19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
Linnie°. 12 december 2006 00:19martinihal kost maar 10 eu in de vvk en stadspark is maar een stukje lopen..
12 december 2006 00:23true.. ik kijk wel ff anders moeten we ff kijken wat iedereen doet, is wel zo gezellig met zn aln
12 december 2006 08:58Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 00:13:▶ik ben eerder voor stadspark..
Gila Selectah Artiest Gila Selectah 12 december 2006 10:17Had kehoord dat Jeugd van Tegenwoordig in martiniplaza zouden komen, staan er niet bij beetje jammer.
The Melman 12 december 2006 11:29Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 08:58:▶ik ben eerder voor stadspark
Gila Selectah 12 december 2006 11:37Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 11:21:▶nee niets Niet?
12 december 2006 11:46Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 12 december 2006 om 11:37:▶Niet? nee... stadspark of thuis..
Gila Selectah 12 december 2006 11:55Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 11:46:▶stadspark
Gila Selectah 12 december 2006 12:10Soms wel eem en thuis beforen?laatste aanpassing 12 december 2006 12:10
12 december 2006 12:40Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 12 december 2006 om 12:10:▶Soms wel eem en thuis beforen?laatste aanpassing 12 december 2006 12:10 uiteraard...
The Melman 12 december 2006 14:17Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 13:23:▶beforen is tha bom
12 december 2006 15:41Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 15:33:▶opsnuiven? dat kan altijd
12 december 2006 20:05(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 16:36:▶schapie schapie zegt iemand hier op de flock graag tegen mensen met enorme neuzen
12 december 2006 20:09Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 december 2006 om 20:07:▶geen namen. ik dacht dat jij nooit namen weggaf... regel ofsjo.. gelul dus.. ik wist t wel
12 december 2006 20:12(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:09:▶ik dacht dat jij nooit namen weggaf... regel ofsjo.. gelul dus.. ik wist t wel whehe! in dit geval kon t niet veel kwaad. voor de rest idd GEEN NAMEN!laatste aanpassing 12 december 2006 20:13
12 december 2006 20:45(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:41:▶en toch doe je t... doe eens niet zo flauw zeg!
12 december 2006 20:53(permanent verbannen)dat meegewassen stukje papier? volgens mij is dat je oude visvergunning
12 december 2006 20:57(permanent verbannen)euh, met mn ogen is niks mis. probeer een ander te belazeren. kom op he
12 december 2006 21:04(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:59:▶zet je bril op man... ik zie zo dat dat geen flauwdoevergunning is. die zien dr namelijk heel anders uit. dat zijn van die geplastificeerde dingen.