Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:23:
en die wil je graag met mij delen...


onder t genot van n koud biertje, is alles mogelijk
 
Waarschuw beheerder
mag ie ook lauw zijn?
 
Waarschuw beheerder
dat dan weer nie
Waarschuw beheerder
wat heb je er mee uitgespookt dan
 
Waarschuw beheerder
jaha....

zeg ik lekker nie
Waarschuw beheerder
flauw, kom er toch wel achter
 
Waarschuw beheerder
is dat zo...
Waarschuw beheerder
joaaaaaaaaaaaah, kiek moar ut!
 
Waarschuw beheerder
dat ga ik nu zeker doen...

echt zwaar op mn hoede nu
 
Waarschuw beheerder
ik slaap vanacht met 1 oog open
Waarschuw beheerder
das knap, dan prik ik in die andere
 
Waarschuw beheerder
das ook nie lief
 
Waarschuw beheerder
i love beforen
 
Waarschuw beheerder
lul dr maar over heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:51:
das ook nie lief


hoeft niet altijd laif te zijn
 
Waarschuw beheerder
dat is ook weer zo...

maar dan maar op andere manier dan in ogen prikken
 
Waarschuw beheerder
das wel lief
Waarschuw beheerder
:bloos:

ik ga slapn, morgen weer n fijne werkdag!
moi laiverd
 
Waarschuw beheerder
sluit je aan
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 14:57:
contact


hey


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:58:
sluit je aan


waarbijaan
 
Waarschuw beheerder
kpn
 
Waarschuw beheerder
ow daarbijaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:58:
sluit je aan


ok
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:59:
hey


moi!
 
Waarschuw beheerder
rare vraag bollucks
 
Waarschuw beheerder
ik heb mn koppie dr nie bij..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:11:
lekker an t werk?


ja zogenaamd :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:31:
ja zogenaamd


zogenaamd aan t werk... je bent je collega's an t foppen?
Waarschuw beheerder
ja n beetje wel, zit ze te irriteren met m'n muziek :9
 
Waarschuw beheerder
wat voor muziek
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:35:
ja n beetje wel, zit ze te irriteren met m'n muziek


boefje...



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:35:
wat voor muziek


Waarschuw beheerder
Ik ben n rakkertje!

Uhm nu wat ekte hiphop maar soms ook met jump, zijn allemaal van die alto nerdjes hierzo.
 
Waarschuw beheerder
sla ze
Waarschuw beheerder
die neiging heb k wel eens ja
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:39:
Ik ben n rakkertje!


echt wel



Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:39:
zijn allemaal van die alto nerdjes hierzo.


aanpakken die handel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:47:
echt wel


nep niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:47:
aanpakken die handel


aan de schandpaal
 
Waarschuw beheerder
ik heb zin in fruit :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
nep niet


hoezo... je bent toch un rakkertje...


Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
aan de schandpaal


das altijd een leuke... wel met de billen bloot
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:51:
ik heb zin in fruit


huh? das apart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:53:
hoezo... je bent toch un rakkertje...


ik voel me wel rebels ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:53:
das altijd een leuke... wel met de billen bloot


buttplug erin
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:53:
huh? das apart


heel apart ja..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:56:
ik voel me wel rebels ja


jawel he... had ik dat goed door...


Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:56:
buttplug erin


nee het moet niet leuk zijn aan zo'n schandpaal... met buttplug heb je kans dat ze zich vermaken
 
Waarschuw beheerder
wadapatja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:57:
jawel he... had ik dat goed door...


mankeert er niks aan je neus
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:57:
nee het moet niet leuk zijn aan zo'n schandpaal... met buttplug heb je kans dat ze zich vermaken


daar heb jij weer gelijk in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:59:
mankeert er niks aan je neus


gelukkig niet.. anders had ik dat niet gezien..


Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 november 2006 om 15:59:
daar heb jij weer gelijk in


weet ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:05:
gelukkig niet.. anders had ik dat niet gezien..


nee idd!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:05:
weet ik


heel goud, nog 1 peuk en dan ga k maar noar hus :(