Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
martinihal kost maar 10 eu in de vvk
en stadspark is maar een stukje lopen..
 
Waarschuw beheerder
true..
ik kijk wel ff anders moeten we ff kijken wat iedereen doet, is wel zo gezellig met zn aln
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 00:13:
ik ben eerder voor stadspark..


Waarschuw beheerder
Had kehoord dat Jeugd van Tegenwoordig in martiniplaza zouden komen, staan er niet bij beetje jammer.
 
Waarschuw beheerder
welnee... gaan we toch nie heen :p
 
Waarschuw beheerder
nee niets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 08:58:
ik ben eerder voor stadspark


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 12 december 2006 om 11:37:
Niet?


nee... stadspark of thuis..
 
Waarschuw beheerder
lijkt mij ook...

zie je wel.. samen komen we er wel uit.. :p

:rot:
Waarschuw beheerder
Soms wel eem en thuis beforen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 12 december 2006 om 12:10:
Soms wel eem en thuis beforen?laatste aanpassing 12 december 2006 12:10


uiteraard...
 
Waarschuw beheerder
dolle pret..

beforen is tha bom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 13:23:
beforen is tha bom


Waarschuw beheerder
beforen is een essentieel onderdeel van het weekend
 
Waarschuw beheerder
zonder beforen is de avond niet compleet
 
Waarschuw beheerder
ik haat feesten deze maand.. kan ik het niet een maandje opschuiven?
 
Waarschuw beheerder
o
hihihih
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 15:33:
opsnuiven?


dat kan altijd
Waarschuw beheerder
dat doet zoe ook graag
 
Waarschuw beheerder
jij ook
 
Waarschuw beheerder
hij als geen ander
 
Waarschuw beheerder
schapie schapie
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 16:36:
schapie schapie


zegt iemand hier op de flock graag tegen mensen met enorme neuzen
 
Waarschuw beheerder
?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen namen.













nenae
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 december 2006 om 20:07:
geen namen.


ik dacht dat jij nooit namen weggaf... regel ofsjo..

gelul dus.. ik wist t wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:09:
ik dacht dat jij nooit namen weggaf... regel ofsjo..

gelul dus.. ik wist t wel


whehe! in dit geval kon t niet veel kwaad.

voor de rest idd

GEEN NAMEN!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
alleen als t om nenae gaat? das ook flauw
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:15:
das ook flauw


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik houd niet zo van flauw gedoe
 
Waarschuw beheerder
en toch doe je t...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:41:
en toch doe je t...


doe eens niet zo flauw zeg!
 
Waarschuw beheerder
ik mag dat
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh ja? mag ik je vergunning dan wel ff zien?
 
Waarschuw beheerder
kijk
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat meegewassen stukje papier? volgens mij is dat je oude visvergunning
 
Waarschuw beheerder
beter kijken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euh, met mn ogen is niks mis. probeer een ander te belazeren. kom op he
 
Waarschuw beheerder
zet je bril op man...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 20:59:
zet je bril op man...


ik zie zo dat dat geen flauwdoevergunning is. die zien dr namelijk heel anders uit. dat zijn van die geplastificeerde dingen.
 
Waarschuw beheerder
ik heb un oudere uitvoering.. die jij bedoelt zijn de nieuwe...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn al vanaf 1980 geplastificeerd. ben jij zo oud dan?