19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
Artiest Digression 19 oktober 2006 16:39bij de neef van me buurjongen daar de vader van die heeft een dochter (die ina heet) en die had relatie met cor en die heeft een tante en die haar zoon heeft een huis en die is tof
Harimau 19 oktober 2006 16:41Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:41:▶als dr maar drank is zo'n beetje overal wel
19 oktober 2006 16:44Uitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 16:41:▶iig geval ergens waar veel drank enzo is helemaal mee eens
19 oktober 2006 16:54Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:49:▶in het plantsoen... idd... plantsoen is tha bom...
19 oktober 2006 16:54Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:49:▶Met jannes zijn moeder is ook tof zij niet dan?
19 oktober 2006 16:59Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:54:▶zij niet dan? nee die hep alleen hangtiete
The Melman 19 oktober 2006 17:00Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:▶nog nooit gedaan trouwens ik ook niet maar tis mogelijk
19 oktober 2006 17:00Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:▶opt.. nog nooit gedaan trouwens haha nee daar kom je alleen afteren
19 oktober 2006 17:02Uitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 17:00:▶maar tis mogelijk Moeten we een keer uitproberen, naar mijn mening dan he...
Sinnerbabe ©® 19 oktober 2006 17:04donateurik before nooit. Ik maak me klaar voor het feest en dan ga ik er naartoe.
19 oktober 2006 17:49das dan weer beetje jammer... veel drinken misschien dat je dan vergeet dat je in beijum zit
Sinnerbabe ©® 19 oktober 2006 19:55donateurUitspraak van The Melman op donderdag 19 oktober 2006 om 17:06:▶lekker saai is dat ligt er maar net aan wat je onder beforen verstaat...
The Melman 20 oktober 2006 08:41Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 17:34:▶ik ga zo beforen in beijum wat?
20 oktober 2006 11:04Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:32:▶van een vogeltje?
21 oktober 2006 14:11ach ja.. heb maar heel veel gedronken zodat ik het een beetje vergat dat ik in beijum was
Bako151 21 oktober 2006 16:51Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 14:25:▶dat is ook t best wat je kan doen in zo'n situatie