Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3274x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
gewoon thuis
 
Artiest Digression
Waarschuw beheerder
bij de neef van me buurjongen daar de vader van die heeft een dochter (die ina heet) en die had relatie met cor en die heeft een tante en die haar zoon heeft een huis

en die is tof
Waarschuw beheerder
donateur
bef oren..?

ohhh, zijn dat die rare soort gevouwen oortjes..?
 
Waarschuw beheerder
als dr maar drank is zo'n beetje overal wel
Waarschuw beheerder
iig geval ergens waar veel drank enzo is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:41:
als dr maar drank is zo'n beetje overal wel


:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 16:41:
iig geval ergens waar veel drank enzo is


helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
in een kroeg kan ook wel gezellig zijn
 
Waarschuw beheerder
in het plantsoen...
 
Waarschuw beheerder
Met jannes zijn moeder is ook tof
 
Waarschuw beheerder
Of lucas en gea hun ouders
 
Waarschuw beheerder
maar die zijn dik
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:49:
in het plantsoen...


idd... plantsoen is tha bom...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:49:
Met jannes zijn moeder is ook tof


zij niet dan?
Waarschuw beheerder
santana kun je ook beforen
 
Waarschuw beheerder
klopt..
nog nooit gedaan trouwens
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:54:
zij niet dan?


nee

die hep alleen hangtiete
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:
nog nooit gedaan trouwens


ik ook niet maar tis mogelijk
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:
opt..
nog nooit gedaan trouwens


haha nee daar kom je alleen afteren
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 17:00:
maar tis mogelijk


Moeten we een keer uitproberen, naar mijn mening dan he...
Waarschuw beheerder
donateur
ik before nooit. Ik maak me klaar voor het feest en dan ga ik er naartoe.
Waarschuw beheerder
lekker saai is dat
 
Waarschuw beheerder
sja idd... beetje nuchter aankomen.. mot dr nie aan denken
 
Waarschuw beheerder
fake!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 17:08:
sja idd...


 
Waarschuw beheerder
ik before het liefst de hele dag door
 
Waarschuw beheerder
ja tog... sommige mensen snappen dr niets van
 
Waarschuw beheerder
ik ga zo beforen in beijum...:/

ben beniewd
 
Waarschuw beheerder
das dan weer beetje jammer... veel drinken misschien dat je dan vergeet dat je in beijum zit
 
Waarschuw beheerder
precies!
 
Waarschuw beheerder
weer un goed excuus om zwaar smoor te worden
 
Waarschuw beheerder
dat is waar! jalalala
 
Waarschuw beheerder
heb ik ook wel zin in... tog weekend...
 
Waarschuw beheerder
ga je ook de stad in
 
Waarschuw beheerder
krijg bezoek
 
Waarschuw beheerder
van een vogeltje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 17:34:
ik ga zo beforen in beijum


wat?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:32:
van een vogeltje?


:yes:
 
Waarschuw beheerder
beetje te doen daaro?
 
Waarschuw beheerder
ach ja.. heb maar heel veel gedronken zodat ik het een beetje vergat dat ik in beijum was
 
Waarschuw beheerder
dat is ook t best wat je kan doen in zo'n situatie
 
Waarschuw beheerder
klopt..
en dat is goed gelukt kan ik wel zeggen
 
Waarschuw beheerder
haha ik had ook niets anders verwacht :D
 
Waarschuw beheerder
whehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 14:25:
dat is ook t best wat je kan doen in zo'n situatie


 
Waarschuw beheerder
free kempi
 
Waarschuw beheerder
bef oren