 
Waarschuw beheerder
van Zelko?
Waarschuw beheerder
whehe, dat niet, maar heb serieus 1tje staan, gekregen op de afdeling
 
Waarschuw beheerder
waarom?
Waarschuw beheerder
er was een poolse werknemer, en die gaf dat aan ons, omdat wij zo tof zijn, denk ik
 
Waarschuw beheerder
vriendelijke man
Waarschuw beheerder
heb et biertje stiekem open gemaakt
 
Waarschuw beheerder
al een slokje genomen?
Waarschuw beheerder
hij is al voor de helft op, staat in in m'n lade
 
Waarschuw beheerder
met zon papieren zak er om heen?
Waarschuw beheerder
hij is inmiddels op, niemand had wat door, geloof ik
 
Waarschuw beheerder
jij zit daar op
Waarschuw beheerder
tuurlijk niet, wat denk jij wel niet
 
Waarschuw beheerder
haha nee ik bedoel niet met je kont daar op zitten gekkie

ik bedoel zo van, jij zit daar op
 
Waarschuw beheerder
daarom zeg ik altijd maar weer.. laat het denken maar aan mij over
Waarschuw beheerder
daar ben ik het natuurlijk weer niet mee eens
 
Waarschuw beheerder
kan ook erg leuk zijn idd
 
Waarschuw beheerder
dat is niet eens een heel slecht idee
Waarschuw beheerder
gelijk na wer erheen, zuipen en dan.......
 
Waarschuw beheerder
discobowlen!!!!!

denk dat ik ook kom naar de knarie
lang geleden..

lekkere beugels hebben ze daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:35:
lekkere beugels


weet jij alles van hé
 
Waarschuw beheerder
klopt!
 
Waarschuw beheerder
bij bako thuis, met potje pro 5, harde klepperhouse en genoeg ijskouwe HD's in de fridge
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:56:
klepperhouse en genoeg ijskouwe HD's in de fridge


whehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:56:
bij bako thuis, met potje pro 6, harde klepperhouse en genoeg ijskouwe HD's in de fridge


mee eens
Waarschuw beheerder
Haddinge straat pes 5 en ron taboga
 
Waarschuw beheerder
zonder drank enzo?
 
Waarschuw beheerder
een kroeg waar drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
na aper
 
Waarschuw beheerder
uit de gestoordenkliniek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op vrijdag 3 november 2006 om 14:34:
ga ik heen als ik vrij ben


Flutweer, k heb gister fikkie gestookt in de stad.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 3 november 2006 om 14:42:
heb gister fikkie gestookt in de stad.


heb jij dat studentenhuis in de fik gestoken
Waarschuw beheerder
Ja, ik wist dat het vandaag hele dag zou regenen.
 
Waarschuw beheerder
je hebt er dus verdomde goed over na gedacht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 14:41:
uit de gestoordenkliniek


bla bla,
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op vrijdag 3 november 2006 om 15:02:
bla bla,


betekent uitgepraat
 
Waarschuw beheerder
t is de waarheid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:05:
betekent uitgepraat


Hij ziet alleen maar bla bla.
 
Waarschuw beheerder
t gaat nie goed met melman.. vanavond maar ff goed op hem letten
Waarschuw beheerder
zometeen maar even biertje pakken
 
Waarschuw beheerder
lekker
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:23:
vanavond maar ff goed op hem letten


as always
Uitspraak van The Melman op vrijdag 3 november 2006 om 15:37:
biertje


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:45:
lekker


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:46:
as always


sja
 
Waarschuw beheerder
tot straks....
 
Waarschuw beheerder
ik ga even eten, douchen en dan ook lekker beforen!
 
Waarschuw beheerder
keej....


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:27:
tot straks....


 
Waarschuw beheerder
ga je zum knarie?
 
Waarschuw beheerder
nein... umb komt straks hier...

ff indrinken..

jij wel?
 
Waarschuw beheerder
denk het
 
Waarschuw beheerder
de rest ook?
 
Waarschuw beheerder
weet ik veel
ik weet alleen melman en stuiterstef
 
Waarschuw beheerder
gezellig...

ik blijf hier tot dat we naar bowlen gaan
 
Waarschuw beheerder
okiedokie, dan zie ik jullie daar!



geen vieze spelletjes doen ondertussen..










hihi
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:29:
geen vieze spelletjes doen ondertussen..


doen wij nie..


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:29:
okiedokie, dan zie ik jullie daar!


yes... half 10 he....
 
Waarschuw beheerder
kut van sjaan
 
Waarschuw beheerder
piemel van heinrich
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
slotje !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:29:
hihi


 
Waarschuw beheerder
met je
 
Waarschuw beheerder
watte
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:08:
weet ik veel


 
Waarschuw beheerder
slotje
 
Waarschuw beheerder
bek holdn
 
Waarschuw beheerder
amen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 22:55:
kut van sjaan


 
Waarschuw beheerder
dat moakn wie zelf wel oet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 17:59:
dat moakn wie zelf wel oet


 
Waarschuw beheerder
nou nou nou.. vloeken is gebrek aan worden jongeman...
Waarschuw beheerder
Joah woord'n skietn me eem tekort
 
Waarschuw beheerder
ken gebeurn... ff goed in ademen rustig blijven en dan weer verder...
Waarschuw beheerder
Joah, van mij mag het weekend weer snel afgelopen zijn
 
Waarschuw beheerder
ik houd dr ook nei van... bah bah bah..

ik verveel me altijd zo in t weekend
 
Waarschuw beheerder
beetje "lol" maken... ik doe er nie aan mee..

al die debielen die dan naar un feestje gaan.. en zich helemaal klem zuipen... nee ik blijf liever lekker thuus

geen gekke dingen voor bollucks
Waarschuw beheerder
Neen veur mij ook niet, blijf mooi thus met n gezelschapsspel
 
Waarschuw beheerder
gelijk heb je.. mens ergen nie of pim pam pet...

je doet je naam geen eer aan zeg maar...
Waarschuw beheerder
Ben meer van de rummykub hihi
 
Waarschuw beheerder
dat kan ik nie.. ik snap dat spel nie...

veel te moeilijk
 
Waarschuw beheerder
ja echt? dat vind ik nu leuk
 
Waarschuw beheerder
ik merk t.. valt me niets tegen..

neem jij t spel dan mee?
Waarschuw beheerder
Zorg jij dan voor n natje en n droogje?
 
