19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
22 januari 2007 23:16(permanent verbannen)Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 januari 2007 om 22:26:▶bij ons in kenia hebben de vrouwen ook wel eens vlechtjes ook onder de oksels en in het schaamhaar
Boelkloedug 23 januari 2007 08:25Iek heb ghoort dat se vrouweng daarsow harem heffeng onder die kniejeng
Boelkloedug 23 januari 2007 16:24Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 22:14:▶braver dan mij krijg je ze niet En toch zijn er hier mensen die houden van het bestuderen van films met 'een meer dan gemiddeld gehalte naakt' en een leeftijdsindicatie van 18+.... Geen namen! Whehehelaatste aanpassing 23 januari 2007 16:26
23 januari 2007 16:30Uitspraak van Boelkloedug op dinsdag 23 januari 2007 om 16:24:▶Geen namen! Whehehe
3 februari 2007 00:50(permanent verbannen)ok, dan is het goed. niet stappen vandaag? een afterbirthdayparty ofzo?
3 februari 2007 00:55(permanent verbannen)bier aan t zuipen in beijum. lekker rustig aan vandaag. dinsdag en woensdag alweer feest gevierd.
---KILLERQUEEN--- 22 februari 2007 16:14Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:▶BEFOREN! zelfde als afteren lekker op een bankie thuis of lekker in de tuin rustig wakker worden
Linnie°. 23 februari 2007 13:16Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 22 februari 2007 om 16:14:▶rustig wakker worden eeuuh de avond moet dan nog beginnen hoor
---KILLERQUEEN--- 23 februari 2007 16:24Uitspraak van Linnie°. op vrijdag 23 februari 2007 om 13:16:▶eeuuh de avond moet dan nog beginnen hoor <=== oma doet altijd een tukkie van te voren...
24 februari 2007 18:44whehe raak wel es in de war.....ben ik nu aan het afteren of alweer aan het beforen?
25 februari 2007 19:49(permanent verbannen)Uitspraak van actief op zondag 25 februari 2007 om 19:42:▶psies en daar raak ik dus nogal van in de war.....(denk ik) oh, komt dat daarvan? ik dacht dat dat door bepaalde dingen kwam die tijdens het beforen/afteren genuttigd worden
25 februari 2007 20:38zal dat het zijn??? nou het enige dat ik weet is dat ik in de war raak....en nu nog meer want krijg steeds meer opties hmmmm
25 februari 2007 20:51(permanent verbannen)Uitspraak van actief op zondag 25 februari 2007 om 20:38:▶hmmmm
JAEL. 27 februari 2007 18:23Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 februari 2007 om 18:33:▶tegelijk afteren en dan ook alweer beforen zoals afgelopen weekend jah
2 maart 2007 00:19Uitspraak van JAEL. op dinsdag 27 februari 2007 om 18:23:▶zoals afgelopen weekend jah jullie zijn slecht...hihi
JAEL. 2 maart 2007 08:35Uitspraak van actief op vrijdag 2 maart 2007 om 00:19:▶jullie zijn goed...hihi
Liesjegaatlos:yes: 13 maart 2007 13:31donateurUitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:▶Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! mijn eigen crib
15 maart 2007 21:50(permanent verbannen)Uitspraak van Liesjegaatlos op dinsdag 13 maart 2007 om 13:31:▶mijn eigen crib dan gaan we daar een keer beforen
23 maart 2007 15:17(permanent verbannen)Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:56:▶waar Uitspraak van Liesjegaatlos op dinsdag 13 maart 2007 om 13:31:▶mijn eigen crib
JAEL. 23 maart 2007 18:06Uitspraak van JAEL. op maandag 19 maart 2007 om 18:42:▶winkelwage Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:56:▶waar whehe bij rozema vorige week morgen emm beforen in IB daffie heh daarna h-m
Linnie°. 8 mei 2007 10:07heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen alleen de ekte ekteng
JAEL. 8 mei 2007 18:11Uitspraak van Linnie°. op dinsdag 8 mei 2007 om 10:07:▶heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen ouderdom komt met gebreken
13 mei 2007 19:36Uitspraak van JAEL. op dinsdag 8 mei 2007 om 18:11:▶heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen gewoon doorgaan....
29 juni 2007 17:45Uitspraak van *Kiwi* op woensdag 13 juni 2007 om 16:34:▶afteren en beforen gaan hier in elkaar over.... dat gebeurt idd nogal eens aan die kant van de stad
*Kiwi* 10 september 2007 20:05Uitspraak van actief op vrijdag 29 juni 2007 om 17:45:▶dat gebeurt idd nogal eens aan die kant van de stad en bevalt prima