Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Brave Bollucks met dr vlechtjes
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij ons in kenia hebben de vrouwen ook wel eens vlechtjes
 
Waarschuw beheerder
B)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 januari 2007 om 22:26:
bij ons in kenia hebben de vrouwen ook wel eens vlechtjes


ook onder de oksels en in het schaamhaar
Waarschuw beheerder
Iek heb ghoort dat se vrouweng daarsow harem heffeng onder die kniejeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 22:14:
braver dan mij krijg je ze niet


En toch zijn er hier mensen die houden van het bestuderen van films met 'een meer dan gemiddeld gehalte naakt' en een leeftijdsindicatie van 18+....

Geen namen!

Whehehe
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
after wat dan?
 
Waarschuw beheerder
after midnight
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok, dan is het goed.
niet stappen vandaag? een afterbirthdayparty ofzo?
 
Waarschuw beheerder
ben net terug van kroeg

morgen feessie :D

jij dan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bier aan t zuipen in beijum. lekker rustig aan vandaag. dinsdag en woensdag alweer feest gevierd.
 
Waarschuw beheerder
ff bijkomen dus..

morgen ng op stap?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik nog niet. heb wel zin eigenlijk
 
Waarschuw beheerder
Nodig een upje
Waarschuw beheerder
beforen is hip!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:
BEFOREN!


zelfde als afteren lekker op een bankie thuis of lekker in de tuin rustig wakker worden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op vrijdag 23 februari 2007 om 13:16:
eeuuh de avond moet dan nog beginnen hoor


<=== oma doet altijd een tukkie van te voren...
 
Waarschuw beheerder
whehe raak wel es in de war.....ben ik nu aan het afteren of alweer aan het beforen?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
soms kun je tegelijk afteren en dan ook alweer beforen
 
Waarschuw beheerder
psies en daar raak ik dus nogal van in de war.....(denk ik)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 februari 2007 om 19:42:
psies en daar raak ik dus nogal van in de war.....(denk ik)


oh, komt dat daarvan? ik dacht dat dat door bepaalde dingen kwam die tijdens het beforen/afteren genuttigd worden
 
Waarschuw beheerder
zal dat het zijn???
nou het enige dat ik weet is dat ik in de war raak....en nu nog meer want krijg steeds meer opties hmmmm
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 25 februari 2007 om 20:38:
hmmmm


Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 februari 2007 om 18:33:
tegelijk afteren en dan ook alweer beforen


zoals afgelopen weekend jah:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op dinsdag 27 februari 2007 om 18:23:
zoals afgelopen weekend jah


jullie zijn slecht...hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 2 maart 2007 om 00:19:
jullie zijn goed...hihi


:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op vrijdag 2 maart 2007 om 08:35:
jullie zijn de beste


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:33:
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!


mijn eigen crib
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op dinsdag 13 maart 2007 om 13:31:
mijn eigen crib


dan gaan we daar een keer beforen
Waarschuw beheerder
winkelwagen in je huis
 
Waarschuw beheerder
waar
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:56:
waar


Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op dinsdag 13 maart 2007 om 13:31:
mijn eigen crib


Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 19 maart 2007 om 18:42:
winkelwage


Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:56:
waar


whehe bij rozema vorige week

morgen emm beforen in IB daffie heh:p daarna h-m
Waarschuw beheerder
gezelligheid alom
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jolijt
Waarschuw beheerder
uhm waar zit ik dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op je gat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik before niet meer.


ik noem dat nu wat laat afteren
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen

alleen de ekte ekteng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op dinsdag 8 mei 2007 om 10:07:
heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen


ouderdom komt met gebreken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op dinsdag 8 mei 2007 om 18:11:
heb gehoord dat sommige die gaan beforen, de after niet meer halen


gewoon doorgaan....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 19:36:
gewoon


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAEL. op maandag 14 mei 2007 om 18:14:
gewoon


heel gewoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 mei 2007 om 18:14:
gewoontjes


Waarschuw beheerder
afteren en beforen gaan hier in elkaar over....:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Kiwi* op woensdag 13 juni 2007 om 16:34:
afteren en beforen gaan hier in elkaar over....


dat gebeurt idd nogal eens aan die kant van de stad ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juni 2007 om 17:45:
dat gebeurt idd nogal eens aan die kant van de stad


en bevalt prima