Waarschuw beheerder
ik zorg voor n natje en un droogje...

heeft u nog voorkeur meneer gila?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 11 november 2006 om 19:36:
Schultenbrau


haha keej...

un stukje kaas met zilveruitje als droogje?
Waarschuw beheerder
Heeft u ook toastjes met salade
 
Waarschuw beheerder
u heeft ook toastjes met salade..

kipsate, eier.. van dattum..

naar uw wens meneer?
Waarschuw beheerder
Nu nog n nat flamoesje en ik ben in mijn nopjes.
 
Waarschuw beheerder
ik vraag de kat van de buren wel ff..
 
Waarschuw beheerder
die kat? volgens mij wel
 
Waarschuw beheerder
tis wel un gewillig katje heb ik van horen zeggen
Waarschuw beheerder
ja volgens mij heb je zelf gewoon eem getest
 
Waarschuw beheerder
shit je hebt me door.... verdommo
 
Waarschuw beheerder
niet verder vertellen he...

anders denkt iedereen dat ik raar ben
 
Waarschuw beheerder
ja ik persoonlijk zelf ook.. maar ik heb het welles verteld aan iemand en die deed er vrij moeilijk over....

dierenbescherming erbij halen... dikke onzin natuurlijk
Waarschuw beheerder
Nonsens, ze moeten je gewoon in je waarde laten
 
Waarschuw beheerder
nou dat vind ik dus ook...

dacht iedereen er maar zo over
Waarschuw beheerder
Ach niet iedereen is zo openminded
 
Waarschuw beheerder
das ook weer zo.. kan niet ineens gaan verwachten dat iedereen zo is als ik.. misschien moet ik het daarom toch maar meer open over zijn... wie weet helpt dat...
Waarschuw beheerder
Ja alles opkroppen is slecht voor de vaginale sappen
 
Waarschuw beheerder
jij spreekt uit ervaring lees ik....
 
Waarschuw beheerder
denk dat ik die informatie niet aan kan...
 
Waarschuw beheerder
dat denk ik wel ja... zo'n binkie als jij heeft vast al veel gehad
 
Waarschuw beheerder
das best jammer
Waarschuw beheerder
Wil t wel n keer vertellen als we aan t beforen zijn in de knarie
 
Waarschuw beheerder
hebben we dan wel genoeg tijd?
Waarschuw beheerder
Maken we tijd veur, maar k ga ff bij n mattie smoken
Check je later :bier:
 
Waarschuw beheerder
hoe verneeuk je een topic

:looser:

slotje
 
Waarschuw beheerder
jankerd
 
Waarschuw beheerder
ach heeft ie ook s un verzetje
 
Waarschuw beheerder
sommige mensen hebben verder niets.. dan proberen ze stoer te doen op pf... internet is immers de gekste...
Waarschuw beheerder
Als hij daar n harde plasser van krijgt, dan moet t maar
 
Waarschuw beheerder
ik wil het niet weten...

bleh
 
Waarschuw beheerder
idd...

is het te vroeg voor drank?
Waarschuw beheerder
Als t maar koud is.

is t te vroeg voor n joint?
 
Waarschuw beheerder
het is koud.. ik neem er dus 1tje...


Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:42:
is t te vroeg voor n joint?


ik vind van nie
Waarschuw beheerder
Ik wil ook n koude!

mooi, dan draai ik er 1
Waarschuw beheerder
Lekker zo'n koude kletser


moeje hijs?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:57:
Lekker zo'n koude kletser


die gaat er goed in he

Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:57:
moeje hijs?


ik blow nie... maar bedankt voor je aanbod
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:00:
die gaat er goed in he


zeker wel ouwe boef
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:00:
ik blow nie... maar bedankt voor je aanbod


graag gedaan
Waarschuw beheerder
Joah, je lijkt me wel n boefje
 
Waarschuw beheerder
en heule beste boef hoor.. nou he echt wel
 
Waarschuw beheerder
belhamel ook wel
 
Waarschuw beheerder
klein vleugje...

jij bent gewoon gek
Waarschuw beheerder
kenker gek and damn proud of it
 
Waarschuw beheerder
en terecht..


ole!
 
Waarschuw beheerder
maak je daar nu ook un dansje bij?
 
Waarschuw beheerder
dacht ik al... voetjes van de vloer...

ole
 
Waarschuw beheerder
dan zit het je nie mee
 
Waarschuw beheerder
dans met mij de tango
 
Waarschuw beheerder
jippie...

jij mag leiden
 
Waarschuw beheerder
dat dacht ik al...

ff dansschoentjes uit de kast halen...
 
Waarschuw beheerder
ow had eigenlijk andere in mn hoofd.. maar als jij die rooie leuker vind pak ik die...

omdat jij het bent
 
Waarschuw beheerder
ja zo ben ik...

heb ze al aan hoor
Waarschuw beheerder
:9

mooi dan kunnen de voetjes van de vloer
 
Waarschuw beheerder
haha idd...

1,2,3 losssssssssssss
 
Waarschuw beheerder
sjansen en dansen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 14:14:
sommige mensen hebben verder niets.. dan proberen ze stoer te doen op pf... internet is immers de gekste...


vandaar dat jij altijd zo'n kankerbek hebt hier
 
Waarschuw beheerder
gaat ie?
 
Waarschuw beheerder
vervelend he als dat gebeurt...
 
Waarschuw beheerder
oppassen dat je dan nie gaat klappertanden
 
Waarschuw beheerder
je moet er van houden
 
Waarschuw beheerder
ik houd nie van de winter...
 
Waarschuw beheerder
dat zou ik ook wel willen...

heerlijkheid....
 
Waarschuw beheerder
goed uitgeslapen de lente in.. ole
 
Waarschuw beheerder
daar heb je dan wel behoefte aan...
Waarschuw beheerder
altijd maar na zo'n lange slaap is de drang wel groter
 
Waarschuw beheerder
dat bedoel ik... dan wordt je denk ik wel beetje gila
 
Waarschuw beheerder
meer gila kan bijna nie
Waarschuw beheerder
dan zit de gilaheid wel bijna op z'n grens mang
 
Waarschuw beheerder
en als die eenmaal op zn grens zit.. nou dan is er geen houden meer aan... zo gila
Waarschuw beheerder
en k ben al zo gila van mezelf oelala
 
Waarschuw beheerder
dat dacht ik al...

zo gila als un deur
 
Waarschuw beheerder
ik dacht als un tussendeur
 
Waarschuw beheerder
ik heb salondeurtjes... doen die ook mee?
Waarschuw beheerder
mwa vooruit, wil k ze binnekort wel eem keurn
 
Waarschuw beheerder
nou voorruit dan maar...
 
