Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja dat weet je toch
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wist niet dat je al zo oud was. voor zo'n vergunning moet je op zn minst 18 zijn
 
Waarschuw beheerder
ik ben van de 60s... hippy child

jwt
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik had al zo'n vermoeden
 
Waarschuw beheerder
heb ik al wel s verteld hoor...
beetje minder drank en drugs gebruiken onthoud je misschien ng s wat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 21:35:
heb ik al wel s verteld hoor...
beetje minder drank en drugs gebruiken onthoud je misschien ng s wat


denk je?
 
Waarschuw beheerder
weet ik wel zeker...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als hippy kind zul jij t wel weten
 
Waarschuw beheerder
daarom
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeft t voor jou ook nog schadelijke gevolgen gehad, dat je in de hippie tijd bent geboren?
 
Waarschuw beheerder
neen.. alleen mn vader blowde.. mn moeder nie
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die hield het gewoon bij LSD?
 
Waarschuw beheerder
:/

nee die gebruikte helemaal nie...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geloof ik nie
 
Waarschuw beheerder
pardon?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik dacht dat alle ouders dat deden. niet dus?
 
Waarschuw beheerder
die van mij nie
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en de rest van de ouders wel. dan is het goed
 
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon hele coole ouders
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan kunnen ze beter de verwarming wat hoger zetten
 
Waarschuw beheerder
:roflol:

























:/
Waarschuw beheerder
ik bevroor net bijna toen ik ging roken..
 
Waarschuw beheerder
tis best koud ja...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op woensdag 13 december 2006 om 09:42:
ik before nu al


met drank enzo?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deugniet
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind dat t moet kunnen, beforen op t werk
 
Waarschuw beheerder
whehe leuk plaatje umb
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, ik sta er aardig op al zeg ik t zelf
 
Waarschuw beheerder
is wel van je jongere jaren of nie?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is idd al een tijdje geleden
 
Waarschuw beheerder
toen je tanden ng wat witter waren
Waarschuw beheerder
en je haar nog wat oranjegererer
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cymm op donderdag 14 december 2006 om 08:15:
en je haar nog wat oranjegererer


wordt het weer tijd voor een kleurspoelingkje?
Waarschuw beheerder
best een idee wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar maxima vindt dit wel sexy
 
Waarschuw beheerder
ik vind P.W.A best eng

blotebillengezicht ook best wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:23:
ik vind P.W.A best eng

blotebillengezicht ook best wel


doe niet zo aardig tegen mij
 
Waarschuw beheerder
:kots:

UMB hoe gaat het?
Waarschuw beheerder
geef die jongen een paar bier en het gaat weer goed met hem
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaat wel aardig. beter dan gister iig
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 14 december 2006 om 16:29:
geef die jongen een paar bier en het gaat weer goed met hem


haha ja idd

te lang geen bier gehad
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat denk ik dan ook wel weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 16:42:
te lang geen bier gehad


ik ook niet