19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
12 december 2006 21:24(permanent verbannen)ik wist niet dat je al zo oud was. voor zo'n vergunning moet je op zn minst 18 zijn
12 december 2006 21:35heb ik al wel s verteld hoor... beetje minder drank en drugs gebruiken onthoud je misschien ng s wat
12 december 2006 21:39(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 21:35:▶heb ik al wel s verteld hoor... beetje minder drank en drugs gebruiken onthoud je misschien ng s wat denk je?
12 december 2006 21:57(permanent verbannen)heeft t voor jou ook nog schadelijke gevolgen gehad, dat je in de hippie tijd bent geboren?
The Melman 13 december 2006 10:13Uitspraak van Cymm op woensdag 13 december 2006 om 09:49:▶ging roken ga ik nu doen
13 december 2006 15:29(permanent verbannen)Uitspraak van The Melman op woensdag 13 december 2006 om 09:42:▶ik before nu al met drank enzo?
14 december 2006 15:42(permanent verbannen)Uitspraak van Cymm op donderdag 14 december 2006 om 08:15:▶en je haar nog wat oranjegererer wordt het weer tijd voor een kleurspoelingkje?
14 december 2006 16:26(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:23:▶ik vind P.W.A best eng blotebillengezicht ook best wel doe niet zo aardig tegen mij
14 december 2006 16:42Uitspraak van The Melman op donderdag 14 december 2006 om 16:29:▶geef die jongen een paar bier en het gaat weer goed met hem haha ja idd te lang geen bier gehad
The Melman 14 december 2006 16:45Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:42:▶te lang geen bier gehad ik ook niet