Waarschuw beheerder
waarbij? meneertje gila
 
Waarschuw beheerder
dat dacht ik al? hooli?????
Waarschuw beheerder
dacht jij dat?
ja volgens mij kun jij wel n robbertje knokken
 
Waarschuw beheerder
dat dacht ik...


Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 21:30:
ja volgens mij kun jij wel n robbertje knokken


huh... ik heb ng nooit geknokt.. echt nie... O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:33:
dat dacht ik...


zeker weten?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:33:
huh... ik heb ng nooit geknokt.. echt nie...


jawel met marokkaantjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:44:
ja... u twijfelt?


ik hoorde daar n lichte twijfel in uw zwoele stem
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:44:
dat was meer incasseren...


dat telt ook wel mee
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 21:46:
ik hoorde daar n lichte twijfel in uw zwoele stem


das geen twijfel... :p


Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 21:46:
dat telt ook wel mee


oke nou dan heb ik welles geknokt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:47:
das geen twijfel...


dan was t iets anders
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:47:
oke nou dan heb ik welles geknokt


goedzo vlegel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 21:52:
dan was t iets anders


klopt...


Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 21:52:
goedzo vlegel


belhamel, vlegel.. zal er bijna verlegen van worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:55:
klopt...


als n arrivabus
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 21:55:
belhamel, vlegel.. zal er bijna verlegen van worden


doe eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:00:
al


ben je ook snel verlegen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 22:06:
ben je ook snel verlegen


klopt... ben niets gewent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:10:
klopt... ben niets gewent


blijkt wel ja, moek je maar wat harder maken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 22:11:
blijkt wel ja, moek je maar wat harder maken


denk je dat je dat gaat lukken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:12:
denk je dat je dat gaat lukken?


met gemak
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 22:14:
met gemak


je bent dus un beetje un gemenerik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:19:
je bent dus un beetje un gemenerik


heb zo m'n momenten
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 13 november 2006 om 22:22:
heb zo m'n momenten


en die wil je graag met mij delen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:23:
en die wil je graag met mij delen...


onder t genot van n koud biertje, is alles mogelijk
 
Waarschuw beheerder
mag ie ook lauw zijn?
 
Waarschuw beheerder
dat dan weer nie
Waarschuw beheerder
wat heb je er mee uitgespookt dan
 
Waarschuw beheerder
jaha....

zeg ik lekker nie
Waarschuw beheerder
flauw, kom er toch wel achter
 
Waarschuw beheerder
is dat zo...
Waarschuw beheerder
joaaaaaaaaaaaah, kiek moar ut!
 
Waarschuw beheerder
dat ga ik nu zeker doen...

echt zwaar op mn hoede nu
 
Waarschuw beheerder
ik slaap vanacht met 1 oog open
Waarschuw beheerder
das knap, dan prik ik in die andere
 
Waarschuw beheerder
das ook nie lief
 
Waarschuw beheerder
i love beforen
 
Waarschuw beheerder
lul dr maar over heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:51:
das ook nie lief


hoeft niet altijd laif te zijn
 
Waarschuw beheerder
dat is ook weer zo...

maar dan maar op andere manier dan in ogen prikken
 
Waarschuw beheerder
das wel lief
Waarschuw beheerder
:bloos:

ik ga slapn, morgen weer n fijne werkdag!
moi laiverd
 
Waarschuw beheerder
sluit je aan
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 14:57:
contact


hey


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:58:
sluit je aan


waarbijaan
 
Waarschuw beheerder
kpn
 
Waarschuw beheerder
ow daarbijaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:58:
sluit je aan


ok
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:59:
hey


moi!
 
Waarschuw beheerder
rare vraag bollucks
 
Waarschuw beheerder
ik heb mn koppie dr nie bij..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:11:
lekker an t werk?


ja zogenaamd :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:31:
ja zogenaamd


zogenaamd aan t werk... je bent je collega's an t foppen?
Waarschuw beheerder
ja n beetje wel, zit ze te irriteren met m'n muziek :9
 
Waarschuw beheerder
wat voor muziek
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:35:
ja n beetje wel, zit ze te irriteren met m'n muziek


boefje...



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:35:
wat voor muziek


Waarschuw beheerder
Ik ben n rakkertje!

Uhm nu wat ekte hiphop maar soms ook met jump, zijn allemaal van die alto nerdjes hierzo.
 
Waarschuw beheerder
sla ze
Waarschuw beheerder
die neiging heb k wel eens ja
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:39:
Ik ben n rakkertje!


echt wel



Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:39:
zijn allemaal van die alto nerdjes hierzo.


aanpakken die handel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:47:
echt wel


nep niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:47:
aanpakken die handel


aan de schandpaal
 
Waarschuw beheerder
ik heb zin in fruit :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
nep niet


hoezo... je bent toch un rakkertje...


Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
aan de schandpaal


das altijd een leuke... wel met de billen bloot
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:51:
ik heb zin in fruit


huh? das apart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:53:
hoezo... je bent toch un rakkertje...


ik voel me wel rebels ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:53:
das altijd een leuke... wel met de billen bloot


buttplug erin
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:53:
huh? das apart


heel apart ja..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:56:
ik voel me wel rebels ja


jawel he... had ik dat goed door...


Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:56:
buttplug erin


nee het moet niet leuk zijn aan zo'n schandpaal... met buttplug heb je kans dat ze zich vermaken
 
Waarschuw beheerder
wadapatja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:57:
jawel he... had ik dat goed door...


mankeert er niks aan je neus
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:57:
nee het moet niet leuk zijn aan zo'n schandpaal... met buttplug heb je kans dat ze zich vermaken


daar heb jij weer gelijk in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:59:
mankeert er niks aan je neus


gelukkig niet.. anders had ik dat niet gezien..


Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:59:
daar heb jij weer gelijk in


weet ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:05:
gelukkig niet.. anders had ik dat niet gezien..


nee idd!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:05:
weet ik


heel goud, nog 1 peuk en dan ga k maar noar hus :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 16:08:
heel goud, nog 1 peuk en dan ga k maar noar hus


ben je alweer vrij... das op tijd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:10:
ben je alweer vrij... das op tijd...


heb relaxte tijden, mag ze soms hier en daar zelf aanpassen
 
Waarschuw beheerder
waarom mag ik dat niet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 16:12:
heb relaxte tijden, mag ze soms hier en daar zelf aanpassen


das wel beter... wou ik ook wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:13:
waarom mag ik dat niet


omdat uuh jij niet rakkerig genoeg bent?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:13:
das wel beter... wou ik ook wel...


Joah, elke ochtend rond 10 uur, half 11 beginnen en soms al om 2 uur klaar B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 16:16:
Joah, elke ochtend rond 10 uur, half 11 beginnen en soms al om 2 uur klaar


wat doe je dan voor werk? is er ng un plekkie vrij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:18:
wat doe je dan voor werk? is er ng un plekkie vrij?


Voor jou wel, we hebben alleen maar lelijke stagaires dus.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:21:
:/


Iets anders dan maar?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 16:23:
Voor jou wel, we hebben alleen maar lelijke stagaires dus.


tof.. waar moet ik solliciteren?
Waarschuw beheerder
bij mij O:)

en nu ga k naar huis, moi laiverd :Bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:51:
i love beforen


 
Waarschuw beheerder
up
 
Waarschuw beheerder
ja he
 
Waarschuw beheerder
jajajajaja
 
Waarschuw beheerder
lets do the wave
 
Waarschuw beheerder
-weeftmee-
 
Waarschuw beheerder
oelala gila
 
Waarschuw beheerder
gilaoelala
 
Waarschuw beheerder
:D
 
Waarschuw beheerder
:devil:
 
Waarschuw beheerder
dus...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!


Waarschuw beheerder
ergens waar veel alchol is
 
Waarschuw beheerder
als dat er beide is.. wil ik overal wel beforen
 
Waarschuw beheerder
daar doe ik nie moeilijk over
Waarschuw beheerder
en gezelligheid moet er ook zijn
 
Waarschuw beheerder
dat krijg ik van de drank en sosa vanzelf wel
 
Waarschuw beheerder
whehe
Waarschuw beheerder
straks mar eem beforen in grunn
 
Waarschuw beheerder
gezellig ja... :p
 
Waarschuw beheerder
gaan jullie samen beforen?
 
Waarschuw beheerder
heineken?
 
Waarschuw beheerder
gaan jullie stappen?
 
Waarschuw beheerder
:no:
 
Waarschuw beheerder
wat dan?

jullie gaan toch beforen?
 
Waarschuw beheerder
we gaan alleen beforen..
 
Waarschuw beheerder
oooooooohw
 
Waarschuw beheerder
ga niet op stap.. ben ziek ja :p
 
Waarschuw beheerder
wel drinken :P
 
Waarschuw beheerder
zijn jullie al kierie
Waarschuw beheerder
wei sitteng aang di halfe lietur bierie
 
Waarschuw beheerder
tjill meng

en daarna?
 
Waarschuw beheerder
en daarna
 
Waarschuw beheerder
slapen

en dan?
Waarschuw beheerder
vissenggggggggggggggg ouwe boef
 
Waarschuw beheerder
en dan?
 
Waarschuw beheerder
en dan?
 
Waarschuw beheerder
en bullocks dan
 
Waarschuw beheerder
slapen
 
Waarschuw beheerder
en dan?
 
Waarschuw beheerder
wakker worden
 
Waarschuw beheerder
en dan?

is die boi al weg
 
Waarschuw beheerder
hoi
 
Waarschuw beheerder
joe leeft weer?
 
Waarschuw beheerder
:yes:

beetje moe dat wel
 
Waarschuw beheerder
kater? wehe
 
Waarschuw beheerder
dat valt gelukkig wel mee...
 
Waarschuw beheerder
nog wat gedaan yesterday?
 
Waarschuw beheerder
jazekers... jij?
 
Waarschuw beheerder
nein..
op bed gelegen en tv gekeken.

wat joe deng
 
Waarschuw beheerder
ow lekker ja..

biertjes gedronken
Waarschuw beheerder
ik drink niet meer
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Drinken is een schande!
Waarschuw beheerder
helemaaal mee eens
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op zaterdag 18 november 2006 om 18:49:
ik drink niet meer


sinds vanmiddag 2uur?


Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 november 2006 om 19:05:
Drinken is een schande!


daarom is het ook zo lekker
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker? Het is iets van de duivel :S al die mensen met dronken zijn altijd gek met hun bewegingen enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 november 2006 om 19:15:
gek met hun bewegingen


klopt, weten zich niet meer te gedragen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 november 2006 om 19:15:
Lekker? Het is iets van de duivel al die mensen met dronken zijn altijd gek met hun bewegingen enzo


juist daarom.. ik kan namelijk niet zo goed bewegen en als ik drank op heb beweeg ik als de beste
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 19:41:
ik kan namelijk niet zo goed bewegen en als ik drank op heb beweeg ik als de beste


Als een soort AAL?
 
Waarschuw beheerder
als un gladde aal
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op zaterdag 18 november 2006 om 18:49:
ik drink niet meer


maar eet alleen boontjes en aardappels t hele weekend
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Snuuv'n in Ass'n, das de shit
 
Waarschuw beheerder
ik snuuv nait
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hejje het in de mik gestopt doen ze ook bij GTST
 
Waarschuw beheerder
ik kijk geen gtst
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ludo is dood :S

Ludo RIP!
 
Waarschuw beheerder
ludo is tof
 
Waarschuw beheerder
welnee
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ludo befored 24 uur per dag met die witte neus van hem, waarvoor hij befored weet ie geeneens :S
 
Waarschuw beheerder
ik ook niet
 
Waarschuw beheerder
ik wel
 
Waarschuw beheerder
wat dan
 
Waarschuw beheerder
waar ging t over?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ludo Sanders de mafiabaas jwt
 
Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
ik before ook wel eens
 
Waarschuw beheerder
ik vind t allemaal maar raar
 
Waarschuw beheerder
waarom nie?
 
Waarschuw beheerder
hmm vind ik t allemaal ng steeds raar...

misschien dat ik morgen van mening verandert ben... maar dat denk ik nie
 
Waarschuw beheerder
ik ga daar morgen heel goed over na denken
Waarschuw beheerder
tou moar eem, last van de nase ole
 
Waarschuw beheerder
meen je niet... heel apart...

ik heb nergens last van
Waarschuw beheerder
ja vond t ook al zo raar, jij bent n bikkel
 
Waarschuw beheerder
getrainde neus.....
 
Waarschuw beheerder
:yes:

jij ng veel oefenen
Waarschuw beheerder
ja jij bent ook n neus, dat scheelt ook weer
 
Waarschuw beheerder
waarom denk je dat ik t zo goed onder de knie heb

he he....
 
Waarschuw beheerder
:p
 
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Kenkerwolf met je stomme grappen
 
Waarschuw beheerder
:lol:

mooi stukje was dat
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 20 november 2006 om 13:13:
Kenkerwolf met je stomme grappen


huh?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:20:
huh?


is van programma nieuw dier
 
Waarschuw beheerder
wat nou nee
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 11:44:
ik vind t allemaal maar raar


 
Waarschuw beheerder
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Waarschuw beheerder
maar waar
 
Waarschuw beheerder
down
 
Waarschuw beheerder
of nie dan
 
Waarschuw beheerder
zekers zekers
Waarschuw beheerder
alst ut moar woist, :edestaalboeksie:
 
Waarschuw beheerder
ik woit dat...



Uitspraak van Gila Selectah op maandag 20 november 2006 om 23:28:
:edestaalboeksie:


Waarschuw beheerder
skenk mie nog moar ain ien ofzo
 
Waarschuw beheerder
haha nee wie schenk'n ons nog ain in
 
Waarschuw beheerder
volgende keer beter...

anders leer ik je wel...
Waarschuw beheerder
ja leer me maar zingen op sien Ede Staals
 
Waarschuw beheerder
doe ik... volgende x oke?
Waarschuw beheerder
doen we, k zal maar eens eem sloapn
 
Waarschuw beheerder
morgen vroeg op
 
Waarschuw beheerder
jippie!
 
Waarschuw beheerder
kan ik me voorstellen...
 
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon beetje jaloers
 
Waarschuw beheerder
niet?
 
Waarschuw beheerder
als jij dat zegt.. dan geloof ik dat
 
Waarschuw beheerder
makkelijk wel
 
Waarschuw beheerder
ik woit dat wel
 
Waarschuw beheerder
yes we do
 
Waarschuw beheerder
yes we are
 
Waarschuw beheerder
mooie kreet is dat wel
 
Waarschuw beheerder
ken je nooit te vroeg mee beginnen
 
Waarschuw beheerder
Woonplaats: Drachten (Friesland)

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 14:23:
ik before alvast


 
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik vrijdag ga beforen voor de zaterdag..
 
Waarschuw beheerder
dan doe je t in ieder geval wel goed
 
Waarschuw beheerder
als je iets doet moet je het goed doen
 
Waarschuw beheerder
daar heb je helemaal gelijk in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 15:57:
als je iets doet moet je het goed doen


Drink je daar HD of de heineken NenaE?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op donderdag 30 november 2006 om 13:22:
Drink je daar HD of de heineken NenaE?


Waar, Boelkloedug?
Waarschuw beheerder
ik ga nou beforen
 
Waarschuw beheerder
date forum
 
Waarschuw beheerder
1 2 3 4 hoedje van hoedje van 1234 56789 10000000000
 
Waarschuw beheerder
partypeople,

Diverse instanties van de gem. Groningen hebben ons ernstig in overweging gegeven om onze partytime aan te passen
en wel om veiligheidsredenen.
Met name het risico dat grote stromen mensen na het feest
in de martiniplaza,al lopend over de ringweg,ons feest
gingen bezoeken was te groot.
Na beraad vinden we dat de gemeente een punt heeft,en we
willen het nieuwe jaar wel zonder ongelukken beginnen!
Bovendien vreesde men voor het handhaven van de openbare orde.
Om het feest toch door te kunnen laten gaan passen we onze tijden aan.
Iedereen is welkom vanaf 22.30 tot 7.00 uur.
(gratis champagne/drankje om 24.00 uur)
Ook verlagen we de entreeprijs :voorverkoop € 15,00
deurverkoop €18,00
We rekenen op jullie komst,het wordt ook nu een topfeest !





















wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 05:49:
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?


ik natuurlijk
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik before graag daar waar er maar drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 05:49:
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?


niet naar stadspark? of na 00:00 uur
Waarschuw beheerder
ik ga naar allebei.. martinihal wordt ook een tof feessie
en beforen waar veel drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
Ik wil daar opzich ook wel heen voor 00.00 maar alleen als jullie allemaal ook gaan natuurlijk!
Waarschuw beheerder
dan wel voor 00.00 in stadspark, niet in martiniplaza
en voor 22.30 ergens indrinken
 
Waarschuw beheerder
ik ga niet naar martiniplaza, ben geen 16!




Ik ben volwassen en gedraag mij daar ook na..
WHE!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 00:07:
Ik ben volwassen en gedraag mij daar ook na


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Hm.. misschien moeten we dan nog ff om de tafel zitten.,.
maar ik ben eerder voor stadspark..
Waarschuw beheerder
martinihal kost maar 10 eu in de vvk
en stadspark is maar een stukje lopen..
 
Waarschuw beheerder
true..
ik kijk wel ff anders moeten we ff kijken wat iedereen doet, is wel zo gezellig met zn aln
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 00:13:
ik ben eerder voor stadspark..


Waarschuw beheerder
Had kehoord dat Jeugd van Tegenwoordig in martiniplaza zouden komen, staan er niet bij beetje jammer.
 
Waarschuw beheerder
welnee... gaan we toch nie heen :p
 
Waarschuw beheerder
nee niets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 08:58:
ik ben eerder voor stadspark


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 12 december 2006 om 11:37:
Niet?


nee... stadspark of thuis..
 
Waarschuw beheerder
lijkt mij ook...

zie je wel.. samen komen we er wel uit.. :p

:rot:
Waarschuw beheerder
Soms wel eem en thuis beforen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 12 december 2006 om 12:10:
Soms wel eem en thuis beforen?laatste aanpassing 12 december 2006 12:10


uiteraard...
 
Waarschuw beheerder
dolle pret..

beforen is tha bom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 13:23:
beforen is tha bom


Waarschuw beheerder
beforen is een essentieel onderdeel van het weekend
 
Waarschuw beheerder
zonder beforen is de avond niet compleet
 
Waarschuw beheerder
ik haat feesten deze maand.. kan ik het niet een maandje opschuiven?
 
Waarschuw beheerder
o
hihihih
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 15:33:
opsnuiven?


dat kan altijd
Waarschuw beheerder
dat doet zoe ook graag
 
Waarschuw beheerder
jij ook
 
Waarschuw beheerder
hij als geen ander
 
Waarschuw beheerder
schapie schapie
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 16:36:
schapie schapie


zegt iemand hier op de flock graag tegen mensen met enorme neuzen
 
Waarschuw beheerder
?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen namen.













nenae
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 december 2006 om 20:07:
geen namen.


ik dacht dat jij nooit namen weggaf... regel ofsjo..

gelul dus.. ik wist t wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:09:
ik dacht dat jij nooit namen weggaf... regel ofsjo..

gelul dus.. ik wist t wel


whehe! in dit geval kon t niet veel kwaad.

voor de rest idd

GEEN NAMEN!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
alleen als t om nenae gaat? das ook flauw
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:15:
das ook flauw


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik houd niet zo van flauw gedoe
 
Waarschuw beheerder
en toch doe je t...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:41:
en toch doe je t...


doe eens niet zo flauw zeg!
 
Waarschuw beheerder
ik mag dat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh ja? mag ik je vergunning dan wel ff zien?
 
Waarschuw beheerder
kijk
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat meegewassen stukje papier? volgens mij is dat je oude visvergunning
 
Waarschuw beheerder
beter kijken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euh, met mn ogen is niks mis. probeer een ander te belazeren. kom op he
 
Waarschuw beheerder
zet je bril op man...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:59:
zet je bril op man...


ik zie zo dat dat geen flauwdoevergunning is. die zien dr namelijk heel anders uit. dat zijn van die geplastificeerde dingen.
 
Waarschuw beheerder
ik heb un oudere uitvoering.. die jij bedoelt zijn de nieuwe...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn al vanaf 1980 geplastificeerd. ben jij zo oud dan?
 
Waarschuw beheerder
ja dat weet je toch
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wist niet dat je al zo oud was. voor zo'n vergunning moet je op zn minst 18 zijn
 
Waarschuw beheerder
ik ben van de 60s... hippy child

jwt
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik had al zo'n vermoeden
 
Waarschuw beheerder
heb ik al wel s verteld hoor...
beetje minder drank en drugs gebruiken onthoud je misschien ng s wat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 21:35:
heb ik al wel s verteld hoor...
beetje minder drank en drugs gebruiken onthoud je misschien ng s wat


denk je?
 
Waarschuw beheerder
weet ik wel zeker...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als hippy kind zul jij t wel weten
 
Waarschuw beheerder
daarom
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeft t voor jou ook nog schadelijke gevolgen gehad, dat je in de hippie tijd bent geboren?
 
Waarschuw beheerder
neen.. alleen mn vader blowde.. mn moeder nie
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die hield het gewoon bij LSD?
 
Waarschuw beheerder
:/

nee die gebruikte helemaal nie...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geloof ik nie
 
Waarschuw beheerder
pardon?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik dacht dat alle ouders dat deden. niet dus?
 
Waarschuw beheerder
die van mij nie
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en de rest van de ouders wel. dan is het goed
 
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon hele coole ouders
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan kunnen ze beter de verwarming wat hoger zetten
 
Waarschuw beheerder
:roflol:

























:/
Waarschuw beheerder
ik bevroor net bijna toen ik ging roken..
 
Waarschuw beheerder
tis best koud ja...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op woensdag 13 december 2006 om 09:42:
ik before nu al


met drank enzo?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deugniet
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind dat t moet kunnen, beforen op t werk
 
Waarschuw beheerder
whehe leuk plaatje umb
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, ik sta er aardig op al zeg ik t zelf
 
Waarschuw beheerder
is wel van je jongere jaren of nie?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is idd al een tijdje geleden
 
Waarschuw beheerder
toen je tanden ng wat witter waren
Waarschuw beheerder
en je haar nog wat oranjegererer
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cymm op donderdag 14 december 2006 om 08:15:
en je haar nog wat oranjegererer


wordt het weer tijd voor een kleurspoelingkje?
Waarschuw beheerder
best een idee wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar maxima vindt dit wel sexy
 
Waarschuw beheerder
ik vind P.W.A best eng

blotebillengezicht ook best wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:23:
ik vind P.W.A best eng

blotebillengezicht ook best wel


doe niet zo aardig tegen mij
 
Waarschuw beheerder
:kots:

UMB hoe gaat het?
Waarschuw beheerder
geef die jongen een paar bier en het gaat weer goed met hem
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaat wel aardig. beter dan gister iig
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 14 december 2006 om 16:29:
geef die jongen een paar bier en het gaat weer goed met hem


haha ja idd

te lang geen bier gehad
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat denk ik dan ook wel weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:42:
te lang geen bier gehad


ik ook niet
 
Waarschuw beheerder
ik ook niet
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 december 2006 om 16:44:
dat denk ik dan ook wel weer


 
Waarschuw beheerder
daar moet wat aan gedaan worden..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sws
 
Waarschuw beheerder
das mooi op tijd....
Waarschuw beheerder
tis tenslotte vrijdag
 
Waarschuw beheerder
dat is zo
 
Waarschuw beheerder
goed bezig
 
Waarschuw beheerder
zo als t hoort
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beforen schijnt erg relaxed te zijn
 
Waarschuw beheerder
het schijnt, maar schijn bedriegt
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als bedrog maar niet schijnt
Waarschuw beheerder
ik before nu alweer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op zaterdag 16 december 2006 om 20:44:
ik before nu alweer


ik ook en ben goed op weg!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 16 december 2006 om 23:46:
ik before nu alweer


Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 december 2006 om 05:28:
schijnt erg relaxed te zijn


Waarschuw beheerder
zaterdag weer beforen met een hoop drank
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op maandag 18 december 2006 om 16:35:
zaterdag weer beforen


en zondag weer afteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 16:36:
en zondag weer afteren


whehe dat sws :9
betweenen is ook leuk,maar niets is leuker dan beforen & afteren
 
Waarschuw beheerder
helaas moet ik zondag werken maar dat is het probleem niet toch....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Linnie°. op maandag 18 december 2006 om 16:35:
enzo


ook dat idd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 16:45:
helaas moet ik zondag werken maar dat is het probleem niet toch


gewoon in 1x door
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en anders slaap je gewoon ff snel een uurtje.
 
Waarschuw beheerder
dan kan je beter in 1x doorgaan...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanmorgen heb ik nog best wat aan dat uurtje gehad
Waarschuw beheerder
ik before nu alweer
 
Waarschuw beheerder
het zal ook wel niet zo zijn
 
Waarschuw beheerder
wie ben jij?
Waarschuw beheerder
ben jij niet dat mislukte meisje
 
Waarschuw beheerder
klopt,
en jij bent die wittebonenkop
Waarschuw beheerder
nee, jebt iemand anders voor je denk ik
 
Waarschuw beheerder
jij kan niet denken
 
Waarschuw beheerder
:rot:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:01:
jij kan niet denken


over wie gaat dit?
Waarschuw beheerder
over NenaE aka Mevr Aardappel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op dinsdag 19 december 2006 om 17:03:
over NenaE aka Mevr Aardappel


dat dacht ik al.

volgens mij heeft ze ook een nieuw vriendje. hajo heet ie

is geen bekende dus namen mogen in diet geval
Waarschuw beheerder
zoiets heb ik in de wandelgangen ook gehoord idd
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het altijd erg gezellig in de wandelgangen. daar hoor je veel leuke dingen
Waarschuw beheerder
das absoluut waar
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kunt ook erg goed beforen in de wandelgangen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op dinsdag 19 december 2006 om 17:03:
over NenaE aka Mevr Aardappel


zegt er ook 1 wat, Melman aka Wittebonen hasses
Waarschuw beheerder
ik hou van beforen
 
Waarschuw beheerder
vandaag ga ik beforen.. thuis of in een kroeg, i dont care..

maar beforen ga ik
Waarschuw beheerder
mijn broertje zegt..beforen hier ok maar afteren dan slaat ie jullie de kenker;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 23:07:
dan kan je beter in 1x doorgaan...


dat ligt ook in de planning
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op donderdag 21 december 2006 om 18:54:
mijn broertje zegt..


goffer zit ie weer op mn naam te posten
Waarschuw beheerder
ga zometeen weer lekker beforen
 
Waarschuw beheerder
ik ga ook zo beforen.. heb er zin in, zie jullie vanaaf!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Linnie°. op donderdag 21 december 2006 om 18:54:
mijn broertje zegt..beforen hier ok maar afteren dan slaat ie jullie de kenker;)


ik hoorde van hemg..beter komt niemand op zijn kamer of maakt hem wakker behalve nenaaa das wel cool
 
Waarschuw beheerder
ben je nog lastig gevallen?
Waarschuw beheerder
alweer aan het beforen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 december 2006 om 13:03:
ben je nog lastig gevallen?


:nee: jij was er niet he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op maandag 25 december 2006 om 15:57:
alweer aan het beforen


ik ook!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 26 december 2006 om 19:22:
alweer aan het beforen


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op zondag 31 december 2006 om 15:28:
alweer aan het beforen


Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 december 2006 om 17:22:
alweer aan het beforen


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met een lekker glaasje prik
Waarschuw beheerder
en wat zonnebloempitjes
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet allemaal tegelijk opeten he! anders stik je straks in de schilletjes
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UMB verveelt zich wat. daar gaat ie van zuipen
Waarschuw beheerder
whehe, zal me inhouden het het bij 1 tegelijk houden..

zo lekker naar de hiddemaheerd, zullen we die borrels even gaan testen..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zou ik maar niet doen. want drank is niet goed voor je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 december 2006 om 17:22:
alweer aan het beforen


Waarschuw beheerder
ik zit nog een beetje in de twilight zone..
mijn haar staat er nog van omhoog
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op dinsdag 2 januari 2007 om 09:08:
alweer aan het beforen


net een uurtje terug van het afteren
Waarschuw beheerder
mixed
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
?????
 
Waarschuw beheerder
tis dan ook weekend
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op vrijdag 5 januari 2007 om 17:32:
ik before alweer


ik heb ook zin om te gaan beforen
 
Waarschuw beheerder
nou wat let je
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehe! mn goede voornemens
 
Waarschuw beheerder
tis vrijdag gunter
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik. dat is t de hele dag al
 
Waarschuw beheerder
dus weekend.. dus drank
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klinkt erg goed, maar ik voelde me best trots dat ik gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 januari 2007 om 20:31:
gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was


daar moet je idd trots op zijn
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op zaterdag 6 januari 2007 om 13:17:
gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was


gister alweer!
Waarschuw beheerder
heb gister alle verschillende soorten bier van Bako geproefd
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van alles een slokje en dan weer uitkwijlen in n bakje?
Waarschuw beheerder
ik dronk ze sriekem gewoon op
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehe! heeft niemand het gemerkt?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 januari 2007 om 13:34:
gister alweer!


beter...
Waarschuw beheerder
ik deed het heel sneeky de hele tijd
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op zaterdag 6 januari 2007 om 13:59:
ik deed het heel sneeky de hele tijd


verdorie zeg. dat ze t niet in de gaten hadden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 13:59:
beter...


best wel. ik voel me nu wel een beetje raar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 januari 2007 om 14:02:
ik voel me nu wel een beetje raar


Fan het niets consumeren?
Waarschuw beheerder
donateur
al dat beforen gaat uiteindelijk ten kosten van de after uurtjes, dus beforen zo min mogelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 15 januari 2007 om 17:05:
al dat beforen gaat uiteindelijk ten kosten van de after uurtjes, dus beforen zo min mogelijk


je hebt een zalfjes instelling
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kun je met beforen ook al een week vantevoren beginnen?
 
Waarschuw beheerder
Tuurlijk
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat maar een keer proberen dan. doe je mee?
 
Waarschuw beheerder
Lijkt me leuk..
Wanneer?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linnie°. op maandag 15 januari 2007 om 19:08:
je hebt een zalfjes instelling


ben toch meer van de tabletten, houd niet zo van smeren..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
poedertjes willen ook nog wel eens helpen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 20:03:
Lijkt me leuk..
Wanneer?


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als we vandaag nou beginnen, dan zijn we vrijdag zo ver dat we op stap kunnen
 
Waarschuw beheerder
Lijkt me een goed idee!
Waar en hoe laat?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
23:31 kiosk grote markt
 
Waarschuw beheerder
Is goed!
Zet daar ook altijd mn fiets neer
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 20:44:
Zet daar ook altijd mn fiets neer


whehehe!
 
Waarschuw beheerder
Mhuuuuuuuuuuuuuuwhihahehiahinnikhinnik
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mrs ed?
 
Waarschuw beheerder
Mrs hajo
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 21:20:
Mrs hajo


di hinnikt niet
 
Waarschuw beheerder
Wat dan wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een paard doet dat vaak
 
Waarschuw beheerder
Ik ken ook wel mensen die zulke geluiden maken (geen namen)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in een pb mogen namen wel!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is mooi op tijd meneer
Waarschuw beheerder
je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen
 
Waarschuw beheerder
junk
 
Waarschuw beheerder
wittebonenkop
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jullie vinden mekaar aardig he?
 
Waarschuw beheerder
mwa
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is dat ja met je mond vol ofzo?
 
Waarschuw beheerder
ja, zo iemand ken ik wel (geen namen)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zal haar naam nu ook weer niet noemen
 
Waarschuw beheerder
wel elkaar beschuldigen maar geen namen zeggen..

best wel raar
Waarschuw beheerder
Ik beschuldig niet, ik consumeer
 
Waarschuw beheerder
ach heus niet
Waarschuw beheerder
Idd ik doe niets wat niet mag...
Gewoon lekker thuis zitten op de bank...

Hmmm met een biertje nu dat wel :bier:

PROOST
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 21:06:
huh?


Hmmm volgens mij UMB forum (reclame maken mag, GEEN NAMEN)
Is er gesproken over een reputatie.

Zo'n verhaal van pot en ketel...
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 12:13:
Neus Wit Altijd


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 21:10:
Is er gesproken over een reputatie.


ja maar mijn reputatie is dat ik nooit drink en altijd heel braaf ben
Waarschuw beheerder
Dat verneem ik ook, ik misplaatste postst zo op de dramaandag dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 21:46:
ja maar mijn reputatie is dat ik nooit drink en altijd heel braaf ben


Of stille wateren diepe gronden?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 22:05:
Of stille wateren diepe gronden?


ikke nee hoor... ik heb geen diepe gronden.. braver dan mij krijg je ze niet
 
Waarschuw beheerder
Brave Bollucks met dr vlechtjes
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij ons in kenia hebben de vrouwen ook wel eens vlechtjes
 
Waarschuw beheerder
B)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 januari 2007 om 22:26:
bij ons in kenia hebben de vrouwen ook wel eens vlechtjes


ook onder de oksels en in het schaamhaar
Waarschuw beheerder
Iek heb ghoort dat se vrouweng daarsow harem heffeng onder die kniejeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 22:14:
braver dan mij krijg je ze niet


En toch zijn er hier mensen die houden van het bestuderen van films met 'een meer dan gemiddeld gehalte naakt' en een leeftijdsindicatie van 18+....

Geen namen!

Whehehe
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
after wat dan?
 
Waarschuw beheerder
after midnight
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok, dan is het goed.
niet stappen vandaag? een afterbirthdayparty ofzo?
 
Waarschuw beheerder
ben net terug van kroeg

morgen feessie :D

jij dan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bier aan t zuipen in beijum. lekker rustig aan vandaag. dinsdag en woensdag alweer feest gevierd.
 
Waarschuw beheerder
ff bijkomen dus..

morgen ng op stap?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik nog niet. heb wel zin eigenlijk
 
Waarschuw beheerder
Nodig een upje
Waarschuw beheerder
beforen is hip!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:
BEFOREN!


zelfde als afteren lekker op een bankie thuis of lekker in de tuin rustig wakker worden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op vrijdag 23 februari 2007 om 13:16:
eeuuh de avond moet dan nog beginnen hoor


<=== oma doet altijd een tukkie van te voren...
 
Waarschuw beheerder
whehe raak wel es in de war.....ben ik nu aan het afteren of alweer aan het beforen?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soms kun je tegelijk afteren en dan ook alweer beforen
 
Waarschuw beheerder
psies en daar raak ik dus nogal van in de war.....(denk ik)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 februari 2007 om 19:42:
psies en daar raak ik dus nogal van in de war.....(denk ik)


oh, komt dat daarvan? ik dacht dat dat door bepaalde dingen kwam die tijdens het beforen/afteren genuttigd worden
 
Waarschuw beheerder
zal dat het zijn???
nou het enige dat ik weet is dat ik in de war raak....en nu nog meer want krijg steeds meer opties hmmmm
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 februari 2007 om 20:38:
hmmmm


Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 februari 2007 om 18:33:
tegelijk afteren en dan ook alweer beforen


zoals afgelopen weekend jah:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op dinsdag 27 februari 2007 om 18:23:
zoals afgelopen weekend jah


jullie zijn slecht...hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 2 maart 2007 om 00:19:
jullie zijn goed...hihi


:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op vrijdag 2 maart 2007 om 08:35:
jullie zijn de beste


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!


mijn eigen crib
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op dinsdag 13 maart 2007 om 13:31:
mijn eigen crib


dan gaan we daar een keer beforen
Waarschuw beheerder
winkelwagen in je huis
 
Waarschuw beheerder
waar
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:56:
waar


Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op dinsdag 13 maart 2007 om 13:31:
mijn eigen crib


Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 19 maart 2007 om 18:42:
winkelwage


Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:56:
waar


whehe bij rozema vorige week

morgen emm beforen in IB daffie heh:p daarna h-m
Waarschuw beheerder
gezelligheid alom
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jolijt
Waarschuw beheerder
uhm waar zit ik dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op je gat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik before niet meer.


ik noem dat nu wat laat afteren
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen

alleen de ekte ekteng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op dinsdag 8 mei 2007 om 10:07:
heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen


ouderdom komt met gebreken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op dinsdag 8 mei 2007 om 18:11:
heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen


gewoon doorgaan....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 19:36:
gewoon


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 14 mei 2007 om 18:14:
gewoon


heel gewoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 mei 2007 om 18:14:
gewoontjes


Waarschuw beheerder
afteren en beforen gaan hier in elkaar over....:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Kiwi* op woensdag 13 juni 2007 om 16:34:
afteren en beforen gaan hier in elkaar over....


dat gebeurt idd nogal eens aan die kant van de stad ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juni 2007 om 17:45:
dat gebeurt idd nogal eens aan die kant van de stad


en bevalt prima